Autor: Beta

Info
09.12.2024.
06:05
Patrijarh SPC Porfirije ocenio je da su mnogim delovima Beograda potrebne nove crkve i hramovi, navodeći da je "po uzusima u Beogradu potrebno još najmanje stotinu hramova".

Komentari 141

  • Nobosadjanka

    24.12.2024 08:30
    Hramovi
    U ns ih ima i previse.nijedna crkva nije zavrsena i ko zna kad ce.doniraju gradjani ,a gde su svestenici?,videli smo svi njihov vozni park.sramota.sta bi tek bilo da se nisu zakleli na skromnost
  • vera

    13.12.2024 23:37
    eksodus
    Treba crkava, da,
    kod Grigorija u Nemačkoj, sve nas je više
  • Boeser Wolf

    13.12.2024 14:30
    Pomfri brate, msm oce, tatko moj... Hramovi su ti prazni.

    Vernici ti beze kod Grigorija u Nemacku, a na njihova mesta dolaze muslimani, hinduisti, sikovi i budisti. Tu i tamo po koji katolik sa Filipina...

    Ali sta tebe briga, sve i da imaš 0 vernika u zemlji ti bi i dalje otimao pare od poreskih obveznika.
  • Logi

    12.12.2024 18:49
    hramovi prazni
    napravimo nove, lepše, možda neko uđe
  • Darko

    12.12.2024 13:34
    Zapažanje
    Čitam ovaj tekst pa onda komentare. Nekako mi je normalno da sveštenici traže da se grade crkve, tako je uvek bilo i biće. Isto kao sto trgovci traže da se grade tržni centri. Ni jedne ni druge ne zanima ima li kanalizacijone mreže, vrtića, bolnca, dovoljno radnih mesta, puteva, stanova, kuća, hrane, čistog vazduha i vode, već je u njihovoj "nadležnosti" crkva u koju se zaradjuje i nadam se širi vera u boha, a u slučaju trgovaca bitna je samo zarada.
    A komentari, većina zapaža da im je trenutno bitnije da imaju bolncu bez liste čekanja ili vrtić za decu, a botovi nesretni ne znaju kako da iskomentarišu da ima smisla pa dele minuse.
    Ispade da je samo nevernicima važniji vrtić, škola i bolnica od crkve. A vernicima deca nisu bitna, niti zdravlje, več da ne čekaju u red za crkvu.
    Gospodo prvo budite dobri ljudi, čuvajte zdravlje, porodicu i sebe, pa će te biti i dobri vernici. To je životna politika, a ne ovo da usred haosa tražimo da u svakoj ulici imamo crkvu, a ulice nam nemaju ni asfalta, ni ono od čega živimo svaki dan.
  • Solidan

    12.12.2024 12:16
    Predlog
    Nabolje da svak ima svoju portabl crkvu i svak svoga popa i onda nosi sa sobom kud god da okrene. I sve to da plaća država tako što će povećati poreze vernom narodu ali da se to plaćanje vrši preko neke agencije koju vlada odredi. Tako bi se uštedelo da se ne mora dolaziti u centar tražiti parkinga kojeg nema i sl veliki troškovi. Mslm da je ovo solidan kontrapredlog
  • Mile

    12.12.2024 11:33
    Nikad nije dobro preterivati!
  • Zoran

    12.12.2024 10:16
    Malo li je
    Da jos stotinu hramova finansiraju drzava i dobrotvori, da ne kazem gradjani.
    Crkva i dalje ne placa nikakve poreze niti PDV, ali zato uzima sve sto joj se ponudi.

    Ma 1.000 svetih mesta jos da podignete, nece vas spasiti vase zatucanosti i ogranicenosti.
  • AGA

    12.12.2024 10:08
    Kakvo kaljanje vere i vere ljudi u u slobodu i protiv ugnjetavanja, (Poglavar) obučen u odoru sa mikrofonom glasnogovrnika.
  • Ladačko

    12.12.2024 03:34
    Radikalski pop
    Ko šiša nauku i zdravstvo, da budemo što zatucaniji!
  • Sveta

    11.12.2024 11:59
    Presveta
    A da mi Vas, sve komplet registrujemo u APR, SPC d.o.o. a propovedate da mi budemo skromni..
  • Iskreni vernik

    11.12.2024 09:24
    Ko o čemu...
    "Patrijarh Porfirije: Beogradu potrebno još najmanje stotinu hramova..."
    - Hteo je da kaže "stotinu jaslica, obdaništa i škola" ali mu se omaklo.
  • jovo s brkovi

    11.12.2024 06:21
    pored svake kladionice jedan hramic, da svaki kladionicar pre ulaska moze da se pomoli Bogu... ima smisla ! moze i pored svake apoteke po jedan jer treba svecu i za zdravlhe ovog naroda upaliti....
  • Djurica

    10.12.2024 21:48
    Crkva jedna od sto
    Jedna Crkva (Hram) treba odmah pored stadiona - ovi nasi orlovi se inace svi krste po 100 puta kad ulaze u igru i dodiruju travu i gledaju gore. Neka sad to obave pre zagrevaja i posle utakmice, a za vreme utakmice da igraju fudbal. Ostalih 99 ne znam mozda neka montazna, pa da se sklopi za Uskrs i Bozic kad jedino ima sveta u crkvama a ostalih dana da bude kao zatvorena hala za tenis, rukomet, kosarku.
  • Taras

    10.12.2024 16:10
    Pravo rešenje
    Ma kakvih sto hramova, bolje porušiti ceo Beograd i zidati samo crkve. Narod može da živi u portama.
  • Vladan

    10.12.2024 13:31
    @Ja sam

    Ajde što si ti "akademiče" nepismen, ali da si toliko glup da apsolutno ne možeš da skapiraš da te svaki put provalimo po stepenu nepismenosti - e to je već za izučavanje.
  • Limanac

    10.12.2024 11:39
    @Nik

    Pa ni mi vama ne branimo da gradite crkve po svojim selima, samo u našem komšiluku nećete, cmok!
  • Ja sam

    10.12.2024 10:16
    Statistika
    Broj izgradjenih bolnica,vrtica,puteva od dezurnih pljuvaca:0
    Broj dece kojima su pomogli ovi sto komentarisu :0
    Broj dezurnih pljuvaca koji su dali makar 1 dinar za crkvu:0
  • Nik

    10.12.2024 10:12
    Bravo
    Bravo i svaka cast!
    Ovi sto pisu ovde ne grade crkve i ne idu u njih. Ni mi njima ne branimo da sede kod mame i tate i cukaju telefone :)
  • Dulika

    10.12.2024 10:04
    Oprez
    Cuvajte se dragi beogradjani, gde ovi grade …
  • Bojan

    10.12.2024 08:31
    @Свјетлана

    A zašto si došla na Medaković kad ti tu fali crkava? Lepo paljba sve sa svojom porodicom nazad u zavičaj, možda ti je tamo bolje!
  • Cirkuzant

    10.12.2024 08:01
    WTF
    Ovaj se drogira, ja nemam drugo objašnjenje. Beogradu nedostaju kilometri kanalizacije i saobraćajne infrastrukture, normalan gradski prevoz u svakom kraju grada, vrtići, škole, bolnice. A ako nastavi da se ponaša kao i sada tj. kao naprednjak u mantiji, i da se šlihta sekti vladajućoj a da ćuti kao muta dok se planira nasovno trovanje naroda rudnicima, i ovo sad crkvi što ima, biće previše... ja sam još za vreme prethodnog prestao da odlazim u crkvu jer se i on ponašao isto a verujem da nisam jedini...
  • Apricus

    10.12.2024 07:40
    Povratak u Srednji vek
    Da li se mi to trebamo vratiti u Srednji vek? S obzirom ko nam je na vlasti i kako se ophode prema nama ovo sve više počinje da liči na spregu autokratskog režima i crkve da bi što više zaludeli vlastiti narod. Ponašaju se kao da smo svi mi ovce koje treba da slepo slušaju sve što im se kaže bez obzira koliko to bilo besmisleno!

    Ušli smo dobrano u 21 vek i umesto da se najviše ulaže u obrazovanje i razvoj tehnologije koja će svima da olakša život Porfirije priča o potrebi gradnje najmanje stotinu novih hramova. Zar mu nije dosta što je već toliko novca dato na hram Svetog Save pa i dalje treba da od poreza, koji svi plaćamo, da finansiramo nepotrebne verske objekte. I to u zemlji gde puno opština nema kanalizaciju i čistu vodu, gde je podosta bolnica i škola zapušteno i gde mnogi jedva preživljavaju. O tome Porfirije treba da govori i stane na stranu običnog naroda a ne da na svakom koraku promoviše Vučićev bahati režim. Izgleda po njegovoj proceni, oholost i pohlepa ove vlasti ne spada u 7 smrtnih grehova!

    Ako nekom još uvek nije jasno čemu služi religija bilo bi dobro da se upozna sa životom i delom engleskog revolucionara i pisca Tomasa Pejna koji je živeo u 18 veku. U delu "Doba razuma", on kaže: “Ja ne verujem u veru koju ispoveda bilo koja crkva. Moj um je moja sopstvena crkva. Moja religija je činiti dobro. Sve te institucionalizovane crkve meni izgledaju kao ljudske tvorevine, izmišljene da zastraše i porobe čovečanstvo i i da monopolizuju moć i profit".
  • Majka

    10.12.2024 07:35
    Ja sam svuda - Isus
    Ja sam svuda, crkva je svuda oko nas, svugde se možeš moliti meni.
    Isus.
  • Dilema

    10.12.2024 07:28
    Šta je važnije - stotinu hramova ili nacionalni stadion?
  • @Свјетлана

    10.12.2024 07:22
    Kad budete od svojih licnih para i donorstva gradili crkve, i placali porez, u svakoj ulici napravite jos najmanje 10 komada, nemam nista protiv. Jedine gradjevine koje bljeste i sijaju u ovoj zemlji su kuce mafijasa i crkve!!!
  • jana

    10.12.2024 07:07
    Zaista ne znam o čemu čovek priča.Svaka ulica crkva, je l tako treba da bude?
    Između čoveka i Boga ne mora da postoji hram pa ni sveštenik.
    Nama su potrebni vodovodi, kanalizacije, putevi, autobusi, vrtići, škole, besplatan sport za decu i mlade, opremljene škole fiskulturnim salama i mokrim čvorovima, opremljeni fakulteti, besplatno osnovno školovanje da deca dobiju knjige i sve što im treba za obrazovanje, pomoć za siromašne, socijalni stanovi, opremljene bolnice , nove bolnice, ulaganje u kulturu, i sve ono što čini život dostojnim.Crkve nisu ni na stotom mestu kao potreba.
  • 313z

    10.12.2024 07:06
    Od porfirija i beseda
    I porfirije prolupao i počeo da smara.
  • Boro iz Pobede

    10.12.2024 06:16
    Evo samo fudbalska nacija da napravi najmoderniji stadion u Evropi pa krecemo sa 100 crkvi i to je deo EXPO!
  • Apricus

    10.12.2024 05:10
    Povratak u Srednji vek
    Da li se mi to trebamo vratiti u Srednji vek? S obzirom ko nam je na vlasti i kako se ophode prema nama ovo sve više počinje da liči na spregu autokratskog režima i crkve da bi što više zaluđivali vlastiti narod. Ponašaju se kao da smo svi mi ovce koje treba da slepo slušaju sve što im se kaže bez obzira koliko to bilo besmisleno i neprimereno!

    Ušli smo dobrano u 21 vek i umesto da se najviše ulaže u obrazovanje i razvoj tehnologije koja će svima da olakša život Porfirije priča o potrebi gradnje 200 novih hramova. Zar mu nije dosta što je već toliko novca dato na hram Svetog Save pa i dalje treba da od poreza, koji svi plaćamo, da finansiramo nepotrebne verske objekte. I to u zemlji gde puno opština nema kanalizaciju i čistu vodu, gde je podosta bolnica i škola zapušteno i gde mnogi jedva preživljavaju. O tome Porfirije treba da govori i stane na stranu običnog naroda a ne da na svakom koraku promoviše Vučićev bahati režim. Izgleda po njegovoj proceni, oholost i pohlepa ove vlasti ne spada u 7 smrtnih grehova!

    Ako nekom još uvek nije jasno čemu služi religija bilo bi dobro da se upozna sa životom i delom engleskog revolucionara i pisca Tomasa Pejna koji je živeo u 18 veku. U delu "Doba razuma", on kaže: “Ja ne verujem u veru koju ispoveda bilo koja crkva. Moj um je moja sopstvena crkva. Moja religija je činiti dobro. Sve te institucionalizovane crkve meni izgledaju kao ljudske tvorevine, izmišljene da zastraše i porobe čovečanstvo i i da monopolizuju moć i profit”.
  • Vesna

    10.12.2024 01:34
    Svasta
    Njemu pada na pamet zasto nije rekao da je potrebno stotine bolnica i klinika da se ne ceka par godina na pregled, i kad dodjes na red ni Bog ti nece pomoci a kamoli gradjevina i mantijasi. Slava Bogu moliti se mozes i na ulici. Znamo da je crkva izdala Isusa i osudila ga na smrt.
  • DJOLE

    10.12.2024 01:27
    Ideja
    Umesto nacionanog stadiona i expa, svaka ulica bi imala svoj hram.
  • Свјетлана

    09.12.2024 22:39
    Црква
    Цркве сметају онима који у њих не иду, а СПЦ не гради "буџетске" цркве, тако да не разумем мржњу! Сваке недеље бар 300 људи не може да уђе у не баш малу цркву у Медаковићу 3, млади људи, породице...
  • B

    09.12.2024 21:20
    V
    Ovom narodu treba PATRIJARH a ne cigle i malter to nas i ubija materijalizam Što nas patrijarh nije osudio tkz Hram Sv Žeksa???to je sustina propasti ovog naroda i drzave
  • Jelisaveta

    09.12.2024 20:01
    Pogledaj dom svoj anđele
    Videćeš čemer, smrt i jad.
  • Nenad

    09.12.2024 19:43
    Lažna vera
    Kada se setim Njegove Svetosti Patrijarha Pavla, kako je na studenstkim protestima 90tih predvodio kolonu svog naroda, pa uporedim sa ovim prodanim, lažnim vernicima, otuđenih od stvarnih problema naroda dođe mi da zaplačem...
  • Nikakvi hamovi!

    09.12.2024 19:06
    Ne! Prvo voda i kanalizacija!
    Ljudi nemaju osnovne uslove za život, prigradski naselja pored Novog Sada nemaju vodu i kanalizaciju a ni železničku stanicu koja je plaćena!!!!
  • car je go

    09.12.2024 18:06
    dosta je bilo
    pricam ti pricu. nama trebaju zatvori za lopove i kriminalce
  • Vuk

    09.12.2024 17:12
    Dositej :
    Knjige braco, knjige
    a ne zvona i praporce !
  • Bastilja

    09.12.2024 15:53
    Hvala lepo.
    Religija je bila i ostala opijum za narod.
  • Trtko

    09.12.2024 15:26
    Zemlja gori, a Porfirije se češlja.
  • Šomi

    09.12.2024 15:08
    Još 101 hramić i ni jedan manje ili više!
  • Stefan najvjelkiji

    09.12.2024 15:07
    pa izvadi iz dzepa pa zidaj crkve. em sto sluzi samo prjedsedniku i vodi spc kao firmu i sns koalicionog partnera, sad bi mozda trebali mi jos para da vam damo. uzas, sa ovima stvarno nemamo sanse
  • Вук

    09.12.2024 15:00
    Срамна изјава поглавара СПЦ

    Још Доситеј, рођен 1739 г, вапио је за културом и просветом :
    Knjige, braćo moja, knjige, a ne zvona i praporce
  • Aмин

    09.12.2024 14:57
    Слава Богу.
    Слава Богу, и поред оволико гужних коментара написаних од изгубљених и лутајућих душа, које ће ипак на крају тражити свој спас у Цркви Господњој, народ већински је показао да је свој спас већ пронашао.
  • Mihajlo

    09.12.2024 14:52
    Zašto samo 100?
    Napravite 200-300, dobijte zemljište za džabe, na građenju operite pare, na imovinu posle ne plaćajte porez, boli vas dupe za narod.

    Bitno da je glup i da ne pita odakle vam sve to.

    Jeste, nemamo dušu jer pitamo odakle vam pare, bitno da je vi imate.

    O studentima i mladosti ove zemlje ni reči, naravno.... ali smeta JOGA.
  • Stefan najvjelkiji

    09.12.2024 14:47
    pa izvadi iz dzepa pa zidaj crkve. em sto sluzi samo prjedsedniku i vodi spc kao firmu i sns koalicionog partnera, sad bi mozda trebali mi jos para da vam damo. uzas, sa ovima stvarno nemamo sanse
  • Pogodi ko je

    09.12.2024 14:25
    1. Od cijih para? 2. Trebaju skole. 3. I zatvori za clanove radikala, sns, sps..
  • Zeljko

    09.12.2024 14:11
    Mnogo bi bilo
    Uz duzno postovanje-ne pereterujte!
  • Sale

    09.12.2024 12:37
    Oladi pope! Srbiji su potrebne bolnice, domovi zdravlja, vrtići, škole, domovi kulture, biblioteke, pozorišta, sportski teteni, a ne zlatni hramovi za popove!
    Porez da plaćate i da se objavi kolimo zemlje i nekretnina, hotela, lokala, automobila poseduje crkva!
  • Sanja

    09.12.2024 11:33
    nemamo potrebu za hramovima
  • otac Makarije

    09.12.2024 11:16
    Kako je krenulo
    Biće više crkava od pravih vernika . Ove mantijaše koji žive po Danteu ne računamo u izaslanike već po ponašanju u SnS poslanike .
  • Sremac

    09.12.2024 10:46
    Porez
    Porez, porez i samo porez na imovinu sce to resava.
  • Oliva

    09.12.2024 10:33
    Kakvo razbacivanje brojkama- stotine!
    Możda mu usliši molitve bog pa umesto kiše počnu crkve sa neba padati

  • Drug Brežnjev

    09.12.2024 10:28
    A zašto tako oštro ljudi i grubo a to su sve nova radna mesta zamislite stotinu hramova stotinu novih sveštenika stotinu novih pojaca pa gde bi nam bio kraj ne bi bilo nezaposlenih uopšte
  • Ана С.

    09.12.2024 10:25
    Добро јутро ботови!
    Мало смо се улалкали ха? Гледам коментаре јутрос на ову вест и +/- разлику..док је нормалан свет на потезу. Огромна већина против порфиријевог трабуњања до неких 09:00 а онда упалише се светла у радикалском подруму, скинуше се најлон са сендвича и..коментари који су били на +60 или +70 су сада у минусу. Комедија. Зашто комедија? Па зато што сви знамо да су нормални људи већина у Новом Саду. Одговараћете!!
  • bb

    09.12.2024 10:24
    narodu treba evropska prosecna plata da prezivi cene hrane i plati racune, ne treba nam gladan narod koji ce da se moli za vize i iseljavanje
  • Miki

    09.12.2024 10:19
    Kad na svakom cosku moze biti kockarnica, sto ne bi bila i crkva.
  • Jelena

    09.12.2024 10:16
    Polako
    Čemu ovoliko bespotrebno negativnih komentara, ljudi šta vam je... Nemojte lično nezadovoljstvo da zatrpavate tako što ćete bilo šta drugo negativno i ostrašćeno da komentarišete...
  • zztop

    09.12.2024 10:10
    Pomfritije imaš viška crkava i manastira na KiM pa preseljavaj ih , xaxaxaxaxa ...
  • Bob

    09.12.2024 10:08
    Super ideja
    Patrijarh je u pravu.
    Pošto se u crkvu ide da bi bio viđen kao nekada na korzo ovo malo crkvi što imamo ne zadovoljava potrebu. Sedi se po klupama i drvi se politika. Posebno bi bilo korisno zaSPC da otvori i kafiće u sklopu hramova pa bi uspeh bio zagarantovan.
    U komercijalnu strategiju crkve ne sumnjam i nadam se skoroj realizaciji.
  • Vule

    09.12.2024 09:56
    ProFITIJE
    ne pamtim primer da je jedna crkva u nekom vremenu toliko bila protiv sopstvenog naroda.Što se tiče hramova, samo nemoj da bude ko onaj na vračaru, Bože me prosti izgleda ko Dolombahče palata, a ne hram Božiji. Toliko šund i kič nisam video ni u Bakingemskoj palati kada sam bio jednom prilikom turistički. Onaj mozaik sa zlatnim elementima, zaslepljuje čveka, a tek kad vidim ona pokretna vrata kao u nekom tržnom centru. Patrijarh ProFITIJE opravdava svoje duhovno ime.
  • Ja

