Ne treba otimati bez novca. Mora se ljudima vratiti onoliko po koliko su dobili naftno gasni sektor. Znači 400 miliona. To što su zaradili više od 10mlrd$ je naš problem, ali preživećemo nekako.
Rusi ne dajte Vučiću izdajniku NIS, izdržaćemo sve ne dajte mu ni po koju cenu, oteraćemo ga na protestima.
Vučić izaziva rat protiv Rusije isto kao i Zelenski.
A ako Vučić otme NIS upropastiće Srbiju zauvek ,jer nikad više ni jedna strana firma niti strana država više neće 1 dinar uložiti u Srbiju, jer će smatrati da je Srbija sklona otimanju privatne imovine strancima.
Pa pisali je u ugovoru i da ce biti Juznog toka pa ga nema... smejurija kad se Lavrov poziva na Ugovor o prodaji NIS-a. Pa oni su ga prvi prekršili....
Odgovor ovom iz naslova. Rusija ima VETO u SB. Cisto ako niste znali
Znaci ako samo oni glasaju protiv rezolucija ne ide. A rezolucija SB 757 o uvodjenu sankcija je prosla. Sta to znaci. Rusi su glasali ZA. Koji deo nije jasan?
U pitanju su interesi.Volim Ruse, ali ne volim rusku politiku. Koliko procentualno Srba ima u Rusiji, a koliko u Americi i u zapadnoj Evropi?Ti koji tako vole Ruse, zasto ne idu u Rusiju da zive, vec hrle na Zapad?Mi trebamo gledati svoje interese, ljubav tu nije bitna.Isto i sa Kosovom- ti koji su najvise Kosovo voleli, pobegli su u Vojvodinu najvise.O cemu se tu radi?Sve patriota do patriote.
Nema problema. Necete da prodate. Sankcije krecu za 40 dana. Nakon mesec dana posle toga nema nafte. nakon jos mesec dana NIS je ne likvidan i sta, ide u bankrot. Nakon toga stecaj i naplata poverioca iz imoviune. Tad nece vredeti nista i drzava ili neko drugi ga kupi za tepsiju ribe. Stize nafta i uz odredjana ulaganja, zivot ide dalje.
Naftagas kao i veći deo NISa izgrađen je uz pomoć američke ekonomske pomoći, koji je SFRJ dobijala posle 1948. i sovjetskog finansijsko-vojnog pritiska i pretnje. Tretirani smo kao neka vrsta disidenta meću tadašnjim istočnoevropskim socijalističkim državama i zato i ekonomski pomagani. Mi smo za male pare NIS prodali Rusima, a da za to nismo ni konsultovali finansijere njegove izgradnje.
Svi moji rade u nisu otac penzioner bio,kajlas na tornju božija radionica uvek napolju,zimi mrzne pod slemom leti kuva,otišlo zdravlje,brat isto dok su radili i mi bili gazde bilo svega sada pita rusa kad ce na nuždu da ide
Занимљиво је видети у коментарима оне који дају подршку тобожњим "студентима" како омаловажају Лаврова и говоре "НИС је наш". Дало би се наслутити одакле ветар дува, ко је све ово организовао и закувао. Своди се на то да би Вучић требао да поклони НИС нашим великим пријатељима Америма, а ако неће милом улица ће га већ натерати на тај чин силом.
Ovde mi je najjače što sendvičari lupaju minuse na one komentare koji ističu razočarenje izjavom Lavrova. Pa ova izjava nikako ne ide u prilog Vučiću, treba pluseve da lupate na takve komentare, jer se ne slaže sa idejom koju ima AV. Zabunili ste se, majko mila
Opet hoće Ruja da dobije istorijsko NE! I uvek je nama bilo bolje kad im autokratski nos natrljamo i damo im nogu u dupe da odlete nazad u Sibir! Pazi molim te ne može biti nacionalizovano! Ha! Da propadnemo svi mi zarad njihovog njet nacionalizaciji? KAKO DA NE!!!
Rusija@ Ti u svome komentaru nesvjesno otkrivas da ste vi Srbi vecinski bili za velikosrpski projekat na rusevinama SFRJ u smislu da raskomadate susjedne republike i po mogucnosti izadjete na more. A mi ne bi bili prisiljeni kupovati oruzje kod Rusa da nam vi niste ukrali oruzje koje smo mi platili a vi kao ' cuvari ' Jugoslavije nam ga velikodusno ukrali i s njime nas napali. No, prevarili ste se i umjesto da nas raskomadate, vi ste raskomadani, bas onako kako ste zasluzili. Sretno!
Lavrov je bitanga koja odrađuje svoj prljavi posao, a budale, ili ne, tj., lopovi su ti koji su dozvolili da u ugovoru stoji da nema nacionalizacije!!!? Nije im Tito džaba zabranjivao da se mešaju u naše poslove, i nije ništa prodao, te i takve bi najurio samo tako, ne bi in nikad više pali ja pamet da traže ono što je srpsko,a ovi su imperijalisti, hoće svi da nas pokore i potpuno devastiraju. Šta reći, Rusi ko Tuta Bugarin!
Vucicu nema druge vec da NIS proda nekom velikom igracu na zapadu jer druga opcija ne postoji,ma koliko rusi trabunjali..jer zapad ne pase travu oko dogovora Srbije i Rusije po onoj " ja tebi ti meni"
Moze biti nacionalizovan, itekako. Moze i Srbija kao manjinski akcionar da tuzi Gasprom pred arbitraznim sudom, jer je vlasnik Gasproma svojom politikom ( rat, sankcije itd) ugrozio opstanak zajednicke investicije na svetskom trzistu. Srbija bi tu imala velike sanse da dobije prilicnu odstetu! Medjutim, da se vratimo na nacionalizaciju, odnosno eksproprijaciju uloga stranog ulagaca. U osnovi nije dozvoljen, ali u stanju nuzde je to opravdan cin. Polazeci od strateskog znacaja NIS za funkcionisanje drzave, odbranu, bezbednost drzave, kao i distribuciju nafte I derivata na domacem trzistu, ako bi to bilo ugrozeno, dolazimo do stanja nuzde… Npr. ako bi bila ugrozena poljoprivredna godina, prolecna setva usled nestasica, sto je realno, mi vec imamo osnov za raskid ugovornog odnosa…. Tako da ovo su prazne pretnje tovarisa Lavrova…
@Novosadjanin u pravu si. Srbija treba da nacionalizuje imovinu Američkih firmi jer joj je Amerika uvela sankcije.
Uostalom posle ovih Američkih sankcija Srbiji jasno je da sa njima više ništa ne treba poslovati ! Gotovo je u ulaganja sa Amerikancima jer to je bacanje para u rizične investicije za Srbiju, jer su oni skloni da nama uvode sankcije.
E, al' pazi, u ugovoru stoji da ne moze da bude nacionalizovano. Pa genijalno! Kako se to niko u istoriji firmi koje su bile nacionalizovane nije setio? Stavis u ugovor... i gotovo. Kakav je ovo pajac.
Slazem se sa svim osim sa ovim:
"Lavrov je rekao i da je Moskva zainteresovana da se odnosi Rusije i Srbije "zasnivaju isključivo na interesima naroda i država"."
Je l' to vazilo i kad su prodavali oruzje Hrvatskoj tokom rata 90ih? Ili glasali za uvodjenje sankcija Srbiji?
Samo kazem da Srbija treba da KONACNO stavi sebe na prvo mesto, a ne da gleda kome da se dodvorava. Svi rade prvo u svom interesu pa 5 mesta prazno pa ostali...
Bratski narod sada vidimo da nemamo nikog rugali smo se bivšim republika sto su prodali, svoje sve okrenuli se Americi izgleda da nam i nama ta sudbina sledi mali si slab si čuti trpi
Šta se to nas tiče? Zašto bi Srbija kupovala rusku firmu koja je pred propadanjem? Taman prilika da se rešimo njihovog monopola i da imamo jeftinije gorivo. Ni Amerika nema ništa kao "Naftna Industrija Amerike" pa imaju cene za galon benzina kao kod nas za litar. Zašto mi da snosimo posledice ruske agresije na Ukrajinu? Pustiti ih niz vodu, uvesti slobodan uvoz goriva i tržišno formiranje cena. Koga oni bre ucenjuju?! Treba se pridružiti sankcijama a ne još da mi ispaštamo zbog njih. Nisu nam ni braća ni prijatelji. Ne treba da ih nacionalizujemo, samo da im blokiramo poslovanje. A to što nam prete... da bi došli do nas moraju prvo da prođu kroz nekoliko NATO zemalja a pokazalo se već da im vojska nije baš bogznašta...
Sad se razosiljati Rusa i hvala Americi.Kakva braća,najurili su nas sa bednim otopremninama iz Naftagasa.Vade naftu nekontrolisano,čije su bušotine,radnike pretvorili u robove,nema dnevnica,najuriti što pre.Hvala Americi...Sad Vučiću gledaj interes Srba jel ćeš izgubiti Vojvodinu.
Naravno posto smo im najpre NIS dali za džabe, kako oni sad da ga se odreknu nakon toliko godina. Amerika i EU su pokvarene i zavrću nam ruke, ali eto pošto nam je Rusija majka nek nam ona ne zavrće, nego nek vrati ono što su dobili i koristili godinama.
Rusi nisu ispunili nijedno obećanje, zbog kojih im je NIS prodat za siću! Besomučno su iscrpljivali naša naftna i gasna ležista, što im je davalo privid vrlo pozitivnog poslovanja. To smo mogli i mi, ali smo dozirali proizvodnju da potraje. Pootpuštali su nase radnike i zaposlili Ruse na svim kljucnim mestima, sa platama preko 10 hiljada evra. Rudna renta im je 3%, sto nema nigde u svetu. Naplatili su oni višestruko cenu NIS-a, za koju su ga kupili. Ljudi uzmite se u pamet, voleli mi Zapad, ili ne, naša deca su tamo. Moja dva sina su tamo! Ne mogu da verujem koliko malo pameti i mudrosti ima ovaj naš narod!!!
Necte da prodate, ok, takav je ugovor. Nakon 45 dana nema vise nafte za NIS, nema sta da proda i u roku od kratkog vremena postaje nelikvidan. Ne moze da servisira dugove. To se zove bankrot, nakon toga stecaj i prodja imovine poveriocima. I to je to. Sve legalno. Nema nacionalizacije, otimanja. Srbija se trudi ali ne ide. Ugovor je veze.
Mislim da bi Rusija trebala da razume nasu situaciju,trebala bi kao braca da nam prodaju po ,ako ne po istoj ceni onda po malo većoj od te cene.Mi nikako ne smemo da opet budemo u sankcijama,to bi nas dokusurilo.
Rekoh da ne da Rus svoje.Ne samo imovinu vec i istoriju, teritoriju, narod, rod i porod.Kao vecinski vlasnik NIS-a oni mogu da odrede cenu po kojoj bi pristali na prodaju (iako od toga nema nista jer pare njima nisu problem).Ima da se igraju sa Efendijom kao macka sa misom.On ponudi 500 miliona evra oni zatraze milijardu.On ponudi milijardu oni zatraze dve.Dzaba mu je da ih kumi i moli.Dzaba mu je da place i narice.Moskva suzama ne veruje.
"pogodiće i vas direktno i biće veoma bolno'... odluka je na srpskom rukovodstvu". Jel to nama nasa braca prete!? Uvek isti ishod s njima ako se setimo realne istorije odnosa Rusije prema Srbiji a najsvezija je bezanija sa Kosova gde su nas prodali za malo kredita od zapada.
Interes !
Gazprom gleda interes.
Ne poklanja. Prodaje
Helkoptere smo kupili nismo dobili.
Hemere smo dobili.
Rusija ne mzoe vise sebi da pomigne.
Referendum DA ali sa pitanjem idemo li u EU i NATO ili u Rusiju.
Tacka.
Kakav sporazum o osnivanju NIS? NIS je formian kao drzavna firma, mnogo godina pre tog Medjudrzavnog sporazuma, u kome je pisalo da ce biti izradjen Tuzni Jok, ovaj Juzni Tok. I bez ikakve posledice nije izgradjen, ne spominjite samo onaj potpcic iz Turske. Elem da se razumemo Srbija kao manjinski vlasnik u NIS, treba i moze da brani svoj ingters, no hajducija koja je nad nama sprovodjenja, a pod plastom Medjunarodnog prav, sic, ne treba biti opravdanje za hajduciju koju bi radila drzava Srbija. Prema tome nacionalni interesi, Ustav i Zakon RS trebju da budu osnov resevanja ove situacije, u koju smo sami sebe upleli 2009 godine prodajom NIS-a, a ne hajducija....
Sputnik 16.07.2023:
"Путин привремено национализује имовину страних компанија
У документу се наводи да је одлука донета у складу са указом председника из априла 2022. године „О привременом управљању одређеном имовином“. Указ је донет због потребе за хитним мерама као одговор на санкције Сједињених Држава и других земаља против руских физичких и правних лица."
Čitam komentare i neverujem. Pa vama je zapad uveo sankcije ne rusi.
Toliko mržnje da čovek ne poveruje.
Verovatno mislite biće opet nacionalizacija pa ću opet sedeti i primati platu za ništa.
Sramot. I treba vučko da vlada nad vama još 1000 godina kada ste takvi zli
Cuj ti on se poziva na sporazum..A po kom sporazumu vi napadate Ukrajinu.Gde pise da mozete da napadnete zemlju pored vas??Kao i svaka sila pozivaju se na zakon i propise samo kada im odgovara..Vi ste kupili NIS za smesne pare tako sto ste izigrali Kostunicu i Tadica..Rekli ste da cete nam.sacuvati Kosovo i izgraditi Juzni Tok da ce gas za evropu ici preko Srbije..Nista od toga nije uradjeno Kosovo otislo a Juzno Toka nema..Tako da i Nis treba da se vrati nazad u nase ruke.
A kako je Rusija nacionalizovala gomilu stranih, privatnih kompanija kad su im uveli sankcije?
S druge strane, ne znam zašto niko to ne poteže, mi treba samo da im vratimo pare koje su dali za NIS, znači oko 500 miliona, jer nisu ispunili obaveze iz ugovora i izgradili naftovod Južni tok.
Znači gospodo Rusi, izvol'te pare natrag, niste ispunili obaveze, prijatno i doviđenja.
"U sporazumu o osnivanju te kompanije je istaknuto da NIS ne podleže ni pod kojim uslovima nacionalizaciji", rekao je Lavrov.
Znači to piše u sporazumu, ne jer Lavrov tako naređuje
Neka vidi sa svojim drugom Vučićem kako će ovo da reše a to što Vučića uporno nazivaju svojim prijateljem je znak direktnog neprijateljstva Rusije prema državi Srbiji i njenom narodu.
Ma tebe cemo sigurno da pitamo.
NIS je bukvalno poklonjen za neku kobajagi podrsku oko kosova i za nepostojeci juzni tok.
Samo po tim osnovama treba da ih izbacimo iz firme.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Lavrov: NIS nikako ne može biti nacionalizovan
Autor: Beta
Info
•14.01.2025.
•12:51
Komentari 79
Pera Srbin
Temerinac
Vučić izaziva rat protiv Rusije isto kao i Zelenski.
A ako Vučić otme NIS upropastiće Srbiju zauvek ,jer nikad više ni jedna strana firma niti strana država više neće 1 dinar uložiti u Srbiju, jer će smatrati da je Srbija sklona otimanju privatne imovine strancima.
Rada
Miloš
Đole
Prodali su Srbiju pa zašto vas da poštede.
NadaNS
Boba NS
Znaci ako samo oni glasaju protiv rezolucija ne ide. A rezolucija SB 757 o uvodjenu sankcija je prosla. Sta to znaci. Rusi su glasali ZA. Koji deo nije jasan?
Buda
Boba NS
Ogi
Petar
Goran
Већ виђено
/
Kalimero
deda
Tetak
Dva losa ubise
Zika
Djoka Djokic
Ahab
Ne vuci vraga za rep dundlo.
Prof. Baltazar
zdravstvuj za druzba
Marko
U politici nema bratstva
@Novosadjanin
Uostalom posle ovih Američkih sankcija Srbiji jasno je da sa njima više ništa ne treba poslovati ! Gotovo je u ulaganja sa Amerikancima jer to je bacanje para u rizične investicije za Srbiju, jer su oni skloni da nama uvode sankcije.
1914
Patriota
"Lavrov je rekao i da je Moskva zainteresovana da se odnosi Rusije i Srbije "zasnivaju isključivo na interesima naroda i država"."
Je l' to vazilo i kad su prodavali oruzje Hrvatskoj tokom rata 90ih? Ili glasali za uvodjenje sankcija Srbiji?
Samo kazem da Srbija treba da KONACNO stavi sebe na prvo mesto, a ne da gleda kome da se dodvorava. Svi rade prvo u svom interesu pa 5 mesta prazno pa ostali...
Particulare matter
Zebra
Zoran
Trampara
Zamenik zamenika
Vojislav
Dejan
Potpuno se slažem.
Pan 5er
boger
Zokins
Marija Terezija
Mr. X
Dragana N
Boba NS
Dzulijano
Realnost
Brundo
Zare
Baka Coka
Rusija
Ko je glasao za sankcije Jugoslaviji?
Ko je podrzavao nezavisnost CG?
Maroder
Branislav
ojadi nas skroz
Pićuka
Tihi
Lavrovcic
Lavrovcicu
Nisnjeft
-)))))
Mile Sauer
Gazprom gleda interes.
Ne poklanja. Prodaje
Helkoptere smo kupili nismo dobili.
Hemere smo dobili.
Rusija ne mzoe vise sebi da pomigne.
Referendum DA ali sa pitanjem idemo li u EU i NATO ili u Rusiju.
Tacka.
Beč
Ekspert pripravnik
jašta
TT
Niti su ga odbranili niti je izgrađen Tok.
Tannhauser
"Путин привремено национализује имовину страних компанија
У документу се наводи да је одлука донета у складу са указом председника из априла 2022. године „О привременом управљању одређеном имовином“. Указ је донет због потребе за хитним мерама као одговор на санкције Сједињених Држава и других земаља против руских физичких и правних лица."
Sal3
Markons
Istorija
Zato smo i propali!
@Licemerno
predrag
Posmatrač
Po kojem pravu ste okupirali Ukrajinu?
Po pravu topuza iz 18-og veka
paja
Toliko mržnje da čovek ne poveruje.
Verovatno mislite biće opet nacionalizacija pa ću opet sedeti i primati platu za ništa.
Sramot. I treba vučko da vlada nad vama još 1000 godina kada ste takvi zli
miki
.
14.01.2025 • 12:55
Ovaj Rus nama, u nasoj zemlji da odredjuje sta moze a sta ne moze biti nacionalizovano?
Odmah nacionalizovati Nis!
A kada ti to rade amerikanci onda je ok.
Sramota i treba da nam oduzmu sve živo kada imamo ovakve ljude
Licemerno
pajo patak
Realno
Novosađanin
S druge strane, ne znam zašto niko to ne poteže, mi treba samo da im vratimo pare koje su dali za NIS, znači oko 500 miliona, jer nisu ispunili obaveze iz ugovora i izgradili naftovod Južni tok.
Znači gospodo Rusi, izvol'te pare natrag, niste ispunili obaveze, prijatno i doviđenja.
Лиманац
V
Vreme je za oslobodjenje!
Nxj
Znači to piše u sporazumu, ne jer Lavrov tako naređuje
Novosađanin
Samo nacionalizovano tj vraćeno VOJVODINI
prijatelju m.u.p.m
Dejan
NIS je bukvalno poklonjen za neku kobajagi podrsku oko kosova i za nepostojeci juzni tok.
Samo po tim osnovama treba da ih izbacimo iz firme.
.
Odmah nacionalizovati Nis!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H