@Markoni, sem politike covek mora imati jos nesto u glavi da bi nesto znao istinito napisati, a to je da su od tih 35 autobusa novonabavljenih cak 20 iz prihoda preduzeca, a samo 15 iz subvencije grada, tako da se bolje informises nego sto botujes gluposti.
Ako je preduzece bilo unisteno SNS ga je dotukao. Nema veze sto su kupljeni novi autobusi. To nije kupio GSP nego grad NS tj. mi gradjani koji punimo budzet tog grada placanjem poreza i ostalih nameta. Ovde se pise o problemu koji sigurno stoji jer Novi Sad je mali grad i svi poznajemo nekog u GSPu i znamo kakva je situacija. Gadske linije idu skoro k'o prigradske na pola sata, a jos ako se propusti neki polazak... Oko GSPa se u poslednje vreme stalno nesto prica a celni ljudi cute. Njih nije briga kakvo je stanje na terenu
Ako poredimo sa ostalim gradovima u Srbiji, Novi Sad ima dosta dobar vozni park i uredjen sistem javnog saobracaja, naravno uvek treba teziti ka jos boljem.
Vozači u GSP NSu rade u nehumanim uslovima za 45-50.000,00 dinara, a u ITA, SLO ili Nemačkoj, vozeći klimatizovane kamione ili autobuse, mogu da zarade od 1200 do 2400 eura.
Toliko o "dobroj plati" vozača u NS...
Bas me cudi me sto ljigasi i zuti botovi ne kazu da je polovina od 70 klimatizovanih autobusa kupljena u zadnje 2-3 godine,tj.kada je sns preuzeo ovo oronulo i pred bankrot dovedeno preduzece posle kojekavnih njihovih mesetara?! I ne napisu da imamo najjeftiniju gradsku kartu od 55 dinara u celoj zemlji?! Samo neka se bave politikom zato i imaju ukupno 7%!
treba uvesti prodavce karata i ulaz na zadnja vrata. mnogi od onih koji rade stojeci preko 8 h bi rado za 20 h sedeli i prodavali karte. Vozaci bi bili rastereceni.oni sada rade pod neljudskim uslovima. Plate im nisu male za voznju ali ja 1 čovekorkestar jesu.Voznja bi tada bila bezbednija i manje sverca.
Neka uvedu tj traze javnog privatnog partnera za GSP kao sto ga traze za jkp "Stan".... Za nauk ;Uvertira kolege za sva javna i javno komunalna preduzeca,deponije po gradu ,vozaca nema,autobusi kasne u vrticima nema mesta za decu.....polupismeni vladaju gradom!Sad cekajte autobuse,placajte priv vrtice,placajte prof predsednike i topite se na suncu dok cekate autobus jel to voze vozaci ,a ne oni sa protocnim fakultetom koji primaju lepuuuuu platicu za setnjicu!!!!!
Pa smanjite još plate, pa će još manje vozača da vam ostane u JGSP. A uz to šta god se desi vozač je uvek kriv, dođe neko ko mrzi i sebe i celi svet, istresa se na vozaču, a on mora da trpi.
Radim do 15.30h, kod NIS-a pola sata cekam 7, umesto da stigne oko 15.45h kao sto je ranije stizala, u poslednje vreme stigne najranije u 16h, a vrucine neizdrzljive!
"Steta sto autobuse ne voze menadzeri sa kupljenim diplomama" zaposleni zadnih pet godina,pa ti isti ne voze autobus!Recimo danas sa detetom cekam devetku 33 minuta na +38! Sram Vas bilo dokle ste nas doterali!
Za neupucene da ih naucim da dnevno imamo preko 3.000 polazaka na oko 60 linija, tj.oko 50 tak po svakoj liniji! Takodjer koliko sam u firmi uvek smo imali nerealizovanih polazaka samo koliko ima prstiju na obe ruke a sto je zanemarljivo u odnosu na ukupan broj polazaka. Ja sam zadovoljan jer duzim autobus star 6 godina sa klimom i imam vecu platu od moje sestre koja je profesorica u srednjoj skoli. Pozdrav.
Ima vozača, nije tačno da nema... Veći je problem što u Gsp-u fali kancelarijskih stolica, nije prošao poslednji tender pa vredni ljudi moraju na smenu u kuhinju da sede na DRVENIM stolicama. Šta će, njih četvoro u kancelariji a tri stolice i dva kompjutera, ajde za kompjuter jos i može proći gledaju na smenu... Pod hitno mora neki rebalans budžeta da se kupi jos najmanje 100 stolica! Nije u redu minić, šminka u fulu, štikle od min 10cm i drvena stolica, ne ide... Ubije volju za rad... A vozača ima ispod svakog kamena, al vrućina ko će prevrtati kamenje na ovu toplotu, čekajte ljudi da zahladi malo...
Đe su ona srećna vremena kad platiš komisiji 10 u pola sa lukom u Mrkonjiću ili Ključu,popodne već ištancaju dozvolu a ti večernjim avtob,som u Novi Sad jer je striko ili kum sredijo poso vozača u GSP.Sad došli neki drugi imaju vakultete sve go manadjer nečega.I svi znaju da pišu za divno čudo doduše malo se brka ćiril,ca i latin,ca ali vakultet je to brale.Nije ko nekad.Dva meseca radiš i oma kredit.Za 3 meseca eto kuće pod krovom a sad neće niki da bude vozač svi bi stol,cu i kompjuktor
Nije to bilo samo pre 7 dana da je izgubljeno 13 turnusa. Vec duze vreme to je svakodnevna pojava, pa nekad i mnogo vise. Jedino dje se nesme izgubiti polazak a to je prevoz radnika "LIRA" Vucicevih radnika, i to moraju biti vozila klimatizovana, cista, nova i navreme. Vozaca nema, al zato ima zaposlenih penzionera i ovih koima je radna obaveza odlazak na mitinge predizborne kampanje.
Najbolje je da onda predsednik sindikata umesto farmi i stanova sebi kupi i neki autobus i izboksuje povecanje plata vozaca i time pokaze da zaista brine o njime, a ne prosipa praznu pricu!
Evo Vi gospodine ko god da ste vidim da imate viška vremena i znanja (nema objave koju niste iskomentarisali)pa mi molim Vas pojasnite koji je to patriJotski naglasak
Hvala
Pre 7 dana 13 turnusa nije realizovano. To znači da je na svakoj gradskoj liniji nedostajalo po jedno vozilo. Ne zbog manjka vozila (njih ima, doduše bez klime na 35*C+), već zbog manjka vozača. Dajte neki SegaMegadensGigaForkupFamFimekDžonNezbit za saobraćaj, da naštancate diplomiranih vozača.
A paraziti, koji hodaju po krugu preduzeće kao zombiji, jer ne znaju šta im je posao, su posebna priča. Ima tu i rasnih bedevija koje bi mogle da vuku vozila ... kao nekad ...
mali je ovo grad i svi znamo nekog ko radi u gsp-u, vozači odlaze jer su šikanirani, smanjene su im zarade i pogoršani uslovi za rad. vozila su već dotrajala, nema delova za krpljenje istih. jasno je posle pet godina da je, što bahatost što neznanje, kadrova sns-a dovelo do raspada gsp-a, ali i ostalog jk sistema u gradu.
Ako sindikat vec ima podatak koliko je otislo vozaca zasto nije iznelo i koliko je to polazaka propusteno, malo izgleda pausalno kao i sta je to sindikat uradio da poboljsa status svojih radnika, cemu onda oni sluze?
Vozaci odlaze za boljim i hvala bogu kada ima ko da im da mnogo vece plate, ali vozaca ima dovoljno i kasnjenja pri polascima skoro i da ne postoje. Ocigledno je neko dobio malo sredstava da pljucka po ovom preduzecu
To sto ljudi odlaze nije od juce vec traje godinama.Samo da se zna da u poslednjih 10 godina zaposljavaju u kancelarijama ko kako dodje na vlast.Plate su smanjene vozacima za 50 posto.Uskoro i ja posle 22g u gsp odlazim.Pozdrav iz Nemacke.
Ako nesto znaci, zivim u prigradskom naselju i nije se desavalo da ne dodje sem da se pokvari ali toga ima u BG i ako bi moglo cesce da noviji autobusi budu u spicu.
Vozača nema, al' ima "mendžamera" (GIGA, MEGA, HEBIGA...). Ono jeste lakše i brže završiti fakultet ovog tipa, no, tamo gde odlaze vozači (i ne samo vozači!), nikome nisu potrebni naši "mendžameri", koji osim lepiti plakate predizborne i iznositi saopšenja iz dupeta partijskog šefa - nisu potrebni! Nisu oni potrebni ni tu, jer ako sutra neki Švaba ili Ješa kuše SGP, neće leteti na ulicu vozači, ali "mendžameri" oće!
Moram ovde da podelim priču koja se dogodila jednom mom prijatelju pre mesec-dva.
Ulazi čovek kod pothodnika u osmicu na prva vrata i namerava da plati kartu, a vozač ga, umesto da mu naplati karti, zamoli da mu objasni kuda autobus treba da ide (!!!). Onda mu je moj prijatelj rekao da skrene desno iz Bulevara Mihajla Pupina u Žarka Zrenjnin, a vozač njemu kaže: „Jesi li siguran?“. Do kampusa mu je objasnio put, tu je i izašao, a da li je stigao do Štranda – ne znam.
Meni se pre godinu-dve desilo da vozač nije stao na stanicu petice pre Temerinskog mosta (kod „Tempa“), onda je pola autobusa krenulo da viče da bi stao posle 100–200 m pa su ljudi preskakali preko ograde koja deli kolovoz i pešačku stazu mosta.
Mojoj sestri se desilo da je autobus (takođe petica) stao iako tu nije stajalište (postoji proširenje za stajalište, ali nema stajališnog stuba, tj. nije registrovano stajalište), a nije stao ni da bi ostavio kolegu, što je česta situacija.
Eto kako danas izgleda obuka vozača u JGSP-u, neki novi vozači ne znaju ni kojom trasom voze, ni gde staju. Valjda bi trebalo da makar jednom prođu trasu sa nekim iskusnim vozačem.
Napustaju vas patriJote!? Vec sam pisao da sam slusao dvojicu, jedan je vozac koji je objasnjavao kolegi da je dobio posao na telegram. Stigao mu telegram da dodje u Novi Sad i da se javi liku jer ga ceka posao. I da, ima patriJotski naglasak. A za lokalce nikad nista. I GRAS ste unistili.
Nameće se pitanje, a na šta se potroši šest miliona dinara opredeljenih sredstava za razne vrste POSLOVA PO UGOVORU planiranih od strane rukovodstva GRAS-a?!? Da nisu možda "oprani", pa sad tako čisti završili u nečijem džepu??? Zašto taj iznos nije upotrebljen za angažovanje vozača po ugovorima ako je već zabranjeno zapošljavanje?!? I zašto je iz Budžeta grada NS izdvojeno 120.000.000,00 (stodvadeset MILIONAdinara) za 7 novih autobusa ako se mi i dalje vozimo u neuslovnim vozilima?!?
Na sremsku stranu grada uvek manjak polazaka
Pa ne mozemo bas uvek i bas svi biciklom preko mosta Slobode
A da idemo preko Duge biciklom ni to nije uputno
Dosta vise za dupeljupcima i trosadzijama
"Vozači i majstori su ti koji direktno doprinose ostvarivanju prihoda preduzeća", dodaje naš sagovornik.
Ovo jednostavno nije tačno. Svakom iole mislenijem građaninu je jasno da prihode saobraćajnim preduzećima donose PR menadžeri i pomoćnici savetnika. A možda i savetnici pomoćnika.
Inače, što je neko već napisao, ne bi me čudilo da među ovih 600 vozača ima bar 100 koji nikako ne bi smeli da sednu za volan pošto postoji izgledna šansa da ne bi mogli da ga pronađu.
I vi hocete da povecate cenu karte za ovakvu uslugu? Bruka i sramota od preduzeca. Ljudi se oslanjaju na vas kad treba da stignu na posao, a vi ne mozete da ispostujete ni ovaj sramni i razudjeni red voznje koji ste sami napravili. Ja se srecom vise ne vozim vasim krntijama, draze mi je i peske da idem kad imam vremena, muka me uhvati i kad prodje bus pa vidim kako se putnici kuvaju u neklimatizovanim bojlerima iz proslog veka.
I da se vratimo na temu, dragi moji Novosađani, zaista neće imati ko da Vas vozi, jer ta takozvana BAZA, gospodina Jokića, se puni stranački obojenim likovima koji za ovu platu vozača za koju trenutno rade neće ni da počnu!!! Mi putnici uđemo, odvozamo se i izađemo, a vozači osam sati, na pedeset i više stepeni u autobusu voze, naplaćuju karte, paze na vreme, sa svakim putnikom koji je nervozan ulaze u duel u kome UVEK moraju da ćute, JER PUTNIK JE UVEK U PRAVU....i na sve to NEMAJU podršku rukovodioca jer oni od ove plate ne žive i ne hrane svoje porodice. Vozači odlaze pod pritiskom, vozila se raspadaju, GSP propada, a direktor i njegova stranačka svita se hvale rezultatima koje ni sami dva puta ne znaju da ponove!
Živeo zdrav život, ići ćemo peške......
O ovoj temi sam svaki put pisao komentar na ovom portalu kad god je nesto bilo vezano za GSP. Red voznje je nikad redji, a ni njega ne ispostuju zbog manjka vozaca. Sramotno je sta se radi sa osnovnom delatnoscu GSPa. Grad je sve veci , a mi imamo manje autobusa na ulicama nego pre 5 godina. Ali za ovo niko nece odgovarati, a mi gradjani treba da cutimo i trpimo da se guramo u prepunim autobusima. Samo jedan polazak da se propusti znaci da se autobusu proseku ceka vise od pola sata.
A tek koliko koleginica iz nam drage partije ima u administraciji a potpisale su ugovor o radu na mesto vozača-konduktera solo/zglob autobusa ... a na liniji nema ko da vozi!
O kakvoj zabrani zaposljavanja pricate? Pa, u Elektrovojvodini je u jednom danu zaposleno 60ak obozavaoca lika i dela koji su prethodne izbore putovali i tapsali vodji sirom nase nesrecne zemlje?!
Pre dvanaestak godina u Gradskom saobraćajnom preduzeću Novi Sad je radilo 960 zaposlenih i bilo je dovoljno vozača. Danas ima oko 1.300 uposlenih, ali nema dovoljno vozača. Administracija i radnici na izmišljenim a nepotrebnim radnim mestima se neprekidno uvećavaju prijemom stranačkih aparatčika...
Naravno da ce se otkazati polasci. Od skora sam napustio gsp. Ljudi kad bi samo znali,pod kakvim uslovima se radi,i za koju platu. Evo sada u EU vozim,i preporodio sam se. Da sam barem ranije napustio tu firmu..
ovde kod nas je javni prevoz vrlo loš. jedino što valja je što su vozila nova i čista i što su ljudi u njima pristoji. neutralno je to što ne dozvoljavaju da uđeš kad se vozilo napuni do registrovanog kapaciteta. to je dobro jer nikad nije krcato, ali ume da bude gadno kad TI ostaneš na stanici dok duva ledeni vetar sa kišom sa Severnog mora. trase su im loše - gde god da ideš pola moraš da pešačiš. skoro sve linije se ukrštaju u starom centru gde je poseban pešački režim, ulice uske i krivudave, pa često nastaje zagušenje. ne drže se objavljenog voznog reda koji je i inače loš. i skupo je: zadnji put kad sam se vozio platio sam 2,90 do Girtona. zato ovde 90% ljudi ide biciklom, što isto preporučujem i Novosađanima. grad je dovoljno mali da svuda stigneš biciklom. a i ne kradu ih toliko koliko kod nas...
Ma kakvi crni vozači, bitni su partijski radnici u administraciji. Naročito oni koji kontrolišu, overavaju i puštaju fakture.
Lepo sponzorišeš kao Grad GSP, a onda te pare preusmeriš u Partiju.
Da ne pominjem druge gradke komunalne firme, koje svaki dan izvode radove.
Jer, ako nema radova, kvarova, nema ni faktura!
Kopajte, samo vi kopajte... kod vas nijedna cev ne traje duže od godinu dana.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Sindikat: Manjak vozača GSP-a uzrokuje propuštanja polazaka autobusa
Autor: Zoran Strika - strika@021.rs
Novi Sad
•20.07.2017.
•11:30 > 10:08
Komentari 55
B0le
Markoni
Darko
021
Nenad
Jaca
XXX
PAMETNA IVA
Toliko o "dobroj plati" vozača u NS...
Markoni
/
IVA
kao nekad
Lolo
Detelinarac
Marko
Sinisa
di si kad nisi
Drum
Mladen
NS
Bojke
Ljuti
Vozac gsp
Driver
jo
Galja
Konj Cvetko
Senka
Mrki
Zivko
hm
Neka
Hvala
Ledinac
A paraziti, koji hodaju po krugu preduzeće kao zombiji, jer ne znaju šta im je posao, su posebna priča. Ima tu i rasnih bedevija koje bi mogle da vuku vozila ... kao nekad ...
limanac
AleVa
Korisnica usluga
Insajder
Gsp
Smilja
PATTON
Nikola
Ulazi čovek kod pothodnika u osmicu na prva vrata i namerava da plati kartu, a vozač ga, umesto da mu naplati karti, zamoli da mu objasni kuda autobus treba da ide (!!!). Onda mu je moj prijatelj rekao da skrene desno iz Bulevara Mihajla Pupina u Žarka Zrenjnin, a vozač njemu kaže: „Jesi li siguran?“. Do kampusa mu je objasnio put, tu je i izašao, a da li je stigao do Štranda – ne znam.
Meni se pre godinu-dve desilo da vozač nije stao na stanicu petice pre Temerinskog mosta (kod „Tempa“), onda je pola autobusa krenulo da viče da bi stao posle 100–200 m pa su ljudi preskakali preko ograde koja deli kolovoz i pešačku stazu mosta.
Mojoj sestri se desilo da je autobus (takođe petica) stao iako tu nije stajalište (postoji proširenje za stajalište, ali nema stajališnog stuba, tj. nije registrovano stajalište), a nije stao ni da bi ostavio kolegu, što je česta situacija.
Eto kako danas izgleda obuka vozača u JGSP-u, neki novi vozači ne znaju ni kojom trasom voze, ni gde staju. Valjda bi trebalo da makar jednom prođu trasu sa nekim iskusnim vozačem.
Nervirach
pitam se
Aman
Pa ne mozemo bas uvek i bas svi biciklom preko mosta Slobode
A da idemo preko Duge biciklom ni to nije uputno
Dosta vise za dupeljupcima i trosadzijama
dule
Ovo jednostavno nije tačno. Svakom iole mislenijem građaninu je jasno da prihode saobraćajnim preduzećima donose PR menadžeri i pomoćnici savetnika. A možda i savetnici pomoćnika.
Inače, što je neko već napisao, ne bi me čudilo da među ovih 600 vozača ima bar 100 koji nikako ne bi smeli da sednu za volan pošto postoji izgledna šansa da ne bi mogli da ga pronađu.
DonJuan
gandži
Živeo zdrav život, ići ćemo peške......
Darko
Zaposleni
Veca
Zivan
bivsi radnik
ex chapman
đokica
Fali vama i PAMETI!
Ljubitelj sarkazma
Lepo sponzorišeš kao Grad GSP, a onda te pare preusmeriš u Partiju.
Da ne pominjem druge gradke komunalne firme, koje svaki dan izvode radove.
Jer, ako nema radova, kvarova, nema ni faktura!
Kopajte, samo vi kopajte... kod vas nijedna cev ne traje duže od godinu dana.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H