Za ovako mali grad kao sto je Novi Sad ovoliko drama oko parkiranja je obicna glupost.
Sta je to u uzem i sirem jezgru grada toliko udaljeno da se ne moze obici pesice? Gradska kuca je predaleko od zgrade poste?
Svuda u svetu, gde se zna neki red u centru nema vozila, nema ni parkiranja. Za onoga ko hoce u centar parking je papreno skup i ne pada mu na pamet da ga placa. Nego se parkira kilometrima dalje i onda koristi javni prevoz.
Samo ovde bi i uz stepenice terali kolima.
Problem se ne resava povecavanjem parking mesta nego smanjivanjem
Dok oni to ne naprave, automobili će leteti i parkiraćemo ih po krovovima, te će garaże da budu još jedna promašena investicija (za gradjane, ne za njih, naravno, jer se u sve poslove ugradjuju debelo!).
Državna revizorska institucija je ustanovila da su gradonačelnik i njegovi najbliži zajedno sa odbornicima pokrali odnosno protivzakonito isplatili na osnovu dodataka i beneficija za prošlu godinu oko 200.000 000 miliona, što je najmanje dve garaže, ko zna koliko vrtića koliko bi dece moglo da se pomogne u lečenju. Da više ne nabrajam jer se bojim da se ne šlogiram. a nije mi samo jasno da li će taj novac odnosno milioni biti vraćeni pošto su protiv zakonito uzeti. Molim da to propratite i javno nas informišete. Hvala
Potpuno je pogrešno navlačiti automobile u centar grada dok svi evropski gradovi teze formiranju pesackih zona i proteruju automobile van centralnog pojasa. Ali obiće se to građanima o glavu kad se budu gušili u sopstvenom blatu i smradu. Ni jedan turista ne želi takav grad da poseti.
Jedan Segedin u Madjarskoj grada sa 250 hiljada stanovnika ima cetiri tramvajske linije i pet trolejbuske linije.Novi Sad nema niti tramvaje niti trolejbuse.Da li se neko od pametnijih gradjana Novoga Sada zapitao zasto Novi Sad-nema tramvaje,nema trolejbuse a Segedin ima?
A zašto ne kažu gde su svi ti milioni i milijarde koje parking servis prikuplja već preko deceniju od Novosađana i posetilaca?? A da, otišli na plate zaposlenih. Jedna samodovoljna parazitska firma koja ničemu ne služi.
Tako i ja kad se malo ugojim, otpustim kais za jednu rupu. Ako ponestane rupa, pa probusim.
Mada doktor kaze da bi trebalo da smanjim kolicinu i kaloricnost hrane koju unosim.
Al ne zna on sta je GLAD !
Kakav crni nedostatak parkinga ? Kad god sam dolazio na parking kod SNPa, bilo je dosta praznih mesta. Još ni jednom nisam uspentrao automobil na gornji nivo, nije bilo potrebe.
Ужас какав идиотски менталитет има власт у овом граду! У нормалним државама се аутомобилски саобраћај избацује из градског језгра а код нас се људи подстичу да долазе колима у град и праве гужве и загађују!
Nije bas toliki problem parkiranje u Novom Sadu, takodje nije ni problem izgraditi extra parking mesta a da se ne naruse zelene povrsine ili unisti neko zdanje.
Veliki je problem sto su ne rukovodeca mesta postavljeni partijski pajaci, razne baje i jarani i sto je sav taj svet nesposoban i lenj.
E tu je najveci problem, sve ostalo pametni ljudi resavaju relativno brzo i korektno.
Ljudi sta vam je, kakav problem sa parkiranjem u NS. To sto u spicu na sat dva nema mesta za parking bas tamo ispred mesta gde idete ne znaci da treba spucati milijardu na izgradnju parkinga. Opet ide celo prase zbog jednog cevapa. Mada razumem jer mnogo je veca provizija na milijardu nego na nista... Bolje srusite onu odvratnu sivu zgradu na trgu pa napravite park sa vodopadom...ili nesto slicno...
Živim u ulici Đorđa Jovanovića (druga od Jovine Gimnazije, seče Kosovsku). Ni u Kosovskoj ni u mojoj ni u okolnim ulicama se ne naplaćuje parking, gde to ima? Uži centar grada, bez naplate parkinga? Šumadijsku, koja direktno izlazi na Riblju pijacu, da ne pominjem, najružnija i najneuređenija ulica u gradu, sramota kako izgleda. Da se podhitno urbanistički uredi Šumadijska, da se u Kosovskoj i Đorđa Jovanovića uvede naplata parkiranja, to nije skupo, a rešilo bi problem nas stanara, koji kružimo od 5 minuta do pola sata, na negde nađemo parking, jer većina koja dolazi u centar ostavlja kola u našim ulicama jer nema naplate parkiranja. Sredite prvo ovo, pa onda zidajte podzemne garaže.
Ovako se ne rešavava problem parkiranja. Problem parkiranja se rešava povećanjem cena parkiranja, poboljšanjem javnog prevoza i biciklističke infrastrukture.
A sto niste uslovili investitora -Galens koji ce uskoro da zatvori nazovi parking preko puta glavne poste u centru I zida zgradurinu od 13 spratova da ispod mora napraviti garazu na 2 nivoa ?????
А шта би се онда десило са окретницом у Шафариковој? Паркинг код музеја може али под условом да ће га озеленити и тиме се неће познати да је то паркинг. У то сумњам, не могу наши направити тако нешто. Било би занимљиво видети план за ту подземну гаражу, где би се улазило, како би се решио саобраћај у том делу, како би се кретала возила кроз саму Модену према центру посебно у случају возила хитних служби.
Valja se ugledati na boje, u ovom sluccaju na SStokholm, Kopenhagen i podsticati dolazak do centra javnim prevozom, biciklom ili pesske. Suprotno gradskim planerima, neophodno je u centralnoj gradskoj zoni smanjivati broj mesta za parking, a o izgradnji garazza ne bi trebalo ni razmisljati...
Ovi balvan-surferi, što su navikli da idu automobilom i do piljare, trebali bi malo da proputuju Evropom, da vide kako se organzuje saobraćaj u gradovima. Najveći problem je to što su oni frustrirani rođenjem u divljini, pa po svaku cenu žele da žive u samom centru. A ovaj "Novosađanin" koji olajava gradonačelnika Jovana Dejanovića, mogao bi da prošeta do Pariza, pa da vidi kako je to tamo rešeno. Ukratko, kad su sređivali centar grada i napravili ga ovakvim kakav je danas sa sve Šanzelizeom, srušili su desetak ulica i raselili više hiljada ljudi, a nisu napravili ni jedno jedino parking mesto. Ali zato danas imaju podzemne garaže... Da je od 1989. godine na ovamo bilo stručnih ljudi u gradu, danas bi Novi Sad bio metropola, a ne zapuštena palanka u kojoj ojkaju krkani iz Šipova.
Fokusirati se na javni prevoz, prekomponovati sadašnja parking rešenja kako bi GSP nesmetano ili sa minimalnim kasnjenjem bio pouzdan, uvesti režime ulaska privatnog saobraćaja u strogom centru grada ( koji bi se naplaćivao), postaviti ogroman brojčanik da se vidi koliko se novca skupilo od toga za dalje investicije, itd itd itd... za pocetak neka krenu od bul. Mihajla Pupina. Kada dodjemo do garaže, aktivni saobraćaj treba da bude resen.
Miloše, konkretno što se tiče lokacije koju si naveo to nije gradsko zemljište. To je nečija dedovina plus jedna crkvena zajednica. Tako da to zemljište treba otkupiti i to ako se vlasnici slažu. Drugo, koliko ja znam mesna zajednica je skupila oko dve hiljade potpisa građana iz tog dela grada jer ljudi koji su kupili stanove (oko 1600 E kvadrat) da bi živeli u centru i mirnom delu, nisu bili oduševljeni idejom da ima 24 sata dnevno vozila smrde i turiraju ispod prozora. Znam da će sada svi graknuti kako ne mora da se živi u centru. Ne mora, slažem se, ali ljudi u njemu žive i isto muku muče sa svojim vozilima, nemojte im stajati na muku.
Samo treba povećati cenu parkiranja i još manje prostora da bude dostupno vozilima u centru i neće biti manjka prostora. U svetu se radi na tome da dolazak u centar kolima bude krajnje nepopularan, merama kao što su "congestion tax" (pročitati kako je Stokholm to rešio), velike pešačke zone, javni prevoz i slično a mi kao da smo svi u kolima rođeni. Nit' manjeg grada i centra nit' većeg nedostatka parking mesta... Narod treba malo da mrdne guzice iz svoje avlije i vidi kako se u svetu to radi a i da malo razmrda salčiće na istima tako što će nekad i malo prošetati ili provozati bicikl... Sva sreća da do sada R021 nije sredio sistem ocenjivanja komentara jer bi sada vozački hejteri odmah počeli da mi klepaju minuse (mada bih se jako oko toga uzbudio). Više bi me interesovalo koliko bih pluseva dobio... 'Ajd' u zdravlje...
Kao da se blize izbori, ne znam zasto imam takav osecaj. Sve prazna obecanja - most ka Ribarcu, tunel i autoput ka Rumi, Aquapark, parkovi na naselju itd itd kao sto rece Rankosuns
Novom Sadu trebaju tramvaji, funkcionalniji gradski prevoz, stajalista na kojima se ne kisne i ne gazi po barama (e.g. Safarikova - centar grada), elektronsko placanje karata i niko nece dolaziti autom u centar i traziti parking kao sto je slucaj u svim normalnim gradovima.
Cemu ovaj tekst kad aje sve vc poznato godinama unazad i opet se nista nece desiti do 2018. Tako pis eu tekstu, a kada dodje 2018 onda ce reci 2020....i tako dalje. Bitno da dajemo 4 milijarde za zemljiste za nove Vuciceve firme.
Parking pored Muzeja Vojvodine je u suprotnosti sa svim propisima o zaštiti kulturne baštine, a i ne može se sazidati bez saglasnosti Pokrajine, koja je vlasnik zemljišta - zato u gradu i odlažu izgradnju dok ne otmu vlast u Banovini pa da onda to silom i protiv zdravog razuma proguraju, Ovo su proverljive činjenice, pa vi sad pamet u glavu: ko god glasa za naprednjake, direktno glasa za zidanje tog parkinga i sve probleme sa statikom, podzemnim vodama, zagađenjem, gužvom i štetom na kulturnim dobrima koje to rešenje nosi.
Neka parking servis nabavi bele farbe za 6 traka i 8 miliona parking mesta u novim zgradama i zaposli 5 hiljada parking servisera koji ce kontrolisati da lisu svi u podzemnoj garazi platili parking kartu sms-om.
Potrebno je 1.4 milijarde za garaže. Nepismenima iz SnS, to je 1400 miliona. 400 miliona smo platili kaznu za majinu stanicu, to je 30% ovih novaca, idemo dalje - dajemo naprasno i preko noci 33 milijarde kapitalistima da nam izrabljuju narod, to je 23x više novca nego što treba za podzemne garaže.
Er srbiji je dato 75 miliona evra keša, to je 7x ovoliko novaca.
Da idem dalje?
Znam za slucaj gde su privatni investitori hteli da naprave garazu izmedju ulica Avgusta Cesarca,Laze Kostica i Petra Drapsina sa 300 parking mesta,sto je predvidjeno i planom,ali grad nije hteo nikako da se dogovori,jer oni to toboze treba da prave,a kad ih pitate kad ce,kazu nema sredstava.Investori su predlozili da oni izgrade ,a da grad ustupi zemljiste,pa da dele zaradu ili da je koriste 10 godina pa posle da je predaju gradu,ni to nisu hteli
ja kolko vidim sve što su poobećavali (Bate Brkića, most ka Ribarcu, Tunel i autoput ka Rumi, Aquapark, parkovi na naselju itd itd...) ništa nisu uradili sve su im lepe želje i obećanja za iduće godine. Jedva završiše Bulevar Evrope. Ni Arhiv nisu završili, pa ni te hale kojima se hvale. Ajde valjda će sad pre izbora barem Dino park da završe mada to nije investicija Grada već privatna. Ovih dana ćemo se naslušati i načitati i nagledati raznih maketa, skica planova o NS na vodi.
Setimo se kako je najavljen BG na vodi 1912, a evo sad posle četri godine imamo raseljene porodice i jedan temelj.
Po ko zna koji put, Muzeja (socijalističke) revolucije nema u ovom gradu od 1990. godine, kada je pretvoren u Istorijski muzej, od 1992. je u toj zgradi, posle ujedinjenja pokrajinskih muzeja, Odeljenje nove istorije Muzeja Vojvodine. I danas je tamo ... bez prekida, praznina i pauza!
Dakle, garaža o kojoj je reč - planira se izmedju dveju zgrada Muzeja Vojvodine, u Dunavskoj 35 i 37.
U deo objekta novije istorije (Dunavska 37) je - pod kontraverznim okolnostima - 2009. useljen Muzej savremene umetnosti Vojvodine ...
Pa zasto ste od sve price o parkingu dozvolili trovacu da napravi dzinovski radijator? Nego vi napravite, intenzivirate i onda jao, jao nema druge mora ovako.
Problem parkiranja je samo jedan od problema koje nam je ostavio ovogodisnji dobitnik Februarske nagrade, jedan od najgorih gradonacelnika u istoriji grada.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novom Sadu potrebne milijarde da reši problem parkiranja u centru
Novi Sad
•19.02.2016.
•11:28 > 11:47
Komentari 42
/
do perioda kada se pocelo rusiti po gradu u stilu causeskog. destinacija od mosta do zeleznicke stanice je duza od onih njegovih jelisejskih polja.
Piplfoks
Trebe biti podebelo retardiran pa verovati da se u nivou Dunava može udariti četiri sprata podzemne garaže.
mama
rea
Sta je to u uzem i sirem jezgru grada toliko udaljeno da se ne moze obici pesice? Gradska kuca je predaleko od zgrade poste?
Svuda u svetu, gde se zna neki red u centru nema vozila, nema ni parkiranja. Za onoga ko hoce u centar parking je papreno skup i ne pada mu na pamet da ga placa. Nego se parkira kilometrima dalje i onda koristi javni prevoz.
Samo ovde bi i uz stepenice terali kolima.
Problem se ne resava povecavanjem parking mesta nego smanjivanjem
Miki
Lopovi
Živkovic
Nenad
Galens
misa avokado
Debeli
Mada doktor kaze da bi trebalo da smanjim kolicinu i kaloricnost hrane koju unosim.
Al ne zna on sta je GLAD !
zmau
ммм
Sremčina
Veliki je problem sto su ne rukovodeca mesta postavljeni partijski pajaci, razne baje i jarani i sto je sav taj svet nesposoban i lenj.
E tu je najveci problem, sve ostalo pametni ljudi resavaju relativno brzo i korektno.
Kvazimodo
Molder
Nikola
Ns
ФИРМА 1989
živan
novosadjanka
Komšija
Neko
Anja
jedan sat- dva hleba
Carls Tejlor
babaroga
Tu iz komšiluka
Ivan
100% Novosadjanin
Vesna
darko
Vlada
ana
Millos
Toma
Er srbiji je dato 75 miliona evra keša, to je 7x ovoliko novaca.
Da idem dalje?
P.s. od*ebite od livade kod muzeja revolucije
Milos
rankosuns
Setimo se kako je najavljen BG na vodi 1912, a evo sad posle četri godine imamo raseljene porodice i jedan temelj.
Plavić
Dakle, garaža o kojoj je reč - planira se izmedju dveju zgrada Muzeja Vojvodine, u Dunavskoj 35 i 37.
U deo objekta novije istorije (Dunavska 37) je - pod kontraverznim okolnostima - 2009. useljen Muzej savremene umetnosti Vojvodine ...
Nervirach
Novosadjanin
ST
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H