Kineski konzorcijum CRIC i CCCC uputio je još jedan dopis investitoru, finansijeru i nadzoru u kojem se detaljno opisuju "postojeći bezbednosni rizici i problemi na deonici pruge Novi Sad - Subotica".
Da li su Kinezi ovaj dopis poslali pre ili nakon pada nadstrešnice u NS? Ako su poslali pre onda se zna ko su glavni krivci. Ako su poslali posle, onda su jednako krivi i ni Dunav ih oprati ne može.
Pa da, sada ce sve stanice od Beograda do Subotice da se uruse. Otkud to. Ovo sto se desilo sigurno nije namerno. Velika tezina betona visi na sajlama, stara 70 godina jednostavno privid. Niko nije u to sumnjao. U ostalom ima sudskih vestaka rade na tome svi eksperti i timovi pa neka utvrde ako ima krivaca da odgovaraju.Velika je nesreca.
Geca
27.12.2024 • 09:11
Jugoslavija je gradila svuda po svetu, samo je ovde kod nas gradila klackalice sa utegama da se obruše na nas za pola veka. Ostavili su za sobom brutalističke monstrume od prednapregnutog betona, predimenzionirane golubarnike poput Sava Centra i Spensa. Monotona i nehumana rugla za stanovanje na Novom Beogradu i Limanima. Gradili su za budućnost koju nisu mogli da nam ponude.
E, pa dragi bote, Jugoslavija je počela od nule. Ljudi nisu imali gde da stanuju, gradilo se za stanovanje, a ne za punjenje partijskih džepova. A kao human ti je Galensov kompleks u Cara Dušana, nasred raskrsnice, bez trunke zelenila, jedni drugima gledaju u prozore i odgormne zgrade koje su narušile vizuru i Novom Sada i Beograda? Humano ti je što se ljudi zadužuju do giše da bi kupili stan u nekom od tih golubarnika, što nijedna škola nije izgrađena, nema verića, bolnice zvrje prazne posle kovida, napravljene od plastike i lima, tržni centri su nam hramovi, crkve izgledaju kao nakaze, a vrli graditelji nijednu rekonstrukciju nisu bili u stanju da obave kako treba, nadstešnica ne bi pala da je obnovljena kako valja, nijedan plafon ne bi pao (a ovih dana ih ima nekoliko), ne bi nam puteve i mostove gradili Kinezi već domaće firme koje su bile na svetskom nivou i ne bi se oranice predavale u ruke Kinezima da ih zagađuju. I svi razni botovi, imaćete i vi decu pa neka vam žive u tom glibuu, ali znajte da se samo doprineli. Gadite nam se, prodane duše!
Sve to i moja Zuska iz Kisača odavno priča. Zašto su pristali da obavljaju te radove, a i onda im je bilo jasno da su zgrade stare i treba ih temeljno rekonstruisati (za šta su verovtno bile dovoljne pare koje su oprane), tako da služe bar 50 godina, a ne samo ušminkati. Što se ukrštanja puteva za vozila i pešake tiče, prekinuta je normalna komunikacija koja postoji godinama, seljaci ne mogu do njiva, svašta tu ima, samo kad bi se neko pozabavio. A bilo bi krajnje vreme da se neko pametan prošeta do kriznih tačaka i zabeleži i objavi. Da ne bude posle hvatanja za glavu. Kad neko pogine nema nazad.
Koliko ja vidim, projektom je predviđeno samo krečenje i šminkanje, a ne prava rekonstrukcija, pa se sad Kinezi ograđuju. Međutim, tu se otvaraju nova pitanja: ko je radio taj projekat, zašto sve ove neispravnosti nisu utvrđene pre izrade projekta rekonstrukcije? Drugo pitanje je kolika je cena ovih radova koje su Kinezi radili? Nešto mi govori da su naplatili više nego što bi sve novo koštalo - imajući u vidu koliko je koštala rekonstrukcija stanice u Novom Sadu. A razlika između naduvane i stvarne cene će se već nekako razdeliti među glavnim igračima, ali sa tim neće u javnost.
Sve te stanice u manjim mestima i selima su još od dobe Franca Jozefa II. Neke su renovirane ali mnoge su napuštene kao u Magliću i Paragama. Da ne kažem kave su stanice gde je pruga ukinuta. Juče su u Ratkovu imali problema sa mehanizmom za rampu. Što se tiče železnice stvarno smo ostali u 19. veku pa čak i gore.
Oni ZNAJU za ovo već duže vreme i niko ništa! Nakon što je 15 ljudi stradalo! Stanice rade normalno, nema upozorenja, ni radova, da nije ovog članka u novinama ne bi niko ništa ni znao! Oni nam rade o glavi! Neprijatelji srpskog naroda!
Jugoslavija je gradila svuda po svetu, samo je ovde kod nas gradila klackalice sa utegama da se obruše na nas za pola veka. Ostavili su za sobom brutalističke monstrume od prednapregnutog betona, predimenzionirane golubarnike poput Sava Centra i Spensa. Monotona i nehumana rugla za stanovanje na Novom Beogradu i Limanima. Gradili su za budućnost koju nisu mogli da nam ponude.
Bravo za kineze. Mi nismo sposobni ni da uočimo probleme, a ne da gradimo nešto moderno i bezbedno. Hoćemo da modernizujemo kuću koja pravljena od blata. A nikom u ovoj državi nije palo na pamet da se prvo ruši sve što je staro, pa se gradi novo, na zdravim temeljima. Jadni mi.
Kinezi kao i zvalavi, sad se peru. Pa sto sad ima mane, a kad su gradili prugu pored nisu videli????? Sad kad je pala u NS, sad sve vide, sad bi sve novo, pa tako i moja baba moze da gradi. Znaci da niste za taj posao!!!!!!! U Becu se renoviraju zgrade stare 500 g i ni jedna nije pala.
Izgleda da je ipak Tito bio kralj i da je najvise uradio za Srbiju kad od 1945 sve jos uvek traje...svi drugi na celu sa ovima danas na vlasti nisu zamenili ni 10% onoga sto je napravljeno u dalekoj proslosti a i to sto je rekonstruisano nije trajalo ni godinu dana. Jezivo!
Ovi hoće što više novca u džep, a što manje popravki i da nas ubiju namerno. Kinezi ukazivali na probleme, ovi naši ignorisali! Čak ni botovi ne mogu preko ovog da pređu.
1. Od Novog Sada do Subotice, za sve stanice uraditi projekat zatečenog stanja sa proračunima. Onda proveriti za sve stanice opterećenja snega, leda. Ako stanice nisu bezbedne, namerno srušiti te delove i ponovo po novim glavnim projektima izgraditi nove stanice. Jeste da košta, ali shvatite, ljudski život nema cenu.
Pa zašto su onda podvožnjaci projektovani sa tako malom visinom?
Zašto je most projektovan da saobraćajna nesreća može ugroziti konstrukciju?
Ako bi se za nekog trebala ponovo uvesti smrtna kazna prvo za građevinsku mafiju.
A sta kazu Kinezi za ostale projekte i "investicije" koje rade u ovoj koloniji?
Za pocetak, kakva je situacija sa prugom Beograd-Novi Sad? Tu je sve bezbedno i po PS-u?
Linglong u Zrenjaninu je isto u skladu sa najvisim evropskim i svetskim bezbednosnim i ekoloskim normama? Kao i Zidjin u Boru, Hesteel u Smederevu...?
Ili cete dopise i ukaze o njima pisati tek kada uzmu dovoljan danak u krvi?
Sve se raspada i nijedno JKP decenijama nije radilo svoj posao na odrzavanju ili bar konstatovanju dotrajalosti infrastrukture. A plate su im redovno išle.....
Zar stanica u Vrbasu nije potpuno nova? Kako sad nebezbedna? Pa Vesic se hvalio ovom stanicom u junu, rekao da ce biti gotova do kraja novembra i pustena u rad zajedno sa prugom.
Ne da nisu blagovremeno delovali nego su i odbijali zahteve da deluju. A o tome kako nalaze licencirane inzenjere da potpisu radove od podloge do signalizacije je tek prica, podmicuju, prave transfere iz firme u firmu kao da su ovi fudbaleri, prete otkazom (i ispunjavaju pretnju ko nece da stavi potpis) pa nalaze neke leve koji se prodaju za sitnu lovu, itd.
Da li je kineski konzorcijum blagovremeno delovao što se tiče novosadske stanice? Da li je blagovremeno delovao i što se tiče ostalog, ili tek sada, kada nam je stala duša?
(Ovo da je nešto staro i u lošem stanju imamo napretek i u NS, npr. popucali zidovi dečje ambulante ZOV. A iskreno rečeno, hvalimtebože, još imamo zgrade i zdanja iz starijih epoha, nadam se da ćemo istoriju uspeti sačuvati, kao i žive glave.)
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Problemi koje su Kinezi uočili na stanicama do Subotice: Nadstrešnica u Vrbasu može pući ili pasti
Autor: Forbes Srbija
Info
•26.12.2024.
•21:49 > 21:25
Komentari 39
Zile
Sanja
Petar
Dalibor
piskaralo
Svaka čast za redakciju 021
OSLOBODITI MEDIJE!
/
padaju i te kako
Nemanja
Ako ti se ne sviđa šta je Jugoslavija gradila sikter u svoje blatnjavo netaknuto selo.
Mićo
Kako u Kini ništa ne pada?
Za Gecu i botove
27.12.2024 • 09:11
Jugoslavija je gradila svuda po svetu, samo je ovde kod nas gradila klackalice sa utegama da se obruše na nas za pola veka. Ostavili su za sobom brutalističke monstrume od prednapregnutog betona, predimenzionirane golubarnike poput Sava Centra i Spensa. Monotona i nehumana rugla za stanovanje na Novom Beogradu i Limanima. Gradili su za budućnost koju nisu mogli da nam ponude.
E, pa dragi bote, Jugoslavija je počela od nule. Ljudi nisu imali gde da stanuju, gradilo se za stanovanje, a ne za punjenje partijskih džepova. A kao human ti je Galensov kompleks u Cara Dušana, nasred raskrsnice, bez trunke zelenila, jedni drugima gledaju u prozore i odgormne zgrade koje su narušile vizuru i Novom Sada i Beograda? Humano ti je što se ljudi zadužuju do giše da bi kupili stan u nekom od tih golubarnika, što nijedna škola nije izgrađena, nema verića, bolnice zvrje prazne posle kovida, napravljene od plastike i lima, tržni centri su nam hramovi, crkve izgledaju kao nakaze, a vrli graditelji nijednu rekonstrukciju nisu bili u stanju da obave kako treba, nadstešnica ne bi pala da je obnovljena kako valja, nijedan plafon ne bi pao (a ovih dana ih ima nekoliko), ne bi nam puteve i mostove gradili Kinezi već domaće firme koje su bile na svetskom nivou i ne bi se oranice predavale u ruke Kinezima da ih zagađuju. I svi razni botovi, imaćete i vi decu pa neka vam žive u tom glibuu, ali znajte da se samo doprineli. Gadite nam se, prodane duše!
Liman
Jogi Letač
Crni
Savica
Šta se može
Ljudi moji!
Geca
Bravo
Una
Nana
IsNoGood
predrag
Pre toga je YU gradila svuda po svetu.
Sad za sve te 'projekte' ni domacu lopatu ne koriste.
Neprijatelji naroda
Ja
Bata
Deki
Mare
Kuku lele
Zebra
Ivan
501
TsiBB
Zašto je most projektovan da saobraćajna nesreća može ugroziti konstrukciju?
Ako bi se za nekog trebala ponovo uvesti smrtna kazna prvo za građevinsku mafiju.
Visnja
Zrenjaninac
Za pocetak, kakva je situacija sa prugom Beograd-Novi Sad? Tu je sve bezbedno i po PS-u?
Linglong u Zrenjaninu je isto u skladu sa najvisim evropskim i svetskim bezbednosnim i ekoloskim normama? Kao i Zidjin u Boru, Hesteel u Smederevu...?
Ili cete dopise i ukaze o njima pisati tek kada uzmu dovoljan danak u krvi?
Mile
Vrac Pogadjac
lila
Da li da mu verujemo?
Šta kaže sns rukovodstvo u Vrbasu?
@Kas No Jan Ko
Eon
Au...
Kas No Jan Ko
(Ovo da je nešto staro i u lošem stanju imamo napretek i u NS, npr. popucali zidovi dečje ambulante ZOV. A iskreno rečeno, hvalimtebože, još imamo zgrade i zdanja iz starijih epoha, nadam se da ćemo istoriju uspeti sačuvati, kao i žive glave.)
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H