Anketna komisija za ispitivanje odgovornosti za pad nadstrešnice na Železničkoj stanici u Novom Sadu najavila je u sredu, 26. marta da će se obratiti evropskim institucijama.
> "Kako smo od te cifre došli do one koja je plaćena kineskim konzorcijumima od preko jedne milijarde evra?", upitao je Obradović.
Ne znam brate, ti si u anketnoj komisiji, valjda imaš kolege građevinske i saobraćajne inženjere sa kojima si pričao u poslednjih 10 godina pa si mogao saznati da je vijadukt od nekoliko kilometara u Sremu morao da se gradi i da je on znatno povećao cenu radova na železnici i da smo svesno ušli u to zarad imanja znatno brže i praktičnije pruge od one koju smo imali pre toga.
Najbolje sada da cmizdrimo što imamo prugu koja ide 200 na sat i koji u ogromnom obimu koriste svakodnevno ljudi na relaciji Beograd-Novi Sad i koja se pokazala odličnom za bilo kakav standard Istočne Evrope.
Naš najveći problem na ovom čitavom projektu je fušerisana zgrada železnice od nesposobnih srpskih izvođača i nesposoban kadar u Železnici koji je mrzelo da proverava kvalitet zgrade i da ode u prokleti gradski ili pokrajinski arhiv i pokupi dokumentaciju za zgradu.
Ja ne verujem šta čitam i kakve političke frazetine pišu ljudi u anketnoj komisij, brukate profesiju već godinama, ne umete da se izborite za funkcionalnu Inženjersku komoru, a sad ni nemate pojma koje su cene radova, pa morate da saznajete preko komentara na 021.
Vaš zadatak je da napišete šta fali. Ko je dao ovlašćenje Evropskoj komisiji da se meša u nečije poslovne odluke. To je stvar principa. Ko ste vi da mešate njih jel nisu dobili posao. Niti su njihove pare.
@djoka a teretni vozovi svakako cekaju po 4-6h na granicama i juznoj i severnoj, totalno nebitno do koje je brzine pruga sve dok nismo u Sengenu ni mi ni Makedonci. Nego, ovo nisu teme za profesore i novinare posto cak i vrabci znaju sta znaci "netransparentno", teme i pitanja su za VJT i odsek za organizovani kriminal. TAMO NEKO NE RADI!
Malo preterujete sada. Pa šta ako je 200kmh? I treba da bude tako. A ne za 20 godina opet menjati infrastrukturu. Kakve veze ima što u Mađarskoj ide 160? Neka kod nas ide 200, eto da smo u mi bolji u nečemu. Ja sa ovim ne vidim nikakav problem. Kada vi budete radili i stručno odlučuvali vi izaberite kako mislite da je najbolje.
I da, podržavam studente, nisam Ćaci.
Ма нека је и пројектована за 200 на сат, није у томе проблем. Проблем је зашто је пруга за 200 на сат толико ПРЕТПЛАЋЕНА. И није до Кинеза проблем, до нас је. Јер се зна тачно чији су Стартинг и ГАТ. Нису ни Еуропејци цвећке.
Jedino zato što je dosta njih došlo ovde, ostalo ovde troše pare koje su zaradili ovde i time pospešuju sitniju lokalnu privredu. Videćemo na primeru litijuma kako će posao ići sa nemačkim firmama.
Balkanski talog. Uvek bilo i biće. A evo madjari grade prugu za brzine do 160, a mi smo morali do 200. Osam minuta brže od Beograda do Subotice (granice) da bi posle išao sporije do Budimpešte (pa i do Beča). Jer niko tu ne vozi 200. Dobro je pitanje, ZAŠTO?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Prijateljski dogovori mimo propisa: Zašto se Srbija odlučila za skuplje aranžmane za železnicu?
Autor: FoNet
Info
•26.03.2025.
•18:17 > 19:02
Komentari 11
Dule
Ne znam brate, ti si u anketnoj komisiji, valjda imaš kolege građevinske i saobraćajne inženjere sa kojima si pričao u poslednjih 10 godina pa si mogao saznati da je vijadukt od nekoliko kilometara u Sremu morao da se gradi i da je on znatno povećao cenu radova na železnici i da smo svesno ušli u to zarad imanja znatno brže i praktičnije pruge od one koju smo imali pre toga.
Najbolje sada da cmizdrimo što imamo prugu koja ide 200 na sat i koji u ogromnom obimu koriste svakodnevno ljudi na relaciji Beograd-Novi Sad i koja se pokazala odličnom za bilo kakav standard Istočne Evrope.
Naš najveći problem na ovom čitavom projektu je fušerisana zgrada železnice od nesposobnih srpskih izvođača i nesposoban kadar u Železnici koji je mrzelo da proverava kvalitet zgrade i da ode u prokleti gradski ili pokrajinski arhiv i pokupi dokumentaciju za zgradu.
Ja ne verujem šta čitam i kakve političke frazetine pišu ljudi u anketnoj komisij, brukate profesiju već godinama, ne umete da se izborite za funkcionalnu Inženjersku komoru, a sad ni nemate pojma koje su cene radova, pa morate da saznajete preko komentara na 021.
Serpiko
Eh sto mi je drago...
Simon
Miko
Pera Detlić
dz0
Pera
I da, podržavam studente, nisam Ćaci.
Неко тамо
Jovanov
Nikola
Djoka
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H