Novi Sad
30.09.2010.
12:04 > 12:10
Prva u nizu tribina iz ciklusa "Dijalozi u Radio kafeu", na kojoj će biti reči o položaju pripadnika gej, lezbejske, biseksualne i transrodne zajednice Srbije, održaće se u četvrtak, 30. septembra.
  • Marija

    04.10.2010 13:29
    ko vas pita?
    http://www.youtube.com/watch?v=ouqUil7Q3Fs&feature=player_embedded
  • 04.10.2010 13:29
    Ljubav je ljubav.
  • juliet's muffin

    04.10.2010 12:36
    kroz ovaj sajt
    Prođe toliko vesti o toliko stvari zbog kojih bi ljudi trebalo da izađu na ulice, koje bi ljudi trebalo ovako da raspravljaju...ali ništa. Glavne teme homoseksualci, Srpski film i postojanje Boga. Ne mislim da je loše što se o ovoj temi raspravlja, naprotiv - samo je šteta što je to jedino što podstakne ljude na neku raspravu. Ispadne presipanje iz šupljeg u prazno, uvek jedna te ista priča.
  • piplfoks

    04.10.2010 07:32
    Šta reći o frustraciji i kompleksima, kad se potpisuješ mojim nikom, očigledno te baš svrbi, a meni ništa slađe nego da dižem žuč takvima... A kao što sam ti rekao, najbolji pokazatelj tvoje ograničenosti je to što misliš da ćeš me uvrediti time što pišeš da sam gej. Pajserska posla.
  • tema piplfox

    03.10.2010 13:31
    Pa ko nam se to iznervirao i izneo bujicu uvreda. Pa sam kažeš da imamo pravo na svoju slobodu i slobodu izražavanja. Bujica uvreda i psovki je tako karakteristična za ljude neopterećene inteligencijom tako da ja potpuno razumem tvoju frustriranost pa pobogu niko ne voli da bude inferioran pa ček ni piplfox al ne brini mi zatucani seoski idioti preživljavamo i dalje.
  • neobjektivni posmatrač

    03.10.2010 07:56
    pitanje
    Da li će aktivisti i zagovornici Pride parade računati da je parada uspela ako se ostali građani odluče za bojkot i taj dan ostanu kući, spuste roletne i bojkotuju i homosexualce i homofobe ?
    Zar i to nije legitiman stav ?
    U svakom slučaju ja ću se odlučiti za taj metod jer niti me interesuju furundžije pa ni topdžije a još manje ovi što bi kao da ih tuku i tako skrenu pažnju javnosti na sebe.

    ''Attention whore'' je odavno apsolvirani oblik frustracije.
  • mveliki

    02.10.2010 23:31
    @Semtex, Nemanja
    ...mogli bi malo da procunjate po internetu, cisto zbog edukacije...

    Naravno da je jos uvek u DSM, ali ne kao bolest nego poremecaj, kao sto i rekoh, evo vam link:
    http://ajp.psychiatryonline.org/cgi/content/abstract/138/2/210

    Poredjenje s dijabeticarima je krajnje neukusno jer:
    - njihov problem jeste opasan po zivot a vas ne
    - oni zele da se lece
  • piplfoks

    02.10.2010 17:28
    Ne mogu ti opisati koliko mi je drago što barem nekog od vas zatucanih, ograničenih ušljivaca moje reči bole koliko mene boli vaša glupost. Ne mora mene niko plaćati, dovoljno mi je da uvek i iznova ističem meni toliko bitnu poentu: svako ima pravo da izrazi svoje mišljenje i to se pravo treba da uključuje i sva licemerna, polupismena snoviđenja koja talogu poput vas mogu pasti na pamet. ALI: svako ko smatra da te budalaštine zanimaju nekoga van njegovog kafanskog kruga, onda mora biti spreman i na odgovor. Ako si ponosan na svoju glupost, budi ponosan i na titulu seoskog idiota, pa makar vas je i više po svakom selu.
  • tema piplfox

    02.10.2010 15:18
    i on bi se šeto al se boji
    Da meni neko preti da će da me prebije dok se mirno šetam gradom i ja bih se uplašio i tražio zaštitu. Tako da ne laje kera kuće radi a bogami ni piplfox.
  • G

    02.10.2010 15:01
    @tema: Piplfoks - sa tom razlikom što se dotični Piplfox ne obraća LJUDIMA već se obraća OLOŠU koji smatra da je iznad zakona i ustava, i koji je u svakoj zemlji zapada dočekan pomenutim tretmanom.
  • @Jelko Kacin

    02.10.2010 14:48
    zamena teza
    Za smrt 40 vojnika u Sloveniji bi pre svega trebalo da odgovara tadašnji vojni i državni vrh koji je sedeo u Beogradu i nije mogao da prihvati da je svim ostalim republikama dosta diktata iz Beograda.
    Nemoj mi reći da su Slovenci krivi što su se izborili za svoju slobodi i nezavisnost i što su skinuli jaram s vrata u vidu centralističke beogradske vlasti S. Miloševića koji je bio u punom uzletu.
  • tema: Piplfoks

    02.10.2010 10:58
    Koliko pre desetak godina kad bi neki SPS/JUL-ovski medij "razgovarao" sa ljudima recnikom kakav neprestano koristi nas verni g.Piplfoks [npr. pendrek po ledjima,glup,lupetas,budalo,moronu,skratiti zivot,uterati pamet batinama itd.] tadasnja opozicija - a sadasnja vlast - bi digla buku do neba o tome na kakav se nacin profasisticko-staljinisticka vlast obracunava sa protivnicima.I bili bi u pravu.Seca li se neko teksta "Curuvija docekao bombe?" Mislim da bi g.Piplfoksu trebalo dati novi posao,da pise takve clanke za nove gazde.Osim ako on to,u stvari,vec odavno ne radi.
  • piplfoks

    02.10.2010 09:21
    Nemoj da se praviš glup i da dramiš. Pendrek se odnosi na one koji su rešili da se s paradom obračunavaju batinama, i posebno mi je drago da takvi moroni dobiju po leđima, jer bih radije da im se pamet batinama utera nego da i dalje misle da mogu da se iživljavaju na svakom ko im se ne sviđa. A što se tiče te izanđale fore 'oni paradiraju za kao neka prava dok mi nemamo leba da jedemo', izvoli, široka je ulica i tebi izađi i demonstriraj za svoja prava. Tebe niko kao njima ne preti bejzbol palicama, treba samo da prevaziđeš to da te mrzi da se mrdneš.
  • liberalni demokrata

    02.10.2010 08:05
    pendrekom nego kako
    Tako je lisice demokratska.
    Svi koji ne podržavaju paradu treba degeničiti i u zatvore trpati.
    Demokratski i liberalno ...po azbučnom redu sve u bajbok.
    To su glupaci koji ne vide da je nama ovde izuzetno dobro, da smo zaposleni i da su nam plate baš pristojne.
    Ne vide da sa paradom rešavamo vitalne probleme u društvu.
    Ko je njima kriv što su tako primitivni pa ih muče egzistencijalni problemi tipa 'kako preživeti od prvog do prvog'?
    Što se nisu aktivirali u nekoj NVO (inače naš najproduktivniji sektor društva osim javnih kuhinja) ?
    Neobrazovani kakvi već jesu i dosadno heteroseksualni žele da iskažu svoj stav .

    E pa nećete .Policijo postupi po naređenju !
  • piplfoks

    02.10.2010 00:04
    Uuuu, uklonjeno iz udžbenika zbog 'zavere pedera i komunista'. Sreća pa su vaše slučajeve ostavili u priručniku. Pričate o nekoj prirodnoj selekciji, a vi ste najbolji primer kako je evolucija milosrdna tamo gde bi trebala da udari najsurovije: po glupima, zatucanima i u svojoj zatucanosti paranoičnima. Vas će uvek biti ko pleve, zato mi je svako ovakvo dešavanje milo, ako vam jedom ili policijskim pendrekom barem malo život skrati.
  • Dr Petrović

    01.10.2010 21:38
    Homoseksualizam je izlečiv
    Kao što su umeli da zavrnu rukave...

    http://www.youtube.com/watch?v=_sCo8mbldJs&feature=related
  • Remorker

    01.10.2010 21:25
    Ide momak ulicom i vice:"Ja sam GEJ,ja sam GEJ.."
    Na to ga jedan pita:"Imas li Ti jahtu,vilu sa 10 kupatila, stan u New Yorku, Ferari?
    Ovaj 1.:"Paaa nemam."
    Ma ti si onda pedercina obicna!

    Dajte ljudi nemojte se folirati.
  • Remorker

    01.10.2010 21:19
    Pa naravno da mi sex ne sluzi samo za produzenje vrste!! Taman posla.Pod produzenjem vrste smatram cin izmedju M iZ a koja ponekad moze da ima ishod u vidu DETETA.Imam zenu , decu porodicu ( jedino nemam AgroBanku)Svi sretni svi zadovoljni. Svi smo-su upoznati sa nekim devijantnim ponasanjima u drustvu, "da tako nesto postoji ali nije svakodnevna pojava" Nikad mi do sad nije palo na pamet da zamenim zensko za musko(joooj razlike) niti imam neku vrstu agresivnog otpora prema homoseksualcima. Licno poznajem par njih, sto muskih sto zenskih. NE odobravam njihovo opredeljenje niti bi zeleo da ih ubedjujem u suprotno.
  • Dragana

    01.10.2010 20:51
    STOP
    Stop gej paradi!!!!!!!
  • Jelko Kacin

    01.10.2010 17:39
    organizator
    Niste objavili moj post !

    Ok idemo dalje .

    Komesar EU za prijem novih članica i ujedno najveći zagovornik i finansijer Parade je Jelko Kacin.
    Čovek koji bi trebao da bude u Hagu i koji je direktno odgovoran za smrt preko 40 regruta koji su streljani 1991 u Sloveniji određuje šta će i gde će se održavati u Srbiji.

    Sjajno .

    Evropa stvarno nema alternativu .
  • dragaN

    01.10.2010 14:03
    I na tarabi pise ...
    @Nemanja
    "Homoseksualnost je uklonjena iz DSM-a 1973. godine. Pretpostavljam da vas dvojica ne znate šta je to, ali to je jedan bitan medicinski priručnik koji onaj što je pisao vaš udžbenik izgleda nije pročitao, već je varao na ispitu. Ako taj "udžbenik" i postoji negde drugde osim u vašim zatucanim glavama. "

    Naravno da je homoseksualnost uklonjena iz udzbenika kao bolest. Ko je tu bolest uklonio iz knjiga? Doktori pederi. Kako si jadan, verujes u ono sto bi hteo da cujes. Da je ostalo zvanicno kao bolest, mozda bi se radilo na leku pa bi kad tad neko pomogo svim tim ljudima. A ovako nikad nece biti leka. Strasno.
  • Nemanja

    01.10.2010 13:30
    @DragaN & Mveliki
    Homoseksualnost je uklonjena iz DSM-a 1973. godine. Pretpostavljam da vas dvojica ne znate šta je to, ali to je jedan bitan medicinski priručnik koji onaj što je pisao vaš udžbenik izgleda nije pročitao, već je varao na ispitu. Ako taj "udžbenik" i postoji negde drugde osim u vašim zatucanim glavama.
  • Srbija - generalno

    01.10.2010 10:59
    NIJE spremna za Paradu Ponosa
    Samo za Paradu Sramote i Prkosa. Na kraju krajeva, sta reci za zemlju, gde je jedan ratni zlocinac vazniji od celokupne populacije?
  • dragaN

    01.10.2010 10:38
    Homoseksualnost je za sada neizleciva bolest
    @Semtex
    "homoseksualnost je "poremećaj seksualnog identiteta" (ovo je iz udžbenika), i kao i svaki poremećaj treba da se leči. Naravno i homofobija treba da se leči"

    @Mveliki, mogao bi ti malo da procunjas po internetu, cisto zbog edukacije i obavestenosti kako ne bi u buduce ostavljao kretenske komentare poput ovog iznad.

    Za pocetak:

    http://familydoctor.org/online/famdocen/home/children/teens/sexuality/ 739.html


    Kako ima oogranicenih ljudi pa se pozivaju na tekstove na internetu. Pa te tekstove na internet moze da postavlja ko oce. Peder napravi svoj medicinski sajt na kom napise da homoseksualnost nije bolest. Ali dobro treba razumeti tog Semteksa. Ljudi kad su bolesni nisu sposobni da ispravno razmisljaju.
  • Kamika

    01.10.2010 08:10
    @G
    Ja koliko sam shvatila...moram da prokomentarišem...mislim da Remorker u komentaru nije mislio na -razne sexualne potrebe- ...nego na produženje vrste kao prirodnog procesa živih bića..a svi smo mi ipak deo prirode, i trebali bi da živimo u skladu sa njom...
    Ako je tako, onda se slažem sa njim...sexualne potrebe i intimne stvari se ne dele sa svima...
  • Semtex

    01.10.2010 07:49
    Udzbenik
    "homoseksualnost je "poremećaj seksualnog identiteta" (ovo je iz udžbenika), i kao i svaki poremećaj treba da se leči. Naravno i homofobija treba da se leči"

    @Mveliki, mogao bi ti malo da procunjas po internetu, cisto zbog edukacije i obavestenosti kako ne bi u buduce ostavljao kretenske komentare poput ovog iznad.

    Za pocetak:

    http://familydoctor.org/online/famdocen/home/children/teens/sexuality/739.html


  • Kamika

    01.10.2010 07:05
    Svi smo mi manje ili više prihvaćeni ili ne prihvaćeni u nekim aspektima društvenog života...Uopšte ne vidim smisao paradiranja...Vaša, a ni bilo čija intima me apsolutno ne zanima, jer ljude cenim po svojim kvalitetima...Svako svoj teret nosi kroz život, pa tako i vi morate svoj...koliko god da je težak.

    Ima mnogo bitnijih stvari za javnost:
    Ljudi su gladni, bez posla i ikakve perspektive u ovoj državi! Zbog toga treba paradirati!!
  • Ivan

    01.10.2010 07:03
    odgovor naslovu...
    čitajući pojedine komentare stiče se utisak da nismo spremni za paradu...
    ipak ovog puta je država uvidela zbog čega je ova parada bitna i neće dozvoliti da ih bilo ko bije (kojekakvi latentni pederi, koji se boje toga što zapravo jesu, i ostali naslnici svih nacionalnih i političkih pripadnosti)...
    ono zbog čega LGBT populacija želi da izađe javno na ulicu jeste jednostavna činjenica da oni nemaju, iako ustavom garntovana, jednaka prava...
    ovde kada bi izašli zajedno na ulicu i slučajno se uhvatili za ruke sevnule bi palice i to je ono što mora da prestane.
    na žalost gde živimo mora puno vode da protekne Dunavom da se ova situacija u srbijici promeni...

    PS-ovaj komentar me je ostavio bez teksta:
    dragaN - Bolest
    "A bre treba razumeti te ljude. Kao sto je zakon donet da invalidi moraju da se zaposljavaju, i ovu vrstu bolesti treba razumeti."

    za početak nisu invalidi već osobe sa invaliditetom, i to nije bolest papane!
    ako ti u isti koš svrstavaš osobe sa invaliditetom i homoseksualce potraži pomoć...
  • G

    01.10.2010 06:53
    @mveliki - ako uzmemo da je to bolest, iako ti nisi ni ibliza kompetentan da određuješ šta je bolest a šta ne, ako sutra dijabetičari krenu da protestuju jer su im ugrožena prava, oćeš i njima "izaći na crtu" da slučajno tvoja deca ne bi pomislila da "je sasvim normalno biti dijabetičar"? Koji si ti debil.
  • G

    01.10.2010 06:51
    @Remorker - znači po tebi nenormalan sam ako imam sex al sa kondomom pa nisam "produžio vrstu"??? Kakvo lupetanje - jel ti imaš sex samo kada hoćeš da "produžiš vrstu"?
  • G

    01.10.2010 06:47
    @za G - samo jedna izuzetno mentalno poremećena osoba, što se graniči sa kriminalnim patološkim osobinama, može da ima fobiju od običnog slova, i to da od običnog slova G odmah vidi "gej". Tačno ovakav sloj stanovništva - u potpunosti neobrazovan, koji od svakog slova srpske azbuke zna samo po jednu reč, istovremeno smatra da je pametniji od svih drugih i pozvan da odlučuje o pravima drugih mimo ustava i zakona, i da odlučuje o tome ko je normalan a ko nije bez ikakve kompetencije. Ti međutim, si zreo za psihijatrijsku ustanovu zatvorenog tipa, jer si očigledno velika opasnost za građane dok si na slobodi, jer nije normalno da se mentalno stabilna osoba plaši jednog najobičnijeg slova - da sutra ne strada slučajno neki Goran, ili Gojko, ili - ovo je vrhunac ironije - Grujica.
  • komsija

    01.10.2010 04:14
    pa čija su tu prava ugrožena
    Uprno apeluju na one koji nisu za tu paradu da osnanemo kući, ne gleamo tv,ne slušamo rdio, ili ne citam sutrasnje novine. ČEMU ONDA PARADA ako se prikzuješ samom sebi, da li je to potreba takve populacije to je potanje za psihoa. Mislite da holivud živi od slave jer ponosne uloge prikazuju samo glumcima, naravno da ne, i za tu robu je potrebna publika koju vi ovde još nemate ili je toliko zanemarljiva da se i sami bojite ishoda iste ti parade. Ajde već jednom da osvane i taj jedanaesti da vas vidim ponosne PARADIRANE SAMIM SABI.
  • Remorker

    30.09.2010 20:53
    ne razumem
    zasto parada ponosa? U cemu je ponos ili sta je tu ponos? Ponos da se pred samim sobom dokazes da si drugaciji. Da li to znaci, da mi koji eto volimo suprotni pol sticajen okolnosti, treba da paradiramo ulicom i da budemo ponosni sto volimo eto nekog-neku? U cemu je poenta parade? JESI drugaciji po sexualnom opredeljenju ali me boli uvo za to, dok si sa pertnerom koji to odobrava. Sta se dobija ovom paradom? Jedino da budes vidjen! OK, nisam moralista, ne osudjujem ali Boze mili sve ima svoje granice.
    Da je normalno, I NIJE! Homosexualnost je bolest, kakva takva ali je bolest. Svrha polnog odnosa je produzenje vrste. Jedino je coeku sluzi za zabavu. i NE mozes reci da je cela ulica luda a jedino ti pametan.
  • mveliki

    30.09.2010 20:26
    ....
    @tata i mama: bravo, i moji će ostati kod kuće,

    @Skali: homoseksualnost je "poremećaj seksualnog identiteta" (ovo je iz udžbenika), i kao i svaki poremećaj treba da se leči. Naravno i homofobija treba da se leči.

    Lično meni pederi ne smetaju ako me ne diraju (kao i većina drugih "različitih"), ali ako će da paradiraju o tome onda ću im izaći na crtu.
    Neću da dozvolim da moja deca pomisle da je sasvim normalno biti homo.

    Paradom guraju prst u oči većini i ne treba da se čude što im je bezbednost ugrožena. Vidimo se na crti.
  • Ako

    30.09.2010 17:42
    je bude
    "Samo" ćemo je posmatrati.
  • za G

    30.09.2010 17:30
    PA TO JE SKRACENICA OD GEY
    a i po komentarima kao protiv je radikala i njihovog mitinga a kada dodje kuci nema tv i ne cita tv i nikada nije cuo za njih kao zaobilazi ih a zna da ih ne gotivi
  • piplfoks

    30.09.2010 16:42
    @Ze Karioka
    Tipično za zatucane magarčine - kad potroši svoj promil 'mudrosti', ostaju mu samo uvrede, a šta je zaošinutom homofobu veća uvreda nego da kaže nekom da je gej? Da nekim slučajem i jesam, lako bih se pomirio s tim, ali pre bih se roknuo nego da budem tako glup, ili što kaže Sramota, toliko primitivan da brišem dupe o klozetska vrata.
  • Semtex

    30.09.2010 15:24
    Gay
    @Ze Karioka, nisam gay ali sam liberalno orjetisan. Zivim u normalnom drustvo gde se na homofobiju gleda kao na zaostalost i neznanje.

    Kada Srbistan bude imao nivo skolovanja jedne razvijene drzave i zdravog drustva nestanak homofobije ce biti neminovan.

    @G, O lezbejkama sve najbolje ;¬))
    Inace, slazem se sa vasim pomenutim ludacima koji najosnovnijim nepostovanjem saobracajnih propisa ubijaju neduzne. Medjutim interesantno je da se niko ne buni protiv Hriscanstva i ostalih religijskih organizacija koje su za 2000 godina "u ime boga" pobile vise ljudi nego bilo koja coveku znana bolest ili epidemija. Gde su to gejevi u istoriji covecanstva ubijali hetero populaciju samo zbog njihove sexualne opredeljenosti????
    Sokiran sam koliko su ljudi na ovim prostorima neobavesteni i uskih pogleda cak i pored interneta. Narode mante se imbecilnosti, Homosexualizam nije bolest vec genetski prirodna predispozicionirana sexualna opredeljenost. Gay se ne postaje vec se radja! Imate na hiljade primera u zivotinjskom carstvu gde postoje gay pripadnici pocevsi od raznih primata, simpanzi, delfina pa do primitivnijih oblika zivota.

  • Neko

    30.09.2010 14:27
    A zašto?
    A zašto se samo oni toliko pokazuju u društvu, žašto oni sebe smatraju najugroženijim...
    Shvatam da su oni manjina i da svako ima pravo na svoje opredeljenje, nažalost živimo u demokratskoj državi gde je sve moguće i dozvoljeno...
    Iskreno mislim da ne treba da se toliko pokazuju i hvala sobom, ima toliko manjina u srbiji, ne sexualnih, već i rasnih i verskih i mnogih drugih...
    Šta bi bilo kada bi svaka od tih manjina htela da izađe na ulice i pokazuju svoje nedostatke ili vrline...
    Slažem se da i oni imaju pravo da se pokažu, ali mislim da pprvo treba da počnemo od onih koji su stvarno ugroženi...
    Ali nemam ništa protiv tih ljudi, kako kaže Isidora Bjelica " Pobogu ljudi pa neće vas oni kresnuti" i oni su ljudi kao i svi mi...
  • Neznanje -

    30.09.2010 13:59
    Majka svih Predrasuda
    Znate li sta je LAPOT? Varvarski obicaj u uzoj Srbiji da se onemocali i ostareli clan porodice, proglasen za teret, odnosi u sumu i prepusta sudbini (smrzavanju, divljim zverima). Verovali ili ne, on se i dan-danas praktikuje; mozda ne u meri kao pre - ali ipak. A da ne govorimo o obicajima da se mlada prve bracne noci pokriva preko glave - propovedanju Pravoslavne Crkve da je seks jedino u svrhu produzenja vrste...Ja se izvinjavam, koji je ovo vek; 16, 17...gle cuda - u kalendaru pise 2010. U isto vreme se promovisu mladi nastavljaci politike koja je ljude vodila u logore (Jajinci, Sajmiste), streljali djaci u Kragujevcu...
  • Ze Karioka

    30.09.2010 13:46
    Nisam ni znala da su Piplfoks i Semtex gay-evi.Volela bih da ih upoznam.
  • G

    30.09.2010 13:29
    @Semtex - heh ne bih se baš složio da što više homića to nama više žena ... nisi čuo da postoje žene homoseksualci (tzv. lezbejke)? Ono što je zanimljivo to je da je to postalo prihvatljivo, pa se čak i zaboravlja kao nešto drugačije, dok dva tipa zajedno su nezamisliva ... ako oće da se vole, neka se vole, ja imam veći problem od ovih "naših" heteroseksualaca koji ubijaju decu na ulicama vozeći motor na zadnjem točku, nego što će me potresti ako (ne daj bože jel?) se dva tipa poljube u centru.
  • Semtex

    30.09.2010 13:21
    Homici
    Postoji jedna teorija koja je jako blizu cinjenici, a to je da su najveci homofobi ustvari i sami homoseksualci.

    Namece se pitanje zasto bi jedni homoseksualci mrzeli druge cak sto vise, zasto imaju potrebu da ih batinaju?

    Odgovor je veoma jednostavan, ova druga grupa je ljubomorna na onu prvu, jer je ova prva slobodna i ne stidi se da iskaze svoju seksualnu orijentaciju. Pazite, to se isto desava i sa heteroseksualcima. Zar oni muskarci koji su povuceniji, iskompleksiraniji, stidljiviji nisu ljubomorni na one muskarce koji redovno menjaju zene, provode se i uzivaju sa njima. Ne osecate li imalo ljubomore kad vam vasa zena ugleda Bred Pita na TV-u? Heteroseksualci su konkurencija jedni drugima i njihove medjusobne tenzije oko zena su uvek prisutne. Sto bi stoga hetero imao nesto protiv homoa? Jupi ja-je sto vise homica meni vise zena.
    Osim toga i ta druga agresivnija grupa homoseksualaca ima izrazitu potrebu za muskarcima. Pogledajte sve te skupine fudbalskih navijaca, paramilitantne formacije, fasizovane organizacije. Ima li tamo zena? Nema.

    I svi su ti oni na "hej brate" (topli). Dakle ekstremna homofobija nije hetero osobina, vec kompleks i nemoc onih koji se ne usudjuju da budu ono sto jesu pa homofobijom iskazuju mrznju prema onima koji se to usudjuju.

    Tipicno i za heteroseksualce koji imaju strah od zena, koji ne smeju prici curi, takvi iz dna duse preziru one harizmaticne momke koji su popularni kod devojaka.

    I samo mi recite ukoliko ste i sami bili ili ste jos popularni kod zena pa jos ako ste lepuskasti da niste ulazili u konflite ili bili zrtva od strane iskompleksirane skupine onanista?
  • dragaN

    30.09.2010 13:10
    Za sta sluzi d...
    @Sramota
    "a dupe brise o klozetska vrata"

    Pa bolje da dupe brisem o klozetska vrata nego da mi sluzi za nesto drugo!
  • Emancipovani

    30.09.2010 12:57
    Heteroseksualac bez predrasuda
    Pa upravo je na Mardi Gras festivalu u Sydney jedna od udarnih tema prevencija HIV. Tome pridaju OGROMNU paznju. A Australija je jedna od prvih zemalja u svetu - po ucinku u prevenciji SIDE. Prema tome, ne lupetaj.
  • piplfoks

    30.09.2010 12:47
    A da ti nama, @Najvise emancipovani, okačiš link za tu tvoju tvrdnju? I šta to znači "o Rio de Zaneiru ne vredi ni govoriti", znači li to da je "Sidnej cetvrti veliki svetski grad po broju inficiranih ili potencijalno inficiranih lica virusom AIDS", ali samo među gradovima koji vode preciznu evidenciju, tj. među visoko uređenim metropolama? A koliko onda ima metropola "o kojima ne vredi ni govoriti", jedno 30-tak? Kako je lepo osloniti svoje budalaštine i predrasude na statistiku...
  • Sramota

    30.09.2010 12:44
    Homoseksualnost nije bolest
    Sto ne kazete nesto za pedofile popove, ovog sto je nedavno snimao seks sa devojcicom svojih prijatelja ili onima sto ganjaju decu? To nije bolest? Muka mi je vise od neprosvecenih izolovanih i primitivnih - koji bi od Sveta i Evrope samo da im se posalju pare - da mogu i dalje da lelemude i nista ne rade. Bagra neradnicka balkanska; bitno je samo da se smece baca van korpi, pisa i sere po parkovima - a dupe brise o klozetska vrata
  • dragaN

    30.09.2010 12:36
    Bolest
    A bre treba razumeti te ljude. Kao sto je zakon donet da invalidi moraju da se zaposljavaju, i ovu vrstu bolesti treba razumeti.

  • @Najvise emancipovani

    30.09.2010 12:04
    ...su ujedno i najbolesniji po svetskom statistickom proseku. Sidnej je cetvrti veliki svetski grad po broju inficiranih ili potencijalno inficiranih lica virusom AIDS, a o Rio de Zaneiru ne vredi ni govoriti jer ne postoje pouzdani statisticki podaci zbog prevelikog broja transseksualaca koji tamo stalno "cirkulisu" (a pogotovo u vreme karnevala i slicnih "velikih svetskih proslava").Pitam se samo kako neko moze biti toliko kratkovid da prilivom novca opravdava bas sve!?
  • Emancipovani

    30.09.2010 10:59
    Heteroseksualac
    Da li znate da Mardi Gras australijskom Sydney donese zaradu od 100 miliona dolara? Od toga su, s godinama, napravili svetsku turisticku atrakciju - bas kao i Rio De Janeiro od Carnivala. Oslobodite se predrasuda i budite pametni - iskoristite svaku priliku da Novi Sad i Vojvodina zarade.
  • Nemanja

    30.09.2010 10:21
    @Tata i Mama
    Strašno, pa to znači da ćete svoju decu čitav jedan dan morati sami da vaspitavate umesto da ih vaspitava televizor; mada, jadna ta deca, bolje bi im bilo da ih čitavo detinjstvo vaspitava tv, nego roditelji čiji je najveći intelektualni domet da se homoseksualci ne 'razmnožavaju prostom reprodukcijom' već se šire putem vesti o sebi.
  • G

    30.09.2010 08:50
    @tata i mama - znaš šta ja radim kada radikali drže miting u centru grada? NE IDEM NA NJEGA jer me apsolutno ne zanimaju njihove baljezgarije. Nije mi doduše nikada palo na pamet da im pretim smrću ako hoće da ga održe. A ovo o vrsti i razmnožavanju - smehotresno. Pa šta misliš te današnje homoseksualce, ko je rodio? Vanzemaljci?
  • G

    30.09.2010 08:48
    @zasto toliko javno - mislim da si ti zaista poremećen ako si ti negde pročitao da oni traže pravo da goli šetaju po gradu.
  • tata i mama

    30.09.2010 05:54
    intima ne moze biti javna
    Mi ovo smatramo kao ugrozavanje nasih gradjanskih sloboda jer gde moja deca da se sklone ako kao mi ne dele njihovo misljenje.A 10.tog bicemo bombardovani sa vestima o homo.... necemo ni ime da im pominjemo. Ali ima boga takva vrsta ce izumreti jer prostom reprodukcijom se ne mogu razmnozavati.
  • zasto toliko javno

    30.09.2010 05:45
    svi se ponosimo necim pa ne pravimo paradu
    da li ja ponosan na svoje telom treba da okupim istoimenu grupu ljudi I DA TAKAV GO SETAM PO GRADU i PONOSNO VAM SE POKAZUJEM, A DA TO GLEDAJU VASA DECA. Ipak mislim da nisu diskrimisani ovi ponosnjaci, jer to je nesto njihovo intimno, ali ovo smatram kao nepotrebnu farsu.
  • Nemanja

    29.09.2010 22:50
    Nikad ovde nije bio tamni vilajet, sem onog kojeg su neki doneli.
  • ???

    29.09.2010 16:56
    Ako "svetla Atina" treba da se "prosvetli pecurkicama Parade ponosa" onda bolje da je zauvek ostala u tamnom vilajetu.
  • A Novi Sad

    29.09.2010 16:11
    i Vojvodina
    behu nekad predvodnici u Progresu i Kulturi. Da bi, eto, danas - docekali - da nasa "svetla Atina" postane "tamni vilajet Balkana"; po kojoj caruju bahatost i primitivizam. I nisu li svi ovi "brizni", a homofobicni "rodoljubi" - kojim slucajem, ona ista lica - koja su, kojim slucajem, bacala cvece pred tenkove i haubice na putu za Vukovar. Poslusne pecurkice srecne jedino u mraku i izolaciji. Etnickoj i politickoj cistoci. Sa zafrljacenim kesama s balkona, i redom cipela ispred ulaznih vrata. Vi i Normalan Svet. Cak su se i Turci emancipovali u odnosu na Vas. Ne zive u doba sultana i basibozuka.
  • dragaN

    29.09.2010 09:30
    Nije kriva demokratija
    Bolest postoji od kada i zivi svet, pa tako i homoseksualnost. Ne krivimo te ljudu dok god ne ugrozavaju nasa prava. Budimo srecni sto smo zdravi i sto i mi takvi nismo rodjeni.
  • Neka,neka...

    29.09.2010 08:07
    ...samo vi "ponosni" dodjite,videcemo ko ce koga uza zid!
  • SNKE

    29.09.2010 06:31
    ...nema nam druge...pamet u glavu i dupe uz zid...
  • lola

    29.09.2010 05:05
    svašta...
    Da li Vi mislite, da ako to deca gledaju, da će iz nevezanog postati kao oni? Ljudi se tako rode..ne postiže se homoseksualnost gledanjem parade!! Svašta!!
  • d

    28.09.2010 21:56
    ma dajte!
    Vi što se vadite na decu, i "kojima ne smeta da oni rade šta hoće u 4 zida" zar zaista mislite da će učesnici parade raditi na ulici ISTO što rade u spavaćoj sobi?! Da li ste vi normalni?!

    Ni vi ne radite na ulici i pred tom decom koju toliko spominjete ono što se radi u sobi, pa neće ni oni, ne lupetajte više!
  • piplfoks

    28.09.2010 21:13
    'Mainstream populacija' ih podržava, ali 97% ljudi na planeti ne? Pa dobro, zar je moguće da su neki ljudi toliko glupi, a opet znaju da dišu? Kad nisam siguran šta da mislim, ja uvek gledam ko je protiv toga - a dokle god se ovakvi moroni kao Marko protive pravima gej populacije, oni će imati moju podršku.
  • anche

    28.09.2010 18:50
    za roditelje: ne dajte deci da gledaju pink!
    badava vam svo to kukanje, pretnje i siljenje da ostanemo kuci, u cetiri zida.

    mi dolazimo, hteli vi to ili ne :)
  • G

    28.09.2010 18:14
    @Marko - hajde već, kada si toliko neobrazovan i poremećen, da ti naslikam šta je ovaj Milan hteo da kaže - argumentacija da se time "promoviše smanjivanje nataliteta" i slična lupetanja je upravo to - lupetanje. Kako su homići postojali odkako i čovečanstva, imajući u vidu da nikada u istoriji ove planete nije bilo više pripadnika istog, takav argument može biti, i jeste - lupetanje. A o tome da li je bolest ili nije - istina, jedna poremećena osoba kakva si ti, bez ikakve kompetencije, je pozvana da određuje šta je bolest a šta nije, nasuprot onih koji su daleko pametniji od tebe koji su to već odredili. Mišljenje da si pametniji od svih drugih te svrstava u mentalno obolele osobe, jer nije normalno da mentalno stabilna osoba, koja je očigledno neobrazovana, smatra da je pametnija od drugih bez ikakvih argumenata niti afirmacija.
  • G

    28.09.2010 18:08
    @Vedran - samo jedna izrazito mentalno poremećena osoba nije u stanju da razlikuje nešto što nije krivično delo, od nečega što to jeste.
  • Limanac

    28.09.2010 16:51
    Sve za obraz, obraz nizašta
    Vidim ja da je obraz spreman a bogami i ostala ekipa. Ako su oni spremni i opremljeni ja sam miran i zadovoljan.
  • Marko

    28.09.2010 15:52
    Skali
    Odlično sam ja informisan, ne treba da me učite vi, koje je edukovao B92 u zadnjih 4-5 godina.

    Homofobija jeste bolest.

    Homoseksualnost - jeste bolest!!! Pričajte vi šta hoćete, ali poremećaj hormona, bilo koje vrste - jeste bolest!
  • mikiriki

    28.09.2010 14:11
    koga briga
    Ljudi su gladni i besni, a sada dobijaju na tanjiru grupu ljudi prema kojima mogu da usmere svoj bes iz gladnih stomaka. Moj stav prema ovoj temi je apsolutno neutralan, niti sam za niti protiv takve manifestacije. Ko hoće da ostvari neka svoja garantovana prava mora da pronađe način kako da to ostvari, a način ostvarivanja prava definitivno nije paradiranje Beogradom. To je samo par sati kada će biti zaštićeni policijom i privatnim obezbeđenjima, a šta će biti ostalih 364 dana kada ih extremisti mapiraju na toj manifestaciji?.
  • Vedran

    28.09.2010 14:05
    Da li je to uredu?
    Ja nema ništa protiv gey populacije, boli me briga ko skim' šta radi i kako radi, dok god je u nekoj zatvorenoj prostoriji ili na prikladnom mjestu. Neka se okupljaju po svojim stanovima kućama, kafićima. Ali stvarno nije ugodno pogledati tako nešto na ulicama grada. OK danas su dobili oni paradu, a prije par decenija su bili ilegala. Tim vođeni možemo naslutit da će uskoro tako nešto postati i silovatelji, pedofili, dendrofili i ostali slični...
  • kera

    28.09.2010 13:53
    I homofobi i homoseksualci, to je sve isto!!

    :))
  • bns

    28.09.2010 13:47
    Alaj ste naporni sa tom paradom - i oni za i oni protiv.
  • Skali

    28.09.2010 12:14
    Marko
    Homoseksualnost nije bolest - to je seksualno opredelenje, homofobija jeste bolest, jer fobija jeste bolest. Informisi se.
  • Skali

    28.09.2010 12:07
    A sta ako jednog dana...
    vasa deca iako nisu gledala povorku ponosa, dodju kuci i kazu da su gej? Bolestan je vas strah od nepoznatog. Informisite se, razbite predrasude i ne vadite se na decu - vi ste homofobicni. Nije vam to donela demokratija, to postoji od kada i ljudi. Za ime sveta, gde ste se skolovali kad ni citati ne umete?!
  • Marko

    28.09.2010 12:00
    DA!
    Da, Milane, upravo tako...A, ti, brže - bolje na B92, tamo, ionako, objavljuju samo komentare mainstream populacije, tj. ovih bolesnika, što ih ti braniš.

    LGTB samo demonstriraju silu i ništa više. Može im se. Misliš li, Milane, da će njih ovde ljudi ikad prihvatiti? Neće, Milane...jer su naopaki...

    A, od tih tvojih 6 i nešto milijardi, tvrdim, da ih 97% ne podržava!
  • Milan

    28.09.2010 10:48
    6,697,254,041 - trenutna brojka svetskog stanovništva. I onda je bolesnik onaj ko želi da ima jednaka prava, a zdrav je onaj ko nešto što postoji od kako je čovečanstva napada jer će navodno to zatrti ljudsku rasu.
  • Marko

    28.09.2010 10:40
    Polako...
    ...ljudi, sa tim izjavama! Sad će da vas optuže da ste klerofašisti!

    U ovoj zemlji ne smeš dirati jedino u bolesno tkivo, a sve ostalo je nevažno...O, zemljo Srbijo, šta si dočekala...
  • roditelj

    28.09.2010 10:30
    molim bez reklame
    13-potpuno se slažem, prva ne želim da moje dete TO gleda, nek oni u četiri zida rade sta hoće, ja ne želim da ih vidim na ulici!!! Zar tako nešto treba da se reklamira??? Mislim da ima mnoooogoooo pametnijih stvari za gledati, i onako smo svi otišli u "očin", pa neka bar ova naša deca vide nešto zdravije, korisnije, kulturnije...Trebalo bi raditi na natalitetu, a ne smanjivati ga time što bi se dotični parodirali na ulici!Na kraju će više biti paradi ponosa nego Zmajevih dečijih igara...ccc...
  • 13

    28.09.2010 08:48
    dan zalosti
    Tog zalosnog dana svaki normalan roditelj svoju decu treba da sprece da tu bolesnu bedu negledaju, da deca ne pomisle da je normalno biti poremecen.Ako nam je samo to donela demokratija,a ocigledno jeste,bas im hvala.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna