Pomoćnik načelnika Uprave saobraćajne policije Zlatko Belencan izjavio je da je u toku izrada Nacrta predloga novog Zakona o bezbednosti saobraćaja na putevima koji bi trebalo da donese brojne promene
Budalaštinja za oduzimanje auta to je privatna imovina porodice a ne samo učinioca prekršaja to znači kažnjavanje porodice odnosno osiromašivanje i ovako siromašne zemlje
Biciklista sam....i ovo kretanje biciklova u suprotnom smeru nije loše ponajvise na potezima recimo izmedju dva naselja...mnogo se sigurnije osecam kad gledam ko mi ide u susret neg da me neka budala oduva sa ledja...onako bar imam neku sansu izbeci jer vidim da ce me pokupiti...
Probleme prave tatini i mamini sinovi. Oni su največi problem u saobraćaju. Misle da su Boga uhvatili za k... i tako se ponašaju.Umislili da su oni jedino vredni a mi ostali treba da se sklonimo da bi oni mogli divljati i pokazati ko su oni. Većina nema uopšte položene ispite jer uglavnom imaju kupljene dozvole . Saobraćajna policija NIKAD ne kontroliše besna nova kola jer nemaju petlje , svoj teror ispoljavaju po sirotinji koja vozi kojekakav evropski otpad i na njima sprovodi svoju silu.
Neverovatan broj vozaca ne zna pravila saobracaja u kruznom toku. Misle da imaju prednost kad menjaju traku i kada izlaze iz kruznog toka tj.da moraju da ga propuste vozila koja idu svojom trakom!
Sada cete videti kretenizma. Na primer, ulicom Novosadskog sajma vozim putem jer trotoarom je rizicno zbog pesaka, biciklista ali onih kretenastih koji voze trotoarom... i sada zamislite da vam naidje biciklista iz suprotnog smera i to idiot koji ne zna pravila mimoilazenja (jos nesto cime bi se Inicijativa-sns satelit mogla pozabaviti) a i da zna, koliki prostor od kolivoza ce jos jedan biciklista zauzeti. Ovo samo sns idiot moze smislit. Manite me poredjenja sa Evropom jer Srbija je epicentar kretena.
Jeste bilo manje problema nego u saobraćaju danas, ali je bilo i minimalno 10x manje vozila na ulicama. Takođe, ograničenje u gradu je bilo 60, ali su kola bila generalno sporija i sporije i kulturnije se vozilo.
Stimulisace se e-vozila umesto trotineta, pesacki prelazi ce i dalje biti neosvetljeni i neofarbani, stimulisace se parkiranje na trotoarima u korist jadnih vozaca automobila koji nemaju gde da se parkiraju… Kada budemo imali drzavu, imacemo i uredjen saobracaj. Ljudski resursi koji se koriste u Srbiji za vasarske puteve, japancima bi bili dovoljni da naprave 3D put oko sveta. Mentalni sklop “Ko vam daje puteve?” gledamo vec 40 godina i svima je jasno sta se moze ocekivati. EU pre podne uzor, popodne neprijatelj. Pozajmlhen mozak….
Ja sam se zbog takve situacije umalo slupao. Taksista vozi spoljnom trakom put oko sveta i onda se još breca na mene kako ne znam plavila u kružnom toku(samo što je on "profesionalni" vozač koji ne zna pravila)....
Sve strucnjaci u tom MUP-u. Ĉas uvode probne vozacke, čas ukidaju. Zar nisu mogli da predvide ,,probleme u inostranstvu,,? Sad dozvoljavaju biciklistima voznju u kontra smeru. S obzirom kako voze predvidjam da ce porasti broj nastradalih bas zbog tog. Kad ovo kazem mislim da uopste nece biti bitno ko je kriv: porasce broj nastradalih to je jasno kao dan. A onda za dve-tri god dok ,,nadlezni shvate,, sledi ukidanje ove glupe odredbe. I tako ukrug. Godine prolaze, nesposobni odlaze u penziju a dolaze sve gori i gori.
Kad smo vec kod kruznih tokova. Ne samo da su broj jedan problematicni ludaci koji nikako da skapiraju da ne treba to da rade. Postoje i oni jos gori koji ulecu u kruzni tok i isecaju upravo one koje se iskljucuju iz istog ti su mi jos nejasniji. Valjda lice koje se ukljucuje u kruzni tok prvo treba da utvrdi da se neko iskljucio i da je bezbedno da se ukljuci u isti. A ne da preseca one koji se iskljucuju iz istog i time rizikuju da naprave saboracajnu nesrecu i udes. A takvih ima pa ih ima.
Probna dozvola nije donela nikakve revolucionarne promene. Po meni nista korisno. Vozile su generacije bez probne dozvole pa je bilo manje problema u saobracaju nego danas.
Šta lupetate? Kružni tokovi su 100 puta bolji i bezbedniji od raskrsnica sa semaforima! I to je i više nego očigledno.
Ako ni zbog čega drugog, onda zbog manje brzine kretanja. Ako i dođe do sudara to neće biti sa velikom brzinom i samim tim sa velikim posledicama. To je skroz logično samo po sebi već. Tako da ne mogu uopšte da shvatim kada neko kaže da one ne valjaju!?
A to što su ljudi lenji da se malo udube i razmisle o zakonskim pravilima kako se vozi kroz kružni tok, to je druga priča. Vrlo je jednostavno.
Nego svako ima svoje mišljenje.... koje je najpametnije.
Zato postoje istraživanja i konkretni rezultati tih istraživanja.
Da li Vi uopšte gledate saobraćajne znakove i oznake na putu dok vozite automobil?
Pročitejte komentar koji je odma sledeći iznad Vašeg.
Skroz je OK da biciklisti mogu da idu u suprotnom smeru ako ima uslova za to. I nadležni su to proverili, utvrdili. A u većini jednosmernih ulica ima uslova. Obratite pažnju na saobraćajne znake kada budete vozili sledeći put kroz Novosadske jednosmerne ulice.
Toj gluposti oko vrtenja u spoljnoj traci je dobrano doprineo i Alvirko mlađi u svojoj (popularnoj) emisiji na javnom servisu. Umesto da utiče na vozače da ovo ne rade i na nadležne da izmene ovu glupost u ZOBSu, on je još opravdavao i promovisao na neki način. Suvi genije, reklo bi se..
Veci deo Evrope dozvoljava kretanje biciklista u kontra smeru u jednosmernim ulicama. Negde bez ogranicenja a negde ako je u pitanju biciklisticka zona ili je ogranicena brzina na 30 km za motorna vozila i slicno. Bilo bi dobro da se u svim gradskim zonama, gde su kuce i stambene zgrade brzina motornih vozila ogranici na 30km/h zbog smanjenja buke i povecanja bezbednosti.
Francuska
Znakovi "Sauf vélo" eksplicitno dozvoljavaju biciklistima da voze u kontra smeru na označenim ulicama sa jednim smerom kretanja.
Belgija
Znakovi "Except cyclists" dozvoljavaju vožnju biciklom u kontra smeru na označenim ulicama sa jednim smerom kretanja.
Holandija
Obimna biciklistička infrastruktura često uključuje kontra smerne trake u urbanim ulicama sa jednim smerom kretanja.
Nemačka
Savezni saobraćajni zakoni dozvoljavaju izuzetke za bicikliste na ulicama sa jednim smerom kretanja ako su označene sa znacima (npr. "Radverkehr frei").
Danska
Mnoge ulice sa jednim smerom kretanja dozvoljavaju biciklistima da voze u kontra smeru, posebno u gradovima kao što je Kopenhagen.
Austrija
Dozvoljeno je vožnja biciklom na ulicama sa specifičnim znacima (npr. "Radfahrer frei").
Španija
Nacionalni saobraćajni zakoni dozvoljavaju opštinama da implementiraju kontra smerne biciklističke trake (npr. često u Barseloni).
Italija
Lokalne vlasti mogu da označe kontra smerne trake u skladu sa nacionalnim smernicama.
Luksemburg
..., predugacko je da se sve navede.
Najbolji su mi likovi koji kukaju kako biciklisti voze kontrasmerom. Pošto su u Novom Sadu skoro sve jednosmerne ulice već par godina obeležene za vožnju bicikla kontrasmerom, to znači da ovi nesrećnici za sve to vreme nisu primetli promenu saobraćajne signalizacije a smatraju da su sposobni za vožnju.
Nikako nije dobro da se dozvoli kretanje biciklistima u suprotnom smeru. Ovo je jako opasno i rizicno. Pogotovo kada govorimo o starim jezgrima grada gde biciklista i auto ne mogu da se mimoidju, a kamoli sta drugo. Vozim bajs i nikada se ne krecem u suprotnom smeru bas iz bezbenosnih razloga. A u kola sam ugradio unutrasnju kameru, da ne razmisljam ko je kriv.
Samo drakonske zatvorske i novcane kazne mogu dovesti do smanjenja saobracajnih prekrsaja i normalno zakon da vazi za sve i svakog! Bez toga nista bukvalno i dalje ce se ginuti gaziti...!
Za našeg čoveka ima samo jedan lek a on se zove Doživotna zabrana upravljanja vozilom. Ako lek ne odradi posao onda ima antibiotik koji se zove pet godina robije.
za sve pare u komentarima!Svako piše svoje vidjenje pravila,iz svog ugla.Samo je jedan napisao,kako se sa jednostavnim automobilima, lakše i bezbednije vozilo,nego danas sa svim techničkim rešenjima! Jednostavno-bilo je manje ludaka.Vecina je zaboravila pravilo desne strane,a u germanskoj se sada to isto pravilo zanemaruje...Pa, baš lepo.Da prepisujemo od njih...Kud svi Turci,tu i mali Mujica.
Sta smo dobili tolikim kruznim tokovima po celoj Srbiji ? Nista , sta je falilo raskrsnicama sa semaforima , nista ali to je EU trend pa smo onda morali i mi . Drugo , dokle se vise odlaze propis o izduvnim gasovima , ubise nas ovi Flojksfajgenovi lazirani softveri silnim crnim dimom . Ostro kaznjavati budale koje izbacuju katalizatore i DPFiltere cak i firme koje se time bave .
Odradite ispitivanje i videće te da udese većinom čine bahati , lovarni tipovi sa skupim vozilima.Tako da uzrok udesa nisu tehnički neispravna i stara vozila , to je prvo.Evo krenite od BG do NS i videćete da ti sa skupim vozilima voze kao šerifi, nigde migavca nigde, jure ko mutavi.A takvima kad oduzmete vozilo kupiće novo a i kazne će im biti minimalne.
biciklisti se vec sada sudaraju medjusobno u ovim dvismernim trakama.
a neee. ne moze kao u evropskim zemljama koje se uzimaju za primer voznji biciklom.
mora da se sabotira, moraju se srbi proizvoditi bahatim idiotima protiv kojih je ceo svet, mora da se ide u briks
@Tamara
U momentu vožnje putem, biciklisti su ravnopravni učesnici u saobraćaju i morali bi imati ista prava i obaveze, a to uključuje i polaganje ispita iz poznavanja saobraćajnih znakova.
--
Malo para smo dali drzavi kod polaganja za kola, jos samo i ovo da uvedu da nam kozu sa ledja skidaju. Bicikl NIJE motorno vozilo. I zasto ja sa B kategorijom ne mogu da vozim obican moped? Vec mi treba ponovo polaganje i placanje? Sta ce da me nauce u autoskoli? Da balansiram na dva tocka? Lopovluk. Samo vi agitujte i davajte ideje drzavi, pa se sutra nemojte iznenaditi kada vam uvedu registraciju na patike. Poznavanje saobracaja treba da se uvede u skole kao sto je nekada bilo pa bi imali manje biciklista koji ne poznaju pravila. Biciklistima su pravila saobracaja bitnija od znakova jer se retko koji znak odnosi na njih.
Kada ce moci da se registruju trotineti snage vece od 650w? I kakve veze ima da li mu je ogranicena brzina na 25kmh ako znamo da zakon kaze da ne smeju da voze brze od toga po biciklistickim stazama? Hoce li se tako softverski ograniciti brzina automobila na 130kmh? Pa ja bicikli mogu da razvucem na 50kmh, ali znam da to ne smem na biciklistickoj stazi vec samo na drumu. Sramotno je ogranicavati nesto samo zato sto ne postoji volja da se tako nesto kontrolise i sankcionise. Ako neko divlja kolima kaznjava se, isto i za trotinete i bicikle, zar ne?
Ogranicava se nesto sto je ekoloski najbolja opcija za prevoz u gradovima gde kilometar kosta dva, tri dinara, ali se zato ne sankcionisu prastari dizel krsevi koji i dalje prolaze tehnicki pregled, a iz auspuha im bukvalno izlazi kancer.
Zakon nije kriv što se primenjuje selektivno, što policija sam vreba na mestima gde može da otme pare, što se ne sankcioniše nezaustavljanje na pešačkom i pešaci koji telefoniraju. Jednostavno KONTROLA svuda, prvi put upozorenje koje se zabeleži, drugi put kazna. Stroža kontrola kod polaganja ispita, sada idete u školu, vežbate, vozite na super automobilima, dok smo polagali na fićama, morali smo znati zakon do poslednjeg delića i ispit iz vožnje se nije baš lako polagao. Možda ovo zvuči anahrono, li danas svaki tatin sin (i tek poneka ćerka) polažu preko veze i kad ubiju nekog, tata je tu da zaštiti. A to nijedan zakon neće rešiti dok je policija takva kakva je danas.
Valja naučiti međunarodne propise u saobraćaju a ne menjati zakone zbog bahatih i ne obrazovanih. Upravo zbog toga se buni ovaj narod i zbog kojekakvih zemara koje su već abolirane od bilo kakvog zakona .
@Elmer davež
Oni u vanjsko ( izraz koji se koristi u Srpskom jeziku ) mogu da se u istoj voze ceo dan ako im dune, nisu u obavezi da izađu i imaju prednost naspram onih u unutrašnjoj traci.
Treba mi jedno objašnjenje, kako to da je sa mnogo jednostavnijim sistemom obuke i pravila polaganja, mehaničkim vozilima, 0.5 promilnom granicom bilo manje stradanja nego danas sa svim ovim savremenim čudima.
Bicikliste pod hitno prvo na obuku. Oni prave haos gde stignu i vecina njih ionako vozi u kontra smeru sto je ogromna opasnost za vozace motornih vozila. Mi umesto da idemo u korak sa svetom, mi tonemo sve dublje i dublje.
Živim tu i prolazim kroz taj glupavi kruži tok svaki dan po nekoliko puta. Tako da ti otvoreno kažem - ne laži - nisu sudari svaki dan. Dogode se jednom mesečno možda, ako i toliko. Uglavnom budu izazvani tim pametnjakovićima kao što si ti koji "vanjsku" traku koriste da naprave pun krug što je svakome sa više od dve moždane ćelije apsolitni apsurd pa čak i čist bezobrazluk.
A baš (između ostalih) na Bul. Evrope, pre ulaska u kružni tok, stoji lepo znak (kao i pre svake veće raskrsnice) da se iz spoljne trake ide samo na prvo i drugo isključenje levo. A unutrašnja traka za treći i četvrti izlaz (kruženje).
"Kruženje" u spoljnjoj traci je pogrešno prestrojavanje na raskrsnici, kao kad iz trake za levo ideš pravo.
Prema tome prekrŝaj.
A to rade saobraćajne (i ne samo saobraćajne) siledžije. Koji su "svemogući". Magarci.
Ako ćeš na treći izlaz ili da "kružiš", u spoljnu traku.
Po tome, nas 10-ak bi mogli iz zezanja da kružimo jedno 2-3 sata i da potpuno blokiramo kružni tok i da nam niko ništa ne može.
Spoljna traka bi trebala da bude samo za prvi izlaz desno i niko nikom ne bi nikad presekao put. I tako je uglavnom u inostranstvu i polubankinama "pregrađeno"
Marija
23.02.2025 • 08:03
Na svim kruznim tokovima postavili ste bilborde platite reklamu da se nauce da iz srednje trake nemozes izaci i preseci nekoga u vanjskoj traci ako i dalje kruzi. Svaki dan na B.Evrope sudari. Svaki dan.
Koji je razlog i opravdanje da neko kruzi u spoljasnjoj traci? To sto ne zna pravila kruznog toka ili zato sto je nesiguran vozac pa mu/joj je lakse da udje u spoljasnju? Takvi vozaci ometaju saobracaj i trebalo bi da polazu ponovo dok ne nauce.
A to je da zakonski obavežu auto-škole da moraju svaka 3 meseca da bar duplo poskupe polaganje vozačkih ispita! Ta mera bi dala najveće rezultate kao i do sad. Bez tog člana ovo je samo još jedan idiotski zakon srpskih legislatora a kad bi ga imao - bio bi moronski!
Marija, sta pricas? Kako si dobila dozvolu? Ah da, clan... Spoljna traka je za prvo skretanje i da vozis tako da niko te ne bi presekao. Sta mislis zasto su pravili dve trake u kruznom toku? Na zalost ima puno takvih kao ti. U ovoj zemlji najgori imaju pare pai voze kola.
Pomerite granicu za polaganje vozačkog ispita na 20 godina. Tada ne bi bilo potrebe za probnim dozvolama. Šta će učeniku srednje škole i dozvola i auto. Tek posle dvadesete i svi mirni. Do tad bicikla i trotinet. Sa položenim propisima.
Vozim i bicikl i ono sto mogu reci je da su vecina biciklista kreteni jer ne znaju osnove saobracaja. Koji idiot ovo smislja? Inicijativa treba da obuci svoje clanove.
Sve je to zanimljivo, ali dok god imamo situaciju da razne kumare, zemare, pinkuše i ostali lojalisti smeju da nadrogirani i pijani gaze ljude po ulicama, nama neće biti bolje.
Nije ni trenutni zakon loš sam po sebi, loši su oni koji ga sprovode
Smatram da trajno oduzimanje vozila neće imati efekta jer oni koji najčešće krše pravila saobraćaja imaju novca da sebi kupe drugo vozilo. Takođe, trajna zabrana upravljanja određenim kategorijama vozila u praksi nema efekta jer izricanje iste, kao ni dosadašnje privremene zabrane, ne sprečava onoga kome je izrečena da svejedno sedne za volan. Ta osoba, naime, nije FIZIČKI ONEMOGUĆENA da to učini. Stoga predlažem da se te dve mere izbace iz ZOBS i umesto njih uvede zatvorska kazna od minimum 5 godina izrečena na licu mesta i bez prava na žalbu. Što se tiče uvođenja nulte tolerancije na alkohol, uticaj alkohola na sposobnost upravljanja vozilom je individualan i zavisi od mnogo faktora. Takođe, to što je nekome "Dregerom" izmereno, recimo, 0,8 alkohola u dahu (jer, taj aparat analizira količinu alkohola U DAHU, A NE U KRVI, što mnogi zaboravljaju!) ne znači da taj neko ima istu količinu alkohola i u krvi, niti da taj neko, u tom trenutku, nije sposoban da upravlja vozilom i voleo bih da vidim nepobitan dokaz za to. Stoga, smatram da je uvođenje nulte tolerancije na alkohol čisto preterivanje. Jedno pivo posle ručka ne može nikoga da učini nesposobnim da vozi.
Momci niste u pravu: Marija je tačno opisala situaciju iz prakse, i pravilno objasnila primenu norme na tu situaciju.
Radi se o menjanju trake. Niko ne može promeniti traku dok se nije uverio da to može bezbedno da izvede.
Potrebne su mnoooogo vece kazne za sve koji ponavljaju prekrsaje.
Tako i za parkiranje, jer ppostoje oni koji ce svaki put da upale sva cetiri migavca i ostave kola gde bilo.
Takodje, zaustavljanje na nekim mestima treba da bude jos jace kaznjavano, da se postavi poseban znak. To bi trebalo u Kornelija Stankovica, Kosovskoj.
U momentu vožnje putem, biciklisti su ravnopravni učesnici u saobraćaju i morali bi imati ista prava i obaveze, a to uključuje i polaganje ispita iz poznavanja saobraćajnih znakova.
Tako su uveli i nova brojila za struju preko kuma i sad placamo duplo vece racune..ovaj kartel se zasniva na pljacki naroda i sve zakone tako prave..svuda pokacili znakove za skole i 30 ogranicenje sto je definitivno samo pljacka i otimanje
Dokle god policajci pišu zakone oni neće valjati. Policajci su pre svega neškolovani kako po pitanju saobraćaja tako i po mnogim drugim. Oni treba da sprovode ono sto pametni ljudi odluče ali kod nas kolo vode i zato nam je ovako!
pustiti klince u ove guzve i kolapse... A te kamere ce u neuredjenom saobracajnom sistemu samo stvarati jos vece kolapse i gnev kod naroda... Bravo za pametne...
Na svim kruznim tokovima postavili ste bilborde platite reklamu da se nauce da iz srednje trake nemozes izaci i preseci nekoga u vanjskoj traci ako i dalje kruzi. Svaki dan na B.Evrope sudari. Svaki dan.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Probne dozvole se ukidaju, vozila se oduzimaju trajno, a biciklisti će moći da voze u kontrasmeru
Autor: Tanjug
Info
•23.02.2025.
•23:51
Komentari 70
Milan
predrag
Sale
Milivoj
Fotinija
Neko
Milan
Po iskustvu
kiza
Aleksandar
M2
Koza i kozak
za bicikli se polagalo nekada u osnovnim skolama na casovima tehnickog obrazovanja sa sve testovima i voznjom po improvizoanom poligonu
Ti onda izgleda nemaš dozvolu za “bicikli” jer u školu išao nisi
Mićo
Anyway...
Jole
Miloš
/
biciklisticke staze su im jednomerne
Particulare matter
igor_t
- J -
Ako ni zbog čega drugog, onda zbog manje brzine kretanja. Ako i dođe do sudara to neće biti sa velikom brzinom i samim tim sa velikim posledicama. To je skroz logično samo po sebi već. Tako da ne mogu uopšte da shvatim kada neko kaže da one ne valjaju!?
A to što su ljudi lenji da se malo udube i razmisle o zakonskim pravilima kako se vozi kroz kružni tok, to je druga priča. Vrlo je jednostavno.
Nego svako ima svoje mišljenje.... koje je najpametnije.
Zato postoje istraživanja i konkretni rezultati tih istraživanja.
- J -
Pročitejte komentar koji je odma sledeći iznad Vašeg.
Skroz je OK da biciklisti mogu da idu u suprotnom smeru ako ima uslova za to. I nadležni su to proverili, utvrdili. A u većini jednosmernih ulica ima uslova. Obratite pažnju na saobraćajne znake kada budete vozili sledeći put kroz Novosadske jednosmerne ulice.
/
...kada te roditelji tradicionanih vrednosti vec nisu naucili pre toga
/
za bicikli se polagalo nekada u osnovnim skolama na casovima tehnickog obrazovanja sa sve testovima i voznjom po improvizoanom poligonu
zoki
...
Francuska
Znakovi "Sauf vélo" eksplicitno dozvoljavaju biciklistima da voze u kontra smeru na označenim ulicama sa jednim smerom kretanja.
Belgija
Znakovi "Except cyclists" dozvoljavaju vožnju biciklom u kontra smeru na označenim ulicama sa jednim smerom kretanja.
Holandija
Obimna biciklistička infrastruktura često uključuje kontra smerne trake u urbanim ulicama sa jednim smerom kretanja.
Nemačka
Savezni saobraćajni zakoni dozvoljavaju izuzetke za bicikliste na ulicama sa jednim smerom kretanja ako su označene sa znacima (npr. "Radverkehr frei").
Danska
Mnoge ulice sa jednim smerom kretanja dozvoljavaju biciklistima da voze u kontra smeru, posebno u gradovima kao što je Kopenhagen.
Austrija
Dozvoljeno je vožnja biciklom na ulicama sa specifičnim znacima (npr. "Radfahrer frei").
Španija
Nacionalni saobraćajni zakoni dozvoljavaju opštinama da implementiraju kontra smerne biciklističke trake (npr. često u Barseloni).
Italija
Lokalne vlasti mogu da označe kontra smerne trake u skladu sa nacionalnim smernicama.
Luksemburg
..., predugacko je da se sve navede.
Trt
Djorde
Petar
Sretren
krajiška vila
Zakon će važiti za svakoga?
Treća strana
Ziva
Meda
DachaNS
/
a neee. ne moze kao u evropskim zemljama koje se uzimaju za primer voznji biciklom.
mora da se sabotira, moraju se srbi proizvoditi bahatim idiotima protiv kojih je ceo svet, mora da se ide u briks
kozak
U momentu vožnje putem, biciklisti su ravnopravni učesnici u saobraćaju i morali bi imati ista prava i obaveze, a to uključuje i polaganje ispita iz poznavanja saobraćajnih znakova.
--
Malo para smo dali drzavi kod polaganja za kola, jos samo i ovo da uvedu da nam kozu sa ledja skidaju. Bicikl NIJE motorno vozilo. I zasto ja sa B kategorijom ne mogu da vozim obican moped? Vec mi treba ponovo polaganje i placanje? Sta ce da me nauce u autoskoli? Da balansiram na dva tocka? Lopovluk. Samo vi agitujte i davajte ideje drzavi, pa se sutra nemojte iznenaditi kada vam uvedu registraciju na patike. Poznavanje saobracaja treba da se uvede u skole kao sto je nekada bilo pa bi imali manje biciklista koji ne poznaju pravila. Biciklistima su pravila saobracaja bitnija od znakova jer se retko koji znak odnosi na njih.
Pazi sad
detelinara
Ogranicava se nesto sto je ekoloski najbolja opcija za prevoz u gradovima gde kilometar kosta dva, tri dinara, ali se zato ne sankcionisu prastari dizel krsevi koji i dalje prolaze tehnicki pregled, a iz auspuha im bukvalno izlazi kancer.
Lala
9
Ćoravi desk
Oni u vanjsko ( izraz koji se koristi u Srpskom jeziku ) mogu da se u istoj voze ceo dan ako im dune, nisu u obavezi da izađu i imaju prednost naspram onih u unutrašnjoj traci.
Treba mi jedno objašnjenje, kako to da je sa mnogo jednostavnijim sistemom obuke i pravila polaganja, mehaničkim vozilima, 0.5 promilnom granicom bilo manje stradanja nego danas sa svim ovim savremenim čudima.
Novosadjanka
Foxy
Živim tu i prolazim kroz taj glupavi kruži tok svaki dan po nekoliko puta. Tako da ti otvoreno kažem - ne laži - nisu sudari svaki dan. Dogode se jednom mesečno možda, ako i toliko. Uglavnom budu izazvani tim pametnjakovićima kao što si ti koji "vanjsku" traku koriste da naprave pun krug što je svakome sa više od dve moždane ćelije apsolitni apsurd pa čak i čist bezobrazluk.
Darius
Joe
Joe
Vozac
NSAboriginal
"Kruženje" u spoljnjoj traci je pogrešno prestrojavanje na raskrsnici, kao kad iz trake za levo ideš pravo.
Prema tome prekrŝaj.
A to rade saobraćajne (i ne samo saobraćajne) siledžije. Koji su "svemogući". Magarci.
Ako ćeš na treći izlaz ili da "kružiš", u spoljnu traku.
Po tome, nas 10-ak bi mogli iz zezanja da kružimo jedno 2-3 sata i da potpuno blokiramo kružni tok i da nam niko ništa ne može.
Spoljna traka bi trebala da bude samo za prvi izlaz desno i niko nikom ne bi nikad presekao put. I tako je uglavnom u inostranstvu i polubankinama "pregrađeno"
@Marija
23.02.2025 • 08:03
Na svim kruznim tokovima postavili ste bilborde platite reklamu da se nauce da iz srednje trake nemozes izaci i preseci nekoga u vanjskoj traci ako i dalje kruzi. Svaki dan na B.Evrope sudari. Svaki dan.
Koji je razlog i opravdanje da neko kruzi u spoljasnjoj traci? To sto ne zna pravila kruznog toka ili zato sto je nesiguran vozac pa mu/joj je lakse da udje u spoljasnju? Takvi vozaci ometaju saobracaj i trebalo bi da polazu ponovo dok ne nauce.
Realista
Po iskustvu
Moj slučaj
Nevena
Po iskustvu
dule
Nije ni trenutni zakon loš sam po sebi, loši su oni koji ga sprovode
pera
Dežurno gunđalo
Marko
Radi se o menjanju trake. Niko ne može promeniti traku dok se nije uverio da to može bezbedno da izvede.
Igor
Tako i za parkiranje, jer ppostoje oni koji ce svaki put da upale sva cetiri migavca i ostave kola gde bilo.
Takodje, zaustavljanje na nekim mestima treba da bude jos jace kaznjavano, da se postavi poseban znak. To bi trebalo u Kornelija Stankovica, Kosovskoj.
Parkiranje
Tamara
Hattori Hanzo
Pera
/
biciklisti da voze kao u najgorim zemljama briksa
Elmer davež
Taj u "vanjskoj" traci treba da izađe na prvi izlaz a ne da kruži.
Alane Oprosti
Mile
driver
Marija
Xa Xa Xa
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H