U avionu Er Srbija (Air Serbia) na relaciji Beograd - Podgorica morala je da interveniše policija jer su neki putnici zbog kašnjenja leta skoro tri sata hteli da napuste avion.
ne opravdava, ja jesam putnik na svim svetskim koridorima, pa molim da mi anonimni i neznalice ne sole pamet. svaki putnik ima pravo da napusti avion ako ne dobije konkretno objasnjenje nakon odredjenog vremena cekanja, prema tome, ne lupetajte kad nemate pojma.ni jedna kompanija naravno ne zeli da prihvati negodovanje i pokusava da zataska stvar tako sto ce ,,narediti,,putniku da se smiri i da ne uznemirava ostale. to ne znaci da ih treba poslusati. klasicno kidnapovanje je ako ste spreceni da izadjete, a to je ozbiljna stvar i posledice su velike! ovo vrlo odgovorno tvrdim iz iskustva , ali sto se tice situacije u srbiji , sve je kod nas moguce!!!
Meni je jesenas isto bilo grozno putovati sa Air Serbia, nije im mogao sleteti avion zbog bure iako je bio airbus i iako su avioni drugih kompanija sletali. Dva sata kašnjenja bez objašnjenja i onda nas utrpali u autobus i tri sata do Podgorice bez vode i hrane.
Ja mislim da su drugi razlozi kašnjenja aviona.Mislim da je to najefikasnija zaštita od eventualne otmice aviona jer se otmičar zbuni kašnjenjem polaska i na kraju odustane,t.j. shvati da nema ništa od tog posla.
Zašto postoje svakodnevne avionske linije iz Beograda za Podgoricu, ali ne i za Niš? Linija za Niš trebalo bi da bude prioritet naše zemlje i da bude subvencionisana kao što postoje subvencionisane linije između aerodroma u Hrvatskoj.
Potpuno je tačno. Kada se obavi ukrcavanje ili će napustiti svi ili niko. Svakome sa imalo mozga biće jasno zašto je iz bezbednosnih razloga tako. I ne lupetaj više o stvarima sa kojima nemaš blage veze.
Niko nema pravo da te negde zadržava protivno tvojoj volji.Tako da ovo liči na otmicu.Osoblje bi tu trebalo da odgovara ,a kompanija da vrati pare ili da plati smeštaj.
Par puta sam leteo sa ovim našim nesretnicima. Svaki put je let kasnio bez ikakvog objasnjenja i izvinjenja. Sestra zbog njih zakasnila na let iz Stokholma jer su kasnili dva sata! Morala da plati prenociste u hotelu i novu kartu za taj let! Nit' izvinjenja, nit' objasnenja.
Sedeli smo u avionu AIR SERBIA jula meseca o.g. od 22.30h do 05,30h sledeceg dana I to u na Temisvarskom aerodromu gde smo sleteli zbog nevremena nad Beogradom. Sedeli, sedeli I ladni I gladni I zedni. Svega 3 puta so culi obracanje stjuardese I to najznacajnije oko 02h kada nas je hladno obavestila da NEMA vise vode za pice. A do tada nam nisu ponudili ni tu vodu koja je volsebno nestala. kapetan se obratio jednom I to je mrmljao nerazumljive reci pa se nismo ni trudili da ga cujemo I razumemo. razumem prinudno sletanje na drugi aerodrome ali toliko sati drzati putnike bez inforacije a bez informacije su ostali I oni na aerodromu koji su cekali putnike. Cak su oko 03h sa monitora na aerodromu IZBRISALI let kao da ni let, ni avion a ni putnici vise ne postoje. Od kad je Etihad nogo je kasnjenja, ne obavestavanje putnika a bogai I osornog ponasanja stjuardesa. Na moje trazenje cebeta, jer mi je malo dete spavalo glavom naslonjenom na mene dobila sam odgpvor stjuardese"Nemamo cebe, drugi put ponesite cebe sa sobom"... Hvala joj na utesnim I lepim recima. A moglo je I lepse...Zar ne?
da putnici ne mogu da napuste avion! ako stjuardese ne dozvole izlazak putniku, to se tretira kao kidnapovanje! tako je u svetu, a vi mozete da pricate sta god vam volja! niko ne moze nakon tri sata sedenja u avionu da vas zadrzi, to je nedopustivo! policija nema sa tim nikakve veze! provereno iz iskustva, a sve ostale komplikacije, kasnjenje na drugi let, troskove smestaja.... itd... duzna je da snosi kompanija koja je prouzrokovala kasnjenje!nikako im ne treba dopustiti da se bahate,ako pokusaju da prevare putnika!
Zaprvo, ovo je sasvim normalna situacija u BILO KOJOJ aviokompaniji. I to da se čeka i to da se ništa nekaže i to da se ljudi bune i to da interveniše policija. Ko prati vesti iz sveta avijacije sve ovo je čuo milion puta.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Pobuna putnika u avionu Er Srbije
Info
•31.12.2014.
•07:40 > 09:18
Komentari 28
putnik
AA
Steva
Deks
petar
jova
nedodjija
tamnica
goran
stjuardesa iz SAD-a
http://www.dot.gov/briefing-room/new-dot-consumer-rule-limits-airline-tarmac-delays-provides-other-passenger
a ovde procitaj "long delays and tarmac delays"
http://ec.europa.eu/unitedkingdom/press/frontpage/2013/13_23_en.htm
Deki
RZ
I ja imam isto iskustvo.
Kakva Serbia, takav i Air.
Dno.
Zoran021
Marko NS
Putnik
ggb
putnik
beograd na vodi
goxns
i prezime
Djole
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H