Autor: Beta

Info
08.02.2025.
11:20 > 11:22
Prodaja novih vozila u Srbiji u 2024. godini porasla je deset odsto, što je najbolji rezultat u poslednjih pet godina, saopštila je Srpska asocijacija uvoznika i delova.
  • Boško

    09.02.2025 11:41
    Sad kad totalno poskupi i plin ima da naprave rupu na dnu auta da ga tabanaju kao Kremenko. Sam svoj plivajući zamajac.
  • dacic

    09.02.2025 01:26
    to je sve normalno za sorabijski narod,nema love nema novog, samo sekend hend
    novo je za cara i njegove sluge, za narod je surutka
  • Sale

    08.02.2025 22:43
    Polovnjaci
    Svakako da ćemo više uvoziti polovnjake kad nam je zadnjih par godina pao standard i dovode nas sve više na najniže lestvice socijale
  • Particulare matter

    08.02.2025 20:33
    Hvala Bogu pa je Evropa još uvek bogata i za vreme "žutih" se posle pada Miloševića Srbija otvorila prema Evropi da narod u Srbiji može bilo kakav polovan auto da kupi, kućne aparate i garderobu da kupi, inače bi mi išli peške i bili u 20 veku kao na Kubi . A bez članstva u EU i NATO neće biti boljeg standarda za građane, samo za povlašćene sektaše koji su protiv EU naravno.
  • Mir, stabilnost

    08.02.2025 20:28
    Vucic! Za nasu decu!
    U HR 2024' prodano 59000 novih automobila i to vise klase u odnosu na Srbiju. Uz gotovo 3 milijuna stanovnika manje, pa sad izracunajte koliko je to po glavi stanovnika. Gotovo 4 naprema 1 u korist Hrvatske. Toliko smo otprilike i bogatiji.
  • U principu

    08.02.2025 18:41
    Nov automobil će kupiti samo budala ili ako je u pitanju firma javna ili privatna. Niko normalan neće preplatiti nov automobil koji su trenutno sramotno skupi. No, uskoro stižu kinezi i evropska auto industrija će ili smanjiti cenu za 66% tj 2/3 ili će propasti. Potpuno je nenormalno da cene novih automobila budu tolike. Za auto koji realno košta ok 10-12.000 evra ladno trađe 30.000 a čim izađe iz salona vredi 20.000. To nije normalno, to nije u redu i tome mora doći kraj. Dakle polovnjak od 5-6 godina i bog da te vidi.
  • ХР Богатун

    08.02.2025 17:35
    Квазимодо
    Дупло мања Хрватска је дупло више задужена од Србије. Њихов тренутни дуг ММФ је 63 милијарде еура, што би било једно 130 милијарди да дугује Србија. А ми смо на око 100 милијарди. Поштеди нас више те приче како у хрватској тече мед и млеко. Пола милиона хрвата побегло у последњих 10 година: највише у ирску и америку
  • /

    08.02.2025 17:13
    /
    aj ne ...
    onda svoja nova kola preprodate kao polovna
  • realista

    08.02.2025 15:38
    Botovi botuju
    prekomerno se radi, ne propusta se vest...
    Dal ce biti placeni? videcemo na sretenje, tad ce dobiti...
  • iLIJA

    08.02.2025 15:17
    Koji je to auto bolji od Moskviča?
  • Crni audi bre

    08.02.2025 14:00
    Dok su jeftini majstori i dok se uvoze kineske kopije rezervnih delova uvozice se i otpad sa premijum znackom.
  • Goran

    08.02.2025 13:39
    Ekonomski tigar
    Bas cudno kako to u zemlji koja je ekonomski tigar gradjani kupuju polovnjake sa zapada koji zagadjuju prekomerno vazduh,umesto novih i elektricnih automobila.
  • Ahab

    08.02.2025 13:35
    Namerno vlast recikliranih radikalskih bandita dozvoljava uvoz krseva, da bi ovdasnjem stadu pruzili privid zivota-svako moze da radi i svako moze da vozi auto "preko 100 konja".
    U realnosti motaju se kablovi i voze se olupine uvezene na kilo.
  • Glos

    08.02.2025 13:02
    ajde sad deder
    Brzo da žaba digne nogu i uskladi se sa evropskim standardima, kao i sve drugo. Zimske gume npr. obavezne, a odavno snjega ima dan dva na cestama, dok je ostatak godine sve suvo, ili kiša.
  • Tužno ali tako je

    08.02.2025 13:00
    Oko 140.000 polovnih je uvezeno 2024e. To je sistemski problem koji je teško rešiti.Podilaženje širokim narodnim masama dozvoljavanjem vožnje neispravnih kola.
  • Јанко

    08.02.2025 12:51
    Шта је ту чудно?
    Електрична возила загађују много више од бензинаца. Знате ли колико је прљава технологија производње електришних аутомобила? Знате ли ви уопште како се производи 70% електричне енергије у Србији потребне за пуњење батерија? Где ћете одлагати те велике батерије после максимум десет година употребе? Који проценат становништва у Србији може себи да приушти нови аутомобил када већина живи од плате до плате (односно пензије)?
  • Jaa

    08.02.2025 12:50
    kakonece, 2decenine voxim na plin da bi drzava samo namete pravila, ekoloskivsam preskocio decenije ovih zagadjivaca, sad kada treba obnoviti vozni park sta se nudi, nepouzdana vozila u smislu otkaza elektronskih senzora al se nude razne pomoci ma putu da isto kompezuju, nece narod teret na grbaci, zna se dobra plata nov auto, cena u srbiji novih vozila je bezobrazno velika, isti automobili u okruzenju par hiljada eura manje kostaju, dok se uvoznici ne opamete narod ce obnavljati vozni park sa cim ima i koliko raspolaze, budite sretni sto se vozila jos registruju jer kad dodje besparica eto jos veceg problema a onda kasno, namete na vozila treba smanjiti u smislu kubikaze a na konjazu dati akcenar, isto na motocikle ukinuti porez na luksuz koji je seselj uveo, da se dozvoli ko u eu 3 vozila na 1 tablicu al vlasnik da upravlja, zivi bili
  • Jadni mladi ljudi

    08.02.2025 12:47
    Ko da kupi nov za 20.000e?
    Ekonomski tigar. Siromaštvo ogromno.
  • Alex

    08.02.2025 12:24
    TO JE
    To je zato što je Srebija ekonomski tigar.
  • Sima

    08.02.2025 12:22
    logicno
    I polovni su skupi, a kamoli novi. Novi su bezobrazno skupi.
    Sto se mene tice moze slobodno da propadne nezajazljiva evropska autoindustrija...
  • Steva

    08.02.2025 12:15
    sramota je kako nam dobro ide
    Kako to,kako je to moguće kada smo lider u regionu,ekonomski tigar,živimo u zlatnom dobu i svi nam zavide kako je ovako nešto moguće ?
  • Kvazimodo

    08.02.2025 12:04
    Slika i prilika
    Evo par činjenica pa vi prosudite koliko smo mi “bogati”…

    Duplo manja Hrvatska prodaje 50k novih automobila (to je četiri puta više nego kod nas) a više od tri puta manja Slovenija prodaje preko 70k novih automobila (to je devet puta više nego kod nas)…

    Mi uvozimo 2002 i 2003 Euro 3… to vam je slika našeg bogatstva….
  • J

    08.02.2025 11:53
    Pa sa minimalcem od 450e to je valjda nekako i logično.
    Dobro je da uvozimo bilo kakva.
  • J

    08.02.2025 11:36
    J
    Nikad veci uvoz polovnih auta koji se u EU ne voze sto je odraz hroničnog siromastva gradjana Srbije. Umesto da se zabrane i svaki gradjanin dobije subvencije drzave za prvi auto koji mora biti nov oni zaradjuju i zagadjuju od polovnjaka! Ni jedan auto ne sme biti stariji od 5 godina dok svaka godina preko toga mora biti ekstra na placenje prilikom registracije dok starosti od 10 godina se automatski iskljucuje iz saobracaja.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna