Da bi se napravio park na prostoru između Nove Detelinare i Novog naselja, potrebno je izmeniti Urbanistički plan, a potom i rešiti imovinsko-pravna pitanja sa Železnicama Srbije što se neće dogoditi u skorijoj budućnosti.
Ova vlast nije u stanju ni da odrzava zelene povrsine po bulevaru Evrope. Trava I drvece se suše jer sistem navodnjavanja na bulevaru Evrope ne radi u 2016. Osuseno je oko 35 stabala sto je ogromna steta!!!
Evo da vas razocaram izgubili ste opkladu(sigurno ste pedpostavljali da gubite pa su marke u pitanju).Gledali smo plan i nekoliko puta podnosili prigovor i nista.Pa normalno nismo mi jedan od "krkana".
Nek nam naprave park od onog rugla gde je trebao bazen da bude. Tamo ima sve vise zmija, zaba, ambrozije, korova kojekakvog. Blagi uzas! I onda se kandiduju za grad kulture. Pa kako vas nije sramota???
20 godina zidaju sta stignu i di stignu (99 posto krs gradnja), pa im sada zafalilo zelenila.
Na kraju ce tu biti neke papirne zgradetine bez parkinga, prilaza, zelenila... Grad kluture sa par parkova u kojima se drvece raspada jer nisu bili kadri zasaditi povremeno po koje drvo. Oni ce neki park napraviti... Zasaditi u saksiju neki zmizelen, oko nejga 2 klupe-park gari!
U 100 maraka da niko od komentatora nije za života poslao sugestije na urbanističke planove, strategije i slično u toku javnih uvida, rasprava, kamoli da je otišao na sajt Urbanizma i gledao planove za svoj deo grada.
Dzons, ti nisi upoznat sta je ta ranzirna stanca? Ko je projektovao? Jesi li video sta ima u njoj? Rekonstruisite ranzirnu stanicu. Pare mozete i tako oprati. Ta stanica bi bila jos jedno mesto za obilazak. Nema to svako a vi bi da rusite.
Uništavanje zelenih površina nam ide mnogo bolje od gradnje novih. Nemam ništa protiv crkve na Detelinari, ali zar je morala baš u parkić? Mogli su je smestiti gde grade nove zgrade, ali ne, to je rezervisano za urbanističku mafiju.
Za Novi Sad bez zelenila, sve stranke koje vladaju gradom u zadnjih četvrt veka.
Primarna ideja je da se od stare ranzzirne stanive napravi muzej zzeleznice ili, ccak muzej tehnike. Park mozze da se zasadi jedino ako se osmisli tako da se uklopi u ceo ambijent.
Pa kad nema nijednog krkana koji zarađuje na ovom parku. Javno dobro, za sve, besplatno? Pa to su samo komunisti gradili.
Hajde, brzo da se oformi par kumovskih firmi bez valjane adrese, nađu neki partijski izvođači radova, a pre svega mlađani partijski kadar arhitekata, pa da vi''š kako će taj park da bidne!
A Sredstva? E, pa to é ya grad kulture da isposluje neka NVO, iz nekog europskog plana.
Eto, ako treba dići ćemo spomenik Soro*u, u sred parka. Kad može neko Rambu i onom pedofilu od muzičara, što mi ne bi mogli pokretaču migranata?
Ruglo nije ta zapustena zelena povrsina, nego zgrade Nove detelinare koje treba proci da bi se tamo stiglo. Taj zabetonirani sirotinjski geto, taj urbanisticki vandalizam - to je ruglo ovog grada.
Sve su ovo opste poznate cinjenice, i sve one nisu smetale da se izgradnja ovog parka pred izbore na sva zvona oglasi kao svrsena stvar - i to za kraj 2015te. Bilo bi zaista lepo da se taj projekat ostvari, samo se plasim da ce to biti jedna od onih stvari kojima se mase pred svake izbore decenijama ...
Evo besplatnog resenja - zeleznica ne mora da se izmesta. Moze da se naravi muzej od stare zeleznicke stanice i da saobraca jedna starija lokomotiva na svakih 3-4 sata, da se uvede naplata od 100 din i evo i atrakcije za grad. Kao sto recimo u instanbulu prolazi stari tranvaj i za sobom vuce kolica sa lokalnim sviracima, to moze lako i ovde da se postavi. A deca mogu da uzivaju u pogledu na stariji voz :)
Slobodno me pitajte i za dalju realizaciju, sve samo da nam grad bude bolji :)
Da promene urbanističkih planova i eksproprijacije zemljišta nisu, ama baš nikakav, problem videli smo na primeru buduće višespratnice M.Dodika naspram zgrade pošte na Bul. M.Pupina.
Te priče manite... Ili se hoće ili se neće. Dva i po vagona dnevno što tuda prođu, ne verujem da nose neki kardinalan hazard niti profit po ekonomiju grada ili države, to se da rešiti.
No, standardno, kome još treba park i zelenilo... Mislim, napravio bi Grad, ali zle železnice Srbije neće da dozvole, one žele da se, specijalno, stanovnici Novog Sada podave u smogu, i procvrče na rignli od usijanog betona.
Problem je ta Ranžirna stanica... Ne znam koliku svrhu tačno ona ima, ali dok se ne ukloni, pruga ostaje . Za prugu su govorili jos 1990. godine da će je ukloniti, pa eto, još stoji. Tolko o tome
planski se ne radi u ovoj drzavi. Samo presipanje iz supljo u prazno.
Naravno da treba park za decu i da ostane zelena povrsina. Al,i trebalo bi se gledati i da se neke sugave garaze naprave za ovako veliko naselje. A ne, da posle 17 casova kruzenje po pola sata da se nadje parking. Sta reci a ne zaplakati!!!!!!!
Molimo nadležne da što pre u urbanističke a kasnije i u investicione planove stave izgradnju parka sa zelenom površinom sadržajem za decu malog uzrasta kao i sportske terene na području Podbare najstarijeg dela grada koji je urbanistički zapušten i već liči na novu Grbavicu a najviše ispašta zbog kašnjenja izgradnje novog mosta.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Gradnja parka između Detelinare i Novog naselja na "dugom štapu"
Autor: 021.rs
Novi Sad
•02.08.2016.
•14:43 > 14:45
Komentari 21
šetač
Tea
Zanovetalo
mire nn
Nindza Kornjacleone
Na kraju ce tu biti neke papirne zgradetine bez parkinga, prilaza, zelenila... Grad kluture sa par parkova u kojima se drvece raspada jer nisu bili kadri zasaditi povremeno po koje drvo. Oni ce neki park napraviti... Zasaditi u saksiju neki zmizelen, oko nejga 2 klupe-park gari!
planer
Nervirach
Drum
Pa ko još normalan pravi parkove?
Ma sve to izbetonirati i napraviti zgrade, naravno bez dovoljno parkinga!
Napraviti još jedno naselje Grbavica!
A sad ozbiljno, napraviti park, a sadašnji objekat železnica, sa delom pruge ostaviti i pretvoriti u muzej.
Novom Sadu treba još parkova i nekih sadržaja, a da to nije pijančenje po splavovima i klubovima...
Tea
Inspektor Višekruna
Za Novi Sad bez zelenila, sve stranke koje vladaju gradom u zadnjih četvrt veka.
Zivan
Će bidne
Hajde, brzo da se oformi par kumovskih firmi bez valjane adrese, nađu neki partijski izvođači radova, a pre svega mlađani partijski kadar arhitekata, pa da vi''š kako će taj park da bidne!
A Sredstva? E, pa to é ya grad kulture da isposluje neka NVO, iz nekog europskog plana.
Eto, ako treba dići ćemo spomenik Soro*u, u sred parka. Kad može neko Rambu i onom pedofilu od muzičara, što mi ne bi mogli pokretaču migranata?
ruglo
ns
Mrkva na stapu
Realno
Slobodno me pitajte i za dalju realizaciju, sve samo da nam grad bude bolji :)
Alexa
Te priče manite... Ili se hoće ili se neće. Dva i po vagona dnevno što tuda prođu, ne verujem da nose neki kardinalan hazard niti profit po ekonomiju grada ili države, to se da rešiti.
No, standardno, kome još treba park i zelenilo... Mislim, napravio bi Grad, ali zle železnice Srbije neće da dozvole, one žele da se, specijalno, stanovnici Novog Sada podave u smogu, i procvrče na rignli od usijanog betona.
Dzons
*_*
Naravno da treba park za decu i da ostane zelena povrsina. Al,i trebalo bi se gledati i da se neke sugave garaze naprave za ovako veliko naselje. A ne, da posle 17 casova kruzenje po pola sata da se nadje parking. Sta reci a ne zaplakati!!!!!!!
Podbarac
Nensi
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H