Automobilska industrija je danas parodija. 80-tih su shvatili da su u stanju da naprave automobile koji uz redovno održavanje mogu da rade 30 godina, a onda dalje krenuli u degradaciju kvaliteta i životnog veka automobila, da bi on danas imao jedva veći rok trajanja od jedne veš mašine, iliti produžene garancije. Kinezi bi bez problema mogli da preplave sav višak sopstvene proizvodnje u EU i ugase i zadnje tragove ovih nabeđenih brendova koji više ništa ne znače.
Srbija ima potpisan sporazum o slobodnoj trgovini sa EU vec nekih 15ak godina u okviru sporazuma o stabilizaciji i pridruzivanju (SSP). Ne pisi nesto o cemu apsolutno nemas pojma.
Fiat a doveli ga zuti subvencije trpanje para a oskar da ih kuje u zvezde sad ce nama italijani u kragujevcu kazu decki dovidenja laku noc jebite se amateri
Ono sto ne postoji ne moze da se pogorsa. Subvencionisane fabrike i motacnice nisu nase. Subvencije su dobre samo za bagru koja se grebe o budzet. Inace, za letece taksije znamo a kako je fabrika cokolade
Jadni Zapadnjaci više nemaju šta da recikliraju, sve smo im otpade počistili. Sada treba potpuno zabraniti uvoz i prodaju novih automobila pa za jedno dvadesetak godina izvoziti oldtajmere. U međuvremenu, koristićemo ono od čega zavisi vladajuća elita i voziti se letećim taksijima. Spuštanje će biti tvrdo.
Kineze interesuje EU tržište, zato su sagradili BYD fabriku u Mađarskoj. Ne treba im fabrika u zemlji koja nema slobodnu trgovinu sa EU i neće je imati barem narednih 15 i više godina.
Automobilska industrija u Srbiji ne postoji od kada je prestala proizvodnja Zastavinih automobila.
Sklapanje FIAT-a nije ni proizvodnja, a još manje je industrija.
Industrija je kada imaš svoj rudnik gvožđa, bakra, svoju čeličanu, svoju livnicu, valjaonicu lima, svoje fabrike reznih i drugih alata, motora, menjača, kablova, guma i ostalog, pa sam napraviš ceo auto. To smo imali nekad u socijalizmu, a onda je došla demoNkraDija.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Automobilskoj industriji u Srbiji ne ide dobro, a tek se očekuje pogoršanje
Autor: Nova ekonomija
Info
•15.12.2024.
•06:02 > 08:59
Komentari 16
rale
@Miki
Sabahudin
Zeze
neilon
Pamet u glavu!
Supermen
dacic
pogodi ko je
boger
Aleksandar
Steva
Иван Грозни
Miki
ha
Sklapanje FIAT-a nije ni proizvodnja, a još manje je industrija.
Industrija je kada imaš svoj rudnik gvožđa, bakra, svoju čeličanu, svoju livnicu, valjaonicu lima, svoje fabrike reznih i drugih alata, motora, menjača, kablova, guma i ostalog, pa sam napraviš ceo auto. To smo imali nekad u socijalizmu, a onda je došla demoNkraDija.
Yorgan
Ziva
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H