Ova raskrsnica je jako opasna jer je zbog zelenila, a i malo je zakrivljena , te nadlezni organi umesto da povedu racuna i o tome oni samo gledaju kako da oglobe gradjane. Tako se nacinom parkiranja u ulici Sestara Ninkovic stvoril ajos veca nepreglednost i guzva, kao i otezala saobracaj stanarima, oko ulaska i izlaska iz dvorista, u ovoj ulici.nasta su stanari upozoravali navodne strucnjake ali radi zarade oni su se oglusili o sve te logicne primedbe. Z ovu nesrecu trebalo bi i njih sada pripitati i ispitati i njihovu odgovornost.
Dobio sam 75% minusa, i zato kao sto kazu "beogradjani" jako smo losi vozaci!!!! i u pravu su!
Ovde 70% mislli da ima pravo da MILI gde mu se prohte, da krece sa semafora nakon 10 sekundi, da ubrzava prvom brzinim punih 300m, itd!!!!!
U celom normalnom svetu zna se da su leve trake brze i ako ne postoji zakon bas zbog manjeg zakrcenja i lakseg prestrojavanja, ali ne kod prosecnog NOVOSADISTE toga enma on moze da se sa autom trci i guzi gde mu se prohte@!
Kao i onaj sto kuka da stedi kocnice i kvacilo da mu traju 300 000km jer sta sutra kad ostane bez para ima da gura auto ako pomisli da ce ustedeti za 100gr parizera
Док седе за рачунаром, неки би могли да погледају ЗОБС, пре него се јавно излупетају, а онда седну у ауто и из незнања направе хаос у саобраћају...
"3. Kretanje vozila po putu
...
Član 35
...
(2) Vozač je dužan da vozilo u kretanju drži što bliže desnoj ivici kolovoza i na tolikoj udaljenosti od nje da, s obzirom na brzinu kretanja vozila, uslove saobraćaja i na stanje i osobine puta, ne ugrožava druge učesnike u saobraćaju i ne izlaže sebe opasnosti.
(3) Na putu u naselju sa najmanje dve saobraćajne trake za isti smer, vozač može da se kreće vozilom saobraćajnom trakom koja se ne nalazi uz desnu ivicu kolovoza, ako time ne ometa vozila koja se kreću iza njegovog vozila.
(4) Odredba stava 3. ovog člana ne odnosi se na...
(5) U slučaju zastoja saobraćaja na putu gde postoje fizički odvojene kolovozne trake, vozači su dužni da ostave slobodan prostor za prolaz vozila pod pratnjom i vozila sa pravom prvenstva prolaza, na taj način što će vozači koji se nalaze u desnoj odnosno srednjim saobraćajnim trakama zauzeti položaj uz desnu ivicu saobraćajne trake, a vozači koji se nalaze u levoj saobraćajnoj traci zauzeti položaj uz levu ivicu saobraćajne trake, tako da ostavljen prostor mora biti dovoljan za nesmetani prolaz ovih vozila."
...
Vec 7 godina radim u BG i svaki dan putujem iz NS u BG na posao i nazad. I jedva cekam da izadjem iz NS a u povratku uvek dobijam nervne slomove. Voznja u NS je postala nemoguca, tako da privatno koristim auto u gradu minimalno i kada god mogu idem bajsom. Na semaforu razmisljaju o smislu zivota i da li smo sami u kosmosu, voze 30 km/h gradskim bulevarima, "iznenade se" cim je neka nesablonska situacija... Ma haos. Sto rece kolega "Beogradjanin u NS" ne znam kako bi se ovako kilavi snasli u ozbiljnijim situacijama. Toliki stepen "boljenja enisa" za druge primetan je jos samo u Kikindi i Zrenjaninu, ali to su manja mesta pa se brze i prodju. Valjda je to "novosacki". Taj autizam i nedostatak osecaja za druge. Za brojace krvnih zrnaca odmah da kazem da sam autohtoni autonomas ali mi ide na zivce ta nasa mlitavost u svemu, pa tako i u saobracaju. Aktivan sam vozac od 1992.i nemam nijedan registrovan prekrsaj niti ijednu nezgodu, ni svojom ni tudjom krivicom. Ljudi su lenji, nevaspitani, nesavesni nezainteresovani da uce... Bas kakvi smo u zivotu takvi smo i u saobracaju.
Sticajem okolnosti sam tek sa 30 polozila voznju (dakle nisam 'bahati klinac'), cisto da znate, nama sa 'P' oznakom (za koju vecina ne zna da je za volanom pocetnik vozac) je dozvoljeno da vozimo 90% od ogranicenja, dakle u gradu 45km/h. sto je obzirom na to kako pojedinci voze, a mnogo ih je, i vise nego dovoljno za kretanje po gradu. sto se tice komentara o brzim i sporijim trakama to ne postoji u gradu, u svim trakama je ogranicenje 50 km/h. ono sto stariji vozaci ne znaju (a i sto bi) su te zone 30, u kojima je zabranjeno kretanje brze od 30km/h, retko ko ih postuje, upravo je Micurinova ulica jedna od tih zona. stalno vozim tuda jer u blizini zivimo, ta ulica je pravi pakao, nije prava kao strela vec naprotiv ima blagu krivinu iza koje se nista ne vidi, iz sporednih ulica ulecu kao da na livadi voze, uvek je neko parkiran na putu, uvek neko pretrcava(a neko se i vuce i jos gleda sta trubis), neko izlazi sa parkinga, sveopsti haos, voznja slalom. i da, kad vozim tih famoznih 45 km/h a neko mi se zalepi i trubi ablenduje, moze slobodno da me poljubi u zadnji BRANIK!
@rusofil-iq0
Niste u pravu sto se tice brzine kretanja u trakama. Sve trake se iste vaznosti i brzina kretanja je ista za sve ma u kojoj traci vozili ..jedino gde moze biti izuzetak i razlika u brzini je autoput ali cak ni tu kod nas jos uvek nema razlike u vaznosti traka vec je u svim trakama limit 120km ....dakle ukoliko je ogranicenje 50km u gradu...moze da se vozi u kojoj god traci tom brzinom,to sto se nekome zuri i juri nije niciji problem....koliko sam samo puta dozivela da vidim jurcanje,uletanje u makazice ,sasecanje najgore vrste da bismo stali na isti semafor posle 300m ....ja bih licno oduzimala dozvole na licu mesta mnogima i slala na ponovne casove....uzas je koliko se ne postuje nista u saobracaju,cast izuzetcima
Nisu samo brzine one koje uništavaju, uništavaju sile koje su produkt mase i ubrzanja.
Komarac koji te udari sa 60 km/h nije opasan...sem ako nije masivan 1 kg :)
Ovde je moguće da se vozila nisu kretala brže od 30 km/h, što kada se sabere brzina oba može biti oko 60 km/h. Euro NCAP frontalni test je pri brzini od 64 km/h a posledice su vrlo slične ovima na slici. Inače to je ozbiljan udarac i šok za sve učesnike. Da se neko kretao brže mnogo gore bi prošli. Ovakav sudar inače može lako da se desi ukoliko je u trenutku mimoilaženja dva vozila treće izlazilo sa parkinga, pešak ili sl.
@Beogradjanin u NS
Зар стварно мислиш да аутошкола може да створи возача за само 40 часова вожње? Тешко. Може да те научи основе, ал већина која полаже су балавци који једноставно не слушају инструктора и чим некако положе, седну у кола и јурцају и тако од себе полако праве лошег возача. Није то толико до школа колико је до менталитета код нас. Нема едукације за младе возаче, зато су и статистички они ти који највише гину на путевима.
Наш човек је бахат, безобразан и осион у саобраћају. Пре неки дан сам возио по Пешти. Нисам видео ниједног бахатог возача, нико ти не улеће у траку пред носом, нико никоме не труби. Како то тумачити осим менталитет народа...
Што се тиче ове конкретно улице, два, три лежећа су једино решење. Пљуваће наши возачи, али нека. Сами су криви...
Realno je parking u Micurinovoj toliko idiotski uradjen da nije ni cudo da dolazi do ovakvih udesa. naravno, tu su i konji koji voze istom kao da je bulevar. Parking mesta bi morala biti iskosena i to bi znacajno doprinelo ako ne potpunom resenju bar drasticnom smanjenju problema. E sad, divljaci za volanom su vec nesto na sta na zalost niko ne moze da utice... za savesnu voznju je potrebna svest. Pobogu u toj ulici klinci istrcavaju na put redovno... mozda je vreme da neko zapravo pocne da resava probleme ovog grada...
@Instruktore
Da te je sramota kolika si neznalica!!!!!
Leva traka je brza UVEK i onaj ko se vuce 20-40km/h treba da se skloni iz iste i predje u krajnju desnu ma gde vozio i gde bio u svim zemljama sveta pa i u srbistanu!
Sasvim je normalno i pozeljno da leva i desna imaju razlicite brzine kretanja tako da se SVAKO moze lako prestrojiti a ne da gleda dva debila ispred sebe koja voze 35km/h a iza njih zbijena kolona gde je skoro nemoguce izbrsiti promenu trake!
Svrstavati se na bilo ciju stranu a priori (bahati pesaci/bahati vozaci) i generalizovati je u najmanju ruku degutantno. Svaka situacija je prica za sebe.
Sustina u ovom slucaju je ZONA 30km/h i od izuzetnog je znacaja da se postuje. Ulica je uska, dugacka, nema pesackog prelaza, opasana gustim parkingom, velikim brojem zgrada i igralista za decu i odrasle. Sve to implicira znacajnu frekvenciju pesaka i njihovu interakciju sa kolovozom. Iz tog razloga je od krucijalnog znacaja postovati ogranicenje. Podrazumeva se da su bahati pesaci isto tako predmet podozrenja, ali ne verujem da ce auto boleti ako ga pesak udari.
Ovo pricam jer sam stanar ove ulice, deca mi svakodnevno idu tuda u skolu i na treninge. Molim boga da se mogu docepati jednog od bahatih vozaca koji ovuda projure, a ima ih svakodnevno.....
Veceras, oko 19.40, na raskrsnici kod fakulteta idiot sa kotorskim tablicama je skrenuo levo na crveno. Nije se obazirao sto su mu ljudi trubili. Da ponovim, idiot. Divlji zapad je bio mala maca, ovde umesto pistolja treba ostaviti vozacke dozvole i vozila na ulazu u grad.
Slažem se potpuno sa mnogim komentatorima ovde. Ovom ulicom voze svi kao da je pista za avion. Zatim pešaci ne paze, izlazi sa parkinga ko kako hoće...
Ali to je sve klasika za naše prostore. Neki ljudi misle da su mnogo bitni, pa jure svojim autom i pri tome prete drugima da im se sklone. Smatra se da je oprezan vozač šonja, jadnik, kukavica, nepoželjan za žene, glup, slab itd.
Muškost se vezuje za bahato življenje bez granica, otimanje, gaženje, uništavanje od alkohola, nepoštovanje pravila itd. Pa tako dok te "muškarčine" ne pošalje u grob nešto od prethodno nabrojanih "grehova". A njihove "kolege" nikako da nauče pomoću analiziranja tuđih grešaka, tako da samo nastavljaju iživljavanje dok ih smrt ne zaustavi.
Vozim vec aktivno 20 i vise godina po putevima Srbije i posebno Beograda a u zadnjih 10 god i Novog Sada i to u zivotu nisam video da u jednom gradu (Novom Sadu) toliko vozaca za koje se pitam kako su samo dosli do vozacke dozvole s obzirom da jezivo lose voze ... toliki broj sudara u jednom mesecu govori u prilog tome ... treba preispitati autoskole. Ne smem ni da zamislim kako bi ti isti ljudi vozili da su u Beogradu gde su slozenije situacije i gde je mnogo veca guzva
Dokle god idioti mogu da voze bice ovako. Treba oduzimati kola i cao. Pola plate 5 godina i zabrana izlaska iz zemlje. To se lako resava ali sljam dok upravlja zemljom toga nece biti...
Vozite tom ulicom kad god mozete po samoj sredini bele crte radi sopstvene bezbednosti,jer raznorazni retardi izlecu i sa leve i sa desne strane pri tome ne gledajuci ni levo ni desno i to autima sa parkinga ili iz bocnih ulica,zatim setajuci ili pretrcavajuci sa sopstvenom decom za ruku van pesackog prelaza,vucarajuci djubre,pse,macke ili se parkiraju iznenada bocno i otvaraju vrata kombija,zaprega i sl.pri tome ne gledajuci u retrovizore uopste da li im se neko priblizava,na koliko cm i da li ce uopste ta osoba moci da zakoci u toj istoj sekundi kad ta vrata otvaraju,a o suludim biciklistima i onim “vecito ugrozenim” pesacima sa slusalicama u usima sto se deru na mobilni i smatraju da im je tata kupio stazu sta reci….idioti ne shvataju da je to ULICA I PUT a ne PESACKA ZONA i da ne postoji NIGDE pesacka STAZA sa jedne strane na drugu te ulice sve do samog izlaza na ulicu Novosadskog sajma.A za to nek idu da se zale onima koji su napravili urbanisticku dzunglu od ovog grada a ne da vecito pljuju po vozacima jer ti ovde pored vozacke dozvole treba doktorat iz psihijatrije da se izboris sa svim ludim degenima na ulicama.I eto ostade covek izlomljen ni kriv ni duzan i jos sa unistenim autom.
Ovo je jedna od najgorih ulica za voznju. Ne zbog puta, nego zbog parkiranih vozila i kolicine ljudi koji tu cirkulisu. Takodje, vozaci koji se isparkiravaju ne gledaju ni sekunde, a vozaci koji voze jurcaju kao sumanuti ovom ulicom.
Ista situacija je i u 1300 kaplara. 1000 automobila na 100m, i velika sansa da neko izleti, neko dete istrči.
Komentar doticnog da ne treba jurcati medju zgradama(malim ulicama) je sasvim na mestu. Tih 100-200m nije tesko ici 30 na sat dok ne izadjes na vece ulice. Medjutim ono sto je evidentno je da danas svaka budala vozi kola i cak u vecini slucajeva upravo ono koji voze ispod 50 su ili direktni ili indirektni krovci sudara. Ja se cesto vozim po gradu i poprilicno sam dobar vizac ali jako je iritamtno kada ispred vas u levoj traci ide covek 30 na sat a pri tome proca na telefonu, trazi parkinge, broji novce, zapisuje u svesku itd. Mogao bih da ga obidjem sa desne strane ali to ne cinim kao ovi bahati vozaci. Sve u svemu ako vec grad nije u stanju da se pozabavi problemom drasticnog povecanja broja vozila onda bi bar trebalo sami roditelji i ljudi da voze sa malo paznje. Kada kazem paznje mislim da razmisljaju kako svojim ponasanjem uticu na celokupni saobracaj oko sebe.
Ako kocite u glavnoj traci i usporavate celu traku pa se tek onda iskljucite u traku za levo, nesavesyan ste vozac. Ako vozite 20 na sat u desnoj traci u ulici koja jma dve trake i trazote parkong....ako naglo zagocite u glavnoj traci da bi uleteli u prazno parking mesto...ako se iz sporedne ulici ukljucujete kao da vozite ferari, ne bivajuci svestan da je onaj na glavnom putu morao da uspori vozilo za 30km da vas ne bi naguzio....ako projurite preko pesackog dok je u traci pored neko stao da propusti pesaka...ako na semaforu krecete kao da imate vreme celog sveta...ako kocite bez razloga...ako ako ako
Ta ulica zahteva najmanje dva lezeca policajca i promenu prvenstva prolaza na istoj raskrsnici zbog nepreglednosti i moguceg namernog izazivanja sudara zbog osiguranja.
Ljudi voze suludo! Juče vozim Bulevarom Cara Lazara, iz pravca Fruškogorske ka Keju žrtava racije. Izeđu 8 i 8.30 pre podne. Nema gužve. Potpuno normalni saobraćajni uslovi. Prolazim ulicu Dr Sime Miloševića. Iz nje izlazi beli kombi, skreće u desno (ka Keju) i bukvalno bez kočenja i bez ikakve potrebe ide u mene. U potpuno čistoj situaciji, gde moj pravac ima prednost. Sva sreća da u traci levo nije bilo nikoga, pa sam ga izbegao. Posmatram ga u retrovizoru. Nabio neku kapu na glavu. Nema nikakve mimike lica. Gleda me tupavo. Eee, kada se samo setim kakve preglede smo prolazili u Vojnoj bolnici u Petrovaradinu, uključujući i psihijatrijski. Danas ljudi, za koje bi košulja dugih rukava vezanih na leđima bila svakodnevna odeća, voze bez ikakvih ograničenja ulicama ovog, nekada čistog, lepog, kultivisanog i mirnog, Grada, koji smo čuvali i voleli. Kako njega, tako i svoje sugrađane. Naleteo sam na scenu ove nesreće, per minuta nakon što se desila. Ljudi u toj Mičurinovoj voze često neprilagođenom brzinom, jer je prava skoro kao strela, a policija očigledno ima važnija posla nego da to prati ...
Kad otopli svi pocnu ludo voziti. Najgore je to sto svi misle da imamo mega autoputeve a ne ove kozje staze . Naravno onaj ko vozi polako i pazljivo taj nema pojma sa voznjom i on je kukavica za nase poimanje zivota .
Najvećom mogućom brzinom (80 km/h) prođeš uličicom pored zgrade, uključiš brisače (zbog dece) da ne bi slučajno zakasnio negde u životu, na primer na neki sastanak Upravnog odbora, jer ti si Srbin, ti znaš kuda ideš i tebi je svaki sekund dragocen - inače gubiš milione dinara svakim sekundom.
Prema tome - svi nek se sklanjaju.
Gle, eno ga još jedan isti takav.... BUUUUUM!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: Troje teško povređeno u sudaru na Sajmištu
Autor: 021.rs/ Foto: NSU
Novi Sad
•21.02.2017.
•14:31 > 14:35
Komentari 34
stane
Rusofil_IQ0
Ovde 70% mislli da ima pravo da MILI gde mu se prohte, da krece sa semafora nakon 10 sekundi, da ubrzava prvom brzinim punih 300m, itd!!!!!
U celom normalnom svetu zna se da su leve trake brze i ako ne postoji zakon bas zbog manjeg zakrcenja i lakseg prestrojavanja, ali ne kod prosecnog NOVOSADISTE toga enma on moze da se sa autom trci i guzi gde mu se prohte@!
Kao i onaj sto kuka da stedi kocnice i kvacilo da mu traju 300 000km jer sta sutra kad ostane bez para ima da gura auto ako pomisli da ce ustedeti za 100gr parizera
"bahati"
darkop@ns
"3. Kretanje vozila po putu
...
Član 35
...
(2) Vozač je dužan da vozilo u kretanju drži što bliže desnoj ivici kolovoza i na tolikoj udaljenosti od nje da, s obzirom na brzinu kretanja vozila, uslove saobraćaja i na stanje i osobine puta, ne ugrožava druge učesnike u saobraćaju i ne izlaže sebe opasnosti.
(3) Na putu u naselju sa najmanje dve saobraćajne trake za isti smer, vozač može da se kreće vozilom saobraćajnom trakom koja se ne nalazi uz desnu ivicu kolovoza, ako time ne ometa vozila koja se kreću iza njegovog vozila.
(4) Odredba stava 3. ovog člana ne odnosi se na...
(5) U slučaju zastoja saobraćaja na putu gde postoje fizički odvojene kolovozne trake, vozači su dužni da ostave slobodan prostor za prolaz vozila pod pratnjom i vozila sa pravom prvenstva prolaza, na taj način što će vozači koji se nalaze u desnoj odnosno srednjim saobraćajnim trakama zauzeti položaj uz desnu ivicu saobraćajne trake, a vozači koji se nalaze u levoj saobraćajnoj traci zauzeti položaj uz levu ivicu saobraćajne trake, tako da ostavljen prostor mora biti dovoljan za nesmetani prolaz ovih vozila."
...
NS u BG
Za neznalice
Aleksandra
ana79markovic@gmail.
Ivana
Niste u pravu sto se tice brzine kretanja u trakama. Sve trake se iste vaznosti i brzina kretanja je ista za sve ma u kojoj traci vozili ..jedino gde moze biti izuzetak i razlika u brzini je autoput ali cak ni tu kod nas jos uvek nema razlike u vaznosti traka vec je u svim trakama limit 120km ....dakle ukoliko je ogranicenje 50km u gradu...moze da se vozi u kojoj god traci tom brzinom,to sto se nekome zuri i juri nije niciji problem....koliko sam samo puta dozivela da vidim jurcanje,uletanje u makazice ,sasecanje najgore vrste da bismo stali na isti semafor posle 300m ....ja bih licno oduzimala dozvole na licu mesta mnogima i slala na ponovne casove....uzas je koliko se ne postuje nista u saobracaju,cast izuzetcima
Neko
Komarac koji te udari sa 60 km/h nije opasan...sem ako nije masivan 1 kg :)
Petar
маркеђани
Зар стварно мислиш да аутошкола може да створи возача за само 40 часова вожње? Тешко. Може да те научи основе, ал већина која полаже су балавци који једноставно не слушају инструктора и чим некако положе, седну у кола и јурцају и тако од себе полако праве лошег возача. Није то толико до школа колико је до менталитета код нас. Нема едукације за младе возаче, зато су и статистички они ти који највише гину на путевима.
Наш човек је бахат, безобразан и осион у саобраћају. Пре неки дан сам возио по Пешти. Нисам видео ниједног бахатог возача, нико ти не улеће у траку пред носом, нико никоме не труби. Како то тумачити осим менталитет народа...
Што се тиче ове конкретно улице, два, три лежећа су једино решење. Пљуваће наши возачи, али нека. Сами су криви...
ivan
Rusofil_IQ0
Da te je sramota kolika si neznalica!!!!!
Leva traka je brza UVEK i onaj ko se vuce 20-40km/h treba da se skloni iz iste i predje u krajnju desnu ma gde vozio i gde bio u svim zemljama sveta pa i u srbistanu!
Sasvim je normalno i pozeljno da leva i desna imaju razlicite brzine kretanja tako da se SVAKO moze lako prestrojiti a ne da gleda dva debila ispred sebe koja voze 35km/h a iza njih zbijena kolona gde je skoro nemoguce izbrsiti promenu trake!
stanar
Svrstavati se na bilo ciju stranu a priori (bahati pesaci/bahati vozaci) i generalizovati je u najmanju ruku degutantno. Svaka situacija je prica za sebe.
Sustina u ovom slucaju je ZONA 30km/h i od izuzetnog je znacaja da se postuje. Ulica je uska, dugacka, nema pesackog prelaza, opasana gustim parkingom, velikim brojem zgrada i igralista za decu i odrasle. Sve to implicira znacajnu frekvenciju pesaka i njihovu interakciju sa kolovozom. Iz tog razloga je od krucijalnog znacaja postovati ogranicenje. Podrazumeva se da su bahati pesaci isto tako predmet podozrenja, ali ne verujem da ce auto boleti ako ga pesak udari.
Ovo pricam jer sam stanar ove ulice, deca mi svakodnevno idu tuda u skolu i na treninge. Molim boga da se mogu docepati jednog od bahatih vozaca koji ovuda projure, a ima ih svakodnevno.....
Nervirach
Gari
Najprostije rešenje
Instruktor
koja je to glavna traka? Objasni nama neupucenima koji vozimo polako po svim trakama a na semaforima imamo sve vreme ovo sveta/
Penzioner
Knight
Ali to je sve klasika za naše prostore. Neki ljudi misle da su mnogo bitni, pa jure svojim autom i pri tome prete drugima da im se sklone. Smatra se da je oprezan vozač šonja, jadnik, kukavica, nepoželjan za žene, glup, slab itd.
Muškost se vezuje za bahato življenje bez granica, otimanje, gaženje, uništavanje od alkohola, nepoštovanje pravila itd. Pa tako dok te "muškarčine" ne pošalje u grob nešto od prethodno nabrojanih "grehova". A njihove "kolege" nikako da nauče pomoću analiziranja tuđih grešaka, tako da samo nastavljaju iživljavanje dok ih smrt ne zaustavi.
Beogradjanin u NS
Pokemon
Bestragija
Goran
Ista situacija je i u 1300 kaplara. 1000 automobila na 100m, i velika sansa da neko izleti, neko dete istrči.
Vozači, mozite 20km/h ovim ulicama...
fkv
Bogdan
Ako kocite u glavnoj traci i usporavate celu traku pa se tek onda iskljucite u traku za levo, nesavesyan ste vozac. Ako vozite 20 na sat u desnoj traci u ulici koja jma dve trake i trazote parkong....ako naglo zagocite u glavnoj traci da bi uleteli u prazno parking mesto...ako se iz sporedne ulici ukljucujete kao da vozite ferari, ne bivajuci svestan da je onaj na glavnom putu morao da uspori vozilo za 30km da vas ne bi naguzio....ako projurite preko pesackog dok je u traci pored neko stao da propusti pesaka...ako na semaforu krecete kao da imate vreme celog sveta...ako kocite bez razloga...ako ako ako
Gorki
ponja
ddddd
Gépkocsivezető
Zvezde Granda
Cik pogodi
Dugačak staž
Prema tome - svi nek se sklanjaju.
Gle, eno ga još jedan isti takav.... BUUUUUM!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H