Autor: Zoran Strika - strika@021.rs

Novi Sad
19.06.2017.
12:20 > 12:20
Gradska čistoća dodelila je ugovor od gotovo šest miliona dinara preduzećima "Ipon Security" i "G4S Secure Solutions" kako bi patrolirali gradom i nadzirali kontejnere u Novom Sadu.
  • Sakupljaci su spas!

    26.06.2017 08:22
    Jos uvek nema postavljenih kontejnera za plastiku, limenke, papir, staklo i ostalo, sem u manjem delu grada. Koliko ja vidim, zahvaljujuci sakupljacima, reciklira se smece koje bi inace zavrsilo na deponiji. Bravo sakupljaci!
  • NS49

    24.06.2017 06:27
    Di su? Ne vidim ih.
  • nigde

    23.06.2017 21:10
    gde je postavljen kontejner za kabasti otpad?
  • Sima Strahota 2

    22.06.2017 17:31
    Kontejnerska politika
    Ideja je generalno dobra, ali nije dovoljno razradjena. Potrebno je da aktivisti (ne nuzno SNS, mada se oni namecu kao najlogicnije resenje) dezuraju pored svakog kontejnera i sprece gradjane da bacaju smece ako nece da budu siguran glas za ... znate vec koga. Treba da daju svoje podatke i da se obavezu da ce ucestvovati u vozu za Bugarsku. To ce postedeti aktiviste potrebe da idu od vrata do vrata, uz rizik da im neko ne otvori ili da nece da glasa za ... znate vec koga.
    Onima koji kopaju po kontejnerima takodje treba zabraniti pristup, ako nece da budu siguran glas. Onima koji pristanu da budu siguran glas treba naplatiti po kilogramu i po vrsti smeca koje uzmu iz kontejnera. Razume se da treba da plate i PDV, kao i poseban porez tzv. "kontejnarinu", koji ce biti uveden da se popuni drzavna kasa.
    To je prava kontejnerska politika.
  • Sima Strahota 2

    22.06.2017 17:31
    Kontejnerska politika
    Ideja je generalno dobra, ali nije dovoljno razradjena. Potrebno je da aktivisti (ne nuzno SNS, mada se oni namecu kao najlogicnije resenje) dezuraju pored svakog kontejnera i sprece gradjane da bacaju smece ako nece da budu siguran glas za ... znate vec koga. Treba da daju svoje podatke i da se obavezu da ce ucestvovati u vozu za Bugarsku. To ce postedeti aktiviste potrebe da idu od vrata do vrata, uz rizik da im neko ne otvori ili da nece da glasa za ... znate vec koga.
    Onima koji kopaju po kontejnerima takodje treba zabraniti pristup, ako nece da budu siguran glas. Onima koji pristanu da budu siguran glas treba naplatiti po kilogramu i po vrsti smeca koje uzmu iz kontejnera. Razume se da treba da plate i PDV, kao i poseban porez tzv. "kontejnarinu", koji ce biti uveden da se popuni drzavna kasa.
    To je prava kontejnerska politika.
  • Lukac

    22.06.2017 16:39
    Nisam rasist
    Trudim se da ne budem rasist ali činjenica je da su mi tamnoputi sugrađani "odneli" sve što su mogli. Stalno skidaju trougao u mojoj ulici , saobraćajni znak za stop. Prepile i stub. Šahtove u mojoj ulici obavezno odnesu. Neko može poginuti zbog toga a to nije sitnica.
  • Panonska Sirena

    22.06.2017 11:35
    Gluposti
    Za to ima para, a decu lečimo SMS-ovima...
  • Sofija

    22.06.2017 08:18
    Pravni osnov
    http://blog.b92.net/text/27623/CUVARI-KONTEJNERA/
  • Petko

    22.06.2017 00:42
    Kulturno uzdizanje
    Pozdravljam napore SNS vlasti da stanovnike grada, koji je izabran za Evropsku prestonicu kulture 2021 godine,nauce onom sto je normalan svet naucio pre stotinak godina tj da se otpad ostavlja tamo gde je to odredjeno.Ova vlast na svakom primeru pokazuje visok nivo kulture (njeni poslanici u Skupstini ,njen predsednik na komferencijama za stampu itd.svojim odmerenim i ,kulturnim ophodjenjem daju primer ostalima i ne samo kod nas ,vec i nekim evropskim narodima ,sta znaci izvorna ,prosto urodjena kultura.Pojedini poslanici vladajuce koalicije(,ne bih nikog posebno izdvojio jer je to zaista tesko)mogli bi bez problema biti ministri kulture u vecini evropskih zemalja.
    Poseban doprinos kulturnom uzdizanju gradjana Srbije SNS je ostvarila u vreme predizbornih kampanja dovodjenjem stotine autobusa iz zabacenih krajeva u Novi Sadi druge vece gradove i tako podizu kulturni nivo svakog stanovnika Srbije ma gde ziveo.Kultura ,koja im je usadjena jos dok su bili mali radikali cini osnov njihove vizije i misije kako ovaj narod u celini dovesti na nivo kulture koji oni sami poseduju. Tesko je ali njihovim danonocnim radom to je ostvarljivo.
  • Milan

    21.06.2017 18:50
    Diskutabilno
    U JKP Cistoca nije bas sve cisto! Probajte da im uputite zamerke na (ne)rad njihovih sluzbi preko kontakt telefona ili zvanicnog sajta i bicete neprijatno iznenadjeni. Slabo nesto saradjuju medjusobno, a i ne mesaju se u svoj posao! Prepiske znaju trajati mesecima.

    Ovakve vesti dolivaju ulje na vatru!
  • kiki

    21.06.2017 10:24
    Dali i crni vir u Kacu podpada pod ovo???Mislim onaj poltron Piljic je iznajmio sa solidnom platicom crni vir,a kamioni cistoce su tamo svaki dan???
  • PetarPP

    20.06.2017 18:53
    @evgenije
    "...ne znam dali si iz Novog Sada pa samo nisi upoznat ili nisi iz Novog Sada pa onda i ne znaš, ali upravo takva hala postoji u Novom Sadu. Podignuta je pre nekoliko godina i upravo služi za recikliranje otpada. Hala je moderna..."

    Potpuno je nebitno odakle sam ali informaciju koju iznosiš ne uspevam nigde da pronađem, molio bih te za neki potkrepljen detalj. JKP Čistoca koliko znam ne poseduje ništa slično a privatnim firmama te vrste ne govorimo jer bi u protivnom bilo još gore da javno preduzeće plaća čuvanje tuđeg otpada. Demantuj me, molim te,
    O svemu tome sam čuo samo glasine.
  • w

    20.06.2017 16:50
    Sustina je u sledecem..
    ... rukovodstvo pomenute firme ima ugovor sa privatnom "svojom" firmom koja sa deponije odnosi sirovine, na ovaj nacin sami sebi prave bolji posao a mi placamo, uzdrAVlje gari!
  • ex chapman

    20.06.2017 14:10
    @@ ex chapman
    slažem se sa tobom da to ne treba da nas brine. pogotovo mene, koji i da hoću ne mogu da kradem đubre iz NS kontejnera. hteo sam samo da istaknem da planirano "zadržavanje" ili neće funkcionisati ili će biti protivpravno - u oba slučaja ukazuje na to da ljudi kojima je posao da sprovode zakon nemaju pojma šta sprovode, odnosno šta u tom zakonu piše. to je logična posledica višedecenijskog ignorisanja propisa od strane svih nadležnih - od šalteruše i pozornika do sudija i ministara. 1. građanin može da zadrži lice koje zatekne u izvršenju krivičnog dela koje se goni po službenoj dužnosti. dakle bitno je da ga je "uvatio na gomili" (i da to može da dokaže) i da je u toku bilo izvršenje težeg krivičnog dela - što krađa đubreta ili oštećenje svakako nije; 2. ako i ima pravo da ga zadrži faktički im je to onemogućeno, uzimajući u obzir sva ograničenja koja ste vi tačno naveli. kako da zadržiš nekog ako ne smeš da ga vežeš a moraš da paziš i da ga slučajno ne povredniš? 3. tu su i "neformalni zakoni" odnosno praksa u postupanju nadležnih koja je vrlo labavo zasnovana na propisima, a ponekad je i suprotna propisima, a opet "prolazi" već decenijama. za početak policija nikako ne preporučuje građansko hapšenje. pravosuđe vrlo strogo gleda na sve "propuste" prilikom samoodbrane ili građanskog hapšenja. dok se lopovima gleda kroz prste, dotle se poštenim građanima traži dlaka u jajetu.
  • Ja

    20.06.2017 13:10
    Srbistan
    Dnevna doza investicija i bolje buducnosti. Toliko nam dobro ide da se bojim da brze i bolje i jace ne krene.
  • /

    20.06.2017 12:50
    /
    pa i rome ste izbacili iz cistoce
    pogledajte bolje kada dodje kamion

    svakim danom u svakom pogedu stvarate razloge zbog koji vas drugi ne vole
  • pera

    20.06.2017 12:29
    zaposlite Rome, neka svako duzi kontejner, da vidis kako ima da se sija, ima odma da reciklira
  • Perica

    20.06.2017 09:26
    ######
    Koja STRUĆNA SPREMA je POTREBNA!?
  • Rade

    20.06.2017 08:28
    Cinjenica je da su kontejneri razvaljeni i da ljudi prave mini deponije okolo kontejnera zato to ih mrzi da bace smece u kontejner i da svi slezu ramenima kada prodju pored zato sto se niko nebabi tim problemom Cinjenica je takodje i da su neki ljudi stoka prljava zbog kojih vecina ispasta .U zapadnim zemljama ljudi bez problema prijavljuju takve komunalnoj zato sto nezele da ih maltretira manjina bahatih ovde je bilo kakva inicijativa da se resi problem osudjena na politicko prepucavanje umesto na dobrobit zajednice .
  • Kruško Tepić

    20.06.2017 08:27
    Još jedno pranje para "ugradnih monarhista"
  • Stanko

    20.06.2017 06:32
    Намештаљка
    Неко некоме гура новац од нас грађана у лични или деонички посед. Већ постоје нерадници, комунална полиција, задужена за то.
  • Мунгос

    20.06.2017 00:02
    Обогатићу свој речник новоговора још једном бриљантном речи, односно занимања ЧУВАР КОНТЕЈНЕРА. Мислим да би изумитеља те речи требало лично да одликује Велики Брат. Ипак бих, ако дозволите, и ја дао свој допринос усавршавању амбијента за леп живот у нашем друштву:
    а) Треба ангажовати и ЧУВАРЕ зидова од графита, колико би тако тек уштедели издатак од сталног кречења и прекречивања, да би се чувари одмах исплатили, наравно и тако би се ублажила незапосленост
    б) Треба ангажовати и чуваре поклопаца шахтова, по једног чувара на две улице.
    в) Такође ме интересује да ли чувари имају право да заврћу руке ономе кога ухвате на делу. Мој предлог је да се то дозволи, наравно уколико су чувари физички јачи од прекршиоца.
    г) Мислим да у тој области треба запошљавати и војвођанерске патриЈоте, зато што је то лако, плус цењено занимање. Тиме бисмо се њима одужили за ангажовање на усавршавању друштвеног система, а они би плус дали допринос очувању изворног амбијента Војводине.
    д) Могли би такође да ангажујемо и Чуваре који би откривали оне саботере који пишу коментаре за време радног времена. Ту би добро дошла нека специјализована обавештајна организација састављена од пензионисаних агената Удбе, Ције, БНД, Ми6….. Да, заборавио сам оне КГБ, а они су најбољи.
  • Debeli

    19.06.2017 23:56
    Čuvari kanti za đubre
    Već u najavi tuče čuvara i sakupljača sekundarnih sirovina, širom grada...
    Elem, u Nemačkoj sakupljači sekundarnih sirovina, kao pojedinci moraju imati ugovor sa gradom i adekvatno vozilo, pa dobiju određen reon i ključeve od "svojih" par kontejnera. U obavezi su da svakodnevno obilaze kontejnere, proveravaju ih i prazne, odvozeći te sirovine u precizno naznačena mesta za reciklažu. Posle pretovara iz kontejnera u vozilo sve oko kontejnera mora ostati savršeno čisto, kao i kroz transport sve do reciklažnog centra. Isplaćuju ih na osnovu težine donetog reciklažnog otpada. Prilično jednostavna organizacija, ali što bi tako nešto probali i u Srbiji... Konačno, u Nemačkoj taj posao uglavnom obavljaju Romi, koji takvom zaradom mogu da prehrane svoju porodicu, ali za školovanje dece to uglavnom nije dovoljno...
  • zakon

    19.06.2017 23:51
    ma kakve su ovo budalaštine? kakvo bre građansko hapšenje, pričamo o krivičnom delu koje se goni po privatnoj tužbi, a oni se igraju policije? po zakonu o privatnom obezbeđenju patrola se obavlja unutar štićenog prostora (član 21 zakona "Poslovi iz stava 1. ovog člana mogu se vršiti samo unutar štićenog objekta ili do granice štićenog prostora."), a izuzetak od toga je samo lično obezbeđenje lica, kakvo bre lišavanje slobode zbog kontejnera... idiotsko foliranje sa kvadovima bolje da ne pominjem.

    čistoća je inače poznata po briljantnim idejama i pravnim rešenjima... not.
  • Nervirach

    19.06.2017 23:21
    Komunalci bi stvarno trebali poceti raditi svoj posao. Ne samo da obilaze kontejnere vec i da kaznavaju bacanje smeca , arlaukanje, pljuvanje...
  • Salmonela

    19.06.2017 22:30
    @Brisel
    Zelim ti vrucu noc sa AV-ovim buzdovanom.
  • muk

    19.06.2017 22:23
    Koja je poenta kontejnera ako oni trebaju obezbedjenje??
  • *

    19.06.2017 22:20
    Cekaj ovo nema smisla prvo procitah tekst o tome da Srbija moze (a citaj izmedju redova nece) da donese zakon o socijalnim penzijama jer je sve vise onih koji za sav radni vek nisu ostvarili uslove za redovnu penziju a bice NAS sve vise a ovi unajmljuju redare da paze kontejnere... a i sta je tu cudno to je da Romi vise ne bi skupljali smece za reciklazu jer je to postao ozbiljan biznis u Srbiji koliko samo firmi imamo u toj delatnosti sve mutljage....
  • Norma Lan

    19.06.2017 22:11
    Stanarska priča
    Najveći problem prave radnici čistoće.
    Kod nas stoje DVA kontejnera, i retko kad isprazne oba, uvek samo po jedan. Naravno, sledećeg dana budu pretrpani, i smeće se razbacuje oko njih,što nesavesni građani što uboga sirotinja koja traži da preživi.
    Pre tri meseca, prilikom utovara, radnik Čistoće je OTKINUO poklopac kontejnera, i bacio ga u ograđeni prostor gde i danas stoji!!!
    Pre nekoliko godina i oni su uveli interne "kontrolore", nabavili im vozila(Seićento), da kontrolišu rad svojih radnika, i opet ništa.
    I ovo će dati isti rezultat!
  • baron

    19.06.2017 22:08
    komunalna policija
    Posto zivim na Adicama pitam se ko moze da zaustavi fals pevanje i arlaiukanje iz pravca Veternika.Hajmo komunalci zaradite platu.I ovaj pevac ce verovatno dobiti penziju umetnika.Boze sacuvaj i sakloni!
  • :)))

    19.06.2017 21:16
    xaxaxa
    Pa ovo je vrhunac kriminala...
  • Ris

    19.06.2017 20:59
    Drago
    Oce mozda Kacavenda da preuzme sluzbu . Ima iskustva iz Vodovoda
  • Zahe Bant

    19.06.2017 20:30
    E, pa ne može tako
    Šta ste se okomili na Komunalnu policiju? Pa oni to ne mogu da rade. Oni su išli na "kurs" čitavih mesec dana, što znači da su za "kompleksnije" poslove.
    Ovi čuvari đubrišta će se osposobiti za pet dana da hapse sirotinju i to je njihov posao.
    Takodje za pet dana se osposobljavaju upravnici zgrada da troše vaše pare.
    Pa bivši precednik masterira očas, SNS doktori se razmnožavaju kao pečurke posle kiše, a vi svi na komunalce!
  • novosadjanin

    19.06.2017 19:17
    Znaci imamo policiju,komunalnu policiju,policiju za kontejnere.
    Sta je sledece? Policija za poklopce sahtova?
  • Brisel

    19.06.2017 19:03
    Eu
    Vidim da je vecina komentara pisana u radno vreme. Citaju se vesti i pisu komentari za vreme radnog vremena. Zato smo tu gde jesmo. Aj sada neradnici svi po jedan - udarite dole
  • evgenije

    19.06.2017 18:43
    @ PetarPP
    Hmmmm, ne znam dali si iz Novog Sada pa samo nisi upoznat ili nisi iz Novog Sada pa onda i ne znaš, ali upravo takva hala postoji u Novom Sadu. Podignuta je pre nekoliko godina i upravo služi za recikliranje otpada. Hala je moderna, ugrađena je moderna tehnologija kupljena i uvezena iz zemalja koje su najdalje otišle po pitanju recikliranja otpada. Jedna je od modernijih u regionu. Ne mogu sada tačno da se setim koliki je kapacitet celog pogona, ali nije mali. I da bude još zanimljivije. Zaposleni su upravo mahom ljudi romske populacije koji su nekada prevrtali novosadske kontejnere u potrazi za sekundarnim sirovinama. Sada to i dalje rade, ali u modernom pogonu, primaju platu za to, plaćeno im je socijalno, imaju radne uniforme i redovno radno vreme.
  • Napoleon

    19.06.2017 18:39
    I treba tako, nadam se da ce sada vise ulagati u reciklazu jer ce imati vise otpada. Samo da se to uradi kako treba.
  • NS

    19.06.2017 18:16
    @Jel +
    Čoveče, kao da ne znaš, pa mora ovde da ti se kaže. Zezaš i ti.
    Jedina stvar koja je ovde ok je ako više skundarni skupljači sirovina ne budu remetili opasno saobraćaj kao do sada. To će biti jedini uspeh ovih čuvara kontejnra. Zamislite konkurs za poziciju Čuvar kontejnera?! Neophodni uslovi bi bili: neka borilačka veština, prethodno iskustvo u mlaćenju ljudi, poznavanje otpada u kontejnerima, poznavanje detaljne mape kontejnera po gradu, averzija prema sirotinji (što su i sami bili pre stupanja na funkciju čuvara kontejnera)...Alo ljudi, ima li gde još u svetu ČUVAR KONTEJNERA kao radno mesto i zanimanje?! E, a kolike će plate biti za to?
  • Rade

    19.06.2017 18:04
    Ovakve stvari su sasvim normalna pojava u svakoj sredjenoj zemlji a kad se kod nas pojave vecina besposlicara koji vise po netu to osudjuje i govori da mi nikad necemo biti normalna zemlja .Pustite politiku i ko je na vlasti mene interesuje da zivim u cistom i sredjenom gradu a ko ce to da postigne briga me neka se bore za birace resavanjem problema a mi bi trebali da se toga setimo kad bude glasanje a ne da mi prodajaju maglu ko je veci patriota ili slocne gluposti .
  • Novosadjanin

    19.06.2017 17:58
    Tako treba
    S obzirom da je rec o Novom Sadu nista ne cudi pa tako ni to da posmatraju ko sta vadi i mece "sumnjivo" iz kontejnera. Za spijuniranje uvek para u "demokratskom" drustvu ima.
  • niko

    19.06.2017 17:43
    lom
    dajte pare sekundarcima i nece lomiti
  • PetarPP

    19.06.2017 17:16
    Bolje da taj novac ulože u reciklažu otpada, u halu, gde bi doveli te ljude odnosno slonili ih sa ulice. Ovako me baš zanima kakva će ti novi stranački primači novca imati ovlašćenja, da li će prema sklupljačim sekundarnih sirovina primenjivati silu možda ili će biti samo primači?!
    Za to ste glasali vi što niste glasali.
  • Ljut

    19.06.2017 17:03
    Samo po evropski!
    Živela napredna Srbija! Treba pod hitno sprečiti one ljude što uzimaju bačeni hleb iz kontejnera, da neovlašteno i nelicencirano odnose takvo blago!
    Već vidim buduće naslove po novinama o hapšenju nesrećnika koji su skupljali PVC po kontejnerima i živeli od toga.
    Nema veze, neka NVO ili Srbija će im uručiti svečano pasoš o troški države i uputiti ih u imigraciju.
    Sprečimo ljude da žive ovde, raselimo Srbiju!
    Napredna Srbija, samo za elitu! Sveski vladari, pokorni smo do kraja, a gaće su nam odavno skinute!
    Umesto da brinu za gladne, oni brinu za kante za smeće!
    E, to ja zovem naprednost!
  • Krcko

    19.06.2017 17:00
    FYI
    Jednom davno dok je komentarisanje na internetu tek bilo u povoju, licno sam ostavio prognozu da ce tadasnja (ali i sadasnja) ideja "urbana arhitektura Novog Sada = nabij sto vise stanovnika u sto manje kvadrata" dovesti do phiholoske i socioloske degradacije zitelja. Drugim recima, sto je vise ljudi u "kanjonima" novoizgradjenih ulica u Novom Sadu, to ce vise biti besa, kriminala, incidenata, raspustene dece i vandalizma. Samo nedostatak parkinga vec pravi bes, a sta je sa svetlom, zelenilom pa i vazduhom?
    Neka ljudi, kad je bilo vreme da se bunite i secete glave korumpiranim urbanistma i kriminalcima od politicara, vi ste gledali gde cete da izvucete licnu korist. Eto vam sada, jedite sta ste sebi zakuvali, a za vasu informaciju TO CETE RADITI DOZIVOTNO i vi i vasi unuci! Jednom kad se od grada napravi ruglo, nikad se vise ne moze popraviti!
  • Lacika

    19.06.2017 16:32
    Da vidim ko ce uhvatiti Djoleta Struju
  • Nervirach

    19.06.2017 15:48
    I kod mene u kraju iznosimo kante, cistimo sneg, skupljamo smece i govna od vasih pasa iz zgrada. I kese sa starom odecom i obucom ostavimo sa strane za manje sretnije. Ovo je posao za komunalnu policiju a ne da se opet klepaci po budzetu.
  • ljudi

    19.06.2017 15:44
    ...Žive od prikupljanja sekundarnih sirovina.Nemojte im ukinuti "hleb".Drugo je sto su neki kontejneri razbucani i puno smeca oko njih.Oni koji "rovare"vrate smece unutra.Ili ponesu sta im treba,a ostalo vrate unutra.Neki drugi bacaju oko kontejnera ,a neki prave divlju deponiju na drugim mestima.
    Ranije su kamioni čistoće imali šmk i vodom čistili prosute namirnice okolo ili i sam kontejner.Sada toga nema.Prici kontejneru i ne ugaziti u nesto je postalo stvar umešnosti i okretnosti.
    Vidite li sta mi plaćamo,a koliko se radi? Po tri puta iste stvari.
    p.s. napravite prave kontejnere da pri odlaganju pet ambalaze ili starih novina dobijem racun sto sam odlozila na pravo mesto.Onda uvedite cuvare da ih cuvaju.
    A,da mozda ce to biti ovde za jedno 50god.,a vrlo verovatno ni tad!
  • /

    19.06.2017 15:03
    /
    e od ovih botova...
    kod mene nema kontejnera. iznosimo kante. svaki dan je prepuno papira i ostataka obroka

    cistimo sneg, kosimo travu, skupljamo smece i govna

    eto vam jos razloga za moj maxohizam prema vama sugradjanima
  • Cistoca

    19.06.2017 15:02
    Bravo
    Konacno se neko setio...vec mi je dosta da gledam kako se novi, lepi kontejneri rasture za nedelju dana a onda se mi gradjani davimo u razbacanom smecu od sakupljaca. A muka mi je i kad se komsija izbahati i renovira stan u fulu, a na ulicu iznese stare prozore (stakla na sve strane) jer se stiso da iznajmi veliki kontejner.
  • Rade

    19.06.2017 14:51
    A sta je sa bahatim vlasnicima pasa? Nisam jos video da ijedan od pomenutih vodi psa sa korpom ili cisti izmet za istim?
  • Miroljub

    19.06.2017 14:51
    Pod mač bato
    555-333
  • beli

    19.06.2017 14:37
    Komunalna policija na žalost mora da radi posao policije opšte nadležnosti, zatvara lokale i izlazi na prijave za javni red i mir , pa ne stiže da radi svoj posao. Samo realno.
  • Ikebana

    19.06.2017 14:36
    Ovo znači da će naš lepi grad postati lepši i čistiji kao što je nekada davno i bio, dok mi narod nismo bili stoka...pozdravljam svako ulaganje koje ima smisla i koje može da donese neki napredak..ajde da vidimo ondak delo..
  • stanarka

    19.06.2017 14:30
    bravo
    E fala Bogu! Banatic je vecito sa polomljenim kontejnerima a policija prolazi samo u poteri za hapsenje, hocu reci retko..... najzad malo komunalnog reda!
  • Ja

    19.06.2017 14:21
    Oćete da rešim problem za manje od 24 sata? I kontejneri i divljanje po Mišeluku i lomljenje po parkovima i divljanje kafića do ranie zore ?

    Malo mi treba - ekipa od dvadesetak ljudi. 5 terenaca. Oprema (znam tačno šta - od blokatora mobilnih telefona do ....) i odrešene ruke. Jedan dan efektivnog posla.
  • Steva-NS

    19.06.2017 14:13
    Da vidimo i tu smejuriju u praksi ! Znači,sledi poskupljenje usluga " Čistoće " ! Još jedno šišanje po "volji građana" !
  • kacanin

    19.06.2017 14:07
    Eh, osnovala se nova SPO pa Piljic i ekipa da udome sigurne glasove:):):):):)
  • @ ex chapman

    19.06.2017 14:04
    Svako lice koje zatekne drugo lice u izvršenju prekršajnog ili krivičnog dela, ima pravo da to lice zadrži do dolaska policije. To je ono čuveno građansko hapšenje u zakonu. Po toj istoj formulaciji može postupiti i ovo obezbeđenje kontejnera. Izvršioca dela imaju pravo da zadrže isto kao što to može uraditi i bilo koji drugi građanin, ali ga ne smeju udarati, tući, maltretirati, ugrožavati život i zdravlje, ne smeju ga vezivati, ne smeju ga sami privoditi u policijsku stanicu. U zakonu postoji tačna procedura kako treba da izgleda jedno građansko hapšenje i kako se postupa, na koji način se zadržava lice da ne pobegne do dolaska policije. Sve što se prema tom licu uradi van propisanog sledi prijava za remećenje javnog reda i mira, protivpravno lišenje slobode, nanošenje telesnih povreda. Da bi neko izvršio građansko hapšenje mora poznavati zakon u sitna crevca. Ako ovim čuvarima kontejnera već daju mogućnost da imaju pravo nekoga da zadrže onda se nadam da će ih oni koji im to dozvoljavaju i detaljno obavestiti o svim pravima i obavezama. U protivnom neka se spreme za isplatu visokih odštetnih zahteva. Nas koji ne lomimo, ne krademo, ne uništavamo, ovo ne treba da brine. Nas neće niko zadržavati protiv naše volje, neka o tome brinu huligani i lopovi. Isto kao i u saobraćaju. Nas koji poštujemo ograničenje brzine u naseljenom mestu ne treba da brine visina kazne i koliko bodova će nas rebnuti. O tome neka brinu oni koji jure.
  • Mirko

    19.06.2017 13:58
    Migranti
    Dokle god su vam tu migranti koji su pre mnogo godina došli ovde, ne ovi najnoviji nego oni staari migranti, biće vam to tako...

    U Srbiji postoje se ovi a i sa političarima problemi i reketašima mogu rešiti na sledeći način:

    1. Prisilno obrazovanje (pljuneš na ulici, ideš na predavanje zašto to nevalja, sledeći put pljuneš, ideš 2 puta na isto predavanje, ajd da vidim kad ćeš 3ći put pljunuti...)
    2. Kačenje na dizalicu za primer i vožnja kroz grad, državu...
  • ZdravkoNS

    19.06.2017 13:50
    Pozdravljam potez čistoće, namera je dobra, ostaje da se vidi koliko će to uspeti.
    Prosta računica kaže: posao je malo manje od 50,000 eura, što na mesečnom nivou izađe oko 4000 eura bruto za firmu, pa ako uzmemo bruto platu od 500 eura za čuvare (bez da i firma nešto zaradi, bez goriva i amortizacije) to nam kaže da može biti max 8 čuvara(ali nije niko lud da daje svoje gorivo i vozila).... Da li osam čuvara može da sačuva sve kontejnere u Novom Sadu i prigradskim naseljima.....?
    ČISTO SUMNJAM. Ako ih bude manje od osam(što je verovatnije), e tek tada nema šanse(dvojica barem, treba da budu slobodni uvek (jedan ili dva slobodna dana po čoveku))...

    Ne bih da zvučim pesimistično, možda ovo i bude imalo nekog efekta, pre svega psihološki, ako ti koji prave štetu budu pazili i radili u strahu da će ih neko obezbeđenje možda spaziti i zadržati, uz kaznu,....ali malo je to ljudi na terenu da ih čak i odvrati...

    Pravo pitanje je ZAŠTO UOPŠTE TO MORA DA RADI/PLAĆA ČISTOĆA, KADA IMAMO ARMIJU KOMULANIH POLICAJACA?
    Njih ima koliko god hoćeš, neka rade svoj posao, a ne da nama zbog stoke poskupi odnošenje smeća....
  • Laki

    19.06.2017 13:49
    Aktiviste
    treba nagraditi.Nije bilo lako ici sa mitinga na miting,nositi zastave,klicati vodji,i klimati glavom.
  • Maja

    19.06.2017 13:42
    A šta radi komunalna policija i zašto ih plaćamo? Zar to nije njihov posao?
  • ex chapman

    19.06.2017 13:32
    bolesno
    to je sve što imam da kažem na ovu nenormalnu pojavu. što se tiče zadržavanja: verovatno je svima jasno da samo policija ima pravo da nekog ZADRŽI protiv njegove volje. dakle nikakvo privatno obezbeđenje nema pravo na to. privatno lice ima pravo da od lopova povrati ono što je ukrao i to samo ako ga zatekne u izvršenju dela. nakon što povrati svoju imovinu privatno lice nema pravo da zadržava počinioca. bolesno, ali istinito. isto kao i postavljanje čuvara kontejnera: bolesno ali istinito
  • Bushcraft

    19.06.2017 13:31
    G4S companija koja ima opasnih problema sa ljudskim pravima i koja je prosarana skandalima o umesanosti i namestanju politickih stranaka na celo drzave. Konkretno mislim na Filipa Meja, muza od Tereze Mej (sadasnji premijer Velike Britanije) koji ima doba procenat deonica u toj kompaniji. Cim su Britanski mediji poceli da kopaju po toj prici njegove deonice su nestale sa spiskova. Naravno, Srbija je bogom dana drzava za takve kompanije jer zakon ne postoji niti pravosudje funkcionise.
    Slazem se da treba cuvati red na ulicama Novog Sada ali zasto onda placamo policiju?
    Sta je njihova svrha?
  • NS65

    19.06.2017 13:21
    ZAPOSLITE SAKUPLJAĆE SIROVINA
    Oni su i onako međusobno podeljeni po MZ!
    A,niko ne sme da im uđe na teren!! Sem BAHATIH STANARA!
    Komunalna juri Babe sa cvećem,Policija ne sme noću da izlazi
    jer jma mnogo kriminalaca,SAMO po POZIVU!
  • Analiticar

    19.06.2017 13:19
    To radno mesto treba da bude za sakupljace sekundarnih sirovina da cuvaju kontejnete a da ih ne pretrazuju. Ako se to ne desi sutra ce u gradu biti hiljade ljudi bez egzistencije
  • Mile

    19.06.2017 13:10
    tolerancija glasaca
    Cuvar , cemu to,kad postoji komunalna policija,kad postoji redovna policija.Dali se opet na nas teret pravi jos neka policija ili se pod ovim imenom pojacava stara,koja ce da nas ispumpava a problemi se ne resavaju.
    Niko nema pravo da osteti tudju stvar-kontejner.niko nema pravo da prlja javnu povrsinu,zasto onda te policije ne rade svoj posao. Dok nama pljuste kazne za sve i svasta,sekundarci kidaju,lome,voze neregistrovani,pretovareni uzduz i popreko po ulicama i bulevarima.Dali se to zove tolerancija nepismenog glasackog tela !!!
  • DonJuan

    19.06.2017 13:02
    Napredna Srbija - zemlja motaca kablova i cuvara kontejnera hahahahaha
  • mrk

    19.06.2017 12:55
    @Jel

    predpostavljam da si nesto i naucio na tom fakultetu vec kad ga pominjes kao relevantnog, pa druze, otvori privatno pa radi.... stvori sebi posao
  • slazem se

    19.06.2017 12:53
    ako ce to promenuti
    NESTO KAD SE JAKO DOBRO ZNA KO SU ONI KOJI RASTURAJU I DA SU ZASTICENI JER SU KOBAJAGI UGROZENI, a treba da se kontrolisu i radnici cistoce koji te iste kontejnere ne vracaju vec bacaju i okrecu kako hoce pa svi bacaju u kako treba okrenut kontejner da nebi morali izlaziti na put.
  • Tea

    19.06.2017 12:51
    Ko će nadzirati onu naseljenu deponiju izmedju Detelinare i Novog naselja.Mogli bi vi iz 021 napraviri par snimaka da se vidi deponija u sred grada.
  • Danče

    19.06.2017 12:51
    Stoka razvaljuje kontejnere, uništava imovinu svih nas i rasipa smeće na sve strane. Pozdravljam ovu odluku da se angažuju čuvari! Ja da se pitam svako uhvaćen u razbacivanju smeća i kidanju kontejnera dobio bi da počisti rejon dok mu ne presedne smeće, eto
  • Jel

    19.06.2017 12:45
    vi
    Jel Vi mene "zekite"?
    Kako ljudi da se zaposlim u komunalnoj policiji, da ništa ne radim, a da mi je plata veća od pripadnika MUP-a?
    Imam završen pravni fakultet.
  • Nervirach

    19.06.2017 12:44
    Pa da li je ovo normalno? Bas svaki clan i patriJota mora dobiti zaposlenje. Sarajte malo, ima jos mesta. Ima u ovom gradu jos dosta para, nikako skroz da propadnemo pa da nema para za svaku glupost.
  • Frizzle

    19.06.2017 12:42
    Iz kontejnera ispred moje zgrade sakupljači sekundarnih sirovina dolaze svakodnevno, i bahato se odnose prema kontejnerima. Čak je jednom naišla konkurencija pa su krenuli da otimaju "sekundarne sirovine" od ovih (mogli bismo ih stoga nazvati "sakupljači tercijarnih sirovina", hehe)...

    Sve u svemu, nadam se da će ove firme raditi svoj posao i sprečiti ovakve stvari (mada, iskreno, nisam uveren u to).
  • stana

    19.06.2017 12:39
    e pa konacno da ste se malo opametili. decurlija i koje kakvi banditi demoliraju svaki dan neki kontejner i čemu onda ulaganja!? sada će komšija dva puta razmisliti da li će vozati kontejnere po ulici i nameštati kako njemu odgovara. ovo je dobra ideja.
  • Komšija

    19.06.2017 12:36
    Infrastrukturalna fraktura
    Ne bi bilo loše organizovati i neku edukaciju za divljač što se spustila u pitome krajeve, pošto su u zavičaju navikli da smeće bacaju po potocima i jarugama, pa ga sad, kad su uvalili opančarske čukljeve u espadrolje, hitaju kroz prozor.
  • tzjhetjh

    19.06.2017 12:35
    ATV? Za čije babe zdravlje? Do svih kontejnera u NS se može lagodno doći i prići i vespicom, da ne kažem biciklom ili nečim drugim što bi moglo da uštedi novac građana.
    ATV... budibogsnama...
  • Nikola

    19.06.2017 12:30
    Uvodjenje reda
    Pa izgleda je ovo jedini nacin da se naucimo reda i discipline i da se sacuva imovina grada i nesavesno otklanjanje otpada koje je postala svakodnevnica o kojoj ste svakodnevno na R021 izvestavali. Pa kada budu uhvaceni na delu, plate kaznu valjda ce se opametiti. U svakom slucaju pozdravljam potez Cistoce.
  • Novo naselje

    19.06.2017 12:28
    Buka!
    A da li ce neko nadzirati i voditi racuna o tome koliku buku prave kamioni kad prazne podzemne kontejnere? Na Novom naselju ih prazne od 23.30 do 01.00. Buka je neopisiva! Svaki prazne po desetak minuta, rotacija sve vreme ukljucena, razbude ceo kvart.....
  • Pavle

    19.06.2017 12:26
    Podzemni su greška
    "Neovlašćeno iznošenje smeća iz kontejnera". Neće vam zbog te zabrane izumreti oni koji se tu hrane! Naprotiv, problem za koji nemate empatije postaće i vama primetan.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna