Da je Vojvodina '91-ve pobegla od nesrećne Srbije kao što su to uradili svi drugi, danas bi po standardu bili slično kao i tada - u rangu Slovenije, u EU, a u Beograd bi putovali s pasošem, ako bi uopšte i bilo potrebe za tom vrstom putovanja. Ovako, taman nam je kako smo zaslužili...
govorim da cena karte treba da se smanji, na neku smesnu cenu, tipa 20 dinara. a da se pojaca broj buseva. da ljudi predju sa kola na gsp, da se smanji guzva u gradu. nemoguce je pronaci parking.
"Pokazalo se da je ono što Beograđani doživljavaju kao "besplatan javni prevoz" zapravo apsurdan namet provincijalcima da svojim trudno zarađenim parama finansiraju vozikanje po gradu mnogo bogatijeg stanovništva glavnog grada."
Lepo rečeno...kao i uvek, za njih ima...
Kad bi se bar ocepili od ostatka Srbije, pa da mi jednom počnemo da radimo za sebe i da živimo, a ne da nam sve odvlače za pašaluk...
Kad bi svi putnici istog dana od prvog do poslednjeg bez karte ušli u sve autobuse složno i rekli "neću da platim kartu za raspali prevoz " kao što su uradili u Beogradu već sutradan bi Novi Sad imao besplatan prevoz .
E sad to što narod pristaje da plaća nije problem onih koji teraju narod da plati već onog ko to pristaje.
Beograđani su unazad par meseci kako su krenuli protesti nakon pada nadstrešnice održali pokaznu vežbu Novosađanima što se tiče prevoza jer niko ali bukvalno NIKO NIJE HTEO DA PLAĆA PREVOZ nakon 01 novembra prošle 2024 u znak protesta protiv vlasti i to su otvoreno rekli svakom kontrolu nebrojeno puta svedok u većini gradskih Beogradskih autobusa.
Nije prevoz u Beogradu tek tako odjednom postao besplatan već je narod postao složan DA GA NE PLAĆA.
Plaćate šta?Šporete na četiri točka koje u reciklaži ne vrede ni 10 kilograma po gvožđu osim akumulatora.
Milion eura za krečenje Gradske kuće Bosketovoj firmi pored nadoknade za čitanje strujnih brojila sa uvek nabudženim računima nijedan eura za nove autobuse.I narod plaća opet kartu skoro jedan eura za klizajuće šporete na četiri točka.Bez problema stoji u redu da plati.
Mene bi bilo sramota da ne platim pruženu uslugu. Mator sam.
Kao klinac jesam se "švercovao" iz bezobrazluka ili lažne umišljene hrabrosti.
Tada u Novom Sadu, u neopevanoj gužvi u autobusu, slao se novac "preko veze" do konduktera i istim putem se vraćala karta.
Tada je bilo sramota biti lopov.
Samo lopovima je nabavna cena nula + strah. Straha sada više nema. Ni sramote.
... su vas navukli da se međusobno svađate a da oni skrenu temu sa onog što je bitno! Naprednjaci sve rade da bi ljude podelili na dve strane. Njima to odgovara jer jednu stranu ucenjuju i potkupljuju a drugu optužuju za šta god im padne na pamet. Samo da bi ostali na vlasti. A Srbija je isuviše mala da bi se još delila na male, manje i još manje delove. Nadam se da ćemo se u bliskoj budućnosti osvestiti i poći za ovim mladim, pametnim ljudima koji su se digli protiv primitivne vlasti koja skoro tri decenije zaglupljuje i iskorišćava narod u Srbiji!
A decija bolnica jos uvek nema neurohirurga nego dolazi iz famoznog Beograda. Sada ce krenuti mantra kako mesta po Vojvodini treba da se odvoje od Novog Sada. Ali vi nista ne uplacujete Novom Sadu nego Beogradu. Sve sto ima 840 je racun u Beogradu a oni ako se ostalih sete-sete.
Besplatan javni prevoz je farsa, dokazalo se u više svetskih gradova. Naizgled je reč o promociji ekološki čiste vožnje tako što će putnici uštedeti na ceni karte, ali se iza toga krije činjenica da će javni prevoz sada više koristiti ljudi koji bi inače išli peške ili biciklom. Onima, koji voze automobile redovno, ušteda na ceni karte od 50 dinara ništa ne znači jer daleko više troše na gorivo i amortizaciju i samim tim neće videti benefit iz besplatnog javnog prevoza. Ono što je potvrđeno u više gradova je da će porasti opterećenje na javni prevoz, ali ne i da će se smanjiti automobilski saobraćaj. Nažalost, umesto prave borbe protiv zagađenja, dobili smo još jednu populističku meru u Beogradu.
Beograd bahato i prepotentno odlucuje o svemu u celoj Srbiji a ne samo u Vojbodini..Bukvalno nista ne moze da se uradi bez odobrenja iz Bg.To ne samo da nije normalno nego nije ni posteno a ni i zakonito....Bukvalno iz 5 kafica sa Vracara i Beograda na vodi upravlja se celom Srbijom.Oni odlucuju ko sta dobija ili gubi odlucuju o svemu..Taj nacin njihovog poimanja stvarnosti je doveo do cepanja od Beograda svih u poslednjih nekoliko decenija a na kraju ce stvarno ostati samo beogradski pasaluk kada se svi odvoje od gospode iz Bg.
Ne samo da stanovnici Svrljiga, Sjenice i Secnja finansiraju gradski prevoz u BG, oni i potpmazu velike firme i Bg, koje sada ne moraju da izdvajaju pare za troskove prevoza radnika. Tako da se transfer noca vrsi ne samo u GSP i privatne prevoznike nego i u prebogate firme u BG, putem ove ustede. Pa ovoga se ni Super-Hik ne bi setio, ma bi salim se....
Ceni i volim čitati članke Živana Lazića, ali u ovom tekstu pored svega tačnog potkrala se je jedna netačna informaciju, za koju svi sa malo razuma znamo da je netačna, da je nekadašnji sportski as odlučio da javni prevoz u Beogradu bude besplatan, odlučio je isto koliko i ja
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novosađani, želite besplatan javni prevoz? Može, idite u Beograd
Živan Lazić
zivanlaz@gmail.com
Info
•08.01.2025.
•13:48 > 13:48
Komentari 34
sole
Wolfie
ОБСЕРВЕР
Zrenjaninac
696
Ocemo staru autonomiju!!!
-----
Ima i boljih rešenja.
komša
ENO IH U BEOGRADU
Zoksi
Vojvodina Republika.I to odmah....
.
U Subotici 120 dinara 1 voznja.
Placi, Vojvodino!
SRB-IN
Baba
Novosađanin
Anonimus
Goran
odavno
Mićo
A u NS ne možeš da uđeš ako ne platiš kartu ili da uletiš na kvarno dok ljudi izlaze..
Sremac
Lepo rečeno...kao i uvek, za njih ima...
Kad bi se bar ocepili od ostatka Srbije, pa da mi jednom počnemo da radimo za sebe i da živimo, a ne da nam sve odvlače za pašaluk...
Goji
Spasenović BG
E sad to što narod pristaje da plaća nije problem onih koji teraju narod da plati već onog ko to pristaje.
Beograđani su unazad par meseci kako su krenuli protesti nakon pada nadstrešnice održali pokaznu vežbu Novosađanima što se tiče prevoza jer niko ali bukvalno NIKO NIJE HTEO DA PLAĆA PREVOZ nakon 01 novembra prošle 2024 u znak protesta protiv vlasti i to su otvoreno rekli svakom kontrolu nebrojeno puta svedok u većini gradskih Beogradskih autobusa.
Nije prevoz u Beogradu tek tako odjednom postao besplatan već je narod postao složan DA GA NE PLAĆA.
Plaćate šta?Šporete na četiri točka koje u reciklaži ne vrede ni 10 kilograma po gvožđu osim akumulatora.
Milion eura za krečenje Gradske kuće Bosketovoj firmi pored nadoknade za čitanje strujnih brojila sa uvek nabudženim računima nijedan eura za nove autobuse.I narod plaća opet kartu skoro jedan eura za klizajuće šporete na četiri točka.Bez problema stoji u redu da plati.
U Beogradu toga više nema.Niti će ikada biti .
kuzze detelinara
Kao klinac jesam se "švercovao" iz bezobrazluka ili lažne umišljene hrabrosti.
Tada u Novom Sadu, u neopevanoj gužvi u autobusu, slao se novac "preko veze" do konduktera i istim putem se vraćala karta.
Tada je bilo sramota biti lopov.
Samo lopovima je nabavna cena nula + strah. Straha sada više nema. Ni sramote.
stef
ARMAGEDON
Dragan Z.
Eto vam Velike S.
Bobi
Novi Sad
Mirka
Voldi
NS
Platon
Mrmot bez folije
Dejan
Vule
Normalno da se vozaju za džabe, kad nas muzu godinama.
Vojvodina Vojvođanima!!!!
pajo patak
hajdemo za београд, tamo ima sve ......
Gavrilo
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H