Onaj koji ne zna radi u Stojanovu.
Evo 10 automobila iz firme nikada da poprave a naplate ful sve.
zato kod privatnika koji sredi sve. Preporučila mi druga firma koaže više ništa kod ovlašćenih zašto jer ne znaju posao.
vi majsoti privatnici rasture sve i odrde. Em jeftinije em ti automobil radi.
Nije problem ni na račun da se uplati.
Sinisa mali 30 stanova u bugarskoj..tetka iz kanade..z stanica 65mil evra...tetkino dete vozi auto od 500he..brnabin bata od svake fiskalne kase 15e svaki mesec i jos raznih afera..o bratiji ni nevredi pricati..dr nesa vila u grckoj od 30 milki...gljivica i njegovi kofercici i bunga bunga zurke..a vi ovde polemisete dal je neki jadni majstor sto je mastan do usiju platio harac ovim kabadahijama i ubicama...
Dobar deo majstora pogotovu mladjih pre podne rade kod ovlascenih servisera a popodne rade za sebe "nelegalno".
Da ih ovi legalni placaju koliko treba nebi radili po 12-15 sati.
...ova Stradija je nelegalna ! Da Vas podsetim, ako dopuštate: Nikada nije bilo referenduma o uspostavljanju ove Stradije....nikada, svi otišli, poslednji, ako se sećam 2006., i posle toga ništa !!!! Podrazumeva se, šta tačno ???? Čitajte mali, npr.teoriju praznih skupova od Andersona ! Ili bolje, nemojte, i ovako ste sami prazan skup.
Не само аутомеханичара већ многи из занатске делатности! Када би власт заиста хтела да се обрачуна са нелегалном делатношћу одавно би били бивши! Све су пустили да раде слободно и зарађују како би имали подршку и слажем се док се ово не искорени да не треба плаћати никакве порезе и слично јер тиме нисте одговорни већ одобравате и саучесник сте у овом криминалу.
Сувласник сам приватне ординације у Београду, имамо фискалну касу и свима дајемо рачун, баш звог оваквих које није срамота да лажу да 100% лекара не издаје рачун. Вероватно сте обишли 5.000 лекарских ординација у Србији па знате.
A šta tek da kažemo za privatne poliklinike ?
Posluju isključivo kešom i nemaju aparat za karticu.
Ali tamo država neće da gura nos jer su vlasnici istih članovi SS sekte.
Koliko tačnih, toliko i netačnih kvalifikacija. Vlasnici servisa obično izrabljuju svoje radnike, mizerno ih plaćaju, i zato oni beže u samostalnost i ilegalu.
Za novija vozila, posebno električna, potrebno je znanje visoke stručne spreme, a ne ispodprosečno KV majstorstvo.
Legalni i nelegalni se svakako kontrolišu, ali su mnogi prešli u ilegalu zbog nameta države. Fiskalne kase mehaničara se "usijaju" tek posle 16h. ništa se ne kuca dok se ne izbroji keš.
Tradicionalni srpski domaćini, pomoz bog, a ovamo...
Čast izuzecima, nije da ih nema, ali je iskustvo sa mehaničarima užasno. Od neplaćanja poreza, neizdavanja računa, ljigavim prevarama i fušeraju na svakom ćošku... Mogu ovako do sutra.
Samo sam kod zastupnika dobio račun. On mora da izdaje... Ostalo nigde nikada!
Da ne pominjem da su nula vrednosti kao ljudska bića, čast izuzecima, sretao sam ih, i hvala im na tome. Većina je htela da me izigra do kraja. Bukvalno sam uz eksperiment (namerno se naivno ponašam, i čekamda vidim šta će da bude) video kako nekima (ne svima) curi voda na usta kada im se ukaže prilika.
A ovamo - red, rad, tradicija, disciplina, zanat, veština, naravno pobožnost.
I samo konstatuje problem. A treba uraditi samo dve stvari:
- smanjiti finansijsko opterećenje, manje-više svih, preduzetnika, ostaviti im prostora da nešto i zarade, da mogu da investiraju u nove tehnologije i opremu, kao i odgovarajuću obuku za rad i
- ono što država najradije, odnosno jedino i primenjuje - pojačati kontrolu. Da bi to imalo smisla mora se suzbiti evidentna potkupljivost inspekcijskih organa. Nisu retki slučajevi da inspekcije ucenjuju preduzetnike ili zažmure nad očitim stvarima, a sve zbog lične koristi.
S druge strane, čista strogoća neće doneti rezultate, moralo bi se raditi mnogo suptilnije, opominjati, savetovati i u razumnom roku proveriti efekat tih mera...
Ja lično nemam problem sa tim... Više mi smeta što posluju sa NEZNANJEM! U gradu poput Novog Sada u 4 servisa ne umeju otkloniti problem na automobilu a jedan me još ubeđuje da auto lošije ide jer je eto taj motor slabiji kao da ja ne znam kakav sam automobil vozio ranije ?! Da li ću dobiti račun ili ne ne zanima me ali jakooo zelim da nam svane sa tim majstorima da zaista ZNAJU raditi i biti pošteni a ne da posle malog servisa nadjem i dalje stari filter ? Da bi bili legalni nametnuce im se gomila obaveza čije bi troskove normalno prebacili na mušterije u vidu skupljih usluga ali i dalje bi bili nestručni i neodgovorni tako da je legalnost nebitna, nemaju i dalje ono što im treba - znanje!
Auto od 4000€. Riknuo kompresor klime pre dve godine. Servis u ovlašćenom 1000€: samo originalni fabrički deo plus ruke. Kod nelegalnog 600€: zamenski deo plus ruke. Šta mislite, gde sam završio? Kompresor radi kao avion. I?
Branik, zadnji, udaren, pukao. U ovlašćenom stavljaju samo original fabrički od 50000din, plus ruke. Kod nelegalnog zamenski 14000din, plus ruke. Šta mislite, gde sam završio "priču"? Branik brani, drži, boju ne menja, testirao udarace, nije pukao. I?
Da je plata 3000€ i da od 6 takvih odem i kupim novi Renault Capture za keš, išao bih i kod "ovlašćenih". Do tada... razumemo li se?
A sto bi se lagalizovali?! Nikada veća zarada na crno u ostalom kao i ogroman broj kozmetičara frizera proizvodjaca raznih kolača peciva kolača keteringa i sl.! U našoj ulici ima dvoje Automehaničara koji ne smetano rade godinama na crno i odlicno zive od toga. Bila im je neka inspekcija par puta ali nista nisu mogli jer uvek ima po jedan auto i kazu da sami krpe i opravljaju jer imaju alat sto nije krivicno delo.
A sto bi se lagalizovali?! Nikada veća zarada na crno u ostalom kao i ogroman broj kozmetičara frizera proizvodjaca raznih kolača peciva kolača keteringa i sl.! U našoj ulici ima dvoje Automehaničara koji ne smetano rade godinama na crno i odlicno zive od toga. Bila im je neka inspekcija par puta ali nista nisu mogli jer uvek ima po jedan auto i kazu da sami krpe i opravljaju jer imaju alat sto nije krivicno delo.
Mišković nije jedini kojem je država stala kao pomoć ali je naj veći. Svi oni su imali uspešnu saradnju sa celim državnim aparatom. Prodavali im vozila i posle održavali po naduvanim cenama. Pitajte vozače kola koja su starija od 7 godina dali idu u ovlaštene servise i zašto ne idu. O ovoj temi se može do sutra razglabati.
Kako iskontrolisati konkurenciju favorizovanu sa političke strane. Mišković otvorio Deltu negde oko 1990 i postao glavni uvoznik Fiata i Alfe a niko ga nije pitao odakle mu finansije za taj poduhvat. U to vreme tako veliki posao se meri u milionima tadašnjeh maraka. Lepo se čovek sklonio iz politike i ušao u biznis sa državnim parama. Moguće da mu je i odobren kredit koji je mogao da se lagano otplati 1993 u naj većoj inflaciji u vidu vrednosti par kutija Marlbora.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Čak 60 odsto automehaničara u Srbiji posluje nelegalno
Autor: Euronews Srbija
Info
•16.01.2025.
•08:04
Komentari 27
nn
eno dve kuce + 1 do pola nikla i to sve u vreme krize
za ovog kriza je jek pot
Lazar
Dušan
Evo 10 automobila iz firme nikada da poprave a naplate ful sve.
zato kod privatnika koji sredi sve. Preporučila mi druga firma koaže više ništa kod ovlašćenih zašto jer ne znaju posao.
vi majsoti privatnici rasture sve i odrde. Em jeftinije em ti automobil radi.
Nije problem ni na račun da se uplati.
Pera
NS Posmatrac
Da ih ovi legalni placaju koliko treba nebi radili po 12-15 sati.
Nesretnik
Пеза
Приватни лекар
Maxa
Posluju isključivo kešom i nemaju aparat za karticu.
Ali tamo država neće da gura nos jer su vlasnici istih članovi SS sekte.
szzz
aTest
Stif
Za novija vozila, posebno električna, potrebno je znanje visoke stručne spreme, a ne ispodprosečno KV majstorstvo.
Legalni i nelegalni se svakako kontrolišu, ali su mnogi prešli u ilegalu zbog nameta države. Fiskalne kase mehaničara se "usijaju" tek posle 16h. ništa se ne kuca dok se ne izbroji keš.
/
AjronMajk
Tradicionalni
Čast izuzecima, nije da ih nema, ali je iskustvo sa mehaničarima užasno. Od neplaćanja poreza, neizdavanja računa, ljigavim prevarama i fušeraju na svakom ćošku... Mogu ovako do sutra.
Samo sam kod zastupnika dobio račun. On mora da izdaje... Ostalo nigde nikada!
Da ne pominjem da su nula vrednosti kao ljudska bića, čast izuzecima, sretao sam ih, i hvala im na tome. Većina je htela da me izigra do kraja. Bukvalno sam uz eksperiment (namerno se naivno ponašam, i čekamda vidim šta će da bude) video kako nekima (ne svima) curi voda na usta kada im se ukaže prilika.
A ovamo - red, rad, tradicija, disciplina, zanat, veština, naravno pobožnost.
Trebalo bi malo uvesti red i u svetu majstora.
Čika
- smanjiti finansijsko opterećenje, manje-više svih, preduzetnika, ostaviti im prostora da nešto i zarade, da mogu da investiraju u nove tehnologije i opremu, kao i odgovarajuću obuku za rad i
- ono što država najradije, odnosno jedino i primenjuje - pojačati kontrolu. Da bi to imalo smisla mora se suzbiti evidentna potkupljivost inspekcijskih organa. Nisu retki slučajevi da inspekcije ucenjuju preduzetnike ili zažmure nad očitim stvarima, a sve zbog lične koristi.
S druge strane, čista strogoća neće doneti rezultate, moralo bi se raditi mnogo suptilnije, opominjati, savetovati i u razumnom roku proveriti efekat tih mera...
Vlada
Sava
Bojan
Shojne
МилеНС
Dejan Deki
Auto od 4000€. Riknuo kompresor klime pre dve godine. Servis u ovlašćenom 1000€: samo originalni fabrički deo plus ruke. Kod nelegalnog 600€: zamenski deo plus ruke. Šta mislite, gde sam završio? Kompresor radi kao avion. I?
Branik, zadnji, udaren, pukao. U ovlašćenom stavljaju samo original fabrički od 50000din, plus ruke. Kod nelegalnog zamenski 14000din, plus ruke. Šta mislite, gde sam završio "priču"? Branik brani, drži, boju ne menja, testirao udarace, nije pukao. I?
Da je plata 3000€ i da od 6 takvih odem i kupim novi Renault Capture za keš, išao bih i kod "ovlašćenih". Do tada... razumemo li se?
Mile
Bero
Bero
Mehos
Mehos
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H