Info
12.01.2015.
07:37 > 08:59
Miodrag Atanasković, direktor drop-in centra "Veza" kaže da jedna doza heroina košta svega 500 dinara, a u heroin ubacuju i lekove sa isteklim rokom i kreč.
  • :)

    29.03.2015 03:26
    :)
    Gde ima da se završi za 500din?
  • 13.01.2015 11:39
    To sto si nacitan i pun znanja, ne menja cinjenicu da si narkoman.
  • stephen wolf

    13.01.2015 08:36
    Mastodonte, nisi ti problem
    Ti se čvrsto drži trave i uživaj, ali dobro znaš da se većina ne zadržava na travi, fura dalje. I ovaj tekst je o najgorem zlu - o navlačenju na teže stvari koje kose živote malodušnih, depresivnih, nezadovoljnih(jer je takvo vreme). Ne skače se u travu samo iz radoznalosti...i opuštaš se uz travu, jer si sit svega. Malo se obnoviš i opet u krug. Malo je onih koji ostanu samo na travi. Veliki procenat džankića se lako vrati, ali, prebroj one koji su zaglibili.Solidna cifra. Koliko kretena se nasiljem bori da bi došli do vutre da bi je pomešali sa još nečim(od piva do trodona, npr. i šta deset puta je >OK, jedanaesti put izbije neko sranje.Umrtvljenost i letargija nisu potrebne mladosti koja mora da preživi. Vi što ste kobajagi kul i korisni, lečite stres travom, ali i tu su potrebne sve veće i veće doze. Imam preko 50, pa znam...
  • Mastodont

    13.01.2015 07:52
    @Piplfoks
    'Nadaj se , čoveče, nadaj...Svi znamo da nada poslednja umire , a da je narkomaija,još uvek, bolest.
    Ako si natprosečan u čvrstini stava, većina nije, poznavao sam neke intelektualce koji nisu uspeli da se odupru i završili između 40-50, još si mlad da bi tvoj stav nedvosmisleno bio prihvaćen.'

    Podsmevam se, pošto ti je teško da skapiraš, uglavnom ovoj gluposti gore. Mada, u pravu si, delimično se podsmevam i tvom karikiranju onoga što je izložio dečko kojem se podsmevaš. Poenta je u tome da mi na svojoj strani imamo činjenice: od trave niko nikad nije umro, stotine hiljada ljudi uspešnih na svim životnim poljima se deklarišu kao korisnici, delovi sveta koji legalizuju upotrebu u rekreativne svrhe beleže finansijski rast bez vidljivih posledica i jasno je da će se globalni trend nastaviti. Sa druge strane, vi na raspolaganju imate stereotipe iz komedija, analize diskutabilnih domaćih 'stručnjaka' i termin 'narkomani'. Ko je tu labilan, sasvim je jasno.
  • Caveman

    13.01.2015 05:50
    @Mastodont
    Zanimljivo je da tebi problem predstavljam ja, tj moj stav da prihvatam delimičnu legalizaciju marihuane, tovariš mi neobrazovanje, neinformisanost, vređaš me, a ja sam se samo podsmehnuo utopističkom stavu da će legalizacija trave sve da reši . Ako sam ti ja problem, šta radiš sa onim zakletim protivnikom i droge i duvana i alkohola...Ubijaš?
    Labilnost vas travobranitelja je zabrinjavajuća. Nemate petlju bilo šta da rešite, a ni znanja. Očekujete spas od iznenadne i neočekivane sile. Aj' zdravo, dosadno mi da se dalje ubeđujem.
  • Mastodont

    12.01.2015 19:15
    @Caveman
    Kad neko barata tako zaprepašćujućim stepenom neznanja da, uprkos svim informacijama do kojih može da dođe za 2 minuta, misli da trava izaziva zavisnost i da od nje ljudi umiru ko muve, jasno je zašto mu se čini da legalizacija nije izgledna. Međutim, mi smo svi vrlo živi, funkcionišemo bez problema, ima nas ko šodera i SVUDA smo oko tebe - trener tvoje dece, lik koji ti opravlja kompjuter, koji ti vodi finansije, odobrava ti kredit, komšija sa sprata, političar za kojeg glasaš, tvoj šurak, zet. Zbog toga će se desiti ono što se dešava svuda u svetu, uprkos histeriji neukih i paranoičnih - vek lupetanja nebuloznih gluposti će se završiti i trava će biti legalizovana.
  • 12.01.2015 17:45
    Glavna vest je da heroin kosta 500 din.A niko ne spominje lecenje.Ovoj drzavi odgovara da to kosta toliko.Niko ne spominje dilere. I oni odgovaraju ovoj drzavi.
    Postoji metadonski centar gde odu dobiju dozu i mars kuci ili na ulicu. Nije tacno da u ovoj drzavi nema legalne droge, to je metadon koji za ovu drzavu nije droga al kad ga uzmes ne treba ti heroin.I posto ova drzava nema program lecenja to joj odgovara.
    Niko ne spominje obavezno lecenje, ali zaista lecenje narkomana, jer nedaj boze da se izlece sta ce sa njima.
    Oni su otpisani u ovoj drzavi u svakom pogledu.
    Ni oni ni porodice ne dobijuju nikakvu stvarnu pomoc od nijedne institucije ove drzave.
    Lekar kaze - izbacite ga na ulicu.
    Svestenik kaze - izbacite ga na ulicu.
    A vi kao roditelj vise ne znate sta da radite pa poslusate.
    I na ulici vam dete umre. Moj je umro.
    Nije hricanski ali svima onima koji se ovim problemom kao bave a u stvari zatvaraju oci, zelim ono sta sam ja dozivela.
  • Caveman

    12.01.2015 17:12
    @Mastodont
    Nadaj se , čoveče, nadaj...Svi znamo da nada poslednja umire , a da je narkomaija,još uvek, bolest.
    @ Korisnik, čestitam na jakoj volji i na doktoratu, ali ne i na površnom odnosu prema problemu. Broj takvih slučajeva koji probaju, a ne postanu zavisni je , najverovatnije, mnogo manji nego broj onih koji su odlučili da doktoriraju i to su ostvarili. Ako si natprosečan u čvrstini stava, većina nije, poznavao sam neke intelektualce koji nisu uspeli da se odupru i završili između 40-50, još si mlad da bi tvoj stav nedvosmisleno bio prihvaćen. Daleko je od statistike.
  • Korisnik

    12.01.2015 14:39
    Narkoman se postaje u kuci, ne na ulici
    Stvarno ne razumem dusebriznike koji misle da je legalizacija nesto najgore sto moze da se desi i sto ce im oteti decu i pretvoriti ih u bezumne narkomane. Ako se to desi nije Vam drzava kriva, vec vi sami. Nije posao drzave da Vam vaspitava decu, vec je to Vas posao. Ako Vase dete pre poveruje dileru ili drugom narkomanu da je to sve super i bez posledica i zavisnosti, pre nego sto poveruje sopstvenom razumu, roditelju, lekaru, razrednom staresini, internetu i drustvu uopste, onda je to greska roditelja, i nikog vise.

    U prethodnih 20 godina (od svoje 17.) sam probao svakakve droge i opijate (trava, hash, kokain, MDMA, speed, LSD, pecurke...) i nisam se pretvorio u narkomana, zavisnika, kriminalnca i nista slicno. Zavrsio sam fakultet, doktorirao, bavio se naukom 10 godina, i sad radim u privatnoj firmi. Pa kako nisam postao narkoman? Pa lepo, dok nisam sam mogao da donesem informisanu odluku sta je ok a sta nije, verovao sam roditeljima da je to lose, zasto bih verovao nekom osusenom dizelasu pre nego njima. O svakoj drogi koju sam probao sam se prvo detaljno informisao, o nacinu delovanja, posledicama, i kvalitetu koji se moze kod nas naci. Tako sam odlucio da nikad ni ne probam herion, meth i ostale visoko zavisne droge, i brzo odustao od rekreativnog koriscenja droga loseg kvaliteta. Sve je u glavi!

    Dakle, zakljucak je:
    Vaspitanje, edukacija i legalizacija ce zastititi vasu decu, a ne izloziti ih vecem riziku. Pricajte sa njima, sa kim se druze, sta rade kad su napolju, sta rade kad su za racunarom itd. Tako cete spreciti da vam se sin seta ulicom sa nozem i skida patike, otima telefone i lancice, dok se cerka slika gola i kaci na facebook. Njihov zivot je u vasim rukama.
  • Mastodont

    12.01.2015 14:20
    @Caveman
    A što se ne bi nadali slobodnoj prodaji radi lične zajebancije? Pa da li meni treba da bude bitno što će pretnja zatvorskom kaznom možda, ali samo možda, sprečiti nekog labilnog lika da upropasti sebi život, ili da li će meni ta kazna upropastiti život bez razloga? Vi što kenjate o travi ste zaluali u ovu priču jer vas se ništa ne tiče, tiče se samo nas što volimo da izblejimo uz koji i onih koji ga uzimaju iz zdravstvenih razloga.
  • M

    12.01.2015 13:27
    @Komentator
    Hoces da konkurises? Kapiram da je posao iz snova
  • Toma

    12.01.2015 13:19
    vuciceva vlast
    droga nikad jeftinija
  • komentator

    12.01.2015 13:14
    Miodrag Atanasković, direktor drop-in centra "Veza
    kako se postaje direktor drop-in centra u Srbiji
    konkurs, partijska veza ili...
  • 12.01.2015 12:29
    @Pazi nisam narkoman
    Pare ne trosimo na "neki glupi rat protiv droge" vec za "brobu protiv narkomanije i koriscenje teskih droga"?

    Jbt, tebe treba voditi po skolama da se deca prestrave kad vide sta sve droga moze da uradi.
  • comentateur

    12.01.2015 12:07
    @Pazi Nisam Narkoman
    svaka cast za komentar! potpisujem sve!
  • Caveman

    12.01.2015 11:56
    @ Pazi Nisam Narkoman
    Nisam ni ja narkoman, ali me ta privrženost brizi o funkcionisanju poreskog sistema nakon legalizacije OPČINJAVA. Koliko samo tu ima plemenite utopije ne bih mogao ni u dva života da shvatim. Hedonisti i samodestruktivci pričaju i maštaju o savršenom poreskom sistemu koji se može dopuniti i legalizacijom prostitucije i eto raja na zemlji:jebemo se, bodemo, duvamo skoro za dž, pa nam lakše padne kad neko iz neke administracije i birokratije oće da nas jebe u glavu. Toliko se obradujem kad takve stvari pročitam, da mogu samo da pitam:Na čemu si?!

    PS Nisam protiv legalizacije marihuane u medicinske svrhe, ali sam protivnik marihaune kao puta u beznađe.I svi vi što se javljate, kao zalažete se za"medicinsku opciju"- a više se nadate slobodnoj prodaji zbog lične zajebancije("što je babi milo, to joj se i snilo")
  • Subutex

    12.01.2015 11:49
    Od pre 2-3 god. pocelo je lecenje buprenorfinom(metadonski i heroiski zavisnici)Problem je veliki,nema leka u apotekama ili ga nema u odgovarajucim dozama(8 i 2 mg)Skup je i efikasan ali nazalost pacijenti nisu'upoznati'od strane svog doktora sta da rade kada im nestane terapija/nemaju gde da ga kupe a nema ga ni na odelenju psihijatrije?!Zdravstvo je totalno puklo(nema ni blanko papira/recepta belih itd)Mislim,salju te iste ljude koji placaju svoju terapiju kod preprodavaca meta/bupa ili horsa da bi izbegli apstinencisku krizu-drugo nerazumem razlog nestasice!!
  • Ruskinja

    12.01.2015 10:42
    stvarno? ne moze biti.............
  • Pazi nisam narkoman

    12.01.2015 10:30
    @ Anonimus: A zalazem se da bude legalno. Zasto? Pa zato sto se tako kontrolise kvalitet, placa se porez, narkotik se stavlja pod kontrolu, ulicni dileri koji saradjuju sa pajkanima nestaju, nestaje i korupcija medju doticnim policajcima, zavisnici se takodje stavljaju pod kontrolu. Budzet koji se trosi na neki glupi rat protiv droge se prebacuje na nesto vaznije, a oporezivanjem dekriminalizovan narkotik najzad doprinosi budzetu namenjenom za brobu protiv narkomanije i koriscenje teskih droga. I na kraju ispadne da je i najokoreliji narkoman koji ce i ovo da spomene pametniji od zatucanog bolida iz pecine, sto je istina. Radije bi ziveo sa narkomanima, nego sa glupim zadrtim seljacinama koji ne koriste rakijom sprzen mozak. Sledeci put kad budes ostavio tako glupav komentar, samo cu da se nadovezem "evo sa'ce da se javi neki glupan koji nema pojma kako stvari funkcionisu", juce izasao iz pecine", a ti se seti zbog cega. Ne treba biti narkoman da bi branio nesto efikasno, a treba biti zatucan za odbranu najgluplje stvari na svetu - trenutni model borbe protiv narkomanije, koja, kao sto vidimo, nema nikakv efekat osim trosenja para iz budzeta. Prst na celo.
  • 12.01.2015 10:24
    Pusta zelja
    Ex, da je Viagra 500 dinara ...
  • xy

    12.01.2015 10:05
    Odlično, ovu vest na prvu stranu, među udarne, ne bi li se klinci kolko odmah zaleteli... Petsto dinara jeste smešno, lepa reklama. Samo napred!
  • 12.01.2015 09:55
    U tekstu se potkrala jedna greska. Nekadasnjih 100 maraka nije danasnjih 50 evra. Po kursu to u stvari i jeste tako, ali ne i po osnovu kupovne moći. Nekada si sa 100 maraka bio car, kralj, bogataš u malom a to sto si nekada mogao kupiti za tih 100 maraka danas ne mozes ni za 300 evra.
  • 12.01.2015 09:19
    Samo cekam da neki narkoman iskoristi ovu vest da pokrene pricu o legalizaciji.
  • nss

    12.01.2015 09:05
    vise me zanima st5a stavljate u hranu
  • 12.01.2015 09:01
    ko ih...
    poješće ih krokodil!
  • juju

    12.01.2015 08:58
    juju
    sa krecom.. jel moguce ovo?? hocemo evropski heroin !
  • Tajo

    12.01.2015 08:39
    Majo
    Kad je bre kostao 100DM, sta lupetate...
  • Borac

    12.01.2015 08:27
    borac
    Borba protiv kriminala nam je bas uspesna kad heroin mozes nabaviti za 500 kinti dinara!
  • 12.01.2015 08:10
    I direktore, šta savetujete, kako onda da preživimo život u Srbiji?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna