Eno Mercedes 10 godina moli da dođe.:)))) Pre 10 godina je trebalo da dođu ako ste zaboravili dragi građani zemlje Srbije koju predvodi čoban Vučić i kaže vas 10 godina. Mekećite i dalje, nek vas i dalje ubeđuje da su plate nikad veće. Ko ne zna matematiku taj jede parizer.
Javite glasačima SNS da je Vučić u decembru 2013. najavio dolazak Mercedesa za mart 2014.
Oni ne znaju da čitaju nego samo slušaju njegova obraćanja naciji a ništa ne zapamte.
Njegovi poslovi sa MMF i kineskim bankama su srušili stanicu u Novom Sadu.
U zahtev studenata treba ubaciti jos jednu stavku: javno izvinjenje preCednika zbog lazi izrecene na nemackoj tv, a potom da se trazi i njegova javna ostavka zbog veleizdaje
Istorija, u koju se ovaj bolesnik toliko gura, će pokazati i koliko je dobio para od Šolca, odnosno Nemačke, za ovo pozicioniranje Srbije kao Nemačke kolonije. A mogli bi statističari da izračunaju koliki deo Srbije je ovaj prodao ili poklonio Kinezima, Nemcina, Emiratima, Rusima, Italijanima, Turcima... rezultat je porazan, jer nam nije ostalo skoro ništa, možda za jednu šljivu...
Evo ga opet se javlja Vučić iz svog sveta fantazije i obećava strancima ono što nije njegova dedovina. Misli da će da obmane građane po ko zna koji put ali niko mu nije javio da se taj period nepovratno završio. Niko više ne veruje njegovim bajkama jer je realnost oko nas sve suprotno od onoga što on govori. Što se tiče litijuma jedna stvar je puno važnija a to je da već postoji realna alternativa za električna vozila a to su natrijum-jonske baterije.
Inače, N-J baterije su po većini merila superiorne litijumskim. Znači, so kao glavni sastojak je lako dostupna sirovina, baterije su otporne na sve temperature i nezapaljive, brže se pune a najvažnije od svega je što ceo proces proizvodnje nije štetan za životnu sredinu kao što je slučaj sa litijumskom ekstrakcijom. Od prvih 6 kompanija za proizvodnju takvih baterija 2 su iz Kine i Švedske a ostale dve su iz Indije i Francuske. Velike fabrike za njihovu proizvodnju će uskoro da se grade u Turskoj i Americi vredne nekoliko milijardi dolara. Kineska kompanija je već proizvela dva prototipa EV koji koriste te baterije i koji sa jednim punjenjem mogu da pređu i do 250 km.
Dakle, nema nikakve logike rizikovati zdravu životnu sredinu za rudarenje kakvo planira RT kad već postoji realna alternativa. RT-ov način obrade je prljav, skup i veoma štetan za prirodu a uskoro će postati i potpuno prevaziđen. Tim više je potpuno suludo da se toliko gura taj projekat jednoj maloj zemlji koja nema rezervnu teritoriju ako stvari krenu po zlu.
Piramide iz Bosne pa Faraon iz Cipuljica Aca Ramses IV i dnevno ispiranje sivih celija malog mozga . OK Kralj Aleksandar pa Marshal Joska iz Kumrovaca ali ovi Bosanci iz Cipuljica su i Monthy Payton-a i Alan Forda prevazisli genijalci ...
I naravno da se neće kopati... E sada si u problemu.... Sve što si obećao, ne možeš da ispunis. I to zapad vidi....
Što se više trudiš sve vise tones.
I oni polako dizu ruke od tebe....
I ti to znaš.....
WV otpušta radnike kako bi zaposlio SNS stručnjake u Srbiji? Kidamo kako nam je dobro! Bitno je da su cene hrane i osnovnih potrepština skuplje u Srbiji nego u DE!
Čekaj. Odlazeći sa odlazećim razgovaraju o budućnosti. To je otprilike nivo dva hronera u kafani raspravljaju od svetskoj politici. Jako nebitno.
Trenutna situacija iz mog običa građanin ugla : Vučićeve (SNS) mere, odluke, izjave su poslednjih dana postale jako nebitne i nerelevantne, a to SNS boli jako. Bukvalno niko ih ne doživljava.
Savet za studente : Konkretizujte priču što pre jer očigledno vlast se oglušuje o zahteve, levati, laže i krade vreme. Prelazna vlada i izbori u suprotnom država staje u svim sferama.
Nemačka će biti jedina zemlja kojoj ćemo direktno isporučivati litijum. Srbija će se time pozicionirati kao stub nemačke automobilske industrije, kojoj je potreban materijal za proizvodnju baterija za električne automobile. Do sada je Evropa zavisila od uvoza iz Kine, Australije i Južne Amerike.
Kao glupi smo da bilo sta sami radimo, pa zato treba da se zagadimo. Valjda i Bosanci tako skladiste uranijumsko gorivo.
Plus kupuje naklonost nasih neprijatelja da ga brane od naroda.
Na kraju obavezno: Zivela Srbija
Opet lazes.
Prvo nece biti rudnika litijuma u Srbiji, jer narod nece dozvoliti.
A kako si ti zamislio, rudnik bi otvorio Rio Tinto i prodavao litijum kome hoce. Srbija bi dobila samo bednu rudnu rentu.
Nemci nek ga eksploatisu kod sebe, imaju ga dovoljno.
Daj nešto bolje. Prvo su bili autobusi, pa stopiranje Linglonga zbog nehumanih uslova rada... Sve puklo.
Neku bolju priču smisli. Srpski kosmički program, na primer, uverljivije je.
Opa, idemo! Bice posla za inzenjere! Bravo za Srbiju, bravo za naseg Predsednika, prosto nas je sramota kako dobro zivimo, bukvalno ne znamo sta cemo sa parama X)
(botovska dilema: da li za ovaj komentar ide + ili - :think: )
Da li on misli na 20 000 mladih Srba koji svake godine odu na rad u Nemacku trazeci ono sto vlast u Srbiji ne ume ili nece da im pruzi : pristojnu platu, dobru socijalnu zastitu i VLADAVINU PRAVA ?
Mislio sam da se Srbija tako pozicionirala pre 10 godina kad je uvaženi Predsednik doveo Mercedes u Srbiju. Predsednik samo treba da nam da informaciju koliko je Mercedes autobusa od tada proizvedeno u Srbiji, te da li se u njih ugrađuju čipovi iz čuvene fabrike čipova koju je takođe najavio u to vreme.
Немачка ауто индустрија је у огромном паду и не зна се шта ће бити са њом у наредним годинама. Аутомобили са кинеског и америчког тржишта су јефтинији и квалитетнији и немачка ауто индустрија не може ни приближно да им парира - стога сада затварају фабрике.
Не чуди да власт види себе као стуб немачке ауто индустрије - ту је да падне као СНС настрешница.
Neće. Čim isteknu subvencije firme ili dele otkaze ili prepolove plate. Tako je bilo pre trenutne krize. Očekujem da će većina firmi iz autoindustrije da krenu da dele otkaze u narednoj godini.
Da, da, blatnjava jama iz koje će se vaditi litijum, a svo đubre razbacivati okolo će biti "stub" nemačke auto industrije... Prosto vidim kako će Merceds, Opel i Audi popruno propasti bez toga.
''Nemačka će biti jedina zemlja kojoj ćemo direktno isporučivati litijum. '''
Cekaj malo, pa zar je vec reseno da cemo ruadariti Litijum predsednice ? Yar niej trebalo tim ''strucnjaka'' to da utvrdi. S obzirom na strucnjake oko nadstresnice i ubistvo 15 ljudi u tvoje strucnjake ne veruje niko od gradjana.
Kada ste vec doneli tu odluku o ruadrenju Litijuma ? Ovo su velike novosti o kojima pojma nemamo! Ili je sve unapred vec reseno samo nas pravite budalama kao i obicno.
S obzirom na ovu cinjenicu narode, nece on lako pasti i otici a da se ne ubaci vlast po zapadnom modelu koja ce ga naslediti i koja nece promenuti odluku o rudarenju...
Pamet u glavu narode i pazi ko te vodi, jer ti se se Murta smeska...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Vučić: Srbija će se pozicionirati kao stub nemačke automobilske industrije
Autor: Tanjug
Info
•27.12.2024.
•10:24
Komentari 54
Bob Rock
Marko
Opet dolaze?
Ja
Lagao kao i uvek
Oni ne znaju da čitaju nego samo slušaju njegova obraćanja naciji a ništa ne zapamte.
Njegovi poslovi sa MMF i kineskim bankama su srušili stanicu u Novom Sadu.
V
ja ne bot
Koferce
Pinčika
Apricus
Inače, N-J baterije su po većini merila superiorne litijumskim. Znači, so kao glavni sastojak je lako dostupna sirovina, baterije su otporne na sve temperature i nezapaljive, brže se pune a najvažnije od svega je što ceo proces proizvodnje nije štetan za životnu sredinu kao što je slučaj sa litijumskom ekstrakcijom. Od prvih 6 kompanija za proizvodnju takvih baterija 2 su iz Kine i Švedske a ostale dve su iz Indije i Francuske. Velike fabrike za njihovu proizvodnju će uskoro da se grade u Turskoj i Americi vredne nekoliko milijardi dolara. Kineska kompanija je već proizvela dva prototipa EV koji koriste te baterije i koji sa jednim punjenjem mogu da pređu i do 250 km.
Dakle, nema nikakve logike rizikovati zdravu životnu sredinu za rudarenje kakvo planira RT kad već postoji realna alternativa. RT-ov način obrade je prljav, skup i veoma štetan za prirodu a uskoro će postati i potpuno prevaziđen. Tim više je potpuno suludo da se toliko gura taj projekat jednoj maloj zemlji koja nema rezervnu teritoriju ako stvari krenu po zlu.
Eto
oj
zztop
Malina
Jel treba da im ja kažem šifru za dijagnozu ?
Kada zine- laže!
https://insajder.net/prenosimo/folksvagen-otpusta-35-000-radnika-naredne-dve-godine-smanjuju-se-i-plate
Pre par dana
boger
Darko
U jebote,
Plebs
LAZAR
Realista
Dragan
Jel WV ne otpusta radnike? Pa za koga ce se motati kablovi ovde???
Jaroslav
Što se više trudiš sve vise tones.
I oni polako dizu ruke od tebe....
I ti to znaš.....
W
Zebra
Ns
Trenutna situacija iz mog običa građanin ugla : Vučićeve (SNS) mere, odluke, izjave su poslednjih dana postale jako nebitne i nerelevantne, a to SNS boli jako. Bukvalno niko ih ne doživljava.
Savet za studente : Konkretizujte priču što pre jer očigledno vlast se oglušuje o zahteve, levati, laže i krade vreme. Prelazna vlada i izbori u suprotnom država staje u svim sferama.
Džek
Сашенка
predrag
Nemačka će biti jedina zemlja kojoj ćemo direktno isporučivati litijum. Srbija će se time pozicionirati kao stub nemačke automobilske industrije, kojoj je potreban materijal za proizvodnju baterija za električne automobile. Do sada je Evropa zavisila od uvoza iz Kine, Australije i Južne Amerike.
Kao glupi smo da bilo sta sami radimo, pa zato treba da se zagadimo. Valjda i Bosanci tako skladiste uranijumsko gorivo.
Plus kupuje naklonost nasih neprijatelja da ga brane od naroda.
Na kraju obavezno: Zivela Srbija
Zemlja čudesa
Kolonija
///
priroda
Prvo nece biti rudnika litijuma u Srbiji, jer narod nece dozvoliti.
A kako si ti zamislio, rudnik bi otvorio Rio Tinto i prodavao litijum kome hoce. Srbija bi dobila samo bednu rudnu rentu.
Nemci nek ga eksploatisu kod sebe, imaju ga dovoljno.
Leteći taxi
Neku bolju priču smisli. Srpski kosmički program, na primer, uverljivije je.
ja
Јое
Узгред Фолксваген отпушта десетак хиљада запослених и због тога су тренутно у девет фабрика у штрајку.
Aleksej
(botovska dilema: da li za ovaj komentar ide + ili - :think: )
Set
Vuĺe
Rotkvarijanac
Iz Manhaima
Da li on misli na 20 000 mladih Srba koji svake godine odu na rad u Nemacku trazeci ono sto vlast u Srbiji ne ume ili nece da im pruzi : pristojnu platu, dobru socijalnu zastitu i VLADAVINU PRAVA ?
Bojan
Djorde
Zare
Настрешница
Не чуди да власт види себе као стуб немачке ауто индустрије - ту је да падне као СНС настрешница.
Lala
Свињорез
ja
Pravdoljubiv
Cekaj malo, pa zar je vec reseno da cemo ruadariti Litijum predsednice ? Yar niej trebalo tim ''strucnjaka'' to da utvrdi. S obzirom na strucnjake oko nadstresnice i ubistvo 15 ljudi u tvoje strucnjake ne veruje niko od gradjana.
Kada ste vec doneli tu odluku o ruadrenju Litijuma ? Ovo su velike novosti o kojima pojma nemamo! Ili je sve unapred vec reseno samo nas pravite budalama kao i obicno.
S obzirom na ovu cinjenicu narode, nece on lako pasti i otici a da se ne ubaci vlast po zapadnom modelu koja ce ga naslediti i koja nece promenuti odluku o rudarenju...
Pamet u glavu narode i pazi ko te vodi, jer ti se se Murta smeska...
Pljuc
Samo, bankrotirala firma koja je proizvodila zvezde za Mercedes.
Kaja
LAZAR
Cocco
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H