Info
24.09.2012.
10:40 > 10:49
Udruženje "Ateisti Srbije" tužilo je patrijarha Srpske pravoslavne crkve Irineja kod Poverenika za zaštitu ravnopravnosti zbog izjava koje je prvi čovek SPC nedavno izneo u Sarajevu, saznaje Radio 021.
  • Стефан

    05.11.2024 21:29
    Бесмислена оптужба
    Какво тенденциозно и неосновано тумачење речи. Срамота је на тужиоцима.
  • Andrija Šrek

    28.09.2012 08:46
    @Andrija Šrek - Odgovori, Razn
    Naravno da ima, mnoge stvari ne znam...ali imam želju da saznajem, ne zadovoljavam se objašnjenjem sveta koje nude tzv. "Svete Knjige", bez preispitivanja, na primer...
  • Andrija Šrek - Odgovori, razn

    27.09.2012 15:43
    Ima li sta da ne znas?
  • Andrija Šrek

    26.09.2012 14:23
    Odgovori, razni, mada znam da ne vredi...
    @Lola - Naravno da znam te detalje iz biografije Nikole Tesle, pa šta? Navod gde radi predsednik Udruženja Ateisti Srbije je dat kao odgovor NikoliNS, koji je tvrdio da smo gomila lenština koji nigde i ništa ne rade. I ko si ti da braniš NikoluNS?
    @Поп - Uglavnom isti odgovor kao Loli.
    @Здравље - Homoseksualnost je skinuta sa liste bolesti na osnovu naučnih dokaza, UPRKOS protiljenju dela javnosti (pa i religioznih kolega, tačno je!). Za upalu krajnika bi se teško dokazalo...
  • Здравље

    26.09.2012 11:12
    @Andrija Šrek
    Наука није доказала да хомосексуалност није болест већ је хомосексуалност прегласавањем скинута са листе болести. На тај начин и упала крајника може бити скинута са листе болести.
  • Поп

    26.09.2012 09:57
    Да ли знате можда да је отац савремене физике сер Њутн био велики верник, а да је Ајнштајн такође био теиста???!!!! Да ли можда знате да у ЦЕРН-у раде и религиоѕни људи?

    Е У Р Е К А !!!!
  • Lola

    26.09.2012 07:37
    @Andrija Šrek
    Samo da te obavestim Nikola Tesla je bio pravoslavac sin pravoslavnog popa. Jeste da nije radio za CERN al nadam se da znaš ko je to.
  • arteist

    25.09.2012 19:44
    ma de ba
    patrijarh tvrdi da je "hrišćanstvo u tom gradu veoma ugroženo i da nekadašnji srpski narod, koji je činio glavninu Sarajeva, više ne živi tu".
    a ja tvrdim da srpski narod nije nekadašnji,a može slobodno živjeti u sarajevu kad se oslobodi okova sa pala.mislim da srbima ne trebaju predstavnici tipa patrijarha i dodika.
    s poštovanjem,arteist.
  • Andrija Šrek

    25.09.2012 16:35
    @NikolaNS
    Inače, ako nisi znao, novi predsednik Udruženja Ateisti Srbije radi za CERN (ako uopšte imaš pojma šta je to...).
  • Andrija Šrek

    25.09.2012 16:25
    ...
    Koliko ja vidim, ovde nekima uopšte ne vredi ništa objašnjavati - ni da je nauka nedvosmisleno dokazala da homoseksualizam nije bolest pa shodno tome ni SPC u današnje vreme nema prava da se, pozivanjem na tzv. "Svete Knjige" koje su pisane pre 2000 godina bavi progonom LGBT osoba
    - ni da se ateisti uopšte ne bi ni udruživali (i nisu) dok se nisu osetili ugroženim od strane nametanja religije kao nečeg dobrog, poželjnog i društveno obaveznog, dok popovi nisu počeli da se pojavljuju uz državne funkcionere i mešaju se u državne poslove sekularne države
    - ni da je moguće, vaistinu, da postoji Udruženje koje se finansira isključivo od članarine
    - ni da nemamo nameru nikoga da proganjamo, ubijamo i rušimo crkvene objekte, samo branimo slobodu veroispovesti i slobodu OD veroispovesti
    - ni da NISMO komunisti...
    Kanda, ne vredi...
  • Lola

    25.09.2012 11:43
    @Lele
    Zato što smo tu bezbožničku ideologiju, koja se nekad zvala komunizam a sad će ateizam a sutra kao za kakav -izam, već istrpeli, pa znamo šta znači kad se neko, što kaže narod, "ni boga ne boji"
  • 25.09.2012 11:28
    Телеп
    @Nowawe7

    "...Isto tako i pravo da se ni u sta ne veruje, ali to nekima nikako da udje u glavu."

    Да си прочита и разумео мој коментар на који си дао одговор, схватио би да сам ја управо и тврдио да атеисти и антитеисти имају права на сваје ставове и своја уверења, али да се не смеју осећати угрожени уколико неко други не мисли као они и има сасвим другу веру и уверења.

    Тврди се да Црква шири говор мржње. Ја, опет, кажем да ви немате права да све што вам се не свиђа и са чиме се не слажете прогласите за говор мржње. То је примитивно и ускогрудо. То што црква прича и проповеда произилази из Светог Писма и предања, на којима је заснована хришћанска вера. Тамо је јасно наведено шта је грех, а шта не? Ако је хомосексуалност грех, онда се не може бранити Цркви да то јасно каже. Нико наравно нема права да позива на насиље према хомосексуалцима, али то Црква ни једном није ни учинила. Како год, али право да проповеда веру у складу са Светим Писмом, је неприкосновено право Цркава. Ко то жели да тумачи као говор мржње тај је против основног људског права на слободу мисли, свести и вероисповести, а то је знак тоталитарне свести. По истом том принципу би и неко удружење верника (које би било милионско) моглио да за говор мржње оптужи било кога на јавнј сцеци , ко на неки начин каже нешто негативно о вери и Цркви

    Што се тиче говора мира, љубави и толеранције, ево пар правих примера са овог портала:
    "Popovi se izgleda uželeli rata."
    "e kad bi mogao maršal da ustane i da rastera ovu bradatu bratiju"
    "U svakom slučaju - religija - opijum za (glupi) narod"
    "spc i pravoslavlje su dve najvece gluposti koje su ikada zadesile svet "

    Затим се овде ладно прозива Црква за
    "sirenje mrznje, homofobije, rasizma, sovinizma, fasizma" ... "позивањеа на убиства, злостављања и пребијања, мржње према женама итд"
    А ја питам све оне који ово износе да наведу примере када је то наша Црква, било кога позивала на насиље и убиства? Па зар није патријарх Павле почетко 90-их рекао да "Ако је помоћу злочина једини начин да се одржи Србија, онда боље да Србије не стане!". Ако је Богородица најпоштованија људска личност у Цркви, како се онда може говорити да Црква прпоповеда мржњу према женама?
    То су онда само ваше предрасуде, јер испада ја је једина мржња, она коју ви атеисти имате према Цркви и верујућима и онда у тој својој мржњи сте у стању да ономе кога мрзите припишете сва могућа зла. Освестите се мало, будите објективни и толерантни. Било је у прошлости и грешака од стране Цркве (већином ипак католичке), али је било и доста злочина и убистава које су учињена од стране противника Цркве и вере.
  • Lele

    25.09.2012 09:29
    @Lola
    A zbog cega bi bilo tako? Verovatno jer ste bili dobre male mace u proslosti prema onima koji nisu isti kao vi? Pa vam sad smeta isti tretman? Ma jeli?
  • Lola

    25.09.2012 08:16
    Mislim da nema veći religijskih talibana od ateista. Ubeđen sam kad bi to bila većina da bi sve ostale konfesije bile u velikom problemu i da bi ateistička inkvizicija bila veoma nezgodna.
  • @NikolaNS

    25.09.2012 08:01
    Koliko je meni poznato, Andrija Srek je lekar specijalista i redovno zaposlen u drzavnoj bolnici, da ne spominjem tacno gde. Neka me ispravi, ako gresim. To mora da je postigao, sudeci po tebi, silnim neradom. Dakle, sedi, jedan!
  • Animator

    25.09.2012 05:52
    Tolerancija
    Između vernika i ateista treba da postoji tolerancija. I tačka.
  • Pop

    25.09.2012 04:06
    Da li je i zvonjava crkvenih zvona krsenje sekularnosti jer ih cuju i ateisti? Ako se jos cuju i u nekoj drzavnoj instituciji time Crkva krsi ustav. To je vasa poremecena logika.
  • Сремац

    24.09.2012 21:18
    СВЕ МОЈ ДО МОГА
    Људи манте се будалаштина и коментара,гледајте своја посла. Коментари су вам пуни мржње.Атеисти су деца која се сиграју и једу наше новце.Ето ди су наши новци.
  • starac Janko

    24.09.2012 21:11
    Međuverski sukob. Bitno je da se baca udica, pa ko se upeca, upeca. Nekada je to bilo hrišćani-muslimani, pravoslavni-katolici, a sada ateisti-teisti.
    Jedni veruju da Bog postoji, drugi veruju da Bog ne postoji.

    Stoga omladino, nemojte nikom verovati. Proverite sve za sebe.
  • Veljko

    24.09.2012 20:28
    svasta
    Ja sam ateista ali mi stvarno nije jasno sta radi ovo udruzenje. Ja u ovoj patrijarhovoj recenici ne vidim nista vredno tuzbe. Pored toliko drugih stvari koje su lose u crkvi, oni se uhvatili te gluposti. Molim gradjane da ne trpaju sve ateiste u isti kos jer ima nas dosta koji ne verujemo u Boga ali isto tako i ne podrzavamo ovu "organizaciju" koja ni sama ne zna protiv cega se bori. Besmisleno je uopste postojanje organizacije ateista jer to pocinje da lici na novu religiju. Dosta je sto postoje sajentolozi. Pravi ateista nikada nece biti clan ovakve organizacije niti ce ga zanimati sta kaze patrijarh a kamoli da traci svoje vreme na neke besmislene tuzbe.
  • NikolaNS

    24.09.2012 19:58
    Svašta je moguće zemlji Srbiji
    Skupi se grupa lenština i osnuje "Udrženje ateista". Divna prilika da se preko formiranja NVO pokupi lova iz budžeta. Još ako postoji veza sa DS, LDP ili LSV ,ili sa bilo kojom strankom koja je negativnio nastrojena prema SPC (bez ikakve namere da je branim) eto lepe prilike da se opere koji dinar. I oni će da sada tuže Patrijarha. Bože pomozi. A da im padne na pamet da rade. Jok.
  • 24.09.2012 19:33
    "Нико не нема права да православним хришћанима забрани да имају систем вредности заснован на њиховој вери и да по том систему говоре и делују."

    Izvini, ali ako ces da pozivas na ubistvo, da prozivas ljude, da diskriminises, prebijas i zlostavljas, to onda i nisu neke vrednosti, a pre svega ti krsis njihova prava.

    Video sam kako ti vernici deluju u Bosni.
    Internet ce unistiti crkvu, a tebi kao korisniku zahvaljujem. Informacije i znanje prijatelju, ne dogme i bajke.
  • 24.09.2012 19:29
    "Udruzenje sotoninih sledbenika."

    Voleo bih da to dokazes na sudu.
    Odrasti.
  • 24.09.2012 19:26
    Pope
    "Prema Evropskoj konvenciji o ljudskim pravima sloboda verosipovesti i iznosenja verskih ubedjenja je neprikosnovena, tj. spada u red fundamentalnih ljudskih prava. "

    Da,da ali sirenje mrznje, homofobije, rasizma, sovinizma, fasizma itd cini mi se nisu privilegije casnih duhovnih voda i njihovih harema.
    Zar je "versko ubedenje" mrznja prema zeni ili pederu? Izem ti takvu veru i ubedenje. Zar i homoseksualci nisu bozija kreacija i ko su crkvenjaci da im sude? Zar to nije jeres?
    slobodno ti praktikuj svoju veru, ali pri tome nemoj to raditi na stetu drugih gradana. Mi ovde imamo velik problem sa realnoscu a jos veci sa poznavanjem ljudskih prava i njihovom zastitom.
  • Bill

    24.09.2012 18:22
    Bez popova na sahrani mojoj!
    Gospodo vernici,
    Imam jako puno godina i ako me do sada nisu preveli na pravoslavlje, katolicizam, islam ili bilo šta drugo – nećete ni Vi sada!
    Patim se ja ovde na ovome Svetu, zajedno sa Vama. Nemaštinom, mukom, politikantima, kriminalcima i inim. Ništa bolje nije Vama vernicima od nas ateista. Odnosno, možda je Vama gore! Vi imate za vratom i kojekakve verske vođe. Neka je njima dobro, a Vama kako bude. Oni sada voze džipove, puni su love itd. Vama to isto obećavaju, al' na onome svetu. To mi isto kako u Maratoncima: „Ti ćeš ovo isto da radiš, samo sutra“ kad' umreš.
    Gospodo vernici i njihove vođe, meni nema potrebe da išta obećavate. Ako i ima tog raja i pakla, ja se dobrovoljno prijavljujem u pakao. Tek da nemate čime da me plašite i da mi pretite. Neću međ' babe i anđele! 'Oćem međ birtaše, kurve, pijance i ostale, od Vašeg boga odbačene i u pakao oterane!
    Isto tako, nikakva organizacija, verska, politička, ateistička, mesno zajednička, ribolovačka, sindikalna, alkoholičarska i kakvih sve već ima, nema potrebe da me zastupaju. Ni ovde, ni u tom paklu!
    Jasno?
  • Pop

    24.09.2012 16:46
    @ andrija srek
    Pa neces verovati, ali bilo je popova koji su bili i komunisti. To bas i ne ide sa religijom. Apropo pokolja koji su organizovale Crkve. Komunizam, fasizam i nacizam nemaju veze sa Crkvom, a kolicina krvi koji je proliven u ime ideologije za nekoliko 100-tina puta prevazilazi broj ubijenih u ime Crkve. Naprimer Japanci su ateisti jer u sintoizmu nema Boga, jednako kao i Budisti i Konfucijanci. Sa crkvom nema nikakve veze ni liberalni kapitalizam. Takodje nemaju ni francuski jakobinci. Prodjite malo kroz istoriju ratovanja. Najmanje se ratovalo oko vere. Jesu ratovali ljudi razlicitih vera, ali to nema veze s verskim ratom. Npr. Rimsko-Galski rat. Dzingis kan nije klao u ime vere. Mogu ja do sutra... ali dzaba slepom crtati.
  • chilavert

    24.09.2012 16:32
    spc i pravoslavlje su dve najvece gluposti koje su ikada zadesile svet
  • Andrija Šrek

    24.09.2012 15:38
    @Галовић
    Не, баш напротив!
    Атеисти УОПШТЕ НЕ ВЕРУЈУ да бог постоји.
    Капираш разлику?
  • Neutralna

    24.09.2012 15:12
    Haj sada nesto malo drugacije...
    Koliko sam shvatila ovo udruzenje je protiv svih vera ili samo SPC? Volela bih jednom da celnike ovog udruzenja cujem sta misle o ovom cuvenom filmu, Kuranu, Muhamedu... nekako mi se cini da oni u svojoj iskrenoj mrznji prema svakoj veri ISKLJUCIVO bacaju strelice SPC-u pa se pitam sta stoji iza toga? Od 1941-1945 u Hrvatskoj je NDH pokazivala skoro isto takvu mrznju prema SPC-u pa samo sam oprezna...
  • Ja

    24.09.2012 15:05
    Verujem u Boga,ali necu da verujem u crkvu! Crkva je obican posrednik izmedju ljudi i Boga!
  • nowave7

    24.09.2012 14:56
    I shvatite vec jednom zabrana govora mrznje nije zabrana slobode govora!
  • nowave7

    24.09.2012 14:54
    @Pop

    Hahaha... Neko bas ne zna da tumaci zakon. Ljudska prava i slobode su isto tako da mene niko ne vredja sto sam druge vere, ili sto ne verujem uopste. Sto necu da idem u crkvu, i ne zelim da se klanjam ikome. Znaci vi "verujuci" mozete da druge nazivate zlim, glupim, nemoralnim, ali vas niko ne sme ni da pipne? Eto to se zove licemerje. Hah... Sloboda veroispovesti opravdava omalovazavanje drugih. Versko ucenje vredjanje drugih. Zaista sjajna vera.
  • nowave7

    24.09.2012 14:44
    @Anonimus - Телеп

    Isto tako i pravo da se ni u sta ne veruje, ali to nekima nikako da udje u glavu.
  • potpovi topovi lopovi

    24.09.2012 13:47
    Malo su ih jahali oni Titovi komesari posle rata, malo... Trebali su ih zatrti totalno, ovako su nikli ponovo kao korov.
  • 24.09.2012 13:11
    Eh, Sarajlije, tako je to kad pozoveš nekoga u goste, a on ti se po*ere na sred dnevne sobe. Umesto da govori o miru i slozi između DVE RELIGIJE, on drvi o svojoj. Sledeći put možda da proba i da preobrati Nevernike. Osnovna nekultura i vređanje je u pitanju. Kad odeš u neku drugu zemlju, poštuješ tamošnje običaje, način života, pa i njihovu religiju, sve i ako si patrijarh. Ako ti se to ne sviđa - ne ideš tamo. Naročito je ovo osetljivo pitanje u BiH. Kao izaslanik mira, što bi trebao da bude, on daje ovakve izjave, kojima ne znam samo šta misli da postigne, osim par poena kod VelikoSrbaljskog stanovništva, gde ima poene i bez takvog dodvoravanja. U svakom slučaju - religija - opijum za (glupi) narod, davno reče Marks...
  • Душан

    24.09.2012 13:03
    Можете да серендате колико год хоћете, али ми сви имамо очи. Црква брани педофиле, брани дивљаке, убице, вози се бембара, вози се ауди, пуши се малборо златни 100с, возе се мотори, слуша се "сатански" рок, наплаћују се свадбе и сахране, користи се црква као машина за прање пара. Толико о њој и онима који је бране. Да сте ви прави верници, прво би се оградили од ових лопужа, али изгледа да вам је драже да горите са њима, него да их се оградите. Браво "верници". Још само да престанете да практикујете паганске ритуале (које редовно виђам на свадбама и сахранама и то у вези Велеса и Перуна) и близу сте хришћана. Већи је проблем што не поштујете првих 10 заповести и јер се дишите смртним гресима. И сад ја треба да полемишем нешто са вама? Тешко је патолошким лажовима који себе лажу причати. Јако тешко. Али не замерам вам ја то што себи радите о главу, ваша је. Него што браните горе наведене. Е зато имају пуну подршку. Ви се вашим небеских закона слободно придржавајте (а нерадите то), али сви морају да се придржавају ЗЕМАЉСКОГ. Ако га не желите поштовати, онда лепо идите код Бога.
  • Novosađanin

    24.09.2012 12:19
    Anonimus - Телеп
    Niko ne brani ni pravoslavcima, ni katolicima, ni muslimanima, budistima, pentakostalcima, sajentolozima, niti bilo kome drugome da ima svoj sistem vrednosti. Brani NAMETANJE tog sistema vrednosti drugima koji ga NE ŽELE.

    A vezano za toleranciju, imam samo ovo da kažem: http://www.velikiprasak.com/wp-content/uploads/humor2vp1.jpeg

    @Ateista:
    "Vrhunac licemerja! Pa ovoj samoproklamovanoj organizaciji se svakog dana može pisati krivična prijava zbog vređanja, a sada oni našli nekoga da tuže.

    Prestanite da sramotite ateiste!"

    Šta znači samoproklamovanoj? Treba možda država da je odobri? SPC da da blagoslov? Ateisti Srbije su udruženje građana koliko sam ja obavešten. A ako može da se piše krivična prijava, pa hajde, krenite, svi samo mlate i prete, tužite ih, pa da vidimo.
  • ZoranNS

    24.09.2012 12:19
    Ateisti, vernici
    Istotija je zapamtila mnoge pokolje koje su organizovale crkve, ubijani su ne samo nevernici, ateisti, nego i ljudi druge vere, u jednom delu sveta i to ne tako melom, događa se to i danas. Ateisti nisu rekli za vernike kao što je crkva rekla za ateiste da su zlo, da je hrišćanstvo u tom veoma ugroženo. Popovi žele lagodan život i to im je u Srbiji (selektivno)obezbeđeno, toliko dobro žive da nisu primetili da bi bilo pristojno da i oni kupe neki inkubator za bebe ili ne daj bože pomognu nekoj školi, obdaništu, ne oni samo zidaju crkvu do crkve. Zaključak nije SPC u Srbiji zapostavljena jel je ovo Skularno/SPC država, ali ni ateisti nemaju razloga za sada da se žale, živimo u miru jedni pored drugih i tako treba da ostane.
  • 24.09.2012 12:19
    Телеп @Telepcanin Drugi
    а ти си комшија 100% сигуран да ја Бадње Вече не проводим са породицом, не идем у Цркву на службу, већ банчим са наркоманима и пијаницма? Чим сам верник, одмах дакле нисам породичан човек, већ сам пун мржње, насиља? На томе ти засниваш свој одговор? Да си се мало информисао или бар покушао да изађњш из љуштуре предрасуда, могао би да сазнаш да је у порти телепске цркве, од стране протонамесника, забрањено паљење бадњака уочи Божића, баш да би се спречило то да се људи напијајау. Да си једном завирио у храм током недељне или празничне службе, видео би пуну Цркву народа, старих, младих, породица са малом децом... Али, тебе то не интересује, ти не желиш то да знаш. Не желиш да знаш ни то да је атеизам био једна од основних компоненти комунистичке идеологије; да је у СССР-у деловало удружење "безбожник", веома слично овом удружењу. Ипак теби је лепо у са твојим предрасудама и претпоставакама и (чини ми се) ограниченим логичким могућностима да расуђујеш. Ти сирома, канда не капираш да, тиме што тврдиш да је говор који се заснива на хришћанској вери,горвор мржње, долазиш у колизију са системом људскох права. Тако да држе мислим да твој главни проблем није атеизам, већ приглупизам.
  • Галовић

    24.09.2012 12:18
    ...
    Атеисти снажно верују да бог не постоји.
  • Strpljivi

    24.09.2012 12:17
    Sekularnost jeste ugrozen...
    Nazalost, sekularnost jeste ugrozen u Srbiji, kako moze drugacije da se tumaci da drzavni i gradski celnici idu kod patrijarha, vladike na "brifing"?! Privatno mogu da rade sta hoce, nek se mole po ceo dan u crkvi (da im se oproste gresi kao sto je nesavesno delovanje, kradja, primanje mita i ostalo) ali kao zvanicnici ne mogu da rade sta god im padne na pamet posto predstavljaju sve nas... Uostalom, ovo jeste bila cinicna izjava patrijarha. Ovo je trebao da kaze paravojnim jedinicama za vreme devedesetih a ne da ih blagoslovi.
  • Andrija Šrek

    24.09.2012 11:55
    @Pop (iliti Kome nije dobro?)
    Kako to misliš - da crkva "raščini" ateiste i da im brani pristup u crkvenu zajednicu?
  • zasto

    24.09.2012 11:47
    Upravo ti boziji ljudi su sravnili grad u kome dajes izjavu, sve uz blagoslov vase bratije. Ja bih se sramio da sam na tvom mestu gosn pope.
  • 24.09.2012 11:42
    Телеп @Андрија Шрек
    Ајд еобјасни шта је секуларност и како је она угрожена деловањем СПЦ. Секуларност подразумева да се Световна власт не меша у функционисање цркве и обратно да се црквена власт не меша у функционисање државе. Не може се забранити верницима и свештеницима да говоре и делују у складу са својом вером. То није угрожавање оних који мисле другачије, јер би то онда било забрана слободе говора. атеисти морају да покажу толеранцију за другачије мишљење и ставове, а не да јавно изнето свако релиогиозно гледиште доживљавају као атак на њих. По тој логици би и верници могли рећи да их свако секуларни став угрожава. Онда нико не би имао права ништа рећи, јер би се увек могао наћи неко кога те речи вређају и угрожавају. Дакле господо атеисти, ви имате права да будете атеисти и да се тако понашате и да тако говорите, али дозволите то право и другима. Покажите грађанску свет и толеранцију.
  • Telepcanin Drugi

    24.09.2012 11:36
    @Telep
    Da, imate pravo da budete pagani kao i sto jeste. Kad je badnjak po Telepu palite i pijete i derete se do jutra, k****te o politici, Kosovu i sve radite samo niste u miru i slozi, ponasate se kao da nemate porodicu, jer da je imate bili bi sa njima umesto na ulici sa pijandurama i narkomanima. Kako kaze pop, to je kao flasa vina, na kraju uvek ostane talog. Komunisti su iz svojih ideoloskih razloga to radili, a mi nismo komunisti, vec ateisti. A nismo ni hriscani koji su pobili vise ljudi i od tih komunista o kojima pricas. Poistovecivati neke dve potpuno nespojive stvari su ravne inteligenciji deteta. Probajte za pocetak malo da tihujete. A da, ne da vam pop, ne bi da ljudi budu sami sebi crkva, jer, od cega ce oni ziveti. Tako da, manje laprdaj neke gluposti koje si cuo od nekog u kafani. Ima nas koji nismo vernici ali veru dobro poznamo. Kazes imate pravo na slobodno ispovedanje, samo ne znam od kad je mrznja hriscanski ispoved, i od kada je mrznja uopste ispovedanje. Ti si u stvari mislio na praksu. To je prava rec. Sto se tice ovih "Atesita Srbije", oni mene ne zastupaju, jer meni nije potrebno udruzenje. A vi bi isto mogli da naucite da vam nije potrebna crkva za veru, niti da bi bili bolji ljudi (jos samo kad bi hteli). Tako da, drzite se ucenja Isusa, umesto nekog smrtnika sa kajlom i krunom.
  • Predrag Stojadinović

    24.09.2012 11:35
    postoji mnogo validnijih razloga za podizanje tužb
    Gorane, mi bismo ti bili neograničeno zahvalni ako bi nam naveo sve te validnije razloge za podizanje tužbi. Kao član UO AS ti javno obećavam da ćemo podneti tužbe za sve primere kršenja sekularnosti koje nam navedeš.

    Možeš slobodno da ih pošalješ na admin@ateisti.com.
  • Pop

    24.09.2012 11:31
    Znaci, drugovi Ateisti sve vam vise nije dobro.

    Prema Evropskoj konvenciji o ljudskim pravima sloboda verosipovesti i iznosenja verskih ubedjenja je neprikosnovena, tj. spada u red fundamentalnih ljudskih prava. U prevodu: sve sto je deo verskog ucenja ne moze se smatrati aktom diskriminacije, jer po istoj konvenciji kasnije stecena prava ne mogu biti na ustrb ranije stecenih. Kako je sloboda veroispovesti "starija" u odnosu na sve akte o zabrani diskriminacije mozete patrijarhu i celoj crkvi da pljunete pod prozor.
    Prema tome Crkva/crkve mogu nesmetano da propovedaju protiv homoseksualnosti, ateizma,... i da rascine eventualne gejeve i ateiste u svojim redovima kao i da brane pristup istih u crkvenu zajednicu. U suprotnom bila bi narusena sloboda veroispovesti.

  • Andrija Šrek

    24.09.2012 11:23
    Zablude
    Užasno je (a govori i o onima koji tako misle) i pomisliti da bi Ateisti Srbije progonili, ubijali sveštenike i vernike bilo koje veroispovesti. Treba, zaista razlikovati borbu za slobodu veroispovesti (i slobodu OD veroispovesti) od skretanja pažnje javnosti na kršenje sekularnog ustavnog poretka države Srbije i mešanja crkve u državne poslove, gde joj prema Ustavu NIJE mesto.
    Religija i pravo na slobodno ispovedanje vere je istim tim Ustavom neprikosnoveno pravo svakog POJEDINCA, koji on/ona može upražnjavati, dokle god time ne ugrožava pripadnike drugih veroispovesti ili one koji nisu vernici.
    Tužno je da u ovakvoj državi Srbiji Ateisti Srbije treba da brane Ustavom zagarantovana prava i ukazuju na kršenje istih.
  • sudija

    24.09.2012 11:17
    Nazvati stvar pravom recju
    Udruzenje sotoninih sledbenika.
  • Limanlija

    24.09.2012 11:12
    Želja
    Popovi se izgleda uželeli rata.
  • Ateista

    24.09.2012 11:09
    Vrhunac licemerja! Pa ovoj samoproklamovanoj organizaciji se svakog dana može pisati krivična prijava zbog vređanja, a sada oni našli nekoga da tuže.

    Prestanite da sramotite ateiste!
  • 24.09.2012 11:08
    e kad bi mogao maršal da ustane i da rastera ovu bradatu bratiju
  • :D

    24.09.2012 11:07
    Dokaz
    I upravo su gospoda(drugovi) iz udruzenja tuzbom dokazali da je izjava patrijarha tacna. :)
  • Goran

    24.09.2012 11:00
    ?
    Udruženje "Ateisti Srbije" stvarno nema pametnija posla - ako su im ove realno nepotrebne tužbe marketinški potez onda ga rade na pogrešan način. Siguran sam da postoji mnogo validnijih razloga za podizanje tužbi od ovih koje oni navode, tako da ili su lenji ili tuže čisto tuženja radi.
  • Miroslav

    24.09.2012 10:54
    Kao zakleti ateista mogu samo da se smejem na gluposti kojima se bavi ovo udruženje.
  • 24.09.2012 10:54
    Телеп
    Право на слободно исповедање вере је једно од основних људских права. Нико не нема права да православним хришћанима забрани да имају систем вредности заснован на њиховој вери и да по том систему говоре и делују. То су покушали Стаљин и бољшевици, који су у 20-ом веку најбруталније прогонили Цркву, убијали свештенике и вернике, вршили геноцид над хришћанима. Ипак ни они, као ни сви богоборци у прошлости: од крвавог Ирода и Диоклецијана на овамо, нису успели да униште Цркву. Узалудни су и ови "атеисти" који ога нису свесни.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna