Autor: Tanjug

Info
12.11.2024.
06:29
Američka Nacionalna služba za bezbednost saobraćaja (NHTSA) saopštila je da otvara istragu u vezi sa 1,4 miliona vozila kompanije Honda nakon izveštaja o ozbiljnim problemima sa motorima.
  • w/e

    13.11.2024 15:28
    @Realista
    Evropski automobili su kao polovni u opstem slucaju duplo jeftiniji u SAD nego u EU iz razloga sto je odrzavanje preskupo jer stalno nesto crkava, delovi su preskupi i zahtevaju mnogo radnih sati mehanicara koji ce ih zameniti. Amerikancima su dostupne mnogo pouzdanije alternative za ljude koji bi jednostavno da sipaju gorivo i ne razmisljaju previse poput Lexusa, Toyote, itd. Vesanja na EU automobilima kostaju neuporedivo vise i cesto su specificna za odredjeni tip vozila, dok je u SAD izrazenija masovna proizvodnja delova koji se ubacuju na mnogo vise vozila i uopsteno su jeftini. Primera radi, BMW je u SAD dobio zesce penale zbog ocajnih N63 V8 motora, dok je u EU najnormalnije prihvaceno da su automobili sa tim motorom prosto losi.
  • gradjaninX

    12.11.2024 22:07
    To su Honde iz Meksickih fabrika. Honde u EU nisu iz Meksickih fabrika. U EU i te kako postoji kontrola i vozila podlezu strozim kontrolama pa se zato ne povlace.
  • Realista

    12.11.2024 20:40
    @w/e 12.11.2024 • 17:23
    Ne znam koliko pratiš auto-industriju ali američka auto-industrija isto ima zilion propusta u proizvodnji, što namernih, što slučajnih i sve je to ok dokle god ima neko ko nadgleda kvalitet i kažnjava namerne greške - u EU je to manje aktuelno, u srbiji ama baš nikako. Inače, evropski automobil je sinonim kvaliteta u SAD za američki auto, po pitanju motora, ogibljenja i raznih tehničkih rešenja - recimo primarni kočioni cilindar se na GM-ovim kamionetima nije menjan od 1962. godine, samo mu je dodat servo, blokovi motora su isti, samo je dodata hrpa elektronike i senzora i odsecan par cilindara da bi se napravio V6 od V8, ogibljenje i pogonski sistem im je na nivou kaubojskih karavana iz 18. veka...
  • w/e

    12.11.2024 17:23
    cool
    Kamol srece da postoji identicna organizacija u EU koja forsira proizvodjace da dostavljaju javnu dokumentaciju o svojim vozilima, motorima itd. EU proizvodjaci namerno prave vozila i motore katastrofalnog kvaliteta kako bi u buducnosti sto vise zaradili na delovima, ali se na ovim prostorima jako retko desi da ih kolektivno tuze ili kazne zbog toga. U SAD je Evropski auto sinonim za vozila koja brzo gube vrednost jer niko ne zeli da kupuje problem i baca hiljade na mehanicare i delove.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna