Prodaja novih vozila u Srbiji u 2024. godini porasla je deset odsto, što je najbolji rezultat u poslednjih pet godina, saopštila je Srpska asocijacija uvoznika i delova.
Bas cudno kako to u zemlji koja je ekonomski tigar gradjani kupuju polovnjake sa zapada koji zagadjuju prekomerno vazduh,umesto novih i elektricnih automobila.
Namerno vlast recikliranih radikalskih bandita dozvoljava uvoz krseva, da bi ovdasnjem stadu pruzili privid zivota-svako moze da radi i svako moze da vozi auto "preko 100 konja".
U realnosti motaju se kablovi i voze se olupine uvezene na kilo.
Brzo da žaba digne nogu i uskladi se sa evropskim standardima, kao i sve drugo. Zimske gume npr. obavezne, a odavno snjega ima dan dva na cestama, dok je ostatak godine sve suvo, ili kiša.
Oko 140.000 polovnih je uvezeno 2024e. To je sistemski problem koji je teško rešiti.Podilaženje širokim narodnim masama dozvoljavanjem vožnje neispravnih kola.
Електрична возила загађују много више од бензинаца. Знате ли колико је прљава технологија производње електришних аутомобила? Знате ли ви уопште како се производи 70% електричне енергије у Србији потребне за пуњење батерија? Где ћете одлагати те велике батерије после максимум десет година употребе? Који проценат становништва у Србији може себи да приушти нови аутомобил када већина живи од плате до плате (односно пензије)?
kakonece, 2decenine voxim na plin da bi drzava samo namete pravila, ekoloskivsam preskocio decenije ovih zagadjivaca, sad kada treba obnoviti vozni park sta se nudi, nepouzdana vozila u smislu otkaza elektronskih senzora al se nude razne pomoci ma putu da isto kompezuju, nece narod teret na grbaci, zna se dobra plata nov auto, cena u srbiji novih vozila je bezobrazno velika, isti automobili u okruzenju par hiljada eura manje kostaju, dok se uvoznici ne opamete narod ce obnavljati vozni park sa cim ima i koliko raspolaze, budite sretni sto se vozila jos registruju jer kad dodje besparica eto jos veceg problema a onda kasno, namete na vozila treba smanjiti u smislu kubikaze a na konjazu dati akcenar, isto na motocikle ukinuti porez na luksuz koji je seselj uveo, da se dozvoli ko u eu 3 vozila na 1 tablicu al vlasnik da upravlja, zivi bili
Evo par činjenica pa vi prosudite koliko smo mi “bogati”…
Duplo manja Hrvatska prodaje 50k novih automobila (to je četiri puta više nego kod nas) a više od tri puta manja Slovenija prodaje preko 70k novih automobila (to je devet puta više nego kod nas)…
Mi uvozimo 2002 i 2003 Euro 3… to vam je slika našeg bogatstva….
Nikad veci uvoz polovnih auta koji se u EU ne voze sto je odraz hroničnog siromastva gradjana Srbije. Umesto da se zabrane i svaki gradjanin dobije subvencije drzave za prvi auto koji mora biti nov oni zaradjuju i zagadjuju od polovnjaka! Ni jedan auto ne sme biti stariji od 5 godina dok svaka godina preko toga mora biti ekstra na placenje prilikom registracije dok starosti od 10 godina se automatski iskljucuje iz saobracaja.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
U Srbiji dvostruko veći uvoz polovnih automobila nego prodaja novih
Autor: Beta
Info
•08.02.2025.
•11:20 > 11:22
Komentari 15
iLIJA
Crni audi bre
Goran
Ahab
U realnosti motaju se kablovi i voze se olupine uvezene na kilo.
Glos
Tužno ali tako je
Јанко
Jaa
Jadni mladi ljudi
Alex
Sima
Sto se mene tice moze slobodno da propadne nezajazljiva evropska autoindustrija...
Steva
Kvazimodo
Duplo manja Hrvatska prodaje 50k novih automobila (to je četiri puta više nego kod nas) a više od tri puta manja Slovenija prodaje preko 70k novih automobila (to je devet puta više nego kod nas)…
Mi uvozimo 2002 i 2003 Euro 3… to vam je slika našeg bogatstva….
J
Dobro je da uvozimo bilo kakva.
J
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H