Novi Sad
23.02.2015.
12:00 > 08:10
021 otkriva ekskluzivne fotografije kako će izgledati budući komercijalni aerodrom na Čeneju, a za ulaganje u izgradnju zainteresovana su dva novosadska biznismena.
  • Podbarac

    24.02.2015 15:27
    @vi niste novosađani
    Ne ispreče se "AMATERSKI SPORTOVI", već vlasnici i osnivači kluba, novosadjani. Fala Bogu Vojvodina je ravna, možeš napraviti oko NS hiljadu aerodroma, ali što bi neko to radio kada može da otme postojeće. E pa ne može i ne damo, jer to nije novosadski.

    A i ti ne budi sitna duša, nego ajde da se od tvog placa JAVNA GARAŽA, pošto i to treba gradu. Ali tako što će se rasprodati tvoja imovina, a omladina neke stranke da se upiše kao vlasnik.
  • Klubas

    24.02.2015 15:14
    @NS2 - VI NISTE NOVOSADJANI
    Nisu samo avioni i piloti aero-klub. Tu su i padobranci, modelari, jedrilicari, raketasei. A aero-klub Novi Sad nikada nije bio drzavni vec vlasnistvo clanova kluba i tu je cela zavrzlama. Za razliku od vecine drugih sportskih klubova ovaj je osnovala grupa gradjana zaljubljenika u avio-sportove a ne drzava.
    Ako grad hoce da gradi aerodrom mali ili veliki nek to uradi na svom vlasnistvu. Zato su i zuti napravili onu ujdurmu sa skupstinom da nacionalizuju klub i da mu otmu pistu (citaj sta je pisao Podbarac)
    Steva Popov je uz pomoc naprednjaka oterao žute ali sad grad i naprednjaci izgleda hoce isto sto i zuti ali umesto velikog da naprave mali aerodrom. I opet da isteraju te clanove koji ne donose pare nego medalje na svetskim i medjunarodnim takmicenjima.
    Clanovi nemaju nista protiv da grad ili drzava preuzme aerodrom, ali nek im za uzvrat na nekoj ledini napravi mali sportski aerodrom i poligone kao na što su sad na Ceneju. I naravno da se vrati pokradeno.
  • Rasha

    24.02.2015 10:05
    Koji put?!
    Ovo je barem peto rešenje budućeg izgleda Aerodroma Ćenej i svaki put se potrefi da se novo rešenje pojavi pred neku političku turbulenciju na pokrainskom nivou.
    Beograd ima Beograd na vodi a Novi Sad već godinamam ima svoj internacionalni aerodrom tj maketu istog. Smešni ste koliko ste providni....
  • NS2

    24.02.2015 09:25
    VI NISTE NOVOSADJANI
    "kakve ce koristi imati gradjani Novog Sada" pita jedan a misli "DABOGDA oni imali stetu" .Pa kolko ja znam a ZNAM vec 50 godina se pokusava bilo sta napraviti od tog aerodroma i uvek se tu isprece TZV"AMATERSKI SPORTOVI" kojima bi recimo smetalo da mali ili kargo avioni uz naknadu koriste aerodrom koji bi sagradili NOVOSADJANI .Makar jedan od njih i ne bio po stanovanju i rodjenju .Ali MANGUPI I ZICARI sta vama smeta da neko BEZ USLOVA (ili bar bez naknade od grada) sagradi pisu .SMETA VAM ZAVIST .Sta vam smeta mala moderna Aerodromska zgrada pa i restoran ako ce Padobranci ,Jedrilicari ,Parapralgeri moci bolje i sigurnije da koriste aerodrom -SMETA ZAVIST ,ma ko je on da to gradi ?
    Alo sitne duse Popov je LEGENDA SRBIJE a ne grada on je i obrazovan i zna o cemu prica a spasao je vise zivota od bivse JNA ili VOJSKE SRBIJE .I sad kad jedan entuzijasta koji je na celu nije dobro dosao jer boze moj IMA PAMETNIJIH .E moj Novi Sade ovi ce te jos pretvoriti u KASABU -duse im izlapele daboigda!
  • Podbarac

    23.02.2015 23:57
    @Namćor
    Zato što niko nije pitao prave vlasnike, tj. članove kluba kada je klub oduziman od njih i imovina rasprodana, a pare pokradene. Sad bi kao trebalo da se zbog toga proda ono što je preostalo umesto da se vrati ukradeno i pomogne?
    Grad navodno nema para, pokrajinu (čitaj Pajtića), nakon odustajanja "kargo-kompanije" ne interesuje više Aero-klub, pa ni oni nemaju nameru da daju pare uklub koji neće plaćati njene funkcionere.

    Ali ovde nije reč o klubu, već o registrovanom (međunarodnom) letištu i aerodromu na jednom od glavnih međunarodnih koridora.
    Ovi lokalni bizmismeni mogu da naprave letište i od neke ledine u okolini NS, ali to nikad ne bi bio "Novi Sad Airport (known locally as Аеродром Ченеј / Aerodrom Čenej) (IATA: QND, ICAO: LYNS)"...
  • Ovdašnji zanavek

    23.02.2015 20:16
    Avaj
    Beograd nije zadovoljan ovakvim razmišljanjem provincijalaca.
  • Namćor

    23.02.2015 16:53
    E sad' neću ni kako ja 'oću
    Čemu tolika negativna energija? Ljudi hoće da ostave nešto gradu. Ako sam ja dobro shvatio žele svoj novac da ulože i ne traže od grada (nas) ništa. U čemu je problem?
  • 23.02.2015 16:51
    Noname
    "Amidža" je za ovo svojevremeno dao pare aerodromu, ali su te pare nestale i tu je prekinuta saradnja u smislu ulaganja. Verovatno je on ponovo jedan od dva, kako su gore nazvani, biznismena jer mu je u intresu da G-2 ne sleću na travu.
  • Podbarac

    23.02.2015 15:11
    Cela priča smrdi
    Umesto da se klub vrati članovima, preprodaće se lokalnim tajkunima, nakon što nisu uspeli da preveslaju svetsku kargo kompaniju?
    Ko se ne seća, da se podseti:
    1. Omladina Demokratske stranke na fifngiranoj skupštini pomaže Upravnom odboru i Pajtiću koji je član:
    http://www.021.rs/Novi-Sad/Vesti/Dovoze-omladince-DS-kako-bi-sprecili-smenu-foto.html
    2. DS kadrovanje:
    http://www.021.rs/Novi-Sad/Vesti/Propada-cenejski-aerodrom-pod-kadrovanjem-clanova-DS-a.html
    3. Sunovrat nadalje:
    http://novinenovosadske.rs/pajticevi-direktori-skresali-krila-novom-sadu/
    4. Pri kraju:
    http://www.021.rs/Novi-Sad/Vesti/Kako-je-sistematski-unistavan-cenejski-aerodrom.html

    Što se tiče policije, sve je bilo čisto ili bar nije bilo osnove da se neko apsi ili tuži. Pogotovo ne Pajtić...
    Ona inostrana kompanija koja je htela da napravi veliki kargo-aerodrom, kad je saznala koliko treba da plati za "trud", pobegla i ukinula predstavništvo Srbiji! Pobegla, e da ne bi ni kriva ni dužna bili upleteni u svakodnevnicu naše politike, tj. mito i korupciju.
  • STETA

    23.02.2015 15:08
    sto se u ovo upetljao i gosp. Stevan. Zao mi coveka, studirao, pokazao se na delu, savestan da bi mogao da radi sa osnovcima. Sutra ce svi da okrenu ledja a on ispadne grbav.
  • teren de lux

    23.02.2015 14:43
    aerodrom pod vodom
    sa sve infra strukturom...

    pasoska kontrola u tri smene cerez Banja Luke

    carinska kontrola u dve smene za biznismeni

    tehnicka sluzba non-stop, ako zatreba

    bircuz pod obavezno

    svaki dan morcija supa za gosti sa sxf

    w.
  • KOmša

    23.02.2015 14:40
    frendli
    100.000 dinerosa za idejni projekat i maketu... arhitekta je baš bio za džabe... dakle prijateljski orijentisan.
    Doduše ni rešenje nije vizuelno bog zna šta (otprilike je bilo potrebno dva sata za "smisliti" i nacrtati), ali bar nije surovo socijalističko bezdušno kao nove "građevine" kod vodovoda na Limanu I.
  • Baron Minhauzen

    23.02.2015 14:39
    MMMMrmor
    I onda tako ja i Mrmot zamotamo čokoladu...
  • 23.02.2015 14:25
    Slično kao i Beograd na vodi. Lepo na papiru, ali se bojim da će od toga ostati samo mrtvo slovo na papiru. Voleo bih da nisam u pravu.
  • Nikola D.

    23.02.2015 14:07
    Klub ljubitelja vazduhoplovstva - Vrdnik
    Bravo Matori Stevane! Imate moralnu podršku od nešto malo mlađih kolega iz VRDNIKA,a kad budete slali pilote na rehabilitaciju u Banju Vrdnik,tu smo da im omogućimo smeštaj i ishranu uz dobar popust.

  • 23.02.2015 14:05
    U Srbiji od idejnog projekta do zavrsenog objekta treba bar 50 godina
  • lale

    23.02.2015 14:02
    Investitori su Vuković iz Veternika i Severinin bivši muž. Aerodrom za privatne avione, novokomponovanih biznismena,običan narod neće videti nikakvu vajdu od ovoga. Preblizu je Novi Sad jednom velikom medjunarodnom aerodromu da bi to bilo isplativo. Podsećam minhenski aerodrom je oko 80 km udaljen od Minhena. Ovde jedino ako bi se neka low cost aviokompanija privolela da počne da leti sa Čeneja, moglo bi da se priča o nekojisplativosti, u suprotnome sportski aerodrom, privatni jetovi za novokomponovane biznismene, panoramska razgledanje Novog Sada iz vazduha.
  • ubitacni

    23.02.2015 13:53
    sprdnja
    Hahaha pajticeva obecanja, ovo je smesnije nego beograd na vodi.
  • Shin Sekai

    23.02.2015 13:43
    Ako ce biti u pitanju jeftini letovi do zemalja regiona trebalo bi povecati kapacitete. Sigurno ce ljudi zeleti da lete cesce, pogotovo jer ce karte kostati gotovo isto kao autobuske karte. Pa autobuska karta do Atine kosta 60 evra. Do Budimpeste minimum 30. A avionske karte ne bi trebale biti puno skuplje, pogotovo ovako, za low cost letove u regionu.
  • Pilot

    23.02.2015 13:34
    sa detelinare
    Ni od ovog projekta nema nista!

    Zivi bili pa videli
  • Osoba M

    23.02.2015 13:33
    Podsetnik.
    Novi Zezeljev most. Dokaz efikasnosti. Nije dosta? Koridor 10. Ne sumnjam da ima jos svetlih primera.
  • simooo

    23.02.2015 13:32
    Монти Пајтон или Пајтоновци су творци и глумци „Летећег циркуса Монтија Пајтона“ (енгл. Monty Python's Flying Circus), чувене британске хумористичке серије.
    Ова група је поред телевизијске серије снимила и неколико филмова, већи број музичких плоча, а објавили су и неколико књига и рачунарских игрица и одржали већи број позоришних наступа. Њихов ишчашени хумор направио је велики утицај на комедију, а неке од њихових реченица стекле су култни статус
  • ja

    23.02.2015 13:31
    Ajd nek vam bude
    Al teško ćemo mi to dočekati.
  • 23.02.2015 13:27
    A hoce li biti na vodi?
  • VEZA

    23.02.2015 13:25
    bez veze
    Kakve veze ima Samardzic sa ovim poduhvatom? Kumovska, sa gradonacelnikom !!!!! Cega se on vati tu trava nece izrasti. Kao i investicije u NS cvetale za vreme njega :)))))) Vucevic bi trebao da se opameti, kum mu ima samo osnovnu i mozda kupljenu trgovacku !!!! Pikaoo loptu jedino a ostalo muvao.
  • Nebojsa

    23.02.2015 13:24
    Naravno super
    Do aerodruma cemo stizati novim Zezeljevim mostom preko medjumesne stanice na Klisi ,u povratku preko pesackog mosta
  • HAHAHAHAHAHAHAAA

    23.02.2015 13:14
    kum za investicije
    hahahahaaaaa bice isto kao i sa investicijama koje su dosle u NS gosp. kume Vucevicu. KAKO VAS NIJE SRAMOTA? Kakve veze ima sa pamecu gosp. Kum samardzic i koju skolu ima da bi bio postavljen na ovu funkciju? Narod ce vam brzo dati odgovor.
  • bojan

    23.02.2015 13:14
    Nema sta , stvarno smo lider regiona .
  • goran

    23.02.2015 13:13
    Pre ce se Sunce ugasiti nego sto ce se ovaj aerodrom napraviti .
  • Scotch Bonnet

    23.02.2015 13:12
    Aaaaahahahahahahahhaaaahha haos :'D
  • skeptik

    23.02.2015 13:12
    Cujem da su "Lufthansa" i "Air France" vec zakupili prostor na buducem cenejskom aerodromu .
  • 23.02.2015 13:09
    Daj boze
    papir trpi sve
  • 23.02.2015 13:08
    Čenej na vodi...
  • Deks

    23.02.2015 12:59
    Kako je moguće da se planovi za razvitak avionskog saobraćaja u Novom Sadu odnosno celoj Vojvodini zasnivaju na "vizijama i željama" nekakvih "biznismena"? Svi znamo da izgradnja aerodroma i povezivanje nekog grada sa neposrednom i daljom okolinom vazdušnim putem je od nemerljivog značaja za taj grad. Živimo u 21. veku, avionski saobraćaj zaista ne sme da bude privilegija nekakvih biznismena i radi ispunjavanja nekih njihovih "dečačkih snova" već on mora biti dostupan širokom krugu ljudi, običnim građanima. Neodgovorno je da grad u tu priču upliće "biznismene" koji žele ni manje ni više nego da Novi Sad povežu sa Banja Lukom (!?!) što najbolje govori ko su ti "biznismeni"...
  • 23.02.2015 12:45
    zasto niste napisali ko je radio arhitektonsko rešenje,vrlo je interesantno
  • Liman boy

    23.02.2015 12:44
    Imam ideju :)
    Jedan od ovih biznismena je Milan-Severinin bivši muž, a za drugog ne znam ko je. Samardžić je nekadašnji golman Vojvodine i vlasnik restorana Molen. Odlično ako uspeju da ovo ostvare i jeste pametno da se ne pravi megalomanski projekat, već nešto realno što može da opstane i da se samo izdržava.
  • Zole

    23.02.2015 12:32
    I to ce da naprave ovi sto neznaju puteve da zakrpe , sto su unistili sve cega su se dotakli,
    polako bre ima jos mesec dana do prvog aprila
  • G-NS

    23.02.2015 12:28
    Hahaha
    Wooohoooo, još jedna maketa u portfoliju "napredne" vlade!
  • 23.02.2015 12:24
    Ne počinje sve od Steve
    Izrada projekta nije stajala 100 000 evra nego dinara!
    Koliko vidim, to što objavljujete kao novi izgled aerodroma je upravo gorepomenuti projekat novosadskih arhitekata. Po meni, vrlo moderan, funkcionalan i skroman.
  • Hm

    23.02.2015 12:17
    Projekat i maketa od 100.000 evra,sve iz gradske kase plaćeno, nego šta.Još da čujemo ko su ti podobni arhitekte i modelari bili?
  • Deran

    23.02.2015 12:09
    ?
    Šta su se laktali da dođu na vlast i čelo aerokluba, ako ne umeju da nađu strareškog partnera za aerodrom u inostranstvu.
    To nije lokalna zabava.
  • Freuden

    23.02.2015 12:08
    samo pare fale
    Ideja ima one nisu problem, nedostaju pare kako bi se realizovale te ideje. Nadam se da ova priča neće završiti kao samo "priča" nego će Novi Sad konačno dobiti mali (sportski) aerodrom. Bolje da je Dević uložio pare u aerodrom nego u autobusku stanicu na koju autobusi ne dolaze.
  • 23.02.2015 12:06
    Pih pa gde cu onda da letim moje modele aviona ....
  • Bolesnik

    23.02.2015 12:03
    Ne ide kume
    Iako bi naravno voleo da se ovo ostvari, realizacija ovoga je moguca koliko i svih ostalih sns-srs ujdurmi.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna