Autor: NIN

Info
02.01.2025.
10:14 > 10:14
Početak serijske proizvodnje električnog automobila u Kragujevcu za privredu Srbije bi predstavljao neizmerno važan i dragocen novogodišnji poklon, smatraju stručnjaci.
  • 9

    02.01.2025 20:15
    Pravi italijan Обраћаторе
    Ovaj naziv me nasmejao do naredne Nove godine. Tvorac je uzeo sve aspekte : Lažovčina , kriminalac , mafijaš , kum , jajara , sitan kriminalac i navijač u početku karijere , zatim ubica i ratnohuškač droga i prostitucija , pranje prljavih para kroz stanogradnju , brat zaklonjen od javnosti , slepi i glupi poslušnici zakleti na krv , jedino proizvodnju pravi mafijaši nikad nisu imali već su samo prodavali tuđu robu ,a lanac mu je u GRASu prekinut . Predlažem ovu reč za reč godine.
  • Vladimir

    02.01.2025 18:26
    Mislim da postoji samo jedna zabluda među komentatorima ovde, EV Grande Panda bi se pravila u Srbiji ali većinski samo za izvoz, ni sam Fiat nije planirao da više od 10-20 komada te verzije bude prodato u Srbiji. Za nas ovde bi čisto benzinska verzija za 15ak hiljada bila najzanimljivija, ali opet takav Citroen C3 je već u prodaji, zbog čega onda takva Panda kasni, to je isti auto.
  • Презиме

    02.01.2025 18:06
    Ауууу Обраћаторе бре
    3 промашаја од 3 покушаја...
    Леле, баш вас не иде.
    Али да чујемо ботови шта кажу у одбрану Обраћатора?
    Или ће се ви обратите лично и персонално поводом нај-нај-нај новијег датума почетка нам бољитка?
    Четврта...срећа?
  • Marko

    02.01.2025 17:33
    Srbija treba da pravi bicikle, električne bicikle, eventualno mopede. To je trenutno naš domet, stručni i privredni, tu bismo mogli da budemo donekle konkurentni i to naše tržište može da pokrije.
  • Neko

    02.01.2025 15:49
    Za to vreme Dachia rastura i samo stanca.
    A francuzi lepo prvo dosli kod nas i predlozili da prave automobile. Nazalost, nasi kriminalci u rukavicama su im trazili procenat, pa su se zahvalili i okrenuli.

    Kada bude sekta pala, sve istrage se moraju otvoriti pa i ova, a "zasluzni" obavezno moraju u zatvor na 20ak godina.
  • haha

    02.01.2025 15:11
    Kume, aj u dvaes marke da će ga masovno proizvoditi

    Mnogo je kume, mnogo
  • SRB-IN

    02.01.2025 12:40
    Kinezi sve ubiše
    Ni beli luk više ne jedemo iz Srbije nego iz Kine. Što reče jedan naš bivši predsednik sa kupljenim diplomom : Doći će neki žuti ljudi. Bilo bi lepo da bilo šta proizvodimo ali teško. Za početak dinar mora žestoko da devalvira da nam strani proizvodi budu skupi a naši njima jeftiniji.
  • Preferans

    02.01.2025 12:21
    I ja sam sumnjičav
    1. Naša kupovna moć je nedovoljna za kupovinu novog el. automobila.
    2. Nema razvijene mreže stanica za (brzo) punjenje el. automobila.
    3. Nema razvijene mreže servisera el. automobila.
    4. Polovan el. automobil je, maltene, bezvredan jer, za par godina, kada se baterija istroši, treba kupiti novu, a ona košta kao pola novog automobila. Ko za to nema para moći će svoj el. automobil jedino na kilu za otpad da proda.

    Kada se sve to uzme u obzir, samo bi ludak to uopšte i kupio. Stelantis bi bio mudar da napravi samo 1000 komada pa da proba kakva će biti prodaja.
  • pera

    02.01.2025 12:01
    Ja bih ga kupio da ponude neki hibrid uz opciju zamene starog automobila za novi uz subvenciju i na rate uz minimalnu kamatu. Taksistima su dali 8000e subvencije...mogli bi i narodu. Imam stari auto, 2001. godište. Ako se daju svakom strancu subvencije za razne gluposti, zašto ne bi ni za ovo...? U suptotnom slučaju mogu da kupim samo mlađu kršinu od ove koje imam.
  • Gradjanin

    02.01.2025 11:13
    Utisak
    El. automobilu je potrebna litijumska baterija, i to sa ovom proizvodnjom el.auta je samo karika u lancu ucvrscenja da Rio Tinto pocne sa rudarenjem u Srbiji. Samo trik lobista Rio Tinta.
  • /

    02.01.2025 11:12
    /
    ih da je samo kragujevac.
    sta je sa ostalim proizvodima subvencionisanih fabrika i preduzeca.

    kapuljacarima je najveci marketing protiv zutih bio bas taj kragujevac a kada ih je udba uvalila u subvencionisana preduzeca su zacutali i zaduzili drzavu u koju se kunu
  • aTest

    02.01.2025 10:40
    i 'nestrucnjaku' je jasno da je ovo bila jos jedna ubleha i prevara rezima!a opet pored dva zdrava oka puna je Srbija slepaca!!leteci taxi im upropastio posao
  • Kuku lele

    02.01.2025 10:35
    Bice proizvodnja 5 auta za jedan dan jer to djubre nece niko hteti da kupi
  • Mile

    02.01.2025 10:33
    Kad se Tesla u Srbiju vrati!!!Mask za predsednika Srbije!
  • Vozim se autobusom

    02.01.2025 10:01
    Razlog
    Nije tajna, proizvodnja ovog automobila je odložena do daljeg zbog problema sa Citroenovom platformom koja će se koristiti. U pitanju su softverski problemi.
    Drugi, možda gori problem je javno mnjenje koje ne želi da kupuje auto iz Srbije. To je kombinacija nepoverenja u Stelantis i Srbiju.
    Treće je cena za koju se očekivalo da će biti niža. To je problem Stelantisa. Kao alternativa se pojavila opcija proizvodnje hibrida umesto full electric.
  • Краљевић Марко

    02.01.2025 10:00
    Не знам ко у 2025. години, после свега, може да верује било ком напредњаку. Вучићу поготово.
  • J

    02.01.2025 09:42
    J
    Sam naslov vam govori Serijski znaci bice odradjena odredjena kolicina auta i kraj jer bice skupa za nasa primanja bar za vecinu. Ali zvuci populisticki kada kazes proizvodimo auta i ima ko se i primi na ovu pricu. Sve ce biti sarena laza dok minimalna primanja ne budu ne manja od 1200 eura u svim sektorima pod uslovom da nema Inflacije tek tada mozemo reci da smo seli na zeleni granu!
  • Radovan

    02.01.2025 09:36
    Agonija se nastavlja!
    Nema od toga ništa, jer čak i kada bi počela proizvodnja, naša kupovna moć je nedovoljna za nove automobile, a i ko još kupuje nove FIAT automobile... Kad imaš, kupiješ što valja... Kad bi Srbi vozili električne automobile, i ovako uništeni sistem EPS-a bi se raspao, a i predsednik je obećao kvantni skok u letećim automobilima, a ne ovim kantama!
  • Rezidua

    02.01.2025 09:34
    Nisam nikakav strucnjak za auto-industriju, ali tako - vise slucajno - pogledam na YT povremeno klipove nekog lika iz Australije koji je izgleda dobro upucen.

    Proizvodnja elektricnih automobila RASTE, ali u Kini - u 4 godine su se popeli od 2% svetske proizvodnje i potpuno nepoznatih marki do 32% (2023) i procena 55% za 2024. Plus jos kapaciteta do 70%. koji se ne koriste i pripadaju stranim kompanijama, recimo Mitsubishi-ju.

    Istovremeno, u VW-u strajkovi oko otpustanja radnika, a nijedna velika auto-kompanija ne moze da kaze da "stoji dobro" osim KLineza i Tesle, a oni su 2. od 5 najvecih. Nissan je bankrotirao, pa ga je kao preuzela Honda, a uz to i Mitsubishi - cime ce postati 3. proizvodjac po velicini na svetu, ali sa tendencijom pada, losih godisnjih rezultata i slicno.

    Opet kazem da sam laik, vise prenosim sta sam cuo iz izvora koji smatram obavestenim.

    Ne toliko obavestenim kao AV - pa niko nije tako obavesten. Eno ga gde je predvideo americnu privatizaciju Nordstream-a 2 - verovatno Nemci prelaze na kola na plin.

    Mada bi trebalo i da pravi malo dugorocnija "prorocanstva", nisu se Nostradamus i Baba Vanga proslavili proricuci 'za mesec dana', 'sledece godine'. Steta da takav "Nacionalni brend" ne potraje 1000 godina!
  • Dejan

    02.01.2025 09:11
    Posao
    A sta se ikad ,,proizvodilo,,( izvin'te sklapalo) u tem KG a da je to islo kao alva, 2-3 smene, kvalitet i ostalo !?!?! Zabari su se po 4 put vratili u lazna obecanja a glupi srbi to prihvatili !

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna