Novi Sad
28.01.2015.
12:36 > 13:55
Za sada nije sigurno kada će u autobuse novosadskog GSP-a početi da ulaze komunalni policajci kako bi pisali prekršajne kazne za švercovanje. 

Komentari 118

  • Niko

    02.02.2015 14:28
    @Bruce
    ..Upravu si čoveče, tek sam sada progledao. Skokni molim te do Miletića, vidi koliko ima u džepu, pa nam javi , ok? Odoh da razmislim kako da napravim dinar bez fakulteta. Hvala ti ko bratu. Sve najbolje želim..
  • Brus Vilis

    02.02.2015 06:59
    ".. naporno je, plata od 40-45k za vozača nije dovoljna. Jeste to 45k, ali posao za koji bi trebao da dobiješ najmanje 70k."

    Šta da kažu profesori koji možda nemaju vozačku dozvolu, ali su za razliku od šofera mnogo više i duže grejali stolicu u školi i kasnije na fakultetu? I njihova je plata 40-45k a odgovornost i značaj daleko veći od informacija o autobuskim stajalištima.

    Moj komšija je šofer u GSP-u i kadikad se hvalio o plati od 60 i kusur hiljada. Nije sporno da bi primanja trebalo da budu veća, ali bar u javnim preduzećima i budžetskim ustanovama srazmerno obrazovanju.
  • Niko

    02.02.2015 02:53
    @Bruce
    Tišinčina je individualna stvar, od osobe do osobe, Niko vas ne tera da ćutite,stvar ličnog izbora u kom momentu i zbog čega progovarate je takođe svačija individualna stvar.Zamisli kada skineš sa tereta poslodavca plaćanje putnih troškova, da li postoji prostor za povećanje ličnog dohotka? Drugo. Otvaranjem svih vrata ubrzavaš protok, smanjuješ nervozu i putnika i vozača.Treće. Izbegavaš fingirano nefingirane sukobe na relaciji GRAĐANIN DRŽAVA, osim ako ti to nije u cilju.Oprosti Albanija mi nije u fokusu, ali jeste moj rodni grad.ČETVRTO DOK NE PROBATE NEĆETE NIKADA SAZNATI DA LI FUNKCIONIŠE, uostalom ako neko ima bolji predlog osim KUKANJA neka GUKNE...sve ostalo je tralalala!
  • Santinel

    01.02.2015 19:26
    ooo da
    Postoji kontrola ali ne da zavrce ruke i da ne izivljeni i sujetni ljudi u uniformama koje ne znace zakon upotrebljavaju silu...zato sto to oni tako hoce a to im niko nije dao za pravo neka svoje komplekse lece negde drugde i sve ovo sa njima nece izaci na dobro narod ima novog redara i treba jos i sa njima da se bori ne mislite gospodo politicari da ste malo preterali zato ste nam smanjili plate da bi nam skolovali hhaaa 800 komunalaca sramota.
  • Brus Vilis

    01.02.2015 19:24
    @Anonimus - @GSP - karta 70din
    Kad si sve tako lepo uporedio zašilji olovku pa docrtaj još jednu kolonu s posečnim platama... Molim? Nešto odudaramo od svih including Albanija?

    Tišinčina i tebi.
  • 31.01.2015 13:32
    Niko
    Zar nije jednostavnije da uvedete mesečnu taksu svim zaposlenim licima u Novom Sadu i učinite prevoz potpuno besplatnim, omasovite prevoz gradskim autobusima, smanjite GUŽVE U SAOBRAĆAJU, jer infrastruktura kasni za povećanjem broja vozila. Samim tim smanjite psihološki pritisak na vozače i učinite vožnju bezbednijom.
  • ja

    30.01.2015 07:29
    za janosa
    Dobro ste rekli, kontrola! Ne i policija koja zbog karte hapsi i nanosi telesne potvrde. Zena ima nalaz lekara o hematomima, ali verovatno ne i novac za advokata da tuzi siledzije.
  • Janos

    29.01.2015 18:28
    ko pise ove gluposti da se ne placaju karte za prevoz taj nije otisao dalje od Budisave,neka se provoza za pocetak do Segedina i neka se uveri da se karta svugde placa i da postoji kontrola!!
  • Mornar

    29.01.2015 17:15
    @zuta podmornica
    posle vise godina razaranja javnih preduzeca u gradu od strane eksperata sa tetkinog kauca dobro je da uopste i ima autobusa da nisu sve prodali na kilo!
  • мм

    29.01.2015 15:24
    Бусеви су прљави, смрде, распадају се. Котролори су бахати, паре од казни неретко заврше у њиховом џепу. Не постоје фискални рачуни, могу да муте колко хоће...
    Пре годину дана сам пазарио бицикл и сад се нађем у бусу само кад је неки кијамет. Иначе само бајсом. Уштедео сам фине паре, а и здравије је.
  • Lemi

    29.01.2015 14:17
    .....
    Placam uvek kartu,ali i ovo da malte ne lincuju ljude mi nije normalno..Zanimljivo da familija direktora u GSP-u imaju besplatne karte!!!Zasto???..Svaki put kad bude jako velika guzva treba zvati saobracajnu policiju da iskljuce bus iz saobracaja...
  • 29.01.2015 12:51
    Anonimus 10:21 • 29.01.2015.
    "Drago mi je da nisu povecavali cenu karte za prevoz vec duzi vremenski period..."

    Povećali su BOTe, povećali, dva puta: novembra 2012-te i avgusta 2013-te. Tako da, ne širi demagogiju ...
  • Juta

    29.01.2015 11:55
    Treba stati na put tzv. "svercovanju"!
  • Svetlana

    29.01.2015 11:24
    Zanimljivo da svi koji se pvercuju imaju mobilni telefon. Znači, plaćaju provajderima ne baš male iznose. Ali za prevoz se nema. Podržavam akciju u ime svih nas koji plaćamo. Žao mi je vozača od kojih se traži da budu Supermeni.
    Šta mislite kako su u Singapuru i Hongkongu došli do toga da ni pikavca ni žvaka ni pljuvanja nema po trotoarima?!
  • 29.01.2015 10:22
    ''neko rece kako je smanjivanje broja polazaka ucinjrn iz razloga kako bi vozaci imali vremrns da obabljaju nuzdu. pa to je smesno. vreme obrta je uskladjeno sa zakonon apsolutno bilo i pre toga i vozaci su imali vreme propisano istim na okretnicama. zakon se postuje u svim delovima koji se ticu vremena rada vozaca.''

    Samo što su pre vozili i više nego 50 km/h. Npr. 7 ica je u vojvode Stepe nekada išla i 80, kao i na bulevaru Evrope, a po bulevarima uglavnom 60-65.
    Vreme koje su dobili po redu vožnje je jednostavno malo, jer imaš mnogo bahatih vozača koji parkiraju po desnoj traci na bulevaru, a njgori su oni koji stanu taman posle autobuskog stajališta, pa autobus ne može da krene odma, nego mora da čeka priliku da se ubaci u srednju ili levu traku.

    Vozača u JGSP fali, jer neće ljudi da rade, naporno je, plata od 40-45k za vozača nije dovoljna. Jeste to 45k, ali posao za koji bi trebao da dobiješ najmanje 70k. Toliko odgovornosti, psihički i fizilki umor. Još kad ti dođe neko pa soli pamet i nervira te.
    A najgori su oni kada se nareda njih 6 i svaki od nijih pita isto pitanje, najčešća pitanja:
    Je l' staje kod Merkatora? Je l' staje kod Futoške? Je l' staje kod mosta? I jedno od tih pitanja ponovi njih 6 za redom. Pa kao da su gluvi...
  • ilke

    29.01.2015 10:10
    redovno
    normalno je da kupis kartu i vozis se, normalno je i kontrola od strane kontrolora a i komunalne policija je tu da pomogne onima koji rade svoj posao... te stoga svaka cast na ideji, da neplacamo komunalce za dzabe !
  • 29.01.2015 09:39
    motiv
    Ljudi rade samo svoj posao! Postoje pravila, da kada uđeš u autobus kupiš ili pokažeš kartu!
  • 29.01.2015 09:21









    Drago mi je da nisu povecavali cenu karte za prevoz vec duzi vremenski period,jos ako bude po neki novi autobus sa klimom ja generalno onda necu imati zamerku na funkcionisanje Gsp-a!







  • Detelinarac

    29.01.2015 09:14
    podrska za liniju 13.
    mnogo mi olaksava odlazak do fakulteta a pogotovu sto putujem sa stare detelinare i mozete zamisliti koliko vremena dnevno provedem u gradskom prevozu.
  • 29.01.2015 09:11
    @GSP - karta 70din
    Zdravo Nikola,
    Evo za tebe par odgovora i par pitanja uz par informacija.
    1. Novi Sad ima najjeftiniju kartu u Evropi. Preračunato u evre 55din je 44 evro centa. To nas spušta ispod Sofije 0,54, Sarajeva 0,52 i Skoplja 0,5. Tj. ako izuzmemo Tiranu sa 0,3, ali nećemo se valjda još uvek porediti sa Albanijom.
    2. Subvencije, tj. totalni iznos subvencija u prihodu GSP-a, varira od 3-5%, ne nisam izostavio nulu, TRI do PET posto. Na godišnjem nivou više novca "dobije" EXIT festival.
    3. Autobusi iz 1981 su Volvo i ima ih 5, od ukupno 253 vozila.
    4.Broj polazaka je smanjen zato da bi vozači imali vremena da u smeni od 7 sati mogu makar jednom da izvrše malu nuždu, ne daj Bože nešto drugo. Pričam o linijama 8, 2, 7, 13, 3 i 5. Da, da tako je.
    5. U ovom gradu postoji preko 27.000 besplatnih karata na koje GSP treba da plati 200.000.000 dinara PDV samo za 2013. godinu.
    6. Korisnici besplatnih karata čine oko 45% od ukupnog broja putnika u autobusima.

    a sad da ja pitam tebe:

    - Da li saobraćaj treba da bude socijalna kategorija?
    - Od čega se pravi evrodizel, da li je to možda nafta? Da li Srbija uvozi naftu? Koliko košta litar evrodizela? Koliko troši jedan autobus?

    Autobusi troše od 40 pa sve do 90 litara evrodizela na 100km. I ne, nije jeftinije na gas, i ne, ta gasna pumpa nije GSP-ova.

    Kada ste svi tako pametni i hrabri i borci za pravdu, zašto se onda SVI razbežite kad treba da svedočite i zaštitite vozače, kada se fingiraju "padanja" po autobusu? Zašto? Pa zato što ste miševi koji se kriju iza tastatura i zato tišinčina!
  • 021

    29.01.2015 09:08
    nebuloze..



    ne znam samo ko jos moze verovati u nebuloze oko neplacanja karte za gradski prevoz,pa otidjite u zemlje Eu pa probajte da ne platite kartu!
  • novosadjanin

    29.01.2015 09:07
    sramotno
    Prosto je neverovatno da imamo za gradonačelnika advokata a da sam ne proverava zakonitosti svojih i odluka svoje svite. Dati komunalnoj policiji pravo da privodi je više nego sramota, da ne kažem kolika je sramota što ta ista dotična gospoda imaju veće plate nego policajci. Gospodo, još GODINU I PO DANA....Novosađani sve pamte....
  • 29.01.2015 09:07
    moja iskrena podrska rukovodstvu gsp-a,znate i sami da radite neophodnu,ispravnu i radnju u skladu sa zakonom!
  • 29.01.2015 08:23
    @Gza










    glupjli komentar odavno nisam procita,pa sta ako narod ne voli komunalnu policiju pa ne voli ni saobracajnu pa uredno svi placaju kazne za saobracajne prekrsaje!
  • jovanka

    29.01.2015 08:01
    komunalci i treba da ulaze u buseve. Oko one žene iz Beograda se digla toliko prašina te ona plače na tv pa šta su trebali da je puste ljudi em nije imala voznu kartu pa ni ličnu. Ovo je nauk za sve koji se švercuju.
  • zanoveta58

    29.01.2015 05:52
    Bilo bi veoma poželjno da kontrolori zamole mlade putnike da ustupe mesto starijima, da se ne kače na vrata pošto je starijoj osobi potrebno da se pomoću rukohvata popne u autobus, ovaj grad se pretvorio u džunglu.
  • SD

    29.01.2015 05:29
    Dokle bahatost ?
    Šta je tu čudno, ja sam bivši radnik ATP-Vojvodine,ko ja je morala da se ugasi (500 radnika,106 autobusa,dobar deo obnovljen,napravljena nova infrastruktura...)da nebi nanosila štetu "gradskom lopovsko partijskom gubitašu".
    Evo ATP-a nema već šest godina (Novi Sad jedini grad u Srbiji bez međumesnog prevoznika??? kakav monopol i snaga GSP-a),i ko im sada smeta da uzimaju novac od građjana za stranačke malverzacije pa moraju sad da dižu i vojsku i policiju...?
  • gza

    29.01.2015 03:05
    Pisao sam o mehanizmu naplati dugova, a ovo je jedan jedini nacin (prinuda). Ok, treba placati kartu, ali ajmo dublje u problem; kako ces naplatiti kaznu? Prijavljen si na drugoj adresi od one na kojoj zivis, i kako ce te naci? Nikako. U ovoj zapadnoj drzavi u kojoj zivim ne postoji licna karta i 'prijavljivanje boravka', dokaz o boravku se utvrdjuje tako sto se gleda gde primas racune. Glupost od komunistickih zakona...Drugi problem, sto je vec neko rekao je to sto je komunalna stvorena da bi se zaposlila rodbina, narod ne voli komunalnu policiju i mozda dodje do nekog incidenta.
  • dzeri

    28.01.2015 23:06
    hapsenje zene u bg.poddiglo je takvu prasinu u stampi,tv,medu gradjanima,a isto to da se desilo u Pesti,Becu ili Pragu isto bi se i zavrsilo.Zena nema kartu,napravila je prekrsaj,a na poziv policije da je legitimise ona odbija,a sta drugo nego da je uhapse i svugde bi je uhapsili.
  • Ivana75

    28.01.2015 22:23
    Naravno da treba uvesti kontrolu.Neko treba da bude dežurna budala pa da plaća kartu a neki se stalno švercuju.Te pare mogu korisno da se upotrebe, kao što je primer kupovine novih autobusa prošle godine.
  • Novosadjanka

    28.01.2015 22:15
    mere
    Realno kakvi smo mi to ljudi sada branimo nepostovanje zakona a kao hocemo da imamo uredjenu,pravnu drzavu.Nije ni ta karta toliko bitna koliko se buka digla oko nje.jednostavno karta se kupiti mora.Ako ne kupis platis kaznu.Zar je bitno tko ce je naplatiti?
  • 28.01.2015 21:28
    neko rece kako je smanjivanje broja polazaka ucinjrn iz razloga kako bi vozaci imali vremrns da obabljaju nuzdu. pa to je smesno. vreme obrta je uskladjeno sa zakonon apsolutno bilo i pre toga i vozaci su imali vreme propisano istim na okretnicama. zakon se postuje u svim delovima koji se ticu vremena rada vozaca.
    e sad smanjivanje broja polazaka je izvedeno pod okriljem smanjivanja trosaka a sa druge strane putnici se voze kao stoka, polasci kasne ,intervali su veliki pa se putnici odlucuju za neki drugi prevoz. i kao rezultat sta se dogadja opada prihod e onda se vuku smesni potezi tako sto se trazi od komunalaca da naplacuju kazne i privode putnike. Smesno i zalosno a to je sve posledica loseg vodjenja firme. treba postaviti pitanje sta je taj direktor uradio za ovih par meseci, pitajte radnike gsp kako su zadovoljni, pitajte gradjane kako su zadovoljni prevozom.
  • Tokmak

    28.01.2015 20:50
    Zaštićeni
    Kada bi inspekcije radile svoj posao u JGSP-u "Novi Sad" našli bi mnogo kršenja Zakona o prevozu i gradske Odluke o prevozu. Međutim,oni su zaštićeni od vlasti i niko ne proverava njihovo poslovanje.
  • 28.01.2015 20:46
    Nije problem platiti kartu, problem je to što se novac od karata ne troši tamo gde treba.
    Ne ide na održavanje autobusa, na kupovinu novih itd. Nego ide za plate partijskih drugova koji su kao paraziti u JGSP, ako tako nastavi biće više radnika u upravi, nego vozača i kontrolora. Tako da vozači moraju da zarade i svoju i tuđe plate kroz pazar.

    ja sam pre bio da se karte plaćaju, nisam voleo švercere, jer sam plaćao kartu redovno, ali sada se ni meni ne plaća kada vidim gde idu pare. Zašto da izdržavam parazite?
    Autobusi su sve gori i gori. Ja sam došao u NS 2007, tada su autobusi bili u dosta dobrom stanju, prilično čisti, nisu se raspadali, pre toga je od 2001-2006. nabavljeno mnogo novih autobusa, a mnog ih rekarosirano.
    Od 2006. do danas je nabaljeno jedva 50 autobusa i to po mnogo većoj ceni nego što je trebala da bude i najgore od toga, Neobus probade, a mi kupujemo strane autobuse.
  • Andrijana

    28.01.2015 20:20
    plav
    Ljudi miji pa katre su se uvek morale placati i uvek se kaznjavalo u suprotnom, ne vidim u cemu je problem.
  • 28.01.2015 20:14
    @Nena ovce su za sisanje!
    lepo je sto platis ali gde idu te pare? Zapitaj se malo, te pare ce politicari da pojedu a gsp si vec finasirala jer si platila poreze
  • 28.01.2015 20:11
    svercer
    u cemu je frka???
    lepo dajem licnu kartu, dobijem kaznu od 6000 (naravno ne platim), cekam par godina i zastara..
  • 28.01.2015 20:01
    1
    radim kao vozac i moram priznati da je ovo glupost..
    dok neki penzosi koji primaju penziju od 30 000 - 80 000 ili cak vise din. imaju besplatno..nezaposleni moraju da placaju iako nemaju neka primanja..
  • 28.01.2015 19:49
    PRAVDA
    rad + plata = placam karte.. ako ne onda cu se svercovati ionako ste me opljackali sa vasim "PDVom"..



  • lepi

    28.01.2015 19:47
    Komunalna policija uskoro ulazi u autobuse GSP-a
    Nije teško biti fin,jedva čekam,da više ti nadobudni kome niko nemože ništa da i oni plate,pošten čovek plati i bez kontolora,a banda raspuštena uživa u haosu,valda se tu najbolje snalaze,podržavam zakon,zakoni su tu da se poštuju !!!
  • Građanin

    28.01.2015 19:26
    ...
    Ma kakva komunalna policija, treba angažovati jedinice žandarmerije i kobre za kontrolu plaćanja karti u GSP-u. Ukoliko pomahnitali šverceri savladaju ove jedinice, treba podići vojsku.
  • Nikola

    28.01.2015 19:16
    @GSP - karta 70din
    Da li ja zabranjeno imati najnižu cenu karte u Evropi (ako je to uopšte tačno)? Uostalom, nabrojali ste uglavnom gradove veće od Novog Sada. Sofija ima metro, Sarajevo tramvaje i trolejbuse tako da Vam je poređenje loše. Zašto ne uporedite astronomske cene prigradskih karata? Najapsurdnija činjenica je da godišnja karta u Beču košta 365 evra (oko 45 000 dinara), a 12 mesečnih radničkih karata za drugu zonu (npr. Veternik) košta 46 860 din. Najudaljeniji delovi Veternika su na 9 kilometara od centra, a naudaljeniji delovi Beča i preko 10 kilometara od centra (tj. 1. becirka). Ne treba ni da spominjen šta čini mrežu gradskog prevoza u Beču (metro, prigradski voz, tramvaji, autobusi).

    Ako sam dobro shvatio, Vi branite vozače, a ja nisam napisao ni reč protiv njih, mnogo više imam protiv onih koji organizuju prevoz. Naravno da vozači treba da imaju veće pauze, ali i JGSP treba da obezbedi više autobusa na linijama (ljudi gotovo da ne mogu da uđu u autobuse zbog gužve).

    Naravno da dobijate tako male subvencije kada imate eksluzivno pravo na MAS. Bolje onda napišite koliko prihoda dobijate odatle.

    A ova cena karte od 70 dinara je verovatno san onog prethodnog direktora kojem je "prošlo poskupljenje".
  • Vladimir

    28.01.2015 19:15
    Vladimir
    U Nemackoj te ne kaznjavaju ako nemas licnu kartu kod sebe. Ovde kod nas te kazne debelo. Ko je tu normalan?
    Tvrdim da ovde prave ljude budalama. Budzet mora da se puni i to je razlog svega ovoga.
    Puno toga ce se jos izmisliti pod izgovorom da je tako "svuda u svetu".
  • Dušan

    28.01.2015 19:11
    Nisam ni bitanga ni neradnik, studiram, kad god mogu preko studentskog zavoda radim, placam sve uredno, od države nisam dobio ni invalidninu od pokojne majke ni stipendiju zato sto se još vodim kao izbeglica iako sam pre 5(pet) godina predao papire.
    Pre godinu i kusur dana zaustavila me kontrola i uzela mi pokaznu na konto kopirane markice iako se posle pola godine ustanovila kao originalna.
    Umedjuvremenu sam dobio kaznu jer nisam imao pokaznu a ni para za autobus(desilo se, šta sad), po njihovoj racunici za markicu sam dobio izvinjenje a za kaznu sam ja njima dužan 45 000.

    Jedva čekam komunalce da im preispitam Ustavnost.
  • mix

    28.01.2015 19:04
    Komunalna policija uskoro ulazi u autobuse GSP-a
    Komunalna policija uskoro ulazi u autobuse GSP-a-tako i treba!
  • Ćevara

    28.01.2015 19:01
    Auuuu brate...
    Ova vlast rešila da nam odere kožu sa ledja!!!
    Biće revolucije uskoro!!!
    Pa ima tu i nešto pozitivno! GSP će moći da da otkaz svim kontrolorima jer će ih zameniti Kom.Pol. koja ionako ništa ne radi a za čega je debelo plaćena..
    neće valda da nas terorišu zajedno???
  • Vladimir

    28.01.2015 18:55
    jos nesto
    I ako pokazem vozacu mesecnu kartu i udjem u autobus,od tog momenta hocu da me niko vise ne uznemirava, ne trazi kartu i ne legitimise. Strasan bezobrazluk. Stvarno treba silu primenjivati nad njima. A bice toga, samo polako. Narod zna da su to sve ljudi pozaposljavani iz odredjenih partija i u gsp-u i komunalnoj.
  • Nena

    28.01.2015 18:25
    Sa 50 god ostala sam bez posla, teško da ću naći drugi, nemam svoj stan. Dovijam se kako znam i umem.
    ALI: PLAĆAM komunalije. PLAĆAM obućaru, frizeru (minimalna usluga - šišanje), PLAĆAM u prodavnici, pa PLAĆAM i vožnju autobusom. Molim nekog od zagovornika NEPLAĆANJA da navede kome još ne plaća za usluge. One kojima ostaju dužni - gase firme. Bila sami u tim vodama. Država mi iscedila i suvu drenovinu.
  • nije nikola već vladimir

    28.01.2015 18:24
    GSP - karta 70din - @ Nikola 18:23 • 28.01.201
    1. Poređenje sa Evropom nema smisla. Poređenje sa Balkanom ima.
    2. Aj da ti verujemo na reč da su subvencije max 5%
    3. Ovo je istina.
    4. Za ovo ne znam šta da kažem ...
    5. Baš me zanima obračun po kojem je na 27000 besplatnih karata plaćeno 200 miliona dinara poreza. 10% od 1500 je 150 puta 27000 - oko 4 miliona.
    6. Na osnovu čega je izračunato da čak 45% korisika prevoza koristi besplatne karte?

    Saobraćaj i nije socijalna kategorija. Gradski saobraćaj jeste delatnost od opšteg interesa za grad, i kao takav ne može i ne sme biti visokoprofitabilna delatnost. Već da obezbedi sebi održivi razvoj.
    Nafta se uvozi, ali ne verujem da je cena za vas 140 dinara, kao što je ja plaćam. Ako i vi toliko plaćate - onda je u pitanju nesposobnost ili zla namera ...
    Verujem da postoji razlika u potrošnji, ali da neki troše i po 90 litara mi je malo van pameti. A da zamenite motore? Ne cele autobuse.
    I zašto niste napravili svoju KPG/CNG pumpu? Za one koji ne znaju, nije u pitanju TNG/LPG, već jeftiniji gas. Za koji je doduše, oprema skuplja.
    I kada ste vi tako hrabri kada treba ugoniti malog čoveka u jaram, zašto se posakrivate kada treba izaći i glasno reći: IMAMO (VELIKI) VIŠAK kvaziZAPOSLENIH U PREDUZEĆU?
    A DA MALO SKREŠETE TROŠKOVE? Pre svega na masi zarada.
    Najlakše je tražiti cenu karte od 70 dinara. TIŠINČINA!
  • 28.01.2015 17:41
    jos jedan razlog da umesto da bacimo 60 dinara i putujemo 25 min do Centra i uspout gledamo prdatore kako prave guzvu u autobusu da se prosetamo peske i stignemo za 30 minuta.
    Tesko je izdržati i ne reci nesto ovim balastima na plećima posustalog naroda!
  • GSP - karta 70din

    28.01.2015 17:23
    @ Nikola
    Zdravo Nikola,
    Evo za tebe par odgovora i par pitanja uz par informacija.
    1. Novi Sad ima najjeftiniju kartu u Evropi. Preračunato u evre 55din je 44 evro centa. To nas spušta ispod Sofije 0,54, Sarajeva 0,52 i Skoplja 0,5. Tj. ako izuzmemo Tiranu sa 0,3, ali nećemo se valjda još uvek porediti sa Albanijom.
    2. Subvencije, tj. totalni iznos subvencija u prihodu GSP-a, varira od 3-5%, ne nisam izostavio nulu, TRI do PET posto. Na godišnjem nivou više novca "dobije" EXIT festival.
    3. Autobusi iz 1981 su Volvo i ima ih 5, od ukupno 253 vozila.
    4.Broj polazaka je smanjen zato da bi vozači imali vremena da u smeni od 7 sati mogu makar jednom da izvrše malu nuždu, ne daj Bože nešto drugo. Pričam o linijama 8, 2, 7, 13, 3 i 5. Da, da tako je.
    5. U ovom gradu postoji preko 27.000 besplatnih karata na koje GSP treba da plati 200.000.000 dinara PDV samo za 2013. godinu.
    6. Korisnici besplatnih karata čine oko 45% od ukupnog broja putnika u autobusima.

    a sad da ja pitam tebe:

    - Da li saobraćaj treba da bude socijalna kategorija?
    - Od čega se pravi evrodizel, da li je to možda nafta? Da li Srbija uvozi naftu? Koliko košta litar evrodizela? Koliko troši jedan autobus?

    Autobusi troše od 40 pa sve do 90 litara evrodizela na 100km. I ne, nije jeftinije na gas, i ne, ta gasna pumpa nije GSP-ova.

    Kada ste svi tako pametni i hrabri i borci za pravdu, zašto se onda SVI razbežite kad treba da svedočite i zaštitite vozače, kada se fingiraju "padanja" po autobusu? Zašto? Pa zato što ste miševi koji se kriju iza tastatura i zato tišinčina!
  • Bici

    28.01.2015 17:20
    @uživajte u svežem vazduhu i svojoj slobodnoj vožn
    Pa nije baš tako. Ne mogu uživati u vožnji jer je grad zagađen baš od GSP'a i njegovih autobusa. Ako se slučajno zateknem u trenutku kad isti polazi sa semafora ili stanice, izduvni crni dim me ošamuti i zadimi.
    Prema tome, ukinite GSP i autobuse, raspustite komunalnu bagru, pa da uživamo punim plućima.
  • kauboj

    28.01.2015 17:17
    serif
    Jos malo pa ce mo stojati u busu kao na ofingeru,i ovako su nam plate male,gledam divlje deponije preko noci nicu kao pecurke posle kise, bolje da se time malo zabave nego da prepadaju narod po autobusima
  • 28.01.2015 16:53
    komunalci
    Pa gde ovi debeli, zadrigli komunalci da se sunjaju po busevima, ima pet mesta za stajanje da zauzmu, a iovako jedva stojim na jednog nozi u prepunom busu?!
  • Lala

    28.01.2015 16:49
    razlika ..
    izmedju javnog prevoza u inostranstvu je drasticno velika,prevozna sredstva cista uredna dok je kod nas sistem ,,ko to tamo peva,,
  • 28.01.2015 16:47
    Jedva cekam
    Cekamo vas!!!
  • Andrea

    28.01.2015 16:22
    Zakon
    Red treba da se zna.Ne razumem zasto ovakva odluka izaziva toliko negodovanje i podize toliku prasinu kad se u svim normalnim zemljama ovakvi i slicni propisi odavno primenjuju.
  • Šaka-pe

    28.01.2015 16:19
    Iskreno nikad ne idem gradskim prevozom, a inace, zasto bi neko bio budala i placao prevoz i kupovao mesecne markice a drugi se svercovali, treba da se kazne sverceri naravno, a ako ne zele da budu kaznjeni, sedite na biciklo ili razdrmajte noge malo, slobodno...
  • Donovan

    28.01.2015 16:03
    Anonimus - Komunalna policija uskoro ulazi u auto
    Da, ali u BG-u, ovi naši su neuporedivo bolji.
  • Putnik

    28.01.2015 15:59
    Moglo bi i bolje
    Sta mi u stvari placamo sa kupljenom bus kartom? Autobusi prljavi da prljaviji ne mogu biti, stakla oprana pre ko zna koliko meseci, sedista umazana i zamazana strah te da sednes, ako ima nekih padavina podovi u busu toliko klize da se moras drzati sa dve ruke (raj za dzeparose jer nemas slobodnu ruku da stitis tasnu ili dzepove)ulazi u buseve, ukoliko nisu niskopodni, prava avantura da se uspnes uskim s visokim stepenistem (jao tebi ako si stariji od 20 godina), vazduh u busevima - cist smrad da se ugusis, a rukohvati predvidjeni a one od 190cm a na vise...kada se sve ovo napred navedeno sprovede (moda sam u trenutku nesto i zaboravila) da svi uzivamo u cistoci i bezbednoj voznji - onda nas mozete kaznjavati za neplacene karte. Ovako vama sva prava a nama - sipak.
  • 28.01.2015 15:57
    Nikola
    Plaćam kartu, tj. imam pokaznu, i nemam nikakav problem kada kontrola (a ubuduće i komunalna policija) uđe u autobus da kontroliše kartu. Ali imam veliki problem što i vozač mora da kontroliše karte, onda se prave redovi od po 20 i više ljudi, oni koji su unutra ne mogu da izađu i tako se autobusi zdržavaju na svakoj stanici po nekoliko minuta. Zato treba uvesti češću kontrolu i osloboditi vozače kondukterskog posla jer to nije ni bezbedno ni efikasno.

    Voleo bih da novinari 021 provere šta je bilo sa "Ikarbusovim" autobusima (5 komada) koje je Novi Sad već trebalo da dobije. Ugovor je potpisan početkom oktobra, rok za isporuku je 100 dana, a autobusa još nema. Da li će "Ikarbus" platiti penale i zašto se JGSP ne oglašava po tom pitanju?

    Takođe, pitajte ih zašto se Novosađani još uvek voze zglobnim autobusima iz 1981. godine. Zašto su zglobni autobusi poslednji put nabavljeni pre 8 godina (a očigledno je da ih nema dovoljno)? Zašto se ove godine ne kupuje više zglobnih autobusa (nego samo 5)? Zbog čega su od decembra redukovani redovi vožnje na svim gradskim linijama? Dokle ćemo koristiti ovaj zastareli sistem naplate karata? Koliko novca dobijaju od subvencija i autobuske stanice (nad kojom imaju monopol), a koliko od naplate karata? Da li je smanjem broj zaposlenih i kolike su plate na različitim radnim mestima u preduzeću (direktor, šefovi, vozači,...)?

    Mislim da su ovo pitanja na koja je JGSP dužan da odgovori građanima Novog Sada jer od njih živi, što od subvencija i MAS-a, što od visokog procenta naplate karata. Novosađani redovno plaćaju karte (veoma retko se švercuju) i zaslužuju mnogo bolji prevoz.
  • orangutan

    28.01.2015 15:48
    svima kazna
    Treba ukljuciti komunalnu policiju u akciju jer ne moze sam sofer autobusa da se izbori sa svercerima kojih mnogo ima a covek treba zaraditi platu tako da treba da se naplati svaka usluga gradskog prevoza.
  • 28.01.2015 15:45
    Nek' mi ne prilaze bez muštikle ...
  • Igor

    28.01.2015 15:36
    Svim svercerima porucujem da se "svercuju" u javnom prevozu u Nemackoj, Ceskoj, Austriji itd. Da li bi bili bahati i tamo!

    Ako ne zelis nemoj koristiti usluge GSP-a i tacka.

    Prosto obozavam logiku "Imam malu platu, pa zato ne placam" ili "To je najmanji problem sto se svercujem". Po toj logici svi bi trebali da kradu hranu jer imaju male plate.

    Uostalom pusaci vise potrose na cigare nego na gradski prevoz na mesecnom nivou. A da ne pricam o racunima za mobilni.
  • Salajcanin

    28.01.2015 15:25
    Otpustanje
    Slazem se sa sto vecim kontrolama ali neka ih rade kontrolori JGSP.Ukoliko komunalna policija to treba da radi tada JGSP skinuti sa gradske kase i ne davati im ni dinara.Pa oni su primili 50 novih radnika za turisticku agenciju i 50 za auto skolu.lepo svim tim stranackim jurisnicima resenje za kontrolore a JGSP zabrana da se bavi svim poslovima van osnovne delatnosti: prevoz,odrzavanje vozila i usluge autobuskih stanica.
  • darkoni

    28.01.2015 15:19
    Bas tako!
    Svugde u svetu se to tako radi,postoje neka pravila koja se moraju postovati,a posto smo mi na putu ka EU,onda moramo i da im se prilagodimo i prihvatimo neka njihova pravila.
  • dekisa

    28.01.2015 15:12
    Tako je kako je...
    Jeste da meni licno se i ne svidja to sto cu od sada redovno morati da kupujem kartu,ali opet,kad se to vec tako radi svugde u svetu i kad mi nije tesko u inostranstvu kad sam da kupim kartu,e vala onda cu se i ovde navici na to.
  • 28.01.2015 15:04
    "Šta to znači, šta će nam onda kondukteri u GSP...."

    Ni za šta. Nisu ovlašćeni ni da kontrolišu ni da kažnjavaju. Ako negde treba da se štedi, to je na kondukterima, jer su beskorisni. Kad uhvate nekoga bez karte, oni zovu redovnu policiju, koja je i ovako pretrpana poslom. Tako da jeste bolje da preuzme kontrolu komunalna policija, koja je inače besposlena, ali bar ima ovlašćenje da legitimiše.
  • Siniša

    28.01.2015 15:01
    gradjanin - sneguljica
    Kakve veze ima to što ima nezaposlenih i plaćanje vožnje? Zaista si ovo majstorski smislio... Hajde onda nijedan račun da ne plaćamo, da se obračunavamo sa policijom i da ne poštujemo zakon. Samo... znaš gde to vodi... u anarhiju i haos.
  • 28.01.2015 14:58
    Komunalna policija uskoro ulazi u autobuse GSP-a
    Prema tome, žene i devojke pazite se. Ovi hapse samo vas, tj slabije i nejake.
  • orvel

    28.01.2015 14:55
    ministarstvo straha
    Sluzba ministarstva straha radi, sve ostalo propada.
  • @ Student

    28.01.2015 14:52
    Ako nisi zadovoljan uslugama GSP onda te usluge i nemoj koristiti, ali sve dok ih koristis onda ih i plati.
  • Jan

    28.01.2015 14:50
    Svercer
    Svercerko, nemas 55 dinara za kartu, ali zato imas para za jakne, cizmice, cigarete.....opasna si mi ti!
  • 28.01.2015 14:46
    zasto od N Naselja do Centra ima 19 stanica i toliko semafora što je mrtvog hoda bar 25 minuta a za pola sata se stigne peske. Zasto vozaci moraju da budu supermeni da voze naplaćuju karte i paze da nekog ne zatvore vratima : zasto ne stave prodavca karata ili masinu i time skrate nenormalno dugo putovanje po gradu zbog dugog stajanje busa na stanicama.
    Ako autobusi cvile, stekću odskaču to znaci da trose duplo vise goriva nego sto treba jer su neispravni.
  • ljosa

    28.01.2015 14:37
    Kada ce da rade ono sto im je sada zadatak kafici nekegalna trgovina prljanje i zauzimanje javnih povrsina i ....NIKAD nece izaci iz kafica i restorana dok ih gazbe podmazuju!!!!
  • Zdravko

    28.01.2015 14:37
    znaj svoja prava!
    To sto neko nije platio bus kartu ne znaci da ne placa i porez od cega se i hrane ovi priuceni zandarmi. Treba oni da se plase gradjana a ne obrnuto, a da bi se plasili zabelezite sa namerom da prijavite, podnesete tuzbu SVAKU nepravilnost u izrazavanju, ophodjenju, postupcima, legitimisite vi njih, imate pravo i da ih snimate jedino ne da ih ometate u obavljanju posla a posao im nije da hapse vec samo da odstrane putnike bez karte iz vozila. Za ostalo, mogu da nam pirnu pod rep. Kakve lisice, fizicki kontakt pa ne sme da nas pipne a ne ruku da zavrce.
  • @609

    28.01.2015 14:32
    To sma ja, kontraš.
  • laa

    28.01.2015 14:29
    @Ne
    Kad vec toliko spominjemo svet, u tom svetu ,MORAS imati ind.dokument, bilo koje vrste.
  • 28.01.2015 14:27
    MIR
    Šta se digla tolika buka oko komunalne policije, ljudi samo rade svoj posao!
  • 28.01.2015 14:24
    "a kako su do sada isli na posao i sa posla"
    Službenim autom
  • 28.01.2015 14:23
    mogli bi za pocetak da naprave red na salterima u gradskoj kući gde vlada haos.Sa saltera informacije da sklone osobu koja nija kompetentna i stave nekog ko bi rastertio ostale saltere i imao sve formulare da ljudi ne cekaju red samo zbog informacija. Takodje nije red da u gradskoj kuci dozvoljavaju da se ulazi preko reda po sistemu ja sam pametniji od svih.Ako piše JEDAN RED ZA TRI SALTERA tako mora d bude ili neka napisu kako jeste.
  • gradjanin

    28.01.2015 14:17
    sneguljica
    Sneguljice svugde u civilizovanom svetu ljudi rade za normalnu platu a ne kao ovde u Srbiji za minimalac. Jesam za to da se postuje zakon ali i drzava treba da postuje svoje gradjane a ne da dovodi strane investitore i da nasi ljudi rade za male plate
  • besni

    28.01.2015 14:16
    ...
    proci ce kao i svi oni koji napadaju izmuceni narod nek dodju i nek me pitaju za kartu dobice palicu u glavu
  • moj podatak

    28.01.2015 14:16
    tvoj naslov
    Nek' mi pridje samo komunalac. Mladuncad policije na drzavnoj sisi. Sikter!
  • 28.01.2015 14:08
    Protiv placanja karte nemam nista, ali imam protiv stranackih aktivista, tog olosa obucenog u komunalnu uniformu.
  • Adv

    28.01.2015 14:03
    Ova uredba gradske vlasti, ako već nije, uskoro će se naći pred Ustavnim sudom kao što je bilo i u Beogradu, a onda ćemo još iz budžeta vraćati pare ovim nesrećnicima bez karte. Ja je plaćam uvek, ali ako od novca za kartu može da se izdvaja za autoškolu gsp-a i turističku agenciju, može i za ove jadnike koji nemaju karte.Grad Novi Sad svake godine daje iz budžeta novac gsp-u na poklon, 100.000.000 dinara prošle godine.Znači od novca ljudi koji nisu kročili u gsp se izdvaja za njihove plate i oštrenje zuba na sirotinji.Karta košta kao vekna i po hleba, a vozač ima platu kao hirurg.U civilizovanom svetu (tamo gde karte svi plaćaju) subvencija za gsp nema!
  • Biciklistička kujna

    28.01.2015 14:01
    welcome to as
    dodžite kod nas da se dogovorimo, nećemo vas navući na sektu nego na bajis.
  • Serač

    28.01.2015 14:00
    Neka mi neko odgovori?
    Zašto naši busevi toliko kasne, čekam ih nekada i do 40 min. Zašto naši busevi ne mogu da isključe grejanje u njima i to u sred leta na 40 C, a zašto ne mogu prozori da se otvore? Zašto nema kamera da se zaštitimo od džeparoša? Zašto nema klima uređaja? Zašto već jednom neuvedu školske buseve, nego često u sezoni rada škola, ne mogu da uđem u bus koji sam čekao 40 min.
  • 609

    28.01.2015 13:59
    Voleo bih
    Voleo bih da znam ko je ovaj bot sto ide i na sve lupa negativan glas.
  • @Ne

    28.01.2015 13:58
    Pošto si toliko obrazovan, ajde molim te pokušaj da shvatiš da se ne privodi zbog švercovanja već zbog neposedovanja LK ili sličnog dokumenta! Možda tebi smeta, a meni je vidiš baš drago što će u mom gradu lice koje ne poseduje idetifikacioni dokument biti odvedeno do policije. I opet ne sa lisicama, one služe za one koji ne postupe po zahtevu SLUŽBENOG lica!
  • Mentor švercera

    28.01.2015 13:57
    Pa zašto?
    Kao prvo,ako su snizili te penzije, plate i ostalo,pa još dali ideju da i privatnici snize cenu rada...neka snize cenu prevoza kao i u skladu sa sniženjem plata, neka karta bude 25 dinara, pa neće biti švercera. A ima i jedna lepa stvar, dolazi proleće, kupite sebi autentičan i autonoman lep bicikli, po Vašem ukusu, nabudžite bajis i uživajte u svežem vazduhu i svojoj slobodnoj vožnji. Bus je i onako prepun penzionera, sem ako se neosećate toliko matoro da ne možete pedale da okrenete? Bicikli će Vas načiniti zgodnijom i zdravijom osobom,a autentičan bajis niko neće moći da skine oko sa njega, budite faca,a ne neko ko će kaznama puniti državi budžet. komunalci bolje da se late svog posla i neka apse one vlasnike koji zagađuju okolinu, ili imaju kafiće sa glasnoćom muzike iznad 100 decibela,a znamo da je Zakon dozvolio glasnoću u stambenom naselju do 35 decibela. Malo ipak se plaše da zavuku ruku tamo gde će ih ujesti,zar ne?
  • švercer

    28.01.2015 13:55
    Švercujem se godinma zato što nemeam para za kartu, jer sam nezaposlena i pozivam na solidarnost sve koji se voze GSP-om da niko ne plaća kartu, pa neka nas pohapse sve. Hoću posao, platu, pa tek onda plaćanje.
  • Неђо

    28.01.2015 13:54
    Бицикло
    Бициклом против комуналне полиције у аутобусу!
  • Stefan

    28.01.2015 13:53
    Vidi ako svaki mesec kupujem markicu A KUPUJEM onda sam za to da se ovo uvede!
  • Duh Koji Sedi

    28.01.2015 13:51
    - specijalna prilika -
    Oblačim zeleni kombinezon (John Deere ili slično), u predelu abdomena pakujem jastuče, pijem mišićni relaksant. KP pozdravljam sa: dobar dan kolega!
  • dsg

    28.01.2015 13:50
    Mogu li ja da isto za dzaba da ih angazujem da mi po dvoristu teraju macke?
  • jo

    28.01.2015 13:40
    Švercer
    Za svojih 48 godina nije mi palo na pamet da se švercujem pa neći ni ubuduće.I dosad sam uvek pokazivao kartu ali od sad ne dam pa da vidim ko će da me privede i piše prijavu.Sverceri turske robe sa spensa i utajivači poreza će da mi pšu porijave.Ili njegova hanuma koju je uvalio u dispečerski centar.diplomirani nosači stranačkih zastava što su opasali opasače i obukli šumarske uniforme.E neće moći.Juče je prism...io u grad u pocepanim gaćama i potkradao držau na porezu a sad će mene da privodi.E pa da vidim i to svetsko čudo.Što bi rekao Bećković Ćeraćemo se mi još
  • grga

    28.01.2015 13:39
    ljudi nemaju šta da jedu a vi podržavate ovu otimačinu od sirotinje!
  • Beskucnik

    28.01.2015 13:37
    eee
    "sneguljice" daj ljudima posao i platu pa ce se placati nije problem nikakav, problem je sto traze da se plati a nema odakle!
  • hahahaha

    28.01.2015 13:30
    cekamo vas...
  • 28.01.2015 13:29
    Hm... A kako su do sada išli na posao?
  • VOX POPULI

    28.01.2015 13:24
    @ Sneguljica
    Bravo - zakon se mora poštovati. Hajde, neka ga onda poštuju svi i u svim segmentima društva, važi?
  • Joker

    28.01.2015 13:23
    razumem ja da neko zeli da uvede red u oblasti u kojoj ga nema.
    ali to ovde nije slucaj.
    U Novom Sadu je naplata karata u visokom procentu, ne vidim zasto neko pokusava da urede red tamo gde je sve vec u redu. sta tacno mi gradjani dobijamo ovim, jos jednim, pogresnim resenjem? (kazem da je pogresno, zato sto nema potrebe da se komunalna policija petlja u posao GPSNS-a, koji je i do sada izlazio na kraj sa neplatisama.)
    Ispada na kraju da smo dobili tu komunalnu policiju zbog karata i baba na pijaci.
  • Ja

    28.01.2015 13:20
    opet
    Opet jadni komunalni policajci. Pa dokle ćete im više nametati nove obaveze. Pa nije vam dosta što jure babe oko pijaca sad treba da ih ganjaju i po autobusima.
  • Mile

    28.01.2015 13:17
    Prvo vlast opljačka čoveka (uvede robovske uslove rada i ne zaštiti ga da naplati rad)a posle ga privodi što nema novac da plati kartu gsp. Čudo za ginisovu knjigu.
  • eeee

    28.01.2015 13:13
    opss
    taman nova tura komunalaca koja je trenutno na obuci,eto im posla.
  • NS

    28.01.2015 13:07
    Nije problem u plaćanju karte, ja je imam, ali je neću pokazivati dok ne dodje komunalna. Zašto? Jedan dan pitam vozača gde je stanica: kaže, nisam iz Novog Sada, preključe se vozim 13-com, vožačica je pokupila sve bankine, koči naglo, kao da ni nema pojma da vozi, svaki bus čekam po 10 minuta, ne postoji povezana mreža linija, busevi su prljavi, puni izduvnih gasova... i to sve platim 2145 dinara mesečno. Nek se n.0.s.e, kad direktor prestane da dolazi iz stranke i da u nju nosi, onda ću da poštujem njihova pravila...
  • zivan

    28.01.2015 13:05
    Cemu kontrolori
    Proveru kupovine karata za voznju u gradskom saobracajnom ne mogu raditi dve sluzbe, kontrolori gsp i komunalna policija, jedna je u ovom poslu sasvim dovoljna, druga je suvisna...
  • 28.01.2015 13:01
    I treba! Redovno plaćam kartu i podržavam plaćanje svojih obaveza, pogotovo ako one nisu obavezne (kao nametnuta rts pretplata, joj sad kad se setim odlepim kakav sam magarac sto sam plaćao). Cena karte je realna, ko neće da se vozi, nek šeta, vozi bicikli, rolere...
  • Student

    28.01.2015 13:00
    Kada se dovede GSP u red, onda ću i kartu plaćati. Red vožnje ne poštuju, pa što bih ja onda plaćao kartu?

    Neki dan čekam bus u Futogu od 3h koji kreće iz Begeča u 03:05, i čekam ga tamo do 15 do 4, i onda plaćam taxi. Kada sam ih nazvao da pitam zašto bus nije išao, oni su mi rekli da je išao i da su Futožani upravo došli sa njim. Čak sam pomislio da je možda išao i kroz stari Futog, ali ne, on meni tvrdi da je išao redovno Futoškim putem.

    E pa vi mene onda kažnjavajte ako možete i hoćete, ali naplatiti nećete...
  • krcko

    28.01.2015 12:58
    konacno
    jedva cekam da pocnu da ulaze u autobuse dosta mi je svercera podrzavam akciju i nadam se jos boljim novi sad u evropu
  • Lana grb,

    28.01.2015 12:56
    Ma dosta vise, imamo toliko problema...ovi ljudi bar nesto rade, a koliko je onih sto sede po kancelarijama nagolilani godinam. Podrska za komunalnu policiju.
  • bura

    28.01.2015 12:55
    Cemu ovolika frka, sasvim normalna stvar... a ko palati ne treba da brine...
  • Ne

    28.01.2015 12:54
    znam
    Ovo je potpuna glupost, svi znamo zašto je formirana komunalna policija - radi zapošljavanja političkih kadrova, rodbine, prijatelja....

    Šta to znači, šta će nam onda kondukteri u GSP....

    A hapšenje ljudi zbog neplaćenje karte je tema o kojoj bi mogao da se napiše esej od 10,000 strana, sve se svodi kao I celokupna politika vladajuće garniture na politiku straha.

    A lica koja imaju ovlašćenje da hapse - komunalna "policija" koja nema ama baš nikakve veze I iskustva sa osnovnim načelima prekršajnog prava, kriminologijom .....o obrazovanju da ne pričamo.

    Oni me posećaju na dobro poznati "SA".
    Žalosno, ali to nam je Vučićeva, Vučevićeva, Mirovićeva, Malog I ostalih država.
  • Teodosije III

    28.01.2015 12:53
    Mora se uvesti red.

    Ako nesto koristis i ako ne pise da je besplatno, mora i da se plati.

    Obrazlozenja tipa "nismo mi sto se svercujemo najveci kriminalci" nemaju nikakvu pravnu osnovu.
    Onaj ko je zaduzen da hvata svercere je zaduzen za to, a onaj koji je zaduzen za lopove, treba da hvata lopove.
  • kisac

    28.01.2015 12:40
    I treba, kad se uvede red kukamo, kad ga nema kukamo..
  • sneguljica

    28.01.2015 12:39
    alo ljudi , svuda u civilizovanom svetu se placaju karte, racuni....pa tako moramo i mi da bi krenuli napred...zakon se mora postovati.
  • Toma

    28.01.2015 12:35
    rešenje problema
    cipelcug, bicikl.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna