Do kraja godine svi taksi prevoznici, bilo da su samostalni preduzetnici ili članovi taksi udruženja, moraće da voze po jedinstvenoj ceni, potvrdili su za 021 iz Gradske uprave za inspekcijske poslove.
A mislis, da se sklone i da se sve te pare "sliju" u gradski budzet, kao otisle bi za obdaniste? Ne lazi sebe vise. Otisle bi za egzite i u slicne privatne dzepove. Stvarno nemam nista protiv da neki jadnik u divljem taksiju zaradjuje za zivot, pri tome dajuci znacajnu ustedu onima koje vozi, umesto da se jos pune privatni dzepovi gospode u strukturama. A dokle god jeftinije ukupno izadje da se u kola natrpa 4 ljudi, a vozac pri tome jos i zaradi, umesto da se napuni pun bus na toj liniji, znaci da neko ko organizuje autobuski prevoz ne radi svoj posao kako treba.
Sve sto drzava treba da propise u vezi cena voznje je da cena bude istaknuta i jasno vidljiva i van vozila i unutar vozila. Nikave minimalne ili maksimalne cene.
I onda lepo znas na cemu si kad vidis cenu i pre nego sto udjes u auto.
Druga stvar koja treba biti regulisana je kvalitet/sigurnost vozila.
To propisati i sprovoditi i sasvim je dovoljno.
Minamalne, maksimalne, propisane cene treba ukinuti i pustiti da konkurencija odradi svoje i formira trziste.
Prostom računicom (gde se uzima u obzir samo stanična usluga MAS Novi Sad) bačkopalanački "linijaši" godišnje oštete grad Novi Sad za toliko novca koliko košta izgradnja dečijeg vrtića veličine vrtića Guliver na Novom Naselju koji je kapaciteta oko 2000 dece i zapošljava oko 200 radnika (vaspitači,medicinsko osoblje,kuvari,čistačice,obezbedjenje...).Isto tako,zbog "linijskih taksista",velike gubitke trpe regularni autobuski prevoznici (Lasta,Fenix GiZ,Dunav prevoz,Severtrans,Autobanat,GSP Novi Sad...) i zbog smenjenog broja putnika prinudjeni su da ukidaju odredjene linije i otpuštaju zaposlene.
Hajde neka baja iz gradske vlasti malo poradi na GSP-u. Ne vozim se busom. Idem pesice, biciklom, kolima i taksijem. Na taxi nemam primedbi.
Međutim, ove nedelje sam posle 7-8 godina prvi put koristila bus. Ljudi, pa to je strasno!!!
U kakvim vozilima prevoze sugrađane, po kojim cenama? Sa ovom cenom karte mogli su obnoviti vozni park, umesto sto ljude voze predpotopnim sredstvima. A o ucestalosti polazaka da ne govori.
Ali razumem - gradskom baji se lakse razracunavati sa taksistima, nego li sa GSP-om koja je nekima i zlatna koka.
Meni se čini da je najveći problem za taksi prevoz u Novom Sadu, ilegalni taksisti.
Oni ne moraju da plaćaju porez, ne moraju da plaćaju namete za registrovanje firme itd.
Jedini trošak im je održavanje vozila i gorivo.
Tako da oni mogu da voze po nižoj ceni nego oni koji su legalni i registrovani.
E kada bi se nadležni potrudili da ilegalci nestanu ili se svedu na neki minimum, onda bi i ovi legalni mogli da zarade dovoljno.
Znači, najveći problem u ovom gradu su TAXI-sti? I naravno od njih treba krenuti, čim se uspostavi gradska vlada? Pa toliko sr.nja ima u gradu a vi odma na taksiiste? Pa pustite konkurenciju, pa neka svako odlučuje za sebe! Šta ste zapenili na njih? Svaki novi gradski ministar rastera mnoge taksiste,a onda osnuje svoje udruženje, pa ih onda on eksploatiše! Rešite autobusku i železničku stanicu! Rešite reketiranje građana na ulasku na perone autobusa, za čega moraju da plate 120.din! Skinite onu ružnu ogradu! To ima samo Novi Sad i Beograd! Reketaši GSP! Zašto to nema Ljubljana, Maribor, Zadar, Minhen, Geteborg... To je osim reketiranja i uskraćivanje slobode kretanja!? Možda ćete vi uvesti plaćanje ulaska u domove zdravlja,u socijalno,poresko ... To ni zaštitnik građana ni ombudsman ne vide i ne reaaguju. A vi se brinete da nas ne opljačkaju taksisti? Pa vi nas najviše pljačkate, sram vas bbilo!
Taxi delije naplacuju od Ž. Stanice do Pap Pavla 480 din. A do instituta u Sr. Kamenici 2200. Kada sam trazio racun, dobio sam ga i na njemu je pečat firme koja se bavi prženjem kafe. Wtf.
To sto oni pricaju mislim da nije izvodljivo posto u mojoj "radnji ili prodavnici"nemoze niko drugi odrediti cenu osim mene kao gazde...ja ako ocu vozicu za dzabe ili isto tako naplacivati koliko ocu tako funkcionise i u ostalim radnjama i marketima pa ti ides i biras gde je jeftinije a nekad se i zeznes pa vidis da si mogao proci jeftinije
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Grad dozvolio da nas samostalni taksisti pelješe, ali ne još dugo
Autor: Gordana Ćosić (gocacosic@021.rs)
Novi Sad
•08.07.2016.
•09:09 > 18:21
Komentari 10
@S S
S.
I onda lepo znas na cemu si kad vidis cenu i pre nego sto udjes u auto.
Druga stvar koja treba biti regulisana je kvalitet/sigurnost vozila.
To propisati i sprovoditi i sasvim je dovoljno.
Minamalne, maksimalne, propisane cene treba ukinuti i pustiti da konkurencija odradi svoje i formira trziste.
S S
Bns
Međutim, ove nedelje sam posle 7-8 godina prvi put koristila bus. Ljudi, pa to je strasno!!!
U kakvim vozilima prevoze sugrađane, po kojim cenama? Sa ovom cenom karte mogli su obnoviti vozni park, umesto sto ljude voze predpotopnim sredstvima. A o ucestalosti polazaka da ne govori.
Ali razumem - gradskom baji se lakse razracunavati sa taksistima, nego li sa GSP-om koja je nekima i zlatna koka.
Drum
Oni ne moraju da plaćaju porez, ne moraju da plaćaju namete za registrovanje firme itd.
Jedini trošak im je održavanje vozila i gorivo.
Tako da oni mogu da voze po nižoj ceni nego oni koji su legalni i registrovani.
E kada bi se nadležni potrudili da ilegalci nestanu ili se svedu na neki minimum, onda bi i ovi legalni mogli da zarade dovoljno.
Čiča Gliša
limn iv
Ex taxi
nibbler
Nervirach
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H