Noć je za spavanje, ne za tandrkanje autobusa po nekvalitetnim kolovozima, kroz uske ulice, blizu spavaćih soba. Možda ste vi u nekoj od sporednih ulica, pa ne shvatate probleme drugih građana, koje budi vibracija zgrade i buka. O nekulturi i bezosećajnosti mladih koji se deru po ulicama trebalo bi mnogo više pričati i raditi na promeni takvog trenda, od osnovne škole do uprave grada i policije, psihologa i sociologa.
Meni je potpuno neverovatno da ova prigradska linija ima red voznje kao pre 30 godina. Samo 9 km do centra grada a razmak izmedju dva polaska van spica sat i po vremena. Pri tome vi nemate alternativu ako nemate sopstveni prevoz.
Ne prolaze Vam autobusi kroz spavaću sobu pa da ne možete da spavate. Uostalom, bolje Vam je jedan bus nego 20-30 automobila na sat vremena.
To što vi ne shvatate da ne rade svi od 7 do 15h samo govori koliko plitko raznišljate i koliko ste netolerantni. A tolerancija je osnova postojanja svakog grada.
A sad uživajte dok Vam omladina dreči ispod prozora čekajići prvi jutarnji bus u 04:30.
Novi Sad je postao u svakom smislu palanka, a ne prestonica mladih. Eno i Niš ima bolji noćni prevoz od Novog Sada, a manji je bar za 50.000-60.000 ljudi.
Po redu voznje se vidi zanemarljivo vise polazaka nego u toku leta. Nastavlja se smanjivanje ukupnog broja polazaka po gradskim linijama u poredjenju sa prethodnim godinama. Na kraju cemo ostati sa polascima na sat vremena. Ali su trazili poskupljenje karte.
Nocna linija je uglavnom pogodna za mlade i studente, koji vecinom imaju godisnje ili mesecne karte, tako da nema sta da ti placaju, postoji i manjina koja su sverceri, ali manje-vise ista situacija je i u ostalim busevima, nema opravdanja.
Ja svoju kartu uredno plaćam godinama svakog meseca i očekujem uslugu. To što niste sposobni da naplatite svima svoju uslugu nije moj problem.
Otvorite samo prva vrata (kao što vam pravila nalažu) i nemate nikakav konflikt sa putnicima. Nekoliko puta je bilo takvih vozača i naplaćivali su preko 15 karata samo u centru i još 5-6 do Klise. Nisu imali nikakav problem.
Ali ne, većina vozača linije 19 ni ne stane, a već su sva vrata otvorena, dok se preko puta (na liniji 18) ulazi samo na 1. vrata. I kako onda da ne mislim da namerno sabotirate ovu liniju?
Dakle, poštujete pravila rada samo kad vam odgovara. Neću da spominjem kako prolazite kroz kružni tok posle Klisanskog mosta. Jednom se točak autobusa popeo preko dva ivičnjaka na zemljani deo. Uvek sam bio na strani vozača, ali ovaj put ste me razočarali. Naravno, čast izuzecima.
Dobro je da su ukinuli tu noćnu liniju, s aspekta mnogo većeg broja građana kojima ti autobusi prolaze pored spavaćih soba. Treba ukinuti noću sve autobuse. Ko hoće da se provodi noću neka uzme taksi ili sopstveni prevoz. Dosta više žrtvovanja svih građana koji nemaju između 15 i 30 godina, zarad provoda manjine. Noćni mir nije privilegija, nego pravo.
Svima vam je sad zao, a većina izbegava da kupi kartu! I naravno da nece vozac da ulazi u konflikt sa putnicima zbog karte jer je noc i sam je... Normalna je stvar da kad koristis neku uslugu da istu i platiš, ali kod nas se placa samo ono sto se mora.
Kako pitati nekog iz Gsp-a da ne ukidaju autobus za Budisavu u 16h,posto je dobar i za Budisavcane a i za Kacane a i Koviljcani se ne moraju gurati u svom busu u 16i10.??
Ovakva situacija je godinama i nista nece da preduzmu kao da je to toliko tesko...
Ogromna sramota, uvek je bilo dosta ljudi u 19-ici, kakvo bezobzirno laganje, bitno da su modifikovanu 7-icu ostavili ovima sto mogu i peske za manje od pola sata da dodju, a nas iz Srema i preko kanala ko ***e.
Na liniji 19 je vikendom je popunjenost ka Klisi često bila i preko 50% (za Petrovaradin ne znam). Očigledno je slaba popunjenost sve što nije 100%. Vozači su izgleda namerno sabotirali ovu liniju tako što su puštali putnike da se voze bez karte iako su imali i po 5 minuta pauze u centru i dovoljno vremena da svima naplate karte (pritom, retko se dešavalo da neko izlazi iz autobusa pa da čeka na vratima). Važno je da preko dana (kada ima kontrole) neće da otvore 2. i 3. vrata.
Takođe, trasa noćne linije prolazi Sentandrejskim putem kroz industrijsku zonu (JKP Čistoća, Univerexport, bivša Novosadska mlekara, BIG itd.) umesto Temerinskom ulicom tako da obuhvati i Podbaru (gde se broj stanovnika stalno povećava) i Vidovdansko naselje.
Sad makar znamo da je ova linija bila predizborni marketing za lokalne izbore prošle godine. Verovatno možemo da očekujemo ponovno uvođenje ove linije negde u proleće 2020.
A za ostatak reda vožnje nemam komentar. Na petici su dodali celo jedno vozilo u odnosu na letnji red vožnje.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Jesenji red vožnje GSP-a ukida noćnu liniju 19
Autor: 021.rs
Novi Sad
•30.08.2017.
•20:53 > 21:00
Komentari 16
@Slana bara
Natasa
/
i opet mi o slobodi ponasanja u lazi teleckog i keju
Bob
Slana bara
To što vi ne shvatate da ne rade svi od 7 do 15h samo govori koliko plitko raznišljate i koliko ste netolerantni. A tolerancija je osnova postojanja svakog grada.
A sad uživajte dok Vam omladina dreči ispod prozora čekajići prvi jutarnji bus u 04:30.
Novi Sad je postao u svakom smislu palanka, a ne prestonica mladih. Eno i Niš ima bolji noćni prevoz od Novog Sada, a manji je bar za 50.000-60.000 ljudi.
Darko
Dule
Slana bara
Otvorite samo prva vrata (kao što vam pravila nalažu) i nemate nikakav konflikt sa putnicima. Nekoliko puta je bilo takvih vozača i naplaćivali su preko 15 karata samo u centru i još 5-6 do Klise. Nisu imali nikakav problem.
Ali ne, većina vozača linije 19 ni ne stane, a već su sva vrata otvorena, dok se preko puta (na liniji 18) ulazi samo na 1. vrata. I kako onda da ne mislim da namerno sabotirate ovu liniju?
Dakle, poštujete pravila rada samo kad vam odgovara. Neću da spominjem kako prolazite kroz kružni tok posle Klisanskog mosta. Jednom se točak autobusa popeo preko dva ivičnjaka na zemljani deo. Uvek sam bio na strani vozača, ali ovaj put ste me razočarali. Naravno, čast izuzecima.
Dobar potez
Vozač
mimi
Ovakva situacija je godinama i nista nece da preduzmu kao da je to toliko tesko...
NS
samo gledam
I to mnogo?
Koliko se samo potroši na predizborni putujući cirkus?
Mile
Slana bara
Takođe, trasa noćne linije prolazi Sentandrejskim putem kroz industrijsku zonu (JKP Čistoća, Univerexport, bivša Novosadska mlekara, BIG itd.) umesto Temerinskom ulicom tako da obuhvati i Podbaru (gde se broj stanovnika stalno povećava) i Vidovdansko naselje.
Sad makar znamo da je ova linija bila predizborni marketing za lokalne izbore prošle godine. Verovatno možemo da očekujemo ponovno uvođenje ove linije negde u proleće 2020.
A za ostatak reda vožnje nemam komentar. Na petici su dodali celo jedno vozilo u odnosu na letnji red vožnje.
Zivan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H