Novi Sad
21.03.2016.
12:27 > 19:38
Železnica Srbije naplaćuje putnicama kartu za brzi voz skuplje, iako putovanje njim traje duže.
  • Djordje

    22.03.2016 22:26
    Često se vozim na relaciji Bg-NS, i gle čuda doziveh da me Železnica Srbije vozila 120 km/h. Da ne videh na displeju ne bi verovao.
  • bane

    22.03.2016 10:06
    @Mica , koga vi hvalite , ove raspale pruge ??
  • ex chapman

    22.03.2016 09:00
    baš jutros čitam o surovom kažnjavanju u Saudijskoj Arabiji - sečenje ruke, vešanje na kuke, čupanje trepavica. možda ne bi bilo loše da se to uvede i kod nas - za korumpirane rukovodioce javnih preduzeća, pokvarene lekare, nadrndane šalteraše, tajkune i sličan ološ.
  • Tja!

    22.03.2016 07:48
    S obzirom da će u budućem ratu za ovu i okolne zemlje pruge biti najvažnije, zaista je trebalo pre misliti i maksimalno ulagati u železnicu. Leteti se neće moći, putevi će biti blokirani raznim paravojnim formacijama, jedino će se pruge čuvati i paziti od strane države. Normalno, sve nedostajuće snabdevanje i vojski i civila će zato ići preko njih. Znam, ne bi ste verovali u mnoge stvari koje bih ispričao, ali vreme će pokazati da će se dobar deo Novog Beograda ustupiti za izgradnju međunarodnog čvora sa jedno 100 koloseka za mimoilaženje. Čak će se i saobraćaj dizati na mostove iznad železničkog čvora. Neće nas turizam, već Železnica ekonosmki izvući.
  • Mica

    22.03.2016 02:25
    Vozovi su fantasticni, krecu na vreme, stizu na vreme, udobnost, karta je jeftina,... Jedini problem je sto su preusmerili polaske u 9 i u 11 na Prokop, zarad PR-a SNS-a. Neka se provere kod doktora, ovi koji imaju zamerke.
  • Brus Vilis

    21.03.2016 23:22
    Pa ako mogu kriminalci da postanu poliičari, ratni zločinci heroji, što ne bi brzi voz posato putnički? Neki od g _ _ _ _ a prave pitu, al mi u Srbiji sve obrnuto, pa i to.
  • goxy

    21.03.2016 21:46
    @Kuca od krova
    radi se na revitalizaciji pruga vec duzi period, ali to ide sporo sto zbog novca, sto zbog jako puno kilometara pruge koja je losa. Nedavno je zakljucen ugovor za izgradnju tunela kod Cortanovaca i vijadukta na koji bi voz isao nakon izlaska iz tunela pa bi se vijaduktom spustio do Karlovaca. To je najbitniji deo pruge koji ce izgradnjim skratiti duzinu voznje od Bg do Ns. Inace to se radi u projektu sa Madjarima za brzu prugu Bg - Budimpesta.
    E sad videcemo kako ce to ici. Nisam preveliki optimista da ce sve biti u roku kako obecavaju politicari, pogotovo sad pred izbore...
  • Drum

    21.03.2016 21:25
    Kuca od krova me pretekla u komentaru. To i ja kažem, trebalo je prvo pruge dovesti u red. Da se njima može voziti 100-160. Pa onda uzeti nove vozove.

    Opet lepo videti nove vozove, ali dok se pruge srede, ti vozovi će biti i stari i kako to kod nas biva, devastirani.
  • Nikola

    21.03.2016 21:09
    1. Izuzetno je glupo što je dodatak za brzi voz 100 dinara bez obzira na dužinu putovanja, to bi trebalo da se računa procentualno u odnosu na cenu karte putničkog voza.

    2. Kakav je to brzi voz koji staje u Karlovačkim vinogradima i Čortanovcima Dunav? Zapravo, ne bi trebalo da staje ni u Petrovaradinu, Čortanovcima itd.

    3. Kako brzi voz (Regio Express) može da čeka da se ukrsti sa putničkim vozom, dakle vozom nižeg ranga? Valjda putnički treba da čeka da prođe brzi.

    4. Problem je što je pruga od Novog Sada do Stare Pazove jednokolosečna, a od decembra 2015. je povećan broj vozova pa je sad gužva na pruzi.

    5. I pored svih ovih nedostataka i poskupljenja, voz je i dalje bolje opcija od autobusa jer je duplo jeftiniji, a sporiji u proseku 15–20 minuta. Za one koji idu do Novog Beograda je čak i brža opcija.
  • Kuca od krova

    21.03.2016 20:00
    Uvezli smo dvadesetak svajcarskih garnitura i desetak dizel ruskih, ali pruge su prestare, tokom 90- tih godina i potpuno izraubovane. Kljucc oporavka zeleznice je revitalizacija sinske mrezze i modernizazicija i udvokoloseccavanje Koridora 10. Da ne bi ova kupovina vozova pomalo liccila na zidanje kuce od krova, neophodno je ssto pre raditi na obonovi pruga...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna