Naslovi “Neverovatno čist vazduh u Boru”, “Da li je Bor ispao sa spiska eko “crnih tačaka””, "Uz novu topionicu Bor "prodisao"" dolaze iz iste kuhinje, iz kuhinje čelnika RTB Bor. On je izjavljivao iz sve snage svojih glasnih žica da borani imaju tri puta čistijeg vazduha nego što propisuju standardi EU. Po ovom pitanju najbolje je pitati građane i građanke Bora, pogotovu one na pijaci i centru grada, kao i radnike topionice, ako smeju da kažu pravu istinu, te stanovnike sela Slatine. Zagađenje se dešava danju, a noći se daje malo više “gasa”, pa je disanje nemoguće. Ovo što pišu plaćenici i Sosini botovi vredi samo para, onoliko koliko su dobili za tu laž od čelnika RTB Bor, tu spada i gospodin Popović iz Agenciji za zaštitu životne sredine. Bolje bi bilo da javnost obaveste sa tehničko-tehnološkim promašajima u izgradnji postrojenja i infrastructure, loša regulacija, nedovoljna snaga ventilacionog sistema i još mnogo toga nedorečenoga i neurađenoga.
Nase drzavno zdravstvo nije profitabilno, jer je humano postavljeno, da bude dostupno svima, da postoji doktor u udaljenom selu, ali i apoteka.Dok smo zdravi, nemamo osecaja za druge, a bolestan covek zna kakve su to muke kad nemas doktora u mestu gde zivis,ekipu hitne da dodje i zbrine te u zlatnom satu, apoteku da uzmes neohodan lek..A privatno zdravstvo, sto da ne. Za pocetak neka izdaju fiskalni racun nakon pruzene zdravstvene usluge(isto porucujem advokatima i GSP)
a pa čekajte... nećemo imovinsku diskriminaciju. najbolje bi bilo kada bi kampus bio pešačka zona u koju mogu da ulaze vozila sa posebnim dozvolama: mali broj službenih vozila fakulteta, hitne službe, dostavna vozila, vozila za osobe sa invaliditetom i eventualno javni prevoz.
Profesore, studenti nemaju daljinske otvarace za otvaranje kapija.Sem ako
im roditelji nisu dali.Cenim sto dolazite na posao biciklom a nemam nista
protiv onih koji dolaze kolima ali imam protiv onih koji dizu ograde i postavljaju
rampe i sebe stavljaju u povlasceni polozaj u koriscenju javnih povrsina u odnosu
na druge.Naplatom parkinga,mnogi bi dolazili biciklom.
Na posao isključivo dolazim peške i biciklom.
Po statistici i logici u kampusu boravi više studenata od zaposlenih. Njima se ti parkinzi prave. Otidite jednom u kampus i malo se muvajte da vidite ko dolazi kolima u kampus i koliko ih je po jednom vozilu pa se onda ponovo javite...
a ti valjda vozis evro 5 pa ti svejedno sta ce drugi da rade, takodje i para u budzetu ima pa mogu i novi busevi da se kupe, a mozda caskom da se trole stave, pa mogu i busevi na struju, a gde su trole, mogu i sine pa caskom i tramvaji, cas posla
Dragi sugradjani, samo da vas obavestim da na sajtu gradske uprave za zastitu zivotne sredine mozete videti da Grad Novi Sad kontrolise vazduh na dva merna mesta u gradu od 430.000 stanovnika. Sramota
Kad bi na mesto postojećih semafora zasadili po drvo, situacija bi se značajno promenila. I Zelenilu neko da kaže da ne proizvodi kiseonik stablo nego lišće, pa da smanje doživljaj pri "orezivanju" drveća.
Akademski profesori su oazu zelenila ogradili da bi dzipovima usli u kabinete,
ne moze da se pridje igralistu od zicanih ograda, po novom urbanistickom
planu posecice se jos drveca zbog parkinga.
Zagađen je vazduh poodavno, samo sada se on uvukao duboko u pore ovog grada pa nikako da izvetri.Čim pošten čovek stupi u bilo kakav kontakt sa javnom upravom, državom, i ostalim aparatima poslušnika oseti neopisiv smrad.
Unapredite autbouse/motore autobusa, eventualno pogon na gas. Promovisite biciklizam. Zabranite registraciju automobila sa normom ispod EURO 3. Sprovedite kontrole i zakon i naterajte industriju da postuje ekoloske norme.
A o smradu kanalizacije da i ne pricamo.Mislim da je tu Novi Sad prvi u
Srbiji,niko ne kontrolise otpadne vode klanica,mlekara,hotela,restorana
koje se ispustaju u kanalizaciju(odredjene kontrole koje se vrse su
najavljene i dogovorene).Dunav je posebna prica,nizvodno od Ribarca
ne vidi se od masnoce koja pluta po povrsini,otpadne vode sa brodova
restorana i mnogobrojnih restorana na samom Ribarcu ispustaju se
direktno u Dunav mada ne bi smeli da dobiju upotrbnu dozvolu bez
nepropusnog sanitarnog tanka.
a u urbanističkom planu se npr. u kampusu planira povećanje broj parkinga za motorna vozila umesto da se ide u promociju biciklističkog i javnog saobraćaja...
nije to jedino mesto...
niko od nadležnih ne shvata da ulaganjem u infrastrukturu koja ti u tom trenutku nedostaje, poput parkinga, samo povećavaju problem. izgradnjom dodanih parkinga još će se uvećati broj automobila.
umesto da se povećavajau restriktivne mere prema automobilima mi im povlađujemo...
daleko smo mi od održivog. to mora svest da bude visoko razvijena, ali to zahteva da se ne razmišlja isključivo o svojo guzici...
to znaci da 80% stanovnistva novog sada lozi nekvalitetan ugalj? industrija ne radi pa ispada da je opet obican gradjanin kriv...najbolje promenuti narod i to onaj koji moze da prezimi bez grejanja
Nama je saobraćaj glavni izvor zagađenja. Neophodno je zabraniti vožnju vozilima sa motorom ispod standarda EU 5, podsticati javni prevoz i upotrebu bicikla.
Dobro, pomogli su nešto i naši prijatelji bombardovanjem Naftagasa 1999-te.
Ti polutanti nisu nikuda otišli, već cirkulišu u predelu u kome su stvoreni.
Da vam ne navodim uticaj i kako znam, da ne ispadne da stvaram paniku.
Nešto bi vam o tome i ginekolozi mogli reći.
Šta bi tek bilo da vesela političarsko-tajkunska mafija nije uništila industriju?
Ali nam je lepo izgradila grad.
Trenutno zagađenje vazduha je posledica nekontrolisane gradnje i doseljavanja.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novi Sad među gradovima u kojima je vazduh veoma zagađen
Autor: Blic, Beta/Foto: Aleksandar Vukićević
Novi Sad
•13.12.2016.
•08:13
Komentari 32
Terješkova
Dr Miggyy
zdravstvo
student
Profesor
Plaćanje bi definitivno bilo najbolje rešenje a ne zidanje novih parking mesta...
dragan
im roditelji nisu dali.Cenim sto dolazite na posao biciklom a nemam nista
protiv onih koji dolaze kolima ali imam protiv onih koji dizu ograde i postavljaju
rampe i sebe stavljaju u povlasceni polozaj u koriscenju javnih povrsina u odnosu
na druge.Naplatom parkinga,mnogi bi dolazili biciklom.
Bugi Vugi
Ivo
Profesor
Po statistici i logici u kampusu boravi više studenata od zaposlenih. Njima se ti parkinzi prave. Otidite jednom u kampus i malo se muvajte da vidite ko dolazi kolima u kampus i koliko ih je po jednom vozilu pa se onda ponovo javite...
@Cale
Dioksid
Ljiljana
dragan
ne moze da se pridje igralistu od zicanih ograda, po novom urbanistickom
planu posecice se jos drveca zbog parkinga.
Perica
Kaligula
Joka
Cale
Ukratko
maja
Srbiji,niko ne kontrolise otpadne vode klanica,mlekara,hotela,restorana
koje se ispustaju u kanalizaciju(odredjene kontrole koje se vrse su
najavljene i dogovorene).Dunav je posebna prica,nizvodno od Ribarca
ne vidi se od masnoce koja pluta po povrsini,otpadne vode sa brodova
restorana i mnogobrojnih restorana na samom Ribarcu ispustaju se
direktno u Dunav mada ne bi smeli da dobiju upotrbnu dozvolu bez
nepropusnog sanitarnog tanka.
:/
fiju
a plan....
nije to jedino mesto...
niko od nadležnih ne shvata da ulaganjem u infrastrukturu koja ti u tom trenutku nedostaje, poput parkinga, samo povećavaju problem. izgradnjom dodanih parkinga još će se uvećati broj automobila.
umesto da se povećavajau restriktivne mere prema automobilima mi im povlađujemo...
daleko smo mi od održivog. to mora svest da bude visoko razvijena, ali to zahteva da se ne razmišlja isključivo o svojo guzici...
Nemanja
NSSS
student
Zivan
Ero
Prijatelji
Ti polutanti nisu nikuda otišli, već cirkulišu u predelu u kome su stvoreni.
Da vam ne navodim uticaj i kako znam, da ne ispadne da stvaram paniku.
Nešto bi vam o tome i ginekolozi mogli reći.
biciklista
Pera
Pa sta ce biti ako nekad sve proradi punom parom?!
/
Inspektor Višekruna
Ali nam je lepo izgradila grad.
Trenutno zagađenje vazduha je posledica nekontrolisane gradnje i doseljavanja.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H