Novi Sad
15.10.2010.
08:45 > 17:09
Računi za grejanje sigurno neće biti veći pre Nove godine, a problema s hladnim radijatorima, ipak ne bi trebalo da bude do kraja grejne sezone.
  • @Z

    20.10.2010 08:07
    Где нестаде крменадла
    Интересантни су ти Ваши погледи на стварност. У чопору сте јаки и велики. У комбинацији 1:1 меркате противника и приклањате се (не јачем) оном који Вам тренутно изгледа перспективан (није важно колико и како). Покушавате да заменом теза будете адвокат онима који Вас користе и који Вам дају мрвице.
    Ево вам још неколико питања па Ви размислите.
    Није ли овај из надзорног одбора и унутрашња контрола требало да овакве појаве идентификује, ако не и спречи? Шта сада бива? Где је крменадла? Са конобаром Попићем, или...? Ко ће вам сада организовати синдикалне изборе и чланове за управни одбор?
    Да ли знате како и колико новаца је на овакав начин узео председник управног одбора, историчар који због честих промена историје није у стању да дипломира?
  • @z - informaticaru

    20.10.2010 07:10
    Kakvu ulogu
    Pitate kakvu stetu bi imala firma?
    Stetu vec ima i steta je sada konacna pod patronatom tog rukovodstva.
    To rukovodstavo je oslobodilo svake odgovornosti i onog ko je trebao da implementira taj program i maletica i ivkovicnu koji su prljavi do bola.
    Ali je zato maletic svom uceniku platio kauciju, a ucenik dosao do stana na Beogradskom keju i onda ovom narodu prikazuje svoju imovinsku kartu.
    Pa Vi sad vidite koko je sadasnje rukovodstvo sjajno.
    Uzgred budi receno, sta vam je sa Popicem? Hoce li covek izdrzati tu blamazu, a kako ce te Vi koji ste redovno dosli konkursom sada sebi objasniti da ovo neduzno rukovodstvo dovodi takve i slicne?
    kako ce te objasniti postavljanje novog savetnika Bojovica (istorija ili geografija)?
    Prikazite vec jednom strukturu zaposlenih, iako kad se vidi ko su vam savetnici sve je jasno.
  • Tabloid

    19.10.2010 20:23
    Sta ne pise u Tabloidu
    Za Anonimusa koji ne zna gde da procita aferice:
    Prvo procitajte presudu Trgovinskog sufda u novom Sadu od 04.10.2007. godine. Posle uzmite Vansudsko poravnanje zavedeno u JKP Novosadska toplana pod brojem 01-7823/1 od 29.09.2008. godine i na kraju pregled nastalih troskova koji je sacinila ekspert dip.ecc. M.Grbic.
    A vi postovana gospodo Derane, Kibiceru, Klaro , Insajderu i ostali autsajderi koji mozete samo da kokodacete, a jaje da snesete niti mozete niti ce te moci objasnite narodu cije novce trosite kako umesto da platite cirka 18 miliona dinara na kraju placate bezmalo trideset tri miliona? Jesu li to novci vaseg ili njihovog babe, ili ovog naroda kome ispostavljate troskove umesto 36% bice 15%.
    U ovu kalkulaciju nije uracunata lova koju je BOB kasnije uzeo po istoj toj Aferici. To neka utvrdjuju oni kojima je to posao. Za nasu racunicu mi taj podatak imamo.
    Za sada toliko.
    I ne zaboravite da je od opstinske lige do Brazilaca velika udaljenost.
    Cini mi se da ce te pre stici do iza resetaka nego do Brazila. Zelim vam puno uspeha u danima koji vas cekaju.
  • Mrgud

    19.10.2010 19:37
    Tako znaci
    Sad nam pocese da rade lampice. Inzenjer M. Kovacic iz SPO-a predje u DS. kao kadar DS postade predsednik nadzornog odbora. A kao predsednik nadzornog odbora zaposli se u Toplani.
    Cilj oprevdava sredstva, a Brazilci su cudo. Pogotovu ovi iz Futoga: Dtrljaca, Kovacic...
  • Vodoinstalater

    19.10.2010 19:21
    Kako se ono zovu?
    Kako se ono zovu one dve zene od kojih jedna stanuje na Keju, a druga tu kod Toplane kod kojih su radnici JKP Stan radili kupatila o trosku tog preduzeca, a u reziji vojnog lica koje je vodilo investicije i izvodilo radove u toplani.
    Pa i to nije bilo dosta. Kcerka jedne od njih o trosku Toplane popravlja i sredjje zube, a drugoj su okviri od naocara vredni 500 eura mera koja odgovara takvoj personi .
    Po kvadratnom metru, ili po izmerenoj kolicini - sasvim je svejedno...
  • Posmatrac

    19.10.2010 19:13
    Pitanje
    Cuje se i tacno je da u Toplani (po njihovom pravilniku) imaju dve vrste havarija. jedne su ne planirane, sto jos moze da stane u zdrav mozak. Druge su planirane.
    Pitam se pitam: kako se jednostavniom imenom zovu planirane havarije?
    Posto su to dobro osmisljene aktivnosti onda verovatno i cena odgovara znacaju aktivnosti?!
    E moj narode... Eto vama samo jednog od odgovora zasto gubitak. I da cela prica bude jos ne jasnija proslu godinu je ovo JKP zavrsilo bez gubitka. kako i odkud sad gubitak?
  • Наш човек

    19.10.2010 18:55
    Молићу лепо

    Молићу лепо.Што сте навалили на ове деране, кибицере и њихове пајтосе? Тешка су то питања. А нису ни они баш рад да о томе причају.
    него кажите ви мени да ли сам ја добро чуо да у тој Топлани плаћају аванс 100% одмах после потписивања уговора. а посо кад урадиш урадићеш?
    Опет спомињу неки уговор број 5-034/08 од 20.02.2008 или 05.03.2008. (на уговору су оба датума) и неки рачун: 8005 са валутом 05.03.2008. а рачун је издала фирма Call Net d.o.o.
    За ове што се питају где одоше наши новци ето једног од одговора.
  • z

    19.10.2010 18:45
    informaticaru
    Potpuno si upravu sto se tice Oracla, samo me zanima kakvu ulugo u svemu tome ima sadasnje rukovodstvo, odnosno ako nebi realizovali
    ( platili i sproveli) ovaj stetan "posao" koliku i kakvu stetu bi imala firma, grad...
    Deran, anonimus, na kraju krajeva i ja sam smo 100% primljeni (zaposleni) na konkursu...Kao i 99% zaposlenih u gradskim firmama, ma ajte ljudi molim vas...
  • Informaticar

    19.10.2010 07:39
    Pitanja za Derana i Anonimusa
    Da se ne bi bavili sa hepo kockama i svercovali maline ovom narodu bi bilo interesantnije da Deran i Anonimus objasne koja je sudbina ugovora:
    A: Ugovor o nabavci ORACLE licenci, broj 01-419/1 od 24.05.2006.
    B: Ugovor o uslugama implementacije softvera Oracle E -Business Suite, broj 01-12114/1 od 21.12.2006.
    C: Ugovor o uslugama implementacije softvera Oracle E -Business Suite, druga faza, broj 01-2318/1 od 21.03.2008.
    D: Ugovor o uslugama održavanja softvera Oracle E -Business Suite, broj 01-3540/1 od 7.05.2008.
    Koliko ih platise i u kom roku i sta od svega toga radi, a sta ne.
    Narocito neka obrate paznju na ove koji su potpisani pred primopredaju upravljanja Toplanom *u 2008. godini). Gde je tu sestra Rade Marinkova? Ako ne znaju moze im pomoci maletic, Jelic i pomenuta sestra.
  • @Anonimus - @Anonimus- Od ko

    19.10.2010 07:18
    Bio bi red
    Sada ni trebalo da kazu, pored ostalog, koliko taj najveci kotao moze da da energije, koliko mogu da ga naloze i gede ne stadose oni silni megavati iz EPP prica i pricica. Da li im je te novce deda ili tata ostavio, ili su to novci od ovog naroda za cije "interese" se oni bore, kojem zele da ustede....?
  • 18.10.2010 19:22
    @Anonimus- Od kotla koji curi
    Sta sada kaze deran, tj.kibicer, tj.:-) Aferica, tj.:-)Hepo kocke? 4u1

  • @Anonimus

    18.10.2010 18:27
    Od kotla koji curi
    Verovatno od apanaze za onaj kotao najveci na balkanu koji curi u garantnom roku im je bio podloga za te dzipove i stancuge, postovani gospodine.
    Proverite, mozda i sami zakljucite.
    Ako ne uspete pitajte dacemo Vam adresu na koju da se obratite.
    Do tada citajte te novine, jer to je za takve prava lektira. pogotovu ako je i placaju.
    Do sledeceg izdanja.
  • @@:-) - Hepo kocke

    18.10.2010 18:23
    Drug kapetan
    I taj kapetan (vojno lice) sa vama postade glavni izvodjac radova dve tri godine. koliko li samo love sa njim opraste i oduzeste od onih koji placaju grejanje?
    Mozemo li malo o tome, ili ce to ostati za druge prilike?
    A ako vas zanimaju detalji tu vam je maletic, moze da vas o tim transakcijama detaljno upozna.
    Ako je zaboravio nacicemo ko se seca.
  • 18.10.2010 17:54
    :-) - Hepo kocke
    A zamislite posle te 2003 dodje da upravlja iz senke profesor istorije u toplani. moze te li tek to da zamislite.
  • :-)

    18.10.2010 16:11
    Hepo kocke
    Prodajem hepo kocke......Inace cuo sam da je svojevremeno Toplana imala na celu investicija i vojno lice,i zamislite to vojno lice bio clan SPSa ali nije taj covek sa zavrsenom Vojnom akademijom kriv sto poznaje rad Toplane i sto su ga kao takvog na to mesto postavili ,krivi su .....? Brazilci :-) i zamislite sve je to bilo 2003.g ima i dalje....
  • 18.10.2010 15:41
    @ @:-) - Aferica
    U kojim novinama mozemo da procitamo i o drugima aferama? Kako oni dospese u NS, kupise stancugu i dzip?
  • @:-) - Aferica

    18.10.2010 14:27
    Placeno ...
    Da pise i na tarabi, pise. Ako su vam to dokazi onad ste u pravu. Ovako uglednom listu vecina normalnog sveta veruje. Gde vam nestade autor tog teksta. Moze li se znati koliko ste ga platili? Ako je do rogova, koza je .....
    Samo se izjasnite postovna gospodo......
  • :-)

    18.10.2010 11:40
    Aferica
    Evo kako se to radilo dok su Brazilci igrali kolo po toplani:-)))
    http://www.magazin-tabloid.com/srp/clanak.php?br=164&clanak=21
  • @derane - DSSSSS!

    18.10.2010 06:32
    A gde je Pera?
    Zar nije vodeci od svih vodecih u toj reprezentativnoj ekipi Pera Steta? Koliko je nasoj sluzbi za kontakte sa javnoscu poznato ta osoba je vodeci inzenjerski kadar u Toplani, a ovi drugi su tu samo da imaju koga da cimaju.
    Pouzdani izvori saopstavaju da ste se pojacali sa jos jednim koji cesto presvlaci dres tako da sa kadrovima ne oskudevate. tesko je tu odluciti ko je vodeci.
    Ako gresimo unapred se izvinjavamo. Sledeci put pre bilo kakvog saopstenja za javnost konsultovacemo se sa unutrasnjom kontrolom.
  • ##Kibicer

    17.10.2010 23:41
    - Bas vam je super?
    Kibicer - BVi ste sto pod sto u pravu!!!
    Dok vas nije bilo ni sunce nije sijalo.
    Sa vama je ovom narodu iskocila sreca. Jos samo treba da im iskoce ....
    SPO-vce to ne zanima. Oni su bolji od vas. Konacno, vasi su pretrcali pod njihove skute. Da nije tako bilo bi obrnuto.
    Kad povratite one silne kadrove koje ste im ustupili eto kraja toj najjacoj stranci u gradu koja drzi koaliciju.
  • @derane - DSSSSS!

    17.10.2010 23:33
    Niste u pravu
    Ti koje ste nabrojali ni slucajno nisu vodeci. neki od njih verovatno jesu strucnjaci, ali vodeci ni slucajno. Vodeci strucnjak je konobar Popic. Ako niste u toku, upoznajte se. Od nabrojanih dvojica su zavr[ili redovne tehnicke fakultetem a ovaj treci je mnogo kvalitetniji. On je ya dve godine savladao to sto su ova dvojica morali pet-sest godina da drljaju po klupama. I ne vode investicije, jer to vodi Popic, a ovaj hibridni vodi: razvoj, investicije i planiranje. Prema svecu i ...
    Sta kome ovde nije jasno?!!!
  • @Toplanska Klara

    17.10.2010 20:48
    koji DS
    Bice, Klaro - da Vi od cuda niste ipak dovoljno informisani.
    Toplanu su vodile razne stranke, to je tacno. Kadrovi o kojima govorite su uglavnom tamo gde su i bili. Vecina njih je ostala tu gde je dosla bez konkursa. Neki su presli u Elektrovojvodinu, neki u organe vlasti, a vecina i dalje rukovodi jer ovi Vasi patuljci bez njih ne bi mogli ni da sastave do petka.
    Oni koji su dosli konkurso, a medju nabrojanim ima i takvih i koji nisu clanovi ni jedne stranke su tehnoloski visak jer nemaju yavrsene te vase akadenije nauka, a mozda ni stomaka.
    Pobrkali ste sezon i fazon pa svaki nastavak polemike sa Vama nema smisla dok ne demantujete neke od dosada iznetih tvrdnji koje Vam ne odgovaraju.
  • derane

    17.10.2010 15:57
    DSSSSS!
    Vodeci kadrovi u Toplani su:Polc,Macura i Drljaca.Sve perjanice i clanovi DSa.Oni prave plan investicija,oni vode proizvodnju i oni vode investicije!Sta kome ovde nije jasno?!!!
  • 17.10.2010 15:43
    ha,ha
    Kibicer brani derana, to jest samog sebe.
  • Novosađanin

    17.10.2010 14:44
    Alo nadležni
    Neka pojačaju ovo grejanje, baš me briga za to ko je kome kriv. Nije zima za zezanje!
  • Toplanska Klara

    17.10.2010 11:33
    Čudo neviđeno
    Toplanu su vodile razne stranke SPS, DS, DSS, SPO, ali primećujem da se ovde ne spominju demokrate, pa mi se čini da su oni kreatori ovih komentara. Šta bi sa njihovim kadrovima? Gde su danas njihovi bajni i stručni kadrovi poput Zagorčića, Veselinovića, Polca, Miljuša, Prodanovićke, Macure, Stojšićke, Drljače, i dr.?
    Ne spominju nam svoje bisere? Da li su njima i dalje krivi neki drugi (ranije je to bio SPS), a sada su to DSS i SPO?
    Kako li su se oni zaposlili u Toplani? Na konkursu? Ili preko partijske knjižice?
  • Insajder

    17.10.2010 11:08
    Ko tu koga?
    Ovde se "neki" oglašavaju koji očigledno izigravaju "pametnice", ali priča im ide u pravcu: "Nije bitno što je što su sada hladni radijatori!", već u onom "Da nije ovih ili onih pre nas bilo bi bolje!"?
    Drugi spominju navodnu kupovinu diploma, a zaboravljaju činjenicu da su i ti prethodnici odškolovani na privatnim fakultetima, da su pokazali ekstremnu nestručnost, a sada maštaju da dođu ponovo do "plena", koji im je neko drugi oteo.
    Gde su u svemu ovome građani?
  • Kibicer

    17.10.2010 10:59
    Bas nam je super?
    Ovde neki zamenjuju teze ili se prave blesavim, prethodno rukovodstvo je ocigledno bilo bolje, a to zanaju građani koji su se mogli grejati u svojim stanovim, za razliku od ovog danas, ali toje bilo i ranijih godina slučaj, pod DS-om, ili SPS-om!
    Nekima ove činjenice neodgovartaju, a zapitajte se sami kome?
    Oni koji sede sada u poluhladnim stanovima, verovatno imaju malo koristi od priča SPO-vaca u ovim njihovim komentarima, samo zaboravljaju da zagreju novosađane što im je posao u Toplani.
  • @Anonimus

    17.10.2010 07:10
    U cemu je razlika?
    Vi ste gospodine, Anonimuse, impresionirani. Verovatno ima i razloga za to.
    Deran je u pravu kad hvali prethodno rukovodstvo. Razlog je vrlo jednostavan. To rukovodstvo i danas rukovodi tim preduzecem. Profesor maletic je dao na vreme kaparu, a ucenik Jelic je to primio sa zadovoljstvom. Svi su se preselili pod SPO barjak i nabili kokarde tako da su sada udarna pesnica ovih kvazidemokrata.
    Posto covek poznaje sistem, jer je verovatno bio u prilici da ga upozna sa unutrasnje strane, sto Vas onda cudi ako hvali ono rukovodstvo? Oni su potencijal koji je ili isti ili nesto malo bolji od ovih. Zamisliyte Vi samo sledeci sastav: prof. maletic, profesor marinkov, profesor bogunovic, onaj debeli iz Neoplante, Mr. terzic koji je doktorirao, ili treba da doktorira na mendzamentu, ugostitelj kovacevic koji je diplomirao na mendzamentu, dil.ecc. Rade Bajic, inz. proizvodnog mendzamenta Ilija Drljaca (akademija u Zrenjaninu)... A sada uz sve te imate jos inz. informatike (Zrenjanin) V. Jelica, konobara V. Popica, Mr. istorije Bojovica, onog derana iz Futoga koji je bio perjanica s. maletica i r. marinkova, a sada je njihova. Tome ne dodajemo babice i plejadu NK majstora koji preko noci postadose poslovodje, brigadiri, predradnici....
    Prosto da covek ne yna da li je bolje bilo tada ili sada.
  • 16.10.2010 14:59
    @Deran
    Veoma sam impresioniran Deranovim komentarima. Taj covek mora da je istoricar po struci kad tako dobro pamti cinjenice iz proslosti i u svakom komentaru izbaci po neki podatak o fantasticnom radu toplane do pre nekoliko godina. Toliko hvali predhodno rukovodstvo kao da je sam bio deo istog.
    Vrlo neobicni komentari za obicnog gradjana koji nema uvid u rad nekog preduzeca.Hm?
  • SPOmenik

    16.10.2010 12:43
    Sad je grejanje krš a šta će tek da bude bojim se u da zamislim. E nek smo oterali nesposobne radikale i doveli sposobne Evropejce koji umesto da rade glume SPOmenike u kancelarijama. Smotani, blesavi, šašavi, nesposobni, nazadni radikali su izmislili vođenje grada za ove indijance. Grejanje nikakvo, vodu ćemo is česme uskoro ispirati jel možda i zlata ima u njoj, parkiranje se plaća od Horgoša do Dragaša i to setite se po DUPLOJ ceni od one koju su zatekli, zelenilo se raspada, iz stana teraju ljude na ulicu, na SPEMS-u bog sveti ne zna ko je direktor i ko raspolaže našom imovinom tamo. A šta reći za majstorsku radionicu Lisje gde sad ima svega od sarana preko stolarije do keteringa sa sve sendvičima i sokovima. ZIG nit postoji nit se javlja a Informatika još nije tužila prvake stranaka na vlasti i svoje "zaposlene".
    ne mogu dalje muka mi je.
  • StsT

    15.10.2010 21:01
    Meni radijatori mlaki!!! jutros napolju 8 stepeni,a oni mlaki.Te ja pitam nadležne: Dokle? Oćete podgrejati malo'
  • @Aleksa

    15.10.2010 20:49
    Nece pni ostati
    Gresite, Aleksa.
    To su jastrebovi koji prelecu iz jata u jato i time obezbedjuju pare. Ne mislite valjda da svojim kvalitetima odrzavaju svoju egzistenciju.
    Nego, meni se cini da je ova simpaticna gospodja(djica) mogla da nam malo saopsti ko se sve finansira od tih naplacenih para? Koliko od toga odlazi u kojekakve i koje gradske odbore, a koliko u privatne dzepove? Kako se zidaju kuce kao one u Sestara Ninkovic ulici, ili kako se kupuju stanovi u poslednjih pet godina kao sto ih pokupovase eminentni strucnjaci (profesori istorije i geografije, maletici, ugostitelji razlicitih fela...) Kako mladjani i perspektivni Jelic sa pet - sest godina staza u skolama dodje do stana na Beogradskom keju i sl?
    Ili, recimo, da odgovori na sledece pitanje: Koliko bi dugo to preduzece moglo da posluje kada bi kojim slucajem povratili ukradenu imovinu ovi koji u poslednjih pet godina svesrdno ispumpali sve sto se dalo i moglo? Gde je i kolika je to imovina?
  • Aleksa

    15.10.2010 18:58
    Samo čitam i posmatram komentare kao: Ko nema da plati popis plenidba i na ulicu... tako je to u demokratiji... pazi samo da uskoro i sami ne ostanete bez para pa ću Vas pitati kako Vam je na ulici... sve mislim da ćete izvesti svoju ženu i decu da gladni skapaju od gladi žeđi i hladnoće na ulici. A ja ću Vam u prolazu reći- Pa to je demokratija za to smo se borili....
  • nemoćna

    15.10.2010 12:58
    i očajna
    To da popuštaju investitorima je selektivno, jer evo mi nemamo grejanje zato što investitor nije izmirio dug,a mi čak ni ne znamo koliki je njegov dug prema toplani, a do takve informacije ne možemo ni da stignemo. Mi znamo koliko njemu duguju naše drage komšije, ali je pitanje da li bi izmirivanjem njihovog duga bio plaćen i dug prema toplani. U svakom slučaju mi koji redovno plaćamo nemamo grejanje. E to je SRAMOTA, jer ja svoju decu učim da treba biti pošten, a pošteni uvek ispadnu budale
  • Vaskez NS

    15.10.2010 12:33
    Ma hajte ljudi...
    Nemojte, smeju se našim komentarima. Pa pobogu, dok god je Toplana državna firma, oni će se ponašati ovako kako se i ponašaju jer: a) znaju da njihove plate ne zavise od profita ili gubitka i b) plaćanje gasa Rusima ne zavisi od toga dal Toplana ima para već od države.
    Oni će svoje plate dobijati i čak ih i uvećavati, a država će već nešto prodati (kao sada Telekom) i namiriti Ruse. I tako do sledeće zime. A da se nekome pleni imovina, pa molim vas, zar njima trebaju pravda i socijalni nemiri. Dobro je i ovako, samo toplo i polako, sve će to neko drugi platiti...to je njihov rezon.
  • emanon

    15.10.2010 10:56
    I sada ja da placam za nekog ko ne placa svoja dugovanja Toplani? Cim su u gubitku odmah dignu cenu grejanja jer znaju da postoje budale poput mene i ostalih koji redovno svakog meseca kao ovce placaju racune i koji ce pokriti njihove gubitke do sledeceg poskupljenja.
    Sve mi se cini da je one huligane od 10. oktobra trebalo preusmeriti na Javna preduzeca zbog njihove bezobzirne bahatosti i lopovluka.
    Da se pleni imovina neplatisa i gotovo. Pa na demokratskom zapadu kojem tezimo cim ne platis nekoliko racuna dodje ti finsijska i popise imovinu. Dobijes novi rok dokle moras platiti dugovanja i ako ih ne platis ode kuca na dobos a ti se posle snalazi kako znas i umes. Hrani se po kontejnerima i spavaj u parku na klupi.
  • 15.10.2010 10:50
    nesto ne stima
    ovde nesto nije u redi, kako to da je dug veliki i uopste zasto Srbijagas ima dug prema ruskom dobavljacu!cene po m3/gasa su izuzetno visoke, cak i za konomski razvijenije zemlje je cena visoka,znaci da je neko ne samo kraduckao nego krao naveliko, a sve to treba da pokriju krajnji potrosaci, potom da li gas i sve ostale dazbine placaju miljenici politicara, sta je sa velikom duznicima Elektrovojvidini, bilo 2 dana u javnim glasilima i nikom nista, niti iznosa pojedinacnog dugovanja niti imena tih duznika.... a svi se okomili na prosecnog gradjanina....
  • 15.10.2010 10:44
    Takvih na hiljade slucajeva kao u nasem gradu ima po celoj Srbiji, ti isti ljudi ne mogu da placaju ne zao sto nece nego zato sto nemaju dovoljno ni za normlni zivot, a ko je tome kriv,naravno opet vlast, koja nista drugo ne radi nego da ubira poreze,privatizuje firme i potom te firme se raspadnu, a zasto, zato sto je to najbolji nacin "oprati"pokraden novac...
  • Redovni platisa

    15.10.2010 10:21
    Plenidba
    Slazem se sa plenidbom.
    To je jedini nacin. Svrha kazne nije samo u disciplinovanju doticnog pojedinca vec u disciplinovanju ostalih gradjana da se ponasaju civilizovano.
  • Kiza

    15.10.2010 10:16
    A pa sad'
    Što ne obezbede naplatu od korisnika svojih usluga?
    Opet popuštaju investitorima i dozvoljavaju da se greju i oni što ne plaćaju, a ne objavljuju kome i zašto čine te usluge!
    SRAMOTA!
  • sasaa

    15.10.2010 10:11
    monopoli
    Vas tekst me je naveo da posaljem komentar, jer vec duze vreme imamo problem sa Novosadskom toplanom. Kako smatram da nas ima mnogo sa istim problemom, zeleo sam cak da pozovem mediji skrenem vecu paznju na bezobrazluk gradskih vlasti i Novosadske toplane. Naime, radi se o tome da toplana od korektnih potrosaca ocekuje da, umesto nje, uteruje dugove od onih koji ne placaju svoje racune. Gospodo iz gradske vlasti, na osnovu vase odluke toplana ima pravo da iskljuci celu zgradu sa sistema, bez obzira sto time iskljucuje i one koji redovno placaju svoje racune, umesto da tuzi neplatise. Do kada ce ovom zemljom vladati nesposobni i do kada ce bezobrazluk biti isplativiji od korektnog i civilizovanog. Mozda bi najbolje bilo da svi prestanemo sa placanjem racuna, valjda bi se onda neko setio da ne sme kaznjavati normalne
    ljude zbog bezobrazluka pojedinaca.
  • Deran

    15.10.2010 10:08
    Ovde nešto ne štima
    Do dolaska SPO-a na čelo Toplane ova je plaćala redovno gas i u svaku novu grejnu sezonu je ulazila bez duga, a sada sa boljim odnosom cene gasa i cene grejanja u odnosu na prethodnu vladajuću garnituru, sada se prave DUGOVI?
    Ne mogu da verujem šta ovde čitam!
    Nema investicija, prave se dugovi (koje treba da plati Vlada Republike Srbije).
    Da li će neko da proveri na čega su ovi potrošili pare namenjene za gas?
    Izmišljali havarije, ili nešto slično!
    Ali kako god opet su nam obezbedili hladne stanove!
  • Redovan platisa

    15.10.2010 10:06
    Bitno je da vi imate dobre plate i dobijate bonuse, a kad radite sa gubitkom, onda ce to "neko"morati da plati. Slazem se da treba naplatiti sva dugovanja, naplatite ih, ali zasto mi koji redovno placamo, treba da ispastamo zbog toga. Ovakvim postupcima cete nas naterati da i mi prestanemo da placamo.
  • Miroslav

    15.10.2010 10:02
    duznici

    Zasto na zajednickim ventilima i zajednickim brojilima za grejanje i struju trpe redovne platise ! Poznata je Sumadijska ulica gde su policijske zgrade i gde manjina ne placa racune a sada trpe male bebe i deca .... uzas
  • Mister X

    15.10.2010 08:55
    Za početak, neka Informatika tuži sve one koji ne plaćaju račune. Moj prvi komšija, na primer, duguje Informatici punih milion dinara - od toga je bar 600.000 za grejanje. Zbog njega smo nedavno imali problema i sa Elektrovojvodinom zbog računa za zajedničku struju. Ako nemaju da plate, neka im plene imovinu. Takvih slučajeva je na hiljde u Novom Sadu!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna