Autor: 021.rs

Novi Sad
12.05.2017.
10:16 > 10:16
V. Ž. (24) teško je povređen kada je pao sa terase Studentskog doma Slobodan Bajić.
  • Istina

    16.05.2017 11:44
    Osoba M
    1. Studentski domovi u NS nisu nikakav brlog kako Vi navodite, renovirani su svi pre par godina i svaka soba ima besplatan intenet
    2.Plata nekvalifikovanog i neprijavljenog radnika u Srbiji ne može biti paramatar za ekonomsku cenu domova u NS iz prostog razloga što deca takve sirotinje i ne dolaze na studije,već se odmah zapošljavaju kako bi ekonomski pomogli porodici
    3. Za smeštaj u domu sa svim režijama (struja voda, grejanje ,internet ) studenti plaćaju 1.400 dinara mesečno!!!! Teško da se ovo može nazvati ekonomskom cenom.
    4.Kada bi se uvele prave ekonomske cene smeštaja,broj studenata u NS ne bi bio smanjen, samo bi studirali o svom trošku, a ne o trošku svih nas .
    5.Bodovanje za dom nije strogo nego SMEŠNO: prosek (možda i poklonjen iz neke zabiti) i potvrda o primanjima roditelja (svi znamo kiliko su one nerealne.Mnogi koji na crno ostvaruju velike prihode ,imaju po tim potvrdama 0 dinara.Vidjam takve kada dovoze decu džipovima u vrtić koje pohadja moje dete u NS)
    6. Studenti su punoletni i radno sposobni, neka uz studije i dodatno nešto rade-da bi plaćali dom, nije lepo da malo od svojih roditelja nekvalifikovanih i neprijavljenih radnika (kako Vi navodite), a mnogo više od svih nas -uzimaju novac i kao paraziti žive.
  • Osoba M

    16.05.2017 10:02
    Vi izgleda ne shvatate da za taj brlog, to i jeste ekonomska cena, jos je i precenjeno. Da je plata nekvalifikovanog, neprijavljenog radnika u Srbiji veca, mozda bi i studenti i ziveli negde drugde, a mozda bi tada i bilo ekonomskih osnova za povecanje cene doma.

    A pogadja me prica jer je veliki broj ljudi nije naucen da razmislja svojom glavom, nego slepo prate samo svoje trenutno potrebe, znaci nahraniti se i pronaci mesto za spavanje. A upravo obrazovanje daje sansu da se to sve promeni.

    Korova svuda ima i lakse se primeti, ali necete zbog njega preorati celu njivu. Uslovi za dobijanje mesta u domu su ostri, dobijaju ga samo oni sa dobrim prosekom, ili oni su kriticnoj finansijkoj situaciji.

    A napolju je smestaj za budzetske studente besplatan, a mesecne plate su na nivou godisnjih ovde. Ko god da je premostio jezicku barijeru, kao i zivot daleko od prijatelja i porodice, je i otisao.

    I opet svi pricate kako vam je drzava nametnula neki namet, a za to krivite studente...
  • Čitalac iz kafića

    16.05.2017 07:54
    @Ana
    Žao mi je što me nisi razumela. Ja sam protiv ovdašnjih dežurnih kritičara koji nisu ništa uradili, koje je pregazilo vreme i koji gunđaju na ovom sajtu, zloupotrebljavaju nesreće da bi pričali o onome što njih boli... i vraćaju se rado u svoju prošlost u kojoj su, takođe, bili gunđala, ali malo uzvišeniji.
    Ja sam u životu živeo u tri grada, bili smo primorani da menjamo prebivalište iz ekonomskih razloga. I ja imam svoje ožiljke, a to što sam pomenuo raseljena lica je zbog postojećih uslova, koji se sigurno neće skoro promeniti. To su ovdašnji nezadovoljnici bolje shvatili od tebe.
  • Izgubljen u vremenu

    15.05.2017 22:57
    Ana
    Pa nije valjda da tvrdite da su sva raseljena lica sa "psihičkim ožiljcima koji će da puknu kad -tad"?I da će to da traje vazda?I
    Ja poznajem neke od njih, vrlo fini ljudi, odmereni, obrazovani, na položajima.Lepo se snašli u novoj sredini,baš lepo se skućili.Domaćinski,
  • ana

    15.05.2017 21:27
    Daleko bilo
    Čitaocu iz kafića da mu se nikad ne desi da mora da pocne sve od nule na nekom drugom mestu. I nisu oni ispraceni sa muzikom vec su ostavili na pragu svoje kuce pobijene porodice i vazda treba da imaju staus raseljenih jer su vama vase generacije gradile temelj a oni su bez temelja i sa slikama uzasa i pokolebane vere u ljude. to vreme ne leči. Psihički ožiljci će da puknu kad tad. POBOGU NE ZAVIDITE IM na statusu RASELJENA LICA!!!!
  • Čitalac iz kafića

    15.05.2017 18:37
    @Izgubljen u vremenu
    Ne pitaš valjda mene? Pitaj koga treba, bar dve vlasti su se promenile...
    Onaj ko ima imovinu ovde i radi, možda je dobio i državljanstvo.
    Ako tu problematiku dobro poznaješ, više od nivoa rekla-kazala, široko ti polje za političku borbu, ali pravu, ne ovo zajebavanje na sajtu.
    Sviđa mi se tvoj nik. Ako hoćeš red i poredak, nađi se i u svemiru i na zemlji
  • Izgubljen u vremenu

    15.05.2017 18:07
    Čitalac iz kafića
    Taj status "raseljeno lice" traje beskonačno ili ima neki rok?
    Ratovi su završeni 1999 godine ,sada je 2017.....
    Ako familija poseduje nekretninu na svom imenu u Srbiji i njeni članovi rade i žive u SVOJOJ KUĆI po kojoj su logici još uvek "raseljeni"?
  • Ljubopitljiv

    15.05.2017 17:38
    Osoba M
    Vas plačanje ekonomskih cena domskog smeštaja očigledno pogadja,čim ste se toliko uzrujali?
    Pa red je čoveče da se realno plati ono što se realno koristi.
    Studiranje za fraj , nije socijalna kategorija niti zagarantovano pravo.
    Godišnji smeštaj u domu sa svim režijama košta manje od kompleta udžbenika za OBAVEZNU OSNOVNU ŠKOLU i to za samo jedan razred!
  • Penzioner

    15.05.2017 17:21
    Osoba M
    Kad je u stranjskim zemljama bolje za studiranje, jeftinije i veći konfor-idite tamo,svako ide gde mu je bolje.
    Samo u stranjskim zemljama plaćate dom i smeštaj po EKONOMSKOJ CENI.
    Stipendiju ne dobija svako ko donese uverenje o poklonjenom proseku i lažnom imovinskom stanju već TALENTI sa stvarnim VIDLJIVIM i OČIGLEDNIM REZULTATIMA., bez obzira na imovinsko stanje.Stipendija iz tog razloga ima manje, pa su one veće i dovoljne za plaćanje ekonomskih cena doma. Ostali koji hoće da studiraju podignu studentski kredit, plate mu roditelji ili radi par godina pre toga i skupi novac.
    Krajnje je vreme da se i kod nas studentima ukinu te nestvarne i smešne cene za plaćanje doma, uvedu ekonomske, a stvarni i dokazani talenti dobiju stipendije koje pokrivaju ekonomsku cenu doma.
    Ostali sa diplomom odličnog proseka iz Donje moštanice i uverenjem da žive od nula dinara prihoda po članu, da odreše kesu i plate svoje račune.
    Tako Vam je u EU, a ne kod AV,on Vam još uvek plaća sve.
    Meni je umanjio penziju, a starački dom plaćam po ekonomskoj ceni.
  • Osoba M

    15.05.2017 15:20
    @Penzos
    Ja sam gospodine svoj fakultet davno zavrsio, kad Vas vec zanima, hvala na pitanju. Vi svoj ocigledno niste ni probali.

    Kad ste se uhvatili stranjskih zemalja i kako je tamo drugacije nego ovde - nije, vecina zemalja Evrope ima jos bolje uslove za studiranje, po sigurno manje vasljivim domovima, sa manje bubasvaba, lepsim smestajem, boljim kupatilom, boljom kuhinjom, boljom vesarnicom...

    Kao sto rekoh, ako Vam je Vasa kompanije AV d.o.o. skinula sa penzije danak, pa napravila i zulum u glavi, nemojte svoje frustracije iskaljivati na ljudima koji imaju najbolju sansu da vam ga skinu sa grbace.
  • Čitalac iz kafića

    15.05.2017 14:34
    Alo, politikanti
    Kakvi su vam argumenti, takvi vam i rezultati. Trpate se u probleme koje politički ne umete, a i ne znate da rešite. Da li ste videli uslove za prijem u dom-ko je završio srpske škole ili ima status raseljenog lica, ili romske manjine i sl. ravnopravno konkuriše, čak u Domu ima i 20 mesta po ekonomsklim cenama. Da bi navedene uslove promenili treba da osvojite vlast, a ne samo da čačkate i mrso...po tastaturi. Ali, vi ste sitne, nedovoljno dobro organizovane i nemoćne, zavidljive duše, pa , što je žalosno, ponekad se radujete tuđoj nesreći.
  • Nema mržnje nikakve

    15.05.2017 13:57
    Kako da ne
    Stvar je prosta: ko god plati studiranje i dom i menzu po tržišnim cenama neka studira i stanuje u domu do mile volje!
    Ništa nemamo protiv toga.
    Samo nećemo više da se zajednički novac iz budžeta troši na beneficije za studiranje i fraj korišćenje domova, režije i menze .
    Imamo prečih korisnika bužetskih pata: socijalnih slučajeva koliko hoćeš ,bolesnih koliko hoćeš.Treba za njih.
    Studiranje je u ovj sirotoj zemlji nažalost luksuz.Platite pa studirajte.Prodajte dedovinu, podignite kredit, radite, pozajmite, snadjite se ali platite!
  • Poreski obveznik

    15.05.2017 13:47
    Dobro nam na studije SVI DOŠLI ( i domaći i Bosanci i Hercegoci i Crnogorcni i svi ostali da ne nabrajam).
    Samo red bi bilo da platite SVOJE ŠKOLOVANJE NA FAKULTETU, BORAVAK U DOMU I MENZU PO TRŽIŠNIM CENAMA.
    Nisam voljan,a nisam ni pri parama da plaćam poreze da bi studenti imali povlastice iz budžeta na konto SVOG studiranja.
    Fakultet nije socijalna kategorija, niti su studenti socijalni slučajevi da ih budžet finansira.
    Platite po tržišnoj ceni, pa studirajte i koristite i dom i menzu!
    Malo jasnije?
    Momku koji je nastradao želim brz oporavak!
  • Kako da ne

    15.05.2017 13:06
    Ne mogu da verujem III deo
    @Dodjos
    Pričate toliko ogorčeno, verovatno bez razloga i da nekome ovde samo zapušite usta, jer ste se ostetili prozvanim.
    Vi ne poznajete osnovne demografske pojmove... a jedna od njih su migracije, koje mogu biti uzrokovane različitim faktorima.
    Ljudi se sele iz različitih pobuda, želja, snova, ljubavi, poslova, ratova ( ne daj bože nikom) i trebalo bi da se prilagode svim situacijama i da ostanu ljudi, da ih ne pojede sujeta, mržnja, ljudi bi trebali da se jedni drugima osmehnu, jer to je osnov života, a ne da se celog veka gledamo preko nišana.
    Sećam se da moj deda (Vojvodjanin) koji je sa 14 godina odveden u Nemački "radni" logor, a pre čega su mu ubili oca... nikada nije ništa ružno rekao ni za jednog čoveka- pogotovo ne za naciju, ali je rekao da je rat nešto najgore što čoveka može da zadesi... Tako da osmeh. Za danas vam želim supe, sosa, mesa.... Bački ručak... štrudlu s orasima... i licidersko srce, a povređenom momku brz oporavak :)
  • Kako da ne

    15.05.2017 12:55
    Ne mogu da verujem II deo
    @Dodjos
    Sećam se haosa koji je nastao kad su za exit 2006. godine smestili neke ljude iz Nemačke (momak i devojka), a oni dobili vaške na festivalu. Trebalo im je nedelju dana da sve denzifikuju, pod takvim pritiskom da se zaraza ne proširi i da se ne sazna.
    Što se tiče bivših republika, mislim da studenti koji nisu držvaljani ne bi trebali da imaju prava na dom, jer dom treba da dobiju samo državljani Republike Srbije, bilo da se izjašnjavaju po nacionalnosti kao Mađari, Rumuni, Slovaci, Srbi, Hercegovci, Bosanci, Crnogorci...
    Inače u domu sam upoznala mnogo divnih ljudi npr iz Hrecegovine i Crne Gore protiv kojih nemam ništa protiv, a npr. na spratu smo imali docimera, čitaj neviđena seljačina iz Lovćenca koji se jednom prilikom toliko drao na moju cimerku zato što nam je pregoreo rešo pa je nestalo struje, a on nije mogao da igra igrice, da se devojka pogubila, devojka je iz okoline Zlatibora.
    I još jedno-Ne razumem tu kivnost na Vojvodinu. Vojvođani imaju pravo na svoju državu ukoliko je budu želeli i budu u tome istrajni i verujte da nam jedini razlog za to želja za boljim životom, prihodima, briga nas za nacije, jer ovde su oduvek živele razne nacionalnosti.... i većina prihoda iz Vovodine ide za Republički budžet ali za troškarenje Beograđana, zamislite da vam neko svake godine lupa reket na platu koju krvavo zaradite...
    Da druge exdržave imaju stanovnike koji su stručnjaci u svojim oblastima imali bi i dobre fakultete... tako da nećemo o tupim pričama.
  • Geograf iz Srbije

    15.05.2017 12:30
    I dalje su pobrkani lončići
    A da se , ipak, vratimo na vest. Povređen je momak, student, za koga neki rekoše da je iz Tomaševca, znači iz komšiluka. O tome se u dominantnim komentarima nije pisalo ni sa empatijom, ni razumevanjem, već se prešlo na dnevnu politiku. Krivi Bosanci što mnogo piju i malo plaćaju. Mladiću(Vojvođaninu) ugrožen život a većina pametuje o porezima i "okupaciji". Da li ga više žalite i prihvatate njegovu nesreću kao deo svoje pošto je ovdašnji? Sramota je dokle ide nečije nezadovoljstvo
    Neke argumente Vašeg komentara mogu da prihvatim, ali ne ovim povodom. U trenucima posle nesreće se nađe neki pametnjaković koji #neželjenom Bosancu govori da je ovaj zalutao u njegovu zemlju. Alo, šta je to? Na to pitanje čekam odgovor?
  • Kako da ne

    15.05.2017 12:17
    Ne mogu da verujem I deo
    @Dodjos
    Koliko znam nije tačno da studenti koji dolaze iz bivših nam republika imaju bolje proseke, to je glupost, ljudi se ne dele po tome odakle dolaze već koliko su kulturni, vredni, imaju domaćeg vaspitanja, koliko su prilagodljivi...
    Dok sam studirala na FTN (prosek 9,4) bila sam u domu A na Limanu. Dom je u to vreme imao 3 portira pored kojih nista baš moglo lako da prođete, a da vas ne primete i upravnicu koja je bila jako tvrda na davanju dozvola da vam neko prespava. Ipak u domu pored vas stanuju i ostali ljdi koji u domu ostavljaju i svoju imovinu, pa zamislite da u dom može da uđe ko, kad, kako i koliko hoće. Inače higijena, čitaonice i mir u domu je nešto što i dana danas pored prijateljstava koje sam stekla prepričavam unedogled, pošto mi je taj deo života bio najlepši. Cena doma je super i socijalna je kategorija, jer vrhunski studenti ne treba da brinu oko smeštaja već da što bolje spreme gradivo i što više nauče, kao i da sledeće godine zadrže prosek.
    Jedina mana doma je bio exit, jer kad počinje festival pokušavali su da vas upare sa nekim koga ne poznajete ili da krevet iz vaše sobe izdaju nekom ko će doći na festival (tadašnja Bjelobabina ideja), to je jedina potencijalna neprijatnost koju sam mogla imati, ali sam bila poprilično kategorična da ne želim da idem iz sobe u kojoj sam smeštena i da ću plaćati ekonomsku cenu doma preko leta pa čak i za cimerku koja nije tu da nam ne utrape nekog i nisu.
  • Pobrkani lončići

    15.05.2017 11:53
    Geograf iz Srbije
    Moja zemlja zove se Srbija, ja sam njen državljanin i imam prebivalište u Srbiji i plaćam sve moguće poreze državi Srbiji da bi država Srbija iz budžeta finansirala pored ostalog i rad fakulteta i plaćala razliku izmedju tržišne i smešne cene koju plaćaju studenti u studentskim domovima za svoj smeštaj sa svim režijama plus ishrana u menzi.
    I nikako mi nije jasno kako neko ko nije državljanin Srbije i nema prebivalište u Srbiji i ne plaća ni on ni njegovi roditelje poreze državi Srbiji, niti puni budžet Srbije može da ima isto pravo da iz tog budžeta uzima novac koristeći sve beneficije besplatnog školovanja, boravka u domu i ishrane u menzi , koje ima državljanin Srbije sa preivalištem u Srbiji čiji roditelji plaćaju poreze državi Srbiji?
    I nije bitan geografski pojam odakle je došao.Bitno je da li preko poreza on i njegovi roditelji pune budžet Srbije ili samo iz njega uzimaju? I kada neko od ovih koji poreze plaćaju državi Srbiji pita zašto je to tako -Vi kažete da je taj samoživ , lepo bi bilo da ćuti i plaća dalje!?
  • Geograf iz Srbije

    15.05.2017 09:55
    @ NS021 za hercegovinu
    Kako se zove ta tvoja zemlja i koja posebna prava i ovlašćenja imaš u njoj?
    Sticajem okolnosti ponovo živim u "matici", ali mi ne ide u glavu tolika potreba da se potomci boraca bivših vojnih krajina toliko ne podnose u nekim shvatanjima i isključuju mogućnost gradnje zajedničkog života. Toliko samoživosti a u sred zajedničkih problema(i političkih i ekonomskih) je objašnjivo, ali ne i prihvatljivo jer ima i boljih rešenja. I ova "virtuelna problematika" je ista kao i stvarna-dva jarca pored brvna u dvorištu jednog... sramota, braćo, a i glupo je.
    Bujice lako unište dva potočića, razmislite i o tome...
  • Poreski obveznik

    15.05.2017 08:32
    Hulk
    Nije pitanje da li oni koji stanuju u studentskom domu hoće ili neće da uče, pitanje je zašto taj dom toliko simbolično plaćaju kada fakultet nije socijalna kategorija i kada studiranje nije obavezno?
    Uče svi koji završe fakultet..Fakultete završavaju i oni studenti koji nisu uspeli da dobiju dom.
    Naravno , ne završe fakultete ni svi oni iz studentskog doma.
    U moje vreme bila su lica koja smo zvali "večitim studentima" i koja su živela po studentskim domovima po 10 -tak i više godina.
    Osim toga postojali su i tzv "ilegalci" tj lica koja žive u studentskom domu ,a da nisu formalno prijavljena, jer ih je neko od legalnih stanovnika studentskog doma primio u sobu (uz naknadu naravno).Takodje je poznato da neki koji dobiju dom prodaju svoje mesto , a iznajme privatno stanove.
    Zbog svega toga potrebno je korigovati cene za studentske domove i da one budu tržišne, a ne smešne. Jeftinije je za studenta u domu(stan i prenoćište sa komunalijama)+ menza nego cena za boravak deteta u vrtiću (a i ta cena je smešna!)
    Pozdrav.
  • Hulk

    14.05.2017 23:52
    Poreklom sam iz Hrvatske, ali sam dom dobio kao srpski drzavljanin, jer zivim od 1995 u Srbiji. Ziveo sam 4 godine, do 2005, u Vlahovicu. U domovima zive oni koji hoce da uce, bez obzira odakle su. E sada, cinjenica je da su Hercegovci, Bosanci i Crnogorci zbog drugacijeg mentaliteta primetniji, pa se stice utisak da ih ima vise, ali garantujem da je u moje vreme u domu zivelo 75 posto Vojvodjana minimum, a svi ostali zajedno max 25 posto, gde racunam i one iz drugih delova Srbije.
  • Prolaznik

    14.05.2017 11:46
    Ova rasprava je otišla predaleko iz prostog razloga: novca.
    Očigledno je da dom za džabe ne mogu dobiti svi ( a hteli bi),Sirotinje koja hoće džabe da studira i za to vreme se džabe hrani i stanuje je mnogo.
    Činjenica je da dom dobija privilegovana manjina po raznim osnovama ( prosek iz prethodnog školovanja nekada stvaran,,a nekada poklonjen,, veze, rodjaci , lažne i prave potvrde o imovnom stanju itd).
    Penzioneri su u pravu : oni nažalost plaćaju staračke domove po tržišnim cenama, pa ko može plati, a ko ne može....šta mu sam Bog da...
    Uvesti tržišne cene i za domove u studentskom kampusu kao svuda u civilizovanom svetu-jedino je ispravno i logično.
    Činjenica je da su studenti punoletni i radno sposobni ,pa ako ne mogu da plaćaju roditelji neka delom doprinesu sami.
    Glupost je i da budžet finanasira smeštaj i hranu u studentskim domovima, jer fakultet nije socijala i studirati nije obavezno.Mnogi časni i pošteni ljudi rade sa srednjom školom ili upišu fakultete uz rad i u kasnijim godinama kada za to skupe potrebna sredstva. Pozdrav svima. Momku koji je pao želim brz oporavak.
  • Nemanja

    14.05.2017 11:05
    @Pazarac

    Ne Bošnjaci, ni Indijanci, ni leprekoni - nego Bosanci. A nas u svojoj kući zovite kako hoćete, šta nas briga.
  • Мунгос

    14.05.2017 00:35
    @ Nemanja,
    Када ти тврдиш да јеси Србин, глупо је са моје стране да тврдим да ниси. Повлачим то што сам рекао да глумиш. Али морам да кажем онда, да си ти Србин, али Србин посебне врсте.
  • Pazarac

    13.05.2017 23:03
    @Nemanja
    Pa nego što smo nego Bošnjaci, nećemo valjda biti Gejaci.
  • Nemanja

    13.05.2017 18:12
    @Мунгос

    Kad ne moram, jer jesam - baš kao što ti ne moraš da glumiš retardiranu seljačinu.

    @Pazarac

    Šta je Bosanac, istina boli? Idi na portal svog 'Radija Vukojebina' pa tamo kukaj.
  • Vlada

    13.05.2017 17:23
    @Dodjos

    Tvoj bezobrazni komentar najbolje pokazuje zašto se neki ovde raduju kad se koji od vas pretvori u fleku ispred doma. Odakle ti uopšte ideja da se vi, kao građanj strane zemlje, ravnopravno takmičite za mesto u domu na osnovu ocena? Dokle će se perpetuirati ta budalaština da ste vi tobož nekakvi 'Srbi plus', koji ovde imaju neka specijalna prava, umesto da budete tretirani isto kao svi drugi imigranti? Država je valjda prvo dužna da pruži uslove za studiranje SVOJIM građanima, a Bosanci i Crnogorci nek dobiju kvotu sa Kenijcima i Azerbejdžancima, pa se koljite s njima oko prosjeka/prošjeka.
  • Мунгос

    13.05.2017 17:22
    @ NS021,
    Када се буде потпуно завршило твоје конвертовање, мораћеш славу да славиш тајно.
    У ствари, када сам прочитао ово твоје под тачком 4, „4. Za vreme KuK smo imali državu, a sada imamo vašu imitaciju države.“, схватио сам да се лажно представљаш, чим је „K und K“ Твоја држава, а није Ова.
    Сада је јасно зашто ти Херцеговци и слични нису по вољи, а сањање државе (Републике) се претвара у твоју ноћну мору.
    @ Nemanja,
    Не умеш ни да глумиш Србина.
  • Pazarac

    13.05.2017 17:01
    @Nemanja
    Nisi ni ti vojvođanin, vi ste nama svi Gejaci.
  • Nemanja

    13.05.2017 16:08
    @hercegovina
    Pa nisi ni ti za nas Srbin, vi ste nama svi Bosanci.
  • Dodjos

    13.05.2017 11:54
    Sram vas bilo
    Sokirana sam komentarima. Kako vas samo nije sramota ovako pricati. Decko je pao, ko zna kakve ce posljedice imati, a vi ste se odmah dohvatili Bosanaca i Hercegovaca, dodjosa, u predivnu vam vasu Vojvodinu. Kad ti vasi Vojvodjani i Srbijanci budu imali bolje prosjeke od bahate djece iz BiH dobice i mjesta u domovima. Postoji rangiranje, a tu dolazimo do problema, jer dodjosi imaju bolje prosjeke. Sva djeca koja dodju iz BiH su medju najboljim, a uglavnom i najbolji studenti. Tacno ce vas vasa mrznja pojesti...
  • Penzioner

    12.05.2017 23:22
    Osoba M
    Pa školuj se ti sinko o svom trošku i plaćaj svoj smeštaj i hranu sam.Ja sam svoju penziju zaradio, zaradi i ti sebi pare za školovanje, podigni kredit, punoletan si, zdrav i sposoban za rad.
    Tako je i u EU i svuda u svetu. Socijalizam u kome dobija svako prema svojim potrebama iz zajedničke kase je završen.I za mene i za tebe.
    Mene u starački dom neće primiti ako ne stvorim 48.000 mesečno.Stvori i ti za sebe da platiš studentski dom po tržišnoj ceni. I ne smatraj da si oštećen, jednom kada više ne bude bilo za dž.
    Fakultet nije socijala, niti si ti socijalni slučaj,da primaš pomoć sa budžeta.
  • @Padre

    12.05.2017 21:40
    Jeste, jeste, bitno je samo učiti! Znam jednog koji je tako silno učio, pa je preko dve rodničke linije učio za dom - za svaki slučaj. Toliko je dobro učio da je na jednom konkursu dobio mesto DVA puta. Toliko.
  • Šajkaška

    12.05.2017 21:27
    Hercegovina
    Nismo mi čekali tvoje "djedove" da nas oslobode,
    Mi smo bili plaćena vojska Marije Terezije i branili granicu od Turaka,a za uzvrat dobili zemlju i Vojvodstvo srpsko.
    Svetozar Miletić rodjen je u Šajkaškoj u Mošorinu, nije Hercegovac.
  • NS021 za hercegovinu

    12.05.2017 21:07
    Druže
    1. U mojoj si zemlji.
    2. Slavu slavim oduvek, a ti ako si došao ovde nisi je slavio od '44-'91
    3. Daleko sam veći Srbin od tebe, jer se srpstvo sigurno ne meri po kabadahiluku koji pravite u našem gradu.
    4. Za vreme KuK smo imali državu, a sada imamo vašu imitaciju države.
    5. 1.500.000 ljudi je poginulo u zbegovima kroz Albaniju i u borbi, a srblje širom mačve su ubijali tvoji zemljaci sa fesićima na glavi.
    Toliko.
  • Osoba M

    12.05.2017 20:42
    @Penzioner
    Super je sto krivite studente za smanjenu penziju, verovatno i glasate za AV.
    Smestaj u domu je daleko od bajnog i svi koji mogu radije iznajme stan. Medjutim stanova za iznajmljivanje u relativnoj blizini ima malo i skupi su. Stipendije su nekih 10x manje od te vase penzije, pa makar primali i minimalnu.
    Vi ste sad spremni da zbog par ruznih primera, ostetite stotine drugih, verovatno jer vam odgovara sto manje obrazovan narod, kako bi i dalje glasali kako glasaju do sada.
  • Penzionerka

    12.05.2017 20:40
    @Bajić
    Pa i moja ZARADJENA penzija je 30.000 dinara, ali starački dom moram da platim 48.000.
    Dosta ti je i POKLONJENIH 10.000 dinara stipendije, a za ostatak do pune cene radi i zaradi tako mlad, jak i sposoban za rad ili neka ti mama i tata pošalju.
    Uostalom,ako nemaš, ne moraš sudirati,nije obavezno, zaposli se.
  • fklč

    12.05.2017 20:32
    jsdp
    Da je smeštaj u domovima za dž nam je odatle što svi studenti hoće smeštaj u domu, a neće da plaćaju privatno stan ili sobu plus i kablovsku sa internetom i sve ostale režije.
    Nije teško pogoditi zašto.
    Eto , kaži koliko bi plaćao stan ili sobu sa svim režijama (struja voda grejanje i telefon i naravno internet) a koliko plaćaš sobu u domu sa svim režijama?
    Ti platiš dž , a ostatak plaća budžet Srbije.
  • ĐURA

    12.05.2017 20:12
    DOK ja NjEMU OBJASNIM da je na
    Četvrtom spratu,on sletio...
  • @Bajic

    12.05.2017 19:53
    ...
    Јесте. Кад би стипендије биле 50.000.
    Имам стипендију од 10.000 мислиш да се са њом могу покрити трошкови становања?
  • hercegovina

    12.05.2017 18:13
    za NS 021
    Nisi ti Srbin, to pod broj 1. Doseljenici su stvorili Srbiji i danasnju Vojvodinu. Osim toga u svim ratovima su aktivno ucestvovali. Mene vredjas a one koji su poubijali 1.5 milion Srba nazivas ponosom. Tragedijo ljudsk ne javljaj se vise...
  • Penzioner

    12.05.2017 17:25
    Meni oteli penziju, a starački dom u NS košta 48.000 dinara.
    Studenti u domu sve imaju bagatela i hranu i smeštaj.
    Ne moraju ni da rade ni da uče.Džabalebare o trošku budžeta.U sred radne nedelje-žurka!
    Ako se plaćaju starački domovi po tržišnoj ceni- neka se plaćaju i studentski.
    Studirati nije obavezno, ko nema da plati neka traži posao posle srednje škole.
  • Blajv

    12.05.2017 16:55
    Slažem se da je nebitno odakle je lik, bitno je da prirodna selekcija deluje, kad je akademska već zakazala
  • nikola4

    12.05.2017 16:50
    @BajicHappyRoom

    Zasto takvi uopste dolaze ovde? Zar u Bosni i CG ne postoje skole?
    Mislim da vam je kuci najbolje, nema razmazene dece, nema kompleksasa jedino sto vam srpska bosna ne zeli placati studije.
  • Stvarno

    12.05.2017 16:36
    BajićHapyRoom
    TI koje nazivaš"pola srpske Vojvodine iz Bosne i Hercegovine" ne plaća poreze u Srbiji BAŠ za TEBE i TVOJE POTREBE.
    Školovanje na teret budžeta treba ukinuti , uvesti tržišne cene za smeštaj u studentskim domovima, pa ko ima da plati neka studira!Kao svuda u svetu.
    Ako si poseban talenat dobićeš stipendiju od koje ćeš plaćati sve to, a ako nisi-podićičeš kredit, ili će ti roditelji dati novac ili ćeš sam raditi.
    Punoletan si i radno sposoban, zaradi za svoje školovanje, nema potrebe da drugi plaćaju za tebe.Fakultet ne spada u obavezno školovanje i ne treba da bude socijalna kategorija, pogotovo ne u siromašnoj Srbiji.
  • Realista

    12.05.2017 16:18
    Svi mladiću želimo brz oporavak i ubuduće dobro zdravlje, bez trajnih posledica.
    Kao roditelj dva studenta mislim da bi bilo celishodno,realno i preventivno da se ubuduće zabrani organizovanje žurki po domovima.
    Organizovanje ovakvih žurki po domovima može i ubuduće imati slične ili čak i gore posledice.
    Sprečimo ih. Zabranimo žurke po domovima. Hitno i odmah.
  • Nindža Kornjačleone

    12.05.2017 16:17
    A kakva je bila zurka? Ako moze prosvetljenje?
    Napili se ljudi i desilo se to sto se desilo? Nije se pre desavalo da se neko povredi pijan? Trezni ljudi se povredjuju. A super ti je recenica da zelis da se sto pre oporavi bez obzira na poreklo. Pun si tolerancije, nema sta.
  • Nale

    12.05.2017 16:15
    Ništa nisam pomešala, i ja sam bila student u iznajmljenom stanu. Ali zbog toga nisam mrzela one koji su uspeli da dobiju dom! Socijalizam je nažalost prošao,ali eto ostale su niske cene hrane u menzi (na menzu po povlašćenoj ceni imaju pravo svi budžetski studenti a ne samo domci) i u domovima,i da nije te menze ne bi bilo ni mnogih sada uspešnih visokoobrazovanih ljudi! Problem su oni što im sve uvek smeta,ničim ne doprinose a pljuju,sutra kad se dokopaju nekog položaja maltretiraju ljude,zabranjuju i prete umesto da pomognu...vuku neke komplekse iz mladosti umesto lepih uspomena
  • BajicHappyRoom

    12.05.2017 15:58
    To je taj kompleks. Niko vam ne uzima mjesto niti ima neka povlascenja u odnosu na vasu djecu. Postoji konkurs i svi se bore ravnopravno za svoje mjesto. Sad smo vam mi krivi sto smo uspjesniji od vase razmazene djecice. Vi razmislite ko ima prednost kad vam je kuca na sat voznje ili na 12 sati, o cemu pricamo. Ako cemo o poreskim obaveznicima i ko placa budzetsko mjesto, placa mi pola srpske Vojvodine koje je iz Bosne i Hercegovine.
  • deda

    12.05.2017 15:29
    aj da svi zajedno pozelimo oporavak mladoj ludoj glavi i da se vrati studijama i zivotu, a ko odakle gde i kako malo da oladimo,
  • majka

    12.05.2017 15:14
    Mladi su, pili su, možda i drugi opijati.... Dešava se, svi smo bili mladi.
    Najvažnije je da se dečko oporavi i da svi iz ovog slučaju izvuku nauk.
  • Sve si pomešao

    12.05.2017 15:02
    Nale
    To što ti nazivaš "sipanjem otrova" je opravdani revolt onih studenata koji nisu dobili smeštaj u domu,već s teškom mukom plaćaju podstanarske stanove i sobe.
    Zna se da je većina gradjana Srbije siromašna i da nije lako decu školovati.
    Krajnje je vreme da se smešne cene za smeštaj u studentskim domovima i ishranu u menzama koriguju i budu tržišne.Pa ko hoće da studira i stanuje u domu neka plaća-kao svuda u svetu.Talenti će dobiti stipendije, neki će podići kredite, nekima će novac obezbediti roditelji ,a neki će morati dodatno i da rade.
    Uostalom,studenti su punoletni i sposobni za rad, neka plate svoje školovanje.Ukinuti tzv "studiranje sa budžeta",vreme socijalizma je prošlo!.
    Ako ne mogu svi studenti koji to hoće da dobiju smeštaj u domu i ishranu u menzi-ne treba tu privilegiju da dobije ni povlašćena manjina (najčešće sa lažnim uverenjem o prihodima roditelja).
    Ta povlašćena manjina pravi žurke po domovima, a o kakvim žurkama se radi govori i ovaj nemili dogadjaj.U svakom slučaju povredjenom mladiću želimo brz oporavak i da se završi bez ikakvih posledica po zdravlje- bez obzira na njegovo poreklo.U svakom slučaju i njega i ostale učesnike žurke su roditelji poslali da uče, a ne da gube vreme na žurkama i to radnim danom!
    Žurke po domovima zabraniti.Odmah.
  • Nale

    12.05.2017 14:01
    Kako sipate otrov u komentarima,strašno. Valjda je najbitnije da se dete oporavi i da sve bude u redu,ali to vas najmanje zanima. Dečko je Tomaševca,pa o'ladite separatisti. I neka prave žurke,samo neka budu pažljiviji! I mi koji smo nekad bili studenti smo se družili i pili,i pevali...a sada radimo po ceo dan,uzorni smo akademski građani i ništa nam ne fali. Za sve postoji vreme...za koju godinu ce raditi i imati porodice i nece im više priličiti da pevaju na čuvenoj fontani kod domova.
  • Jana

    12.05.2017 14:01
    ovi ili oni
    Mala reakcija na komentare.
    Naravno da su svi mladi dobrodosli no rec je o njihovim ruznim navikama. Zasto:urlas ako si podstanar,zasto povracas kroz prozor i u liftu, zasto bacas flase kroz prozor,zasto bacis svoje smece na parking izmedju vozila,zasto se ne javis komsiji koji te pusti da udjes u ulaz i kad nemas kljuc, zasto ne postuje kucni red po zgradama i domovima....... . I na kraju dosao si u ovu sredinu. Pa postuj onda njene oobicaje i navike, nemoj traziti da se mi menjamo jer to neces nikad uspeti. Ako to trazis, naravno da nisi doro dosao uovoj i bilo kojoj drugoj sredini.
  • goca gocic

    12.05.2017 13:56
    moglo je biti vase dete
    Ja sam izgleda zalutala medju vas koji komentarisete ovu vest. Ali cu vam, svejedno, reci sta mislim. A mislim da bi vecina trebala da se stidi. Zar je vaznije ko je ovaj decko, odakle je, iz koje nesrecne srpske zemlje je dosao, da li je iz "preka" ili iz "prava" i da li mu je deda bio austrougarski sluga... Zar nije najvaznija vest koliko su mu teske povrede? Mogu li se sanirati? Treba li kakva pomoc, krv, plazma...? Zar nije najvaznije da saznamo hoce li ostati posledice? Zar nam nije na pameti njegova majka, hoce li zakukati ili zapevati? I "srarosedeoci" i "dodjosi" mogu imati dobru i manje dobru decu. A nesrece se mogu desiti svima i ovo dete je moglo biti i vase. P.S. u stvari, svi mi dolazimo iz pi... lepe materine, zar ne?
  • goca gocic

    12.05.2017 13:55
    moglo je biti vase dete
    Ja sam izgleda zalutala medju vas koji komentarisete ovu vest. Ali cu vam, svejedno, reci sta mislim. A mislim da bi vecina trebala da se stidi. Zar je vaznije ko je ovaj decko, odakle je, iz koje nesrecne srpske zemlje je dosao, da li je iz "preka" ili iz "prava" i da li mu je deda bio austrougarski sluga... Zar nije najvaznija vest koliko su mu teske povrede? Mogu li se sanirati? Treba li kakva pomoc, krv, plazma...? Zar nije najvaznije da saznamo hoce li ostati posledice? Zar nam nije na pameti njegova majka, hoce li zakukati ili zapevati? I "srarosedeoci" i "dodjosi" mogu imati dobru i manje dobru decu. A nesrece se mogu desiti svima i ovo dete je moglo biti i vase. P.S. u stvari, svi mi dolazimo iz pi... lepe materine, zar ne?
  • Padre

    12.05.2017 13:55
    U domu je onaj koji to zasluzi. Potreban je prosek i potrebni su polozeni ispiti. Postoji tacan sistem rangiranja. Onaj ko se trudi moze da bude u domu i zadrzi ga. Ko hoce da dzabalebari mama i tata mu placaju stan a on stalno laze kuci da mu fakultet ide super. E to je kategorija koja ogovara zivot u domu. Za 5 godina upoznao sam mnogo skromnih ljudi u tom istom domu. Studenti se bore za taj dom, jer da nema njega ne bi ni studirali! Pravimo zurke, pijemo i druzimo se kao i svi mladi ljudi. Ovo je najtragicniji incident koji se desio u ovom domu od njegovog nastanka. Uglavnom je sve mirno i postujemo sve ljude koji nam omogucuju ovakav zivot i rade za nas. Svaki domac ima tu svest, jer je to jedna velika škola koju trebas da prodjes. A vi ostali koji pljujete po nama hvala vam, i cekajte i dalje babinu penziju da vam da za espreso.
  • deki bulevar

    12.05.2017 13:45
    sima satelit
    Žurke po domovima treba zabraniti,bez obzira odakle je momak koji je povredjen.
    Ko hoće žurke, neka ih plati o svom trošku i iznajmi neki kafić.
  • Salajčan

    12.05.2017 13:39
    NS021
    Ne preteruj .Novi Sad je bio SRPSKA ATINA.
    Odnosno, Srbi su bili većinsko stanovništvo u Vojvodini i zbog toga je na Majskoj skupštini u Karlovcima 1848 proglašena Vojvodina srpska, zato se i zove Vojvodina, jer je bila srpsko vojvodstvo u okviru AU.
    Malo istorije nije loše naučiti, a ti nisi uopšte Srbin iz Vojvodine,već neki dodjoš koji pojma nema, jer da jesi deda bi ti objasnio sve.
    Srbi su bili većinski živalj u NS i stanovali su na Podbari, Salajci, Rotkvariji, bogatije porodice u centru grada, tek da znaš.
    A što se tiče studenata koji nisu državljani Srbije, ne treba im omogućiti besplatno studiranje i bagatelni smeštaj po domovima.Neka iznajme stanove i plate studiranje.Mnoga deca iz Vojvodine plaćaju i stan i studije,jer ne mogu da dobiju te privilegije.
  • sima satelit

    12.05.2017 13:30
    banaćanin
    Dečko koji pao je hiljadu posto "originalni Vojvođanin", odnosno, rodom je iz Tomaševca. Tako da, sve budalaštine oko onih koji iz " našeg budžeta" zauzimaju mesta " našoj deci" padaju u vodu.
  • jsdp

    12.05.2017 13:13
    ....
    Ne znam samo odakle vam to da je smeštaj u domovima za dž?
  • tri metera somota

    12.05.2017 13:03
    Zar vas nije sramota?
    Opet glupi i maliciozni komentari na štetu jedne polovine(one druge naravno koja je kriva za sve).
    Ja se samo pitam ko su autori onih cajki i bećaraca, onih prostota koje su u rangu Crven bana.
    Šta je sa vama ljudi? Sa nekoliko rečenica u komentarima bi da rešite sve probleme koji su u biti ljudskog roda, a ne dođoša i starosedelaca. Mnogo je bilo svuda razbijenih glava i na žurkama, i na prelima, pa i na balovima, a i između u ime nekog veselja. Alkohol obeznanjuje svuda. Jedan mladi život, kakav takav, je ubrzano gurnut prema kraju/odakle se možda i vrati, ne znamo detalje, a vi se upinjete da ovoj drugoj strani spočitate sve grehe, a i svoju nesposobnost da gradite toleranciju, zajedništvo i kvalitetniji život, Ako ovo zadnje ne znate, da se borite da budete bolji nego što ste sada,poželeo bih vam da se udaljite od tastatura.
  • Banatska zver

    12.05.2017 13:00
    Ne mlati
    Kakve veze ima ko je u dom došao od nekud (iz Kazahstana, Temišvara ili Glamoča) ili je kao i ja iz banatske močvare???! Čovek je povređen, a vi od svega pravite prljavštinu i okrećete vodenicu na autohtonističke (?!?!??!?) i iredentističke gluposti. Momak što je pao je domaći momak, ako želite da znate i ako to uopšte ima veze sa slučajem. Zatrovani ste i bolesni!
  • PREDSEDNIK

    12.05.2017 12:58
    skupštine stanara
    Mi to lako u zgradi rešimo. Pozovemo komunalnu i čekamo da ih izbace. Em kazna em prekinuta žurka. Još u to doba noći zovemo vlasnika stana, kad mi ne možemo da spavamo neće ni oni. Sad nam je u zgradi mir i tišina.
  • Gajdobra

    12.05.2017 12:58
    Hercegovina
    Ja za svoje dete koje studira u NS plaćam stan, jer nije dobilo mesto u domu.
    Plati i ti rodjače.
  • Devojka iz Srema

    12.05.2017 12:45
    Devojka iz Bajića
    I ja studiram u NS i htela bih da okusim čar Bajića, ali sam uvek ispod crte zbog stranih državljanki kao ti , pa mi roditelji plaćaju stan i hranu u NS iako sam državljanka Srbije.
    Krajnje je vreme da i ti platiš svoje studiranje, draga moja.
  • Zurka

    12.05.2017 12:45
    zurka do zurke
    Secam se kada su neki studenti iznajmili stan pre koju godinu u mom ulazu . Najgora nocna mora ne moze opisati te bahanalije , urlanja , razbijanja casa , flasa , ciku , vrisku , udarce o zid , bacanje predmeta kroz prozor , psovanje majki komsijama ,... , tri puta su stanari pisali peticije da bismo ih na kraju ipak nekako oterali .
  • Stoka studentska

    12.05.2017 12:41
    Otimac mesta u domu
    Okreni-obrni, ispasce da su Bosanci opet za sve krivi u NS.
    Dosli za dz da studiraju vamo, pa se jos i napili i poceli da skacu sa terasa.
  • NS021

    12.05.2017 12:39
    @hercegovina
    Sve si u pravu prijatelju. Evo ja sam Srbin i to podosta unazad, znam da nabrojim pretke do prelaska u Vojvodinu pod Čarnojevićem. U pravu si i da mi se deda borio na strani AU monarhije. Tvoji đedovi nam nisu doneli samo "slobodu". Tvoji đedovi su nam doneli i mogućnost da kreature poput tebe mogu da nam pridikuju i moralizuju. Ponodan na naše AU dede, branili su državu od ološa !!
  • Srbin Prečan

    12.05.2017 12:38
    Hercegovac
    Moj deda ima Albansku spomenicu iako je iz Vojvodine, ako te baš zanima.
    A i da moj deda nema Albansku spomenicu ne vidim ni jedan razlog da ja za tvoje dete (koje nije državljanin Srbije, a ti nisi poreski obveznik Srbije) plaćam smeštaj, hranu i studiranje za DŽ-plaćajući poreze, sve dok ima dece koja su državljani Srbije i hoće da studiraju u NS za DŽ, a ne mogu, jer nema dovoljno mesta za DŽ.
  • HappyPoreskiObveznik

    12.05.2017 12:31
    BajićHappyRoom
    Nije dovoljno što imate privilegiju da stanujete u domu i hranite se za DŽ, sve o trošku poreskih obveznika Srbije,već hoćete da Vam ti isti poreski obveznici i žurke omogućavajui plaćaju?
    Preterali ste.
    Osim Vas koji ste dobili smeštaj u domu ima još sirotinje koja plaća privatne sobe i stanove da bi studirala, imajte u vidu da ste dobili povlasticu ispred svih ostalih koji su takodje sirotinja, jer je većina gradjana Srbije sirotinja.
    Ko nema para da zakupi kafiće neka ne organizuje žurke.Neka ide kao gost kada ga pozovu, ako toliko u žurkama uživa.Kao i ostali koji nemaju smeštj za DŽ,već ga plaćaju. Pozdrav.
  • Novosadista

    12.05.2017 12:24
    Luka
    Nemamo mi ništa protiv ljudi koji su silom prilika došli u Novi Sad.
    Ali imamo protiv toga da dobiju smeštaj ,hranu i studiranje o trošku budžeta Srbije, a nisu državljani Srbije i nemaju prebivalište u Srbiji, dok deca koja jesu državljani Srbije teško dobiju takav smeštaj,već njihovi roditelji plaćaju privatne stanove po daleko većim cenama!
    Izvolite dodjite, ali o svom trošku.Plaćajte privatno stan,hranu i platite svoje studiranje!
  • /

    12.05.2017 12:14
    /
    ima li cvarkovih u domu-nema
    i opet o fasizmu
  • Nindža Kornjačleone

    12.05.2017 11:57
    Inace, kada se iznajmi kafic za zurku, onda su svi spokojini jer kafici nisu u zgradama. Nikome ne smeta. Bas se o tome pise redovno. Kako su gradjani zadovoljni ugostiteljskim lokalima i kako se siti ispavaju.
    Pojedini su mogli poceti recenicu sa:"u moje vreme se znalo sta je zurka, a ne ovo sada".
  • BajicHappyRoom

    12.05.2017 11:34
    i studenti su ljudi
    Zivio sam u domu 5 godina i taj zivot i iskustvo ne moze nista da zamjeni. Tu steknes prijatelje i poznanstva za zauvijek. Zagovaramo slobodu i demokratiju a sve se svodi da ljudi postaju roboti i ograniceni. Da studenti imaju finansija pa naravno da bi isli i oni po kaficima i iznajmljivali prostor mada nista ne moze zamijeniti taj domski zivot i zurke. Nesrece se dogadjaju i ovo se isto moglo desiti i nekome da je zivio u stanu. Dajte slobodu studentima, ako nekome smeta buka ili zurke po sobama onda izdvojte neki prostor za tu svrhu. Fakultet nije samo buljenje u knjigu a jos jednom ponavljam vecina studenata iz doma nema finansije za kafice.
  • Nemanja

    12.05.2017 11:27
    Bolje ispasti glup nego iz doma
  • nik

    12.05.2017 11:17
    Samo u Srbiji, i mozda jos u nekim zemljama okruzenja, imate studente alkoholicare u sred kampusa. Ogavno je uopste prolaziti tuda.
  • Luka

    12.05.2017 11:16
    za komsu
    Zbog takvih kao Vi mi smo tu gde smo, na dnu! Zašto tražite krivce u ljudima koju su silom prilika dosli u Novi Sad. Novi Sad je Univerzitetski grad, grad svih nas. A nekoga nazvati kreaturama je bas ružno, a to su akadmeski građani, ne kažem da i u tom društvu nema loših ljudi ali...
  • JEDNOSTAVNO REŠENJE

    12.05.2017 11:07
    Zabraniti žurke po studentskim domovima. I mi ostali kada pravimo žurke ne pravimo po stanovima ( ne daju komšije) već iznajmimo neki kafić u te svrhe.
    Stvarno preterano, em stanuju i hrane se džabe (o trošku svih nas), em mogu još i žurke da prave, a zbog tih žurki da plaćamo i dodatno obezbedjenje!
    Ko napravi žurku u domu, otkaz, pa neka plaća stan 200 eur.Očigledno se ne radi o sirotinji, čim imaju para za žurke.
    Kada se žurke po studentskim domovima ne bi pravile, ne bi bilo ni nezgodnih posetilaca koji ne stanuju u domu.
  • Zakon jačega

    12.05.2017 10:51
    Portir ih opominjao dvaput, i ništa? Tipična slika naše zemlje - bahati i bezobrazni prave haos, dok oni koji pokušavaju da spavaju jer ih sutra čekaju obaveze ostaju nezaštićeni. Od studentskih domova, preko stambenih zgrada gde stoka maltretira zavijanjem narodnjaka napanjenim u 3 ujutru radnim danom, a ti zovi komunalce koji će reći da su sve patrole trenutno zauzete, pa sutra nenaspavan na posao. Da ne grešim dušu, ali nikako još da čujem neki lokalni akcenat kod tih što urliču i muču uz muziku, mada nisu ni lokalci neki nobles, samo su valjda mutaviji.
  • Hercegovina

    12.05.2017 10:46
    za nauk?
    Komša@
    Moja dva đeda su ti oslobadjala Srbiju i Vojvodinu 1918 godine, dok su tvoji verovatno drzali zastave AU monarhije na prozorima. Žalosno je koliko nisko razmišljaš ako si uopšte Srbin!
  • Devojka iz doma

    12.05.2017 10:41
    @Komša
    Ocigledno je da ciljate na stanare doma koji nisu drzavljani Srbije i kao neko ko je drzavljanin ove drzave i kao neko ko je godinama ziveo u domu tvrdim da smo u domu svi ista "bagra" bez obzira na opredeljenje bilo koje vrste. Osim toga nacin zivota u Bajicu, prijateljstva i razlicite vrste vezanosti su dodatna motivacija za studente da postizu bolje rezultate. Zato komsija, bezveze je da pljujete a da niste iskusili car Bajica. Ziveli!
  • Xkyqq

    12.05.2017 10:36
    Lud sam bez zurki.
  • Šta vam se sviđa

    12.05.2017 10:08
    Empatija - ili reciklaža ljudi
    Zbog toga se i emituju kojekakvi padovi na televizji i tuđa stradanja - kao deo smešnog.
    Kako bi se ljudi navikli da tuđa smrt, bolest ili stradanje ne predtavlja ništa, ili je povod za smejanje i zbijanje šale.
    Bitnije je kako je koja maca poskočila ili koza prolajala, od toga da li se neko doživotno onesposobio.
    I ljudi se ohrabruju da rade takve stvari, kako bi ih bilo što manje.
    Čak i kada svetske snage počnu da eliminišu ljude, ovim ili onim povodom.
    Naivni ljudi gutaju baš sve.
    Od tuđeg silovanja u rijalitiju kao deo zabavnog programa ali i specijalnog rata - do šutiranja prosjaka na ulici ili preskakanja bolesnog starca.
    Uvereni da sami niakda neće doći u sličnu situaciju.
    E, vidite, tu je socijalizam bio mnogo bolji.
    Bilo mu je stalo do ljudi.
  • nex036

    12.05.2017 10:02
    greska
    Probleme u domu ne prave stanari, nego najcesce oni koji u njemu ne stanuju. Dolaze u posetu na zurke misleci kako se u domu mogu izivljavati i znaju da nece biti sankcionisani, to tako funkcionise decenijama. Ako je uprava SCNS toliko nesposobna da resi problem nek ih gradska vlast lepo smeni i nek dovede nekog sposobnog, jer red se vrlo lako moze zavesti. U domu ovakvog kapaciteta bi moralo biti obezbedjenje, pa ako se zurka ne prijavi, ili traje vise nego sto bi trebalo, lepo za usi i napolje, a ne da vam portir resava situaciju.
  • Komša

    12.05.2017 09:52
    Živim tu blizu, u Jirečekovoj. Često uveče prolazim pored domova. Ko nije prolazio noću ne može verovati kakvi krici i urlici noćom mogu da se čuju na ulici. Muziku i muzički ukus ću preskočiti u ovom komentaru ali su međusobno povezani. Nije ni čudo da se ovakve stvari dešavaju kada je dom prepun takvih, a naša fina deca (prvenstveno mislim na našu vojvođansku, ali i drugu decu iz Srbije, naglašavam Srbije) moraju da iznajmljuju stanove...
    Često mi je žao što se takvim kreaturama omogućava manje-više besplatno školovanje i jeftin smeštaj u domovima...
  • empatija, šta je to?

    12.05.2017 09:36
    @ liman
    Nikada, ali nikada ne bih pravio crne fazone kad je nekom život još uvek ugrožen. Bolje je i ne komentarisati, pričaj to drugarima...a ne javnosti. Degutantno je. Smeješ se nekom grešniku, a ti si kao besprekoran, primer za svaku situaciju.
    Toliko potrebe za podsmehom i isicanjem svog ega....???
  • batman

    12.05.2017 09:35
    hohiohohi
    Batman and Robin...)))
  • FfF

    12.05.2017 09:32
    "" .. sve se dogodilo dok je trajala žurka u domu, .."

    Srbija - drzava zurki .
  • Rade

    12.05.2017 09:30
    Izbacis svakog iz doma ko remeti mir i za tri dana mir i tisina pa majmuni neka idu privatno za 200 e da zive
  • liman

    12.05.2017 09:04
    ...
    Mora da je prao prozore...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna