Autor: 021.rs

Novi Sad
12.06.2016.
15:50 > 20:32
Sedmogodišnja devojčica i njen otac povređeni su danas kada ih je izujedao šarplaninac na Kamenjaru, saznaje 021.rs.
  • Indijanac

    16.06.2016 16:04
    Ali ovo je divlji zapad zar ne
    Pošto je divlji zapad onda znači treba nositi lovački nož i svaku zver koja napada ubosti u samoodbrani da ne bi ta zver jela moje meso ili zarazila bolestima.

    A pseći poludivlji kukavički ljudi treba da budu sankiconisani novčano i zatvorom za agresiju ili diskretnu podmuklost koju pokazuju na tako mnogo načina i sistematski ugrožavaju normalne.

  • Samo ovo

    16.06.2016 13:47
    Fobija se leci, ali kod gluposti nema pomoci.
  • eto ih

    16.06.2016 13:46
    licemeri
    Samo komentarisu ovde a nema nista od protesta?... Valjda je RTV bitniji od ovoga pa su se lako organizovali za proteste...
    Nasi dobri ljudi regiona...
  • @TeodosijeIII

    16.06.2016 08:54
    A, da. Devojcicu i oca je spasao brat, mislim da ima 12 godina dete, tako sto je bernandinca udarao stapom po glavi. Inace bi, verovatno raskidao i oca i devojcicu. Devojcica nije zivotno ugrozena, ali pitanje sta ce joj biti sa nogom.

    Prokomentarisi, kao strucnjak, to sto se desilo, a ja cu vec izgoreti u svojoj mrznji, ne brini se.
  • @TeodosijeIII

    16.06.2016 08:29
    Mislim da je vaznije da se ova devojcica izleci od fobija. Ne znam sto sam ti ja bitan.

    Treba tebe angazovati kao strucnjaka, ili si ti samo specijaliziran za Crnogorce i Srbe?

    Takodje sam odrastao sa zivotinjama, na selu i volim ih, ali lutalicu koja rilja po kontejnerima ne bih dirao, a ne bih dozvolio ni detetu. Malo procitaj sta su zoonoze.

  • Teodosije III

    16.06.2016 07:18
    @neko ko ne zna da se potpise
    Mene nisu ucili da pse tucem stapom, ja sam odrastao okruzen raznim zivotinjama: psima, mackama, konjima, kravama, pticama... Ali, mnogo puta sam imao priliku da vidim kako deca nasrcu stapom na moje pse, dok roditelji iza njih to mirno posmatraju! A imao sam i psa koga su deca kamenovala svaki dan dok sam ja na poslu.

    Uvek pomazem zivotinjama u nevolji, uvek pomazim i pse lutalice. Iz ociju im se vidi koliko su zahvalni kada to uradis.

    Decu sam vaspitao u istom tom duhu, tako da ni oni nemaju problem sa psima. Moja dva sina, dok u ziveli sa nama, su dovela 4 psa koje su pronasli na ulici i mi smo se ili brinuli o njima ili smo im pronasli nove gazde koje su zelele da se brinu o njima. I ponosan sam na njih jer su pokazali da imaju srce.

    A ti kao sto rekoh na antimrziteljsku terapiju, a ako imas fobije to psihijatri lako izlece.

    A sada stavljam moju zlatnu retriverku u kola i odoh na more (da i kola sam uvek kupovao tako da pas moze lako da udje, izadje i da mu bude udobno).

    I pustam da te mrznja prema necem sto ne razumes izjede do kraja!!!





  • Bot

    15.06.2016 23:09
    A u pravu si, nije u redu zezati coveka u tvojim godinama koji ne zna da milijarda ima devet nula. Ne znam sto primas.

    Evo, sad necu vise, stvarno. Pozz.
  • Bot

    15.06.2016 22:28
    Ha. Ti mene lecis svojim glupostima. Sprdam se ceo dan :).
  • @TeodosijeIII

    15.06.2016 22:03
    E, kad si tako dobar obser(v)ator tebe da stave da objasnih roditeljima ove devojcice zasto se njihovo dete plasi. Da im kazes da se vise plase i Srbi i Crnogorci i da to nije nista. Ona je, inace, Madjarica, pa je verovatno imala vise hrabrosti. Inace, dete psa nije ni pipnulo.

    Ako su tebe ucili da ih tuces prutom, ne znaci da su sve. A da ti se niko osim psa ne obraduje, to verujem.
  • @Bot

    15.06.2016 21:41
    Opet tebe ovde sa tvojim suludim komentarima-za psa da se placa kao za clana domacinstva. Idi covece leci se negde. Ako se bojis pasa, to je tvoj problem.Lupas o parkovima i dvoristima prepunim pasa-znaci da ti se prividjaju psi, imas halucinacije decko.
  • Teodosije III

    15.06.2016 21:10
    Nekoliko opservacija:

    Od Srba se pasa vise plase samo Crnogorci. ( Mogao sam preneti droge koliko hocu, jer kad god bi videli mog ovcara, nikada nisam otvarao prtljaznik)

    Deca se ne plase pasa ako ih tome nisu naucili roditelji. Isto tako ih uce da treba pse tuci prutom, a tu mogu nastati problemi.

    U civilizovanim zemljama psi mogu da idu svuda (hoteli, restorani, trzni centri). Istina u hotelu sa 5 zvezdica u Bratislavi doplatis 15€ na dan)

    Mene su psi ujedali vise puta i uvek sam ja bio kriv, iako znam kako treba postupati. Ali kada se potuku dva psa, ne gledaju gde grizu. Sve u svemu nista strasno.

    I na kraju niko nam se ne obraduje vise kad se vratyimo kuci uvece sa posla od naseg psa.

    Preporucujem psecu terapiju mrziteljima svega: dece, pasa, muzike, komsija, mladosti, ludosti, biciklista, automobila ... dodaj po zelji

  • Predlog

    15.06.2016 19:38
    Neka onaj ko udomi psa bude oslobodjen poreza, a ostali 200 evra godisnje.
  • Prolaznik

    15.06.2016 15:58
    Kliknuh na vest jer je najkomentarisanija. Moram da primetim da se ljubitelji pasa stalno pozivaju na privilegije radi udomljavanja. Kada procem ulicom (u park ne smem jer su ih okupirali psi medju kojima i rase proglasrne opasnim i mnogim drzavama), primecujem da su bar 90 posto rasni psi, kupljeni za dobte novce. Ne znam da li vredi udomiti poludivljeg psa sa ulice i kako misle da ubede ljude da ih udome.
  • Bot

    15.06.2016 15:09
    Pored toga svaki moj prijatelj placa razne poreze, takse, putarine, troskove i jos sto sta na svakom koraku. Pri tome je produktivan clan drustva koji, izmedju ostalog, placa skolovanje veterinara, postojanje JKP preduzeca, parkova i dvorista pretrpane psima, a ne kaki gde stigne.
  • Bot

    15.06.2016 15:01
    A zasto nehumano? Za clanoce porodice se placa kao clanove domacinstva. Pa ako ti je prijatelj i clan porodice, zasto bi bio izuzetak? A ti mislis najbolji prijatelj koji ti je samo dosao u goste?
  • Piplfoks

    15.06.2016 14:44
    @tako je to...
    Pamtim jutro posle bombardovanja zgrade TV NS kada je u Fruskogorskoj ulici snimala prilog za neki strani tv kanal i ukazivala da smo mi, podrskom Slobodanu Milosevicu,ustvari sve i zasluzili.

    Ne znamšta tu nije tačno. Najveći greh NATO-a je to što, uz toliku štetu, nije barem malo više proredio talog koji se ovde nakupio.
  • @Bot

    15.06.2016 10:40
    Pa ajde, prestani da se prepucavas, ja cekam, ali nema prekida.
  • Izvini ali

    15.06.2016 09:19
    porez
    Izvini, ali porez na životinje apsolutno si nehuman onda.
    Ljudi se jako teško opredeljuju da udomljavaju napuštene pse, a ti bi onda još nametnuo godišnji porez od 200 e, kakva ti je to logika.
    Meni je moj pas koga izuzetno volim najbolji prijatelj tako ga i tretiram, i stvarno za prijatelja-prijateljstvo ne želim da plaćam bilo kakav porez!
    S druge strane slažem se da vlasnike (iako mrzim tu reč), koji nehumano, nebezbedno drže životinje, koji ih gotovo pretvaraju u oružje (kao što si naveo primer treninga psa rase Pit bull), treba najstrože kazniti.
    Kamenjar i cela ta džada su oduvek bila rizična mesta, što zbog lutalica, što zbog pojedinih nemarnih vlasnika pasa-ČUVARA-NESOCIJALIZOVANIH poput tog šarplaninca.
    Ovo pričam jer smo moj prijatelj i ja bili napadnuti od strane terijera koji je izleteo iz obližnje kuće dok smo bili na biciklima, njega je ujeo za nogu, ali na svu sreću ništa strašno.
    Ali opet kažem, za sve su krivi "vlasnici", jer nemojmo zaboraviti da se u Srbiji kultura, ljubav, razumevanje i odgovornost prema životinjama nije odmakla daleko od Prvobitne zajednice.
  • Darko

    15.06.2016 00:18
    Nesto me tera da kliknem na ovu "staru" vest, valjda zato sto nazalost znam vec nekoliko veoma teskih slucajeva koji su se dogodili ovde,sto od divljih sto od domacih pasa, primer devojcice koju je kucni pas izgrizao za lice i zavrsila na rekonstruktivnoj hirurgiji, zenu kojoj je promasio divlji vratnu zilu mikrometar, mog prijatelja koji je od dobermana na povodcu imao 58 savova - znate li vi koliko mesa mu je otkinuo sa ruku i nogu??

    E sad - nisam ja za nehuman postupak prema zivotinjama, zato sam da se ulozi, a taj teret mora najvise pasti na vlasnike, ako postoji tolika privrzenost koju uopste ne osudjujem, i to se zove porez. Na primer 200€ godisnje, nije to uopsye strasno, odgovornost treba da postoji i svi da placaju.
    Drugo, maltretiranje i nesavesno postupanje prema zivotinjama, kazna 3000€ i zatvor do 6 meseci. Znao sam lika koji je svakodnevno trenirao pit bula tako sto ovaj vuce Yuga. Naravno za ilegalne borbe, i dalje veoma aktuelno kod nas. Inace mu je sport bio da ga pusta u vecernjim satima na manje pse i macke, mogao sam nocima slusati ropce i vristanje tih zivotinja. Primer samo,...
    Trece klasifikacija po agresivnosti rase, ne moze zivotinja od 80 kila u centar, sa brnjicom ili bez. Visoke kazne za ostavljanje izmeta bilo gde, ima da se pokupi uvek iza psa i u kantu. Parenje sa divljim kerovima, napustanje zivotinja, setanje bez brnjice i na zato ne predvidjenim prostorima, visoke kazne.

    Radi se o istom kao i u saobracaju. Tu su vaspitne mere!
  • Bot

    14.06.2016 22:49
    Hah, koliko si providan. Ja ne bih vise, al se namestas. Pozz.
  • @Bot

    14.06.2016 22:24
    Ja i nisam pisao braco i zemljaci, tako da ne znam o cemu naklapas, ali bitno je da se nastavljas, jer si na nivou osnovne skole.
  • Bot

    14.06.2016 21:18
    Da ti pojasnim jer ocigledno tesko shvatas: Ja od pocetka pisem milijarda, al sta ti znas. Poceo si da vredjas pominuci moju pismenost. Tvoju ne treba komentarisati - sve je jasno. Ja te samo savetujem, da ne budes smesan, a mnogo se bolje osecam sad nego posle onog braco i zemljaci. Pozz.
  • @Bot

    14.06.2016 21:11
    Ne ti si glup i ponavljas se pokvarena ploca, nego reko si da ces otici, pa idi vec jednom.
  • Bot

    14.06.2016 19:58
    Ko je pomenuo sto miliona? Moji vlazni snovi su drugaciji od tvojih - ne sanjam milione. Kol'ko ja imam ne znas, ali da si ti glup to vide svi.
  • @Bot

    14.06.2016 19:02
    OPet se nastavljas a reko si pozdrav? Jos komentara i replika? Pa nisi u narodnoj skupstini druze, idi tamo pa repliciraj. Tako si glup da si poceo i po dva komentara da pises i kao sve ti si tolerantan a ja nisam. Opet tih sto miliona spominjes u tvojim vlaznim snovima, jer nema ni ta seoska dzukela za sta da te ugrize. Idi bolje zvaci tvoje botovske sendvice i ne pokusavaj da se pravis pametan kad nisi.
  • Bot

    14.06.2016 17:58
    Rekod da necu vise pisati, al' kad si ti glup nevidjeno:

    Da te poducim za ubuduce. Nemoj, ako si ljubitelj, nazivati psa seoskom dzukelom (tvoj je verovatno umiljati psic), samo zato sto se namucen i maltretiran, a posle pricati kako je problem u ljudima i o mrznji i fasizmu. Smesan si pred ljudima.

    To sto sam rekao nema veze sa fasizmom, ali kao sto rekoh: Treba inteligencije i zdravog razuma da bi shvatio.

    Ja uopste ne cenim tvoje glupo zakaganne da se gradi groblje od 1 000 000 000 dinara da sahranjujes svog kucu, a druge, namucene pse nazivas seoskim dzukelama, jer to su isto psi i novac treba uloziti da im se pomogne.
  • Bot

    14.06.2016 16:46
    E, reka'o sam da necu vise da pisem, al' kad si ti glup nevidjeno:

    Nemoj, kao ljubitelj, nazivati psa "seoskom dzukelom" (svog verovatno smatras umiljatim psicem), a onda govoriti kako je kriv njegov vlasnik i jos kako drugi mrze pse. Isto tako, nemoj ljude nazivati fasistima jer ne mozes da shvatis poentu.

    Meni je svejedno, ali smesan si pred ljudima. Pozz.
  • Goran

    14.06.2016 15:56
    Kad ce da oporezuju zlobu ljudi,pa zar samo vi treba da zivite.vi koji mrzite sve sem vas i vasih.vi koji se bunite zbog pseceg izmeta u travi a kakite u dunav svaki dan pa se jos kupate u njemu
  • @Bot

    14.06.2016 15:36
    Opet se ponavljas i vrtis sta je bilo prosli put. Narocito mi je zanimljiva teza "da na nekom prostoru i u nekim uslovima moze da zivi ogranicen broj pripadnika neke vrste"? zvuci malo fasisoidno ali nema veze. Cenim tvoju zabrinutost za izujedane ljude i decu, ali kad bi znao o cemu se radi, znao bi da je problem u ljudima koji im nisu vlasnici, nego se samo tako vode na papiru. Ne moze pas da bira vlasnika, ni nacin kako ce prema njemu da se neko ophodi. Ako je pas mucen i vaspitan da bude agrasivan, on ce se takav i da bude, a to sto se takvi vlasnici ne kaznjavaju je neka druga prica.
  • Bot

    14.06.2016 14:21
    Dakle, ja se zalazem za to da se 1 000 000 000 dinara ulozi u stvari koje su potrebnije i zivotinjama i ljudima. Ti se zalazes da se 1 000 000 000 dinara ulozi u groblje za ljubimce.

    Ja sam i tad stavio link na link vest kada je devojcica izujedana u Zmajevu i rekao da treba misliti o tome. Da se to ne desi. Ljubitelji zivotinja, ako su pravi ljubitelji, treba da znaju da na nekom prostoru i u nekim uslovima moze da zivi ogranicen broj pripadnika neke vrste. Ne mogu u Novom Sadu da zive stotine hiljada pasa i da se samo mnoze, bez komunalne policije, pravila i osnovonog reda i nikakve kontrole u kojim uslovima zivotinja zivi. To je problem i u drugim gradovima.

    Ne moze se toliki novac uloziti u groblje dok se ne rese najbitinije stvari. Predlazem svima koji citaju da ukucaju u google pretrazivac "pas ujeo dete" i vide sta ce izaci.

    Dakle, ono za sta se ti zalazes je jako glupo i sebicno. Vise na tebe necu trositi reci jer da neko nesto shvatio potrebno je malo inteligencije i zdravog razuma.

    Do sledece prilike kada se desi ovakva ista stvar. Nadam se da dete nece proci sa vecim posledicama. Pozdrav.
  • @Bot

    14.06.2016 13:43
    Tako je, fucka se nama i za ljude i za zivotinje, ako ti tako kazes. Time samo dokazujes da ne prestajes sa vredjanjem i prozivanjem, ali to je tvoj posao da puno pises a ne kazes nista, nego ponavljas jedno isto.
    Ukoliko si zaboravio sta si napisao, cisto da ti objasnim da sam parafrazirao tvoj prethodni komentar.
  • Bot

    14.06.2016 09:42
    Pa dobro, ja nikog ovde nisam vredjao. Vidim da ti smo to i znas. Ja se samo zalazem za ideju da 1 000 000 0000 dinara ne treba uloziti u groblje (od kojih kasnije imate prihode), nego u pomoc zivotinjama koje ti nazivas seoskim dzukelama (a ljubitelj si). I to je pas, po ceo dan u ko zna kakvim uslovima. JKP treba da se bavi time, da kaznjava vlasnike i ne dozvoli da zivotinja zivi tako. Da kad ljudi prijavljuju prekrsaje, odgovor u komunlanoj policiji ne bude nema ljudi. Da se resi prvo to pitanje dovoljnog broja komunalnih policajaca da se ne desavaju ovakve stvari. Za to gradjani izdvajaju svoj novac.

    Groblje treba da prave ljubitelji od svog novca, a od novca svih gradjana moze kad se rese osnovne stvari. Ali groblje kasnije daje prihode, a napravicete od para svih gradjana. Fucka se vama i za ljude i za zivotinje. Sto se tice vredjanja, ne moras se truditi. Hvala ti sto si se zadrzao na sugradjanine (bez brate i zemljace). Za mene je dovoljno.
  • @bot

    14.06.2016 01:12
    Sugradjanine, kada se polemisalo o groblju za ljubimce, bio si uporan i bezobrazan, sprdajuci se sa vlasnicima pasa a sada kad seoska dzukela pustena sa lanca, ujede nekoga, onda brkas sarplanince od 80 kg i pudlice.
    Inace, komentar koji je napisao Eh ne sadrzi braco, zemljaci i sta ti ja znam, nego komentar posle njega, ali to govori o tome koliko si pismen.
  • @Posmatrač

    14.06.2016 00:53
    Valjda postoji naziv i za takve kao ti, koji vredjaju druge ljude, drugacijih interesovanja.Ako su tebi specijalne potrebe drzanje ljubimca, onda tebi mozda treba specijalna ustanova da se bavi tvojim zdravljem.
  • /

    13.06.2016 18:00
    /
    sendvicari su dobili nalog i kakve komenntare da ostavljaju
  • Portparol

    13.06.2016 14:17
    @Limanac
    Limanac 13.06.2016 • 12:41
    @Portparol
    Nisu svi vlasnici krivi, ali ko je kriv treba da odgovara.


    Slažemo se u potpunosti.
  • Limanac

    13.06.2016 12:41
    @Portparol
    Nije stvar domaceg vaspitanja odgovarati kad pas ucini nesto nazao. Tad je kasno. Stvar vaspitanja je voditi psa na povocu i ne plasiti ljude kao i cistiti za psima. Kad neko sretne pustenog psa, a po zakonu mora da bude vezan, niko ne zna sta pas moze da uradi i da li je socijalizovan ili ne. Kakav je vlasnik moze se pretpostaviti. Ljudi se plase, a pogotovo deca.

    Ja verujem da ima razumnih vlasnika i drago mi je sto se ukljucuju sve vise. Nisu svi vlasnici krivi, ali ko je kriv treba da odgovara.
  • Bot

    13.06.2016 12:02
    @Sta ima da te vole
    Ne vidim da iko spomunje streljanje. Civilizuj se: dete koje se boji psa, kada vidi i pudlicu koja je dresirana uplasi se. Pogotovo kad pudlica izleti iz ulaza iznenada. Deci mogu ostati trajne posledice kada se uplase. Na psu ne pise koji je dresiran i socijalizovan. Vezujte pse i pazite da ne plase druge. I civilizujte se
  • Portparol

    13.06.2016 11:51
    @Limanac
    Limanac 13.06.2016 • 00:06
    @Portparol
    A je l ovaj sarplaninac besan ili bolestan?

    Otkud ja znam? To je na veterinarima da utvrde. Sigurno nije najsrećnije raspoložen, čim je držan na lancu. Možda mu je vlasnik i besan i bolestan u glavu. Ali princip je isti... pas NEĆE sam od sebe da napadne bez razloga.

    I nemoj da misliš da ja sad tu branim bilo koga. Ja bih prvi odgovarao ako bi moj pas nekome učinio bilo šta nažao, ali to je već stvar kućnog vaspitanja. Koje pritom mnogi ovde nemaju - to je negde bila poenta celog mog komentara.

    p.s. Porez ako se izglasa, plaćaće se... kao i sve ostalo. Samo se ne može uvoditi retroaktivno. A za potencijalne lovce, šutače u glavu i slične... sa njima se zna kako. ;)


  • jel me voles?

    13.06.2016 09:47
    @56

    Ma vidis da budale guraju stvari u ekstreme, za njih si sada, ako si vlasnik socijalizovane i trenirane pudlice, ubica. Ako ih sada pitas, treba sve vlasnike streljati, kao i njihove ljubimce. Po cemu se oni razlikuju od ovog neodgovornog vlasnika sarplaninca, ja stvarno ne vidim. "ubijaj uspavaj utamnici uzmi mu sve neka pati". Sa ekstremima ni ne mozes razgovarati racionalno, histerisu ko tinedjzeri u pubertetu.
  • Posmatrač

    13.06.2016 09:14
    Oni koji imaju neku "specijalnu potrebu" (a posedovanje kućnih ljubimaca je jedna od takvih) moraju da se civilizovano prilagode onima koji imaju uobičajenu potrebu (a deca su jedna od takvih). To važi za sve "specijalne potrebe", hobije i opredeljenja.
  • jel me voles?

    13.06.2016 09:04
    Ma ja sam za to da mi sve lepo streljamo, i pse i ljude i macke, sve redom, pa kad ne bude nicega, nece biti ni problema, posto vidim da nasi ljudi probleme resavaju dramom i histerijom.
  • Bot

    13.06.2016 08:50
    @Eh
    Sugradjanine, kada je trebalo da se izboris za groblje za svoju kucu od 1000 000 000 bio si uporan i bezobrazan, a sada kad pripadnik rase koju si nazivao jednakim sa ljudima izujeda devojcicu braco, zemljaci i sta ti ja znam. Budi konzistentan, ako znas sta to znaci.
  • POREZ, jašta!

    13.06.2016 08:18
    Naravno da treba da se plaća taksa ili porez na kućne ljubimce preko 5kg.
    1. Prljaju grad, a vetar raznosi deliće njihovog izmeta sa bakterijama. Uloga poreza je da destimuliše ljude da drže pse na teritoriji grada. Porez da se razlikuje prema kilaži, broju pasa, razlogu držanja i uslovima, stan ili kuća.
    2. Treba zapsoliti Odelnje za čišćenje, neko će dobiti posao.
    3. Držanje pasa u neuslovnim stanovima je zločin, egoizam vlasnika koji psa positovećuje sa igračkom. Imam prilike da čujem i vidim očaj psa u stanu pored mene. Psi nisu za grad.
    4. Zatvorske kazne za vlasnike pasa čiji psi napadnu ljude.
    Brajko, ako tvoj pas ugrožava ljude oko tebe nečistoćom ili mogućim napadom, i treba da plaćaš porez za razliku od onog koji to ne radi.
  • Logično

    13.06.2016 08:05
    S obzirom da se ne plaća porez, ja ću držati bika u stanu. Za rasplod. Doneće mi koju kintu.
    Inače, osnivamo NVO za podršku ljudima sa bikovima. Imamo novčano sponzorstvo velikog ljubitelja bikova, Džordža S.
    Planiramo da uskoro u NS održimo trku sa bikovima, kao u Pamploni.
    Pa, da. Lepo je to, kad ljudi imaju prava. Možeš šta hoćeš.
    Biće zanimljivo ujutro, kad je hladno, a mrzi me da ga šetam.
    Pa ga istovarim komšijama pred ulaznim vratima, ima neko cveće. A komunalaca nigde...
    I, ko sme da me pipne kad šetam bika? Niko! Ima da ga šaljem sa detetom u školu.
    Pa nek neko priđe detetu, da ga pita za pravac, a u belom kombiju.
  • Okeanograf

    13.06.2016 07:54
    Futog
    Sto se tiče Futoga.....prostor pored hale (gde ćemo jednog dana dobiti bazen) polako se pretvara u prostor za obuku pasa. Napominjem, deca svakodnevno u halu dolaze na aikido u skolicu sporta itd itd. Pored hale je škola. "Dzukeletine" sa psima, umišljeni...kao vrše neku obuku, šepure se i pokušavaju izgledati lepše od svojih pasa. Psi naravno, niti vezani niti korpa...ništa. Prvo što gledam, kada tuda prolazimo, je kako dete preko školske ograde da prebacim...ukoliko zatreba. Niko prstom ne mrda za ništa. Policija.....jaoo samo da im vidite face. Pa taj sebe mrzi, mrzi ga par koraka da napravi a kamoli nešto normalno ka uradi...primeti...reaguje....bilo šta. NE!....ravna crta. Neko u komentarima spomenu Futoški nasip. Znate verovatno da imamo lep nasip....asfalt - staklo i tako to...ma milina. Kreneš bajkom za grad.....prosek....pa jedno 12 minuta i tamo si. Pedališ bre ko sumanut kad počnu džukele da vijaju. Sa istog tog nasipa pokušaš da se spustiš do Dunava...e tu nastupa....četvoro očiju...konstantno osvrtanja...... Gledaš na sve strane, odakle će pas da iskoči.....Gde god da se spustiš neka DZUKELA sa psom nešto izigrava. Naravno, decu uz sebe i nema bezbrižnog trčkaranja i igre. Gospodo draga, nadležna.....hajde izadjite--pliiiiz, napravite koji korak....propratite dešavanja, porazgovarajte s nekim ko mozga ima....nije teško biti fin!!!!.......MRŠ!!! (zato što nećete prstom mrdnuti) ... Hvala PS. Čast izuzetcima
  • Mr M

    13.06.2016 07:53
    Ko zivi na Kamenjaru
    Glavna stvar ovde, a koju niko nije spomenuo je ko zivi na Kamenjaru? To je verovatno neki kontraverzni biznismen koji ce platiti skupog advokata i nista se nece desiti. On vec za da kaze kako pas nije njegov!!! Treba svi koji mogu da posvedoce da se jave policiji i potvrde da je pas njegov pa onda lepo odsteta od milion-sva iz njegovog dzepa pa da vidis
  • Milica Simić

    13.06.2016 07:52
    Gde su odgovorni?
    I u Petrovaradinu ima pasa lutalica, ispred ulaza u zgradu spavaju svaku noć, na autobuskom stajalištu se izmešaju sa ljudima, istrčavaju ispred automobila u pokretu, pa tako ugrožavaju bezbednost saobraćaja. Da li postoji neko u gradu koji to može da spreči? Hoćemo u Evropu, hoćemo da budemo evropski grad kulture, a nismo u stanju da se izborimo sa psima. A sada nam dolaze i mladi iz celog sveta na Egzit, ne bi bilo dobro da se nešto slično ponovo desi.
  • duke

    13.06.2016 07:32
    bolesno drustvo
    Moju mamu je napao pas koji je vio na povdcu. Iscepao je pantalone i ugrizao . Kad smo trazili od vlasnice licnu kartu i zvali policiju krenula je da bezi. MOja mama je stigne i sutne psa u glavu (Zao mi sto ga ja nisam sutnuo). U tom trenutko 20 ljudi skoci na nju zasto napada kucu a to sto je ugrizena i krvari nema veze jadna kuca. E tu mi pukne film taman dosla policija ja hteo da ih prebijem bolesnike kojima je pas vazniji od povredjene dece. Lepo uzeli izjave i sad lepo idemo na sud. Policajac mi rekao steta sto ti nisi sutnuo psa. KAd zivimo u bolesnom vremenu gde se psi vise cene od ljud
  • H4

    13.06.2016 07:15
    Smeniti direktora iz zoohihijene i unaprediti ga u terenca.Proveriti koliko imaju administrativaca, a koliko ljudi na terenu i otpustiti višak.Da šinteri rade svoj posao kako treba do ovog ne bi ni došlo.
  • eli

    13.06.2016 06:49
    potez je ok
    Neka ka plaćaju svi koji nemaju kućne ljubimce. Važi?
  • Vozac

    13.06.2016 01:46
    @56
    Svaki vozac placa osiguranje od kog se nadoknadjuje steta. Placa i putarinu. Zasto nas dodatno oporezivati, a vas uopste?
  • podsetnik

    13.06.2016 00:58
    podsecam
    Samo bih da podsetim sve Novosadjane da se preko JKP-a i iz gradskog budzeta izdvajaju pare za izgradnju groblja za kucne ljubimce. Da l ce ovo dete imati tretman kakav bi imalo u normalnoj drzavi ne znam.
  • Bombon

    13.06.2016 00:26
    Ju komentara.. besan pas vam nije ravan..Svi biste da isterujete pravdu na kerovima a ne kapirate da je isključivo ljudsko biće odgovorno za ovo što se desilo. Počev od vlasnika, pa preko inspekcija, komunalaca, veterinara, šintera...
  • Brus Vilis

    13.06.2016 00:06
    Nisu svi na Kamenjaru bogataši. Zapravo, ovo je do 90-ih bio kraj u kojem je živelo siromašnije stanovništvo i još ih ima dosta. Malo ko je tu ranije svraćao, a kamoli šetao, tek po koji pecaroš. Tako da ne bih unapred etiketirao vlasnika psa. A kad je reč o zaštiti dece i pasa, sorry, uvek ću biti na strani dece i to bezuslovno. Niti me interesuje da li je ker skitnica ili je čipovan, gladan, sit, zatvoren, pušten, da li se dete uplašilo ili bekeljilo - žao mi je, najvažnije je to dete koje tu šeta. Medjutim, naša vlast ne brine ni o ljudima, kako će tek o psima? Brinu samo o svojim džepovima. Nadam se da će se devojčica brzo oporaviti i da neće biti posledica.
  • Limanac

    13.06.2016 00:06
    @Portparol
    A je l ovaj sarplaninac besan ili bolestan?
  • Liman 3

    12.06.2016 23:14
    limanski park
    ja i jos nekoliko vlasnika pasa koji s nasima setamo na povodcu zovemo vec mesecima komunalnu policiju zbog onih koji redovno tri puta na dan setaju svoje pse bez korpe i povodca po Limanskom parku i okolini ali nikad ne dodju.kazu da ili nemaju slobodnu patrolu ili ih je jako malo ali u sustini mislim da nemaju ni petlju da izadju na teren. a psi o kojima pricam su doberman (video vec tri puta da napada), zena sa stafordom redovno svaku subotu i nedelju ujutru, klinac sa rotom koji inace skace i na ljude, a najgori je tip sa malamutom koji bar tri puta nedeljno nekog napadne, a park je s toplijim i lepsim vremenom pun dece i ljudi od jutra. ovi pomenuti lete svuda okolo kao leptiri, gazde negde sede i laprdaju, ljudi ih opominju, mi ostali trosimo na pozive komunalnoj ali nista se ne menja. pa dokle tako? zasto oni postoje i primaju platu? sta treba da se desi da bi izasli na teren? i to je Limanski park gde vec par meseci postoje 2 ogradjena terena za pse (istina jako bedno napravljena ali ipak....) a komunalci ili dremaju u kolima ispod mosta ili klopaju u fast-foodu u kineskoj cetvrti preko puta sketa!
  • Bot

    12.06.2016 22:48
    @Eh
    Vazno da pravite groblje za keretine. Da se deca zastite od vrste za koju kazete da je isto sto i covek - nista.
  • Vojvođan

    12.06.2016 22:31
    Eh
    Pročitah sve komentare... Dođe mu na ono, svi su motoristi divljaci...
    Sugrađani, braćo i zemljaci, ne treba ništa generalizovati, svuda postoje izuzeci i osobenjaci...
  • Portparol

    12.06.2016 22:18
    Utisak
    Prosto se divim koliko su svi opasni na internetu, u komentarima... a sve pod plaštom zaštite nemočne dece, naravno. Isti ti većinom ili nemaju decu, ili svoju decu tamburaju celom dužinom Zmaj Jovine dok dete urliče... zato što im se može, njihovo je (bio svedok u par slučajeva).

    A pas... pa pas, ukoliko nije besan ili bolestan, NEĆE da ujede bez razloga. Daleko od toga da opravdavam bilo koga, ali to je prosto činjenica.

    Gospodo što vam smetaju psi, biciklisti, Laze Telečkog, deca što šutaju loptu u Katoličkoj porti, sunčano vreme, kišovito vreme... znam da vam nije lako. Kada je 300e mesečno nedosanjani san, kada svuda morate ćutati kao miševi, onda morate makar ovde da imate "ventil". Pa eto, uživajte. Zato se i ne potresam mnogo. Inače bih i ovim potencijalnim oporezivačima, načelnicima, policajcima i lovcima ostavio adresu... pa neka dođu da se izdivanimo natenane. ;)
  • Maja

    12.06.2016 22:18
    bivsi ljubitellj pasa
    u Kini jedu pse :) njam njam njam
  • @Lol

    12.06.2016 21:57
    @Lol
    Da te opametim: postoje ljudi, a pogotovo deca koja se boje psa, bez obzira na rasu. Nijednom psu ne pise na celu da li je socijalizovan ili ne. Zasto deca ne smeju da se setaju slobodno zbog pustenih pasa? Pas treba da bude na povocu, ako nije - po zakonu sledi kazna, ali komunalna policija NE RADI svoj posao, a prima platu.
  • Komifo

    12.06.2016 21:22
    @Zdravko

    Nema problema, ali prvi lik sa malokalibarkom kojeg vidim na svom parkingu dobiće flašu u glavu sa sedmog sprata. Dupla korist, istrebimo i lutalice i iskompleksirane budale s oružjem.
  • Limanka

    12.06.2016 20:50
    Gazda i pas
    Prolazila sam tuda pre nedelju dana i videla tog psa.
    Bio je na osrednjem lancu i na velikoj vrucini bez kapi vode dok mu je gazda sedeo 5 metara od njega i lagano ispijao hladno pivo pivo.
    Ako je tako svaki dan bio na jakom suncu i bez vode, ne cudi me onda sto je napao dete i coveka.
    Dvoriste uopste nije ogradjeno!
  • /

    12.06.2016 20:35
    /
    rezimirajte da ih nisu napali napusteni psi nego vlasnicki pas
  • Kosta

    12.06.2016 20:30
    Naravno da treba da plaćamo taksu za držanje ljubimaca, a od toga da se finamsira azil i zoohigijena, čak i osobe koje bi po gradu sakupljale izmet, jer tako je u civilizovanim zemljama !!! A što se tiče ovog " vlasnika " svaki komentar je suvišan. Daj Bože da plati odštetu i da dete i otac budu dobro. Zveri vladaju u svakom slučaju !!!!!
  • 56

    12.06.2016 20:26
    @Androidparanoid
    Genijalna ideja! Hajde da dodatno oporezujemo sve vozače automobila svaki put kad neka pijana budala izazove nesreću!
    Mi odgovorni vlasnici već imamo dovoljno troškova, ne moramo svaki put da ispaštamo i trpimo hajku zato što jedna budala ne ume da obezbedi sopstveno dvorište.
  • gsp

    12.06.2016 19:55
    Životinjama je mesto u šumi. Ko želi ljubimca može tamo da mu se priključi.
  • lol

    12.06.2016 19:55
    Ajde sve da raspametim
    Nemojte da diskutujete o necemu sto ne razumete. Svaka rasa je drugacija i svaki individualni pas je drugaciji - dakle ne postoje agresivne rase, mada postoje rase koje cesce ujedaju i verovali ili ne to su mali psi... E sad - glavni problem su vlasnici koji nemaju pojma koliko im pas ima energije i da ga trebaju nor svaki dan izigrati po sat, dva, tri i onda su ti psi puni energije koju nemaju gde da izbace. Takodje isti ih nisu socijalizovali i navikli na druge ljude (a pogotovo decu)... Moj pas je ogroman, ali posto je odgajan kako treba on kada vidi decu hoce da se igra sa njima. Krenu deca i da ga maltretiraju, ali ne reaguje, a kada bas preteraju onda krene da bezi u krug i igra se. Zasto? Zato sto je naucen tako... Dakle - kaznjavati vlasnike, a ne pse... I jos jedna stvar - ako imas psa, zasto dvoriste nije ogradjeno kako treba?
  • Bibika

    12.06.2016 19:41
    Vlasnici pasa su vrlo komotni sa kućnim ljubimcima , ne obezbeđuju ih, ne vode ih na povodcu, ne stavljaju korpe,.
    Vesti da je pas izujedao decu, prolaznika, nije retka. Propisi o držanju i vođenju pasa su dobri ali nema kontrole i kažnjavanja nesaesnih vlasnika pasa,
    Vlasnik psa koji je izjedao devojlicu mora odgovarati krivičnoi materijalno.
  • Limanac

    12.06.2016 19:22
    Neodgovorni vlasnici
    U petak sam prijavio komunalnoj policiji klinca koji je pustio staford terijera u dvoriste u kojem bi deca trebalo da se igraju. Isao sam po svoje dete u OS Jovan Popovic, kada je dzukela velicine teleta krenula u punom trku prema meni prosavsi pored. Nije mi uopste bilo sve jedno, ali se pitam sta bi se desilo da je samnom tom prilikom bilo i dete. Znate, dete je moglo da pocne da vristi, da time iziritira i privuce psa, da zamislite skace, pevusi, zvizdi, skici, dakle sve ono sto sam i ja radio dok sam bio dete, bezbrizno uzivajuci u svom detinjstvu bez straha da ce necija zver da me napadne. Komunalni policajac se zalio da ih je malo, da su nemocni i sl... Da bi trebalo sam da se prijavim za nacelnika policije, do toga da nemaju pojma kliko su kazni napisali za nepropisno drzanje i vodjenje pasa na javno mestu i td....
  • Nervirach

    12.06.2016 19:07
    Sada ce to vlasnik, posto je sa Kamenjara, zataskati. Elita. Nastradace fifike zbog budale. Zbog cega nabavljate psa? Zvonceta, drusrva, lecenja kompleksa ili da vas cuva? Ako treba da vas cuva vi ste od tih koji se okrecu u mraku. Ja sam imao jazavicara, taj nije napadao decu i odrasle.
  • /

    12.06.2016 18:59
    /
    sendvicari su dobili nalog koje komentare da lajkuju
  • Sima

    12.06.2016 18:42
    Problem pasa bi definitivno trebalo resiti, a dzukele koje laju ovde po kometarima bi prvo trebalo sterilisati, da ne sire dalje svoju mrznju na potomke.
  • @Androidparanoid

    12.06.2016 18:40
    Potpuno si u pravu, psi su naucni da ne ujedaju kada gazda namiri porez drzavi. Ko sve egzistira na ovoj planeti...
  • futog

    12.06.2016 18:14
    hg
    Pun je nasip pasa koje vlasnici pustaju a policije nigde
  • Prvo pročitao

    12.06.2016 17:45
    pa onda komentarisao
    @Ivan
    U pitanju je pas sa vlasnikom,koji ima objekat izgrađen u plavnoj zoni Dunava, poznatijoj kao divlje naselje Kamenjar.da vlasti nisu žmurile na bespravnu gradnju, do svega ovoa ne bi došlo.
  • alek

    12.06.2016 17:34
    Doslo neko cudno vreme pa zivotinje imaju vise slobode i prava nego ljudi.
  • Cockney Call

    12.06.2016 17:27
    Vratiti šintere i u sapun. Azili i ostala budalaštine tipa, nebojte se neće da ujede baš je mio i fin, Fuck off. Nije keretini verovati, a posebno ukoliko vodite dete sa sobom.
  • Zdravko

    12.06.2016 17:21
    A sto ne vrate na staro...
    A zasto jednostavno ne vrate na staro...

    Nekada se znalo: nedeljom od 05-07h LOVCI iz lovackih udruzenja su kontrolisano uklanjali sve stetocine sa ulica.

    Od kada je to zivot jedne dzukele (namerno kazem dzukele, a ne psa), vazniji od zivota jednog deteta, ili zivota bilo koga od nas?

    Lepo sve vratiti na staro, pa ces da se razmilis pre spavanja, da li si kera vezao (imas sva prava da ga drzis, ali i obavezu da ga cuvas), pa ako zver izadje na ulicu, i napadne nekoga.., Kao u ovom slucaju dete!!!, pa onda...sledi:da ti se ker po pravilu ostreli kao opasna stetocina, pride i da ti jos odgovaras kao da si ti sam pokusao preklati to dete koje je ker napao...

    Pa onda lepo, pamet u glavu...ili jesi za drzanje takve zivotinje ili nisi.

    Samo mi je u Srbistanu zao zivotinje, ali se zato vlasnika se gadim...

    Na kraju na zalost ispastaju neduzni....
  • gradjanin

    12.06.2016 17:15
    kasno
    Za policija, komunalna policiju i Zoohigijenu: Sad je kasno.
  • eli

    12.06.2016 17:11
    Andriudparanoid, svašta pd teb
    Zašto bi se oporezovalo držanje kućmih ljubimaca? Pa ja ih imam nekoliko. Sve udomljeni. Kupujem im hranu, vodim kod veterinara i sve to debelo plaćam. Sa sve PDV-om. Porez na kućne ljubimce... Svašta! I šta bi se sve vodilo kao kućni ljubimac? Kornjača, ribice, golubovi, papagaji, hrčkovi i zeke? Evo ja ostavim hranu i za vrabne koje sleću , a boga mi i vrapci kod mene imaju kućicu. A zimii i na konac nanizanu slaninicu :-)
  • Ljiljana

    12.06.2016 17:09
    Šarplaninci imaju tešku narav. Mog oca je ugrizao njegov šarplaninac. Nisu za držanje u dvorištu ili nedajbože u stanu.
  • Limanac

    12.06.2016 16:54
    Limanac
    Hoce li se oglasiti sada drustvo za zastitu zivotinja ili komunalan policija koja ne radi NISTA po ovom pitanju? Koliko kazni je napisano za nedozvoljeno pustanje psa sa povoca? Siguran sam da se tu nista nece promeniti, pa postavljam pitanje koliko jos dece treba da bude ujedeno da bi se nesto ucinilo? Po Limanu jedan klinac uvek seta vucijaka bez povoca. Siguran sam da ga mnogi dobro znaju. Kada ce to da se spreci? O govnima da ne pricamo.
  • Janac

    12.06.2016 16:50
    Treba uspavati psa, vlasnika u zatvor posto je on odgovoran za povrede i takodje treba da se odredi odsteta za devojcicu i oca...
  • Neće

    12.06.2016 16:49
    ANDROIDPARANOID
    Novi Sad je obezbedio i novac za gradnju Groblja za kuzćne ljubimce,Sve o trošku Novosadjana,Pre par meseci 021 je pisao o tome.
  • Marko

    12.06.2016 16:41
    @Androidparanoid

    A hoce li se uvesti taksa na glupe komentare?
  • Lutalice

    12.06.2016 16:36
    @ Ivan
    Ivane molim te pročitj ponovo tekst pa razmisli šta si napisao. Ovde je pas izašao iz (neograđenog, neobezbeđenog ili otvorenog) dvorišta.
    U pravu si za pse lutalice, treba ih skloniti, sa ulica. I sam sam vlasnik psa i volim životinje, ali ih isto tako treba obezbediti da ne ometaju druge. Ne vole ih svi podjednako. Naročito njihov izmeti kada ste u šetnji.
  • I

    12.06.2016 16:18
    Nije ni čudo
    Imamo komšinicu u zgradi u zaposednutom stanu drži ali samo drži četiri Staforda američka. Osoba je poznata svim orgànima i službama našeg grada i Republike ali niko ne zeli da reši problem. Nakon svih prijava i obavestenja nijedna od nadležnih službi nema rešenje. I na kraju će verovatno izaći naslov u novinama psi napali .......!!!
    Psi se drže na terasi i u stanu ovi u stanu su u apsolutnom mraku dan noć , ovaj na terasi mokri i kaki na ulaz u apoteku u našoj zgradi , ali sve to nije razlog za postupanje nadležnih već prebacuju nadležnost od jednog do drugog. Prilikom izvodjenja jednodnevnog ne koriste se brnjice a psi zavijaju i laju po celu noc i dan. Naravno zoo higijena , komunalna policija , komunalna inspekcija, republički veterinarski inspektor i MUP Srbije nemaju osnova da deluju.
  • Ivan

    12.06.2016 16:03
    Sve veći problem!
    Ima gomila pasa lutalica po gradu a i okolo, koji se kreću i osećaju jaki u čoporu. Napadaju redom. Šta treba da se desi? Da prikolju neko dete? Šta rade šinteri? Gradska vlast? Je l treba protest i zbog lutalica da organizujemo?
  • Androidparanoid

    12.06.2016 15:54
    Hoce li
    se napokon oporezovati drzanje kucnih ljubimaca?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna