Novosadska policija je u sredu uveče pronašla i uhapsila T.J. (22) iz Kule koji je osumnjičen da je u utorak uveče u Veterniku izazvao saobraćajnu nesreću u kojoj je poginuo biciklista, saznaje 021.
vozaci uglavnom postuju pravo prvenstvSAMO JAČEG tj odnog od kog mogu da nasradaju. Žene vozači uopšte ne propuštaju pešake na pešačkom samo saseku prelaz na 10 cm od pešaka.
Veliki broj vozača, (ok, nekad i s razlogom), ovde galami što biciklisti ne poštuju propise koji važe za druga vozila. Međutim, SKORO NIKOME od njih ne pada na pamet da tretiraju bicikliste kao da su vozilo na putu, što se vidi i iz ove nezgode i iz komentara! Pazite vi ovo, javljaju se ljudi da prigovaraju što su biciklisti na otvorenom putu!? Pa gde da budu kad nema biciklističke staze? A ne samo to, nego većina vozača pretiče bicikliste na manje od metra razdaljine, po gradu ih pretiče usred raskrsnice, pretiče ih dok ONI VEĆ PRETIČU vozilo parkirano u kolovoznoj traci, i još sto sličnih situacija! Poseban je užitak i bezobrazluk da preteknu biciklistu na par metara pre raskrsnice i onda naglo uspore, da bi uspeli da skrenu levo ili desno preko pešačkog, a biciklista koji ide pravo iza mora naglo da zakoči... Jedno pitanje, nema na testu iz vožnje, a možda bi trebalo: da tu konkretnu stvar radite drugim vozačima automobila/kamiona, koliko biste dugo prošli bez batina?
@Veternik
Nije tačno da ima biciklistička od Novog Sada do Futoga. Na ovom delu je baš nema. Od Somborskog bulevara do Lipovog gaja nema biciklističke staze, već i bicklisti koriste pešačku stazu.
Ovde se radi o profesionalnom biiklisti i veliki je problem što oni nemaju stazu za trening, tj moraju trenirati po putevima sa saobraćajem
Futoški put je generalno užas za bicikliste. U svakom smislu najgore staze u gradu na važnoj saobraćajnici, eto zašto protesti biciklista i da li su opravdani. Na svim tim "uključenjima" na "biciklističku stazu" (na tom delu) iz sporednih ulica nije uvek jasno po signalizaciji (koje najčešće nema) da li je u pitanju biciklistička staza ili trotoar. Neko ko vozi bicikl pomislio bi da je trotoar i vozio bi 1 m od desne ivice puta. Mogao je biti i vozač mopeda, svejedno je, ne menja činjenicu da ako upravljate mašinom od XY tona u naseljenom mestu i da ako nekoga vidite treba da mu date 1,5 metar pri preticanju. I vazdušna struja na nedovoljnoj udaljenosti i pri malo većoj brzini može da povuče čoveka. U blizini tog mesta je inače pumpa na koju se ljudi GODINAMA žale jer moraju da izlaze na put, a moraju tako jer nije iza izvedena staza iza kako treba. Sa druge strane ni nema staze i to nije jedino takvo mesto u gradu. Kada biciklisti krenu da pričaju o realnim problemima, nađu se uvek oni kojima je sve bitnije od toga i kojima je to poslednja rupa na svirali. Ovo je cena takvog odnosa prema problemu. Mene je inače na sličan način jedan mlađi momak kamionom na Klisi u sred belog dana izgurao sa puta zadnjim točkom. Video me, nikakav prsluk ni svetla nisu bili potrebni, nikakve kacige tu ne pomažu. Preticao me i žurio da se vrati u svoju traku. Stigao sam ga nakon nepunih 5 minuta (toliko o realnoj potrebi za žurbom).
Ali kad se pogleda šire situacija, generalno Novi Sad ima problem sa bahatim vozačima (automobila, motora, skutera, kamiona, autobusa...), pešacima, biciklistima i vozačima motora i skutera. Vozači automobila često menjaju trake bez korišćena žmigavaca i gledanja u retrovizor (kao da se to dodatno naplaćuje) i često u poslednjem trenutku se predomisle i onda iz krajnje trake za skretanje desno pred samom raskrsnicom idu u traku za skretanje levo. Vozači motora poznati po brzoj vožnji. Vozači skutera ko muve bez glave malo voze po kolovozu malo po biciklističkoj stazi malo preko pešačkog prelaza, provlače se između automobila nikad ne znaš odakle će banuti. Imao sam situaciju da sam kroz Veternik vozio levom trakom a vozač na skuteru pokušao da me obiđe sa leve strane. Pešaci pretrčavaju ulice van pešačkih prelaza, prelaze na crveno svetlo preko pešačkog prelaza. Biciklisti i po gradu voze po kolovozu iako postoje biciklističke staze. Prošle godine sam bio svedok kada se čovek biciklom nalazio na sredini raskrsnice čekajući da prođu vozila iz pravca Rumenke kako bi skrenuo iz Hajduk Veljkove u Braće Popović.
U Veterniku postoji biciklistička staza, koja ide od Novog sada do Futoga. Ova biciklistička staza nije idealna i ima mana (visoki ivičnjaci, nepregledni izlazi iz sporednih ulica ) ali opet je ta staza bezbednija za bicikliste od kolovoza. Maltene svaki dan vozim tim putem i nagledao sam se svega. Postoje bahati vozači i automobila i kamiona i autobusa. Ali postoji i veliki broj biciklista na kolovozu. Od sportista koji treniraju, klinčardije koja u sumrak drugare vozaju na kormanu na neosvetljenom biciklu, do starijih osoba (da ne kažem baba i deda) koji voze po kolovozu jedva držeži pravac. Pravo je čudo što nema više poginulih.
Mozda je upravo to odgovor,zasto je vozio putem,a ne biciklistickom stazom,kao vecina nas koji bicikl koristimo kao prevozno sredstvo. Cesto na Rumenackom putu prema Novom groblju vidjam bicikliste koji treniraju u nekim bicilistickim klubovima,da voze po putu jedan pored drugog! Tu je velika frekvencija saobracaja i cesto se desava da vozaci(pogotovo kamiondzije) ne propustaju pesake i bicikliste ni na oznacenom pesackom prelazu.
Vozac sam, vecinu vremena provodim u kolima. Hobi mi je voznja biciklom. Tu gde se momak vozio nije za bicikle. Van puta postoji staza po kojoj se moze voziti bicikl. Cesto se tuda vozim. Kako mislite da vozac grdosije od cirka 20-40.000 kg oseti kad udari u 80kg? Ono sto se dogodilo je strasno ali nije za lincovanje vozaca kamijona! Manite se te price voznje i telefoniranja, to svi radimo.. ali svi! Nesrećni momak samo nije trebao voziti putem koji nije predvidjen za bicikl. Policija koja cesto prolazi Novosadskim putem nikad nije zaustavila biciklistu koji vozi tuda i opomenula ga, sklonila sa staze! Jer oni sluze da naplacuju kazne ili i da regulišu saobracaj ?
Saučešće porodici...
Al' znas sta meni nije jasno. Naime, mnogi od njih voze kamione koji nisu jeftini, ili mamine i tatine dzipove koji takodje nisu jeftini. Mnogi od tih vozila vec imaju mogucnost povezivanja na bluetooth ili neki drugi nacin komunikacije, a adapteri, bt slusalice uopste nisu toliko skupi, koliko kosta ostecenje vozila ili pak zivot. I onda neki glupi bilmez nece to da koristi jer ne zna to da koristi, nego drzi telefon u ruci, ne gleda sta radi, gde vozi, migavci nista, retrovizor nista. Ja nemam pozitivan epitet za takve, nazalost. Nemam ni normalno nenasilno resenje. Ocigledno se ne radi o parama, vec o samozivosti iz neznanja.
Tragedije na putevima su kod nas postale realnost... Mislim da na tom delu ima biciklisticka staza koju moramo koristiti.Ja sam profesionalni vozac kamiona i bicikista kada idem na posao ako vremenske prilike dozvoljavaju. Svedok sam bahatog ponasanja svojih kolega sa posla koji jure bulevarima 90 na sat, ulecu u rizicna preticanja,ne propustaju pesake i bicikliste... Opste ludilo u narodu. Isto kao i moje kolege se ponasaju vozaci automobila koji preticu kamione na punoj liniji, uskacu u kruzni tok samo da se pokazu kako su brzi od teretnog vozila,decu voze u krilu za volanom,majke guraju bebe u kolicima van pesackog prelaza na bulevaru oslobodjenja.Da ne govorim o prelasku pesaka na crveno i provlacenje pesaka izmedju auta na 10 metara od semafora... Moje kolege konstantno upozoravam da MORAJU propustiti pesake i bicikliste,i da su oni nezasticeni pri udesu za razliku od nas u vozilu. Uvek ih pitam da li bi pristali da im vozac ubogalji naj miliju osobu. Takva pitanja ne ocekuju od kolege ali to je pravo pitanje koje vozaci treba svakodnevno sebi da postavljaju.
Preticao crveni kamion sa prikolicom. Veoma pametno. Naravoučenije vozači treba da više paze na bicikliste a biciklisti i vozači mopeda ne treba da izigravaju vratolomije, da se uključuju sa trotoara na kolovoz bez gledanja dali ima neko vozilo na putu da se isključuju kako hoće bez pokazivanja pravca skretanja da uleću na put i prelaze preko prelaza iako je vozilo već na pola prelaza i druge stvari koje rade. Vozači motornih vozila MORAJU da budu više oprezni i da paze na bickle i motocikle ali i ovi moraju da shvate da je u nekim situacijama bolje propustiti motorno vozilo ili izbegavati ovakve situacije jer je njima lakše da se zaustave i da manevrišu nego kamionu od više tona. Bedno je ne zaustaviti se da se ne pruži pomoć. Možda ga je to upravo koštalo života.
Kuckaju se porukice i priča se na telefon tokom vožnje. Takvih bilmeza su prepuni bulevari i tako će biti dokle god se budu mogli dogovoriti oko kazne.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Meštanin Kule uhapšen za pogibiju bicikliste u Veterniku
Autor: 021.rs
Novi Sad
•13.10.2016.
•09:27 > 11:08
Komentari 18
ana
futog
Vlada
Nervirach
VladimirNS
Nije tačno da ima biciklistička od Novog Sada do Futoga. Na ovom delu je baš nema. Od Somborskog bulevara do Lipovog gaja nema biciklističke staze, već i bicklisti koriste pešačku stazu.
Ovde se radi o profesionalnom biiklisti i veliki je problem što oni nemaju stazu za trening, tj moraju trenirati po putevima sa saobraćajem
@ Dejan
"bez gledanja dali ima neko" - ( da li* )
Marko
Dejan
Veternik 2
Veternik
Centarac
@Dejan
Novosadjanin
Saučešće porodici...
Tja
Al' znas sta meni nije jasno. Naime, mnogi od njih voze kamione koji nisu jeftini, ili mamine i tatine dzipove koji takodje nisu jeftini. Mnogi od tih vozila vec imaju mogucnost povezivanja na bluetooth ili neki drugi nacin komunikacije, a adapteri, bt slusalice uopste nisu toliko skupi, koliko kosta ostecenje vozila ili pak zivot. I onda neki glupi bilmez nece to da koristi jer ne zna to da koristi, nego drzi telefon u ruci, ne gleda sta radi, gde vozi, migavci nista, retrovizor nista. Ja nemam pozitivan epitet za takve, nazalost. Nemam ni normalno nenasilno resenje. Ocigledno se ne radi o parama, vec o samozivosti iz neznanja.
Cima
Klisanski
Dejan
Teča
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H