i dalje cena koštanja jednog hibridnog vozila uveliko premašuje cenu koštanja standardnog vozila... kako u smislu finansija, tako i u smislu co2 i bilo kog drugog tipa zagađenja.... ajoš nije stigao do otpada gde će tek da nas košta...
kao danas ne mogu da naprave auto koji će da pređe 3.000.000 km i da traje 20 godina, a pre 40 godina su to mogli da urade...
Do hidrgoena se vozimo na fosilna ili sintetička goriva u automobilima sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem... sve ostalo je poput beta kaseta, ili 8mm filma ili zip diskete....
Potrošnja struje na nekom električnom automobilu ne zavisi toliko od njegove snage koliko od konstrukcije karoserije, softvera itd.
Recimo Tesla model 3 troši manje struje od Pande iako ima skoro 3 puta veću snagu.
Drugo - javni punjači naplaćuju po vremenu a ne po utrošku energije što znači da istu količinu nikad nećete isto platiti i tu razlike mogu biti i do dva, tri puta. Znači osim broja javnih punjača problem je i naplata jer na njima cena vožnje može biti skuplja nego u slučaju klasičnih automobila, naročito na autoputu.
Srbija treba da odustane od neobuzdane motorizacije u gradovima i da počne da podstiče pešačenje, vožnju bicikla, korišćenje javnog prevoza, eventualno električne bicikle i električne mopede. Čitav niz argumenata ide ovome u prilog i ima uspešnih primera demotorizacije u inostranstvu. Driver promene treba da budu stručnjaci u oblasti saobraćaja, ali nažalost i oni su potpali pod čini automobilske kulture i propagande.
Mogli bismo da malo uštedimo u budžetu pa da ne dajemo te subvencije. Sve u vezi sa el. automobilima je problematično, pa se ne treba preterano petljati u to. Vreme će sve dovesti na svoju meru. Samo uludo trošimo pare.
U zemlji gde je prosek starosti vozila 10-15 g ko ima para da izdvoji 25.000 eura za auto. Pri tom kriminalno pljackanje od strane ovlascenih servisa dok je auto u garanciji sto je za posebno kaznjavanje. Nova vozila uglavnom kupuju firme na lizing i naravno dobro uhlebljeni.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Država pomaže bogatima - i u saobraćaju
Živan Lazić
zivanlaz@gmail.com
Info
•29.01.2025.
•18:51 > 19:21
Komentari 10
Ђорђе
Superhik
Anonimus
Dudarim II
kao danas ne mogu da naprave auto koji će da pređe 3.000.000 km i da traje 20 godina, a pre 40 godina su to mogli da urade...
Do hidrgoena se vozimo na fosilna ili sintetička goriva u automobilima sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem... sve ostalo je poput beta kaseta, ili 8mm filma ili zip diskete....
Zoki
Recimo Tesla model 3 troši manje struje od Pande iako ima skoro 3 puta veću snagu.
Drugo - javni punjači naplaćuju po vremenu a ne po utrošku energije što znači da istu količinu nikad nećete isto platiti i tu razlike mogu biti i do dva, tri puta. Znači osim broja javnih punjača problem je i naplata jer na njima cena vožnje može biti skuplja nego u slučaju klasičnih automobila, naročito na autoputu.
R
Marko
Nick
Aleksandra
NN
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H