Ukoliko je drzavi stalo do toga da se voze EV, treba da iskoriste to sto nisu u EU, pa neka ih slobodno uvoze iz Kine, bez carine. Pristup jeftinim EV bi mogao da smanji inflaciju kroz male troskove prevoza i umanjili bi preteranu zavisnost od uvoza nafte. Kineska EV su 2 do 3 puta jeftinija od ekvivalenta EU proizvodjaca koji svakako koriste iste delove.
Hajde da se podsetimo. Jesenas na svečanom otvaranju odlazeći direktor Stelantisa, izgovorio je jednu ključnu rečenicu: "Biće proizvodnje ako bude porudžbina". Ima li porudžbina, odkud sad C3?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
U Kragujevcu će se proizvoditi i električni "citroen C3"
Autor: RTS
Info
•20.03.2025.
•09:57
Komentari 12
Koča
w/e
Jaegger
novosadjan
Aleksej
Rile
:C
Profsor
Kerefeke
Salamander
Proklinjaće nas potomstvo,
Užas!
Tata Mata
1) kad pocinje sklapanje?
2) koliko ce se sklopiti godisnje?
3) koliko subvencija ce dobiti Stelantis (po autu, po radniku, ili sta vec) ?
Lopovska posla
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H