Autor: 021.rs

Novi Sad
22.03.2017.
17:20 > 17:22
Petnaestogodišnji biciklista povređen je danas oko 16 sati na kružnom toku na Telepu.
  • vozač

    26.03.2017 08:56
    @Očevidac: Ko je upravljao tvojim autom dok si ti studirao situaciju u retrovizoru?
    Ovo je očigledan primer nepažnje iz koje proizilaze saobraćajne nezgode. O ostalim uzročnicima kao što je bahatost,neznanje,alkoholisanost,upotreba droga neću ovoga puta. Naravno, odnosi se na sve učesnike u saobtraćaju, kako vozače tako i pešake.
    Inače,vozač automobila nije ukazao pomoć dečaku koga je udario a takođe je i napustio mesto nesreće posle odlaska hitne pomoći a pre dolaska patrole policije.
  • neko_iz_mase

    23.03.2017 12:54
    Ma daj...
    @goxy

    Vozim kola ali više bicikl. U oba slučaja dobijam nervni slom kada vidim kako se telefonira ili kuca poruka na telefonu... Za tebe goxy jedan lep primer raskrsnica sa semaforom Kisačka i bul. Jaše Tomića. NIKAD vozači kola, autobusa, kombija itd ne poštuju uslovno zeleno, čak kada vide da su pešaci i biciklisti krenuli JURE u drugu traku nebi li skrenuli desno. To nije jedina raskrsnica gde se ne poštuje uslovno zeleno. O kružnom toku mogu da kažem samo da 90% vozača ne zna pravilo kružnog toka niti prati ima li kakvih znakova. Najbolji primer je kada ulica seče biciklističku i pešačku stazu i kada vozač skreće desno, zatvaru mogućnost bicikliste da ga obiđe a on okrene glavu na levo i gleda kada da se uključi. Ne branim bicikliste jer ima i njih svakakvih. Želim da kažem ponovo pošto je neko već rekao, zakon jačeg vlada, i kola kada vozite i obilazite kamion koji lagano ulazi u vašu traku jer vozač kuca poruku na telefonu nije vam svejedno... Rećiću samo još ovo, ako se biciklista ili pešak ponašaju bahato(mada i mene to nervira kada sam u kolima) nećete ga ubiti ili povrediti zato što je takav. Usporite malo...
  • biciklista i vozač

    23.03.2017 08:35
    dodatno
    da razjasnim odmah jer može biti nejasno. moj prethodni komentar se odnosi na presecanje staze pri skretanju, ako stazu presecate direktno, radi se o ukrštanju puteva i pravo prvenstva se uređuje drugačije i biciklista nema uvek prvenstvo. da, imamo glupe zakone i nepotpunu signalizaciju, ali ih imamo.
  • Stanko

    23.03.2017 08:13
    @vojvodina drzava
    Lepo si obrazlozio odgovornost bicikliste, ali ono na kraju, cuvajye se najgoroh je tvoja bruka. Automobil nije najgori, nego najjaci. I jaceg se treba cuvati. ALI NIKO U OVOJ DRZAVI DA POGLEDA KOD KOMSIJE HRVARA, KOGA CESTO PODMECI KAO NESTO BOLJE, KAKO SVE BICIKLOSTICKE STAZE IMAJU SEMAFOR KAO I VOZILA I ZNAK OBAVEZNO STOP I NA PRELAZU GDE NEMA SEMAFOR. Bicikliste su NOCNA MORA VOZACA. U Berlinu su ukinuli Biciklisticke staze. Pretvorili ih u Parkinge, a biciklistima obelezili 1 metar na kolovozu. Vozacima su vidljivi, a statistika kaze da je smanjena povreda i smrtnost biciklista za cak30%
  • zivkovic

    23.03.2017 07:32
    Moje misljenje je da treba podeliti trake znakovima na ulazu u tok u zavisnoti gde ides, I udaljiti pesacke prelaze sa toka sto dalje.
    A sta cemo sa kruznim tokom kod buduceg Lidla? Ne treba biti genije pa pretpostaviti sta ce se desavati kad ljudi iz okolnih zgrada budu masovno isli peske u kupovinu. Bice haos.
  • Nindza Kornjacleone

    22.03.2017 23:34
    Telep prilicno popularan u poslednje vreme. Po vozacima...
  • biciklista i vozač

    22.03.2017 22:41
    "Mene je jednom udario biciklista koji je vozio suprotnim smerom. Još se iznenadio otkud ja na pešačkom ne gledam u kontra smer kad prelazim."

    šta sve ovde čovek može da pročita... vozači su obavezni da propuste sva vozila na biciklističkoj stazi i uvek će biti krivi, makar biciklista išao u kontrasmeru. vozače obavezuju znaci koji određuju NJIHOV smer kretanja, a ne smer kretanja bicikliste, tako da nikada ne mogu znati da li je jednosmerna ili dvosmerna i zato će UVEK biti krivi. isto je i na pruzi, otkud vi znate da li voz ide u suprotnom smeru, treba da ga propustite i zdravo. pešaci takođe moraju da se uvere da je bezbedno pre nego što kroče na stazu. sve vam ovo piše u zakonu. klinje mi je žao, želim mu brz oporavak, a vozaču da ne zapati traume od događaja.
  • Lajavi

    22.03.2017 21:57
    Danas
    sam vozio od Grbavice do Novog Naselja oko 18h. Cetiri vozaca su projurila pored mene na pesackom iako sam ja stao da propustim pesake. Dva puta je bila zena sa bebom u kolicima.
    Naravno mobilni neizostavan.
  • mrva

    22.03.2017 21:39
    @Pešak

    Ko kaže da se živeti mora!? Eno onaj u fabrici Goša oduzeo sebi život. Mora se samo umreti.
  • Očevidac

    22.03.2017 21:36
    Neiskusan
    Žao mi je dečaka ali isto tako i vozača.
    Bio sam očevidac događaja dečak je vozio trikove i egzibicije pun gas.preleteo prvu traku od telepa i pokušao na zadnjak da digne točak kada je došao na ostrvo .ja sam upravo prošao i sve to odgledao.kroz glavu mi je prošlo .."ŠTA RADIŠ DETE"i pratim sve to na retrovizoru kako dete na nogama pokušava da ubrza.nije sedeo ni gurao već jurcao u špicu saobračaja.naravno da vozač ."mada stvarno ne znam šta je trebao da uradi da gura auto .tada se to ne bi dogodilo".mogao da reagujei nastavljam na retrovizoru da pratim sve.naravno stajem i gledam a ne mogu da pomognem.
    Dečak naleće na njega auto je u drugoj traci.ostalo znate deze povređeno.auto oštećen.nema veze popraviće se a dete naučiti.ali nije ništa kako treba.e toliko od mene
  • TJ

    22.03.2017 20:58
    Semafori
    Ajmo odmah i ovde semafor.
    Šta, već ima kružni tok? Onda četiri semafora, pre svakog ulaza u tok po jedan. Svaki posebno da se otvara u četiri ceremonije.
  • goxy

    22.03.2017 20:54
    niste u pravu!
    I biciklisti su krivi, sto bezazlenom brzinom ulecu u raskrsnice, apsolutno ne obracajuci paznju na saobracaj! Dok ti motas desno, ne vidis iza ledja sta i ko ti dolazi, izracunaj koja brzina, koliko sekundi, koja razdaljina!!!! I njih treba kazniti!
    ---
    Zamisli kad skrećeš desno kad ti je zeleno kao i biciklisti koji ide pravo treba da propustiš tog biciklistu, a pomoglo bi kad bi malo gimnastike radili u kolima pa bacili pogled i preko desnog ramena pre ulaska u raskrsnicu. Neće ti glava pasti sa ramena...
  • Nije svejedno

    22.03.2017 20:51
    Razlika
    Vozač vozi oružje mase najmanje tonu, brzinom od prosečnih 70 km/h za Novi Sad.
    I još postavlja pitanja pešacima, ne shvatajući da je UVEK odgovorniji za svaku nezgodu.
    Trebali bi mnogi ponovo da polažu vozački ispit, pa da im tamo, natenane objasne zbog čega je vozač kvalifikovan za saobraćaj, odgovorniji, i zbog čega na bicikl možete i obučebog majmuna staviti da ga vozi - ali vozač MORA da pazi.
  • Sale NS

    22.03.2017 20:23
    Uvek nešto !
    Taman su prestali vatreni obračuni kod OK korala kad ono svaki dan ozbiljna saobraćajka ?!
  • Moje iskustvo

    22.03.2017 20:21
    Mene je jednom udario biciklista koji je vozio suprotnim smerom. Još se iznenadio otkud ja na pešačkom ne gledam u kontra smer kad prelazim.
  • pitam se

    22.03.2017 19:49
    Jel ima neka akcija trenutno, neka igrica, aplikacija (kao sto je bilo lovljenje pokemona), samo sa zadatkom oboriti pesaka/biciklistu? Nikad ovoliko nesreca kao u nekoliko poslednjih dana. Mozda je do vremena, nisu ljudi navikli na vrucinu. Steta, lepi su dani, greota sad biti u bolnici. Kud gledate ljudi, sta mislite?
  • aero casper

    22.03.2017 19:19
    koncept
    aman ljudi moji, ne može pešački prelaz da bude tik uz kružni tok... pešački prelaz je tako postavljnen da jedan pešak može da blokira čitav kružni tok.. stane jedan auto, iza njega šleper i eto cela kolona se stovri u momentu.... tako da 3 bambija za "inžinjira" saobraćaja...
  • Vojvodina drzava

    22.03.2017 19:14
    Odgovornost
    Biciklista sam ali se zna, kad prilazim raskrsnici zastanem. Vecina projuri na bajsu ni ne razmislja da isti taj vozac ne moze odmah u mestu da zakoci kad bicikl naleti. A da ne govorim da vecina ljudi ni nema svetla na svojim biciklovima... Dalje, niko nema pojma da kad pesak prelazi preko staze za bicikl, ne bi li se ukljucio na pesacki trotoar, mora da zastane pesaku, da ga propusti. Mora malo mozak raditi kod svih ucesnika saobracaja, i naravno cuvati se onih najgorih, automobila...
  • bs

    22.03.2017 19:06
    Sigurno je imao slusalice u usima , gledao u telefon, zonglirao, dubio na glavi dok je vozio bajs i nije pogledao da li moze da se predje.

    Eto ne moraju da se javljaju redovni branioci svetih krava zvanih kola.
  • JAKs

    22.03.2017 18:42
    Svakog j... dana neko nastrada, svakog! Za ime sveta, polaganije vozite, gledajte, razmislite, ovo je vec prestrasno!
  • vozac

    22.03.2017 18:33
    niste u pravu!
    I biciklisti su krivi, sto bezazlenom brzinom ulecu u raskrsnice, apsolutno ne obracajuci paznju na saobracaj! Dok ti motas desno, ne vidis iza ledja sta i ko ti dolazi, izracunaj koja brzina, koliko sekundi, koja razdaljina!!!! I njih treba kazniti!
  • Neko Tamo

    22.03.2017 17:58
    Pesaci i biciklisti su krivi
    Dokle bre vise osipate paljbu po vozacima, nisu svi bahati. Biciklisti jure ko muve bez glave trebalo bi i njima i pesacima kao sto je neko ranije spomenuo uvesti dozvole. Dokle vise aman bre.
  • маркеђани

    22.03.2017 17:36
    Ајмо сада да нападамо пешаке и бициклисте, и правдамо возаче. Само у овом тамном вилајету се оптужују људи који су прегажени колима...
  • Pešak

    22.03.2017 17:36
    Živeti se mora, voziti ne mora
    Ubrzajte malo saobraćaj. Vidite da vozači žure i ne boje se zatvora. Samo im poene oduzimaju.
    Bar dozvolite pešacima da nose oružje, kao odbranu od vozača. Onda možda i pripaze, što ih je položen vozački ispit i obavezao.
    DA, semafor na svakih 20m za takve. More, lanac za vozilo ako treba, kao što se obično sa stokom i radi.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna