Nemačka ekonomija je u kriznom režimu. Posebno u automobiliskoj industriji gde prete masovna otpuštanja, pa se postavlja pitanje ko će praviti automobile budućnosti.
Jeste druže, ovde u Nemačkoj nema starijeg auta od godinu dana. 90% automobila BMW, merc, audi i to sve električni. Jel si ti bio nekada u Nemačkoj? A drugo, a zašto ne bi smelo da se komentariše stanje kod njih? Cemu takav slugeranjski, ponizni stav?
Ala su se popalili komentatori. Sta se brinete? Jel PreCednik rekao da cemo se u Srbiji voziti letecim automobilima. Pa zar onomad njegov guru i mentor Voja Seselj nije rekao da su srbi nebeski narod.
Sami unistili sopstvenu industriju. Proizvodjaci vise ne mogu da prave automobile kakve kupci zele nego kakve drzava nalaze.. neka ih onda drzava i kupuje.
U jednoj od najbogatijih zemalja Evrope sa najvećim nalazišrima nafte i gasa u Evropi Norveškoj 90% novih prodatih automobila ove godine su električni i niko ne pravi pitanje oko toga. Naravno da u siromašnoj Srbiji mali broj ljudi može da. priušti novi električni automobil,infrastrunrura punjača skoro da ne postoji, ima mnogo predrasuda.
Не сме ништа да се прокоментарише кад на Западу нешто није добро, одмах пљувачи Србије скоче као опарени. Нико са Балкана не брине бригу за Немачку, него се коментарише стање њихове ауто индустрије, која све више пропада. Голф у средњем пакету опреме 30.000€. За те паре купиш Киа или Хјундаи са много више опреме, и класу већи ауто. Поздрав из Истре
Kao beta protiv vhs-a. Beta (sada električna vozila) gura svoju priču dok vhs (benzinci i dizel) drže pozicije i ljudi žele njih a ne betu (el kola). Na kraju će oboje poraziti auto na vodonik.
Znam i ja!
No taj verovatno neće praviti automobile (nema više ko njegov da sme da potpiše upotrebnu dozvolu i tehničku ispravnost). On će samo, kao lider ekonomskog regionalnog tigra, da podigne iz čabra te Nemce. Litijumom na prvom mestu...
Lik kaže da je nešto trend. Kakav trend, propadate u svojoj gluposti,alavosti i "zelenoj" agendi. Vraćaju se normalni motori u velikom stilu, živi bili pa videli.
Dok ne prestanu da prave električne i hibride, neće se oporaviti.
Normalan auto mora imati SUS motor, najmanje 4 cilindra i 1.2 motor (za male gradske automobile).
To što su slušali političare a ne kupce, sada im se obilo o glavu, a političari i dalje forsiraju agendu.
Ne berite brigu vi za Nemce oni planiraju sto godina unapred i vise. Zato Srbija do 2027 ima ce leteca vozila vec poceli parkinzi na soliterima da se prave...eeee cvrc.
Auto je mogao da se kui izmedju 15 i 25 hiljada. Od solidnog do odlicnog. 30 je kostao vec prilicno impresivan auto.
Sad je prakticno osnovni model 25-30 hiljada.
Sve je poskupelo, ali bas da se digne cena duplo?!
Kinez je ostao realan sa cenom i jos daje e auto ili hibrid.
Dakle naziv problema je 'ALAVOST!
Sve dokle god automobili sa unutrašnjim sagorevanjem budu mogli da pređu duplo ili troduplo više kilometara sa jednim točenjem rezervoara, teško da će se električni automobili popularizovati. Ja bez stajanja mogu da pređem barem 800 (ljudi koji imaju automobile sa novijim dizel motorima mogu bez problema i 1000) kilometara i da natočim gorivo u roku od 10 minuta, pa da nastavim put, sa električnim automobilom je to nemoguća misija, za sada.
Pravo vreme da nakon što je podržao Klintonovu pre poraza, podržao Trampa pre poraza - ovaj naš Baksuz sada podrži i Šolca i Srbiju strateški veže za potonuće Njemačke auto industrije.
Nikad vece cene i nikad losiji kvalitet novih vozila. Sve je toliko nerealno i prepumpano da ce balon kad-tad morati da pukne. Izrucis gomilu para za nov auto a jos te posle šišaju na servisima i još nerealnijim cenama rezervnih delova.
Kao Kina i Indija su važno tržište i još važnija baza za otvaranje fabrika. Sad su Kina i Indija su direktna konkurencija za vozila "budućnosti". Da naravno, i Kina i Indija gledaju svoja posla i imaju neverovatno niske inpute: Ruski gas, nafta, čelik, aluminijum, titanijum...A evropi su bitni odnosi sa Amerikom i preskupim američkim prepakovanim sirovinama i naoružanjem.
Evropa je pregažena i više nije globalni igrač, ali ni u čemu. Svoju navodnu bezbednost je "platila" skupo. Još kad Tramp digne udeo u % za NATO, biće još veća kriza. Uzdizanje Amerike će morati svi iz saveza da plate.
Mora da je jako nezgodno kad skapiraš da ne možeš više da nešto što vredi 20 hiljada prodaješ za 30 hiljada.A i ova budalaština sa elektro vozilima će vas dokrajčiti.Neko je tamo smislio da je to OK i samo guraj,nema veze što se to ne kupuje.Kao kad bi otišao u radnju i rekao :Dajte mi farmerke a prodavac vam kaže:Neće da može,suknja vam je bolja.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Nemačka auto-industrija se neće brzo oporaviti: Mnogo toga je pošlo naopako
Autor: DW
Info
•06.01.2025.
•09:23 > 10:53
Komentari 24
saruman
Minken
Nikola
w/e
Particulare matter
Danilo
Lotus
ЗоранРИ
fly
Cocco
No taj verovatno neće praviti automobile (nema više ko njegov da sme da potpiše upotrebnu dozvolu i tehničku ispravnost). On će samo, kao lider ekonomskog regionalnog tigra, da podigne iz čabra te Nemce. Litijumom na prvom mestu...
Lala
Aleksa
I ovaj je promašio....
Razlozi su - skupi automobili.
možda nikad
Normalan auto mora imati SUS motor, najmanje 4 cilindra i 1.2 motor (za male gradske automobile).
To što su slušali političare a ne kupce, sada im se obilo o glavu, a političari i dalje forsiraju agendu.
Srebreni letac
jako
Đole
Prsli Klark
Sad je prakticno osnovni model 25-30 hiljada.
Sve je poskupelo, ali bas da se digne cena duplo?!
Kinez je ostao realan sa cenom i jos daje e auto ili hibrid.
Dakle naziv problema je 'ALAVOST!
Johnny
Apsurdistan
Kakav luzer!
Vlada
Rotkvarija
Evropa je pregažena i više nije globalni igrač, ali ni u čemu. Svoju navodnu bezbednost je "platila" skupo. Još kad Tramp digne udeo u % za NATO, biće još veća kriza. Uzdizanje Amerike će morati svi iz saveza da plate.
pogodi ko je
Lopovska posla
vladaNS
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H