Polako se dostiže cilj Evropske unije o svođenju emisije ugljen-dioksida na nivo iz 1990. godine u čemu veoma važnu ulogu ima minimalizovanje emisije izduvnih gasova iz automobila.
To je zato što je Vučić pametan. Vučić je prekinuo pristupne pregovore Srbije sa EU time što je odbio predloge Kaje Kalas da uvede sankcije rusiji, odbio da procesuira krivice iz slučaja Banjska i stvori uslove za razgovor sa Kosovom.
Stvarno ne razumem ove nesrecne ljude koji bi drugima da zabranjuju da voze sta zele. Sutra ce im zabranjivati da jedu sta vole, oblace sta im se svidja, idu gde hoce...
Jednostvna formula: postoji samo 2 razloga zašto se kao vlast boriš za svaki glas: ili da nastaviš da ti bude odlično odnosno da se čuvaš da ne bi odgovarao ako sidjes sa vlasti (borac za lični interes) ILI se boriš za svaki glas da bi reformisao sve (borac za ideale). E sad gomila primera koju bih mogao da navedem da trenutno kod nas nije za reformu: samo u oblasti zivotne zastite: od uvoza krseva, preko duvanskog dima do ilegalnih deponija i individualnih lozista zbog koje je vazduh zimi kao u Azijskim drzavama. Jel 12 godina vlasti nije dovoljno da se ovo reši? A gde je prosveta kao iz 1960ih, divljanje trzisnih marzi unesto zdrave konkurencije, privlacenje inevstitora koji placaju 300-500eur umesto najvecih kompanija (poput slucaja Irske) itd isl. Zakljucak se sam namece.
Ma da, svi ćemo pokupovati električne automobile, struja će pri tom poskupeti 5X jer je nemamo pa će neki Grčić ponovo da založi jalovinu i izbaci onoliko CO2 u atmosferu mesečno, koliko svi stari automobili za godinu dana, zdravlje je ipak najbitnije, pa makar bili ekonomski slepci gori no što smo sad, uvek je bolje "umreti od bolesti nego od raka pluća"!
Na sadasnjem nivou razvoja elektricnih automobila to je samo izmestanje zagadjenja iz gradovan i iz evrope u zemlje treceg sveta.
Sama tehnologija proizvodnje baterije je uzasno prljava. Vidimo kolika je borba oko rudnika litijuma u Srbiji.
A onda veliki vecina zemalja nema dovoljno zelenih izvora elektircne enerije pa se koriste oni koji rade na fosilnim gorivima.
Osim toga putnicka vozila jesu veliki zagadjivaci u samim gradovima ali u globalu je izvor oko 10% zagadjenja vazduha.
Vodeci zagadjivaci su:
Industrija struje:38.1 %
Transport 20.7 % od toga putnicka vozila i kombi 48% ili ti 10%
Sagorevanje u industiji 17 %
itd.
Valjalo bi oštrom poreskom politikom demotivisati ljude da kupuju vozilo ako im baš nije neophodno. Automobil za porodicu je sasvim dovoljno, drugo vozilo bi trebalo oporezovati desetostruko višom godišnjom registracijom.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Električni u EU, starudija u Srbiju - rešenja ima, ali glas je važniji
Živan Lazić
zivanlaz@gmail.com
Info
•05.12.2024.
•17:12 > 17:16
Komentari 10
Куп је битан
Ево још једног распоређивача туђих пара.
Pera Ždera
CO2 koliko zagađuješ.
Težina koliko opterećuješ, odnosno učestvuješ u habanju puteva.
Particulare matter
Презиме
Vuĺe
Interes ili reforma
Realista
Marino
NS Posmatrac
Sama tehnologija proizvodnje baterije je uzasno prljava. Vidimo kolika je borba oko rudnika litijuma u Srbiji.
A onda veliki vecina zemalja nema dovoljno zelenih izvora elektircne enerije pa se koriste oni koji rade na fosilnim gorivima.
Osim toga putnicka vozila jesu veliki zagadjivaci u samim gradovima ali u globalu je izvor oko 10% zagadjenja vazduha.
Vodeci zagadjivaci su:
Industrija struje:38.1 %
Transport 20.7 % od toga putnicka vozila i kombi 48% ili ti 10%
Sagorevanje u industiji 17 %
itd.
Anonimus
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H