Srbija nema autoindistriju!!!
Sem namenskog dela,nista drugo nije nase!!! Naravno da ce se mnogi pobuniti a posebno oni koji u toj bransi zaradjuju hleba,ipak gospodo tamo gde se ne pita radnik i gradjanin Srbije apsolutno nista,ne mozete da kazete da je to nase! Isto ce tako uskoro da prodju i seljaci i kao pre 2.svetakog rata ,ici ce u nadnicu za komad hleba! Pa glasajte opet za potomke austrougarskih soldata i komunjara!!!!
Uvek mogu da proizvode bicikle i električne bicikle. To smo kadar da proizvedemo, imamo sve sirovine i može da se proda na veliko i na lokalnom tržištu. Ako negde uspori, manja je šteta imati na lageru 1.000 neprodatih bicikala nego 1.000 neprodatih automobila. U SFRJ smo imali nekoliko biciklističkih brendova, za sad smo spali na sastavljače iz Kine... mekan im je čelik sve se iskrivi i ishaba, možda bi naše železare tu imale bolju prođu.
Овде неке паметњаковићи ликију да неких 80000 људи остане без посла.Колико човек може да буде луд да се весели туђој муци.Од тих плата људи су живели а када тих 80000 људи остане без посла ником неће бити добро.
... rale, sam si sebi dao kontra-argument. Kritikuješ evropski automobil koji ne traje dovoljno dugo a onda se pozoveš na kineskog proizvođača. čiji automobil ne traje ni upola kao evropski, najčešći razlog je pored lošeg kvaliteta same izrade, nedostatka rezervnih delova i opreme za servisiranje, uključujući i servisnu dokumentaciju...
@zeze
Ma da druže, nama će to italijani da kažu. Puni im placevi neprodatih kola, 500 električni je 35000 eura, niko ne kupuje. VW isto, misli ceo svet je kao mi balkanci, što se kunemo u nemce. Srbiji ne treba auto industrija već industrija hrane, tu fabriku u Kragujevcu treba da zatvore
Automobilska industrija je danas parodija. 80-tih su shvatili da su u stanju da naprave automobile koji uz redovno održavanje mogu da rade 30 godina, a onda dalje krenuli u degradaciju kvaliteta i životnog veka automobila, da bi on danas imao jedva veći rok trajanja od jedne veš mašine, iliti produžene garancije. Kinezi bi bez problema mogli da preplave sav višak sopstvene proizvodnje u EU i ugase i zadnje tragove ovih nabeđenih brendova koji više ništa ne znače.
Srbija ima potpisan sporazum o slobodnoj trgovini sa EU vec nekih 15ak godina u okviru sporazuma o stabilizaciji i pridruzivanju (SSP). Ne pisi nesto o cemu apsolutno nemas pojma.
Fiat a doveli ga zuti subvencije trpanje para a oskar da ih kuje u zvezde sad ce nama italijani u kragujevcu kazu decki dovidenja laku noc jebite se amateri
Ono sto ne postoji ne moze da se pogorsa. Subvencionisane fabrike i motacnice nisu nase. Subvencije su dobre samo za bagru koja se grebe o budzet. Inace, za letece taksije znamo a kako je fabrika cokolade
Jadni Zapadnjaci više nemaju šta da recikliraju, sve smo im otpade počistili. Sada treba potpuno zabraniti uvoz i prodaju novih automobila pa za jedno dvadesetak godina izvoziti oldtajmere. U međuvremenu, koristićemo ono od čega zavisi vladajuća elita i voziti se letećim taksijima. Spuštanje će biti tvrdo.
Kineze interesuje EU tržište, zato su sagradili BYD fabriku u Mađarskoj. Ne treba im fabrika u zemlji koja nema slobodnu trgovinu sa EU i neće je imati barem narednih 15 i više godina.
Automobilska industrija u Srbiji ne postoji od kada je prestala proizvodnja Zastavinih automobila.
Sklapanje FIAT-a nije ni proizvodnja, a još manje je industrija.
Industrija je kada imaš svoj rudnik gvožđa, bakra, svoju čeličanu, svoju livnicu, valjaonicu lima, svoje fabrike reznih i drugih alata, motora, menjača, kablova, guma i ostalog, pa sam napraviš ceo auto. To smo imali nekad u socijalizmu, a onda je došla demoNkraDija.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Automobilskoj industriji u Srbiji ne ide dobro, a tek se očekuje pogoršanje
Autor: Nova ekonomija
Info
•15.12.2024.
•06:02 > 08:59
Komentari 22
Lucky
Sem namenskog dela,nista drugo nije nase!!! Naravno da ce se mnogi pobuniti a posebno oni koji u toj bransi zaradjuju hleba,ipak gospodo tamo gde se ne pita radnik i gradjanin Srbije apsolutno nista,ne mozete da kazete da je to nase! Isto ce tako uskoro da prodju i seljaci i kao pre 2.svetakog rata ,ici ce u nadnicu za komad hleba! Pa glasajte opet za potomke austrougarskih soldata i komunjara!!!!
Biciklista
Луд,збуњен
Realista
Fiat, VW bankrot
Ma da druže, nama će to italijani da kažu. Puni im placevi neprodatih kola, 500 električni je 35000 eura, niko ne kupuje. VW isto, misli ceo svet je kao mi balkanci, što se kunemo u nemce. Srbiji ne treba auto industrija već industrija hrane, tu fabriku u Kragujevcu treba da zatvore
Neko
rale
@Miki
Sabahudin
Zeze
neilon
Pamet u glavu!
Supermen
dacic
pogodi ko je
boger
Aleksandar
Steva
Иван Грозни
Miki
ha
Sklapanje FIAT-a nije ni proizvodnja, a još manje je industrija.
Industrija je kada imaš svoj rudnik gvožđa, bakra, svoju čeličanu, svoju livnicu, valjaonicu lima, svoje fabrike reznih i drugih alata, motora, menjača, kablova, guma i ostalog, pa sam napraviš ceo auto. To smo imali nekad u socijalizmu, a onda je došla demoNkraDija.
Yorgan
Ziva
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H