    09.12.2024 09:55
    Hahahahahahaha
    Hahahahahahahahahah
  • Steva

    09.12.2024 09:54
    ...
    Nisam baš ispratio situaciju u podlednje vreme, jel se SPC otcepila od hrišćanstva, pa sad svoje bogomolje naziva "hram" umesto "crkva"!? U moje vreme reč "hram" je označavala pagansko svetilište. I ne, ne treba nam više ni hramova ni crkava, trebaju nam škole, bolnice i stanice koje nikome ne padaju na glavu. I odgovornost.
  • Tinkerbell

    09.12.2024 09:49
    I ovaj dobio nalog da zaj...ava
  • Marija

    09.12.2024 09:45
    Molitva
    Kao što država nije AV i SNS, tako ni Bog nije sveštenstvo i crkva. Meni ne treba crkva i sveštenik za molitve.
  • ex chapman

    09.12.2024 09:40
    SPC
    da ne ispadne da ja imam nestoprotiv SPC ili protiv organizovane religije uopste...
    bio svedok "vracanja religije medj Srbe". odnosno kako su Srbi naglo shvatili da vise nije "zabranjeno da se ide u crkvu". bio sam bas jako mali ali se dobro secam prazne Saborne crkve i porte za vrbicu. samo nas nekoliko porodica
    slave - tek po neko
    a onda je dosao "preporod". odjednom su svi postali vernici. i oni sto ne razlikuju stavrofora od staforda, sto nisu znali koja im je slava...
    poenta - hramova i "vernika" i popava sve vise - a hriscanskog ponasanja sve manje. prave vere - jos manje
    ne fale, Porfirije, hramovi, vec pravi hriscani
    kamo srece da se svi koji se javno deklarisu kao hriscani, zaista veruju i ponasaju se kao hriscani. ovaj svet bi bio prelepo mesto
  • Marta

    09.12.2024 09:40
    Malo sutra!
    Beogradu, pa i osyatku drzave treba kanalizacija, bolnice, vrtici, porodilista, sirotista i svratista, narodne kuhinje i azili za napuste zivotinje, a ne vasi hramovi da jos perete para kojekakvih investitora! Sram bilo Patrijarha koji nije u stanju ni empatiju da pokaze za svoj narod, vec se ulizuje vlastodrscima.
  • somborac

    09.12.2024 09:39
    knjige
    Knjige, knjige a ne zvona i praporci!
  • A ne

    09.12.2024 09:39
    Najmanje još 100 zatvora je potrebno.
    Mnogo se mafije i veleizdajnika nakotilo, trebaće to sve jednog dana negde smestiti.
  • Bojan

    09.12.2024 09:32
    @Milan Li

    Taj film nećete gledati ali bilo bi lepo da probate, nema bolje škole od pokazne.
  • predrag

    09.12.2024 09:30
    Da, ovi sto su sve pokrali, sad bi da se operu sa inicijativama za gradnju hramova.

    Kad bi ovaj zavedeni narod znao da su svetinje - fabrike, od toga se zivi.
    Branio bi ih svojevremeno i od Zutih i ovih lopova.
  • Jana

    09.12.2024 09:28
    Mama
    Naravno da nam ne treba više škola.Zaglupljenim narodom bolje vladaju i jedni i drugi.I jedni i drugi prodaju svoju doktrinu.Prvi političku,drugi versku.Zato brzinom svetlosti sve obrazovane šalju preko granice a dovlace ko zna koga i odakle koji su pobegli od još goreg jada i pristaju na minimum ispod minimuma.
  • Humpty Dumpty

    09.12.2024 09:27
    @baxmet
    Odlična ideja! Popuno skladna duhovnosti koju propoveda!
  • Maja

    09.12.2024 09:23
    Alejandra
    Evo ja sam pravoslavna,ne mrzim nikog pa ni popove.Ali ajmo realno osim šuplje ,prazne priče i zamajavanja nečim nepostojećim i naravno svojom ličnom dobrobiti bez ikakvog truda i rada čime se oni još konkretno bave?Ajde navedite samo jedan jedini primer njihovog dobročinstva ili pomoći prema nekom?Da li su ikada pomogli nekom bolesnom,nekom detetu,nekom pogodjenom tragedijom?Ja za taj slučaj nisam čula.Ali zato itekako znaju da pruže ruku da im se da!Od praznih reci se ne zivi.Mozda to nekom pomaže,meni konkretno ne.Sem toga ako su mi potrebne reci utehe njih uvek imam u svom najbližem okruženju.
  • Prvo

    09.12.2024 09:22
    Treba da bude 25m2 po osobi za stanovanje.
  • Jovan

    09.12.2024 09:20
    Razočarao u svakom smislu
    Ovaj takozvani patrijarh je razoca4rao u svakom smislu. Uporedite samo njega i pokojnog Patrijarha Pavla.
  • Majs

    09.12.2024 09:20
    Hram
    Isto nam treba bolnica, škola, više slobode, prava,
  • Alisa

    09.12.2024 09:12
    Knjige
    "Knjige, knjige, a ne zvona i praporci"- Dositej...
  • Zanovetalo

    09.12.2024 09:08
    Bog je svuda
    Pa ko hoce ds se moli moze gde hoce i kad hoce,a obicno se moli i priziva Boga kad mu je tesko,a u crkvu se ide samo na pricesce.
  • Novosađanin

    09.12.2024 09:06
    Neće MOĆI
    Kome da ih zidate kada su vam i ove PRAZNE, plašite ljude smrti i bajkama o paklu/ raju.

    Smrt je identična stanju prije nego što ste začeti. Ljudi ne mogu shvatiti „ništa“ jer uvek imaju perspektivu o tom „ničemu“, ne mogu shvatiti kako je nemati perspektivu. Smrt je suprotna od „život“. Ljudi misle da će i mrtvi moći da misle. Bez mozga?! Kako? Jedino zbog čega možemo da mislimo je što imamo mozak. Misle da će u smrti moći da vide. Bez mozga i očiju?! Jeste li ikad vidjeli da neko bez očiju vidi? Pa zašto mislite da ćete vi? Ubedili su vas da smrt boli iako više nemate mozak, kožu ni nervne završetke, nemate ono što je potrebno da biste osetili bol, ipak, nekako ćete osećati prženje u večnoj vatri, ali ako im date pare – nećete.
    ON i OFF. Toliko je jednostavno.
  • Deda Joca

    09.12.2024 09:06
    Ne verujem
    Eto zašto ne verujem u Boga, jer da ga ima ovakav stvor ne bi smeo ni da prismrdi u crkvu, a ne da joj bude "poglavar"!
  • Лиманац

    09.12.2024 09:04
    Слава Господу!
    Даће Бог да се и у будућности граде храмови Божји широм српске престонице, али и свуда где живе православни Срби!

    Занимљиво је како у коментарима као опарени скачу они који у храмове и не иду. То наводи на закључак да носу у питању атеисти, већ агресивни антитеисти.
  • Bran

    09.12.2024 09:03
    Bulovićev potrčko...
  • Marija

    09.12.2024 09:03
    Tuga
    Tacno pored svake kladionice da upale svecu za tiket! Aman! Kako Vas nije sramota.
  • Novosađanin

    09.12.2024 09:03
    Neće MOĆI
    Jeste; baš nam to treba u 2024. Da nas učite o nekim imaginarim likovima na nebu, da nam čitate neke bajke iz knjiga prevedenih još pre 2000 godina, vi biste opet da delite ovaj divan narod, nije vam dosta mržnje, podela i ratova.
    Crkve su apsolutno nebitni objekti, davno prošlo, vreme, zar stvarno mislite da u doba interneta, dostupnog znanja, procvata nauke u svim poljima, mladima možete da prodajete neke patetike o moralu, dušama i večnom životu.

    Poštedite nas. Svega vam.
  • Nasilje

    09.12.2024 09:02
    Mir svima
    Nasilna površna manjina protiv većine (duhovnosti) .
  • Vojvođanin

    09.12.2024 08:59
    Oslobodite se
    Koliko omraženih komentara, priđite Bogu oslobodite se.
  • Realista

    09.12.2024 08:58
    Darvinizam
    Profitije je živi dokaz da taj "bog" ili ne postoji ili je vrlo zao i socijalno deformisan entitet... pa verujte u isti i dalje.
  • Куп је битан

    09.12.2024 08:57
    Зашто је потребно више храмова када се број становника смањује? Колико становника долази на један храм у Бечу или Будимпешти?
  • anti

    09.12.2024 08:57
    Ajde bradati nemoj da pametujes. Hramovi su posladnja stvar koja nam treba. Puno prioriteta ima u ovom raspalom drustvu ali crkve nisu medju njima.
  • Milan Li

    09.12.2024 08:55
    Bilo bi lepo
    I Novom Sadu je potrebna jedna na Limanu jedna u centru, i bar jos par crkvi na kamenickoj / petrovaradinskoj strani tako da se vide iz gradskog dela, dok se seta kejom npr.
    Pozdrav
  • isus

    09.12.2024 08:52
    savrsen
    savrsen covek da ugasi 2000 godina staru praksu… ili bar da od nje odbije sto je vise ljudi moguce.
  • Fotinija

    09.12.2024 08:50
    Auu
    Brate koja je ovo dalabu!
  • Daredevil

    09.12.2024 08:50
    Pa dobro
    Periću hoćeš li prestati da se brukaš i da nam brukaš Čurug, a zarad jeftinih poena i pljačke koju sprovodi sns kamarila. Nikada se crkva nije toliko odrodila od naroda i priklonila vladaocu kao danas.
  • Posmatrač

    09.12.2024 08:49
    Na svaku kockarnicu po jedna crkva.
    A ne, to bi onda bilo hiljade crkava
  • Zeze

    09.12.2024 08:48
    Stotinu hramova
    A uz svaki hram stanovi za popove sve dzabe na grbaci naroda ama ovaj je tesko prolupao narod jedva sastavlja kraj sa krajem a ovaj da se ogrebe od vucica a na racun naroda a vidim kakvu empatiju ima pravoslavna crkva prema ubijenima na z.s. sram vas bilo popovi lopovi
  • Alejandra

    09.12.2024 08:43
    O SPC uvek najvise negativno komentarisu oni koji nisu pravoslavni i oni koji nisu verujuci. Ne mozete golom mrznjom protiv vere i verujucih, uopste niste svesni bumerang efekta.
  • Samo da

    09.12.2024 08:43
    Ti hramovi
    Ne padnu na te silne crkvene vernike,ko ova nadstrešnica što "nije rekonstruisana", a slučajno je pala. Al valjda im neće u molitvi pasti na glavu...?! E Srbijo moja...
  • Saki

    09.12.2024 08:38
    Crkva
    Nama trebaju novi patrijarh i sveštenici koji se nebave politikom već stoje uz narod i dele muku!
  • Alane Oprosti

    09.12.2024 08:35
    Ma pusti sad hramove, nego koliko je crkvi potrebno novih Audija?
  • Mile

    09.12.2024 08:33
    Jeste. Pa da nam i to novoizgrađeno počne padati po glavama!
  • Мама

    09.12.2024 08:33
    A da li nam treba još škola, da deca konačno mogu da idu u jednu smenu, da porodice mogu lakše da funkcionišu i da postoji deo dana kada mogu svi da se okupe? Da li nam treba vrtića, da roditelji mogu da imaju podršku kada dobiju decu? Da li nam treba dečijih bolnica, da majke ne moraju da spavaju na stolici ako ih uopšte puste da ostanu sa decom?
  • Mary Poppins

    09.12.2024 08:32
    12 vek
    Ma ne,hajde da zatvorimo sve skole,obdaništa i fakultete i da ih pretvorimo u crkve. Hajde da da sve bolnice i domove zdravlja ispraznimo,a u njih uselimo vračare popove iscelitelje hodže i baba Jule, ništa nam ne treba vratiti se u 12 vek to je budućnost koju porfirije želi.
  • Biljana

    09.12.2024 08:31
    Kako te nije sramota
    Ti da verujes u Boga ne bi propagirao sve ono sto Bog osudjuje..
  • Vera

    09.12.2024 08:26
    "Crvenilo"
    Hvala pope,netreba.
    Već Vere imamo,to što nama treba ti nećeš da vidiš.
  • Zemlja čudesa

    09.12.2024 08:26
    Samo napred, udrite u gradnju bogomolja. Pitam se ko će vam u njih ići jer je naroda svake godine sve manje i manje, upravo zahvaljujući takvim otimačima.
  • Nikola NS

    09.12.2024 08:25
    Stado
    Najveći deo stada vašeg sedi u kladionicama pa je lakše patrijarhu da osvešta iste, stavi koje zvonce ikonu i sveću i eto ga. Novih hiljadu hramova. Sve naravno da se donira da SPC uknjiži sebi. Od kad je osveštana voda u NS u sred zime nema vode pa ako je ista logika propašće i kladionice.
  • Nikola

    09.12.2024 08:25
    X
    Da je crkva uz narod niko se ne bi bunio. Dok podržavate ovo zlo naravno da su ljudi protiv.
  • Mr.M

    09.12.2024 08:23
    Samo nacionalni stadion i metro da se zavrsi pa onda krece projekat 1000 hramova...Srbija ne sme da stane
  • Trajko

    09.12.2024 08:23
    Kako bi vera bila veća, predlažem da svaki kiosk bude mini-hram.
    Ah , gde bi se uplaćivali onda tiketi njemu drage Narodne lutrije Srbije?
  • Пера Којот

    09.12.2024 08:22
    Свето еванђеље по Матеју 15-16. Чувајте се од лажних пророка, који вам долазе у одијелу овчијем, а изнутра су вуци грабљиви. По плодовима њиховим познаћете их.
  • Jedna od mnogih

    09.12.2024 08:18
    Ne
    Ne treba nam crkva kod Štranda, ima ganc nova na Grbavici. Dovoljna je, ne alavite! Gde ste da predvodite narod od železničke do centra? Al ste zato prvi da kritikujete devastiranje Gradske kuće, koje su činili puleni vašeg vrlog prijatelja. Kada će crkva biti uz narod, raditi nešto za taj narod? Od Patrijarha Pavla nemamo pravog a vi ste jedna sramota!
  • Ljubica

    09.12.2024 08:18
    Treba iskrenih sveštenika da b
    Nije potrebno graditi crkvu na svakom ćošku, već je potrebno da se sveštenici vrate svome poslu i da se ne bave politikom i podrškom vlasti, već da brinu o dobrobiti verujućeg naroda. Onaj ko hoće da ode u crkvu, ima ih dovoljno, a ko neće da ide na liturgiju da sluša propovedi - moliće se kod kuće jer Bog je svuda i na svakom mestu. A crkve ne treba graditi ljudima pod prozorima. Nema više patrijaraha kao što je bio Pavle. Njegov primer bi trebalo da slede sadašnji službenici crkve. Zaboravili su da su oni sluge Božje.
  • Буљиша

    09.12.2024 08:16
    Узус
    Има пуно узуса да би се још више ширило гузуса.
  • Leemanac

    09.12.2024 08:13
    Pravilno bi bilo,kada izgradimo kanalizaciju,vodovod,bolnice,vrtice ,onda cemo da pocnemo da pravimo crkve o svom trosku.
  • Житељ

    09.12.2024 08:13
    И у Новом Саду је потребно много више од тренутних.
    У свим храмовима који су мени познати доста људи ујутро по хладноћи присуствује служби напољу зато што нема места у цркви.
  • Ns

    09.12.2024 08:12
    Muftija Porfirije
    Imacemo crkava ko Kosovo dzamija.
  • Ma

    09.12.2024 08:06
    Ma
    Ma sta stotine…na hiljade! Jesmo vernici ili nismo?! Na svakih 200 metara izgraditi Crkvu sa velikim Krstom! Od Merdara do Horgosa i to je malo ali ajde da neidemo u krajnost. Strasno u sta su se ovi Popovi pretvorili…Djavoli im nisu ravni! Gledam juce oca Grigorija fin blag kulturan i obrazovan covek ali takav ne odgovara ovoj svetosavskoj dzamahiriji!
  • Khm

    09.12.2024 08:05
    Nista prece od stotinu hramova
  • Ns

    09.12.2024 08:03
    Ns
    Kakav si ti crkvenjak,stidi se..
  • Kjubrikova kost

    09.12.2024 08:00
    Zaglupljivanje inače primitivnog naroda, level pro.
    Uz ružičastu televiziju, zagarantovana kombinacija.
  • Biblija

    09.12.2024 08:00
    Ne sećam se održa li pomen za 15 ubijenih?
  • Srdjan

    09.12.2024 08:00
    Dugo te nema
    Vec sam se zabrinuo sto te nema, mnogo se stvari desilo.
  • Mirka

    09.12.2024 08:00
    O Boze
    Imamo mi sasvim dovoljno hramova.Nemamo dovoljno dece,imamo vise staraca nego decice.Ko hoce u crkvu nacice je.
  • Bananamen

    09.12.2024 07:57
    I na racun Boga su zapeli da kradu. Ni manje ni vise, nego okruglo 100. Apetiti porasli. Ekspo (10.000e ce da nas kosta po porodici) nije dovoljan da nahrani mafiju. Oni hoce da budemo sirotinja kojoj je vera i parce hleba dovoljno, a ako nam se to ne svidja da nas proglase nevernicima. Popovi u dzipovima, providni ste.
  • Паја

    09.12.2024 07:54
    Кад треба храмова, зашто поклонисте све оне у Македонији. А и на КиМ само што нисте дали. Само да се Београд сачува, да нико пашалук не дира.
  • Cocco

    09.12.2024 07:53
    Profitirije,
    Teško ćete naći u Novom Sadu plac za crkvu, a da već nije zapikan od nekog "investitora" za izgradnju (čitaj: pranje novca).
  • komsha

    09.12.2024 07:53
    dokle
    izgradite sami sebi
    malo manje dzipova, audija, bmw i mercedesa, pa gradite
    dosta ste se grbavili od drzave i naroda
  • Vlada

    09.12.2024 07:53
    Nama treba novi patrijarh, ne novi hramovi.
  • Buzga

    09.12.2024 07:46
    Svetinja
    Što je veća svetinja, veća je senka te svetinje.
  • baxmet

    09.12.2024 07:45
    Da bude zemlja hramova i kladionica.
    Može čak i spojiti jedno i drugo.
  • Milan NS

    09.12.2024 07:45
    Оче
    каже се "још стотину канализација, воде за пиће и струје"
  • Nikola

    09.12.2024 07:40
    Ti nisi Patrijarh, nego saučesnik u zločinu!
  • Iva NS

    09.12.2024 07:38
    Uz onoliki
    vozno park teško da ćete " naskupiti' para da podignete 100 hramova. Alo bre čoveče, godinađa SMS - ovima lečimo decu, godinama jer država nema para za lečenje, s to ni 100 hramova? Ovolika bahatost , gramzivost i bestijalnost je za svaku osudu. Kako ga nije sramota...
  • Презиме

    09.12.2024 07:30
    Београду и Србији потребно
    Слободе, разума, одговорности, пристојности, образовања, интелигенције, вредних људи, срећних жена, пуно деце, осмеха и весеља... И треба нам НУЛА храмова! Цигласто бетонских бункера у којима се продаје прошломиленијска догма о непостојећем чики на небу који је све ово нацртао и који ће сићи једном доле и све залепити селотејпом па ће бити као ново...
  • Aleksej

    09.12.2024 07:28
    Xexe
    Hiljadu
  • Pas

    09.12.2024 07:27
    Karavani
    Boli nas uvo za Prvoslava Perića i njegove gluposti. Sve je to u cilju odvlačenja pažnje sa dešavanja u zemlji.
  • Samo pitam

    09.12.2024 07:26
    Jel' treba još toliko hramova da bi peglali sva nepočinstva koja ova izdajnička vlast čini - ili da bi crkva ćutala dok oni to rade....?
  • Bolnice

    09.12.2024 07:25
    Škole
    Srbiji su potrebne savremene bolnice i Domovi zdravlja, sredstva koja bi se koristila za lečenje bolesne dece i odraslih, ulaganje u medicinu i ostale nauke, savremene škole i još mnogo toga. Ko u Boga veruje znaće šta je prioritet.
  • Reaktor

    09.12.2024 07:23
    broje se pare
    ne hramovi.
    Čuva se vera, ne objekti.
    Šta će vam to, kada niste prosti duhom?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna