Autor: Nova ekonomija

Info
15.12.2024.
06:02 > 08:59
Izvoz će biti jedna od najbolnijih tačaka srpske ekonomije i u narednom periodu, a njen najviše pogođeni deo je auto industrija.
  • Lucky

    16.12.2024 00:51
    ???
    Srbija nema autoindistriju!!!
    Sem namenskog dela,nista drugo nije nase!!! Naravno da ce se mnogi pobuniti a posebno oni koji u toj bransi zaradjuju hleba,ipak gospodo tamo gde se ne pita radnik i gradjanin Srbije apsolutno nista,ne mozete da kazete da je to nase! Isto ce tako uskoro da prodju i seljaci i kao pre 2.svetakog rata ,ici ce u nadnicu za komad hleba! Pa glasajte opet za potomke austrougarskih soldata i komunjara!!!!
  • Biciklista

    15.12.2024 18:53
    Uvek mogu da proizvode bicikle i električne bicikle. To smo kadar da proizvedemo, imamo sve sirovine i može da se proda na veliko i na lokalnom tržištu. Ako negde uspori, manja je šteta imati na lageru 1.000 neprodatih bicikala nego 1.000 neprodatih automobila. U SFRJ smo imali nekoliko biciklističkih brendova, za sad smo spali na sastavljače iz Kine... mekan im je čelik sve se iskrivi i ishaba, možda bi naše železare tu imale bolju prođu.
  • Луд,збуњен

    15.12.2024 17:32
    Овде неке паметњаковићи ликију да неких 80000 људи остане без посла.Колико човек може да буде луд да се весели туђој муци.Од тих плата људи су живели а када тих 80000 људи остане без посла ником неће бити добро.
  • Realista

    15.12.2024 17:02
    @ rale 15.12.2024 • 13:54
    ... rale, sam si sebi dao kontra-argument. Kritikuješ evropski automobil koji ne traje dovoljno dugo a onda se pozoveš na kineskog proizvođača. čiji automobil ne traje ni upola kao evropski, najčešći razlog je pored lošeg kvaliteta same izrade, nedostatka rezervnih delova i opreme za servisiranje, uključujući i servisnu dokumentaciju...
  • Fiat, VW bankrot

    15.12.2024 15:27
    @zeze
    Ma da druže, nama će to italijani da kažu. Puni im placevi neprodatih kola, 500 električni je 35000 eura, niko ne kupuje. VW isto, misli ceo svet je kao mi balkanci, što se kunemo u nemce. Srbiji ne treba auto industrija već industrija hrane, tu fabriku u Kragujevcu treba da zatvore
  • Neko

    15.12.2024 14:40
    ....
    Čuj ovu glupost naša automobilska industrija to smo imali nekad u prošlom veku,počeli smo da se kitimo tudjim perijem
  • rale

    15.12.2024 13:54
    Automobilska industrija je danas parodija. 80-tih su shvatili da su u stanju da naprave automobile koji uz redovno održavanje mogu da rade 30 godina, a onda dalje krenuli u degradaciju kvaliteta i životnog veka automobila, da bi on danas imao jedva veći rok trajanja od jedne veš mašine, iliti produžene garancije. Kinezi bi bez problema mogli da preplave sav višak sopstvene proizvodnje u EU i ugase i zadnje tragove ovih nabeđenih brendova koji više ništa ne znače.
  • @Miki

    15.12.2024 13:26
    Exporter
    Srbija ima potpisan sporazum o slobodnoj trgovini sa EU vec nekih 15ak godina u okviru sporazuma o stabilizaciji i pridruzivanju (SSP). Ne pisi nesto o cemu apsolutno nemas pojma.
  • Sabahudin

    15.12.2024 13:14
    Omerović
    Rešenje je strateško partnerstvo sa Lamborghinijem, tj u pogon za ugradnju TNG uređaja u njihove karavan modele...
  • Zeze

    15.12.2024 12:55
    To je cena
    Fiat a doveli ga zuti subvencije trpanje para a oskar da ih kuje u zvezde sad ce nama italijani u kragujevcu kazu decki dovidenja laku noc jebite se amateri
  • neilon

    15.12.2024 12:55
    A onda trampova amerika uvede sankcije srpskim proizvođačima u kineskom vlasništvu.
    Pamet u glavu!
  • Supermen

    15.12.2024 12:48
    E jbg.nista od letecih automobila.Znaci,jos jedna u nizu lazi naseg precednika.Pa svi rade protiv njega,samo on radi za sve nas(laze).
  • dacic

    15.12.2024 12:33
    samo yugovina i stojko mogu da vrate ''kvalitet'' auto industriji jer ta kola imaju dusu a ne tamo neki bemve
  • pogodi ko je

    15.12.2024 12:24
    Ono sto ne postoji ne moze da se pogorsa. Subvencionisane fabrike i motacnice nisu nase. Subvencije su dobre samo za bagru koja se grebe o budzet. Inace, za letece taksije znamo a kako je fabrika cokolade
  • boger

    15.12.2024 11:58
    Doakali smo im
    Jadni Zapadnjaci više nemaju šta da recikliraju, sve smo im otpade počistili. Sada treba potpuno zabraniti uvoz i prodaju novih automobila pa za jedno dvadesetak godina izvoziti oldtajmere. U međuvremenu, koristićemo ono od čega zavisi vladajuća elita i voziti se letećim taksijima. Spuštanje će biti tvrdo.
  • Aleksandar

    15.12.2024 11:49
    Odgovor
    Tramp kad preuzme vlast ima da najuri Kineze iz Srbije, toga se Vucko najviše plasi jer neće biti dilova ispod stola oko cene koštanja.
  • Steva

    15.12.2024 11:46
    Vidim da u EU cveta,naročito i Nemačkoj.
  • Иван Грозни

    15.12.2024 11:42
    Мотачнице каблова нису аутомобилска индустрија.
  • Miki

    15.12.2024 11:22
    Kineze interesuje EU tržište, zato su sagradili BYD fabriku u Mađarskoj. Ne treba im fabrika u zemlji koja nema slobodnu trgovinu sa EU i neće je imati barem narednih 15 i više godina.
  • ha

    15.12.2024 10:52
    Automobilska industrija u Srbiji ne postoji od kada je prestala proizvodnja Zastavinih automobila.
    Sklapanje FIAT-a nije ni proizvodnja, a još manje je industrija.

    Industrija je kada imaš svoj rudnik gvožđa, bakra, svoju čeličanu, svoju livnicu, valjaonicu lima, svoje fabrike reznih i drugih alata, motora, menjača, kablova, guma i ostalog, pa sam napraviš ceo auto. To smo imali nekad u socijalizmu, a onda je došla demoNkraDija.
  • Yorgan

    15.12.2024 10:40
    Ne pamtim period u istoriji kad joj je išlo
  • Ziva

    15.12.2024 10:15
    Kako
    Kojoj automobilskoj industriji ? Mislite na Mercedes ili na industriju letecih automobila ?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna