Lokalna i pokrajinska vlast su najavile da zajedno kreću u nekoliko projekata u Novom Sadu, a među njima se ističe rekonstrukcija Sentandrejskog puta zajedno sa postojećim mostom, kao i izgradnjom dodatnog paralelnog mosta preko kanala DTD.
Dali ce premijer videti odobrenje za ove radove-popravku od godinu dana.Ako i on to odobrava onda ce izvodjaci sa Beograda na vodi prebaceni kao pojacanje,inace bi radovi trajali 16god.
Otvore radove i kucaju radne sate za radnike i masine a na gradilistu nema nikog.Poznat pristup ifrastrukturnim poslovima u Srbiji zaostaloj zemlji,niko da lupi rukom o sto i prekine tu praksu.
Ne daj Boye da su svi u NS u svim delovima grada tako yatucani i plitkog raymisljanja kao ti.
1. Ne treba nam novi most yato sto i postojece saobracajnice ne moyemo da odrzavamo. Po toj logici nam ne treba na auto put, ni tunel kroy frusku goru a i sto bi ti yiveo na slanoj bari ako nemas kintu da yivis na tatarskom brsu/ hajde se ti onda iseli u Srbobran , vidis kako ti je logika plitka
2. Bulevar Evrope rasterecuje saobracaj iz pravca Zapada a cela guzva krece od centra prema Severu i Sevara prema centru, i sve se sliva na taj most gde i nastaje najveci kolaps
3. Po toj tvojoj logici smanjenja brzine i smanjenja broja vozila, recimo kada bi se srusio most i zatvorila saobracajnica jel da bi bilo mirno, tiho, bezbedno, kako je to samo Nikola sa Slane Barice navikao. Prijatelju zivis u gradu, u gradu koji se siri, tu ce biti BULEVAR kao sto je nastao na mestu Temerinske ili tamo gde nastajao Bul.oslobodjenja, siguran sam da je i tada bilo nikola koji su tvrdili da im to ne treba. Hoces centar Slane Bare bez Bulevara ?!?!
4. tek na cetvorici si se doveo u vinklu, i TO treba uraditi ali i most i bulevar
@takimaki
Bote, ovaj most je pre nekoliko godina (mozda 10) totalno rekonstruisan. Bukvalno je srusen srednji deo mosta i napravljen ponovo, a prilazi su sredjeni. Ne lupaj
Svako ko je prolazio Klisom uvece kad je lepo vreme, sigurno je primetio gust dim i nesnosan smrad. Ovo je rezultat paljenja guma i ko zna cega, sto nikog ne zanima i niko ne resava. Ovo je prioritet ovog naselja i ne kosta nista.
1.) Ceo grad je preopterecen nametima: isisavaju se pare iz dzepova stanovnika i guraju u kasu grada. Jako mnogo smo optereceni pa je novac ogroman.
2.) Celnici su u partijskim piramidama, gde svako hoce " svoj deo". Gradom rukovode nesposobni i bez ideja ( ali i dalje alavi)
3.) Sramota ih nije, ruka ruku mije
Znaci ceka nas kolaps na temerinskom mostu, mnogo daleko je most na bulevaru Evrope za nas sto idemo gradskim autobusom, dakle bice zestoka 2017 za stanovnike Klise
Moram da iznesem svoje mišljenje kao stanovnik Klise, tačnije Slane bare – paralelni most i proširenje Sentandrejskog puta zaista trenutno nije prioritet. Zašto?
1. Ne možemo da održavamo ni postojeće saobraćajnice. Temerinski put od Primorske ka autoputu je u katastrofalnom stanju, autobusi se bukvalno raspadaju kada prođu semafor kod Najlona.
2. Nedavno je produžen Bulevar Evrope i izgrađen most, a deo saobraćaja se prebacio i tek će se prebaciti na taj pravac i smanjiti gužvu na Klisanskom mostu.
3. U neposrednoj blizini Sentandrejskog puta su dve škole, dom zdravlja, sportska hala, bazen, sportski tereni itd. i to je svojevrsni centar ovog dela grada sa dosta pešaka, a naročito dece. Zaista nije potrebno povećavati broj vozila i stvoriti autoput usred naselja, što će se nesumnjivo desiti proširenjem puta (isto se već desilo na Temerinskom putu, vozi se 70–80 km/h i nije moguće bezbedno preći ulicu). Čak treba razmišljati i o potpunom ukidanju teretnog saobraćaja jer sada vpostoji Bulevar Evrope.
4. Ima mnogo prioritetnijih stvari koje bi se mogle uraditi ovde preko kanala. Bilo bi krajnje vreme da se napravi park, da se urede pešačke i bicikističke staze (na Temerinskom putu uopšte ne postoje pešačke staze, a na Sentandrejskom su režijske saobraćajnice preuzele ulogu prešačkih staza), da se asfalitraju ulice i uvede kanalizacija u obodnim delovima naselja.
Jedino što bi mogle da se prošire raskrsnice, tj. da se uvedu trake za levo skretanje.
Koliko će se ovaj Skadar na Bojani zidati pitaj boga ili barem one koji će se ugraditi u njega, ono što još očigledno nikom ne pada na pamet je da će se zatvaranjem Klisanskog mosta stvoriti ogromna gužva i na Temerinskom mostu i na novom mostu koji povezuje bulevar sa auto putem, usput deo puta od novog mosta kroz industrijsku zonu sever izgleda kao da je bio u ratom zahvaćenoj zoni i pod hitno bi se morao popraviti i urediti ukoliko se na njega računa kao na alternativnu saobraćajnicu, uz to postoji i problem uključivanja i isključivanja na most jer će pri velikim gužvama biti gotovo nemoguće uključiti se na put koji vodi kroz zonu. Koliko je ozbiljna vlast vidi se i iz izjava zvaničnika.
Za vreme od godinu dana izgradi se nov most , ovo je inace cuprija a ne most . Sramota koliko traju komunalne popravke , koje koce i onako lose resen saobracaj u gradu.Ko odobri ovako dug period opravke totalni je nestrucnjak.
Prvo zatvorite ceo pravac na godinu dana zbog rekonstrukcije starog mosta, pa godinu dana zbog proširenja Sentandejske,pa godinu dana za gradnju novog mosta i eto već 2021.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Uskoro rekonstrukcija Sentandrejskog mosta, radovi će trajati možda i celu godinu
Autor: zarko@021.rs - Žarko Bogosavljević
Novi Sad
•04.10.2016.
•17:31 > 17:32
Komentari 19
cuscus
Poslove oko mosta vodi najiskusniji kadar vradikalski, potkovan je behatonskim iskustvom.
Joca
Otvore radove i kucaju radne sate za radnike i masine a na gradilistu nema nikog.Poznat pristup ifrastrukturnim poslovima u Srbiji zaostaloj zemlji,niko da lupi rukom o sto i prekine tu praksu.
@Nikola Slana Bara
1. Ne treba nam novi most yato sto i postojece saobracajnice ne moyemo da odrzavamo. Po toj logici nam ne treba na auto put, ni tunel kroy frusku goru a i sto bi ti yiveo na slanoj bari ako nemas kintu da yivis na tatarskom brsu/ hajde se ti onda iseli u Srbobran , vidis kako ti je logika plitka
2. Bulevar Evrope rasterecuje saobracaj iz pravca Zapada a cela guzva krece od centra prema Severu i Sevara prema centru, i sve se sliva na taj most gde i nastaje najveci kolaps
3. Po toj tvojoj logici smanjenja brzine i smanjenja broja vozila, recimo kada bi se srusio most i zatvorila saobracajnica jel da bi bilo mirno, tiho, bezbedno, kako je to samo Nikola sa Slane Barice navikao. Prijatelju zivis u gradu, u gradu koji se siri, tu ce biti BULEVAR kao sto je nastao na mestu Temerinske ili tamo gde nastajao Bul.oslobodjenja, siguran sam da je i tada bilo nikola koji su tvrdili da im to ne treba. Hoces centar Slane Bare bez Bulevara ?!?!
4. tek na cetvorici si se doveo u vinklu, i TO treba uraditi ali i most i bulevar
Mr M
Bote, ovaj most je pre nekoliko godina (mozda 10) totalno rekonstruisan. Bukvalno je srusen srednji deo mosta i napravljen ponovo, a prilazi su sredjeni. Ne lupaj
Pera
Salamander
2.) Celnici su u partijskim piramidama, gde svako hoce " svoj deo". Gradom rukovode nesposobni i bez ideja ( ali i dalje alavi)
3.) Sramota ih nije, ruka ruku mije
Rusofil_IQ0
Iskreno tako i treba! kad je narod stoka tako se i ophoditi prema istom
pera
Analiticar
Nikola
1. Ne možemo da održavamo ni postojeće saobraćajnice. Temerinski put od Primorske ka autoputu je u katastrofalnom stanju, autobusi se bukvalno raspadaju kada prođu semafor kod Najlona.
2. Nedavno je produžen Bulevar Evrope i izgrađen most, a deo saobraćaja se prebacio i tek će se prebaciti na taj pravac i smanjiti gužvu na Klisanskom mostu.
3. U neposrednoj blizini Sentandrejskog puta su dve škole, dom zdravlja, sportska hala, bazen, sportski tereni itd. i to je svojevrsni centar ovog dela grada sa dosta pešaka, a naročito dece. Zaista nije potrebno povećavati broj vozila i stvoriti autoput usred naselja, što će se nesumnjivo desiti proširenjem puta (isto se već desilo na Temerinskom putu, vozi se 70–80 km/h i nije moguće bezbedno preći ulicu). Čak treba razmišljati i o potpunom ukidanju teretnog saobraćaja jer sada vpostoji Bulevar Evrope.
4. Ima mnogo prioritetnijih stvari koje bi se mogle uraditi ovde preko kanala. Bilo bi krajnje vreme da se napravi park, da se urede pešačke i bicikističke staze (na Temerinskom putu uopšte ne postoje pešačke staze, a na Sentandrejskom su režijske saobraćajnice preuzele ulogu prešačkih staza), da se asfalitraju ulice i uvede kanalizacija u obodnim delovima naselja.
Jedino što bi mogle da se prošire raskrsnice, tj. da se uvedu trake za levo skretanje.
Dr Petrovic
ZoroNS
Mile
anti oksidant
Alex
takimaki
Lalo
Napredni standard
ovde treba g.motka
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H