Prema rezultatima istraživanja koje je od 12. do 19. aprila sprovela agencija Ninamedija, Novosađani su kao najbolja taksi udruženja u Novom Sadu ocenili Crveni i SOS taksi.
Koji su to što su glasali za probisvete, robijaše i narkomane u SOS i Crvenom udruženju? Samo osnivač ili vlasnik Crvenog je probisvet, kakvog nema!!! Proverite obavezno sve taksiste po pitanju krivičnih prijava!!! To je problem novosadskih taksista, a svi imaju iste cene, koje je grad odredio. Pa gospodo, izvoli te, ima poštenih svakako ali ima i drugih taksi udruženja, pa se uverite!!! Pan, Vip, Maxi, MB...
Ovom prilikom bih zeleo da skrenem pažnju posebno mladim i lepim curama a takodje i svima da se čuvaju ponekih vozača. Nisam siguran ko iz uprave i koliko proverava svoje vozače pre nego sto ih prime da voze. Moja devojka se vraćala kasno uveče sa jednim od njih i imala je lošu i neprijatnu situaciju. Vozač je u početku vozio normalno da bi zatim skrenuo u nepoznate ulice iz već nekog njegovog razloga umesto na željenu adresu. Devojka se naravno uspaničila i prigovorila da bi on zatim grubo odgovorio kako zna gde ide. Završilo se tako sto je ona želela da izadje i pre odredišta ne bi li se sto pre otarasila tog klosara. I ovo nije prvo iskustvo,bilo je već dosta sličnih i još neprijatnijih. Zato još jednom kažem čuvajte se. Ako već uprava nije sposobna ili ne želi da proveri svoje radnike ima ko će da ih nauci pameti. Imamo informacije koji je broj vozila i obećavam da se neće lepo provesti,najblaže rečeno.
Zasto ne taksisti ne moraju da imaju sediste za decu? Pa kad Im dete is 3 godine nagazi patikom na sediste oni jaucu I gundjaju. Izasla sam na pola puta samo da ne slusam vozaca taksija da gundja. Sramota. Ispraljali smo sediste...od nekog poluraspalog karavana.
Ljudi se voze samoizabranim udrezenjem iz navike jer se istim voze godinama.
Sad kao prvo,sva su udruzenja uglavnom u istim govnima,sta ti vredi da ti posalju i Mercedes S500 kad njega mozda vozi klosar I baraba a moze ti doci neki srednji auto sa prijatnim I ljubaznim vozacem tako da sto se vozila tice auto je po meni najmanje bitan koje je marke. U svakom udruzenju ima I dobrih I losih vozila I vozaca.
Kao drugo cene voznje su svima iste
Kao trece postoje dva SOS udruzenja,jedni su sa ljubicastim nalepnicama a drugi sa plavo belim a to je velika razlika,obratite paznju o kojem SOS-u komentarisete kako u pozitivnom tako i u negativnom smislu
Kao cetvrto sva udruzenja voze ljubimce samo ih morate najaviti dispecerki a prevoz ljubimca se NE naplacuje
Kao peto, sva vozila moraju biti cista i uredna a ne mozete racunati da onaj penzos od 65 moze nalickati auto kao ja od 35 pa i za njih imajte malo razumevanja
To bi bilo ukratko sto se toga tice a sad malo sa nase strane gledista
Sem normalnih i razumnih ljudi vozimo i smrdljive,mokre,blatnjave,bolesne,robijase,dilere,psihopate,poremecene,mrtve pijane,nasrtljive,agresivne itd
A vozimo I one koji sa limana4 treba za 10 minuta da stignu do gl. autobuske, koji hoce da vozimo preko pune linije,oni koji te vicu sto nisi dao gas da prodjes skoro pa kroz crveno,da brze vozis jer kasne na posao i tako dalje.
Nismo svi savrseni a nismo svi ni otpadnici,jednostavno nam treba vise razumevanja jedni za druge jer jedni bez drugih ne mozemo
Dici cenu usluge.Nek se vozi onaj ko ima I kome je neophodan.Izbaciti divljake I polusvet od vozaca I vozila.Kultura dolazim da zaradom I cenom.
Ostali nemogavi,glupi razmaeni... kupite vozilo ili bus.
Ako Bog da ,a dace kako je krenulo,ostacete vi vrlo brzo bez "nekulturnih ",bezobraznih","smrdljivih" taksista. Njemackoj pravoj istinskoj gospodi ,"takvi " vozaci i ljudi itekako dobro odgovaraju.
Radice u pristojnoj drzavi i jos vise pristojnijem gradu ,i biti ce placeni onoliko koliko zaista zasluzuju.
Nece im diktirati cenu rada korumpirana saobracajna uprava Novog sada ,zajedno sa korumpiranom saob.inspekcijom ,sve sa dogovorom sa par vlasnika tax.udruzenja,tako radeci na unistavanju taxi vozaca,pretvarajuci ih legalno u bijelo roblne. Takodje ce i mnogi profiteri ostati bez svojih robova,na koje su se takodje zalili.
Savezna republika Njemacka je nas jedini spas.
Da su mnogi uocili ,ovo spasonosno resenje,govori podatak ,da se na zakazivanje termina u Njemackoj ambasadi ceka i po 12mjeseci.
(Ogromna zainteresovanost).
Zivjela Merkelova!!!
Zivjela!!!
Ovo je neverovatno
Kad daju komentare oni koji ne znaju šta je osnovna kultura ponašanja.Ja vas koji ove loše komentare o NS Taxistima pišete vozim svaki dan, i pitam se ko vama daje za pravo da tako loše govorite o nama taksistima, a do juče ste se vozili plavim volvom dok taksi nije toliko pojeftinio da se sada i studentarija i penzioneri voze.Nemate osnovnu kulturu, lupate vratima, otvarate prozore, nameštate sedišta kao da idete na voznju do mora, a sve to bez pitanja kao da ste seli kod svog tate u kola.Ne znate da kažete dobro jutro, prljate sedišta, ostavljate smeće, a da ne govorim da čekate i 10din kusur. I vi ste dali sebi za pravo da komentarišete nas taksiste.Umesto da ste srećni što živite u gradu gde je taxi pristupačan svim, vi nas pljujete.Pa stvarno vama treba uvesti Beogradske cene, pa bi svi vi koji sad pljujete se lepo vratili u plavi volvo gde vam je i mesto, a mi bi uvek imali i lepa i uredna vozila jer bi kao nekad vozili samo gospodu, a ne nekulturnu stoku.
Ja sam taksista jednog osrednjeg udruzenja u Novom Sadu.E,sada ovako....većina koja je ostavila ove komentare su forsirali neko svoje udruzenje kojima se najcesce voze,sto nije i pouzdan dokaz da je to/njihovo/udruzenje i najbolje!Ali,mi taksisti smo jos i dobri,uzevsi u obzir kakvu" klijentelu" vozimo!Pa vi i ne zasluzujete bolje,nemate osnove domaceg vaspitanja a trazite od taksista neki korektan odnos prema vama?!Trebaju vama beogradski taksisti,da vas malo oni nauce pameti.Sva novosadska udruzenja uglavnom korektno obavljaju ovaj mukotrpan i stresan posao,a vi koji niste zadovoljni mozete da se vozite autobusom ili idite peške.
Što bi Baja sad rekao na sve.. Pojačaj, pojačaj žene i piće niko nije mislio jednom ostariće!! Daj ljudi ceo sistem je loš šta očekivati... Nije nikom lako.. a za jedno ste u pravu ponašanje u saobraćaju bi trebalo malo da se menja i više strpljenja!
Najbolji vozni park trenutno ima Naš taxi, Golf 7, a SOS ne može da opravda 2.mesto osim po broju vozila, jer ih ima puno, pa je dostupnost veća, ali je vozni park krš, a vozači aljkavi. Crveni i Red su jedna firma, pa ih nije ni trebalo razdvajati u anketi jedino što u Redu rade rentaši, a u Crvenom ima preduzetnika sa svojim vozilima. A jedino su Pan, Maxi i Vojvođani taxi udruženja, gde su svi preduzetnici sa svojim vozilima, sve ostalo su samo dispečerski centri gde vlasnici uzimaju kajmak od renti, a taxisti rade po 12-15h da bi izmirili obaveze i ne vide više belu mačku, a o nervozi da ne govorim. Posebna kategorija su i penzoši od 70 god. kojima je na neku foru dozvoljeno da voze taxi iako su im refleksi oslabljeni. Treba videti koja su pitanja postavljana u anketi, jer su kriterijumi su sasvim različiti. Nekome je važno da uvek dobije vozilo, nekome da je auto noviji i čist, da radi klima, da je vozač odmoran, ljubazan, skoncentrisan u saobraćaju što pruža veću sigurnost...
Procitao sam komentare, ocenjivanje me ne zanima. Ne koristim taxi usluge, ali ih srecem.
Bez razlike oko 90% taksi vozaca je saobracajno nevaspitano, i nepristojno. Sve su to ljudi koji nemaju nikakakvu kvalifikaciju za obavljanje usluga u javnom prevozu , pa im vozacka dozvola stara od 10 do 40 godina donosi hleb. Da nema navigacije vecina ne bi mogla ni da se provuce kroz grad. Lako ih je prepoznati, bar na stajalistu na Telepu, kod poste. Parkirani mimo oznacenih mesta, najcesce na trotoaru preko puta lokalne kafane, sa pivsom flasom izmedju nogu dok citaju novine. Gotovo je klasika da stoje na sredini saobracajne trake sa ili bez upaljena 4 zmigavca-cekaju valjda neku krunisanu glavu..
Predlog za 021 , da se napravi konkurs fotografija o ponasnju taxi vozaca, a nagrada je voznja sa najgore ocenjenim taksistim ( ne salim se)
Vecina glasaca ovde su taksisti,ljudi koji komentarisu su takodje taksisti,neki su vidimo i marketinski nastrojeni....ovo prvo i drugo mesto (a i ostali spomenuti) su se nasli na nekoj reklami..kakvoj god,svaka reklama je dobrodosla
Sledeca stvar je da komentarisu i vozaci privatnih vozila,koji nisu sposobni u 79% slucajeva da ocene prostor za parkiranje,a ne sposobnost za upravljanje i snalazenje na nepreglednim raskrsnicama i slicno,penju se na bankine oni koji MISLE da su vicniji i ostalo....smatraju glupost i iskustvo istom stvari,pa i ako nekome upali da uradi nesto u saobracaju malo odvaznije,da je SPOSOBAN VOZAC. inace ti isti vozaci mahom slusaju sami sebe u praznom vozilu,pitam se sta bi bilo da jos neko sedi i izvoljeva im?
Stranke opet cesto nisu vozaci privatno,i oni nemaju reper u glavi sta se kada i gde sme,oni jednostavno imaju zelje,potrebe i neki budzet...verujte mi,sve sto bi iskocilo iz tih okvira,taksistu bi dovelu u situaciju da ostane bez placanja....a za novac radi. Ponovo svi ovi koji tako punopravno komentarisu,zaboravljaju kakvi su ONI kada sednu u taksi,tada moze SVE!!! ma skreni ovde,mogao si ovuda,nema veze sto je jednosmerna ja tu uvek idem...i slicno.....
Tako da....rezime sve u svemu.....egal! Niti su SVI taksisti sjajni,niti su ljudi koji se voze toliko VISOKO MORALNI gradjani prvog reda,sa beckim vaspitanjem i Bog zna kakvim referencama,jer upamtite...i ti taksisti su upravo VASI sugradjani,i imaju zene,decu,majke i oceve,koji NISU taksisit
U SOS taksiju najvise neprijatnih taksista. Neljubazni, zele da stranka izlazi i trazi sitniji novac, naljuti ih neko ranije, pa nece ni dobar dan, ni dovidjena da kazu! Ima i kulturnih naravno. I da, redovno uzimaju 100 dinara na prevoz ljubimaca! A od pojedinih taksista i njihovih vozila, moj pas je cistiji! I onda oni nece da voze pse. Haj'te, molim vas. Ko god prevozi pse u kolima, taman to bila i taksi vozila ima vaspitanog psa, koji, za razliku od pijanih musterija nece urinirati u kolima. Inace, u pravilniku taksi udruzenja treba krupnim slovima da stoji da trebaju da se redovno tusiraju!
@nikola - u pravu si s jedne strane što se tiče pijanih mušterija, ali moram ti reći da je noću većina mušterija u alkoholisanom stanju. Mnogi baš zbog toga i zovu taksi, inače bi vozili svoja kola. To znači da onaj ko ne bi noću vozio pijane uglavnom ne bi skoro nikog ni vozio.
Automobili - mnogo su bolji nego što su bili pre recimo 5 godina, ali nemojte očekivati da će biti onakvi kao u zapadnim zemljama jer su tamo veće plate korisnika i cene taksi usluga. Već u Beogradu ćete videti mnogo više taksi vozila koja spadaju u ono što je neko ovde tražio - C i D segment, ali tamo je taksi mnogo skuplji. I to vam je to - koliko para, toliko i muzike, prema svecu i tropar.
Plaćanje preko računa - pošto je svaki taksista preduzetnik, zapravo firma za sebe, bio bi priličan problem da udruženje svakom ponaosob prebacuje na račun. Ipak, pošto svaki taksista ima svoj poslovni račun, kome to treba pokušaće da se dogovori s pojedinačnim vozačem oko takvog načina naplate. Znam neke koji tako i rade.
Da zaključim - nismo savršeni, ali nisu ni oni koje vozimo, ali se trudimo da uradimo posao najbolje što možemo. Svima koji se voze taksijem u našem gradu želim prijatnu vožnju.
Nenad Nikolić, taksista novosadski već skoro 30 godina.
Ljudi očigledno najviše gledaju u kom udruženju će najređe dobiti nepopularan odgovor ''Nemamo slobodnih vozila'' i ko će im u proseku najpre stići. Zato nije iznenađenje da su najbolje plasirana udruženja s najvećim brojem vozila. Ovo je odgovor na pitanje zašto je plasman takav kakav je. Udruženja koja su najbolje ocenjena jednostavno najbolje pokrivaju grad.
Vidim da je neko pomenuo prevoz kućnih ljubimaca. Na osnovu nove odluke o taksi prevozu koja je doneta prošle godine prevoz kućnih ljubimaca se ne naplaćuje ni u jednom udruženju. Jedino je potrebno da dispečeru uvek naglasite da ga imate jer vozač nije u obavezi da to vozi. Svako udruženje će vam u tom slučaju poslati isključivo vozača koji vrši i prevoz ljubimaca.
Zakazivanje vožnji - kod nekih udruženja je moguće, a kod nekih nije. Pošto mi nije namera da ovde bilo koga reklamiram oni koje to zanima će se pozivanjem dispečerskih centara informisati i o toj mogućnosti.
Brza vožnja - većina nas vozi umereno i oprezno jer tako automobil troši manje goriva, manje se kvari i u krajnjem zbiru tako se više para odnese kući, a manje automehaničarima i pumpašima. Međutim, dosta je čest slučaj da mušterija izričito zahteva da se vozi brže jer kasni na posao, voz, ispit i slično. Pošto se naravno radi o ljudima od kojih živimo, svakako ćemo učiniti sve što možemo da bi oni bili zadovoljni. Takav je posao. Zato nemojte pitati zašto ponekad taksista vozi brzo. To nije zato što voli nego zbog toga što mora.
90% таксиста у овом граду је ненормално бахато у саобраћају. Знам то јер ми је посао обука возача и цео дан сам у саобраћају. То како се они понашају је тешко описати.
kad zelim da prenocim ili da negde rucam voze me van grada a tolko lepih prenocista u centru NS da ujutro pijem kafu utivam u zmaj jovinoj, naj gori su u SOS vise puta su me odvezli u njihove restorane kazu sta ces tamo i ne stide sto su me odvezli na drugo mesto.
Nijedno udruženje ne zaslužuje prelaznu ocenu dok ne uvede plaćanje karticama i fiskalni račun. Da je mimimum za taxi vozilo C, D ili više klase i na kraju da se vožnja može naručiti u određeno vreme.
Hvalite PAN a nijedan od gornjih uslova ne ispunjava. Kao ni ostali.
SOS taxijem se ne vozim već godinama, iz principa. Za svoje pare ne moram da trpim neprijatnosti.
Sad kad god uspem da dobijem (zbog manjeg broja vozila), vozim se Maxi Novosađanima. Voze kućne ljubimce besplatno, pa ih onda zovem i kad sam bez ljubimca. Iskreno, mene su kupili tim potezom.
Problem je jedino kada su svi zauzeti ali saćekam.
Do cilja me voze najkraćim putem i najbržim putem.
Od Boška Buhe do Pere Ždere kod Pokrajnske...
Meni dobri,a ja njima? Ma kratka je relacija i retko se vozim.
Taksisti su u veoma velikom broju siledžije i bilmezi!!! Zašto neko ne pročešlja rad ama baš svih taksi udruženja, tamo se nakotilo mnogo goveda i seljačina, koji osim što ne poznaju ni osnovna saobraćajna pravila, hoće i da se svađaju, a i da se fizički obračunavaju!? I to samo zato što su ONI PRETHODNO prekršili ili saobraćajne propise, ili nepropisno zauzeli čitave saobraćajnice, parking mesta bilo u gradu bilo u stambenim zonama!! Da ne pominjem da su postali i najveći korisnici invalidskih parking mesta!!!! Pa dobro Boga mu ima li neko u ovom gradu da im malo potkreše krila i utera ih u red i kulturu i poštovanje propisa(!), ipak su oni deo javnog gradskog servisa, i kao takvi itekako učestvuju u stvaranju slike našeg grada !!! Loše slike, čast izuzecima, i oni postoje, mada ima ih jako malo!!! Naravno oni kojima se ne sviđa taj posao i mušerije, mogu slobodno da se istim ne bave, uz pomoć policije koja bi trebalo malo da vaspita siledžije i razbojnike u njihovim redovima
Pan taksi je taksi udruzenje kojim sam najzadovoljnija. Pristojna vozila, kulturni i pristojni vozaci. Ostale zovem retko, samo ukoliko Pan nema slobodnih vozila.
Zna se odavno da su u taxi otisli da rade oni koji nemogu naci neki pristojniji posao i oni koji su najbahatiji...Svaki dan provedem dosta vremena u saobracaju i nagledam se njihove bahatosti..Situacija od pre pola sata...U Micurinovoj ulici,znaju svi koliko je uzana,staje automobil na put i neka zena izlazi iz njega..Iz kontra smera dolazi taxista i staje pored tog automobila...Ja stojim i cekam da se neko pomeri,medjutim nijedan se ne pomera...Pocinjem da im sviram,taxista se okrece i gleda kako je stao da niko nemoze proci i nista...Sedi i dalje u kolima i ceka stranku..Onda njihovo ponasanje u saobracaj..Sa parkinga direkt u krajnju levu traku puta..Kad im stranka mahne da stanu,preseku te iste sve trake da bi stali i pokupili stranku..To je samo par primera
Kad se već spominje taxi u Novom Sadu, primetio sam da je u večernjim časovima stajalište u ulici Modena prazno ili eventualno ima par vozila, a ostali taksisti se parkiraju po kolovozu sa obe strane Ilije Ognjanovića, i ispred ulaza u pešačku zonu. Čudi me da nadležni ništa ne preduzimaju po pitanju tog saobraćajnog i komunalnog haosa.
SOS bi trebalo da bude poslednji. Svaki dan se vozim taksijem, nekada i par puta, i tako godinama. Meni najviše odgovara MB taxi. U 99% slučajeva dobijem vozilo za 3-4 minuta, vozači su vrlo pristojni i za ovih x godina možda mi je 5-6 puta doslo neko starije vozilo. Vode računa o čistoći vozila takođe, što je meni vrlo bitno. Nakon njih PAN, Delta i Crveni. Ostali su toliko prljavi i nekulturni da ih ne bih ni pominjala. Sigurno i u tim udruženjima ima pozitivnih primera, ali ja na žalost, nisam naišla na njih.
Svi SOS taxisti voze kao da je smak sveta. Kamikaze u gradu i sa i bez stranke.
Par puta sam se uplasio kako je uletao ispred drugih vozaca. Da i ne pricam o voznji pravo iz trake za desno i slicno...
Kada ce neko da upita taxiste sta misle o taxi- musterijama? O tome da se petkom i subotom povraca u vozilima, da je puno za voznju od centra do Tvrdjave dati 250 din a nije puno dati 500 din za 0.3l piva? Pita li nas neko kako se ponasaju korisnici taxi usluga u vozilima? Jedu li svoje pice i sendvice i ljute li se kada ih zamolimo da se strpe tri minuta sa klopom, stizemo na adresu?! Znaju li ti isti "glasaci" da nazovu dobar dan i laku noc kad se pojave i odlaze? To nas pitajte...
Pitao bih pisce komentara zašto uopste koriste taxi usluge kada su toliko nezadovoljni, meni kad nešto ne odgovara onda mi nikad ne odgovara a ne ako nema drugog rešenja onda je dobro i ovo. Teški licemeri u svemu
Već 5 godina se zbog posla 70-ak puta mesečno vozim taksijem po Novom Sadu, jer mi to firma (privatna) plaća kroz putne troškove. Ovim redosledom: Maxi, Pan, Crveni i Vojvođani. Uvek imaju vozilo za mene, pristojni vozači, ok vozila, može i plaćanje preko računa. Delta, Sos i Mb imaju starija vozila. Novus i Naš taksi stalno menjaju vozače, a vozači pomeraju kamen u bubregu putnicima u vožnji...
Profesionalnost udruženja: Maxi, Vojvođani, Pan i Crveni,
Pristojnost vozača: Maxi, Vojvođani, Pan i Crveni,
Kvalitet voznog parka: Crveni, Naš, Pan i Maxi,
Kvantitet voznog parka: Sos, Crveni, Delta, Pan, Maxi.
Sa vecinom sam imao OK iskustva, neki imaju bolja neki losija kola, iskreno nije me briga sta voze dok je unutra cisto. Jedino sada kada dolazi toplije vreme dosta taksista ume da se oseti na znoj, razumem da se sedi dugo u kolima ali malo se zaplahnes kupis malu reksonu stik za poneti i moze se sve srediti.
Zbog cene se sada stvarno retko vozim taksijem, dok sam nekada umeo i 5-6 puta nedeljno. Sada kada prodje 10 sati meni do kuce treba preko 500 dinara, iskreno radije sacekam bus za 55 dinara
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novosađani ocenili najbolja i najlošija taksi udruženja
Autor: 021.rs
Novi Sad
•22.05.2017.
•20:42 > 21:00
Komentari 47
Mrki
Dragan
Mara
Zox
Taksista SOS-a
Sad kao prvo,sva su udruzenja uglavnom u istim govnima,sta ti vredi da ti posalju i Mercedes S500 kad njega mozda vozi klosar I baraba a moze ti doci neki srednji auto sa prijatnim I ljubaznim vozacem tako da sto se vozila tice auto je po meni najmanje bitan koje je marke. U svakom udruzenju ima I dobrih I losih vozila I vozaca.
Kao drugo cene voznje su svima iste
Kao trece postoje dva SOS udruzenja,jedni su sa ljubicastim nalepnicama a drugi sa plavo belim a to je velika razlika,obratite paznju o kojem SOS-u komentarisete kako u pozitivnom tako i u negativnom smislu
Kao cetvrto sva udruzenja voze ljubimce samo ih morate najaviti dispecerki a prevoz ljubimca se NE naplacuje
Kao peto, sva vozila moraju biti cista i uredna a ne mozete racunati da onaj penzos od 65 moze nalickati auto kao ja od 35 pa i za njih imajte malo razumevanja
To bi bilo ukratko sto se toga tice a sad malo sa nase strane gledista
Sem normalnih i razumnih ljudi vozimo i smrdljive,mokre,blatnjave,bolesne,robijase,dilere,psihopate,poremecene,mrtve pijane,nasrtljive,agresivne itd
A vozimo I one koji sa limana4 treba za 10 minuta da stignu do gl. autobuske, koji hoce da vozimo preko pune linije,oni koji te vicu sto nisi dao gas da prodjes skoro pa kroz crveno,da brze vozis jer kasne na posao i tako dalje.
Nismo svi savrseni a nismo svi ni otpadnici,jednostavno nam treba vise razumevanja jedni za druge jer jedni bez drugih ne mozemo
Ciki17
Ostali nemogavi,glupi razmaeni... kupite vozilo ili bus.
Dejan
Radice u pristojnoj drzavi i jos vise pristojnijem gradu ,i biti ce placeni onoliko koliko zaista zasluzuju.
Nece im diktirati cenu rada korumpirana saobracajna uprava Novog sada ,zajedno sa korumpiranom saob.inspekcijom ,sve sa dogovorom sa par vlasnika tax.udruzenja,tako radeci na unistavanju taxi vozaca,pretvarajuci ih legalno u bijelo roblne. Takodje ce i mnogi profiteri ostati bez svojih robova,na koje su se takodje zalili.
Savezna republika Njemacka je nas jedini spas.
Da su mnogi uocili ,ovo spasonosno resenje,govori podatak ,da se na zakazivanje termina u Njemackoj ambasadi ceka i po 12mjeseci.
(Ogromna zainteresovanost).
Zivjela Merkelova!!!
Zivjela!!!
Ns taksista
Kad daju komentare oni koji ne znaju šta je osnovna kultura ponašanja.Ja vas koji ove loše komentare o NS Taxistima pišete vozim svaki dan, i pitam se ko vama daje za pravo da tako loše govorite o nama taksistima, a do juče ste se vozili plavim volvom dok taksi nije toliko pojeftinio da se sada i studentarija i penzioneri voze.Nemate osnovnu kulturu, lupate vratima, otvarate prozore, nameštate sedišta kao da idete na voznju do mora, a sve to bez pitanja kao da ste seli kod svog tate u kola.Ne znate da kažete dobro jutro, prljate sedišta, ostavljate smeće, a da ne govorim da čekate i 10din kusur. I vi ste dali sebi za pravo da komentarišete nas taksiste.Umesto da ste srećni što živite u gradu gde je taxi pristupačan svim, vi nas pljujete.Pa stvarno vama treba uvesti Beogradske cene, pa bi svi vi koji sad pljujete se lepo vratili u plavi volvo gde vam je i mesto, a mi bi uvek imali i lepa i uredna vozila jer bi kao nekad vozili samo gospodu, a ne nekulturnu stoku.
Slavisa
Dado
Nevena
Citac
Bez razlike oko 90% taksi vozaca je saobracajno nevaspitano, i nepristojno. Sve su to ljudi koji nemaju nikakakvu kvalifikaciju za obavljanje usluga u javnom prevozu , pa im vozacka dozvola stara od 10 do 40 godina donosi hleb. Da nema navigacije vecina ne bi mogla ni da se provuce kroz grad. Lako ih je prepoznati, bar na stajalistu na Telepu, kod poste. Parkirani mimo oznacenih mesta, najcesce na trotoaru preko puta lokalne kafane, sa pivsom flasom izmedju nogu dok citaju novine. Gotovo je klasika da stoje na sredini saobracajne trake sa ili bez upaljena 4 zmigavca-cekaju valjda neku krunisanu glavu..
Predlog za 021 , da se napravi konkurs fotografija o ponasnju taxi vozaca, a nagrada je voznja sa najgore ocenjenim taksistim ( ne salim se)
Zoran
Dača
Sledeca stvar je da komentarisu i vozaci privatnih vozila,koji nisu sposobni u 79% slucajeva da ocene prostor za parkiranje,a ne sposobnost za upravljanje i snalazenje na nepreglednim raskrsnicama i slicno,penju se na bankine oni koji MISLE da su vicniji i ostalo....smatraju glupost i iskustvo istom stvari,pa i ako nekome upali da uradi nesto u saobracaju malo odvaznije,da je SPOSOBAN VOZAC. inace ti isti vozaci mahom slusaju sami sebe u praznom vozilu,pitam se sta bi bilo da jos neko sedi i izvoljeva im?
Stranke opet cesto nisu vozaci privatno,i oni nemaju reper u glavi sta se kada i gde sme,oni jednostavno imaju zelje,potrebe i neki budzet...verujte mi,sve sto bi iskocilo iz tih okvira,taksistu bi dovelu u situaciju da ostane bez placanja....a za novac radi. Ponovo svi ovi koji tako punopravno komentarisu,zaboravljaju kakvi su ONI kada sednu u taksi,tada moze SVE!!! ma skreni ovde,mogao si ovuda,nema veze sto je jednosmerna ja tu uvek idem...i slicno.....
Tako da....rezime sve u svemu.....egal! Niti su SVI taksisti sjajni,niti su ljudi koji se voze toliko VISOKO MORALNI gradjani prvog reda,sa beckim vaspitanjem i Bog zna kakvim referencama,jer upamtite...i ti taksisti su upravo VASI sugradjani,i imaju zene,decu,majke i oceve,koji NISU taksisit
Lina
Nesha taksista
Automobili - mnogo su bolji nego što su bili pre recimo 5 godina, ali nemojte očekivati da će biti onakvi kao u zapadnim zemljama jer su tamo veće plate korisnika i cene taksi usluga. Već u Beogradu ćete videti mnogo više taksi vozila koja spadaju u ono što je neko ovde tražio - C i D segment, ali tamo je taksi mnogo skuplji. I to vam je to - koliko para, toliko i muzike, prema svecu i tropar.
Plaćanje preko računa - pošto je svaki taksista preduzetnik, zapravo firma za sebe, bio bi priličan problem da udruženje svakom ponaosob prebacuje na račun. Ipak, pošto svaki taksista ima svoj poslovni račun, kome to treba pokušaće da se dogovori s pojedinačnim vozačem oko takvog načina naplate. Znam neke koji tako i rade.
Da zaključim - nismo savršeni, ali nisu ni oni koje vozimo, ali se trudimo da uradimo posao najbolje što možemo. Svima koji se voze taksijem u našem gradu želim prijatnu vožnju.
Nenad Nikolić, taksista novosadski već skoro 30 godina.
Nesha taksista
Vidim da je neko pomenuo prevoz kućnih ljubimaca. Na osnovu nove odluke o taksi prevozu koja je doneta prošle godine prevoz kućnih ljubimaca se ne naplaćuje ni u jednom udruženju. Jedino je potrebno da dispečeru uvek naglasite da ga imate jer vozač nije u obavezi da to vozi. Svako udruženje će vam u tom slučaju poslati isključivo vozača koji vrši i prevoz ljubimaca.
Zakazivanje vožnji - kod nekih udruženja je moguće, a kod nekih nije. Pošto mi nije namera da ovde bilo koga reklamiram oni koje to zanima će se pozivanjem dispečerskih centara informisati i o toj mogućnosti.
Brza vožnja - većina nas vozi umereno i oprezno jer tako automobil troši manje goriva, manje se kvari i u krajnjem zbiru tako se više para odnese kući, a manje automehaničarima i pumpašima. Međutim, dosta je čest slučaj da mušterija izričito zahteva da se vozi brže jer kasni na posao, voz, ispit i slično. Pošto se naravno radi o ljudima od kojih živimo, svakako ćemo učiniti sve što možemo da bi oni bili zadovoljni. Takav je posao. Zato nemojte pitati zašto ponekad taksista vozi brzo. To nije zato što voli nego zbog toga što mora.
mrk
комша
becejac
Stav
Hvalite PAN a nijedan od gornjih uslova ne ispunjava. Kao ni ostali.
Kerovođa
Sad kad god uspem da dobijem (zbog manjeg broja vozila), vozim se Maxi Novosađanima. Voze kućne ljubimce besplatno, pa ih onda zovem i kad sam bez ljubimca. Iskreno, mene su kupili tim potezom.
NS65
Do cilja me voze najkraćim putem i najbržim putem.
Od Boška Buhe do Pere Ždere kod Pokrajnske...
Meni dobri,a ja njima? Ma kratka je relacija i retko se vozim.
ns ja
Vesna
Niko kao ja
/
Pesak
Ana
Džoni
SOS kamikaze
Par puta sam se uplasio kako je uletao ispred drugih vozaca. Da i ne pricam o voznji pravo iz trake za desno i slicno...
Daca
Nikola
Novosadjan
VP
Stalno u taksiju
Profesionalnost udruženja: Maxi, Vojvođani, Pan i Crveni,
Pristojnost vozača: Maxi, Vojvođani, Pan i Crveni,
Kvalitet voznog parka: Crveni, Naš, Pan i Maxi,
Kvantitet voznog parka: Sos, Crveni, Delta, Pan, Maxi.
disp
telep
Zbog cene se sada stvarno retko vozim taksijem, dok sam nekada umeo i 5-6 puta nedeljno. Sada kada prodje 10 sati meni do kuce treba preko 500 dinara, iskreno radije sacekam bus za 55 dinara
Nina
Toliko je "relevantno" da se ni broj "ispitanika" ne spominje!
Aki
Milena
Marko
Luka
Željko
petuh
Mika
Rade
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H