U jednom od pet sudskih sporova koje su pokrenuli Ilija Dević i ATP "Vojvodina" protiv Grada Novog Sada zbog nepoštovanja ugovorne obaveze o premeštanju međumesnog autobuskog saobraćaja na stanicu koju je izgradio, konačno je došlo do saglasnosti o visini štete koju je on kao preduzetnik pretrpeo.
Dragi Novosađani, žao mi vas je ali moraćete na kraju ipak platiti gospodinu Deviću svu štetu, na vašu žalost ii to još i sa kamatom. Sve je jasno, Grad Novi Sad nije ispunio ugovorene obaveze iz ugovora i zato mora platiti svu štetu i izgubljenu dobit, nedozvoljavaju više Srbiji da bude divlji zapad i da važi zakon jačeg i bezobraznijeg, te da se dogovori i potpisani ugovori ne poštuju. ( na sreću nedozvoljava to više Evropa). Država Srbija i svi mi moramo da poštujemo potpisane ugovore, ali možemo da ih i nepoštujemo i neispunjavamo i tokvo nasilno i bahato ponašanje zakon predviđa i čak dozvoljava, ALI U TOM SLUČAJU MORA DA SE OŠTEĆENOM NADOKNADI SVA ŠTETA I IZGUBLJENA DOBIT I TAČKA. Stara izreka kaže: volovi se drže za rogove a ljudi za reč i ugovor !!!
Pa šta ovo pišete! Neverovatno! Stvarno me mrzi da ulazim u sve detalje ove mahinacije i lopovske sprege ali treba da je autora teksta sramota koliko površno i neistinito je napisao ovaj tekst! Jedini oštećeni u ovoj mahinaciji su građani NS-a.
A gde je moja dobit svih ovih 25 godina!? S.ebali mi državu tajkuni i politički majmuni, pokrali društvenu imovinu lažnim likvidacijama i privatizacijama uspešnih firmi za dinar, unajmili jadnike iz pasivnih krajeva SFRJ da ratuju za k..čevo zdravlje, oteralo mi decu i mlade iz države i igraju se državnosti s trulom državom koju prodaju silnim arapima i azijatima!? I kad sednu u one migove i pobegnu kao Karađorđevići uoći onog velikog rata jel se pita neko šta će biti s nama!? Gde je naša dobit svih ovih godina...alooooo...pa nas više nema...ni svetlo neće imati ko da ugasi...
Koliko mogu da se setim za mandata gospodje Gojkovic je zapocela da se gradi i zavrsena autobuska stanica . Posle dolaze " demokrate "i sve je stopirano !? GSP se bunio , pretio strajkovima a pocela je i kampanja protiv premestanja postojece stanice . " demokrate " su to iskoristile za politicki obracun sa " radikalima " a ceh je platio gospodin Devic a kako stvari stoje njemu cemo platiti mi !! Moze li sad sudija da donese odluku da izvrsioci naplate svim relevantnim politickim ucesnicima ovoliku stetu kao sto izvrsioce salje gradjanima . Znam odgovor !
E pa gospodine Viši tužioče novosadski ,nemate više šta da čekate.Imate dovoljno početnih informacija i indicija da započnete prikupljanje informacija.Jedino postoji mali problem da li to smete da uradite ili ćete pustiti da delo zastari kao što se to obično radi kad su nedodirljivi u pitanju (nebitno da li su žuti,crni ili neke druge boje).Ali i tu ima rešenje.Ako ne smete da radite svoj posao onda podnesite ostavku i bavite se manje opasnim poslom ,naravno ne više na račun poreskih obveznika.
"Građani su o lokaciji škole, cenim, izrekli jasan sud."
Који грађани? Њих око 100? У граду од скоро пола милиона становника такав број се узима као статистичка грешка. Нису прстом мрднули ни за оних пар хиљада што је недавно протествовало. Ми мислимо да ако напишемо љутит коментар да ће они који држе све под контролом то прочитати, потрести се и онда урадити како коментар налаже.
На протесту за Зоин закон је прошлог месеца било не више од 9 људи. Толико су грађани овог града спремни да се покрену за неку промену
Kada bi postojala pravna država i nezavisna policija, javno tužilaštvo i sud, Mirović i Maja bi odavno bili procesuirani, osuđeni i već na izdržavanju zatvorske kazne zbog zaključenja štetnog ugovora i zloupotrebe položaja odgovornog lica. Ovako, on predsednik pokrajinske vlade, ona predsednica parlamenta, a građani Novog sada plaćaju Iliji Deviću štetu koju su prouzrokovala ova dva naprednjaka.
Gojkovica sada da vrati sve pare u kasu kada ovaj privatnik naplati dug!Htela da se omrsi sa kojim milionom eura pa kada nije dao ona udarila kontru koji se obija o glavu samo gradjanima.Maja da vrati sve pare i da krivicno odgovara jer je bila na mestu gradonacelnika a Mirovic njen kum na mestu direktora Gradjevinske direkcije Novog Sada tako da oboje treba da vrate novac i da krivicno odgovaraju i da im se zabrani da vise ikada se bave javnom funkcijom!
Ima čovek nos .osetio da će biti nekih para pa sad da se malo oparimo,ko ga je tuko po ušima da izmešta autobusku stanicu,kafanski dilovi se nekad ne isplate ....a možda i da. jedino ako je ovaj narod ponovo spreman da plaća nečije bahanalije nedavno smo imali jedne sa 60 tona mesa,a Zastava štrajkuje ljudi na kontejnerima,zato su i uveli Đubretarsku polociju ili hoće da je uvedu,kafanski dil sa Majom i Igorom ...njih dvoje pokupili pare a raja će ostalo da reši ....stara dobra pripovetka Sve će to narod pozlatiti........................znači da se u Srbiji ništa izmenulo nije ..nitiće Predsednik m,isli da je ovaj narod glupav eeeee pa nije samo nema više snage za vaša razjapljena usta ...neznate šta je dosta a šta je ili nije dosta to pitajte Predsednikovog brata.diktatura nam je neminovna.
Degutantno je pri premeštanju bilo kog objekta napisati broj radnih mesta na novoj lokaciji, a praviti se Toša kao da i za radna mesta nije posredi premeštanje - stara će nestati.
To kao kad vlada otvara stalno nove firme, a u stvari premešta.
Vidi stokq uzima nase pare kako god to zvali to je pljacka. I kako god se zvao taj "posteni" investitor. Crknite bre vise sa nase grbace stoko bezrepa!!!!!!!
Vi lupetate gluposti, Jovane! Ne radi se o firmi koju je osnovao, ni o stanici koju je sagradio, nego o DRŽAVNOJ firmi koja mu je pripala privatizacijom, a koju NIKAD nije platio, koju je dobvio običnom pljačkom i na osnovu koje je sve ovo uradio! Ako steknete imovinu na osnovu druge imovine koju ste stekli pljačkom, kako se to zove?
Udjes u dil sa Majom Gojkovic, a onda joj ne das njen deo, pa ti ona demonstrira svoju politicku silu, jer jos uvek zivi politika devedesetih. Medjutim, pred sudom si jak koliko imas para, a doticni ih ima dovoljno. I sad sve placaju porezni obveznici dok Maja lupka cekicem po skupštini, a njeni pajtasi koji su sudelovali u tome takodje sede i dalje na funkcijama. A naprednjaci ce naravno da pevaju opet onu pesmu da su Zuti krivi. O narode moj... Kako si samo.
Lupate gluposti naveliko. Devic firmu i njenu imovinu nije dobio vec kupio. U izgradnju stanice je ulozio novac od kredita koji su mu banke odobrile, racunajuci da ce od sprovodjenja validnog ugovora sa gradom i rada stanice izmirivati kreditne obaveze. Privatizacija je nakon nepostovanja rokova placanja raskinuta, i on vise nije vlasnik lokacije ni objekata, a atp je u reorganizaciji na osnovu odluke suda uz saglasnost firmi poverilaca i poverilaca bivsih radnika. Organe upravljanja shodno tome je nakon raskida ugovora o privatizaciji postavila drzava. Grad i tadasnji njegov predstavnik tj radikalska gradonacelnica moraju snositi odgovornost za nepostovanje ugovora.
Dokle vise,on ce se obogatiti na propaloj stanici,vise nego da je stanica stvarno proradila,ko je ovde lud! a Maja je u ovom slucaju samo kolaterala haha
Ako neko misli da cu da placam porez da bi se od njega placale ove svinjarije, vara se.
Boru, maju, iliju....
Pa nisam ja govedo, Izvrsitelje cu docekam sa...
Ona je krajnje kriminalna I ocigledna.Dokumentacija koja je potpisana,pismo namera ugovor itd je blago receno uzas.Tu bruku od dokumenata treba javno objaviti na svim medijim,pa da se vidi o cemu se radi.Dalje, dostupna je dokumentacija-podaci koliko je Devic trebao da plati firmu,I na koji nacin,ON NIJE NISTA PLATIO,ali zato podize kredite(kao da je vlasnik) I zalaze imovinu koja nije njegova.Zaloga na imovini se radi u dosluku sa potkupljenim proceniteljima,pa se tako npr.autobuska stanica(ruina u to vreme)u Backoj Palanci procenjuje na 100miliona.Svi su u talu.Kredite najvise odobrava Meridijan banka, koja se na kraju prodaje Agrikol banci.Tu je u upravnom odboru rodeni brat dovedenok tehnickog direktora ATP Vojvodine Dejan Divljak.Svo vreme se keš iznosi iz firme.Devic fingira obaveze kupovine dokapitalizacijom,unosom svojih masina iz MAN copa u kapital preduzeca,opet fingiranjem vrednosti strugova I masina,a sva ta oprema nikad nije videla atp.Dalje pravi AS,ostaje duzan I Bogu I narodu,pa u svoj ambis povlaci I dobavljace.Treba videti kolika su bila dugovanja pre nego sto je stanica otvorena.To je pravi rezultat njegovog poslovanja-odnosno unistenja,najbolje prevoznicke kuce u Srbiji.Ilija Devic po struci metaloglodac,postao je milioner,kako?Postoji prica da kad.je radio u Pobedi kao strugar,da je pokrao projekte I teh.crteze kako bi radio isto to u svom pogonu u krcedinu.Licno znam da je Devic bio u stalnom kontaktu sa Mirovicem,koji je bezbroj puta bio u ATp I da je b
Grubo, svakom građaninu Novog Sada treba da bude izvučeno iz džepa oko 300 evra da bi se namirio dug! E tako se krade i pljačka narod, gledajte i uživajte. Ko je sve tu kriv - ma zar je bitno, oprostićemo. Počnite da štedite da to platite kada dođe vreme. I tišina tamo!
ps: I da ne propustite prvu sledeću priliku da glasate za sns (jer šta znate možda u nekom narednom erotskom političkom plesu maja bude premijerka!)
Meni ovaj tekst g. Lazića zvuči toliko tendenciozno da mi se čini da mu je jedina svrha da bar donekle opravda ili umanji krivicu potpisnice ugovora koji je čitavo zamešateljstvo prouzrokovao.
Nikakve realne potrebe za preseljenjem autobuske stanice nema, niti je 2006. takve potrebe bilo. A "pritisak javnosti" koji g. Ž.L. pominje je svakako postojao i svakako je bio indukovan drugim razlozima, nikako neohodnošću preseljenja stanice. Postojeći, idealno pozicionirani objekat se mogao tada, a i danas, modernizovati i rekonstruisati sa desetostruko manje finansijskih ulaganja. Ali gde bi tada bio profit "pritiska javnosti", pa naravno, tamo gde i treba - u gradskom bodžetu (GSP, svejedno). Sreća po Grad da gospodinu Deviću nije bilo zgodnije da novu novosadsku stanicu izgradi u Inđiji, jer kakav je "pritisak javnosti" bio u to vreme - gradonačenica bi i to potpisala.
Sadašnja autobuska jeste ruglo i vapi za potpunom rekonstrukcijom jedno 20 godina. Međutim, ako treba birati između nje, koja je na saobraćajnom neksusu i cimanja do lokacije na kojoj je Dević podigao svoju, realno bolji smo sa ovakvom stanicom, pa da je i od govana.
Ovaj tekst obiluje neistinama.Pritisak javnosti da se problem reši, primorao je Maju Gojković, gradonačelnicu Novog Sada između 2004. i 2008. godine, da početkom leta 2006. potpiše sporazum sa ATP "Vojvodina" o izgradnji novog zdanja je samo jedna od laži. Dević je finansirao predizbornu kampanju Srpske radikalne stranke, a ovi su mu za to obećali stanicu, to je istina.
Privatizacija ATP Vojvodine je jedna od 24 sporne privatizacije zahvaljujući Deviću.
Poreklo imovine za gospodina? Vredan, radan pa zaradio u Srbiji kao uspesan privatnik i ulozio i to ni manje ni vise nego u autobusku stanicu bez da su se gradjani Novog Sada pitali i u cemu je problem?Sad ce zaraditi vise nego sto je ulozio a grad treba da bankrotira zbog tamo nekog ...!Da li smo svi slepi?!
Postojala je ideja da se produzi Bul.Oslobodjenja ispod zeleznicke stanice do nove autobuske sto bi bilo dobro resenje i daleko bi manje kostalo od vec utvrdjene stete,od 3.9 miliona evra koju Novi Sad treba da plati Devicu a o konacnom iznosu stete da i ne govorimo.
1) Urbanistički plan? Cenim da je i ova svinjarija oko muzičko-baletske škole takođe po urbanističkom planu. Građani su o lokaciji škole, cenim, izrekli jasan sud. E sad, kako se donosi i menja urbanistički plan zaista ne znam, ali izgleda da taj plan ima veći značaj i od 10 božijih zapovesti pošto smo mi ljudi uspeli da prekršimo ama baš svaku od tih zapovesti ali izgleda da nema šanse da promenimo urbanistički plan Novog Sada. Taknuto - maknuto?
2) Legalnost postojeće stanice? Cenim da ste u pravu kad kažete da je da je to nelegalno ili šta već. Međutim, ta stanica se i dan danas koristi, APSOLUTNO ISTO kao i da taj famozni ugovor nikad nije potpisan.
3) "Jos jedanput cu da ponovim da u to vreme zakon nije postavljao tender i javnu raspravu kao obavezu. Zasto su zakoni bili takvi i zasto je Gradska skupstina tako izgledala krivica je pre svega na gradjanima." - Ovo stvarno ne bi komentarisao, ali je na liniji onoga da je narod stoka i da ga treba šišati. Vi ko da ste Dević lično ili neko od lično zainteresovanih za slučaj.
Ja se Pitam,kako je on tako "NAIVAN"i Pazario ATP"VOJVODINU"!?
Jel ON siguran da je ona Njegova!? Takog "NAIVNOG"! A,ODVAJO je od
MNOGIH USTA da je PAZARI! A, Naleti na Maju i EKIPU ! Tako "NAIVAN"!
Neka ide kod Vučića ako sme!Neka se žali na Maju!
Sadašnja lokacija autobuske stanice u N. Sadu spominje se na evropskim urbanističkim skupovima/predavanjima, kao primer IZUZETNO DOBRE LOKACIJE!
Dobra povezanost sa svim delovima grada, železnička stanica uz autobusku, itd, da ne dužim, onaj ko se razume u materiju, zna o čemu se radi.
Ali politika (čitaj: PARE!) uvek imaju najjači adut!
Dedika u to vreme njihova maja nije imala zakonsko/pravne ingerenceije da potpise takav ugovor na sta su je upozoravali pravnici iz njenog kabineta. Proverite koji i sta sada rade?
Kad ce gospodin gospodja maja gojkovic biti uhapsena za reketiranje i unistavanje takve firme?nikad...jer je sad visoki clan kriminalne sns organizacije...
Ubeđen sam da će sav novac Deviću da isplati "naša Maja" iz svog džepa xD.
Ako je Borislav Novaković osuđen zbog bul. Evrope mislim na 4 godine, šta onda treba da bude sa "našom Majom"?
U pitanju je I onda I sada delatnost od opsteg interesa...tu je caka u celoj prici...dosao covek I dogovorio se..e pa nije tako moglo...a ne moze ni sada...malo procitati zqkon o, komunqlnim delqtnoatima...zakon o jqvno privatnom partnertsvu....plus radio 021'je objavio neku od verzija potpisanog ugovorq....I nije bas sve tako,cisto u istom...okruglo pa nq cose...
Ovde je u ptanju najprostiji oblik korupcije, gde jedan Devic sa sumnjivim kapitalom podmitio Maju Gojkovic, ne bi li postao monopolista na medjugradski prevoz u Novom Sadu. Secam se da su svi prevoznici protestovali i blokirali saobracaj, ne zeleci da ih neko tera da potpisu ugovore sa privatnikom Delicem, samo zato sto je Maja uzela mito od njega. da ne pricam da ovo ruglo od autobuske stanice , koje je Devic napravio, je obican urbanisticki kriminal i ne vredi ni 3 miliona evra...Trebalo bi sad pohapsiti sve ove "vestake" i sudiju!
"Super, znači gradski zvaničnik može da potpiše kakav god ugovor, uopšte nije bitno koliko su odredbe ugovora korisne (tj. štetne) za građane ali će šteta nastati tek ako neko takav ugovor ne ispuni."
Ovde situacija nije bila takva. Postojeca autobuska stanica nije imala upotrebnu dozvolu decenijama, sto je jasan znak da je bila potrebna nova. Postojao je urbanisticki plan i po njemu se radilo, koliko god to smesno zvucalo, Takodje izmedju gradjana i gradonacelnika postoji i Skupstina grada sa sve poslanicima. Gradjani su birali te poslanike. Takodje u to vreme nije postojala zakonska obaveza da se posao dodeljuje nakon tendera. Pravno gledano situacija je bila cista, a za promenu takvog stanja je neophodno dokazati da je ugovor nastao kao posledica izvrsenog krivicnog dela. A o tome da li je za gradjane stetno ili korisno da im turisti dolaze na onakvo ruglo od stanice na kakvo dolaze sad je suvisno i pricati. Mada licno verujem da nas ta stanica najbolje i opisuje.
"Da, inicijativa mu je da se u kabinetu, tajno, dogovori da dobije monopolsku poziciju. Bez ikakve javne rasprave, bez mogućnosti da drugi konkurišu, bez da je iko išta pitao građane o ovome. A pitanje nije gde postaviti kiosk nego kako urediti međumesni saobraćaj u Novom Sadu u budućih 30-60 godina."
Jos jedanput cu da ponovim da u to vreme zakon nije postavljao tender i javnu raspravu kao obavezu. Zasto su zakoni bili takvi i zasto je Gradska skupstina tako izgledala krivica je pre svega na gradjanima.
Sa'ce oni opet da se dogovore, da mu operu pare, i on njima. Ne brinite, mi cemo platiti. Njima je svaki slucaj gde se spominje neki novac prilika da ukradu, a to se ne propusta kod ovakvih lopuza.
da su srusili stanicu manje bi platili stetu i to samo jednokratno. ovako dobija pare a ni ne radi . dobro su to smislili on i ona(i) sakojom deli zaradu.Kao i EPSu pare stizu i bez ijednog KW
Veštaci su ovu "procenu" radili na procenat od vrednosti koju tako "utvrde".
Ovo je očito čist teorijski primer kapaciteta nove stanice puta broj godina. Dok je dosadašnja "tesna" autobuska stanica godišnje zarađivala "samo" oko 3 miliona evra, a sve stanične usluge su podmirivane!
To samo pokazuje da su u ovoj državi ostali polupismeni privatizacioni tajkuni, pokvareni političari i razni hoštapleri koji sa njima dele plen Naravno i nesposobno građanstvo koje nema gde da pobegne od ovog sumraka.
Ja mislim da je ova proceena realna i da Deviću treba, na ime odštete dati GSP, pa neka čovek zatvor to RUGLO od MAS-a ograđeno kao ZOO-Vrt. i treba da razjuri bagru, nepristojnu, pa da kao ljudi putujemo sa one prelepe stanice.
U tekstu je jasno i argumentovano objašnjeno da su nevolje nastale stoga što grad Novi Sad nije ispunio ugovornu obavezu. Poređenje sa načinom kako Beograd planira izmestiti svoju stanicu jasno pokazuje koliko je ugovor Novog Sada i ATP " Vojvodina" bio po grad povoljan.
Pravo pitanje je zašto lokalne vlade nisu htele, a bile su obavezne, realizovati podpisano.
Nasa Maja i Igor su za dobar posao nagradjeni predsednickim stolicama (skupstine i APV) od glavnog nam vodje i poglavara. Kad se zavrse svi sporovi, i onaj u Strazburu bice tu pozamasna sumica..... NS to da plati nema.. bankrot!!!
"Prvo uopste se ne shvata da nije steta nastala samim potpisivanjem ugovora o premestanju autobuske stanice vec je nastala neispunjavanjem istog."
Super, znači gradski zvaničnik može da potpiše kakav god ugovor, uopšte nije bitno koliko su odredbe ugovora korisne (tj. štetne) za građane ali će šteta nastati tek ako neko takav ugovor ne ispuni.
"Podeljeni ste na njihovu Maju i vaseg Igora"
Nismo, isti su nam.
"Umesto da se ulagalo u stanicu, ulagalo se u plate kojekakvih "velikih strucnjaka" kojima je kasnije Devic kriv jer je imao inicijativu."
Da, inicijativa mu je da se u kabinetu, tajno, dogovori da dobije monopolsku poziciju. Bez ikakve javne rasprave, bez mogućnosti da drugi konkurišu, bez da je iko išta pitao građane o ovome. A pitanje nije gde postaviti kiosk nego kako urediti međumesni saobraćaj u Novom Sadu u budućih 30-60 godina.
"Kapitalizam i jeste tako surovo porazio komunizam, bas zbog te inicijative koju pojedinci pokazuju, zarad ostvarivanja profita."
Ovo je klasičan slučaj crony kapitalizma, a mi smo zaglavili u takvom uređenju zato što su kod nas kapitalizam uvodili DB i KPJ kadrovi.
Pa za te pare mogu da se naprave dva mosta kod Beške!!! Je'l neko ovde lud ili ja nisam jeo sarmu onomad?
Šta uložio plac? Pa on je i dalje njegov!
Izgubio je dobit na šta? Kolika je dobit onda sadašnje autobuske stanice? Il' to po ugledu na malog Marka koji za dva leta noseći gajbice zaradi koji milion evra?
A Maju na Sud zbog zloupotrebe položaja, obaška štetan ugovor... itd.
Mislim... sad bi kaz'o, al' bi me zabranili odmah.
Po ovoj vrućini mi je tolko skočio pritisak od ove bahatosti da ako se šlogiram, tražiću pola para od ovih prevaranta. Tolko.
Mislim da treba da se organizujemo i podnesemo kolektivnu tužbu protiv potpisnika ugovora koji nam je naneo štetu, inače ćemo sve mi platiti kroz budžet grada.
Opa,jadna Maja ni kriva ni duzna,sad jos da cujemo kako je autobuska prava stvar na idealnom mestu!
A i Devic tesko ispasta,sta je sve jadan covek mogao tamo sazidati,potrositi onolike novce,zauzeti onoliko gradskog prostora,a uspeo da napravi samo stanicu za tricavih 25 miliona evra!
Poreklo tolikog novca?Pa ko jos o tome prica?!
A kad mu grad isplati silni dug, ciji su iznos utvrdili slozni vestaci,pa jos kamate,ihaj,ima da pita posto je Novi Sad.Dobro,znamo,nije on u tome sam.Bice tu neke podele,ali to sa gradjanima nema nikakve veze.
Koliko se sećam, Maja je izašla iz SRS kada je shvatila kakav joj je ugovor poturio da potpiše njen tada najveći prijatelj. I tako je nekadašnji prvi čovek ZIG-a izgradio rajske dvore, teniske terene i još što-šta na Mišeluku, a on se provukao jer nije ništa potpisao. I niko ga ne spominje.
Citam Vase komentare i potpuno mi je jasno zasto smo tu gde smo. Apsolutno ne postoji svest o tome sta je ugovor i kakvu pravnu snagu isti ima, ili bi bar trebao da ima. Prvo uopste se ne shvata da nije steta nastala samim potpisivanjem ugovora o premestanju autobuske stanice vec je nastala neispunjavanjem istog. Podeljeni ste na njihovu Maju i vaseg Igora, dok je za svakog pristojnog gradjanina ovog grada to jedna te ista kamarila. Da li je trebalo staru stanicu zatvoriti ili ne. Licno mislim da jeste iz raznih razloga, ali pre svega da se jednom za svagda kaze da ne moze da se posluje bez upotrebne dozvole, a pogotovo ako je u pitanju objeekat javnog preduzeca. Javno a potpuno van zakona, da nije tuzno bilo bi smesno. Umesto da se ulagalo u stanicu, ulagalo se u plate kojekakvih "velikih strucnjaka" kojima je kasnije Devic kriv jer je imao inicijativu. Kapitalizam i jeste tako surovo porazio komunizam, bas zbog te inicijative koju pojedinci pokazuju, zarad ostvarivanja profita. Gospodo vreme je da izadjete iz proslosti. Mada se bojim da je tako sta moguce tek kada vas gradjani Novog Sada najure iz drzavnih fotelja.
Мислим да ће овакве ствари тек испливавати на површину. Вероватно нас нешто слично очекује и са Фијатом у Крагујевцу. Сутра када наш град буде пред банкротом, када не буде новца за вртиће, школе, поправку путева, изношење смећа нека се запитају они који говоре "немам за кога да гласам, сви су они исти". Наша највећа трагедија није лоша власт. То зло може да задеси сваку земљу. Несрећа је што је овом народу испран мозак. Људи више нису спремни да узму судбину у своје руке. Нико неће уредити ову земљу осим нас самих. ЕУ се само брине за то да будемо сервилни око КиМ, Русија се само брине да не уђемо у НАТО. Наша несрећа је што је завладала пасивност и апатија, што смо дозволили да разни демагози и лажови управљају нашим судбинама. Све док аутобуси плаћени државним парама буду превозили масу крезубе сиротиње која ће за сендвич аплаудирати Великом Вођи, црно нам се пише. Сваке године нас је 30.000 мање. У овој земљи остају само насилници, партијски војници и пензионери.
"zbog pritiska javnosti maja je morala da potpise ugovor..."a da se mi lepo izvinemo moji sto smo je pritiskali i isplatimo joj par miliona za nanetu dusevnu bol zbog pljuvacine,sirota zena nije nista kriva....samo je malo napravila stetan ugovor koji ce uci u istoriju grada a ona je za kaznu dobila da vodi skupstinu...po obicaju narod ce platiti a rec ODGOVORNOST u drzavi srbiji ne postoji...nije ni cudo sto ima maniju gonjenja
Neko je spomenuo da je potpisnik bio i Vlada Stojkovic, pimocnik gradonacelnika ,tada nacelnik uprave, tako da ... ima grad da odresi kesu za nasu Maju i Vladu
I onda ce lepo da Maja i Devic podele lovu, namire advokate, sudije, vestake i ostalu bagru i pojeo vuk magarca, a vi cete gradjani da vracate pare u novosadski budzet tako sto ce vam malo smanjiti plate i penzije, malo povecati porez na imovinu...a oni ce da uzivaju u svojim milionima i vas da tapsu po ramenu i ubedjuju kako vam je dobro i kako dobro zivite.
Niko nije Maju primorao na dil sa Devicem
Sve je gurano pod tepih da bi se odjednom pojavili problemi sa dozvolsma
Ceo gradski prevoz se naslanja na poziciju stanica i bus i voz stanice
A tamo gde su Maja i Devic smislili idu sve linije?!
Pa kakav haos su pozeleli gradjanima i putnicima
N presedanja cimanja
Po tudjoj gu*ici batine ne bole
volela bi da mi gospodin Dević objasni odakle mu pare za taj objekat , ojadio je on mnoge, konačno zašto nije nastavila sa radom Vojvodina , kao Lasta u Beogradu, meni kao čestom putniku ova postojeća odgovara ,ni tu više nema gužve
Po svemu sudeci Novi Sad ce izgubiti ovaj spor i naci se pred bankrotstvom .Njegovi gradjani ,ne samo sadasnje generacije, trpece teske posledice neodgovornosti njegovih politicara,a politicari koji su sve ovo zamesili, nalaze se na najvisim funkcijama u Pokrajini i Republici .
U zemlji neodgovornosti i potpuno unistenog pravnog sistema i sistema vrednosti ,gradjani svojim bednim zivotom placaju katastrofalne greske politicara.I sto je najgore,nemaju ni m..a ni volje da se odlucnije suprostave ocitom srljanju u jos vecu bedu u koju je vode neodgovorni politicari.
Oni koji nisu voljni na takvo tavorenje i propadanje odlaze tamo gde bar imaju nekakvu nadu.
Interesantno kako se sudija Rončević izuzela kod gospodina Devića, ali je zato Gvozdenu Grguru ekspresno dosudila 200.000.000 dinara na ime izgubljene dobiti koju je navodno mogao da zaradi da nije bio u pritvoru.
Ma, u svemu ovome me ljuti to što se konstantno zaboravlja kako je Dević došao do ATP Vojvodina! Ispada iz obog teksta da je on jadni privatnik koga je oštetila država, kao da je dedovinu uložio u firmu, izgradio je od nule, pa ga posle država zeznula. A kako je BAŠ ON privatizovao najbolje prevozno preduzeće u državi, podvlačim: DRŽAVNO preduzeće, to se niko ne pita! Nije to bio njegov plac, nego plac firme koju je DOBIO! Kako je došao do te firme, možete li malo time da se pozabavite, gospodo? Pa da vidimo ko je taj "oštećeni" i za šta je on to zakinut.
Ovo je divan objekat i veoma velika je šteta što nije u funkciji a trebalo bi.
Malo je udaljen od Željezničke stanice ali oprostite što fantaziram možda bi se sa njom mogao povezati nekom pokretnom trakom ili slično.
Ovako stoji prazno i bez veze je a niko da pokrene da se stvar reši. Biznis je to i uvek se može naći neko rešenje.
Hteli,ne hteli,moraće da mu isplate kad tad...uzeće milione, isplatice akcionare i uzivati negde daleko u penziji. Sve to parama gradjana. A ko je kriv, taj je zaštićen ,jos je i nagradjen
Nije ni mogao da sklopi Ugovor sa gradom jer nikada nije ni postao vlasnik ATP Vojvodine. Tom spornom privatizacijom je oštećena država a ne lopov Dević. Nikada nije uplatio ni 5% kapitala za kupovinu ATP Vojvodine, pa samim tim nikada ni zakonski postao vlasnik. To traži EU komisija, da se takvi lopovi dovedu pred zakon.
1) Oće li nuklearna Maja da plati iz svog džepa ili će biti plaćeno iz mog?
2) Oće li i Ilija sam sebi da plaća štetu pošto je ovo pregovarano u četiri oka (aj dobro šest do osam), u nečijem kabinetu, bez da smo mi građani znali, a sve u stilu ja tebi - ti meni, a ovce su za šišanje?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Veštaci se usaglasili - šteta za Iliju Devića 76 miliona evra
Živan Lazić
zivanlaz@gmail.com
Novi Sad
•10.07.2017.
•10:24 > 08:14
Komentari 75
M. O.
goran
Ja...pa ja...
Marko
Todor
Ex officio
ФИРМА 1989
Који грађани? Њих око 100? У граду од скоро пола милиона становника такав број се узима као статистичка грешка. Нису прстом мрднули ни за оних пар хиљада што је недавно протествовало. Ми мислимо да ако напишемо љутит коментар да ће они који држе све под контролом то прочитати, потрести се и онда урадити како коментар налаже.
На протесту за Зоин закон је прошлог месеца било не више од 9 људи. Толико су грађани овог града спремни да се покрену за неку промену
zemlja čuda
Miodrag
goran ns
Gari
Pavle
To kao kad vlada otvara stalno nove firme, a u stvari premešta.
Kaligula
mijau
Srdjan
Jovan
DJ
Miki
Boru, maju, iliju....
Pa nisam ja govedo, Izvrsitelje cu docekam sa...
Sigurno
mrva
ps: I da ne propustite prvu sledeću priliku da glasate za sns (jer šta znate možda u nekom narednom erotskom političkom plesu maja bude premijerka!)
Čika
Nikakve realne potrebe za preseljenjem autobuske stanice nema, niti je 2006. takve potrebe bilo. A "pritisak javnosti" koji g. Ž.L. pominje je svakako postojao i svakako je bio indukovan drugim razlozima, nikako neohodnošću preseljenja stanice. Postojeći, idealno pozicionirani objekat se mogao tada, a i danas, modernizovati i rekonstruisati sa desetostruko manje finansijskih ulaganja. Ali gde bi tada bio profit "pritiska javnosti", pa naravno, tamo gde i treba - u gradskom bodžetu (GSP, svejedno). Sreća po Grad da gospodinu Deviću nije bilo zgodnije da novu novosadsku stanicu izgradi u Inđiji, jer kakav je "pritisak javnosti" bio u to vreme - gradonačenica bi i to potpisala.
Vlada
Miloš
Privatizacija ATP Vojvodine je jedna od 24 sporne privatizacije zahvaljujući Deviću.
Jadan
Marko
dule
2) Legalnost postojeće stanice? Cenim da ste u pravu kad kažete da je da je to nelegalno ili šta već. Međutim, ta stanica se i dan danas koristi, APSOLUTNO ISTO kao i da taj famozni ugovor nikad nije potpisan.
3) "Jos jedanput cu da ponovim da u to vreme zakon nije postavljao tender i javnu raspravu kao obavezu. Zasto su zakoni bili takvi i zasto je Gradska skupstina tako izgledala krivica je pre svega na gradjanima." - Ovo stvarno ne bi komentarisao, ali je na liniji onoga da je narod stoka i da ga treba šišati. Vi ko da ste Dević lično ili neko od lično zainteresovanih za slučaj.
NS65.
Jel ON siguran da je ona Njegova!? Takog "NAIVNOG"! A,ODVAJO je od
MNOGIH USTA da je PAZARI! A, Naleti na Maju i EKIPU ! Tako "NAIVAN"!
Neka ide kod Vučića ako sme!Neka se žali na Maju!
BB
Dobra povezanost sa svim delovima grada, železnička stanica uz autobusku, itd, da ne dužim, onaj ko se razume u materiju, zna o čemu se radi.
Ali politika (čitaj: PARE!) uvek imaju najjači adut!
/
marko
Ubeđen
Ako je Borislav Novaković osuđen zbog bul. Evrope mislim na 4 godine, šta onda treba da bude sa "našom Majom"?
Zbogom pameti
Milos
deda
Ovde situacija nije bila takva. Postojeca autobuska stanica nije imala upotrebnu dozvolu decenijama, sto je jasan znak da je bila potrebna nova. Postojao je urbanisticki plan i po njemu se radilo, koliko god to smesno zvucalo, Takodje izmedju gradjana i gradonacelnika postoji i Skupstina grada sa sve poslanicima. Gradjani su birali te poslanike. Takodje u to vreme nije postojala zakonska obaveza da se posao dodeljuje nakon tendera. Pravno gledano situacija je bila cista, a za promenu takvog stanja je neophodno dokazati da je ugovor nastao kao posledica izvrsenog krivicnog dela. A o tome da li je za gradjane stetno ili korisno da im turisti dolaze na onakvo ruglo od stanice na kakvo dolaze sad je suvisno i pricati. Mada licno verujem da nas ta stanica najbolje i opisuje.
"Da, inicijativa mu je da se u kabinetu, tajno, dogovori da dobije monopolsku poziciju. Bez ikakve javne rasprave, bez mogućnosti da drugi konkurišu, bez da je iko išta pitao građane o ovome. A pitanje nije gde postaviti kiosk nego kako urediti međumesni saobraćaj u Novom Sadu u budućih 30-60 godina."
Jos jedanput cu da ponovim da u to vreme zakon nije postavljao tender i javnu raspravu kao obavezu. Zasto su zakoni bili takvi i zasto je Gradska skupstina tako izgledala krivica je pre svega na gradjanima.
ns
prevara stoleća
Маркеђани
Norma Lan
Ovo je očito čist teorijski primer kapaciteta nove stanice puta broj godina. Dok je dosadašnja "tesna" autobuska stanica godišnje zarađivala "samo" oko 3 miliona evra, a sve stanične usluge su podmirivane!
To samo pokazuje da su u ovoj državi ostali polupismeni privatizacioni tajkuni, pokvareni političari i razni hoštapleri koji sa njima dele plen Naravno i nesposobno građanstvo koje nema gde da pobegne od ovog sumraka.
S O S a
Ema
Pravo pitanje je zašto lokalne vlade nisu htele, a bile su obavezne, realizovati podpisano.
Ns
dule
10.07.2017 • 10:02
"Citam i ne verujem..."
Tek ja ne verujem šta ste sve napisali.
"Prvo uopste se ne shvata da nije steta nastala samim potpisivanjem ugovora o premestanju autobuske stanice vec je nastala neispunjavanjem istog."
Super, znači gradski zvaničnik može da potpiše kakav god ugovor, uopšte nije bitno koliko su odredbe ugovora korisne (tj. štetne) za građane ali će šteta nastati tek ako neko takav ugovor ne ispuni.
"Podeljeni ste na njihovu Maju i vaseg Igora"
Nismo, isti su nam.
"Umesto da se ulagalo u stanicu, ulagalo se u plate kojekakvih "velikih strucnjaka" kojima je kasnije Devic kriv jer je imao inicijativu."
Da, inicijativa mu je da se u kabinetu, tajno, dogovori da dobije monopolsku poziciju. Bez ikakve javne rasprave, bez mogućnosti da drugi konkurišu, bez da je iko išta pitao građane o ovome. A pitanje nije gde postaviti kiosk nego kako urediti međumesni saobraćaj u Novom Sadu u budućih 30-60 godina.
"Kapitalizam i jeste tako surovo porazio komunizam, bas zbog te inicijative koju pojedinci pokazuju, zarad ostvarivanja profita."
Ovo je klasičan slučaj crony kapitalizma, a mi smo zaglavili u takvom uređenju zato što su kod nas kapitalizam uvodili DB i KPJ kadrovi.
"Gospodo vreme je da izadjete iz proslosti."
Ne znam šta je gore.
Podbarac
Šta uložio plac? Pa on je i dalje njegov!
Izgubio je dobit na šta? Kolika je dobit onda sadašnje autobuske stanice? Il' to po ugledu na malog Marka koji za dva leta noseći gajbice zaradi koji milion evra?
A Maju na Sud zbog zloupotrebe položaja, obaška štetan ugovor... itd.
Mislim... sad bi kaz'o, al' bi me zabranili odmah.
Po ovoj vrućini mi je tolko skočio pritisak od ove bahatosti da ako se šlogiram, tražiću pola para od ovih prevaranta. Tolko.
Bora
Majs
Direkt
Probajte da ih pitate.
Petar
A i Devic tesko ispasta,sta je sve jadan covek mogao tamo sazidati,potrositi onolike novce,zauzeti onoliko gradskog prostora,a uspeo da napravi samo stanicu za tricavih 25 miliona evra!
Poreklo tolikog novca?Pa ko jos o tome prica?!
A kad mu grad isplati silni dug, ciji su iznos utvrdili slozni vestaci,pa jos kamate,ihaj,ima da pita posto je Novi Sad.Dobro,znamo,nije on u tome sam.Bice tu neke podele,ali to sa gradjanima nema nikakve veze.
Bole
deda
kako god
Иван Грозни
nsss
/
steta samo sto placete samo za nefunkcionalnim monstrumima od betona
Maki
Vaša Maja!
Mihajlo
Limanac
Svasta
Sve je gurano pod tepih da bi se odjednom pojavili problemi sa dozvolsma
Ceo gradski prevoz se naslanja na poziciju stanica i bus i voz stanice
A tamo gde su Maja i Devic smislili idu sve linije?!
Pa kakav haos su pozeleli gradjanima i putnicima
N presedanja cimanja
Po tudjoj gu*ici batine ne bole
Nasa Maja
Li-man
malena
Nervirach
Nikola
U zemlji neodgovornosti i potpuno unistenog pravnog sistema i sistema vrednosti ,gradjani svojim bednim zivotom placaju katastrofalne greske politicara.I sto je najgore,nemaju ni m..a ni volje da se odlucnije suprostave ocitom srljanju u jos vecu bedu u koju je vode neodgovorni politicari.
Oni koji nisu voljni na takvo tavorenje i propadanje odlaze tamo gde bar imaju nekakvu nadu.
Gugl pamti kao slon
mijau
Duda
A sad lepo
Deran
Šorom...
Sad ne znam, da li Maji ide pola ili kako...
NS49
Malo je udaljen od Željezničke stanice ali oprostite što fantaziram možda bi se sa njom mogao povezati nekom pokretnom trakom ili slično.
Ovako stoji prazno i bez veze je a niko da pokrene da se stvar reši. Biznis je to i uvek se može naći neko rešenje.
Mirko
Mikica
Nikola
Sale-NS
dule
1) Oće li nuklearna Maja da plati iz svog džepa ili će biti plaćeno iz mog?
2) Oće li i Ilija sam sebi da plaća štetu pošto je ovo pregovarano u četiri oka (aj dobro šest do osam), u nečijem kabinetu, bez da smo mi građani znali, a sve u stilu ja tebi - ti meni, a ovce su za šišanje?
abra
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H