Savet za osobe sa posebnim potrebama razmatrao je odgovor Gradske uprave za građevinsko zemljište i investicije (UGZI) povodom pitanja o dužini rada pojedinih semafora za pešake.
Diplome iz Bosne , a profesori na novosadskim fakultetima iz Bosne , Crne Gore i Srbije ostali koji su iz NS su uglavnom politicari koji samo primaju plate...Zanima me i kako bi pesaci prelazili kruzni tok sa frekventnim saobracajem wtf , niste izasli iz NS ...
@Pravo na mišljenje - da pojasnim ja vama "gospodine", jer nemate životnog iskustva među ljudima u 21. veku. U srednjem veku je možda bilo normalno građane optuživati paušalno i bez ikakvih dokaza, u ovom međutim nije nikakvo "pravo na mišljenje" da kad nemate nikakve dokaze unapred optužujete građane na osnovu njihovog porekla, a koje čak ni ne znate koje je. Vidite ja recimo mogu da vas nazovem "šovinistom koji nama određuje ko je dođoš a ko nije" jer to jeste, ali ne mogu da vas nazovem "ustašom koji nama određuju ko je dođoš a ko nije" jer ne znam da li to jeste. Vi mešate pravo na mišljenje i pravo na širenje međunacionalne mržnje i netrpeljivosti, koje ni nemate, no, daće Bog, jer takvih kao vi ima sasvim dovoljno i previše, pa ćete se i vi naći na drugom kraju šovinističkog štapa pa onda slobodno ponovo pričajte o "pravu na mišljenje".
Da ti pojasnim malo. Jer neaš životnog iskustva na podrućju Jugoslavije, dovoljno.
U Bosni su se najviše štampale lažne diplome. Takođe, u Bosni je i u vreme Juge a i kasnije bilo mnogo fakulteta koji su se olako i površno završavali.
Iz takvih fakulteta, izlazili su ljudi koje su samo Bosanci zvali "indžilirima".
Što ne bi trebalo nikako mešati sa inženjerima, pogotovu onim koji su diplomu dobili pre nesretne Bolonje.
Zatim, takvi su indžiliri prirodno migrirali i još pre ijednog rata došli u Vojvodinu i Novi Sad.
Tako da se ne uklapaju u termin dođoša. Više su nekako došli da se dobro udaju za neku našu bogatu devojku.
Pa su nekako i došli do posla, obično na rukovodećem mestu.
Vladalo je neko pogrešno mišljenje da su rukovodioci u NS obično iz Montenegra, današnjeg.
Moje je lično mišljenje da je mnogo veći broj njih došao iz Bosne.
Tako je došlo do toga da su se dobro situirali još pre rata i počeli da određuju što šta po NS.
Tako je i neki od njih, citirao bih ga: "- Mene su na fakultetu naučili samo to, da razlikujem diJodu od slona!"
ILi, kad te indžilir pita: "Kako da proverim akumulator?"
E, takvi nama određuju vreme i redosled paljenja semafora i zelene talase.
Naravno, uz rakijicu, onu mekanu, bosansku.
Pametni i uceni ljudi su otisli iz Srbije, ovi sto su ostali bolje da upisu fakultet ponovo pa dq uce iz pocetka nego sto se vezbaju na nama. Zaista ne znam do kad ce na takvim mestima samo platu da dobijau a pojma nemaju.
Lepo je da smo i na ovakvom članku imali priliku da čujemo "stručno" mišljenje komentatora koji znaju da je baš iz Bosne diploma projektanta, odnosno da su baš "dođoši" ti koji su bahati u saobraćaju.
Ma najbolje da se ukinu pesaci. Smetaju na semaforima, na pesackim prelazima ali najvise na trotoarima ispred kafica i kladionica. Juce prolazim pored jedne pizzerije i moram da obilazim neki crni auto BiH registracije jer je lik izveo devojku na veceru pa valjda da pokaze kako je iznad zakona parkirao nasred trotoara. Ja pitam: "A zasto niste parkirali na parkingu?"...lik me samo pogledao i bez reci nastavio dalje ali devojka se okrenula i pokazala mi svoj dekorativan motiv na noktu srednjeg prsta....gosti u basti ispred pizzerije gledaju i smeju se, bas lepa predstava. I meni je bilo smesno, sama sebi sam bila smesna...kao sto je smesna i ova drzava u kojoj zivimo.
Pitanje za ove sto bi tu postavili kruzni tok: Kako bi tek onda pesaci uspevali da predju ovu raskrsnicu kad taksisti i bahati dodjosi ne postuju ni semafor, a kamoli obican pesacki prelaz?
Sramotan je odnos ove države prema pešacima.
Gde su starci, ljudi sa određenom usporenošću zbog bolesti?
Svaki vozač može da postane invalid i da se na]e u istoj situaciji jednog dana.
Pa i indžiliri koji projektuju ovakav saobraćaj. Sa svojim diplomama iz Bosne.
Apsolutno je netacno,znam iz prve ruke i tvrdim da ne postoje nadlezni a pogotovo strucni,izbegavaju odgovornost jer su diplome kupili ili si iz druge struke a postavljeni su reda radi jer su partisjki kadrovi.Na ovoj raskrsnici interval se moze produziti od 9 do cak 15 sekundi bez ugrozavanja ostalih u lanacu programiranog saobracaja.Covek koji stoji iza ovog odgovora neka uzme svoju diplomu i obrise b...u sa njom.
Kako ne razumete da se ekipa sad tek uci. Posto nemaju skole, nameste semafor. Pa vide da ne ide, pa mu promene rezim malo, pa vide da ne ide, pa promene na drugi nacin. Itd. Isto kao sto su Zeleznicku raskopavali 5 puta pre koju godinu. Onda su naucili da treba da se napravi plan. I tako, svakim danom su sve bolji u svom poslu.
Naravno, trebalo bi produziti zeleno svetlo za pesake za te problematicne raskrsnice, ali prioritet treba da bude da se ukine uslovno desno, odnosno zabraniti skretanje i desno i levo za motorna vozila kada vozilo preseca pesacki prelaz na kojem u tom trenutku traje zeleno svetlo za pesake i u toku zastitnog vremena. Tada bi se indirektno i ovaj problem resio. Novi Sad nije selo i ti zastareli sistemi predstavljaju uzasan stres za pesake i bicikliste, ali i realno veliku opasnost. Verovatno bi doslo do odredjenog usporavanja motornog saobracaja i u startu dodatnog zagadjenja, ali ako bi se paralelno osnazivali alternativni vidovi transporta prvenstveno biciklisticki i javni prevoz, ljudi bi redje sedali u motorna vozila, posto bi im put duze trajao.
Raskrsnicu prolazim i nekoliko puta dnevno ... ne znam za čega služe kamere , ali kada bi na sve četiri strane postavili po saobraćajca da naplaćuju kazne za prekršaje (i to ne zbog pojasa) i pešacima i biciklistima i vozačima , saobraćajna policija bi samo za dan namakla pare za svoje plate , a stoka bi valjda naučila kako treba da se ponaša u saobraćaju .
BTW , taxisti su na ovoj raskrsnici NAJGORI (čast izuzecima)...
Nažalost cela država nam je u istom takvom rasulu ... :(
Dobar vozač poštuje saobraćajne propise , a najbolji propuštaju .... PODRŽAVAM .
Popularni raskrsnica kod Cak Norisa, jedino on stize da je predje. Inace obozavam formulacije kako nesto ne moze.. u praksi se u 99% slucajeva pokaze da moze.
"Uprava je navela da na semaforu na uglu Bulevara Mihajla Pupina i Ulice Žarka Zrenjanina nema mogućnosti da se produži trajanje zelenog svetla."-a razlog je?Možda bi Usain Bolt stigao do preko-puta za pet sekundi...
U neko razmnije vreme, na ovoj raskrsnici je bio kružni tok.
Eto prilike da se napravi ponovo, sa sve mondenom neon-pevljivom fontanom. BG kaže da ima viška novaca u svom budžetu pa bi mogli malo da se otvore...
Izgradite onda pokretnu taku koja ce za 9 sekundi prebaciti sve na drugu stranu...
Diskriminacija...
Stari i bolesni i hendikepirani treba da idu na druge prelaze jer ste nesposobni da nesto pametno smislite!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Zeleno za pešake kod Banovine ne može da traje duže
Autor: 021.rs
Novi Sad
•07.07.2017.
•11:04 > 12:01
Komentari 32
Недељко
mrs
G
zakon
ne moze ni brze
@sprint: Kakvo trcanje?! Ja jos dodatno usporim kod tih besmislenih prelaza
Pravo na mišljenje
U Bosni su se najviše štampale lažne diplome. Takođe, u Bosni je i u vreme Juge a i kasnije bilo mnogo fakulteta koji su se olako i površno završavali.
Iz takvih fakulteta, izlazili su ljudi koje su samo Bosanci zvali "indžilirima".
Što ne bi trebalo nikako mešati sa inženjerima, pogotovu onim koji su diplomu dobili pre nesretne Bolonje.
Zatim, takvi su indžiliri prirodno migrirali i još pre ijednog rata došli u Vojvodinu i Novi Sad.
Tako da se ne uklapaju u termin dođoša. Više su nekako došli da se dobro udaju za neku našu bogatu devojku.
Pa su nekako i došli do posla, obično na rukovodećem mestu.
Vladalo je neko pogrešno mišljenje da su rukovodioci u NS obično iz Montenegra, današnjeg.
Moje je lično mišljenje da je mnogo veći broj njih došao iz Bosne.
Tako je došlo do toga da su se dobro situirali još pre rata i počeli da određuju što šta po NS.
Tako je i neki od njih, citirao bih ga: "- Mene su na fakultetu naučili samo to, da razlikujem diJodu od slona!"
ILi, kad te indžilir pita: "Kako da proverim akumulator?"
E, takvi nama određuju vreme i redosled paljenja semafora i zelene talase.
Naravno, uz rakijicu, onu mekanu, bosansku.
khem
Ja
Mika
G
/
e da komunisti nisu urbicidirali bolje bi bilo obilaziti ceo kvart kao tamo negde
Tina
Zanivetalo
sprint
MORA da bude duži interval ili ćemo biti bez prelaza jer nema smisla prelaz koji niko ne uspe da predje bez trčanja.
sprint
svi na pripreme.
Gradskoj upravi za s
Gde su starci, ljudi sa određenom usporenošću zbog bolesti?
Svaki vozač može da postane invalid i da se na]e u istoj situaciji jednog dana.
Pa i indžiliri koji projektuju ovakav saobraćaj. Sa svojim diplomama iz Bosne.
RIZBO
Podbarac Original
pera
Lena
sldflas
mrk
Vuk
Jeremija
BTW , taxisti su na ovoj raskrsnici NAJGORI (čast izuzecima)...
Nažalost cela država nam je u istom takvom rasulu ... :(
Dobar vozač poštuje saobraćajne propise , a najbolji propuštaju .... PODRŽAVAM .
ne moze ni brze
sldflas
Nervirach
Vojvosadjan
Serbus
Joka
khm
Eto prilike da se napravi ponovo, sa sve mondenom neon-pevljivom fontanom. BG kaže da ima viška novaca u svom budžetu pa bi mogli malo da se otvore...
Inovator
Diskriminacija...
Stari i bolesni i hendikepirani treba da idu na druge prelaze jer ste nesposobni da nesto pametno smislite!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H