Konzorcijumu predvođenom mađarskom kompanijom Utiber poveren je posao projektovanja desne trake obilaznice oko Subotice, autoputa od petlje Subotica-Jug do graničnog prelaza Kelebija.
U nekoj normalnoj državi bi, posle onoga što se desilo, svi ugovori sa Utiberom bili raskinuti po kratkom postupku i bez prava žalbe i bila bi im oduzeta dozvola za rad na teritoriji te države.
Prošao sam X puta ovom obilaznicom od kada je otvorena.
Nemam ništa protiv nje. OK je.
Samo, čemu još jedna traka? Pa na kompletnoj deonici od tih 24 km (od prelaza Kelebija do autoputa Horgoš-Novi Sad), ako sretnete više od 5 vozila - već se zapitate od kuda ovolika gužva danas?
Nema poštovanja zakona, nema tužilaštva, nema preispitivanja odgovornosti, privremene zabrane rada, nema oduzimanja licenci - gaze po mrtvima jer oni imaju svoje dogovore i to je njima JEDINO važno!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Utiberu posao projektovanja druge trake obilaznice oko Subotice
Autor: Beta
Info
•07.12.2024.
•20:19
Komentari 4
021
Bill
Nemam ništa protiv nje. OK je.
Samo, čemu još jedna traka? Pa na kompletnoj deonici od tih 24 km (od prelaza Kelebija do autoputa Horgoš-Novi Sad), ako sretnete više od 5 vozila - već se zapitate od kuda ovolika gužva danas?
Nik
Sta vam je? Vidite li dalje od svojih novcanika?
Korupcija ubija!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H