Grad Novi Sad od proleća će angažovati firmu izabranu na tenderu za izradu Smart plana o saobraćaju u gradu, sa podacima koji bi trebalo da daju širu sliku o stanju saobraćajnica, korišćenju svih vidova saobraćaja, usaglašenosti sa EU standardima i inovacijama koje bi trebalo uvesti u saobraćajni sistem.
Draga gospodjo/ice zeleni talas postoji na svim semaforizovanim raskrsnicama na kojim je to moguce,koliko god vama delovalo kao banalno resenje problema saobracaja u svakoj urbanoj sredini je veoma kompleksan i neprekidan posao,a da bi sve funkcionisalo onako kako treba sve gradske sluzbe bi trebale da saradjuju pogotovo urbanisti,sto nazalost kod nas nije bio slucaj dugi niz godina,no bez obzira na sve negativne okolnosti licno znam koliko su ljudi iz pomenutog sad vec ukinutog preduzeca predano radili na ovom problemu,postoji SAUS sluzba automatskog upravljanja saobracajemu kojoj se nalazqa racunar i server koji prate stanje na raskrsnicama koje su povezane u sistem,a odrzavanje i rad na tom sistemu je bio poveren toj sluzbi koja je brojala 6.7 ljudi koji su taj sistem izgradili prakticno od nule a ukidanjem ZIG-a taj posao je ostao nepokriven,odnosno stavljen pod kontrolu gradskog sekretrijata za saobracaj i puteve i samim tim totalno marginalizovan i neopravdano ostavljen bez plana i izdvojenih budzetskih sredstava za funkcionisanje,odrzavanje i sirenje sistema!!!Dakle problem je mnogo dublji od laickog i neprofesionalnog pogleda sa strane!!!!
E ako su ga i ukinuli, ako je tebi ovo dosad bio strucan i profesionalan rad, onda nemam reci. Ja to ne bi nazvala ni rad. Ne postoji razumno objasnjenje zbog cega ne postoji zeleni talas na svim ulicama koje imaju mnogo semafora. Pa to regulise i brzinu i protok na najbolji moguci nacin. A nigde nije namesten.
a da se prosto traži da se ukine režim motoputa i da se napravi biciklistička staza na mostu ili treba da se nadmudrujemo kao građani drugog reda... čemu uopšte taj kilometar "motoputa", zašto voziti bicikl 5 kilometara okolo uskim putem na trandžamentu gde se takođe vozi 80 km/h ako hoću da idem na posao iz kamenice? pa ne vozi svako radi rekreacije, pa da ima ceo letnji dan da ide okolo, glupost
nsadjanin ne preteruj... to odeljenje i dalje postoji, samo su sada uprava, a ne jp i to je to
Ukidanjem ZIG-a napravljena je najveca glupost jer je u njemu postojalo odeljnje koje se bavilo saobracajem u gradu,a sada angazuju privatne firme da odrade posao za koji su ljudi uredno primali platu i radili ga strucno i veoma profesionalno!!!!
@ @D
Ko im je zabranio, gde pise, u kom zakonu? Koliko se secam, bila je neka frka oko kretanja zaustavnom trakom, ali to je nesto drugo
Most slobode je saobracajnica rezervisana za saobracaj motornih vozila za sta jasno postoji znak kada se prodje autobuska stanica u pravcu ka Kamenici. Ne secam se tacno gde pocinje ogranicenje iz pravca Kamenice ka Novom Sadu, ali eto bar neka informacija.
Мислим да је крајње време да се због бахатих возача и возачица, испред сваког пешачког прелаза поставе лежеће полицајке. Да би родна равноправност била задовољена, местимично би требало поставити и лежеће полицајце.
Koliki debili treba da sede u Upravi za saobraćaj pa da ne znaju da iz smera Bulevara Patrijarha Pavla na raskrsnici sa Fugoškom treba i srednju traku otvoriti za levo prema Bačkoj Palanci. Kolone su svaki dan do krivine, a iz srednje trake nema nikov prema Bul,Kneza Miloša?!
Treba platiti nekoga da broji ovo, pa to je za decu iz osnovne!
Z
Bahatih je u svim slojevima društva.Samo pogledaj koliko pešaka na biciklističkim stazama sa sve majkama sa decom u kolicima pa onda tek daj takav komentar.
POtrebno je siriti pesacke zone u centru sa dozvolom prolaska bicikla autobusa, i taksija. Jevrejska, Jovana Subotica bez automobila. Gradnja garaza jeste primer indukovane potraznje. Brzo postaju besmislene...
Ako hoćete ekološki prihvatljivija vozila, povećajte minimalne plate, naterajte poslodavce. Naravno da bi svako želeo da vozi noviji auto, koji je mnogo ekološki prihvatljiviji od onog starog 20 godina.
E sad, ima i onaj deo gde gradska uprava ne može mnogo uticati, a to je sama svest ljudi. Mnogi koriste auto čak i kad nema potrebe. Znam primere gde idu 100 m autom ili sa Grbavice dolaze u centar da popiju kafu. Za kratke relacije se može komotno prošetati, a za one duže gradski prevoz. Koji takođe treba da bude na višem nivou, noviji autobusi, klimatizovani, čisti, neke linije pojačati sa polascima, da ne čeka se autobus 15-20 minuta.
U Beogradu kada sam bio, koristio sam gradski prevoz, one linije koje su baš opterećene i dosta ljudi koristi taj pravac, čekaš autobus/tramvaj/trolu 2-3 minute. A kod nas 4ku ili 8icu koja ima dosta putnika, nekada čekam po 10 minuta, a trebalo bi bar da bude 3-4 minute.
Još jedan oblik prevoza, bicikli, samo što su uslovi u gradu za bicikliranje, prilično jadni. Ja ga više i ne vozim, smučilo mi se, pešaci po stazama, psi lutalice kidišu, parkirana vozila na bic. stazama, deo staza u očajnom ili lošem stanju. Takođe nije ni sigurno ostaviti bickl, jer pitanje da li ću se vratiti s njime kući.
Osnovni problem je što se ni jednoj vlasti ne isplati populizacija biciklizma.Naime od toga vlast nema prihode.nema registracije nema parkinga nema osiguranja ...Tako da od najboljeg rešenja za saobraćaj u novom sadu nema ništa.
Kad napredne karikature nesto analiziraju, to me podseca na debile koji pokusavaju da sastave slagalicu. Od svega toga naravno nece biti nista, jedino mogu da maznu jos neke pare za projekte koji se nece realizovati.
Град је сам себе закопао са аутомобилима. Градило се полудивље, где су земе из управе града и земе које граде градили где год су нашли празно место. У нормалној држави не можеш добити грађевинску дозволу ако немаш испод зграде подземну гаражу са паркинг местом за сваки стан. Нови Сад данас има преко 170.000 регистрованих возила са НС таблицама, што је веома велики број.
Иначе да би потстакли други вид превоза потребно је да тај превоз буде редован, чист, економичан и еколошки, а ми то немамо пошто су наши паметни дедови укинули трамваје. Остаје нам једино да вергламо бицикле пошто је то тренутно најбржи вид превоза по граду где се не мора тражити паркинг место сат времена и све то плаћати.
Е сад, ко ће успети да исправи криву Дрину у саобраћају Новог Сада не знам, ал знам да ће имати тежак посао...
Nadam se da ce posle ove analize Gradska uprava za zaštitu životne sredine izdvajati više novca za kontrolu vazduha. Kontrolišu samo na dve lokacije. Da su kontrolisali na više lokacijia svih ovih godina i po tome bi videli gde je saobraćaj opterećen.
Vlasti očigledno nije jasno da je Futoški put odavno preopterećen i da se to treba rešiti što pre. Pre 15 godina donet je regulacioni plan i planirana je izgradnja produžetka Bulevara Jovana Dučića i produžetak Bulevara Vojvode Stepe ali para nema, jer očigledno sredstva za investicije u infrastrukturu završe negde drugde. Kad se narod pobuni jer čeka tri semafora da prođe raskrsnuicu onda će valja napokon neki dinar uložiti i u infrastrukturu... Do tad narode ćuti i trpi kao prethodnih 30 godina!
A da prvo obeležite (okrečite, ofarbate, iscrtate, kako god) saobraćajnice u Novom Sadu?! Retko koji pešački prelaz se vidi ceo, isto važi i za razdelne linije u trakama.
Pa onda bi moglo i koje "krpljenje", pre izbora naravno!
Nekada je Novi Sad imao zeleni talas.Sada od mosta do Železničke stanice imaš upaljena sva zelena svetla i najbahatiji uspevaju nekako da ga svojom brzinom zajašu.
Vlasti očigledno nije jasno da je Futoški put odavno preopterećen i da se to treba rešiti što pre. Pre 15 godina donet je regulacioni plan i planirana je izgradnja produžetka Bulevara Jovana Dučića i produžetak Bulevara Vojvode Stepe ali para nema, jer očigledno sredstva za investicije u infrastrukturu završe negde drugde. Kad se narod pobuni jer čeka tri semafora da prođe raskrsnuicu onda će valja napokon neki dinar uložiti i u infrastrukturu... Do tad narode ćuti i trpi kao prethodnih 30 godina!
Osim onih na vlasti, potrebe građana svi dobro znamo, a to su široki bulevari, trotoari i biciklističke staze, parkovi, igrališta itd. Trebaju nam humani uslovi za život!!! Imamo naše arhitekte i treba njih pitati za razvoj grada i ako oni kažu da se ne pravi soliter onda ga ne treba praviti, ako kažu da treba biti zelenila između zgrada onda treba napraviti zelene površine a ne posaditi zgradu.
Valjda će se ujutro konačno proći Bulevarom sa dva zaustavljanja na semaforima umesto sadašnjih 9 od mogućih 8 (ima i jedan pešački prelaz). Ovo je vrhunac nesinhronizovanosti semafora.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Grad analizira saobraćaj u Novom Sadu, brojaće se putnici i vozila
Autor: Gorica Nikolin - gorica@021.rs; Foto: 021.rs
Novi Sad
•28.03.2017.
•09:09 > 11:36
Komentari 35
Nsadjanin
@Nsadjanin
biciklista
nsadjanin ne preteruj... to odeljenje i dalje postoji, samo su sada uprava, a ne jp i to je to
Nsadjanin
Mikula
Huncut
@:/
:/
Ko im je zabranio, gde pise, u kom zakonu? Koliko se secam, bila je neka frka oko kretanja zaustavnom trakom, ali to je nesto drugo
Most slobode je saobracajnica rezervisana za saobracaj motornih vozila za sta jasno postoji znak kada se prodje autobuska stanica u pravcu ka Kamenici. Ne secam se tacno gde pocinje ogranicenje iz pravca Kamenice ka Novom Sadu, ali eto bar neka informacija.
Мунгос
Raskrsnica
Treba platiti nekoga da broji ovo, pa to je za decu iz osnovne!
@:D
steva
Bahatih je u svim slojevima društva.Samo pogledaj koliko pešaka na biciklističkim stazama sa sve majkama sa decom u kolicima pa onda tek daj takav komentar.
/
Z
biciklo
Tako da od najboljeg rešenja za saobraćaj u novom sadu nema ništa.
Da li tu podrazumevas besne tatine sinove koji voze bicikle sa slusalicama u usima pri tom gazeci ljude po trotoarima .
:D
zbog toga su jesenas organizovali protest
Nikola
@:D
pesacka zona
Drum
E sad, ima i onaj deo gde gradska uprava ne može mnogo uticati, a to je sama svest ljudi. Mnogi koriste auto čak i kad nema potrebe. Znam primere gde idu 100 m autom ili sa Grbavice dolaze u centar da popiju kafu. Za kratke relacije se može komotno prošetati, a za one duže gradski prevoz. Koji takođe treba da bude na višem nivou, noviji autobusi, klimatizovani, čisti, neke linije pojačati sa polascima, da ne čeka se autobus 15-20 minuta.
U Beogradu kada sam bio, koristio sam gradski prevoz, one linije koje su baš opterećene i dosta ljudi koristi taj pravac, čekaš autobus/tramvaj/trolu 2-3 minute. A kod nas 4ku ili 8icu koja ima dosta putnika, nekada čekam po 10 minuta, a trebalo bi bar da bude 3-4 minute.
Još jedan oblik prevoza, bicikli, samo što su uslovi u gradu za bicikliranje, prilično jadni. Ja ga više i ne vozim, smučilo mi se, pešaci po stazama, psi lutalice kidišu, parkirana vozila na bic. stazama, deo staza u očajnom ili lošem stanju. Takođe nije ni sigurno ostaviti bickl, jer pitanje da li ću se vratiti s njime kući.
S O S a
antibiciklista
Đole
steva
DonJuan
Sofercina
Zvezde Granda
Najbolja inovacija bi bila da ovdasnji superiorni vozaci ne voze stotku po bulevarima .
маркеђани
Иначе да би потстакли други вид превоза потребно је да тај превоз буде редован, чист, економичан и еколошки, а ми то немамо пошто су наши паметни дедови укинули трамваје. Остаје нам једино да вергламо бицикле пошто је то тренутно најбржи вид превоза по граду где се не мора тражити паркинг место сат времена и све то плаћати.
Е сад, ко ће успети да исправи криву Дрину у саобраћају Новог Сада не знам, ал знам да ће имати тежак посао...
Dvogled
Sat
NN
Pa onda bi moglo i koje "krpljenje", pre izbora naravno!
novosađanin
Sat
:D
naročito na mostu slobode :D
XO
pop
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H