Nije tacno. Bahatost, arogantnost, telefon u ruci, nasilnicka voznja po gradu, divljanje, menjanje trake po Bulevaru jedno 20 puta, ubacivanje u makaze na 2 m duzine, pretnje, taxisti divljaci i slabo oduzimanje automobila modela Bmw Audi Alfa Honda. Poznate diagnoze istih sofera.
Glavni razlog je loš mentalni sklop ličnosi ljudi koji su za volanom. To mislim vrlo ozbiljno. Loše razmišljanje vodi ka lošim odlukama koje se prave tokom vožnje. Loše odluke vode ka velikim greškama, zatim ka teškim nesrećama.
Svedoci smo ovoga već duuugo. Gde su prave nesreće (baš one slučajne i tragične) retkost.
Defanzivna vožnja, nisam siguran da postoji čak ni u vidu neke teorije. A o primeni u praksi da ne pričamo...
Termin "neprilagođena brzina" je komunistički nonsens, izmišljen da bi svakog mogli da kazne za bilo šta - u praksi, neprilagođena brzine ne postoji za vozača jer vozač prosto nije u stanju da vrši složene proračune tokom vožnje, računajući, temperaturu podloge, količinu agregata u kontaktno sloju, brzinu vetra, karakteristike pneumatika, spoljnu temperaturu itd. da bi "prilagodio" brzinu svog vozila tako da nekoga ne može da ugrozi. Za sud brzina je egzaktna, to znači da ista mora biti izražena brojkom, da li je to 36,7km/h ili 41,2km/h, vozač ne može znati - zato postoji zakonski okvir koji definiše bezbednost na putevima - u istom se navodi ko održava puteve, kakvog su kvaliteta i kojom brzinom učesnik može da se kreće - ako na znaku piše da je maksimalna brzina 60km/h bez dopunskih tabli to znači da u svim vremensko-tehničkim uslovima tim kolovozom može da se kreće do 60km/h. Zakon, i sprovođenje istog, je problem a ne učesnici u saobraćaju. A za to vam je, moje dame, potrebna država sa funkcionalnim institucijama a to nemate - odavno. Tako da ćete ginuti i dalje i najčešće biti sami krivi što ste mrtvi vi ili drugi - kao i pilot helikoptera u magli, kao i vozač borbenog vozila, kao i svi jadnici koji misle da žive u uređenom sistemu.
atmosfera u drzavi takva da su ljudi proptreceni, nisu to prevelike brzine Al nisu prilagodjene tom delu puta, pametni telefoni, video bimovi na instrument tablama sa mnostvom aplikacija, jurnjava za novcem cini da nemas zivot i ljudskost, mislite na buduce narastaje, manite se snalazenja I kupljenih diploma i clanstva u partijama, zivot je postenje I tolerancija, 1% bagre kada se ukloni biva bolje, zivi bili
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
U Srbiji ove godine na putevima poginulo skoro 500 ljudi, najčešći razlog - neprilagođena brzina
Autor: N1
Info
•30.12.2024.
•08:36
Komentari 7
KizaRock
Eduard
/
Loši vozači
Svedoci smo ovoga već duuugo. Gde su prave nesreće (baš one slučajne i tragične) retkost.
Defanzivna vožnja, nisam siguran da postoji čak ni u vidu neke teorije. A o primeni u praksi da ne pričamo...
Realista
Qwe
Jaa
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H