Autor: Danas

Info
23.02.2025.
23:41
Ukoliko bi studenti postali politička organizacija, procenti podrške bi se značajno smanjili.

Komentari 115

  • vera

    25.02.2025 22:31
    2023
    AV će svake izbore da pokrade, kao što je i do sada.
    prvo obezbediti uslove za poštene izbore (a trenutno smo podaleko od toga).
  • Ja

    25.02.2025 15:14
    Bi sigurno
    Ali samo kada bi sadašnu poziciju i opoziciju pohapsili na doživotno. Onda bi glasao. Inače ne glasam jer nemam za koga. Jer ovo je pola za ludnicu i zatvor.
  • pogodi ko je

    24.02.2025 21:33
    Samo ako ponude lustraciju i otvaranje dosijee. Bez toga je hobotnica prizila pipke.
  • Srećko

    24.02.2025 15:06
    tragedija
    Pa kakva će to vlada biti molim vas u kojoj smo nas dvojica ministri?
    Dajte čoveče, nema da traje ni tri meseca u vr glave.

    Pa dovoljno, dovoljno, ako radimo s puni kapaciteti to će da bude više
    nego dovoljno.

    Zašta?

    Pa da se obogatimo
  • Novosađanka

    24.02.2025 11:47
    Ne!
  • Novosadjanka

    24.02.2025 10:59
    Studenti
    Naravno.ima njih i njihovih eminentnih profesora dovoljno za osnivanje prelazne vlade
  • Za pocetak

    24.02.2025 09:32
    Privremena [ne vlada]
    nego Administracija !!!!! Iskljucivo od studenata! A posle Administracija od strucnjaka. [nikada vise reci vlast i vlada]. Samo drzavni sluzbenici u administraciji. I pre svega UPRAVNA DEMOKRATIJA.
  • Fotinija

    24.02.2025 09:00
    Da
    sa molbom da se konacno ukine imunitet svim politicarima (poslanicima) koji budu u drzavnom aparatu, kao i raznorazne dodatke i da se hrane u menzi po cenama koje i mi placamo.
  • Pofesor

    24.02.2025 08:44
    Glasao bih
    Nikada ne bih glasao ( po ovom redu) za: SNS, Radikale, Vulinovu levicu, Zavetnike i ostale nedićevce, SPS, Djilasovu stranku i satelite ( Bjela, Majić i ostali), Ljigu (LSV), Pastorove maguare.
    Glasao bih za:Studente ( ako naprave pokret), DS, DSS ( ako je tu Aca Popović), ako Boža Prelević napravi neku stranku!
  • Nikola

    24.02.2025 08:42
    Zakon MORA da se menja!
    Po zakonu jedna osoba može da obavlja javnu funkciju NAJDUŽE 2 MANDATA, tj 8 GODINA!!!!!!
    znači 2 mandata možeš da budeš u politici! 2 mandata ukupno možeš da budeš poslanik, predsednik, premijer, ministar....
    Ne može doživotni poslanik, pa malo ministar, pa malo premijer, pa malo predsesnik, pa opet premijer... Srbija je država od 6,5 miliona građana! 8 godina si na funkciji i onda ,,Mićo idi radi nešto drugo!!!!"
    Podrška studentima imaju moj glas na izborima!
  • Miki Podbara

    24.02.2025 08:37
    Ne bih.
  • Mimi

    23.02.2025 22:54
    Nema potrebe
    ...nema potrebe da glasamo za nikoga, svima nama odgovara ova anarhija i bezvlašće ( od onih što su na vlasti i ovih što hoće na vlast). Baš nam je super ovako, samo nam fali malo krvi, toliko se narod zakrvio međusobno.
  • ...

    23.02.2025 22:28
    ...
    Да! Србија нема политичаре већ интересне групе које су ојадиле све нас и целу Србију кријући се иза имунитета и њихових закона! Многи имају користи од тога и промена их плаши нарочито поштовање закона и одговорности јер навикли да за њих не важи или га избегну уз покраден новац и адвоката како би се касније умоли. Човек који часно ради нема проблем са променом јер она је благотворна у сваком друштву на рочито када младост носи те промене. Сви који заговарају супротно имају неке користи директне и индиректне од овог лоповског система без којих ће остати а таквих је пуно.
  • - J -

    23.02.2025 21:57
    Narod mora da vaspita vlast... koja god da je.
  • /

    23.02.2025 21:56
    /
    pokazite troprstasima da nemci nisu jedini koji su trezveno glasali
  • Питагора

    23.02.2025 21:24
    @Бране
    Па ако си као студент односно у двадесетим водио главну реч у кући родитеља NO COMENT
  • Bothunter

    23.02.2025 20:52
    Svašta
    Ovakve nebuloze mogu da se pojave samo u totalno politički nepismenim državama.Mi smo najekstremniji slučaj u tom smislu u Evropi i šire.Nije ni čudo,od totalno bespravne otimačine fotelja,imovine,stanova i prekih sudova 1945.,od strane jurišnika koje niko nije izabrao ni na kakvim izborima pa sve do danas,mi imamo totalno bolesnu i nenormalnu političku stvarnost u kojoj se uglavnom očekuje od jednom čoveka-poluboga da vodi državu.Valjda državu trebaju da vode najbolji stručnjaci u svojim oblastima a kroz ministarstva u vladi a ne studenti ili pomahnitali diktator koji će da odlučuje koji wc papir se koristi u školama u Leskovcu.Zato postoje stranke,koje moraju da ponude kvalitetan kadar i da kažu unapred ovaj profesor će biti ministar ovoga,onaj stručnjak će biti ministar onoga itd.Uz njih 100 stručnih ljudi u svakom ministarstvu i to je recept za Japan...Svaka čast studentima koji su šah-matirali kriminalnu vlast ali ne mogu oni da vode zemlju.Uozbiljite se.
  • AntiZaNe

    23.02.2025 20:11
    Stranke u političkom životu imaju važnu ulogu. Politikom neka se bave politički službenici - političari. Najvažnije je pružiti im jednu garanciju - SMENJIVOST.
    Srpsko društvo je u teškom defektu. Paradigma tog defekta je Aleksandar Vučić. On nije jedini krivac jer njegova vladavina je samo kulminacija višedecenijskog društvenog sunovrata, ali prvi, logičan i neminovan korak je okončanje njegove neustavne vladavine. To naravno nije dovoljno.
    Garant demokratije nisu ni stranke ni lideri, vidimo ni institucije, već društveno i politički svesni građani. Studentski protesti pokazali su da sazreva generacija novog doba, svesna sebe i realnosti društvenog okruženja, generacija koja svoju bolju budućnost vidi u boljoj budućnosti za svakog ko poštuje drugog. Ovo je pobuna dobre dece. Pitanje je samo koliko ostali prepoznaju sebe u njima.
    Društvene promene su proces, ali upravo pravimo najvažniji korak, regeneraciju verovanja u moguće.
  • Rasejani

    23.02.2025 19:55
    Jedino ispravno
    "Od studenata ne dobijamo poruku da žele da menjaju vlast, već da žele da izvrše pritisak na sadašnje činioce vlasti da rade bolje i menjaju sistem."
  • Грађанин

    23.02.2025 19:15
    Да!
  • Dusan

    23.02.2025 18:55
    Ne.
    Kad sam bio student mislio sam da sam najpametniji. Sve znam. Da sve mogu.
    Kada sam počeo da radim shvatio sam da je većina glosr što du me učili j u školi i fakultetu.
    Kada sam osnovao firmu tek sam onda video šta i kako treba.
    Velika je razlika između studentskog života i života.
    A kada vidim ko su tzv predstavnici koji gostiju po tv sve neki nvo... Isto bilo i u moje vreme iste njuške stidentski parlament i ostale organizacije. Sad su svi u sns a pre toga ds.....
    Tako da treba promena da bude.
    Ali kad je prošli put bila blokiraliste je. Pokret mi probudio uspavane glasale i šta se desilo? Svi ga blokirali nema objave kao sa ne postoje...
  • Tihi

    23.02.2025 18:27
    Da
    Mozda za savet Mesne Zajednice!
  • mile

    23.02.2025 15:49
    budimo realni
    politika je zanat ,koji pretpostavlja strucnost ,iskustvo i umece!studenti ovo sve nemaju ..moral se podrazumeva ! da li bi neko iole razuman,dao u ruke vodjenje drzave i sudbinu nasih zivota ,omladini sa 20-23 godina ?!?poiliticari treba da sluze gradjanima i da budu od njih kontrolisani i u tome je kod nas bio problem! da li stari ili nova lica 'nije pravo pitanje!! vec,trebaju nam najbolji,po svim parametrima!!!
  • Ksenija

    23.02.2025 14:52
    DAAAAAAA!
  • Aleksandar

    23.02.2025 14:38
    Dokazali su da su sposobniji i pametniji od svih dosadašnjih vlasti i opozicija.
    Do sada su se politikom bavili nestručni bahati poslušnici birani negativnom selekcijom, kako bi vrh vlasti bio neprikosnoven i bezbedan od promena.
    Po jedan student sa svakog fakulteta na mesto odgovarajućeg ministra i eto nam vlade - ne prelazne, nego trajne. Svaki student završne godine je stručniji u svojoj oblasti od bilo kog keramičara, vlasnika pečenjara i drugih sa (ne)sumnjivo kupljenim diplomama!!
  • Svetolik popadic bac

    23.02.2025 14:38
    Dovoljno
    Zahtev za prelaznu vladu.
    Oslobadjanje medija.
    Tačka.
  • @Пера из ДДР-а

    23.02.2025 14:35
    Pero, obrazuj se malo pre nego sto pocnes da lupas gluposti pred sirokim auditorijumom. Procitaj malo ko su bili vladari vizantijskog, rimskog carstva i koliko su godina pojedini imali. Iznenadices se.
  • avanti popolo

    23.02.2025 14:34
    ako STVARNO hoćete da rešite
    pod JEDAN... OTVARANJE DOSIJEA.... pre neki dan neko negde reče da je donet novi zakon da se NE otvaraju dosije sledećih 50 godina ili tako nešto... ne videh da se priča po medijima o tome, pa ni ovde ....

    pod DVA .... oslobađanje svih medija, sređivanje biračkih spiskova...

    ovo se očekivalo i 5 oktobra.. dok nije sjašio murta, a uzjahao kurta..
    PA TEK ONDA NEK SE KANDIDUJE KO HOĆE... osim onih sa dosijeima...

  • Kaya

    23.02.2025 14:26
    Studeenti već sada imaju zahteve: da se kazne siledžije i kriminalci, da se institucije depolitizuju i da rade svoj posao. Znači, uredni konkursi, izbori za sudije i tužioce, za direktore škola, reizbori na fakultetima, građwvinarstvo po prošisima, javne nabavke po zakonu, transparentno trošenje novca (našeg). Da li treba još mnogo? Šta još hoćete? Da ustane Toma sa stiropora i da keže: Odraslo dete, poletelo?
  • Ranko

    23.02.2025 14:16
    Ne
    Ne naravno
  • @Стојан

    23.02.2025 14:15
    A dobri ljudi jedva čekaju da dodju na vlast i ispunjavaju želje naroda bez lične koristi? Po Vama je, izgleda, dobar i glup jedno isto. Doduše, ima mnogo poslovica koje to potvrdjuju. Dobićete vlast kakvu zaslužujete ili - ako ste pošteni i pametni - izborite se pa upravljajjte državom, ugodite narodu i nemojte se pokvariti. Da vidimo ono što svet još nije video.
  • Demonstrant 90'

    23.02.2025 14:13
    Izmanipulisan
    Jednom smo već imali studente na izborima. Sećate se ? Isto su i onda tako studenti bili obeleženi kao nepogrešivi. A onda... Ode država za šerpu ribe. Pomogao sam tada misleći da radim pravu stvar. Bolje da sam sebi oči izvadio.
  • Liman

    23.02.2025 14:11
    Koliko godina su imali partizanski komananti kada se završio II svetski rat? Mnogi toliko koliko danas imaju studenti. I vodili su zemlju odgovorno. Zašto bi danas studenti bili manje sposobni. Moraju da daju program i da odaberu predstavnike. I da u programu stoji borba za promenu izbornog sistema. I vlas i opozicija crpe mnoge pogodnosti iz ovog izbornog sistema. Hoću da imam svog poslanika na svim nivoima vlasti, da ga prozovem ako ne ispunjava ono što je obećao!
  • Pobesneli Laloš

    23.02.2025 14:00
    Naravno DA:
  • Dragan

    23.02.2025 13:55
    Glasao bi za neke od njih ako bi se predstavili imenom i prezimenom i izneli program. Studenti su punoletni sa jednakim pravima i obavezama kao i ostali gradjani.
  • Пера из ДДР-а

    23.02.2025 13:43
    Naravno da NE
    Glasati za 25-o godisnjaka, da ti on kroji kapu i pise i donosi zakone ?
    Ma dajte, ajmo realno ...
    Od najstarijih drzava, plemena, imperija ... sta god, zna se ko je vodio.
    Ovo da mladi od 20-26 godina drzavu, pa to bi se raspalo za pola godine.
    Pogotovo ovi danasnji mladi, da se ne pravimo budalama ... svi znamo sta mislimo o mladima. Pogotovo kakve imaju stavove, kako se ponasaju prema starijima.
    Kroz ponasanje prema starijima se najbolje vidi ko ih je skolovao (skola) i ko ih je vaspitao (oni koji imaju majku i oca).
    I da ... znamo citati vesti i dogadjaje ko je kome oduzeo zivot i zasto.
  • Podrska Studentima

    23.02.2025 13:35
    @Trt
    U Srbije ne postoje politicari samo interesne grupe koje zloupotrebljavaju polozaj koji su dobili od prevarenih gradjana zarad licnog enormnog bogacenja. Upravo se svi o i boje Studenata i podrske koju uzivaju u narodu jer odlicno znaju da je sa tim Sistemom gotovo! Koga mozes vise prevariti nakon 35 godina?! Mozes ga samo dobro platiti ali obzirom na gomilano ne zafovoljstvo u narodu lazi i prevare od toga nema nista! STUDENTI podrska i samo gurajte svoje pada ceo sistem lopovluka!!! Narod je uz vas jer vi ste nasa mladost i buducnost te svako ko udari na to on je neprijatelj svih nas!
  • Syracuse

    23.02.2025 13:34
    Glasaćemo.
  • Petar

    23.02.2025 13:29
    Studenti nisu za politiku
    Glasao bih za Šarovića ...
  • Koviljčan

    23.02.2025 13:18
    Crveni
    Samo sps,socijalizam je najbolji
  • Djoka

    23.02.2025 13:10
    Oni i trebaju da budu jedini na sledećim izborima. Nikakva opozicija, jer su oni u talu sa vlastima i samo gledaju kako da se navuku na državna jasla. Opozicija ne želi promene! Studenti su novi, neiskvareni i oni žele promene. I zato im treba dati šansu!
  • Marjaskas

    23.02.2025 13:07
    Za ove sto blokiraju puteve nikad
  • mrva

    23.02.2025 13:03
    Za svakog treba glasati da bi se mafijaški sns skinuo s vlasti! U tom slučaju i za studente, ma šta to značilo. Ali čim se ta jedna, najbitnija stvar završi i progleda van trenutne opčinjenosti tim zlom otelotvorenim u vučiću i sns, mora se odgovoriti na pitanje gde dalje, kojim putem!? Studenti nisu artikulisana jasna politička opcija, niti to kao studenti mogu biti. Među njima jedni nose šajkače i mašu zastavama Kosova, drugi nose slike Dositeja i zastupaju građanske vrednosti. Okuplja ih zajednička mladalačka energija i želja za promenama, ali kakvim konkretno sumnjam da bi se svi složili. To su mladi neiskusni ljudi i nije normalno niti pametno da vode državu. Nećemo mi izmisliti nekakav novi društveno-politički poredak koji još nije viđen u svetu, ne zaluđujmo se. Sviđalo se to nekima ili ne, i ma koliko se mnogi ježili na pomen reči "opozicija", na kraju moraju da se artikulišu konkretne političke opozicione stranke koje će izaći sa jasnim programom, a pojedini studenti - predstavnici pokreta, mogu da se priključe ili oforme svoju stranku ako imaju daljih političkih ambicija i kapaciteta. Bez jakog opozicionog bloka neće ići, i mislim da studenti u jednom trenutku treba da postanu deo toga. Hvala im na svoj dosadašnjoj borbi i učinku i što su pokrenuli ovo usnulo letargično društvo!
  • Neko

    23.02.2025 12:55
    Kaže da su studenti mladi i ne znaju oceniti ko je kakav čovek. Znam dete (sad odrasla osoba) koje je sa 7 godina bilo očarano prelepom učiteljica,za dva meseca je rekla da joj se ne sviđa učiteljica jer ima svoje mezimce, decu od doktora,sudije, itd. I dooobrooo je procenila, takva je i sad posle 25 godina rada sa decom! Nisu deca slepa ni glupa,ni mala ni odrasla!
  • Hgafahj

    23.02.2025 12:51
    Bih jer ako ne budu lepo radili, lako cemo smeniti. Ko posteno dođe na vlast, pošteno ce sići.
  • Juca

    23.02.2025 12:46
    Vidim da su služba i botovi nakon kratkog zatišja zbili redove i vredno krenuli u razbijanje nade, elana, upornosti i svega lepog i kod studenata i kod naroda, ne bi li doveli istrošene politikante ponovo na vlast. Sledeći izbori su studentski. Neka oni biraju koga hoće i kako hoće da žive. Mi im to nismo omogućili, a najpametnije što smo uradili je da smo ih rodili. Zato samo i isključivo mladost i sve što ona nosi.
  • Veljko

    23.02.2025 12:22
    Ja bih glasao za Putina, kao i svake godine!

    Kakvi studenti? Zaista, bio sam na protestima i dobili smo Cedu, koji je iskreno nervirao sve a ne "vodio". Nesto ranije smo na slican nacin dobili Djilasa.

    Za neku listu "Studenti + tehnicka vlada + tehnicka skupstina" - to da. Ne bave se spoljnom politikom, ne trabunjaju o Kosovu DA/NE, da menjaju groteskne zakone o Parlametarnim (stranka vlasnik mandata, ne izabrani; 1 izborna jedinica je sramota) i Lokalnim izborima (direktno biranje). Oroceno trajanje, odmah se potpisuju ostavke i raspisuju unapred izbori za godinu-dve.
  • SPS

    23.02.2025 12:21
    SPS
    Sto plus sto=SPS
  • Razuman

    23.02.2025 12:17
    Ne
  • Trt

    23.02.2025 12:16
    Politikom moraju da se bave političari, a studenti su nam pokazali kako se kažnjavaju političari koji lažu i kradu.
  • Kaja

    23.02.2025 12:10
    Ah, kad bi ljudi znali koliko ima nesposobnih karijerista među profesorima i kako bi oni pojurili da se utrpaju u ovakvu priču! I kad biste samo znali koliko su studenti nesposobni da procene ko je kakav...
  • Interes

    23.02.2025 12:08
    Vidim da neko piše: "Svima je u interesu da institucije pocnu da rade"
    Nisam sigurna. Nikome ko je počinio bilo koje krivično delo nije u interesu da institucije rade. Njima je korupcija isplativija.
    To što je neko u opoziciji ne garantuje da mu je u interesu da institucije rade. I ovi što su sada na vlasti govore da im je to interesu, ali njihova dela pokazuju da nije zaista tako.
    Opozicija će pokazati da je na strani studenata ako se ujedini oko jednog cilja: da se ispune studentski zahtevi i da se postojeći predstavnici vlasti skinu sa svih pozicija. Potom je potrebno da se obezbede fer uslovi za slobodne izbore. Svako ko se predstavlja kao opozicija, a ne bude podržao te ciljeve, samo potvrđuje da je deo ovih na vlasti, ali obučen u kostim opozicije.
    O idelogijama opozicionih stranaka i njihovih predstavnika ne bi trebalo raspravljati dok se ne oslobode sve institucije.
    Institucije će biti slobodne kada se svako, ali baš SVAKO ko je počinio krivična dela i zloupotrebljavao svoj položaj uhapšen i procesuiran u skladu sa zakonima Srbije, bez obzira da li se radi o nama lično, našem prvom komšiji, tamo nekom policajcu, tužiocu, sudiji ili pak predsedniku države ili premijeru...
    Kada institucije budu radile, niko neće moći da plati nešto više od 2000 evra za dan, da bi šetao slobodno dok zvanično služi svoju kaznu u zatvoru. Džaba nama i hapšenja i pravnosnažnih presuda, ako se kriminalci slobodno šetaju jer je neko podmićen da evidentira da je zatvoru neko ko nije tamo.
  • naravno!

    23.02.2025 12:07
    naravno!
    DA, naravno!
  • Hm...

    23.02.2025 12:04
    Ne bih. Studenti su svršeni srednjoškolci koji su još uvek u procesu sticanja znanja do diplome. I kada dobiju diplomu, opet nemaju praktičnog, nemaju političkog a još više životnog iskustva.
  • Novi

    23.02.2025 12:03
    Ne jedni isti godinama
    Ko je nov i nije u politici 30 godina, i pojavi se, taj ( ta stranka) bi sad dobila najviše glasova. Ovako jedan lik bude ministar za pet oblasti....drugi isto, treći....samo se menjaju jedni isti . A tako i po ranijoj "zasluzi" za neko direktorsko mesto . Neko nov...., nova partija , nije već viđen.... kad se pojavi, pobeđuje....
  • Blago nama

    23.02.2025 11:58
    Muz i ja nismo glasali godinama za nikoga. Sada bi glasali za studente. Tako da imaju 2 sigurna glasa koja nisu propadala nikom. Napred studenti! PUMPAJ!!!
  • Andra

    23.02.2025 11:57
    Glupo postavljeno pitanje
    Studenti se ne bore za vlast i nece da budu Ceda Jovanovic i nnjemu slicni... bore se za to da niko ne zloupotrebljava vlast i da niko ne koristi vlast zarad licnih interesa.... Posteni izbori nakon odlaska feudalaca, decentralizacija i ukidanje partokratije i korupcije....
  • dule

    23.02.2025 11:54
    naravno!
    naravno! glupo pitanje! protiv diktatora, kriminalaca, lopova, batinasa, trovaca!
  • Miki

    23.02.2025 11:53
    Zavidi ko du predstavnici studenata. Ako su ti oni što se redovno pojavljuju ne nova n1 neka hvala. Vruć krompir
  • Marko

    23.02.2025 11:45
    Ne nebi jer moraju imati plan i program i jasnu viziju za narednih bar 5 godina....
  • S_NS

    23.02.2025 11:43
    100+100
    Pokret
    100 profesora
    100 studenata
  • Branko

    23.02.2025 11:26
    Kategoricno NE. Tokom svojih performansa, zauzimanja i oslobadjanja, su upotrebljavali previse nasilja za moj ukus. Vredjali su svakoga ko ih ne podrzava, generalno stariju generaciju i silom sprecavaju kolege koje zele da uce i polazu ispite da koriste za to namenjene objekte. Takodje mi je veoma odbojno iskoriscavanje tragedije zbog pada nadstresnice u politicke ciljeve.
  • Lucifer

    23.02.2025 11:20
    Kada god vidim da neko izjavljuje kako bi glasao za studente, ili samo nova lica ili ne bi jer su svi oni isti i tako dalje, shvatam koliko su građani Srbije politički nezreli i povodljivi. Samo kad se setim kad su svi netom glasali za Belog... Za lika koji se sprdao po društvenim mrežama i nestao posle tih izbora kao jaje s groba.
    Uopšte ne postoji problem u opoziciji, tu ima sposobnih i čestitih ljudi. Ima naravno i ološa, mada je ološ po liniji manjeg otpora prešao u vlast uglavnom jer se ovih dana od opozicionog delovanja niko leba nije najeo. PRoblem je u nepostojanju društvene (i krivične) odgovornosti. Briga mene da li je na vlasti Đilas ili Ponoš ili ko god dokle god tužilac obojici diše za vratom.
    Mi se kao društvo moramo izboriti za zakon o nezastarevanju krivičnih dela svih nosilaca vlasti od 1989. do danas i reviziji svih postupaka protiv istih. Ko posle toga preostane, može da vodi državu kako god misli da treba.
    Ne treba nam (još jedan) novi pokret i direktna demokratija.
  • Za

    23.02.2025 11:12
    @Prosečan glasač, slažem se, i mafija ima politiku kroz koju stvara, menja, provodi i čuva pravila po kojima živi. Prosta definicija...
  • Bojan

    23.02.2025 11:05
    Podrska studentima
    Glasao bih za studente da imaju svoju listu. Ljudi spominju da nemaju iskustva, znanja u vodjenju drzave. A ovi trenutni kao imaju, bitno je samo da dodju ispravni ljudi na vlast i sredice mnogo problema koji postoje, a posle 4 godine mozemo videti za naredni krug. Zar mislite da treba biti genije da ne lozis ugalj i blato ili da poklanjas zemlju strancima, da gradis loseg kvaliteta. Mi smo nazalost u tako losem stanju da bi zdrav razum resio dosta problema barem u prvih par godina. A odlicna kombinacija bi mi bila lista studenata plus profesora koji ih podrzavaju.
  • Brane

    23.02.2025 11:01
    @Pitagora
    Mama i tata su se pokazali u prethodnih 13 godina. Ovakvim mamama i tatama ne bih dve nacrtane ovce dao da čuvaju. Toliko o tome (40+ sam da ne bude zabune)
  • B&B

    23.02.2025 10:58
    Ni za koga
    50% ljudi ne glasa na izborima, oni podržavaju studente i kad dodas opoziciju jasno je sve
  • naravno!

    23.02.2025 10:57
    naravno! studenti i profesori!
    naravno! studenti i profesori! dosta ovih nesposobnih krimosa!
  • Bot Detektor

    23.02.2025 10:57
    Stranka koja je na vlasti 13 godina i stranka koja je ozvaničila falsifikovanje i kupovinu diploma i doktorata, nakon što su neobrazovane lopurde devastirali celu državu, pokrali milijarde evra i pobili desetine nedužnih ljudi - sada brine o stepenu obrazovanja studenata?
  • Ex

    23.02.2025 10:56
    Student
    Naravno,kao korak iznad prema uspostavljanju demokratizaciji i poštovanja pravnog sistema,kao prelazna faza..
  • Bojan

    23.02.2025 10:54
    Kurtomurtizam okupatora
    Ne treba izlaziti na izbore sve dok se ne oslobodimo zapadnog kolonijalnog polozaja.
  • Стојан

    23.02.2025 10:54
    Студентски избор
    Студенти знају који професори су добри, па нека изаберу професоре да направе странку. Ти професори знају да препознају ко су добри службеници, па нека њих изаберу. Народу требају вредни службеници који ће поштовати закон, а не медијске звезде. Такође треба бирати посланике да сваки представља своју месну заједницу, а не да буде политички и већина из Београда. Свако зна у сбом крају ко је добар човек.
  • Mirko

    23.02.2025 10:52
    Opcija
    Studenti bi trebalo da iz redova eminentnih i apoliticnih profesora, najboljih i najstrucnijih iz svih profesija izaberu one koji ce formirati stranku ili neku grupu gradjana. To bi u ovoj krizi, uveren sam, bila dobra opcija. Da se prestane sa dodeljivanjem specijalizacija i doktorata samo odabranim lojalistima, da nam obezbede sa cime cemo doprineti napretku nase prelepe zemlje, pokrenuti industriju, usmeriti sve resurse na ispravan nacin.
  • Sedam

    23.02.2025 10:42
    Ne. Njihova uloga je mobilizatorska, i to sjajno rade. Mnogo bolje nego što smo zaslužili i nego što se iko nadao. Ali ja želim jasno ideološki, socijalno, u međunarodnim odnosima, u odnosima prema susedima, u odnosu prema nasleđu nacionalističkih ratova, prema statusu Vojvodine... opredeljenu i profilisanu političku snagu.
  • Mićo

    23.02.2025 10:27
    @Dilka
    Na vlasti je upravo osoba koja je prošla kroz sve te stvari koje ste nabrojali.
  • Gox

    23.02.2025 10:15
    Ne. Glasa se za predloge i programe. A to niko ne nudi
  • Novosadjanka

    23.02.2025 10:13
    Svaka cast studentima na hrabrosti i delu protiv bolesnog drustva, ali ne bih za njih glasala. Mislim da ni oni nisu dovoljno zreli da sagledaju celokupnu situaciju i drustvu i da prosto ni sami ne znaju kako se sa njom izboriti. Potreban im je neko sa velikim znanjem i iskustvom da im ukaze na pravi put, sta i kako. Najpogubnije od svega je sto mi u nasoj zemlji nemamo nikoga podobnog i dovoljno jakog i stabilnog ko bi nam vodio drzavu. Ovi momentalno na vlasti su skroz korumpirani, opozicija plasim se da je isto takva. Nista dobrog nema na vidiku.
  • Tuga

    23.02.2025 09:58
    Po komentarima mi je jasno zasto nam je tako u drzavi, veoma detinjasti stavovi, ponovno krsenje ustava..
    Jasno je da je narod napacen ali izgleda da ce tek biti!
    Sad su nam alternativa studenti. Pa to je kao da nam je altermativa za san dobar obrok.
  • Velika

    23.02.2025 09:46
    Daaaaaa !!
  • Milovan

    23.02.2025 09:46
    Ma ljudi mogu da glasaju za koga hoće,samo ne zaboravite da su studenti samo svršeni srednjoškolci koji uče na svojim fakultetima,kako bi radili.
  • milleyi

    23.02.2025 09:40
    milleyi
    Jedina opcija su studenti,za ozdravljenje naroda i oporavak zemlje. Licno ne vidim nikoga sem njih,svi ostali su podbacili i ogrezli o kriminal i korupciju,od pojave visestranacja. Ova vrata spasa,jednom se otvore u 100 godina,i treba uci kroz nju. Mozda sada i nikad vise,ljudi i vremena Srbija nema vise,za nove greske.
  • Питагора

    23.02.2025 09:32
    Да ли уопште размишљате. Па то би било као да мама и тата препусте деци команду у кући да она одлучују на шта се плата користу, ко ће да спрема кућу, ко ће у куповину, коме ће се одобрити да иде код лекара итд, итд
  • Iva

    23.02.2025 09:14
    Glas
    Ne, status studenta nije pokazatelj pojedinacnih integriteta licnosti koje bih zelela prethodno da znam, ali bih zamolila 50% glasackog tela koje ne izlazi na izbore, a koje sigurno ukljucuje puno studenata, da glasa.
  • NS posmatrac

    23.02.2025 09:12
    Studenti
    Ako su nesto ovi protesti pokazalj to je da je narod totalno izgubio poverenje u politicke partije (opoziciju i poziciju) i politicki sistem tj kako se ovde vodi politika.

    Potreban nam je sto bi rekli veliki reset.

    Nacin na koji funkcionisu politicke partije u srbiji i kako se vodi politika nije vise odrziv.

    Glavni problem je kako doci do tih promena jer politicke partije nisu zainteresovane da se menjaju i da menjaju nacin rada a narod je izgubio strpljenje.

    Neverovatno je kako niko od ovih nasih politicara da shvate ovo i da preuzmu nesto. Svi samo cekaju priliku da uzmu malo vlasti i profitiraju.

    Sto se tice studenata oni nece izaci na izbore i cela ova prica je nepotrebna.
  • Student u perfektu

    23.02.2025 09:12
    Konacno korektna analiza.
  • Mariena

    23.02.2025 09:09
    Glasati za studente??? Program, strucnost? Student je veoma sirok pojam, ogromna vecina njih nema nijedan polozen ispit, a nekima samo jedan ispit nedostaje da diplomiraju i samim tim prestanu da budu studenti. Suludo je kao ideja, a za realizaciju apsolutno nemoguce.
  • Prosečan glasač

    23.02.2025 09:08
    @A kakve
    Deo građana sa prvom glasa postao je čillidersica studentskog pokreta, ali nikako da shvati da je politika društvena aktivnost kroz koju ljudi stvaraju, menjaju, provode ili čuvaju pravila po kojima žive.
    Prosta definicija koju su izgleda za ova tri meseca ukapirali samo glasači SNS i zato im smeta studentski bunt. Doduše sve manje, jel primećuju da ovi "pametniji" ne odstupaju od svog razmišljanja da je politika nešto veliko i gadno te će sekti ostaviti ekskluzivno pravo bavljenja tom rabotom.

  • fkomsy

    23.02.2025 09:01
    STUDENTI
    Po meni studenti su jedini koji mogu napraviti neku promenu u državi a sa druge strane svi znamo kako politički svet funkcioniše.Korupcija i bogaćenje na racun građana koji se posteno bore i rade je nedopustivo i to treba isterati do kraja ali država bez stranih investicija i eu ne moze,a samim tim su i oni velikim delom ti koji nameću štetu državi radi ličnih a i spoljnih interesa.Drzavu mora da vodi neko ko je politički potkovan da ne kažem pokvaren.
  • Za Studente

    23.02.2025 09:00
    Dillka@
    O cemu vi lupetate?! Ova zemlja ima zakone i ustav koji se ne postuju 35 godina i mi stariji smo vukli i dovukli do samog dno dna zemlju i narod! Ne treba imati iskustva vec postovati zakone i snositi odgovornost jer tada sve funkcionise sto Studenti u praksi pokazuju. Podrska i glas STUDENTIMA i nikom vise jer smo vise nego siti svega i svakog!
  • NS

    23.02.2025 08:55
    Ma glasao bih za crnog djavola samo da skinemo sns sa vlasti
  • Marija

    23.02.2025 08:52
    Siguran glas
    Glasala bih za studente, i vrlo bih se radovala toj opciji.
  • Ja

    23.02.2025 08:49
    Realno, studenti ne mogu biti opcija na izborima. Ono što me plaši je što je atmosfera, iako zaista predivna u celini, takva da se svi gade političara. Na kraju dana, neka politička opcija mora dobiti podrsku da bi se vlast smenila. Velika većina studenata nije u ovome da bi sutra sedela u parlamentu. Oni koji imaju te ambicije su verovatno već članovi neko organizacija ili partija, a od njih se svi ograđuju. Ako se iz ovoga ne izrodi neka nova opozicija koja se neće samo međusobno svađati i koja će dobiti podršku širokih masa, SNS će zauvek vladati. Ekspertska vlada mora obezbediti stanje u kome će normalni ljudi moći da se bave politikom. Svima je jasno da institucije bez promene vlasti neće početi raditi posao jer bi morali onda samo sebe početi hapsiti
  • Kole

    23.02.2025 08:48
    Studenti i prof. da vode Srb
    Ja se nadam da ce profesori i studenti, napraviti veliki zrtvu i odluciti se da vode ovaj narod. Ko bolje nego profesori koji znaju struku, koji znaju sta rade i studenti cistog srca sa moralnim vrednostima. Imate moj glas

    A niko iz sns mafije ne sme da ostane
  • Limanci

    23.02.2025 08:46
    Ne bih
    Studenti ne bi ni izašli na izbore i opet bi smo imali 50% apstinenata. Oni uopšte nisu pretnja za Vučića ako se raspisu izbori. Do god je tako on ne mora da brine... Viču bez politike,a sve je politika..
  • /

    23.02.2025 08:40
    Dobro je
    Još niko nije pomenuo "ako dobijem 3000"
  • Marija

    23.02.2025 08:38
    Hm
    Apsolutno podržavam zahteve studenata, ali sa druge strane mi nije jasno njihovo ograđivanje od opozicije i to što ne žele da menjaju vlast. Kako onda misle da se bilo šta promeni? SNS će odjednom početi da radi sve po zakonu? Malo su mi po tom pitanju nejasni, iskreno. Njihovi zahtevi jesu politički i što pre to shvate pre ćemo izaći iz ovog haosa u kome se nalazimo. Druga stvar, opozicija takva kakva jeste, jeste preduzimala korake još pre studentskih protesta, setite se blokade suda na primer. To su ljudi koji se godinama bore protiv vlasti, istupali su javno protiv, mislim da im to treba priznati s ne omalovažavati ih. Mogli su i oni, Milivojević, Novaković, učlaniti se u SNS i ubirati plodove, ali oni su izabrali da se bore protiv, ,da budu na meti, često i njihove porodice. Ne kažem da su sjajni, ali su ljudi sa dostojanstvom svakako.
  • Djole

    23.02.2025 08:37
    Da
    Jedina opcija.
  • Neko

    23.02.2025 08:37
    "Dilka"
    mislim da niste u pravu. Naprotiv, oni koji su prošli sve pobrojane nedaće su većinom oprezni i u razmišljanju "sve je bolje od onog". Tako i drze starije ljude u šaci. Ljudi se plaše nestabilnosti, rata, sankcija ... Ovi iskusni na žalost koriste svoje iskustvo da napune sopstvene džepove. Što se tiče ekonomije, mislim da bilo koji profesor ekonomskog fakulteta moze da je vodi na ovaj način. Dok daje subvencije biće investicija. Uvesti stroge kontrole trošenja i korupcije i mislim da će barem 20% budžeta da ostane višak odnosno da pokrije gubitke zbog "neiskustva". Ljudi dragi Srbija ima novce. Pogledajte samo vladajuću elitu koliko imaju para. Pa to je sve iz budžeta. Zamislite taj novac investiran u znanje ovih mladih ljudi, u trud da ostanu ivde i svoje znanje pruze drzavi i nama. Od tih novaca ih školovati i platiti najboljima da ostanu. Verujem da bi za 20godina bili ispred Rumuna, Bugara, Mađara, mozda čak i Hrvata. Tako sa radije gledam mlade i obrazovane a poštene ljude na vlasti nego ove i one sposobne. Spreman sam na rizik. Što se mene tiče blokirajte sve, neka zemlja stane skroz. Čim izgube prihode poješće se međusobno.
  • Lucifer

    23.02.2025 08:34
    Ne, ne bih. To nije politička opcija, plus deluje krajnje detinjasto zamišljati tako nešto. Zapravo sam pomalo sit i tih instant pokreta koji se osnivaju pred svake izbore. Naravo, svaki student kao i drugi punoletni građani mogu postati članovi ili osnivači neke stranke. Uostalom, zanima me program i integritet kandidata, a ne studentski status.
  • Mile

    23.02.2025 08:29
    Čuj da li bih?
    Ne, nego ću da glasam za sva govna koja su rasturila, pokrala, i veleizdala ovu jadnu državu, i koja se samo smenjuju već 40 godina. Doduše sve ređe, sa tendencijom naslednih funkcija...
  • Ja

    23.02.2025 08:27
    Večiti student
    U Hittvitu sagovornik rekao da su polagali on i Vučić isti predmet 2000. Znači da je Vučić studirao 13 godina. Ako su ljudi glasali za večito studenta bez dana radnog staža što ne bi za ove hrabre studente
  • Novosađanka

    23.02.2025 08:24
    DA
    Naravno da bih glasala za njih. Pokazali su šta je demokratija, empatije, solidarnost. Želja za boljom budućnošću ne za sebe. Jedino što će teško sa korumpiranim ljudima ali i to će naučiti. Što se tiče škole. Oa ni ovi nisu imali. A ni dana radnog staža pa su ljudi glasali.
  • Dopisnik iz Hamburga

    23.02.2025 08:22
    Mislim da bi trebali Vulina i njegov Pokret da izaberemo da nas vodi posle naprednjaka....naravno u koaliciji sa SPS-om....jer tu kombinaciju jos nismo imali....
  • A kakve

    23.02.2025 08:21
    veze ima politika i stranke sa primarnim zahtevom studenata da se izvrši depolitizacija instituacija, tj. da institucijama ne vlada politika vec zakon i stručnost koji nisu uslovljeni i zarobljeni politikom bilo koje stranke, vec nezavisni u obavljanju svoje delatnosti. Zar je nezamislivo smeniti sve stranačke kadrove na rukovodecim mestima u institucijama? Studenti nece vlast vec stranački i politički neobojene i slobodne institucije. Pa kada smo vec kod boja, u srbiji nema obojene revocije, ali evo dokaza da ima obojene okupacije od strane vlasti .
  • Миодраг

    23.02.2025 08:20
    Миодраг
    А за кога другог?!!! Само и увек за СТУДЕНТЕ! Они сада представљају проблем како режиму још више овој килавој опозицији јер су их све испрескакали! Изнели су Систем који функционише перфектно када се поштује устав и закон који Грађани траже и тиме увели Србију у ново доба које никада нисмо имали и зато има код старијих бојазан јер су навикли на вође лидере странке функционере…који не знају за смену и одговорност!
  • Dilka

    23.02.2025 08:10
    zaista
    Verujem u mlade - no oni imaju "knjisko" znanje bez iskustva u realnoj situaciji. Mogu da funkcionisu kao savetnici ali odluke treba da donose ljudi koji su prosli , kao odrasli, bombardovanje, inflacije, benzin iz flasa, bonove za dzakove brasna i ulje, .....
  • Ja

    23.02.2025 08:08
    Svaki istup mora biti promisljen i savetodavno potkovan od strane njihovih profesora iz razlicitih struka koji se vode istim idejom..ne dolazak na vlast i fotelja nego promena sistema. Prelazna tehnicka vlada strucnhaka gde ce se oni kao pokretaci svega pitati je jedina opcija u ovom momentu. Znaju koga imaju sa suprotne strane, jednu kriminalnu organizaciju koja je u svim sferama zivota, svesna svoje nistavnosti i sta ih ceka kada dodje nova vlast nekorumpirane i odlobodjene institucije. Sto je najbitnije narod je probudjen i uz njih je. Samo promisljeno…
  • misko

    23.02.2025 07:58
    svi uz studente
    osnuju li pokret, i izadju li na izbore, POBEDICE, jer ce za njih glasati i udruzena opozicija. Cilj je jedan, osloboditi institucije, pravosudje, policiju, medije. Pobedice a to znaci kriminalci u zatvoru i istina o njihovoj korupciji, kriminalu u javnom etru. Kad se sazna puna istina bezace od SNS-a glavom bez obzira.
  • Stankela iz magacin

    23.02.2025 07:57
    ...
    Iako smo već u istoriji čovečanstva večno zapisani kao narod koji večinom čine jedinke sa jasno limitiranim umnim procesima, podrška studentima da vode državu i društvo bi bio novi paradoks našeg društva. Studenti u biti predstavljaju buduće članove tzv akademske zajednice koje samim procesom studiranja tek treba da steknu znanja i veštine, a kasnije i na prvim poslovima neophodno iskustvo koje bi ih vremenom učinilo sposobnom za eventualno rukovođenje kednim društvom. Trenutni napomenik nema dana radnog staža i ustala je cela Srbija da ga tera kako bi ga zamenili oni koji ni visoku školu još nisu završili!?
  • s one strane duge

    23.02.2025 07:53
    oslobadjanje institucija uslov
    dogovor opozicije bi morao biti svi da podrze studente, bez obzira na politicke progreme. Svima je u interesu da institucije pocnu da rade /pravosudje, informatini program /a to ce biti moguce ako bi studenti osnovali pokret i na njemu pobedili./sto odgovara opoziciji./ a ne vlasti.
  • Bosanac

    23.02.2025 07:46
    Nikad
  • Vladimir

    23.02.2025 07:44
    Da su izbori opet ne bi imali jasnu predstavu šta ti bilo ko od ponuđenih donosi. Sns bi samo nastavio isto, ovi što su protiv samo jure njihove fotelje, nema tu jače ili drugačije motivacije. Ja nisam za ove sad što su, ali sam itekako svestan da ovi što su protiv nisu nikakva alternativa. To je najveći problem.
  • Darko

    23.02.2025 07:43
    NE
    Ubili su mi posao, sada mi se i gade.
  • Terazijski Crnogorac

    23.02.2025 07:38
    Za studente naravno ne jer zbog njihove mladosti i neiskustva nisu jos uvek dostojni da se bave politikom. Ali za izbornu listu iza koje bi stajali studenti a da delegiraju na listu profesore sa fakulteta apsolutno da! Kompletna opozicija je katastrofa. Podrska za nase studente do kraja!
  • Roda iz Ravnog sela

    23.02.2025 07:21
    Ne samo to nego su pod studentima u Novom Sadu i bilederi i bajkeri i rojalisti i anarhisti i svi … svi koji na Trgu Dositeja Obradovica ne znaju gde je Pravni a gde FTN svi su Studenti.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna