Autor: Forbes Srbija

Info
26.12.2024.
21:49 > 21:25
Kineski konzorcijum CRIC i CCCC uputio je još jedan dopis investitoru, finansijeru i nadzoru u kojem se detaljno opisuju "postojeći bezbednosni rizici i problemi na deonici pruge Novi Sad - Subotica".
  • Zile

    05.01.2025 00:55
    Nasi neimari svetski poznati. Nato jedva srusio Zezelja. Ne treba dalje....
  • Sanja

    04.01.2025 22:35
    Nepoznato
    Da li su Kinezi ovaj dopis poslali pre ili nakon pada nadstrešnice u NS? Ako su poslali pre onda se zna ko su glavni krivci. Ako su poslali posle, onda su jednako krivi i ni Dunav ih oprati ne može.
  • Petar

    04.01.2025 13:59
    Pa da, sada ce sve stanice od Beograda do Subotice da se uruse. Otkud to. Ovo sto se desilo sigurno nije namerno. Velika tezina betona visi na sajlama, stara 70 godina jednostavno privid. Niko nije u to sumnjao. U ostalom ima sudskih vestaka rade na tome svi eksperti i timovi pa neka utvrde ako ima krivaca da odgovaraju.Velika je nesreca.
  • Dalibor

    27.12.2024 19:12
    A nadvoznjak u Zmajevu sto ima rupa tj kratera sto je neravan?Sta ce biti sa tim?
  • piskaralo

    27.12.2024 15:13
    medijski mrak
    kada bi čuli za ovakvu vest na RTS-u?
    Svaka čast za redakciju 021
    OSLOBODITI MEDIJE!
  • /

    27.12.2024 14:35
    /
    @mico
    padaju i te kako
  • Nemanja

    27.12.2024 13:59
    @Geca

    Ako ti se ne sviđa šta je Jugoslavija gradila sikter u svoje blatnjavo netaknuto selo.
  • Mićo

    27.12.2024 11:59
    Nije da branim Kineze, ali oni garant rade kako im AV kaže.
    Kako u Kini ništa ne pada?
  • Za Gecu i botove

    27.12.2024 11:45
    Geca
    27.12.2024 • 09:11
    Jugoslavija je gradila svuda po svetu, samo je ovde kod nas gradila klackalice sa utegama da se obruše na nas za pola veka. Ostavili su za sobom brutalističke monstrume od prednapregnutog betona, predimenzionirane golubarnike poput Sava Centra i Spensa. Monotona i nehumana rugla za stanovanje na Novom Beogradu i Limanima. Gradili su za budućnost koju nisu mogli da nam ponude.

    E, pa dragi bote, Jugoslavija je počela od nule. Ljudi nisu imali gde da stanuju, gradilo se za stanovanje, a ne za punjenje partijskih džepova. A kao human ti je Galensov kompleks u Cara Dušana, nasred raskrsnice, bez trunke zelenila, jedni drugima gledaju u prozore i odgormne zgrade koje su narušile vizuru i Novom Sada i Beograda? Humano ti je što se ljudi zadužuju do giše da bi kupili stan u nekom od tih golubarnika, što nijedna škola nije izgrađena, nema verića, bolnice zvrje prazne posle kovida, napravljene od plastike i lima, tržni centri su nam hramovi, crkve izgledaju kao nakaze, a vrli graditelji nijednu rekonstrukciju nisu bili u stanju da obave kako treba, nadstešnica ne bi pala da je obnovljena kako valja, nijedan plafon ne bi pao (a ovih dana ih ima nekoliko), ne bi nam puteve i mostove gradili Kinezi već domaće firme koje su bile na svetskom nivou i ne bi se oranice predavale u ruke Kinezima da ih zagađuju. I svi razni botovi, imaćete i vi decu pa neka vam žive u tom glibuu, ali znajte da se samo doprineli. Gadite nam se, prodane duše!
  • Liman

    27.12.2024 11:37
    Sve to i moja Zuska iz Kisača odavno priča. Zašto su pristali da obavljaju te radove, a i onda im je bilo jasno da su zgrade stare i treba ih temeljno rekonstruisati (za šta su verovtno bile dovoljne pare koje su oprane), tako da služe bar 50 godina, a ne samo ušminkati. Što se ukrštanja puteva za vozila i pešake tiče, prekinuta je normalna komunikacija koja postoji godinama, seljaci ne mogu do njiva, svašta tu ima, samo kad bi se neko pozabavio. A bilo bi krajnje vreme da se neko pametan prošeta do kriznih tačaka i zabeleži i objavi. Da ne bude posle hvatanja za glavu. Kad neko pogine nema nazad.
  • Jogi Letač

    27.12.2024 11:26
    Koliko ja vidim, projektom je predviđeno samo krečenje i šminkanje, a ne prava rekonstrukcija, pa se sad Kinezi ograđuju. Međutim, tu se otvaraju nova pitanja: ko je radio taj projekat, zašto sve ove neispravnosti nisu utvrđene pre izrade projekta rekonstrukcije? Drugo pitanje je kolika je cena ovih radova koje su Kinezi radili? Nešto mi govori da su naplatili više nego što bi sve novo koštalo - imajući u vidu koliko je koštala rekonstrukcija stanice u Novom Sadu. A razlika između naduvane i stvarne cene će se već nekako razdeliti među glavnim igračima, ali sa tim neće u javnost.
  • Crni

    27.12.2024 10:09
    Žalosno
    Sve te stanice u manjim mestima i selima su još od dobe Franca Jozefa II. Neke su renovirane ali mnoge su napuštene kao u Magliću i Paragama. Da ne kažem kave su stanice gde je pruga ukinuta. Juče su u Ratkovu imali problema sa mehanizmom za rampu. Što se tiče železnice stvarno smo ostali u 19. veku pa čak i gore.
  • Savica

    27.12.2024 09:29
    Opaa
    Sad odjednom nista nevalja..
  • Šta se može

    27.12.2024 09:21
    ako nisi za taj posao
    Ako nisi osposobljen za obavljanje posla,onda ga i ne radiš. Nema opravdanja,stanica u Novom Sadu je plaćena parama i ljudskim životima.
  • Ljudi moji!

    27.12.2024 09:21
    Užas
    Oni ZNAJU za ovo već duže vreme i niko ništa! Nakon što je 15 ljudi stradalo! Stanice rade normalno, nema upozorenja, ni radova, da nije ovog članka u novinama ne bi niko ništa ni znao! Oni nam rade o glavi! Neprijatelji srpskog naroda!
  • Geca

    27.12.2024 09:11
    Jugoslavija je gradila svuda po svetu, samo je ovde kod nas gradila klackalice sa utegama da se obruše na nas za pola veka. Ostavili su za sobom brutalističke monstrume od prednapregnutog betona, predimenzionirane golubarnike poput Sava Centra i Spensa. Monotona i nehumana rugla za stanovanje na Novom Beogradu i Limanima. Gradili su za budućnost koju nisu mogli da nam ponude.
  • Bravo

    27.12.2024 09:10
    Bravo za kineze. Mi nismo sposobni ni da uočimo probleme, a ne da gradimo nešto moderno i bezbedno. Hoćemo da modernizujemo kuću koja pravljena od blata. A nikom u ovoj državi nije palo na pamet da se prvo ruši sve što je staro, pa se gradi novo, na zdravim temeljima. Jadni mi.
  • Una

    27.12.2024 08:37
    Omg
    Ipak cu ja autobusom!
  • Nana

    27.12.2024 08:28
    @501
    Ovde se spominke stanica Vrbas nova, zar to nije novoizgrađena zgrada!? Znaju li ovde inženjeri uopšte šta rade? Ili potpisuju blanko.
  • IsNoGood

    27.12.2024 08:09
    Piše li neko nešto za Tanurdžićevu palatu i katedralu i pukotine koje se pojavljuju?
  • predrag

    27.12.2024 08:09
    Rece da mi nista ne znamo, glupi smo. Zaglupeli kada su dosli cetnici, crkva i Amerikanci.
    Pre toga je YU gradila svuda po svetu.

    Sad za sve te 'projekte' ni domacu lopatu ne koriste.
    Neprijatelji naroda
  • Ja

    27.12.2024 07:56
    Hm
    Kome da se obratim, nadvožnjak u Kisackoj ulici koji su Kinezi pravili napukao, pašce beton na drum!
  • Bata

    27.12.2024 07:49
    Die Beste
    Ma nije to tako lose kao što izgleda. ..
  • Deki

    27.12.2024 07:45
    Kinezi kao i zvalavi, sad se peru. Pa sto sad ima mane, a kad su gradili prugu pored nisu videli????? Sad kad je pala u NS, sad sve vide, sad bi sve novo, pa tako i moja baba moze da gradi. Znaci da niste za taj posao!!!!!!! U Becu se renoviraju zgrade stare 500 g i ni jedna nije pala.
  • Mare

    27.12.2024 07:13
    Ima li nešto da valja?
  • Kuku lele

    27.12.2024 07:12
    Izgleda da je ipak Tito bio kralj i da je najvise uradio za Srbiju kad od 1945 sve jos uvek traje...svi drugi na celu sa ovima danas na vlasti nisu zamenili ni 10% onoga sto je napravljeno u dalekoj proslosti a i to sto je rekonstruisano nije trajalo ni godinu dana. Jezivo!
  • Zebra

    27.12.2024 06:58
    Ma ne može to da padne koliko to Vučić može da svečano otvara i to dva puta!
  • Ivan

    27.12.2024 06:22
    .
    Ovi hoće što više novca u džep, a što manje popravki i da nas ubiju namerno. Kinezi ukazivali na probleme, ovi naši ignorisali! Čak ni botovi ne mogu preko ovog da pređu.
  • 501

    27.12.2024 05:31
    Stanice
    1. Od Novog Sada do Subotice, za sve stanice uraditi projekat zatečenog stanja sa proračunima. Onda proveriti za sve stanice opterećenja snega, leda. Ako stanice nisu bezbedne, namerno srušiti te delove i ponovo po novim glavnim projektima izgraditi nove stanice. Jeste da košta, ali shvatite, ljudski život nema cenu.
  • TsiBB

    27.12.2024 04:19
    Nakaradno?
    Pa zašto su onda podvožnjaci projektovani sa tako malom visinom?
    Zašto je most projektovan da saobraćajna nesreća može ugroziti konstrukciju?
    Ako bi se za nekog trebala ponovo uvesti smrtna kazna prvo za građevinsku mafiju.
  • Visnja

    27.12.2024 02:12
    Bojim se da ova strasna nesreca nije poslednja.Vrbas? Prokop?Nedaj boze da oni prave novi most na Savi…Strah me njihovih rabota
  • Zrenjaninac

    27.12.2024 02:08
    A sta kazu Kinezi za ostale projekte i "investicije" koje rade u ovoj koloniji?
    Za pocetak, kakva je situacija sa prugom Beograd-Novi Sad? Tu je sve bezbedno i po PS-u?
    Linglong u Zrenjaninu je isto u skladu sa najvisim evropskim i svetskim bezbednosnim i ekoloskim normama? Kao i Zidjin u Boru, Hesteel u Smederevu...?
    Ili cete dopise i ukaze o njima pisati tek kada uzmu dovoljan danak u krvi?
  • Mile

    27.12.2024 01:55
    Sve se raspada i nijedno JKP decenijama nije radilo svoj posao na odrzavanju ili bar konstatovanju dotrajalosti infrastrukture. A plate su im redovno išle.....
  • Vrac Pogadjac

    27.12.2024 00:38
    Paznja! Nije bezbedno!
    Zar stanica u Vrbasu nije potpuno nova? Kako sad nebezbedna? Pa Vesic se hvalio ovom stanicom u junu, rekao da ce biti gotova do kraja novembra i pustena u rad zajedno sa prugom.
  • lila

    27.12.2024 00:23
    Vrbas
    Predsednik je obišao i stanicu u Vrbasu i rekao da je gotova i da je odlična.
    Da li da mu verujemo?
    Šta kaže sns rukovodstvo u Vrbasu?
  • @Kas No Jan Ko

    26.12.2024 23:40
    Ne da nisu blagovremeno delovali nego su i odbijali zahteve da deluju. A o tome kako nalaze licencirane inzenjere da potpisu radove od podloge do signalizacije je tek prica, podmicuju, prave transfere iz firme u firmu kao da su ovi fudbaleri, prete otkazom (i ispunjavaju pretnju ko nece da stavi potpis) pa nalaze neke leve koji se prodaju za sitnu lovu, itd.
  • Eon

    26.12.2024 22:57
    Polako
    Da ne žurimo sa zaključcima o Vrbasu. Da sačekamo da nadstrešnica prvo padne.
  • Au...

    26.12.2024 22:40
    Ovo je dovoljan razlog da padnu. Dok ne padne još neka nadstrešnica.
  • Kas No Jan Ko

    26.12.2024 22:15
    Da li je kineski konzorcijum blagovremeno delovao što se tiče novosadske stanice? Da li je blagovremeno delovao i što se tiče ostalog, ili tek sada, kada nam je stala duša?
    (Ovo da je nešto staro i u lošem stanju imamo napretek i u NS, npr. popucali zidovi dečje ambulante ZOV. A iskreno rečeno, hvalimtebože, još imamo zgrade i zdanja iz starijih epoha, nadam se da ćemo istoriju uspeti sačuvati, kao i žive glave.)

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna