Zarad manje kazne, izbegavanja sudskog postupka i enormnih troškova, sporazum sa saobraćajnom policijom o priznavanju saobraćajnog prekršaja je u prethodnih godinu dana potpisalo 2.225 vozača.
Studije iz teorije saobraćajnog toka pokazuji da je najveći protok pri brzini od 50 km/h jer se sa povećanjem brzine povećava rastojanje između vozila, a smanjuje protok. Zato mislim da u gradovima ne treba povećavati ograničenje. Takođe, veliki je problem što vozači ni sa 50 km/h ne staju na pešačkom. Šta bi tek bilo da je dozvoljeno 60 km/h? Verujte, nijedan sekund i minut nije vredan nečijeg života.
A prekršajni sud upisuje vlasnika vozila u registar umesto počinioca prekršaja, pa kad sam ušao u postupak koji košta 100.000 dinara, odjednom mi je prekršaj izbrisan iz registra,iako je žalba odbijena. Viši prekršajni sud je pokrio brljotinu osnovnog da ne bi morao da plati troškove postupka.
A bar 50% od tih kazni za brzu voznju je za prekoracenje od 5km/h.
Od kada su poceli da kaznjavaju i za prekoracena od 1-2km/h, vozim slepo po ogranicenjima itek sada sam ukapirao koliko su po Srbiji lose obelezeni putevi.
Postoje delovi regionalnih puteva koji su obelezeni brzinama od 30km/h, a nalaze se usred njive.
Situacija je toliko glupa da mi treba oko 1h i 10minuta da predjem "put" od 50km.
Koliko bi mi trebalo vremena da odem na more?
Nisko ogranicenje voznje od 50,40,30 km/h , na saobracajnicama projektovanjim za brzu voznju cini vozace nervoznim. Oni nesigurni voze i znatno sporije od ogranicenja, te na taj nacin stvaraju guzve i zastoje.
Brzina bi tebala da ostane 60km/h ali kazne se moraju poostriti,i brze te efikasnije naplacivati,kao i bez popusta, dace vrlo brzo efekat,mogla bi jos jedna novina da se uvede,kazna za bahatu voznju sa trajnim ili dugogodisnjim oduzimanjem dozvole.Samo ostra kazna pravi reda u saobracaju.Telefon je izuzetno velik uzrocnik mnogih nesreca,jer se nekontronlisano koristi a alkohol je i dalje u velikoj meri prisutan kod vozaca. Razmisliti o stimulativnim tackicama na godisnjem nivou ako vozac nije napravio prekrsaj,te smanjiti recimo osiguranje ili putarinu a oni bezobzirni odmah na startu da plate vise i tako im se da do znanja pre sedanja za volan,kako treba da voze.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novosađani rado priznaju brzu vožnju zarad upola niže kazne
Autor: Novosti
Novi Sad
•09.10.2016.
•07:00 > 09:41
Komentari 9
dule
Ne. Samo redovna kazna pravi red (bilo gde, pa i u saobraćaju). Oštra kazna, koja nije redovna, dovodi do porasta korupcije.
DonJuan
Lazar
Nikola
Vozač
:/
Od kada su poceli da kaznjavaju i za prekoracena od 1-2km/h, vozim slepo po ogranicenjima itek sada sam ukapirao koliko su po Srbiji lose obelezeni putevi.
Postoje delovi regionalnih puteva koji su obelezeni brzinama od 30km/h, a nalaze se usred njive.
Situacija je toliko glupa da mi treba oko 1h i 10minuta da predjem "put" od 50km.
Koliko bi mi trebalo vremena da odem na more?
neko
Nsnn
Profesionalac
Brzina bi tebala da ostane 60km/h ali kazne se moraju poostriti,i brze te efikasnije naplacivati,kao i bez popusta, dace vrlo brzo efekat,mogla bi jos jedna novina da se uvede,kazna za bahatu voznju sa trajnim ili dugogodisnjim oduzimanjem dozvole.Samo ostra kazna pravi reda u saobracaju.Telefon je izuzetno velik uzrocnik mnogih nesreca,jer se nekontronlisano koristi a alkohol je i dalje u velikoj meri prisutan kod vozaca. Razmisliti o stimulativnim tackicama na godisnjem nivou ako vozac nije napravio prekrsaj,te smanjiti recimo osiguranje ili putarinu a oni bezobzirni odmah na startu da plate vise i tako im se da do znanja pre sedanja za volan,kako treba da voze.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H