Novi Sad
13.03.2016.
09:29 > 10:07
Gradnja spornog 13-spratnog solitera u centru Novog Sada počeće narednih dana.

Komentari 124

  • Ian

    30.03.2016 12:35
    Naš BG na vodi
    Divno! Posle Beograđana sa BG na vodi sada i Novosađani imaju čime da se hvale. Svaka čast kako se predivno uklapa ova stara zgrada koja je pod zaštitom države (kakva država takva i zaštita) sa ovim staklom ( isto kao i Pariski magazin preko puta, pa predivno pozorište, ...). Sledeća zgrada za modernizaciju je verovatno Gradska kuća. Komplet ludilo u Zavodu za izgradnju grada.
  • Bolji život

    18.03.2016 17:25
    Može li neko da mi objasni ko su "dođoši"?
  • Klokan71

    18.03.2016 17:13

    Boba
    17.03.2016 | 20:53
    Živim na Grbavici, šetnja po ulici Miše Dimitrijevića i okolnim ulicama liči na triatlon, 100 raznih prepreka i zamki vreba na svakom koraku. Onda sa setom pogledam Balzakovu ulicu i Liman 4 i pomislim kako se nekad gradilo po planu, sa sve parkingom, zelenilom, igralištem, vrtićima, stazama... milina... Nerviraju me likovi koji za svaki problem krive "dođoše". Ovde na portalima pametuju a prodali bi se za šaku evra. Masovno se gradi i u mrskoj vam Banjaluci, samo što su tamo placevi prostrani a zgrade liče na nešto. U Novom Sadu je hit da se na placu od prizemne kuće digne zgrada od 4 sprata bez ijednog parking mesta i garaže.

    Bravo Boba...

    Veliki pozdrav, :) naravno, i za Grbavicu! ;)
  • bubi

    18.03.2016 00:14
    Upravo procitah tekst i sablaznih se...
    Zaista, ljudi se dijele samo na dobre i lose. U skladu s tim, tzv. dodjosi ne mogu nista bez lokalaca, i obratno, a jedni druge koriste kao paravan. Nisam ja - on je! A siroke narodne mase se primaju i gloze... dok ekipa rovari i trlja dlanove citaveo vrijeme...
  • Novosađanka

    17.03.2016 21:04
    A hoće li neko obelodaniti ko je taj čuveni GaleNS? Za par godina unazad gde god se okrenete samo njegove građevine niču! Ko da je jedini u ovoj državi... A "tim mladih i stručnih".... Pa jesmo mi svi ludi? Pa čovek širom Srbije gradi ne samo u Novom Sadu... Evo sada će na kladionici biti" ko će dobiti tender za gradnju Lear fabrike", ako vam fale novci kladite se 1: 1000 000 na GaleNS!
  • Boba

    17.03.2016 20:53
    Živim na Grbavici, šetnja po ulici Miše Dimitrijevića i okolnim ulicama liči na triatlon, 100 raznih prepreka i zamki vreba na svakom koraku. Onda sa setom pogledam Balzakovu ulicu i Liman 4 i pomislim kako se nekad gradilo po planu, sa sve parkingom, zelenilom, igralištem, vrtićima, stazama... milina... Nerviraju me likovi koji za svaki problem krive "dođoše". Ovde na portalima pametuju a prodali bi se za šaku evra. Masovno se gradi i u mrskoj vam Banjaluci, samo što su tamo placevi prostrani a zgrade liče na nešto. U Novom Sadu je hit da se na placu od prizemne kuće digne zgrada od 4 sprata bez ijednog parking mesta i garaže.
  • Talandara

    17.03.2016 15:39
    @Klokan71

    Balvanko, drž' se ti Fjutoga i ne seruckaj više.
  • GANDŽI

    17.03.2016 10:00
    SRAMOTA
    EEEEE moj Novi Sade, uništavaju te kvadrat po kvadrat, dušu ti uzimaju. Sramota!!!! Ne dirajte nam naš mirni grad, naše srce, naš centar. Gradite ove grdosije negde drugo, a ne u gradu koji još koliko-toliko ima dušu!!! Ne rušite lepotu koja je još u centru ostala. Okanite se MOG grada i zapamtite novosadski je voleti centar ovakav kakav jeste!!!
  • Janac

    17.03.2016 08:27
    Gde cu ja da parkiram ....
  • Sozerc

    17.03.2016 00:40
    Zar na groblju?
    Parcela iza srušene Jermenske crkve (od koje su ostali samo crveni temelji kod podhodnika) bila je namenjena groblju, na kome su pokojnici sahranjivani i u bliskoj prošlosti ovog grada. Jedino preostalo svedočanstvo tog groblja je grobnica Čenazijevih pored Inteza banke. Čestitam svima koji su za novi graditeljski poduhvat zaslužni, a nadam se da će i njihove zemne ostatke jednog dana neko ovako tretirati. Ima li koga u ovoj zemlji da zastupa nacionalne interese ove manjine?
  • Naki

    16.03.2016 21:20
    Fuj
    Osvrnite se,bili ste u Pragu,Beču,Budimpešti.Videli ste Ljubljanu,zagreb,Temišvar.Gde ste u tim gradovima videli u starom jezgru ovakvu zgradu koja se ne uklapa,blago rečeno.Nisam Novosađanka,ali volim Novi Sad.Svaki put kad prođem pored one staklene zgrade Pariskog magazina osećam se prevareno.Imate izbore,pokažite da umete da razmišljate,nedajte da vašoj deci unakaze osećaj pripadnosti i samopoštovanja.
  • :) bravo njux

    16.03.2016 19:45
    Komentator koji se potpisao kao Njux vam je sve objasnio. UCINITE nesto sa svojim zivotima, napokon. Evo idu izbori pa cete imati prilike...
  • nsV

    16.03.2016 18:34
    Šta će biti sa spomenikom?
  • "Дођош"

    16.03.2016 18:11
    Драги суграђани, може се зидати у центру, али да се задрже "старе фасаде" и не наруши постојеће градско језгро.
    Недавно сам био пријатно изненађен, на који начин је, иначе, релативно велики хотел у Амстердаму (Hampshire_Eden & Rembrant) "маскиран" у окружење истоименог трга. Са спољашне стране, класичан низ, старих холандских уских фасада, али изнутра, све је повезано у једну целину. То је, наравно, скупље, али се не уништава "дух" старог језгра.
    Постоји, наравно, и класична новоградња, али је она измештена изван старог језгра (пречника око 1,5 km).
    Није потребно да "измишљамо рупу на саксији", довољно је мало обићи градове, који брину о свом историјском наслеђу.
  • PravnikNS

    16.03.2016 15:25
    Naslov nije bitan
    Još jednom gledam ovu vest, i čitam neke komentare, i pitam se da li su trolovi, ili su jednostavno, debilčine. Ne mogu da se odlučim, ali naginjem ka tome da su debilčine. Jer, kako drugačije mogu da nazovem čoveka koji traži da se sve staro poruši, da se istorija ovog grada izbriše? Ima mesta za ovakve zgrade, ima mesta za proširivanje, ALI NE U STROGOM CENTRU GRADA!
  • Klokan71

    16.03.2016 14:16
    Opet, opet ja
    16.03.2016 | 12:04
    Ne prepoznajete se u mom tekstu, a i dalje se nepoznatim osobama obraćate na ti? Ako imate 4 razreda osnovne škole kao što tvrdite, ne možete ni znati gde je Kamenica i Tatarsko brdo, kao što ne možete ni imati diplomu iz bilo čega, osim nekog kursa.

    Ovako, takav kao ti, pun mrznje ne zasluzujes niti sa ti da ti se obratim, a kamoli da ti persiram.
    Omalovazavanje, pljuvanje po dodjosima, mozes samo da nahranis svoju jadnu, sitnu i praznu dusu! Stavljajuci sve nas u isti kos. Da ti malo podignem ego. ;) Ja i dalje stojim kod svojih rijeci, i dalje imam lijepo mislje o pravim i kulturnim Novosadjanima. Mojim dragim prijateljima, koji su na cjenjenim i casnim funkcijama. Mada svaki dan vidim moje komsije, radno sposobne, koji sjede ispred trgovine i drze dvolitre ispred sebe. Sto znaci da bi trebala reci da su svi Novosadjani takvi, al vidis, ne kazem. Dobro, nismo svi isti, drugacije razmisljamo. Sve zavisi koliki je kome koficijent inteligencije. Nekima je IQ veci, a nekima, sobne temparature... ;)

    Ma i ta cetri razreda osnovne skole, "kupljeno" , osamdest i neke... ;) Da, samo "kurs" imam. ;) i to je "kupljeno" ;) Nadam se da si sad sretan i zadovoljan, i da sam ti uljepsala dan! :)

    Zbogom, i svako dobro! :)

  • Mile

    16.03.2016 14:13
    Izgleda da se bizmismeni i prostorno koncentrišu kako bi našu imovinu sačuvali od nas.
  • Njux

    16.03.2016 13:53
    Svakakve baljezgarije pročitah ovde. Naše internet društvo je duboko podeljeno. Ono što je dobro jeste što svi ti pisci ovih splačina ostaju zatvoreni u svojim zidovima, ne smeju da zucnu, a onda laju po netu...

    Kamenica nije u Novom Sadu?! Pa zar ne vozi gradski autobus tamo. Pezos postao opština? Bravo!!! Možda od danas.

    Ljudi, hajde idite u ta vaša javna preduzeća i zaradite te plate, nemojte čekati da ih dobijete.

    Zapitajte se šta sve vi danas uradili da bi vama kao pojedincu, vašoj porodici, komšiluku, gradu, pokrajini i na kraju zemlji, bilo bolje???

    Kako doprinosite ovim komentarima? Koliko vas je otišlo na javni uvid oko ove zgrade i ostavilo pisanu belešku? Pisanje isto traje kao i ovde. Koji je procenat onih koji komentarišu i koji nešto urade?

    Koliko će vas na izbore ili ćete malo da odmorite posle supe, sosa i mesa? Imate baš planiranu Frušku?

    Sjajno i čestitam i jednim i drugim Novosađanima što im je ovako lepo u životu.
  • PravnikNS

    16.03.2016 13:44
    NIje bitno dodjos ili ne
    Nije uopšte bitno ko je dođoš, ko domaći u ovakvim stvarima. Bitno je da su oni koji podržavaju izgradnju ovakve zgrade na toj lokaciji debili. Jednostavno. Rušenje centra Novog Sada je počelo još kad je proširivan Bul. Mihajla Pupina (Bazar, zgrada nekadašnjeg CK itd) i građeno SNP, nažalost, a nastavljeno je poslednjih 10-15 godina. Samo ću da napomenem neke od zgradurina koje nemaju veze sa arhitekturom starog jezgra grada - Pariski magazin, zgrade u Laze Telečkog gde je Levi 9 i nova zgrada u Njegoševoj, Lupus centar (koji je možda i najbezbolniji, jer se ne vidi sa ulice), i tako dalje. Zato sad ako hoćemo da gledamo staru arhitekturu, tj. lepe stare zgrade, idemo u inostranstvo, a naš Novi Sad pretvaramo u natrpanu modernu kasabu, bez istorije i bez budućnosti.
  • Lala

    16.03.2016 13:26
    Ne znam sta bi napis'o...a gde parkirati ubuduce?O gradjevini bolje da cutim.
  • "Дођош"

    16.03.2016 12:05
    Драги Новосађани, "стари" и "нови", сви смо ми овде дођоши, неко пре, а неко после.
    И зато, немојте се препирати и вређати. Увек је било, да се "нови" уклапају у "старе" и прихватају "нову" средину и "нови" начин живота.
    П.С. Једини, прави, староседеоци "Великог шанца" су, били и остали - пуноглавци.
  • Opet, opet ja

    16.03.2016 12:04
    Hahahaha, ti placas za nekoga porez, eeeeeee, jado jedan.
    Na tvoju zalost, a na moj PONOS, ne prepoznajem se, u tvom tekstu. Imam srecu da poznajem prave, cesne i fakultetski obrazovane Novosadjane. Inace bi pomislila da su svi kao ti... al sva sreca pa nije tako. A ove sto ja poznajem, prosli su svijeta, i vidjeli kulturu, i znaju mentalitet naroda odakle sam ja...

    Ti da mi pojasnis, gdje spada Kamenica i Tatarsko brdo, strasno.

    Zavrsavam konverzacuju, sa sirovinom, kao sto si ti!

    P.S. profecinalac sam u kopacanju kosulje na ledjima, u sekundi to uradim, imam cak i diplomu, za divno cudo... ;)

    Ne prepoznajete se u mom tekstu, a i dalje se nepoznatim osobama obraćate na ti? Ako imate 4 razreda osnovne škole kao što tvrdite, ne možete ni znati gde je Kamenica i Tatarsko brdo, kao što ne možete ni imati diplomu iz bilo čega, osim nekog kursa.
  • /

    16.03.2016 10:42
    /
    postoji resenje za sukobe:
    reciprocitet zaposlenih, na funkcijama i priznavanje lokalne istorije i imovine

    sta je? istina boli
  • grbavi

    16.03.2016 08:45
    kakva palanka ovaj novi sad a najbolje od svega shto ce prvi u tu zgradu da se usele "viđeniji" novosadjani kao shto je i bilo od pamtiveka u novom sadu
  • Klokan71

    15.03.2016 22:53

    Opet ja
    15.03.2016 | 16:33
    Dođoši smetaju kad od mog poreza organizuju bacanje kamena s ramena i ostale ,,igre", kad na semaforu otvore prozor džipa da bi pljunuli kroz njega, kad bacaju flaše iz kola u pokretu, kad ne znaju da se sa nepozantima razgovara na ,,vi"...mogao bih do sutra da nabrajam.A Kamenica i Tatarsko brdo su opšina Petrovaradin, nisu u Novom Sadu.

    Hahahaha, ti placas za nekoga porez, eeeeeee, jado jedan.
    Na tvoju zalost, a na moj PONOS, ne prepoznajem se, u tvom tekstu. Imam srecu da poznajem prave, cesne i fakultetski obrazovane Novosadjane. Inace bi pomislila da su svi kao ti... al sva sreca pa nije tako. A ove sto ja poznajem, prosli su svijeta, i vidjeli kulturu, i znaju mentalitet naroda odakle sam ja...

    Ti da mi pojasnis, gdje spada Kamenica i Tatarsko brdo, strasno.

    Zavrsavam konverzacuju, sa sirovinom, kao sto si ti!

    P.S. profecinalac sam u kopacanju kosulje na ledjima, u sekundi to uradim, imam cak i diplomu, za divno cudo... ;)



  • Čučuk Stana

    15.03.2016 19:03
    @Opet ja
    ZamisliTE kad se ti dođoši usele u taj oblakoder i zapjevaju!!
    E, moj prijatelju šta tebe nervira.... pozovi komšije dođoše na večeru, otvori to svoje usko srce, možda nešto i naučiš, ti od njih a i oni od tebe! Zamisli da si ti takav morao kod njih...koju bi ti igru igrao trošeći njihov porez!
  • Opet ja

    15.03.2016 16:33
    Pa zasto ti onda toliko smetaju dodjosi??? Nesto tvoje oteli??? Tvoji inelektualci, ti intelektualac, situiran. Ostalo ti da samo uzivas. :)

    A sto se tice gradjevinskih dozvola, pricaj mi o tome. Prije 8 godina, pola grada nije bilo uknjizeno, a da ne pricam o kucama u Kamenici i Tatarskom brdu. Koja god da se gledala, bila je bez gradjevinske dozvole i ne uknjizena...
    A sto se tice visokog obrazovanja, svaka cast! :D Ja imam 4 razreda osnovne skole, i to jedva. ;)

    Dođoši smetaju kad od mog poreza organizuju bacanje kamena s ramena i ostale ,,igre", kad na semaforu otvore prozor džipa da bi pljunuli kroz njega, kad bacaju flaše iz kola u pokretu, kad ne znaju da se sa nepozantima razgovara na ,,vi"...mogao bih do sutra da nabrajam.A Kamenica i Tatarsko brdo su opšina Petrovaradin, nisu u Novom Sadu.
  • Čučuk Stana

    15.03.2016 16:26
    @Betmen
    Čak i da si plaćen da pišeš ovakve reči ne bi li neko reagovao moraš biti gad. Sramota, kakav Betmen... ti si Jajara
  • G

    15.03.2016 15:17
    @Betmen - "poštovani gospodine", dabogda sa vašom decu doživeli njihovu identičnu sudbinu. Ni manje, ni više.
  • mima

    15.03.2016 13:55
    Konacno da ce se urediti centar! Lepa zgrada! Ne razumem ljude kojima je lepsa poljana sa ambrozijom i pacovima...tako su nekad protestovali kad je trebao da se zida Bulevar oslobodjenja. Pa zamislite da su ostale one kucice od blata. Grad i treba da se razvija i ovo je jedna fantasticna gradjevina!
  • Klokan71

    15.03.2016 11:21

    Betmen
    15.03.2016 | 05:23
    Kloakama, Ujkama i ostalim pobeguljama...
    Mi vas primili kao ljude, a vidi se kako nam vraćate.
    A tamo vas opljačkale vaše vodje, pa vas onda isterale i oterale komšije.
    Bežali ste ovamo. Sad pljačkate nas, a onda je bilo kukaj i pomagaj.
    Vojvodina je bila najrazvijenija, a sad je ruševina, izdana i opljačkana.
    Puno groblje naše dece koja su ginula da vas izvuku.
    I još se pitate zašto vas ne volimo dok uništavate sve oko sebi i sebi grabite alavo.
    Oteto prokleto...

    Koliko MRZNJE i ZLOBE u tebi. Kad bi se ugrizao za jezik, otovao bi se.
  • neko iz mase

    15.03.2016 11:01
    ko vodi ovaj grad?
    Pitam se ko je ovo dopustio? Treba ga imenovati... Uostalom izbori su ubrzo pa pamet u glavu.
  • MarkoNS

    15.03.2016 08:12
    Novi Sad
    Grozota pranje para,ili smo mozda svi mi malo caknuti pa dopustamo da nas prave ludim a nema veze,nista novo pola ovih nije ni rodjeno u Novom Sadu pa zasto bi ga cenilo.
  • Novosadjanin

    15.03.2016 07:47
    Smesno i netacno je kada se napise "soliter od 13 spratova". To je zgrada, obicna zgrada.
  • Betmen

    15.03.2016 05:23
    Kloakama, Ujkama i ostalim pobeguljama...
    Mi vas primili kao ljude, a vidi se kako nam vraćate.
    A tamo vas opljačkale vaše vodje, pa vas onda isterale i oterale komšije.
    Bežali ste ovamo. Sad pljačkate nas, a onda je bilo kukaj i pomagaj.
    Vojvodina je bila najrazvijenija, a sad je ruševina, izdana i opljačkana.
    Puno groblje naše dece koja su ginula da vas izvuku.
    I još se pitate zašto vas ne volimo dok uništavate sve oko sebi i sebi grabite alavo.
    Oteto prokleto...
  • Ujka Vanja

    14.03.2016 22:19
    Koliko samo pateticnih "novosadjana", hahahaha. Kao unistavate nam nas Novi Sad, bla bla bla, ljubav ce pobjediti, jadno do bola.
  • Mirko

    14.03.2016 21:53
    Kap koja je prelila casu
    Bas je super, ovo je kap koja je prelila casu.Menjam ime, veru, uzimam madjarski pasos i odo u Njemacku na Baustehl.
  • Andrea

    14.03.2016 21:37
    Blatare
    Neko je pitao sta su to blatare, pa obavestavam neobavestene, da su to divne, stare vojvodjanske kuce od naboja, od zemlje. U kojima je leti hladno, dunjom da se pokrijes, a zimi, kada nalozis paorsku pec i sednes na klupicu ispred iste, tako zagrejes ledja, da ti nikakva banja ne treba, U zapecku deca, koja su se upravo vratila sa sankanja, jedu vrucu bundevaru a cela kuca mirise na krompiracu sa kobasicom i na pupusku hleba, u paorskoj peci ispecenog. A leti, kad zvezda upece, pa zamracis pendzere, pa posle rucka i lubenice, u podrumu rashladjene, prilegnes, ne treba ti klima, 'a sve mirise na jabuke rane i na ciste sobe podmazane", sto bi rekao poznati pevac.
  • Nervirach

    14.03.2016 21:27
    Smeje vam se Dodik. Da, kanda ce da pali odande. I kud bas ovamo?
  • Tesla

    14.03.2016 18:28
    Gde si Robin Hude?
    "....da se radi o investiciji i da je uloga lokalnih vlasti da pomažu razvoj biznisa."
    Pardon, uloga lokalnih vlasti je da pomazu bogacenju bogatih biznismena od cijeg biznisa niko drugi nema korist osim samih biznismena i pomalo lokalnih vlasti koje dobiju mito jer su im dali dozvole za biznis. Vasa deca nece raditi u toj zgradi jer vi niste biznismeni i niste lokalna vlast. Njihova deca ne rade nista. Vasa deca ce trcati za bogatim biznismenima iz te zgrade i cekati da im ispadne sitnis iz dzepa. Vasa deca ce hteti da budu u lokalnoj vlasti da bi mogli da lizu zadnjicu naj debljem biznismenu za par dinara. Biznismen je visoko neobrazovan i zabole ga za Novosadsku kulturu i prelepe istorijske objekte u centru grada kao i za vasu obrazovanu decu. Lokalna vlast je izgubila obraz(ovanje) lizuci zadnjice biznismenima i takodje ih zabole za izgled grada i buducnost vase dece. Kako stvari stoje, ode sav obrazovan narod napolje a ostaju samo "biznismeni" i korumpirana vlast. Glasaj opet za iste, ili ignorisi njihove namestene izbore sa njihovim kandidatima koje je neko umesto tebe kandidovao. Budi sam svoja stranka i slavi svoju pobedu. Gaji svoju hranu i obrazuj svoje dete. Budi slobodan covek! Ne trebaju nama zgrade u kojima ce deca da rade/robuju sistemu i da grcaju u dugovanjima. Odupri se ludilu. Nedaj im podrsku. Ignorisi ih i nedaj im da uniste ceo svet.
  • Klokan71

    14.03.2016 17:33
    Četvrta generacijaNS
    14.03.2016 | 15:18




    Ima nas ovde koji gumene čizme koristimo samo kada idemo na izlete, a kompjuter koristimo od '85e. Kuće smo sagradili tako što smo prvo platili građevinsku dozvolu, pa onda zidali, a ne legalizovali za tepsiju ribe, poput dođoša.Ali nama su i babe i dede imale visoko obrazovanje, ne trebaju nam ni stranke ni zeme da bi se zaposlili jer imamo završene ozbiljne državne škole.

    Pa zasto ti onda toliko smetaju dodjosi??? Nesto tvoje oteli??? Tvoji inelektualci, ti intelektualac, situiran. Ostalo ti da samo uzivas. :)

    A sto se tice gradjevinskih dozvola, pricaj mi o tome. Prije 8 godina, pola grada nije bilo uknjizeno, a da ne pricam o kucama u Kamenici i Tatarskom brdu. Koja god da se gledala, bila je bez gradjevinske dozvole i ne uknjizena...
    A sto se tice visokog obrazovanja, svaka cast! :D Ja imam 4 razreda osnovne skole, i to jedva. ;)
    Al ne brini, ne pogadja dodjose takve izjave... Nekada davno, malo nam je smetalo, vise ne!!! Al ima nas koji znamo dati vakcine, pa smo se zastitili... ;)











  • iiii

    14.03.2016 17:13
    palite se bre ko hepo kocke. kaki dodjosi i nedodjosi, sve vam to isti andrak. pare. pare. i opet - pare. sve su vam to mali cvarkovi, boskici i torbice. svi premazani sa stotinu masti. nikom nije smetalo kad se porusilo pola uspenske crkve da se ona rugoba od pozorista izgradi? samo nek zida, mene za parking vise nije briga. ne pada mi na pamet da se njakam po centru pola sata trazeci mesto. kome smeta nek seli na popovicu, ima vikendica za dz...svez vazduh taj-ci, feng-sui, yoga...zvuci rodnog kraja, stagod...ebo hejtere vise. imate izbore u aprilu. glasajte protiv ovih i kraj.
  • GrobarNS

    14.03.2016 17:04
    Niste normalni
    Vidim da ste pricu okrenuli na to ko je rodjen u NS a ko nije i dok se vi o tome raspravljate lopovi iz gradjevniskih firmi od ovog grada prave haos! Kako je moguce da se dozvoli gradnja ovog skaradnog objekta u centru grada koji se gusi u nedostatku parkinga? Postoji li zakon u ovoj drzavi? Kuda ovo vodi?
  • Alija Sorotanović

    14.03.2016 16:49
    @Četvrta generacija Ns
    I ja bih imao i zlatne čizme da su bar dve generacije bile na istom mestu, ovako...jedna generacija ne stigne ni osnovnu da završi a izbije rat, zato nek se gradi do nebu pod oblake!!
  • Bns

    14.03.2016 15:55
    Privilegovan polozaj
    Otkud Galensu takav privilegovan polozaj? Osim skandaloznog menjanja urbanistickog plana kod glavne poste, zbog njih je sa trscara u Kraljevica Marka skinuta zastita ( o cemu mozemo polemisati), ali je dozvolom gradnje na tom prostoru u najavi izmena urbanistickog plana, jer ce na Rotkvariji umesto parka i etnocentra nici 350 stanova! Skandalozno je menjanje planova za potrebe bilo kojeg privilegovanog investitora, pa bio on Galens ili Arapin ( BG na vodi).
  • Ns

    14.03.2016 15:47
    bravo
    Bravo, samo nek se gradi, dosta vise onih rusevina u centru, dajte da se sirimo, sve je vise ljudi u Ns. Pozz
  • Terješkova

    14.03.2016 15:46
    Sva sreća pa ima i dođoša, malo krv da nam poprave!
  • Četvrta generacijaNS

    14.03.2016 15:18


    @ Klokan71

    Potpisujem, da ih nema! Dodjosi stanove imaju, kucerine napravili. Kao macke, bacani na ledja, a mi se docekivali na noge! ;)
    Dok si ti hodao u gumenim cizmama i na biciklu jasio, Klokan71 vozio dobar auto, ( i dan dans je tako ) i davne 1997 imao komp ispred sebe i net koristio! ;)

    Ima nas ovde koji gumene čizme koristimo samo kada idemo na izlete, a kompjuter koristimo od '85e. Kuće smo sagradili tako što smo prvo platili građevinsku dozvolu, pa onda zidali, a ne legalizovali za tepsiju ribe, poput dođoša.Ali nama su i babe i dede imale visoko obrazovanje, ne trebaju nam ni stranke ni zeme da bi se zaposlili jer imamo završene ozbiljne državne škole.





  • pera

    14.03.2016 15:13
    da li je neko video u ovom gradu slicnu zgradu pa da neko ima razum zasto pravi ovakvo nesto u srcu novog sada... ovo vise lici na neki hotel u dubaiu koji je negde krenuo a ni sam ne zna gde je zavrsio...rado bih se rukovao sa onim ko da dozvolu za ovakvu skalameriju u srcu grada i pitao ga gde su tebi oci i razum
  • Ђукан

    14.03.2016 14:33
    И вријеме је било
    Коначно је дошло вријеме да ми прави Срби и Новосађани изградимо овај град не би ли он почео личити на неку реалну метрополу. Што више зграда, пословног простора да нам дјеца имају гдје радити, а и брале да се имамо гдје паркирати а не овако мучим се десет пута дневно по центру док не нађем паркинг. Те старе кућерке треба одреда рушити, ко зна каквих ту зараза има...
  • Piplfoks

    14.03.2016 11:21
    @Klokan71

    Vazda je tako bilo i biće. Glupi, bahati i neobrazovani bezobrazluk i hvatanje krivina će uvek prikazivati kao 'snalažljivost', a neukus i šljašteće đubre kao znak bogatsva i uspeha. Gipsani lavovi, automobili sa sumnjivim tablama, seljačenje u javnosti i polupismeni komentari na internetu - ponos i dika svakog goveda.
  • Klokan71

    14.03.2016 11:07
    Piplfoks
    14.03.2016 | 09:43
    @Klokan71

    Nema tih 'blatara' (izraz koji si valjda naučio u šumi) i miševa gorih od vas olsobodilaca bele tehnike.

    Potpisujem, da ih nema! Dodjosi stanove imaju, kucerine napravili. Kao macke, bacani na ledja, a mi se docekivali na noge! ;)
    Dok si ti hodao u gumenim cizmama i na biciklu jasio, Klokan71 vozio dobar auto, ( i dan dans je tako ) i davne 1997 imao komp ispred sebe i net koristio! ;)
  • Protiv

    14.03.2016 10:52
    Ovo je ono, videla žaba da se konj potkiva, pa i ona digla nogu. Od nekada lepog grada trude se da naprave najružniji, verovatno po partijskoj direktivi iz prestonice. Neko hoće da pravi Wall Street od Bulevara u centru. Naravno, možda ima prisutnih i crnih sila, čim se sve siluje protiv volje građana, a koriste takve brojke. Na ta dejstva smo već navikli, sa određenih kupljenih televizija.
    A zakon mi brani da upotrebim pravi izraz za njih. Da je SPC, mogao bih da pljujem uzduž i popreko. Ali ove ovde ne smeš ni da pomeneš. Mora da će praviti podrume za "donaciju organa" u tom objektu.
  • Piplfoks

    14.03.2016 09:43
    @Klokan71

    Nema tih 'blatara' (izraz koji si valjda naučio u šumi) i miševa gorih od vas olsobodilaca bele tehnike.


  • Gobo

    14.03.2016 09:09
    Soso, zasto si ti tako ogorcena bas na njih dve!?...i pre i posle njih postoje ta tela i funkcije...mislis da se nesto razlikuje?
    Njih dve su male mace...
  • ex chapman

    14.03.2016 08:50
    jeste li vi ljudi kršteni? em pravite soliter na 13 spratova, em radove počinjete na 13. šta je sledeće? Džejson na svečanom otvaranju radova polaže kamen temeljac?
    ako ima na kladionici ja se kladim da ćemo još čitati o nesrećama, rušenjima i hapšenjima u vezi sa ovom zgradom. pa ćemo, pored nesuđene poštanske štedionice imati još jednu ukletu zgradu u centru grada.
  • Nervirach

    14.03.2016 08:12
    Dodjosi, ne vredjajte mesto koje vas je primilo. Sram da vas bude. Kanda su vas zato i oterali. Nego, jutros otvoreni prozori na toj lepoj zgradici. Bice i ona za rusenje
  • Александар

    14.03.2016 07:57
    Кратко памћење
    Сви су исти!!! Погледајте шта су припадници друштвене "елите", почев од КПЈ, СКЈ, преко СПС, СРС, па све до ДС, ЛСВ, СНС рушили, а какве наказе градили. Срушене су Јерменска црква, порта и гробље код Успенске цркве и читава десна страна улице од Милетића према Јеврејској улици, читаве улице на Грбавици, Подбари,... да би направили разне радијаторе, СНП, аполо центар, далтон-бутуровић задужбине,...
  • Pokojni Toza

    14.03.2016 07:54
    Katastrofa
    Neko je dole komentarisao da ovakva zgrada treba da bude na Bulevaru Evrope a ne u centru.
    Mislim da bi neki klasičniji dizajn bio mnogo logičnije rešenje ali šta znaju volovi?!?!
  • mrk

    14.03.2016 01:30
    a na 500m odatle krece podbara sa sve onim starim i raspadnutim kucama i sa istim takvim ljudima... koji kontrast na samo par KOraka...
  • Drvoriba

    14.03.2016 01:09
    ...
    A na koji moj kurac cu ja sad parkirati kola kad odem u centar?! Parkinga svakako nema ni ovako. Bolje da je grad napravio garazu nego sto su prodali to mesto za zgradu. Uskoro ce novosadjani postati manjima u sopstvenom gradu. Bosancerosi iz Vjeternika i njihovi braca od tetke djetici se razmahali ko da nema sutra. Lako je imati kad strpas dvadesetak hiljada mesecno u dzep umesto da platis dazbine. Ako imas neki lokal jos vise se moze "ustedeti" neplacanjem pdva. Placacemo mi za njih svakako pa sta sad. Ne znam samo dokle cemo dozvoljavati da seru po nama...
  • CRM114

    14.03.2016 00:17
    Cemu nervoza i nezadovoljstvo, ili nesto uradite ili ignorisite?
  • Aco

    13.03.2016 23:24
    Nek daju naprednjaci dozvolu za ovog nesrecnog kiklopa, pa da se jednom za uvek zbrisu iz novog sada, da nam ova zgrada ostane uspomena na plitke mozgove investitora i onih koji vode grad, da se vise ne ponove, a projekat vidjena kopija sa plaza mediterana
  • HA PU!

    13.03.2016 21:37
    https://m.youtube.com/watch?v=gJK2yQ6bXz8
  • Milorad

    13.03.2016 21:14
    @ Živan
    Kanda sam izabrao idealno mesto!!
  • Insajder

    13.03.2016 21:13
    Majko mila koja odvala
    @Diko

    Koja odvala toplovodni kolektor?
    Gde si ti učio školu?

    Ljudi kakve dileje se ovde javljaju.

    Sadašnji kapacitet magistralnog vrelovoda može da podnese potrebe ovakvih 100 zgrada u centru Novog Sada.
    Čisto da se ne provaljuje više niko sa ovakvim nebulonim izjavama.
  • @Klinsmann

    13.03.2016 21:13
    Pa ti koji izdaju dozvole su 100x gori i veci seljaci od investitora-peraca para i sega-mega-arhitekti
  • Terješkova

    13.03.2016 20:43
    Oho kako je krenulo nebo će uskoro postati tesno!! Samo napred!
  • Diko

    13.03.2016 20:16
    Infrastruktura, npr. toplovodna se mora prosiriti, sto u praksi znaci da ce gradjani NS placati izgradnju novog toplovodnog kolektora. Davanje urb.saglasnosti znaci da grad daje sve do prikljucka zgrade
  • Deran od Podbare

    13.03.2016 20:14
    Tako treba
    Najzad da da dočekamo da nam zablista Novi Sad, a ne da se gradi ruglo poput onog DS-LSV radijator, koji je nedavno podignut u režiji Matijevića.
  • jo

    13.03.2016 20:11
    Klokan71 13.03.2016 | 17:10
    Kamo lepe sreće da su ostale te blatare danas bi hranili pola evrope,ne bi krali porez,ne bi potkradali " voljenu " državu,ne bi kačili hrastove grane po branicima,ne bi imali po šest ličnih karata i pasoša(po potrebi),ne bi se drali po ulicama ko pomahnitali,svi bi imali uredne papire za svoje kuće i plaćali poreze,ne bi bilo " gladnih i žednih " sa kućama od 200-300m bez papira.Zapitaj se samo što umesto Db-ovaca nijedna normalna svetska firma neće ni fontanu da sazida u ovoj džamahiriji.
    PS.Šta su to blatare
  • Bili Piton

    13.03.2016 18:06
    Haos
    U ulici Narodnih Heroja je sa parkingom izmedju zgrada saobracajni haos. Sada nam megatrendovci sa kojekakvih livada i pasnjaka oduzimaju taj parking i prave zgradurinu koja ce tek da zahteva vise stotina dodatnih parking mesta. E moj Novi Sade, dusu ti unistavaju...ipak jos ima nade da ce bagra ostati bez para u toku gradnje ili da ce biti neka revolucija.
  • Zvrk

    13.03.2016 17:57
    Mozda planiraju da se kandiduju za najruzniji grad / centar grada, da i tu odnesemo prvo mesto
  • podbarac

    13.03.2016 17:44
    trt
    Počele se mešat babe i žabe.
  • opanak

    13.03.2016 17:25
    opanak
    zasto bi vodio psa da se istrci
  • Komunista

    13.03.2016 17:22
    Ne mogu oni ništa da naprave, što mi ne možemo da nacionalizujemo. Samo tucite lovu u dvorce, ova država ide nizbrdo punom parom - ili će narod preoteti lokomotivu a samim tim i vi ostati bez vaših bogatstava, ili ćemo svi nestati pa vi opet nećete imati ništa.
    Kako god obrneš, će nadrljate.
    Dole bahata stoka i urbanistička mafija.
  • Urbanista

    13.03.2016 17:12
    Ovo liči
    Ovo liči na zgradu VMA u Beogradu.Vrlo originalno,nema šta.Mada,kad zrelije razmislim ovi što će tu da rade a i projektant kao i oni što su ovo odobrili su više za doktor Lazu pa onda ljudi ovo i nije tako tako loše.Baš je ukusan ovaj "Pantelija".
  • Klokan71

    13.03.2016 17:10

    JVM
    13.03.2016 | 13:56
    *ebo vas dođoši što im za šaku dinara dozvoljavate da mešetare po Novom Sadu i Vojvodini!


    Da nije bilo dodjosa, dan danas, pojedini bi bili u blatarama, i misevi im skakali po nogama... Naravo, cast izuzetcima, vrednim i radnim Novosadjanima! A ovi sto su za blatare dobili po 2-3 stana za kucerke, koje su svaki cas mogle da im se sloze na glavu, ko kula od karata.

    JVM, lupas ko maksim po diviziji
  • klinsmann

    13.03.2016 16:37
    ...lud zbunjenog?!?
    Da li je moguće da je neko dao dozvolu za gradnju ovog arhitektonskog čudovišta, da li je mogućeee?
  • zivan

    13.03.2016 16:06
    Nastavlja se ubijanje grada. Azzdaja koja se namerava graditi mozda bi bila lepa na nekom drugom mestu, recimo na parceli kod stadiona Vojvodine, ali u kvartu koji je decenijama bio simbol katolicckog stanovnisstva grada ovakva zgradurina je potpuno neprimerena i zloslutna...
  • H

    13.03.2016 16:03
    ...moja mama rekla, pa oni nisu normalni...ko ce dati dozvolu za ovo..
  • мика

    13.03.2016 16:02
    Дижи све у вис. Натрпавај људе једне на друге као у пилићарнику. Није битно што неће имати где да паркирају кола, да изведу дете на игралиште, да прошетају парком или изведу пса да се истрчи. Битно да могу да кажу како живе у центру града, а опанке још нису скинули...
  • brasa

    13.03.2016 15:11
    Maki u pravu si, a za vas hejtere recite kako se zgrada poste uklapa u Yeljeznicku pa vam dosad nije smetalo, gledajuci od mosta ok je a sto se tice zeljeznicke bar posta nece strcati, nego gde ste bili kad je pozorisni bunker yidan a jos grdje i gore onaj zatvor preko puta pozorista, a dal ce zvrjati videcemo bar ce spustiti cenu zakupa lokala
  • deda

    13.03.2016 15:11
    Nemam ništa protiv dizajna, ali se ne uklapa nikako u okolinu.
  • limanac

    13.03.2016 15:03
    banda
    @maki, ima, novosađanima odgovara jedan zatvor und psihijatrijsku ustanovu ovih gabarita, da strpaju tebe i slične koji podržavaju i učestvuju u ovakvom devastiranju grada na jedan duuuži odmor, dok neshvatite koliko je to sve pogrešno TAČKA
  • ana

    13.03.2016 14:31
    bolje umest N Banke da stave fasadu Jermenske crkve .To nam je dug.
    Sve je to propala investicija bar sto se tice već previše praznog postojećeg poslovnog prostora.I pretrpano kao u Japanu
  • Neka

    13.03.2016 14:20
    Uredjenje
    U poznatim evropskim gradovima, uži centar grada je zaštićena zona. U starim kućama su ili etnografski muzeji, ili u njima rade stare zanatlije. To nisu kafići, niti su fasade tih zgrada uništene izlozima. Da, postoje mesta na kojima se sedi u starim delovima grada, ali ona ne preovladjuju.

    Da smo normalan, uredjen grad, trebao bi da postoji urbanistički plan, koji bi odredjivao koji deo grada je zaštičen od novogradnje..... Novom Sadu treba City - poslovni deo grada. Taj deo ne treba da se meša sa starim centrom.
  • jamprof

    13.03.2016 14:12
    DOLe
    Dole ovo dno dna na prvim izborima. Mrzitelji Novog Sada - dole!
  • Miloš_NS

    13.03.2016 13:57
    Ostajem
    Bez obzira na sve, rođen sam u Novom Sadu i u njemu ću umreti, ma šta se gradilo i desilo. Ostajem lojalan Novom Sadu. Kerovi laju, karavani prolaze a Novi Sad je moj rodni grad i moj jedini dom !
  • JVM

    13.03.2016 13:56
    *ebo vas dođoši što im za šaku dinara dozvoljavate da mešetare po Novom Sadu i Vojvodini!
  • estetika

    13.03.2016 13:56
    Stalno se pitam ko pravi projekte za ove ruzne zgrade po Novom Sadu koje nicu kao pecurke.Novi Sad je toliko oskrnavljen da boli dok setas I gledas u razne gradjevine obolelih arhitetaka...tetaka bas tako...steta nepopravljiva!
  • Maki

    13.03.2016 13:14
    Da li postoji nešto u ovom univerzumu da Novosađanima odgovara?
  • nakaza u najavi

    13.03.2016 12:57
    Hahahahaahaa, sta je to na samom uglu? Nadam se da je samo ilustracija, ako planiraju da tu postojecu zgradu "uklope" u novu onda su skroz nenormalni
  • Vlada

    13.03.2016 12:56
    ---
    Zbogom struko, zbogom pameti, zbogom Novi Sade.
  • rada

    13.03.2016 12:48
    @A
    Kada se nešto zida u centru grada to nije širenje grada, širenje grada je ono što se može videti na Novom Naselju. Kakvo otvaranje novih lokala, pa i već posojeći lokali zjape prazni po centru, i to ne samo pasažni i po tržnim centrima, već se moži videti jako puno uličnih lokala koji su prazni duže vreme. Novih stanova u gradu uvek ima, nije građevina baš toliko pukla. Ovo prikazano na slici je nakaza 10x gora od Matjevićevog raditora...
  • Nervirach

    13.03.2016 12:45
    Zasto ne kazete da je to Dodikov kapital? Pranje para. Eno Futoga pa mars tamo. I ovako ste usrali mesto starije od Novog Sada. Jel jasno zasto vas ne vole? Tako se ponasajte u Nemackoj oa bi bili isutirani nazad. A mi mirni pa vas trpimo. Nasli kod koga da se bahatite.
  • gsy

    13.03.2016 12:44
    Nadam se da ce jednog dana neko odgovarati zbog ovog skrnavljenja centra grada...
  • Mm

    13.03.2016 12:44
    I? Kad je protest? Ili ćemo samo ovako online?
  • Klokan71

    13.03.2016 12:34
    Ako se gradi, problem, ako ne, opet problem. Koliko hejetra, cccccc, strasno...
  • goxns

    13.03.2016 12:29
    treba
    podrzavam gradnju, kupicu stan tu.
  • mali ponja

    13.03.2016 12:08
    zdravstveno osiguranje
    Sta se bunite necete morati da idete na VMA .
  • mile

    13.03.2016 12:03
    Napredna sila I bahatost.
  • mile

    13.03.2016 11:52
    Najbesmislenija zgrada na svetu. Novi buduci Lupus i Pariski Magazin koji zjape prazni. Pogledajte prvih pet spratove zgrada u pozadini koji imaju svecani pogled na zid druge zgrade. Ko normalan zeli da zivi i radi u mracnoj klisuri gde se preko prozora dobacuje sa komsijama?
  • Kontrash

    13.03.2016 11:50
    Sanja@ i Novosađanin@ ... ako niste bili sarkastični onda pravac kod psihijatra !
  • Boris

    13.03.2016 11:45
    DNO
    Pa sta se cudite,ta firma Galens je inace finansijer Srpske Napredne(NAKAZNE) Stranke.Pa vi sada mucnite malo glavom.
  • urbanista

    13.03.2016 11:42
    ljudi, svi stavljate komentare o izgledu zgrade i o lokaciji koja se koristi, a niko se nepita ko stoji iza firme GALENS. JA cu vam samo dati slagort, a novinari neka istrazuju. Covek se zove Milorad i trenutno je na visokoj funkciji u Bosni. Za detalje neka se novinari postaraju.
  • A

    13.03.2016 11:42
    Novi Sad
    Ne znam sto se svi bunite, pa zar treba da nam ostane u centru grada platnjava poljana (improvizovani parking) i kud i kamo zidovi polupprusenih kuca sagradjenih 40ih godina. I treba da se gradi i da se siri grad, da se otvaraju novi lokali i da ljudi koji zele da se presele u Novi Sad imaju izbor neceg kvalitetnog i novog da kupe sebi za zivot. Sad, to sto vi nemate pa zivite u komunistickim stanovima svojih baba i deda, i kucama pod vlagom negde u Petrovaradinu, to vec nema nikakve veze sa arhitekturom koju ovde uporno spominjete.
  • Ing

    13.03.2016 11:36
    Urban chaos
    Ovo je klasičan školski primer neplanske gradnje, koja će pogoršati stanje u saobraćaju, povećati gužvu u tom delu grada i naružiti "skyline" grada prepoznatljiv gledano sa tvrđave. Poruka ove gradnje je da su "oni" jači tj. veći od države (simbol države je zgrada pošte). Na tom placu treba da bude zgrada ali u klasičnom stilu u kom su građene zgrade oko nje, a ne ovo modernističko megalomansko čudo. Ovaj tip zgrade treba da bude izgrađen na novim lokacijama na bul. Evrope, gde će se bolje istaći veličina i dizajn samog objekta, a ne skrivati ga iza postoječih zgrada praveći urbanu klisuru u kojoj nema sunca po ceo dan. Moramo znati da Novi Sad nije Njujork i da ovde postoje određena pravila i tradicija koja treba da se poštuje. Ovaj objekat ako se izgradi neće biti ovako lep kao na renderu i samo će biti spomenik javašluku i korupciji vlasti koja dopušta izgradnju gde god čega god samo dok je plaćaju..
  • Jastreb Kokošar

    13.03.2016 11:31
    Samo bahato još dok možete, jer kad vas najurimo - biće perja na sve strane. Novosađani, fotografišite sve zgrade, da imamo na osnovu čega da rekonstruišemo sve šo su ovi rasturili. Vratićemo našu varoš u prvobitno stanje.
  • berolina

    13.03.2016 11:27
    to se zove pranje love zaradjene na crno...prljavom novcu se gubi trag! trange-frange drustvo: skolovani bidze-badze-budze-politicari misle da je to jedini nacin, da podignu sebi SPOMENIKE.typisch serbisch.w.
  • djordje

    13.03.2016 11:22
    molim boga
    Da se ovo ne desi, fuuuj
  • Sale NS

    13.03.2016 11:21
    Majko mila, tek sad vidim kakvo je ovo njesra. Što bi narod kazo pi..a i krompirača ! Staklena hobotnica iznad stare banke, desno kula Brašovanova od pošte a levo socijalističko staklo sa bankom u podnožju. a iza svega VMA U NOVOM SADU ?! Da, da, p..ka i krompirača !
  • bak

    13.03.2016 11:18
    Nisam ni mislio da će napraviti neko igralište za decu bolnicu posaditi neko zelenilo.Samo da se bogatiji još obogate a sirotinja da još osiromaši.
  • /

    13.03.2016 11:17
    /
    dinosaurusi su premesteni zbog 'negodovanja' a ova i slicne rugobe zbog jos veceg negodovanja ne mogu da se zaustave?
  • Sanja

    13.03.2016 11:15
    Ovo bas lepo izgleda, moderno.
  • mam

    13.03.2016 11:06
    To lako moze biti pogresan poslovni potez za investitore al' zbog toga mi nece biti zao. Zao ce mi biti sto ce nama ostati haos u saobracaju i ruglo u centru grada. I niko nece biti zbog toga kriv!
  • nsss

    13.03.2016 10:57
    uzas
    neopevana sramota...nigde na svetu se ovo ne radi....rusiti stari deo grada i dizati gluposti kakve god kome padnu na pamet...preko puta zgrada koja izgleda kao zatvor...pariski magazin...pozoriste....fuj....kakva vlast takvo i bahacenje
  • c44

    13.03.2016 10:51
    cudi me kako se sada svi bune, a nisu se bunili pre 10 godina kada je napravljeno ono ruglo od hotela preko puta Norka. kao zatvor u centru
  • glumac

    13.03.2016 10:49
    I kao pozorište pored Uspensk
    Taman će se uklopiti sa "Radijatorom"
  • Novosadjanin

    13.03.2016 10:41
    ...
    Deluje lepo.
  • 021

    13.03.2016 10:35
    Sve je ovo počelo poklanjanjem Novosadske banke Austrijancima. Ta parcela je bila namenjena za izgradnju glavne zgrade Novosadske banke, ali kad je banka poklonjena novi vlasnici su rasprodali sve što su mogli. Banka deportovana u beograd, ovde će da nikne šta će već da nikne i da zvrlji prazno poput većine objekata u centru grada.
  • Inspektor Višekruna

    13.03.2016 10:31
    Selimo se iz ovog grada.
  • Nervirach

    13.03.2016 10:11
    Fuj.
  • Љоша

    13.03.2016 10:06
    Као чир на к...!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna