Autor: FoNet

Info
26.03.2025.
18:17 > 19:02
Anketna komisija za ispitivanje odgovornosti za pad nadstrešnice na Železničkoj stanici u Novom Sadu najavila je u sredu, 26. marta da će se obratiti evropskim institucijama.
  • Dule

    27.03.2025 07:37
    > "Kako smo od te cifre došli do one koja je plaćena kineskim konzorcijumima od preko jedne milijarde evra?", upitao je Obradović.

    Ne znam brate, ti si u anketnoj komisiji, valjda imaš kolege građevinske i saobraćajne inženjere sa kojima si pričao u poslednjih 10 godina pa si mogao saznati da je vijadukt od nekoliko kilometara u Sremu morao da se gradi i da je on znatno povećao cenu radova na železnici i da smo svesno ušli u to zarad imanja znatno brže i praktičnije pruge od one koju smo imali pre toga.

    Najbolje sada da cmizdrimo što imamo prugu koja ide 200 na sat i koji u ogromnom obimu koriste svakodnevno ljudi na relaciji Beograd-Novi Sad i koja se pokazala odličnom za bilo kakav standard Istočne Evrope.

    Naš najveći problem na ovom čitavom projektu je fušerisana zgrada železnice od nesposobnih srpskih izvođača i nesposoban kadar u Železnici koji je mrzelo da proverava kvalitet zgrade i da ode u prokleti gradski ili pokrajinski arhiv i pokupi dokumentaciju za zgradu.

    Ja ne verujem šta čitam i kakve političke frazetine pišu ljudi u anketnoj komisij, brukate profesiju već godinama, ne umete da se izborite za funkcionalnu Inženjersku komoru, a sad ni nemate pojma koje su cene radova, pa morate da saznajete preko komentara na 021.
  • Serpiko

    27.03.2025 06:59
    Polako se suzava krug oko Nepomenika!
    Eh sto mi je drago...
  • Simon

    27.03.2025 06:05
    Unosno i napreDNO
    Prijateljski dogovori omogućavaju da se lakše i više krade.
  • Miko

    26.03.2025 21:02
    Nije, Srbija!! sns kleptomani nisu,Srbija.
  • Pera Detlić

    26.03.2025 20:51
    Anketari
    Vaš zadatak je da napišete šta fali. Ko je dao ovlašćenje Evropskoj komisiji da se meša u nečije poslovne odluke. To je stvar principa. Ko ste vi da mešate njih jel nisu dobili posao. Niti su njihove pare.
  • dz0

    26.03.2025 20:48
    @djoka a teretni vozovi svakako cekaju po 4-6h na granicama i juznoj i severnoj, totalno nebitno do koje je brzine pruga sve dok nismo u Sengenu ni mi ni Makedonci. Nego, ovo nisu teme za profesore i novinare posto cak i vrabci znaju sta znaci "netransparentno", teme i pitanja su za VJT i odsek za organizovani kriminal. TAMO NEKO NE RADI!
  • Pera

    26.03.2025 20:39
    Malo preterujete sada. Pa šta ako je 200kmh? I treba da bude tako. A ne za 20 godina opet menjati infrastrukturu. Kakve veze ima što u Mađarskoj ide 160? Neka kod nas ide 200, eto da smo u mi bolji u nečemu. Ja sa ovim ne vidim nikakav problem. Kada vi budete radili i stručno odlučuvali vi izaberite kako mislite da je najbolje.
    I da, podržavam studente, nisam Ćaci.
  • Неко тамо

    26.03.2025 20:28
    @Djoka
    Ма нека је и пројектована за 200 на сат, није у томе проблем. Проблем је зашто је пруга за 200 на сат толико ПРЕТПЛАЋЕНА. И није до Кинеза проблем, до нас је. Јер се зна тачно чији су Стартинг и ГАТ. Нису ни Еуропејци цвећке.
  • Jovanov

    26.03.2025 19:58
    @Djoka
    Jedino zato što je dosta njih došlo ovde, ostalo ovde troše pare koje su zaradili ovde i time pospešuju sitniju lokalnu privredu. Videćemo na primeru litijuma kako će posao ići sa nemačkim firmama.
  • Nikola

    26.03.2025 19:55
    Radi sa Dinkićem a obećavao je da će ga uhapsiti! I odelo mu je nabavio! I šta sad?
  • Djoka

    26.03.2025 19:44
    Balkanski talog. Uvek bilo i biće. A evo madjari grade prugu za brzine do 160, a mi smo morali do 200. Osam minuta brže od Beograda do Subotice (granice) da bi posle išao sporije do Budimpešte (pa i do Beča). Jer niko tu ne vozi 200. Dobro je pitanje, ZAŠTO?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna