Novi Sad
30.11.2010.
16:10 > 07:41
Ukoliko smatrate da ste kao kupac nekog proizvoda ili neke usluge oštećeni možete se obratiti novootvorenom Savetodavnom centru Udruženja za zaštitu potrošača.
  • Snezana

    30.05.2022 22:45
    Pakovanje
    Kupili smo muzicku liniju ( 29/05/2022) ali u prodavnici NISU IMALI KESU da stave proizvod vec su nam od selotejpa napravili rucicu da mozemo da nosimo. Sram da vas bude koliko nemate postovanja za kupce.
  • Vesna

    04.10.2021 20:45
    Tehnomanija nikad vise. Kupila sam ves masinu Gorenje. Isporucena sva ostecena i nije u funkciji. U tehnomaniji nece ni da cuju za reklamaciju. Za mene su oni jedni obicni hohstapleri, prevaranti
  • Bojana

    26.08.2020 11:19
    Problem
    U februaru sam kupila patike na kojima se djon izduvao posle par puta nosenja..reklamacija je odbijena...zbog situacije sa koronom nisam mogla da odem po patike pa sam juce otisla..zaposleni kazu da su patike razduzene pa mi nije jasno da nesto sto je moje i sto je placeno razduze a da me pre toga ne obaveste ili pitaju da posalju...pa me zanima sta mogu da uradim posto je ovo sta ljudi rade bezobrazluk a pritom patike su placene preko dvadeset hiljada...Hvala unapred
  • Fema

    15.11.2019 11:46
    Prevara
    Kupila sam jaknu preko interneta,kurirska služba mi je donela,bez fiskalnog rc i garancije.Jakna mi nije odgovarala te sam kontaktirala firmu i rekla da ću jaknu vratiti ,i vratila sam a novac nisam dobila nazad.Fira je :BOSS by Ana Jakna je skupa,te kako sam ja penzioner,zahtevam da mi pomognete kako bih novac dobila nazad.Oni nisu napisali br.tel.pa sam kontaktirala putem por.Molim vasu pomoć,Ja nemam da platim sinovca da platim struju i ostale režije.
  • Nenad

    10.04.2019 11:40
    Akomulator ciak
    Kupio akomulator ciak 32 meseca garancija,posle 13 meseci crkao odneo na reklamaciju,cekao mesec dana odgovor,ne podleze garanciji
  • lkj

    19.03.2019 12:52
    reklamacija
    kupio sam masinu za sudove 19 2 platijo kesom.dostavili 27.2, po savetu trgovca pogledaj pri dostavi da nema vanjskog ostecenja,to ucinjeno,,pri ugradnji kad se otvorila uocena ostecenja na vratima iznutra kao i udubljenja na bocnoj strani gde vrata dihtuju..istog dana reklamaciju podneo kod trgovca u TEHNOMANIJI..odgovor je bio da se obratim centru reklamacije..nakon nekoliko mojih poziva sta se desava s mojom reklamacijom danas 19 3, na mob,je saopsteno da se reklamacija odbija..sramota pa vidimo se na sudu ,,bruka gspode TEHNOMANIJE....
  • Vlado

    08.11.2018 21:01
    Prevara u Lidlu
    Večeras, 08.11. 2018. godine oko 18.00 časova hteo sam u Lidlu kupiti narandže. Na mestu prodaje je postavljena vaga na kojoj poneki kupac kontroliše težinu robe kojui namerava kupiti. Tako sam uradio i ja, izmerio sam težinu, zapamtio sam je i na blagajni gde se prilikom plaćanja meri i težina, pojavio se veći iznos za oko 100 grama, što cca 5% više od težine koju sam ja izmerio. Pozvao sam rukovodioca. Mlada devojka, koja je bez tenzija mene pokušavala ubediti da je to samo kontrolna vaga i da ona služi kupcima samo kao orjentacija. Obzirom da poznajem metrološke obaveze za merne istrumente, nisam prihvatio njeno paušalno objašnjenje. Dalje je pokušavala da me ubedi kako i oni imaju ta saznanja o neskladu i da su preduzeli mere da se to otkloni. Zatražio sam da steknem uvid na taj pisani trag o neskladu i preduzetim merama, na to mi je odgovorila, da je to poslovna tajna i da mi to ne može pokazati. Shvatio sam da je svaka daljnja priča samo gubljenje vremena. Napomenuću da mi se isto desilo na jučerašnji dan kad sam kupovao banane. Rekao sam blagajnici da ću razliku od 8 dinara platiti ( na 1,2 kg) ali da će to biti poslednji put i da ću ubuduće koristiti druge načine da se uspostavi pravda. Sve ovo sam procenio kao sračunatu obmanu kupac, zbog čega i protestujem. Ovo je početak, na kome se neću zaustaviti. Iskoristiću sve mogućnosti, institucije i medije da raskrinkam prevarante i manipulatore. Nadam se da ćete mi vi u ovome pomoći i izvestiti o preduzetim merama.
  • Ratko

    12.08.2018 13:01
    Tehnomanija nikako
    Kupio sam u Tehnomaniji (aviv park Pančevo) Braun Multiquick 5 ručni blender. Po dolasku kući sam primetio da ne radi kako treba. Pošto mi treba do radnje više od pola sata automobilom, a zbog posla nisam mogao ranije, tek sam za dva dana otišao da “zamenim” proizvod. Naravno, prvo sam zvao call centar. Nedelja je pa ne radi a ja sutra idem na godišnji sa bebom od 6 meseci kojoj je naravno prepotreban ručni blender za pravljenje kašica. Zovem radnju 100 puta niko se ne javlja. Upalim auto odem tamo, kažem za problem, neće ni da čuju. Kažu moram da to ostavim ovde. Reku ok, ali dajte mi nešto da mogu da odem na godišnji odmor sa malom bebom. Prodavci su me otkačili bez pardona, ja ne znam šta da radim. Već razmišljam da se obratim sektoru za zaštitu potrošača ili direktno braunu u nemačku da pišem??
  • ketika

    09.08.2018 10:39
    DUPLO NAPLAĆENA USLUGA
    Koristila sam usluge Telenora čiji sam redovan korisnik. Naime, radi se o usluzi aktivacije roming paketa . Greškom sam više puta ukucala broj za aktivaciju paketa. Dve aktivacije su uspešno obavljene i stigao mi je račun za istu uslugu (istih sedam dana korišćenja rominga sa razlikom od dva minuta završetka trajanja paketa) naplaćen dva puta. Nakon povratka u svoju državu, podnosim žalbu koja mi je odbijena uz objašnjenje da je sa njihove strane sve urađeno korektno i da nije bilo propusta. S obzirom na to da se jasno vidi da je u pitanju isto vreme koje mi je naplaćeno dva puta, jasno je da se Telenor ogrešio o prava potrošača. Platila sam račun kako me ne bi teretili za kamatu jer je očigledno da je važan samo novac, a potrošač je nebitan. Kao potvrdu čuvam i svoju žalbu i odgovor Telenora. Jasno mi je da moje pismo neće mnogo nekoga dotaći, ali bar će neko od potrošača imati na umu da je bolje izbegavati dodatne usluge Telenora kada je roming u pitanju.
    Katarina Ivanić
  • Milos

    08.06.2018 21:39
    NISova prevara nagradna igra
    Neprijatno sam bio iznenadjen kada sam na NISovoj pumpi sipajuci gorivo 25l, i vise, mogucnost da izvucem nagradu. Izvukao sam nagradu 3 din popusta po litri goriva. Medjutim kada sam hteo da je iskoristim oni su mi rekli da je ne mogu iskoristiti ako ujedno koristim i njihovu karticu lojaliti. Karticu lojaliti koristim vise od 2 godine znaci da nagradna igra ima skrivena ogranicenja.

    Pisem ovo jer nisu mi bitne pare to je 75 dinara ali jeste taj sibicarski stav kompanije koju su prvo za male pare oteli od nas gradjana a onda nam prodaji najskuplje gorivo.

    Svest potrosaca malo su se zaigrali i da je vreme da budu i drustveno odgovorna ali i postena bez smicalica i akcija koje zbunjuju (varaju i koriste trikove)

    Milos

  • Goran

    31.01.2018 15:31
    Apoteka
    Danas kupim lekove za 1467din u apoteci na Limanskoj pijaci lek magnezijum+ cena je na popustu 320din i velika reklama da je sredom popust kada sam dosao kuci vidim da je naplacen 460din pa se vratim i pitam i odgovor je da je akcija prosla tako da se pazite i dva puta pitajte ja sam jedanput pitao
  • MIRA

    10.02.2017 15:39
    Grejanje
    Za vreme ledenog talasa u našoj zdragi je prvi put bilo grejanje korektno... čim je svanulo sunce i temperatura se popela iznad - 5 grejanje je redukovano. Račun za struju ukazuje da je potrošnja električne energije u istom periodu lane bila veća jer smo se dogrevali strujom... Šta činiti?
  • 12.12.2014 19:47
    postexspres
    Ova kurirska sluzba manipulise sa cenom usluge kako hoce al bukvano nisu normalni!!!!!
  • mladen

    07.01.2011 20:23
    Zastita od divljih stanica
    Da li vas Centar moze da pomogne ljudima koji su osteceni javljanjem na razne kvizove divljih radio stanica?
  • 01.12.2010 05:23
    gospodo novinari, Da li se ovaj centar nalazi na mesecu pa neznate adresu ili je dovoljno samo poznavati g-dina Papovic???????
  • Adice

    01.12.2010 04:44
    hmm...
    Interesuje me kada će biti otvoren centar za žalbe na bahate i nekulturne potrošače ? Danas lako možete ostati bez posla ,zbog neke isfrustrirane gospode, koji ne smatraju da su i trgovci ljudska bića...
  • Nemanja

    30.11.2010 20:02
    Kome ovi pomažu?
    Saveti ovog Centra se svode na ono "snađite se sami!?"!
    Goran Papović i dalje traži novce od velikih privatnih firmi, JP-a i JKP-a za svoje akcije, pa ako ih ne dobije onda iste proziva u medijima ...i tako iz godine u godinu.
    U uređenim državama takvi mešetari nisu na slobodi!
    U našem slučaju moglo bi da se kaže "tresla se gora, rodio se miš!".
    Nikog nije briga za običnog (prevarenog) potrošača?
    To je Srbija...
  • Sosa

    30.11.2010 16:42
    Da li se ovaj zakon o zaštiti potrošača odnosi i na kupovinu proizvoda na pijacama? Koliko smo tu zaštićeni? Ko nam garantuje da li je ispoštovana karenca kada nam se prodaje prskano voće i povrće? I ko nam garantuje da li je pregledano meso od koga su pravljeni suhomesnati proizvodi koji se prodaju po tezgama?
  • Aleksandar

    30.11.2010 16:39
    Ja sam pre nekih mesec dana zvao beogradski centar za zastitu potrosaca da prijavim povredu zakona i iznenadio se koliko ima nesposobnih ljudi (kao sam se iznenadio).
    Pravnica (po glasu bi rekao da je mlada) nije videla u cemu je problem jer nikad nije ni procitala Zakon o zastiti potrosaca koji po duzini ne lici bas na rat i mir. Ima desetak strana i prilicno jasno je napisan (govorim o starom zakonu). Ja sam morao da joj skrenem paznju koji clan da procita. Problem je bio da kurirske sluzbe imaju neke svoje usluge carinjenja koje ne postoje u njihovom cenovniku (pardon, nemaju cenovnik),a papreno su skupe (oko 4000 din , a carine vam robu u vrednosti preko 20 evra). Ako jednom samo procitate zakon, bice vam jasno o kakvom prekrsaju se radi.
    Poenta price: Zaposleni u centru za zastitu potrosaca, molim vas procitajte zakon da bi nekog mogli da savetujete.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna