Da jeste nečiji roditelji, brat, deca itd, ali zato se čuvajte sami jer ne možemo mi da vas čuvamo u vašem divljanju.
Ima izuzetaka u vozačima motocikala, koji se drže propisa, koji ne divljaju, ne idu da se ubiju, ali takvih je malo.
Bar sam ja tako stekao utisak jer 90% susreta sa motociklistima su bili negativni. Provlačenje, ulazak u makazice, čak izletanje u moju traku da tako da sam ja mogao završiti u kanalu i još raznih loših susreta.
Ja ne mogu da pazim na nekoga ako ga ne vidim! Koliko puta mi motor uđe u mrtvi ugao, jer se u toku vožnju bulevarom provlači između mene i još jednog auta. Ajde kada stojimo na semaforu mi toliko i ne smeta to provlačenje, ali kada se vozi, pa majku mu vozi iza mene ili čekaj priliku za propisno preticanje.
Sa Salamanderom se slažem ali samo delimično. Bilo bi možda manje gužve, ali buke nikako! Buka bi bila nesnosna!
Naročito od onih nabudženih auspuha, od kojih ne čujem svoje misli. Pa čak i onaj koji je fabrički je preglasan. Auta su daleko tiša, živim pored prometne ulice, auta i autobusi mi ne smetaju, ali motorima bi najradije razapeo sajlu preko puta. Gledam domaći film ili slušam nešto, ali svako malo me prekida veome glasan zvuk motocikala!
Često i u gluvo doba noći divljaju, pa me istrzaju iz sna, auta skoro da i ne čujem. Mada ima i tu onih ''pametnih'' pa stave neki drekavac-auspuh, pa se Yugo sa 1.100 kubika dernja kao 11.000!
U saobraćaju ne važi običajno pravo već Zakon o bezbednosti saobraćaja. Bilo bi dobro da ga komentatori pročitaju ako nisu pre polaganja vozačkog. Ovo posebno važi za komentatora koji se lažno predstavlja sa Dr.
Sta je to tesko ostaviti mesta za motor da prodje i ispred sebe na semaforu?
Pa ni ne isetis taj motor, ne ukrade ti ni prostor ni vreme.
Motori su izvan Ajnstajna.
Kada bi svi koji to mogu izasli iz automobila i seli na motore, kolika bi bila guzva?
Koliko bi bio zagadjen vazduh?
Koliko bi manje trosili vremena i goriva?
Koliko bi bilo parkinga?
Buke?
A kada bi uz sve navedeno jos seli i na biciklove, koliko bi bilo manje gojaznih?
Bolesnih?
ne vozim motor, svaki dan sam u kolima, i prelazim između 200 i 500 km dnevno. vozac sam punih 22 godine. Jos nisam video vozaca motora koji se na semaforu ne provlaci izmedju vozila. da li stvarno mislite da mi imamo zelju da namerno obaramo motocikliste? shvatite, u mnogim situacijama vas ne vidimo, a vase ponasanje vrlo cesto nije moguce predvideti. u potpisu- za sad bez bliskog susreta sa motorasima
Neko je napisao da motoristi imaju dil sa policijom da ih ne diraju. To je smesno,posto nas svakodnevno zaustavljaju. Odakle ti ta vest?
Ja vozim i motor i auto oko 10godina.
A motori se voze u svim vecim gradovima zbog guzve u saobracaju,jer svaki motor ili bicikl u gradu su 1 auto manje na putu.
Zamislite kada bi ukinuli gradske autobuse u gradu,svaki dan bi bilo jos par hiljada auta na ulicama,koje su i onako poslednjih par godina u spicu zakrcene.
@ Instruktor
Pesaci su krivi u 99 odsto slucajeva a o biciklistima da ne govorimo. Deca na motorima su odgovorni momci koji su strucni u upravljanju motociklom sto se utvrdi po polozenom ispitu. Znaci eksperti koji sede na toliko kubnih centimetara da mogu za 3 sekunde doseci brzinu od 300 kmh i izbeci svaki sudar, e ali pesaci brate...
Ali ladno su ti pešaci i biciklisti krivi, bahata magarčino. Baš će biti smešno kada se razmeckaš po putu, "ekspertu".
Ima bezobraznih klinaca na motorima, ali znam da ih ima deset puta viste u automobilima. A Žmigavce?! ..to retko ko upotrebljava..što bi se toliko spuštao da pokaže tamo nekom ne bitnom (koji ujedno ima pravo prvenstva) da on, veliki, skreće ili obilazi.
Kada mi neko na otvorenom putu ide u sustet obilazeći bez žmigavca, dobije dugacka pun gas, vrati se, pa vidim posle u retrovizoru da škljocne žmogavac kada ponovo pretiče. Zar debilima takve nepristojne (jer smetaju onom kojeg ovaj obilazi) lekcije moramo da delimo..
Ajmo malo da pričamo o činjenicama a ne o željama.U komentarima koje ovde iznose motoraši opet provejava neistina da su oni više ugroženi nego što su to vozači automobila.Po prirodi stvari vozač motora je uvek više ugrožen nego vozač automobila jer je vozač motora zbog konstrukcije istog manje zaštićen od vozača auta.Takođe motori postižu veću brzinu i imaju daleko bolje ubrzanje od većine automobila.Ovde mislim ma motore a ne na Zoljice,APN-ce i slične rekreativne dvotočkaše manjih kubika.Dakle poenta priče o ugroženosti motoraša zbog navodne bahatosti vozača automobila je samo izgovor da se ne pozabavimo i temom koliko i vozači motora zbog svog nepoštovanja propisa i svog karaktera ugrožavaju saobraćaj.Večiti stereotip nastao zbog holivudskih filmova o Anđelima pakla i drugim moto grupama podstiče javnost da osuđuje samo motoraše.Takav stav opet daje alibi motorašima da uvek govore kako su za sve krivi vozači automobila jer ih mrze i ne poštuju.Istina je ipak jedna,i jedni i drugi često ne poštuju propise samo pri tome češće stradaju vozači motora i saputnici jer su manje zaštićeni nego vozači u unutrašnjosti vozila, ,pogotovo ako ne nose kacigu ili nose neke jeftine kante koje liče na nokšire.Posebna je priča što su motoraši zbog karakteristika svojih motora u stanju da za kratko vreme postignu u gradu mnogo veće brzine nego većina automobila.Ta okolnost nameće potrebu da vozači motora moraju biti mnogo više pažljivi nego ostali učesnici u saobraćaju .
Doktore, zasto bi tebi koji si na motoru ostavljao mesta da se provlacis? Pretices? Imas traku. Zauzmi traku kao svi ostali, rastojanje, dozvoljena brzina... Kao sto imam obicaj da kazem, u zdravstvu su problem zdravstveni radnici. Vise se ne drzite ni zdravstva.
Ljudi su ovde postali strasno zlonamerni. Te pesaci su majmuni, te biciklisti cu idioti, motorasi tatini sinovi koji se izivljavaju. Da se razumemo, u svim grupama postoje i majmuni i idioti, ali je jako ruzno okarakterisati celu grupu ljudi prema tome sta voze. Ima nas mnogo koji vozimo motore iz cistog uzivanja, lagano i opusteno, a ovde bi nas neki sve razapeli jer imamo dva tocka a ne cetiri. Razmislite malo, nisu uvek svi protiv vas. Poceli smo da mrzimo sve koji se i najmanje razlikuju od nas. I na kraju krajeva, danas sam pesak, sutra motoras, a prekosutra mozda u kolima, uel to znaci da mi se odjednom menja licnost?
Prestanite da ignorišete motorcikliste! I mi smo nečiji, roditelji,deca,brat-sestra,prijatelj! Zašto je teško stati,pogledati,dati žmigavac,ne telefonirati,poštovati propise!? Nisu svi bahati bajkeri,ima nas i odgovornih u saobraćaju.Zašto siledžije gaze,ubijaju? Na kavim ste drogama,da možeš da napraviš sranje i ubiješ čoveka,samo zato što te boli dupe za propise?!
Ja imam druga koji ima dva motora Jedan nije registrovan godinama a drugi je stranac I vozi ih bez problema Niko ga ne zaustavlja divlja po gradu i hvali se kako mu niko ne moze nista i da imaju dil sa pandurima da ih ne diraju
Imam 27 godina. Na motoru sam od svoje devete godine. Trudim se da vise ni ne citam komentare ljudi na ovakve tekstove. Bliska osoba mi je imala udes na motoru, krivicom vozaca automobila koji ga je udario na semaforu. Covek je prosao sa tezim povredama. Komentar vozaca auta kroz prozor u prolazu je bio: "Ko vas *ebe, tako vam i treba."
Sve humanitarne akcije u kojima ucestvujem takodje zaboravljate.
Svaka cast svakome ko moze na ovako nesto dati negativan komentar. A da ne zna sve detalje. Pecinski ljudi.
Vozačima automobila sam danas kao suvozač na motorciklu pokaza srednji prst bar 5 puta u oko 250km pređenih u okruženju.Sve zabog oduzimanja prvenstva,skretanja na duploj punoj,iskakanja sa sporednog puta,skretanje bez žmigavca,telefoniranja....Hoćete još,ubice!? Niste svesni da 400 kg kad vam uđe u auto zbog bahatosti,nema vam spasa,a mi imamo šanse da preživimo.Sram vas bilo na komentarima.Snimaćemo vas danima i objaviti kako papčine voze ,a naročite ženturače i napirlitane kokoši.Svi bi vi meni išli na proveru znanja,većina kupila dozvolu i auto,a dobar broj prolazi i sa dva crvendaća umesto dozvole.Javna tajna.Zato pamet u glavu,da ne strada šoferka i ručica za onaj čudni uređaj zvani žmigavac.
Imam 64 godine i vozim motocikl Yamahu iz čistog uživanja.
Da li zista mislite da mi je stalo do bilo kakvog
iživljavanja i ludovanja?
Tek da se zna, imam vozačku dozvolu za svih17 kategorija!!!
Sigurno da ima iživljavanja od strane motociklista. Ali, ali , ali...
U koliko saobraćajnih nezgoda sa tragičnim posledicama je
kriv vozač motocikla?
Halo!!! Da li vama smeta što vas pretiču motocikli (pa, ne baš
uvek po propisu) ili u vama proradi zavist zbog neostvarenih
želja iz mladosti, ne znam.
Budimo ljudi, bar malo ljudi, a to znači budimo toleranti.
Šta bih ja trebao da uradim kada vozim auto, bus, kamion,
da koristim "pravo jačeg" ?
Mladim ljudima treba obezbediti deo grada, parkinga napuštenih
firmi itd. za "iživljavanje" . Verujte mi, biće mnogo, mnogo
manje saobraćajnih nezgoda.
Danas su motoristi divljali na sve strane u Ns. Trke ih posebno inspirisu... Da poštuju ograničenje brzine i saobraćajna pravila ovo se ne bi dešavalo. A naravno najviše divljaju oni oko 20 god...
Pesaci su krivi u 99 odsto slucajeva a o biciklistima da ne govorimo. Deca na motorima su odgovorni momci koji su strucni u upravljanju motociklom sto se utvrdi po polozenom ispitu. Znaci eksperti koji sede na toliko kubnih centimetara da mogu za 3 sekunde doseci brzinu od 300 kmh i izbeci svaki sudar, e ali pesaci brate...
Ovo na uglu Bulevara i Cara Lazara je vozac automobila kriv. Skretao je levo i udario motociklistu koji je isao iz suprotnog smera a kojeg je morao propustiti.
S druge strane, danas je takodje bilo i divljanja motociklista po gradu. I sam vozim motor ali nemam nimalo tolerancije prema onima koji divaljaju po gradu.
Neprilagodjena brzine i netrpeljivost/nestrpljivost u saobracaju za obe grupe, kako cetvorotockasa tako i dvotockasa. Cetvorotoskasi su po meni mnogo gore u saobracaju. Nekad je trend bio da se smes zaustaviti bukvalno bilo gde pod uslovom da u kolima imas ono magicno dugme cijim pritiskom se pale sva cetiri zmigavca. Sad je trend da se iz srednje trake skrece gde god se zeli. Oni sto zauzmu traku i po su jos i dobri. Jos jedna stvar me nervira. Polukruzno okretanje. Vozis normalno srednjom trakom i vozac iz leve trake naglo krece skretanje prema tebi jer se namerio da okrene automobil polukruzno na raskrsnici. Zbog cega im je ovaj zahvat neophodan meni uopste nije jasno ali postaje jako, jako opasno voziti bilo sta. POsebno dvotockasa jer ako neki magarac pre polukruznom okretanju naleti na tebe, a pri tom odaljivanju od ostrva, dok si u kolima cuknuce te. Dok si na motoru ti padas. Tu nema druge. Ne gleda se na druge ni najmanje. Sad gde su tu panduri? Jel moguce da Novi Sad ni u jednom momentu nema saobracajne patrole koje vode racuna o saobracaju? Ne pricam o debelim mrcinama koji vise na radaru i pecaju normu nego o ljudima koji stvarno vode racuna o saobracaju. Bitno da pecaju ljude koji voze 55 u zoni gde je dozvoljeno 50. Tamo gde je stvarno potrebno i gde su neophodni za sankcionisanje ljudi kojima ne treba dati ni kesu u ruke a ne volan da ni ne pricam.
Doktore, mi vozači auta nemao 8 pari očiju kao pauk niti imamo oči na potiljku.
Vozači motora su krajnje bezobrazni, čast izuzecima.
Provlače se između auta, upadaju u mrtvi ugao, pa ih i ne vidiš. Ajde kada auta stoje i bože pomoz', ali kada se auta kreću, oni idu i tako se provlače između auta. Krajnje opasno. Ne mogu ja da pazim i za sebe i za njega, a pri tome se vozač motora ponaša van propisa i bahato.
Da ne pišem o brzoj vožnji, daleko više od dozvoljenih 50 km/h u gradu.
Pa tako se često dešava da neko motociklistima oduzme prvenstvo, ali da li je tako?
Evo recimo, brzina od 50 km/h to je oko 14 m/s. Prosečnom vozaču treba 2-5 sekundi da pogleda levo-desno kada se uključuje na put sa pravom prvenstva. Eto neka mu treba 2 sekunde levo, 2 desno.
Preglednost u gradu je često 50-100 m, jer smetaju razni bilbordi, parkirana vozila i sl. Onaj koji se kreće ulicom sa pravom prvenstva po ograničenju od 50 km/h, ima 4-6 sekundi da dođe do mesta ukrštanja.
Ako vozi recimo 150 km/h, a nije redak slučaj da motociklisti voze i brže, to je oko 40 m/s, znači vreme se skraćuje na 1-2,5 sekunde. To je ono vreme koje je potrebno nekome da se uveri da je put slobodan. Znači možeš ti biti pažljiv, pogledati levo-desno, put slobodan, kreneš, a on se u sekundi stvori i eto sudara, na kraju ispada da je kriv vozač koji se uključivao, a onaj što je ''letio'' kroz grad, nevinašce, jadničak, onaj ga sprečava u nameri da leti ulicama grada.
Kakav beskoristan komentar, nalupetan i nabaljezgan na brzinu, vidi se da zuris na dezurstvo i da si na brzinu nalupetao nesto eto samo da ostavis komentar, joooj jade....
Vozaci automobila su netolerantni prema motocillistima: ne ostavljaju mesta za prolaz, niti mesta na semaforu da stane motor ispred kola. Motori su fluentni, malih dimenzija i uopste ne ometaju saobracaj. Pogledajte sve gradovd, Trst, Rim, Atinu... Tamo motori samo prolaze i ne usporavaju saobracaj. Ovde se vozaci cak trude da obore motocilliste. Ogromna je zavist ka toj fluentnosti dvotockasa i ogroman ego za volanom. Doduse, divljaka ima, ali najvise medju politicarima. Zato su svi besni, sto se reflektuje u saobracaju. A sad odoh na dezurstvo.
Uopste mi nije jasno kakvo im je zadovoljstvo da voze motor po gradu gde je guzva, gde je skoro na svakih 100 metara semafor.... Ajde da je u pitanju Amerika, Kanada, Australija....
tacno sam u dva navrata isao do centra i primetio sam da su motociklisti krenuli u divljanje sa lepim vremenom, provlace se medju automobile na semaforu i jurcaju ko budale, ne cudi me ova vest
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: Motociklisti povređeni u tri udesa u Novom Sadu
Autor: 021.rs; FOTO: 021.rs
Novi Sad
•22.05.2016.
•17:29 > 17:39
Komentari 33
Titika@Drum
Drum
Ima izuzetaka u vozačima motocikala, koji se drže propisa, koji ne divljaju, ne idu da se ubiju, ali takvih je malo.
Bar sam ja tako stekao utisak jer 90% susreta sa motociklistima su bili negativni. Provlačenje, ulazak u makazice, čak izletanje u moju traku da tako da sam ja mogao završiti u kanalu i još raznih loših susreta.
Ja ne mogu da pazim na nekoga ako ga ne vidim! Koliko puta mi motor uđe u mrtvi ugao, jer se u toku vožnju bulevarom provlači između mene i još jednog auta. Ajde kada stojimo na semaforu mi toliko i ne smeta to provlačenje, ali kada se vozi, pa majku mu vozi iza mene ili čekaj priliku za propisno preticanje.
Sa Salamanderom se slažem ali samo delimično. Bilo bi možda manje gužve, ali buke nikako! Buka bi bila nesnosna!
Naročito od onih nabudženih auspuha, od kojih ne čujem svoje misli. Pa čak i onaj koji je fabrički je preglasan. Auta su daleko tiša, živim pored prometne ulice, auta i autobusi mi ne smetaju, ali motorima bi najradije razapeo sajlu preko puta. Gledam domaći film ili slušam nešto, ali svako malo me prekida veome glasan zvuk motocikala!
Često i u gluvo doba noći divljaju, pa me istrzaju iz sna, auta skoro da i ne čujem. Mada ima i tu onih ''pametnih'' pa stave neki drekavac-auspuh, pa se Yugo sa 1.100 kubika dernja kao 11.000!
Liman
Salamander
Pa ni ne isetis taj motor, ne ukrade ti ni prostor ni vreme.
Motori su izvan Ajnstajna.
Kada bi svi koji to mogu izasli iz automobila i seli na motore, kolika bi bila guzva?
Koliko bi bio zagadjen vazduh?
Koliko bi manje trosili vremena i goriva?
Koliko bi bilo parkinga?
Buke?
A kada bi uz sve navedeno jos seli i na biciklove, koliko bi bilo manje gojaznih?
Bolesnih?
jbg
/
vozac
Srdjan
Ja vozim i motor i auto oko 10godina.
A motori se voze u svim vecim gradovima zbog guzve u saobracaju,jer svaki motor ili bicikl u gradu su 1 auto manje na putu.
Zamislite kada bi ukinuli gradske autobuse u gradu,svaki dan bi bilo jos par hiljada auta na ulicama,koje su i onako poslednjih par godina u spicu zakrcene.
Blajv
Pesaci su krivi u 99 odsto slucajeva a o biciklistima da ne govorimo. Deca na motorima su odgovorni momci koji su strucni u upravljanju motociklom sto se utvrdi po polozenom ispitu. Znaci eksperti koji sede na toliko kubnih centimetara da mogu za 3 sekunde doseci brzinu od 300 kmh i izbeci svaki sudar, e ali pesaci brate...
Ali ladno su ti pešaci i biciklisti krivi, bahata magarčino. Baš će biti smešno kada se razmeckaš po putu, "ekspertu".
Goran
Kada mi neko na otvorenom putu ide u sustet obilazeći bez žmigavca, dobije dugacka pun gas, vrati se, pa vidim posle u retrovizoru da škljocne žmogavac kada ponovo pretiče. Zar debilima takve nepristojne (jer smetaju onom kojeg ovaj obilazi) lekcije moramo da delimo..
Pešak
nervirach
nervirach
Novosadista
ns-v
Ники
hm
Bajker
Sve humanitarne akcije u kojima ucestvujem takodje zaboravljate.
Svaka cast svakome ko moze na ovako nesto dati negativan komentar. A da ne zna sve detalje. Pecinski ljudi.
DonJuan
ns-v
Ivan Beg
Da li zista mislite da mi je stalo do bilo kakvog
iživljavanja i ludovanja?
Tek da se zna, imam vozačku dozvolu za svih17 kategorija!!!
Sigurno da ima iživljavanja od strane motociklista. Ali, ali , ali...
U koliko saobraćajnih nezgoda sa tragičnim posledicama je
kriv vozač motocikla?
Halo!!! Da li vama smeta što vas pretiču motocikli (pa, ne baš
uvek po propisu) ili u vama proradi zavist zbog neostvarenih
želja iz mladosti, ne znam.
Budimo ljudi, bar malo ljudi, a to znači budimo toleranti.
Šta bih ja trebao da uradim kada vozim auto, bus, kamion,
da koristim "pravo jačeg" ?
Mladim ljudima treba obezbediti deo grada, parkinga napuštenih
firmi itd. za "iživljavanje" . Verujte mi, biće mnogo, mnogo
manje saobraćajnih nezgoda.
Saša
Instruktor
S.
S druge strane, danas je takodje bilo i divljanja motociklista po gradu. I sam vozim motor ali nemam nimalo tolerancije prema onima koji divaljaju po gradu.
Woodfish
Drum
Vozači motora su krajnje bezobrazni, čast izuzecima.
Provlače se između auta, upadaju u mrtvi ugao, pa ih i ne vidiš. Ajde kada auta stoje i bože pomoz', ali kada se auta kreću, oni idu i tako se provlače između auta. Krajnje opasno. Ne mogu ja da pazim i za sebe i za njega, a pri tome se vozač motora ponaša van propisa i bahato.
Da ne pišem o brzoj vožnji, daleko više od dozvoljenih 50 km/h u gradu.
Pa tako se često dešava da neko motociklistima oduzme prvenstvo, ali da li je tako?
Evo recimo, brzina od 50 km/h to je oko 14 m/s. Prosečnom vozaču treba 2-5 sekundi da pogleda levo-desno kada se uključuje na put sa pravom prvenstva. Eto neka mu treba 2 sekunde levo, 2 desno.
Preglednost u gradu je često 50-100 m, jer smetaju razni bilbordi, parkirana vozila i sl. Onaj koji se kreće ulicom sa pravom prvenstva po ograničenju od 50 km/h, ima 4-6 sekundi da dođe do mesta ukrštanja.
Ako vozi recimo 150 km/h, a nije redak slučaj da motociklisti voze i brže, to je oko 40 m/s, znači vreme se skraćuje na 1-2,5 sekunde. To je ono vreme koje je potrebno nekome da se uveri da je put slobodan. Znači možeš ti biti pažljiv, pogledati levo-desno, put slobodan, kreneš, a on se u sekundi stvori i eto sudara, na kraju ispada da je kriv vozač koji se uključivao, a onaj što je ''letio'' kroz grad, nevinašce, jadničak, onaj ga sprečava u nameri da leti ulicama grada.
Ujka Vanja
Sinisa
Napaljeni motorasi se nalozili na trke na Miseluku!
Dr Petrovic
Drum
Celi dan ih slušam kako divljaju!
Tata
SaX
Pile
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H