Ljudi su zlo , sinoc sam bila u traci za skretanje ,a ispred mene 2 auta, decko iza mene "nervozan" svira li svira pa ne mogu ja preskociti dva auta ispred ... posle skretanja staje naspram mene u drugoj traci i svadja se ... odlepio... ja ga kuliram on uporan a priblizavamo se pesackom niti je on pogledao aman bas nista on se svadja mlati rukama i tera po svome ... e zbog takvih maminih i tatinih sinova stradaju neduzni ljudi...
U NSu vozim po nedelju dana sva puta godinsnje...U prosloj rundi mi nije bilo jasno zbog cega ne primecujem pesacke...dok vozim 50 km/h max.
Shvatih da se radi o losoj singnalizaciji (postoje valjda tri trepcuca semafora koja skrecu paznju na pesake), ne daj boze da padne kisa i da ako ne znas NS napamet da vidis i taj prelaz.
Jos veci je problem kako su ulice i prelazi planirani...Primer - Brace Ribnikar (nekada mirne ulicice sa kucama) gde je pesacki sa svake strane raskrsnice koji u potpunosti paralise saobracaj. Primer - Maksima Gorkog gde moras da menjas trake ne bi li isao npr pravo. Primer- Kruzni tok Evrope/K Stankovica gde je pesaciki tik uz izlaz sa kruznog (???!)). Svaka ulica u NSu koja ima vise od jedne trake ima desnu ne upotrebljivu zbog starog srpskog obicaja da ti je sa 'sva cetiri' sve oprosteno.
I dok mislite da sam budala na gasu- ne. Dobijem 3 poena ako ne propustim pesaka na jasno obelezenom prelazu na dobro planiranim putevima i raskrsnicama. Ovde se jednako radi o budalama za volanom i losem planiranju i obelezavanju.
Ucinio sam strahovitu gresku i boravio u Austriji . Gresku zato sto sam shvatio kako se vozi kod nas . Onaj njihov nivo kulture , paznje i tolerancije u saobracaju mi necemo imati ni za milijardu godina . Kad sam se vratio nisam sedao za volan jedno dva meseca prosto ne zeleci da se ponovo navikavam na ovdasnju jezivu voznju.
Ceo svoj zuvot sam vozio bicikl - ali po Somboru i to kad je koncentracija automobila bila mnogo manja nego danas. Sinoc nosim kolima klinca na skolice u centar i gledam kako ljudi vozeci bicikle stavljaju glavu u torbu i rizikuju vozeci sa kolima po putu, po kisi, po mraku. Ja to ne razumem. Iz automobila percepcija bicikliste je skrooooz drugacija nego sto je biciklista ima.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Sedmoro povređenih u udesima u Novom Sadu, među njima i devojčica
Autor: 021.rs; Foto: 021.rs
Novi Sad
•07.03.2017.
•07:26 > 07:36
Komentari 4
Nina
Seka Persa
Shvatih da se radi o losoj singnalizaciji (postoje valjda tri trepcuca semafora koja skrecu paznju na pesake), ne daj boze da padne kisa i da ako ne znas NS napamet da vidis i taj prelaz.
Jos veci je problem kako su ulice i prelazi planirani...Primer - Brace Ribnikar (nekada mirne ulicice sa kucama) gde je pesacki sa svake strane raskrsnice koji u potpunosti paralise saobracaj. Primer - Maksima Gorkog gde moras da menjas trake ne bi li isao npr pravo. Primer- Kruzni tok Evrope/K Stankovica gde je pesaciki tik uz izlaz sa kruznog (???!)). Svaka ulica u NSu koja ima vise od jedne trake ima desnu ne upotrebljivu zbog starog srpskog obicaja da ti je sa 'sva cetiri' sve oprosteno.
I dok mislite da sam budala na gasu- ne. Dobijem 3 poena ako ne propustim pesaka na jasno obelezenom prelazu na dobro planiranim putevima i raskrsnicama. Ovde se jednako radi o budalama za volanom i losem planiranju i obelezavanju.
putnik
Vojislav
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H