Skupština grada je danas usvojila niz odluka o izradi regulacionih planova, od kojih je možda najznačajniji onaj koji se odnosi na definisanje mreže javnih garaža.
Pogledajte samo koliko osoba sedi u "LJUBIMCIMA" kad krenete u taj centar!?
Pored, GSPa,TAXIa,FIAKERA,BICIKLOVA i NOGU....
Razumem one koji su se bukvalno rodili u autu....
I sa istom analizom može detaljno da ubriše guz....Dosta više šta ovi urbanisti trabunjaju...crtaju u svojim kancelarijama nemoguće i neizvodljive stvari, na teren ne izađu...Sramote naš Grad! I to je sad pa neka vest da bude u naslovu teksta...A i vi sa 021 prekinite više detaljne izveštaje šta je JP Urbanizam sve nacrtao...sa sve slikama...aman
Skupstinska sednica donela veoma vazne odluke o parking mestima.Zali boze,pored svih neresenih gradskih problema.Produzila mandat direktoru Zavoda za HMP jer je bio jedini kandidat,znaci li to da Zavod ne bi imao direktora,medjutim ovo je TAKVA LAZ ili namerna greska.Na mesto direktora je konkurisalo njih TROJE ali samo je bivsi-sadasnji direktor iz vladajuce koalicije.Toliko o navodnom NE PARTIJSKOM imenovanju direktora.Ocigledno da nije vazan kvalitet. . . . .
Predivno. Analiza postojećih i budućih javnih garaža. Zanima me koliko mozgova je potrebno za analizu JEDNE javne garaže u vlasništvu tog JKP-a? Bilo bi smešno da nije tužno.... Pretpostavljam da su se složili da treba još. Carevi
"Hrani psa da te ujde" tako i sa razno raznim protuvama koje nisu svoje bolesne ambicije podrzane partiskim knjizicama ispunile pa sad laju kao kere!!Elem,kao stari predsednik sve pohvale za jkp Stan i majstore ! Pohvalno konkurs za direktora!
@Vozač
Slažem se, taj ulaz u parking je na pogrešnom mestu - ispred semafora, na stanici gradskog prevoza - i treba ga izmestiti u Ulicu Josifa Runjanina. To, naravno, neće rešiti zagušenja koja se povremeno javljaju u Jevrejskoj, Jovana Subotića, na Bulevaru oslobođenja itd. Ali ako kvalitet gradskog prevoza ostane ovako loš, te gužve mogu postati svakodnevica.
@garaže
I sa Vama se slažem. Pored manjka zelenila, ulična parking mesta usporavaju saobraćaj i umanjuju njegovu bezbednosti. Treba težiti da se sva ulična parking mesta na glavnim gradskim saobraćajnicama zamene parking mestima u javnim garažama.
ako gradite garaže, ukinite ulična parking mesta koja ste u poslednjih 15 godina nacrtali i u međuvremenu posekli ogromnu količinu gradskog zelenila zbog toga
kada će nadležni shvatiti da nije problem u garažama nego u ulicama.Gde smestiti toliko kola, pa na ulazu u garažu kod pozorišta nekada se čeka par stitna metara na ulazu i sto tolikona izlazu.Isto i kod svih velikuh zgrada.
Opet ??? ............................Završavajte sa njim. Do.-k...u..je svima. Grade ? isplaćuj dugovanja, premunduri ga, preprodaj, nadji partnera,--- samo već nešto uradi,to je dno dna. GRADE, Sada ne ulazi u ISTO. To je od ranije.Ne moj se uvlačiti sve dublje.,- PRESECI........pozdrav.
Postavlja se pitanje, da li Parking Servis, odnosno osobe koje primaju platu u njemu za takve ideje, ima prava da svaku okom viđenu površinu prisvaja i proglašava Zonom za naplatu?
Stanari koji su plaćali izgradnju parkinga, bivaju prinuđeni ovakvim varvarskim ponašanjem da kupuju godišnje markice. Za svoju imovinu.
Trebali bi restitucijom od države tražiti povraćaj ukradenog vlasništva.
Jer ga nije gradio niti Parking servis niti Država Srbija svojim dinarom.
Ako dopustimo ovakvu megalomaniju osoba za koje ne znamo d ali zaista imaju validne diplome, zdravstvene preglede sposobnosti za rad i partijsku neutralnost doći ćemo do stanja da je u PArking servisu zapsoleno 10.000 osoba, većinom partijskih istomišljenika i rodbine, koji naplaćuju zaustavljanje i parkiranje od Srbobrana, preko Rumenke do Futoga, Beočina, Sremske Kamenice i Sremskih Karlovaca prema Kaću i Budisavi.
Ne smejte se, jer se sa grobljima to već dogodilo.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novi Sad dobija detaljnu analizu postojećih i budućih javnih garaža
Autor: 021.rs
Novi Sad
•26.01.2017.
•12:19 > 14:19
Komentari 13
Perica
Pored, GSPa,TAXIa,FIAKERA,BICIKLOVA i NOGU....
Razumem one koji su se bukvalno rodili u autu....
janko
Detelinarac
Nervirac
Novosadjanin
Milan
Imre kobiljski
Nikola
Slažem se, taj ulaz u parking je na pogrešnom mestu - ispred semafora, na stanici gradskog prevoza - i treba ga izmestiti u Ulicu Josifa Runjanina. To, naravno, neće rešiti zagušenja koja se povremeno javljaju u Jevrejskoj, Jovana Subotića, na Bulevaru oslobođenja itd. Ali ako kvalitet gradskog prevoza ostane ovako loš, te gužve mogu postati svakodnevica.
@garaže
I sa Vama se slažem. Pored manjka zelenila, ulična parking mesta usporavaju saobraćaj i umanjuju njegovu bezbednosti. Treba težiti da se sva ulična parking mesta na glavnim gradskim saobraćajnicama zamene parking mestima u javnim garažama.
garaže
Vozač
Cocco
istina
Upućeno varvarima
Stanari koji su plaćali izgradnju parkinga, bivaju prinuđeni ovakvim varvarskim ponašanjem da kupuju godišnje markice. Za svoju imovinu.
Trebali bi restitucijom od države tražiti povraćaj ukradenog vlasništva.
Jer ga nije gradio niti Parking servis niti Država Srbija svojim dinarom.
Ako dopustimo ovakvu megalomaniju osoba za koje ne znamo d ali zaista imaju validne diplome, zdravstvene preglede sposobnosti za rad i partijsku neutralnost doći ćemo do stanja da je u PArking servisu zapsoleno 10.000 osoba, većinom partijskih istomišljenika i rodbine, koji naplaćuju zaustavljanje i parkiranje od Srbobrana, preko Rumenke do Futoga, Beočina, Sremske Kamenice i Sremskih Karlovaca prema Kaću i Budisavi.
Ne smejte se, jer se sa grobljima to već dogodilo.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H